ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці

Іван Потьомкін
2024.11.20 13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи

Юрій Гундарєв
2024.11.20 09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…


Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Проза):

Богдан Фекете
2024.10.17

Полікарп Смиренник
2024.08.04

Тетяна Стовбур
2024.07.02

Самослав Желіба
2024.05.20

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Меланія Дереза
2024.02.08

Ольга Чернетка
2023.12.19






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Валентин Бендюг (1954) / Проза

 ПІСНЯ ДЖУРИ




Найвища оцінка Юлія Смаль 5 Любитель поезії / Любитель поезії
Найнижча оцінка Леся Романчук 3.5 Майстер-клас / Майстер-клас

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2008-01-20 18:53:40
Переглядів сторінки твору 23431
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 4.343 / 4.38  (4.700 / 5.24)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.494 / 5.03)
Оцінка твору автором 6
* Коефіцієнт прозорості: 0.859
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 1999.11.30 00:00
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2008-01-21 00:27:22 ]
Пане Валентине, дискусія вичерпала себе, і дискредитувала.
Та ж Ви праві щодо процитованого, прискіпуюсь. Просто щось схоже за змістом на хвилі УРА-патріотизму писали у нас на факультеті історики-першокурсники в часи пом.революції. Просто згадалось.
Наснаги Вам у творчості і толерантности в житті. З повагою НН.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Богдана Шацька (Л.П./М.К.) [ 2008-01-21 00:37:28 ]
Вірш непоганий, але рубрику, мабуть, таки варто змінити. Скажімо на поезію традиційну...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-21 08:49:54 ]
Пані Новікова! Дискусія, як бачите, себе не вичерпала, бо до неї вступила ще пані Шацька. І не дискредитувала дискусія себе. Якщо хтось себе й дискредитував, то це окремі коментатори, які уникають прямих відповідей на питання, а свої безпідставні намагання навішати ярлики називають прискіпуванням. Це не прискіпування, а наклепи. Толерантність - не є тотожною потуранню таким речам, як це: "А щодо вищезгаданого порівняння Ваших творів з творами Т.Г. Шевченка…
Чесно кажучи звучить на кшталт: Тарас і Я, я зліва…" Хіба ви не навмисне пересмикнули порівняння ТВОРІВ на порівняння "Тарас і Я", намагаючись виставити таке порівняння як некоректне і тим принизити автора? Це шахрайські прийоми, пані Новікова!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2008-01-21 12:02:12 ]
ще раз трієчка слабенька

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-21 13:48:59 ]
О, пані Наталя уже 6 поставила (3+3), але забула пояснитити, чим саме їй не сподобався вірш. Ну відбирає у окремих людей память і мову, - і що тут вдієш?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2008-01-21 14:44:03 ]
Просто не маю бажання щось комусь пояснювати. Не сподобався вірш та й усе, а чому - не знаю. Принаймні, я не одна у цьому полчищі.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2008-01-21 14:47:30 ]
Наталю, так не можна...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-21 15:06:58 ]
Чи правильно я зрозумів, пані Наталю, що керувалися ви у своїх діях не розумом, а стадним інстинктом?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2008-01-21 17:08:48 ]
та ні,я - індивідуалістка за характером, стадо тут ні до чого

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Жорж Дикий (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-21 17:42:15 ]
Пане Валентине, ось ми говоримо про інтелігентність і назрілу на сайті потребу максимально зменшити психологічний тиск на авторів. У тому числі і на вас, але і на ваших читачів також.

Давайте акцентувати у наших дискусіях і рівень нашої інтелігентності.

Утім, апелюючи до Шевченка, Валентине, чи погодилися б ви ось прямо зараз перенестися у ті часи, і стати якимсь кріпаком, який вирвався на навчання, скажімо, до Києва, і може собі дозволити такі ось вірші? Для патріота - в ті часи - було би справжнім кроком громадянського служіння написати такий текст.
Але, яке це має значення, якщо таке перенесення в часі - неможливе? Хіба що в окремих головах.
Чи не тому і кажуть, що все на світі повторюється, а саме, що трагедії повторюються фарсом.
Трагічна історія Христа, трагічні його звинувачення священнослужителів у фарисействі повторюються через два тисячоліття фарсом звинувачень "у фарисействі" при будь якій нагоді.
А ще й фарсом непримиримої боротьби з ворогами, тоді, коли цієї боротьби ситуація вже давно не потребує.
Чи не запізнилися ви із цим віршем років на тридцять, Валентине?
Задайте собі запитання, чому цей вірш тільки останнім часом з'явився? Власне, це досить відома ситуація. Дар мови повернувся до всіх нас, чи не так? :)

Утім, повністю підтримую погляди шановної Ніки Новікової, яка зауважує про доцільність залишатися в контексті Поезії. І не заходити в полеміці за далекі обрії.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-21 18:17:34 ]
Пане Жорже, добрий вечір вам! перечитайте те що ви написали і перечитайте, будь ласка, те, що написане до вас, та знайдіть мені хоч слово у пані Новікової та щось про поезію - про форму, милозвучність, образність тощо. Нема. Є безпідставні звинувачення у схильності до нацизму, ура-патріотизму,нетолерантності,неактуальності та запізнілості (як от у вас) та натяках, ніби автор раніше про це не говорив. Звідки вам знати, що говорив і не говорив автор? І чому ви на себе берете відповідальність визначати актуальність чи не актуальність. Вірш стосується, як це видно освіченій людині, епохи національно-визвольної боротьби під проводом Богдана хмельницького. Звідси і Межибож, і полк Богуна, і вся канва вірша. Тим паче, вірш має прозору назву "Пісня джури". Хто такий джура? Помічник козака, юнак-новик. він рветься до бою за свою вітчизну і бачить шлях її визволення від іноземного загарбання у знищенні ворога. Що тут не так? Порівняння з Шевченковим "Заповітом" у коментарях не є випадковим, і ви це добре знаєте. Чому ніхто (і ви у тому числі) не відповіли на питання про вилучення зі шкільної програми "Заповіту" та "Гайдамаків", коли запевняєте мене, що цей вірш не для дітей? Діти - це люддські істоти від 500 грамів і до 18 років. А у 18 їх беруть до Збройних Сил України. Вони що, - не повинні чути про збройну боротьбу українського народу за своє визволення та про юних українців, які брали безпосередню участь у тій боротьбі? Тобто: ви та ваші однодумці не говорили і не говорите про поезію, а вказуєте мені то на агресивність змісту, а то на його неактуальність, а то на мою (на вашу думку запізнілу) сміливість. Це безпідставні звинувачення і підозри. Хочете абстрагуватися від політики та говорити про поезію, то говоріть про неї. У цьому вірші є поезія.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Смаль (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-21 20:06:41 ]
Ритму не дотримуєтесь, не зрозуміло, який же наголос треба використовувати в даному випадку. А в порівнянні себе з Шевченком, це ви, Валентине, загнули, очевидно :). І не справа в тому, як написаний вірш, а в тому, як потім Ви дозволяєте собі коментувати інших. Вірш, направду, дуже слабкий. Це я кажу, пам.ятаючи те, що у Вас є вірші, які мені подобаються.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Смаль (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-21 20:07:04 ]
не оцінюватиму, з Вашого дозволу, але ніяк не можу собі пояснити Вашої зверхності...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-21 20:55:58 ]
Юлю, процитуйте, будь ласка, те місце, де я себе порівнюю з Шевченком. Я такого порівняння не робив, а порівнював твори, між якими є паралелі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Смаль (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-21 21:11:34 ]
"А чому б мені й не порівняти свій твір з Тарасовим та не побачити схожості й різниці? Моє питання не таке банальне, яким виглядає на перший погляд. Перечитайте хоча б повний "Заповіт", і ви не зможете не побачити тієї схожості. А про "Гайдамаки" я теж не випадково згадав, бо вже чув не раз і не двічі про їх шкідливість."
І поясню свою думку: Жорж, насправді, має рацію, то, що писав Шевченко - було героїзмом, а це - лиш прагнення героїзму.
І ще, Валентине, я перепрошую, якщо образила Вас попередніми коментарями, просто інкли хтось потрапляє під гарячу руку. А якщо цей хтось сам направо і наліво критикує і так підставляється, то так і хочеться на то вказати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-21 21:23:49 ]
Я дуже добре розумію ваші емоції і бажання, але у процитованому вами нема мого порівняння себе з Шевченком, а є, як ви бачите, порівняння мого твору з Тарасовим. Ви ж не заперечуєте, що паралель із "Заповітом" є. Сподіваюся, що ви його памятаєте і встаєте, коли співають "Заповіт".
А прагнення героїзму - це щось погане?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Смаль (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-21 21:36:28 ]
Якщо прагення не втілене - то так. :)
Добре, паралель із Заповітом є, але, боюсь, це невдячна справа йти стопами Кобзаря :).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-01-21 21:44:23 ]
Людоньки, як люто... Як між вами страшно...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Смаль (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-21 21:46:53 ]
якшо останні коментарі, то не люто :). Просто в нас давно з Валентином виникають суперечки, я все не можу розібратись :).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-01-21 21:52:25 ]
Юлечко, я не про вас.


1   2   3   4   Переглянути все