ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Володимир Каразуб
2024.04.27 10:19
Для чого ти дивишся на сонце у якому не має тепла,
Небо затягнулося хмарами і тисне посеред квітня.
А сонце на ньому безлике, розмите і невиразне,
І тепер воно заражає тебе своїм безкровним промінням.
За ним приходять дощі. І місяць пізнім вечором обг

Микола Соболь
2024.04.27 09:25
Понівечена хата край села,
Одарки уже п’ятий рік нема,
поза городом ніжиться Сула
і кицька доживає вік сама.
Але ж було, іще не каркне крук,
зоря не освітила небосхил,
а кітка ніжно тулиться до рук
і до ґаздині муркотить щосил.

Ілахім Поет
2024.04.27 08:53
Ти гарніша за Венеру.
Я далеко не Юпітер.
Мій маршрут до твого серця не збагне і ЦРУ.
Ти шляхетна є в манерах.
Ти небесна є в орбітах.
Та любов – знаменник спільний. Побажаєш – я помру.
Ти коктейль: напалм з тротилом.
Я смакую по ковточку.

Леся Горова
2024.04.27 08:49
Над містом вітер дзвін церковний носить,
Горять в руках свічки, тремтять зірки.
Холодний ранок опускає роси,
Як сльози,
В чисті трави під паски.

Христос Воскрес! І день новИй видніє.
Цілуєм Твій Животворящий Хрест,

Віктор Кучерук
2024.04.27 05:54
Щоб не показувати дірку
На мапі правнукам колись, –
Пора кацапам під копірку
По межах нинішніх пройтись.
Бо, крім московії, невдовзі
Нащадки ханської орди
Уже ніде узріть не зможуть
Нещадних пращурів сліди.

Микола Соболь
2024.04.27 05:19
Шлях спасіння тільки через церкву.
Ти не православний? Все, капут!
Принеси у Божий храм вареньку
і тобі на небі скажуть: «Good».
Влазить у «Porsche» владика храму,
поруч бабця черствий хлібчик ссе.
Люди добрі, це хіба не драма?
Ті жирують, ці живут

Іван Потьомкін
2024.04.26 23:36
Ірод Антипа (подумки):
«Так ось який він.
(уголос): Бачу, не дуже гостинно прийняв тебе Пілат.
Не повірив, що ти цар юдейський?
Мав рацію: навіть я поки що не цар .
Чекаю на благословення Риму.
А ти вдостоївсь титулу цього від кого?
Від народу? Але

Олександр Сушко
2024.04.26 14:24
То що - почнім уму екзамен?
Примостим мужа до жони?
Без грошей не збудуєш храма,
Немає віри без війни.

Гризе католик православних,
Юдея душить бусурман.
А я пророк. Мабуть, останній,

Світлана Пирогова
2024.04.26 08:55
Їй снились , мабуть, чудодійні теплі сни,
Коли зима засипала снігами.
Старенька вишня не сумує навесні,
Хоча кора потріскана роками.

Її садили руки бабці золоті.
Стоїть, як завше, в цвіті білім-білім.
Нагадує родині знову дні оті,

Ілахім Поет
2024.04.26 08:39
Доктор Фрейд переважно приймає таких без полісу.
Це троянда у січні, це наче серпневий пролісок.
Бозна, де в ній свій досвід, а де – від матусі спадщина.
Її мрії нечувані, сни – авангард небачений.

Доктор Фрейд далі більше нічого в ній не второпає.

Леся Горова
2024.04.26 07:39
Розхлюпалось тепло бузкових чар,
Так, ніби хоче зцілити медово.
Зелений кущ, одягнений в обнови,
Де променем запалена свіча
Загіркла, оповита у печаль,
Вслухається у тишу вечорову.

У тишу ненадійну, нестійку.

Віктор Кучерук
2024.04.26 05:23
Радіючи гожій годині
І пишно убраній весні, -
Якась невідома пташина
Невпинно співає пісні.
Сховалася в гущі зірчастій
Пахучого дуже бузку,
Й впивається радісно щастям,
Сипнувши веснянку дзвінку.

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Петро Схоласт
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Ігор Мартинюк
2024.03.28

Вадим Водичка
2024.03.26






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Сергій Жадан (1974) / Вірші

 ***
Образ твору Моя поезія
не сприяє подальшому поступу літератури
Моя поезія
бездарна і реґресивна
Моя поезія
безлика і епіґонська
Моя поезія
то і не поезія зовсім
адже
Я не кохаю вітчизну всіма фібрами душі
Я не люблю солов’їний спів над ставками
Я терпіти не можу віршів Шевченка
Я атеїст і всяку церкву обходжу третьою дорогою
і взагалі (див. спочатку)




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-09-29 23:44:02
Переглядів сторінки твору 20952
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.314 / 4  (4.985 / 5.46)
* Рейтинг "Майстерень" 4.278 / 4  (4.966 / 5.48)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.937
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2013.01.28 21:33
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-09-30 00:00:46 ]
іноді розумієш, що чесність сказати вголос те, про що багато хто думає, але не каже,- теж талант.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-09-30 00:19:50 ]
ну, по-перше, не так і багато на сьогодні лишилось тем, не спаплюжених поезією. (і в основному це тема зізнань у деяких, особливої тяжкості збоченнях, які караються законом.)
зрештою, страх, не готовність або не бажання публічно сказати щось із розряду "всі-знають-але-мовчать" зазвичай має різні причини: від задавлення власної інакшості, чи пак "ненормальності", до уникання безглуздої полеміки і зайвих скандалів.
в той час, як причиною для такої готовності (чит. - тексту) може послугувати як виважений і давно назрілий протест (адже публічна людина розуміє, що будь-яка її заява буде розцінена як позиція) так і, скажімо, звичайний піар-хід (адже публічна людина розуміє...і бла-бла).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-09-30 00:20:10 ]
а, по-друге, гарний текст, да :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-09-30 00:23:19 ]
щодо "бла-бла" це точно. але не забуваємо, що публічній людині, з одного боку, простіше бути сміливою (хоча це не зовсім точне слово для цього), з іншого - проблематичніше, бо (див. спочатку).
а текст - да :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-09-30 00:24:02 ]
бла-бла-бла! трохи думає й додає: бла-бла! бла! і - після павзи ще: бла!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-09-30 00:30:54 ]
спаплюжених поезією - добре сказано.
спантеличено (хоча, не без патосу) оглядається на спаплюжене власними текстами власне минуле, яке на повірку виявляється власним майбутнім. і остаточно заплутується.
крутить тудима_сюдима головою але гарний образ спаплюженості все одно лишається.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-09-30 00:31:45 ]
ото бла після павзи - було особливо душевне, щемке ьаке.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-09-30 20:46:29 ]
Колеги
а) Справжня поезія нічого не паплюжить і паплюжити не може, бо вона несе в собі Творче Начало,
б) Публічно сказати дурницю давно вже не є подвигом, швидше цинізмом,
в) Церкву третьою дорогою оминає відомо що - Чортівня, Зло, Мертвосуще і т.д.
г) А "Я терпіти не можу віршів Шевченка" - це взагалі шедевр маразму, - бо це як? Бо це як автор потерпає від Шевченка? Хіба лише від заздрості? Як Геній дурникові жити заважає - однією своєю присутністю? То ж чи дурникові?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-09-30 22:26:00 ]
Колеги:
а) "Мысль изреченная есть ложь" - Ф.І. Тютчєв. Якщо виходити з цієї точки зору, то все сказане людиною, викривлює (краще чи гірше) природний стан речей.
б) цинізм все частіше стає захистом від фальшу і нещирості, вдягнутих в будь-які одежі.
в) бути невіруючим - це рівносильно Злу?
г) невпадання в колапс від віршів Шевченка означає неповноцінність? В останньому пункті, нмсд, повністю порушена логіка.
Хочу одразу зазаначити, що особисто я не належу до палких прихильників Жадана. Однак мені здається, що в даному випадку багато хто бачить лише перший план, не даючи собі труда зазирнути і побачити щось більше.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-09-30 22:39:31 ]
"Справжня поезія нічого не паплюжить і паплюжити не може.." - то є правда, і ніхто цього не заперечує, пане Володимире. мені видає, що ви дуже серйозо віднеслись до певної самоіронії в словах попередніх дописувачів :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2009-10-01 00:54:26 ]
Любонько,
Питання на засипку (прошу віповісти лише так/ні):
а) Ти віриш Тютчєву?
б) Шевченко для Тебе - геній?
в) Ти любиш його вірші?
г) Ти любиш Україну?
:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-01 01:20:20 ]
Юрчику, хоча питання твої не дуже підходящі до "так/ні", спробую відповісти:
а) так
б) ні
в) скоріше так (деякі)
г) так
:) А в чому засипка?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2009-10-01 08:02:19 ]
Дякую, Лю`!
Гммм. Цікава сентенція - "Мысль изреченная есть ложь"
Пан Ф.І.Тя всього лиш повторив видозмінено парадокс Епіменіда (Евбуліда),
або, як в народі кажуть, "парадокс брехуна" - нічого нового.
Любонька вірить у твердження людини, яка сама себе заперечує?
Як тоді можна вірити Любоньці?
Адже вона висловила думку яка одночасно є правдою і брехнею. (за Евбулідом, до якого примазався Ф.І.Тя)
Але "так" на питання про Україну - приймаю як аксіому :)
А можу запитатися ще , Лю`?
Коли Шевченко не є для Тебе генієм - то хто з українців-поетів таким є?
Чи ми є маловартісна нація і Бог нас не наділив геніями у цій галузі, а може взагалі?
А може геніїв взагалі немає і не було?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-10-01 09:34:42 ]
Шановні колеги, шановна Любо, адміністрація ресурсу зобов'язана чітко висловлювати свою позицію, бо все що робиться на сайті - на совісті адміністрації, і ми контролюємо, що поширюється світом із нашою допомогою.
До Сергія Жадана ставимося, як і до будь якого вмілого автора із пошаною.
Що стосується цієї композиції, то вона містить, на нашу думку, елементи руйнівного впливу, тому про це говоримо.

Щодо ваших зауважень
1) фраза "Мысль изреченная есть ложь" - очевидно, що є таки нісенітницею і обманом. Бо виходячи із її суті і неодноразової висказаності її, в тому числі і її авторами, - "изреченности" цієї фрази - вона і є тією "ложжю".
Чесніше і правильніше сказати, що будь яка висказана думка не є річчю неіснуючою, інша справа, ти приростаєш життям, чи саморуйнуєшся...
І робити із Тютчева Мислителя негуманно, залишмо йому право бути Поетом.
2) Цинізм не є і не був ніколи захистом - не самообманюйтесь - цинізм ( "цинік" спотворене духом модерністичної анігіляції від "кінік", спотворення вчення і всього іншого) зло і агресія, і знищення, і опирається на вмираючу душу чергового пацієнта диявола... :(
3) Нормальний Номо сапієнс істота віруюча - зневіра це тільки персональна хвороба незрілої особистості, яка завше характеризується помітними розпадом цієї особистості,
4) Любо, не пересмикуйте будь-ласка, Сергій Жадан пише про "Я терпіти не можу віршів Шевченка" - про це і говоримо. Тут зло, а не в чомусь іншому.
Якби автор сказав "Не до вподоби", "не радують", тощо - це одне. А тут інше...
І взагалі, говорити про когось із нас, нинішніх, у контексті зробленого для України і для української літератури Шевченком, не варто.
При спробі написати поезію аж надто комічно виглядає оце - "я і Шевченко". :(
То був у нас Лубківський і Шевченко, тепер ось нові досягнення... :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-01 13:02:39 ]
Юрчику! Щодо тютчевської фрази найкращим, вважаю, буде навести весь вірш, щоб був зрозумілим контекст. Якщо після цього залишаться питання, можемо залюбки подискутувати на цю тему і виршити, хто до кого примазався і кому вірити :)

SILENTIUM! *

Молчи, скрывайся и таи
И чувства, и мечты свои -
Пускай в душевной глубине
Встают и заходят оне
Безмолвно, как звезды в ночи,-
Любуйся ими - и молчи.

Как сердцу высказать себя?
Другому как понять тебя?
Поймёт ли он, чем ты живёшь?
Мысль изречённая есть ложь.
Взрывая, возмутишь ключи,-
Питайся ими - и молчи.

Лишь жить в себе самом умей -
Есть целый мир в душе твоей
Таинственно-волшебных дум;
Их оглушит наружный шум,
Дневные разгонят лучи,-
Внимай их пенью - и молчи!..

* Молчание! (лат.).

Стососвно геніїв, Юрчику, я взагалі побоююсь таких визначень після того, як нам довго розповідали про геній Володимира Ілліча Леніна :) Генієм був Леонардо, скажімо. Генієм був Моцарт.
Є чимало українських поетів, вірші яких я люблю. Дехто з них вказаний на моїй авторській сторінці. Можу цей список ще продовжити. Щодо Шевченка, на мене значно більше враження зробили його картини, бо, нмд, як художник Т.Г. явно недооцінений на своїй Батьківщині. А робити з нього глазуроване яєчко... він на таке не заслуговує.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-09-30 00:28:34 ]
а ще з іншого боку
мені простіше сказати те, що я наразі думаю, вустами жадана. бо, здається, краще б я просто не сказала :)
отже, афтар вже вкотре мьортв! ура, таваріщі!
(радісно бігає кругами, ліниво покрикуючи собі під ніс: несіть набір для реанімації, несіть, несііііть!.. випадково розбивається об стіну)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-09-30 00:33:47 ]
не можна одночасно радісно бігати кругами і щось ліниво мугикати собі під ніс. дописувач вбився об стінку від неспівпадіння ритмів.
набору не треба. ми тут самі впораємося, підручними засобами.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-09-30 00:37:48 ]
практика доводить - таки не можна (голос дещо потойбічний). і що у нас нині із підручних засобів під руками?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2009-09-30 00:40:39 ]
якшо автор мертв, то чого метушитися, наче би вже все єдно і пізно-
то може, присядемо собі, м'яко, неспішно, трішки урочисто
нагонимо чогось воістину прекрасного?

:-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-09-30 00:42:10 ]
наше воістину прекрасне гарантую через тиждень 8-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-09-30 00:46:21 ]
(вагаючись, чи можна вважати підручними засобами електричний шокер під кодовою назвою "демократизатор", наближається до знепритомного дописувача під ритмічне "бла-бла-бла",в якому вгадується "Нє плаааачь, дєвчоноооонка".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2009-09-30 00:49:27 ]
сьогодні ж залягаю в сплячку на тиждень до самого-самого світлого дня

:-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-09-30 01:03:34 ]
дописувач, відомим місцем відчуваючи наближення дивних звуків, наголошено ЛІНИВИМИ рухами відповзає, дещо нагадуючи гусінь.
він все ще непритомний.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2009-09-30 00:32:12 ]
А в мене "а" після "бл" чомусь пом`ягшується, напевно я один з тих, хто любить Шевченкові вірші. :(
А те що що це майже твої слова, Нікусь я і не сумнівався.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-09-30 00:35:29 ]
бачиш, Юрчику, як добре ти мене знаєш :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2009-09-30 07:39:43 ]
Бачу... нажаль... :_(
Нікусь,
Мені насправді байдужі смаки/несмаки інших - любить/не любить Шевченка/Україну/тощо - це особиста справа. Але єдине, що зауважу, коли би не Він (Шевченко)- то не знати чи балакали ми би з вами тут. Я би пшехав польскою, а ти балалайкала російською. Мусить бути граунд-зіро - на чому все починає рости, від чого відштовхується нація. Як на мене Шевченко - геній, як і Пушкін, як Шекспір - як не я, не ти і не Жадан (ІМХО). Бо ми відійдемо, а Шевченка будуть читати ще довго.
Всі ці - "протести" мені пригадують Дон Кіхотів з Млинами... Смішно... до сліз...
Вибачаюсь, що завадив вашій тут тусовці - більше не турбуватиму.
З теплом,
ЛЮ
ПСи.
Можливо є сенс таки виробити власну позицію. А то спочатку ніби то підписуєшся під словами автора, а потім йому не віриш... ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Зотова (Л.П./М.К.) [ 2009-09-30 00:46:29 ]
Однак ПОЕЗІЯ... не вірші навіть...
Про Шевченка я з ним солідарна і про патріотизм теж.
Про церкву я йому не вірю...
А його вірші, як і проза, провокативні і грамотно відписані. Гарно продаються. (сама маю кілька книг) Той добре коли гарно продаються грамотно відписані книги.
Проте література його мені пуста і неприємна.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-09-30 00:53:30 ]
чесно кажучи, Юленько, щодо церкви я йому теж не вірю. але обходити церкву ще не означає - не вірити. не означає цього і атеїзм. бо нмсд атеїзм - це крайня форма задавленого страху перед Всевишнім.
він вірить, про це свідчить ряд інших прозових і поетичних творів. тому більш актуальним залишаються образи заперечення шевченка, як еталону української поетичної думки, і заперечення любові до україни - як, власне, любові до неї такої, якою вона є зараз. а отже, така не любов цілком закономірно може означати скажімо... любов :) бо за те, що не любиш, тобі не болить, а? (спантеличено чухає потилицю)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Зотова (Л.П./М.К.) [ 2009-09-30 01:04:28 ]
Про то всьо я з тобою згодна, але й погодься й ти, що Жадан класний розумний хлопець, але Жадан це не Марія Матіос. Сучасна українська література якась необ'єктивна штука.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-09-30 01:10:24 ]
звісно, погоджуюсь. навіть більше того: Сергій Жадан - це не Оксана Забужко, не Ліна Костенко, не Мішель Фуко і навіть не доктор Зольдберг.
як там кажуть: кокє - кокове (с) :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-09-30 01:11:29 ]
Юльцю, це точно: "Жадан це не Марія Матіос". Навіть на вигляд.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2009-09-30 01:23:07 ]
І скаже мій друг Бузина: пустопорожні ми два перекотиполя. Треба тікати на Марса, а то ще теракта устругнуть кляті "бандьори"!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2009-09-30 09:49:21 ]
Оце я і розумію як демократію. Перегукується з Б.Г. - плював я но Росію, я і є Росія.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-01 13:18:00 ]
Володю!
1) Щодо тлумачення фрази Тютчева, див. вище.
2) Та ні, Володю, не все так просто і зручно пояснюється. Якби журналісти і лікарі (особливо хірурги та патологоанатоми) не були циніками (певною мірою), вони б не змогли професійно працювати. А те, що здоровий цинізм є самозахистом - не самообман, а правда. Тільки у підлітків (яких воротить від нещирості світу) він виглядає в дещо гіпертрофованому вигляді, а у дорослих трішки по-іншому. І дияволіада тут ні до чого.
3) Ви занадто категоричні як для істинно віруючої людини :) Вірити - не означає ходити в церкву.
4) Повертаючись до тексту Жадана, зверну увагу на ключове, нмд, слово, "адже", на якому все і тримається. Тобто, вірш проти того, щоб не оцінювати поезію будь-кого, ґрунтуючись лише на тому, що автор не любить солов"ївного співу, не спить у вишиванці і не молиться на вірші Шевченка.
Бо не це є ознаками справжньої любові до України. І не це є мірилом вартості поезії.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2009-10-01 17:27:32 ]
Любаш,
Треба ще врахувати й те, в які часи жив Ф.І.Тя. - замовчувати, мовчати - атрибутика тогодення
при цараті (хоча Росія так і не змінилася з тих часів - царі нікуди не зникнули).
Це мені нагадує нещасного страуса, котрий запхав - сама знаєш що і куди.
Коли ж Ф.І.Тя такий праведний - чому він сам не дотримувався власного слова - мовчав би чоловік і любувався сам собою у власних палатах душі... Нє? :)
Можливо ФІтя не читав трудів девньо-грецької філософії і це у нього вийшло підсвідомо, що підкреслює
універсальність видобутку думки з нейронного захалустя.
Раз вищезгаданий вислів мусить читатися лише у контексті з віршем, тоді це не цитата а уривок і він не несе у собі
самостійного твердження.
Тішить мене те, що ми з Тобою збігаємося думкою про створення собі ідолів - поклоніння особистості це хиба (ХИБА).
Ну Бог йому свідок, ФІТі - що сказано, то випурхло.
Розумію Твою нелюбов до певних Шевченківських віршів, бо він, як національний поет, висловлувався (так як
йому серце підказувало) дещо гостро у бік певних нац. меншин, котрі зараз проживають на теренах України.
Його часто за це "тріпає" неукраїнське середовище... Нажаль це середовище читає його вірші поверхнево, або
бавиться у гру - чув дзвін, та не знає де він.
Любонько,
Вишиванка, Шевченко, Укр. пісня/мова, традицїї, культура - це наявність в людині українськості,
коли у людини немає ніякої прив`язаності до вищесказаного - вона любить/терпить лише географічні рамки,
де вона проживає вона признає Україну - деюре (Де Юри :)))), або взагалі її не признає.
Звичайно є і перегини - шароварщина, але вони виникають з нерозуміння понятя національної свідомості. Себто
коли Шевченко - це подразник, вишиванка - ріже очі, мова - селюхів - це атрибутика хохлизму.
Шевченка можна не любити - але його не оминути як Бога на Страшному Суді - ВІН І УКРАЇНА - це дефакто.
А що до не ходження до церкви/храму/синагоги іншої культ. споруди - то це невірно - читай Святе Письмо -
там все докладно описано - чому і як. Я іду до храму не на людей дивитися і на попобу рясу - я йду до НЬОГО, бо він цього так жадав.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-01 18:04:55 ]
Юрчику, давай домовимось з повагою ставитись до класиків. Я ж не кажу Т.Г.Шя, правда? Щодо того, що Тютчев "читав трудів девньо-грецької філософії", можу тебе повідомити, що Федір Іванович Тютчев був дипломатом, членкором Петербурзької Академії Наук, вивчав латину та давньоримську поезію. А в 13 років вже перекладав оди Горація. Стосовно його фрази, в ній кожний бачить те, до чого готовий :) Погодься, гірська ріка прекрасна і могутня і без наших описів її краси і могутності. Ми лише можемо (через недостатню майстерність) спаплюжити її образ. Так що вся справа в нас самих, імхо.
Якщо я тебе правильно зрозуміла, то "національний поет" зобов"язаний висловлюватися дещо гостро проти... ? І чому одразу подразник? До чого тут крайнощі? Приміром, я люблю деякі його вірші. А деякі мені не подобаються. А ще деякі залишають байдужою. І що? Цього достатньо, щоб сказати, що я не люблю Україну?! Щодо вишиванок і мови - не зрозуміла, про кого ти.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2009-10-01 20:17:48 ]
Нехай Тобі буде Ф.І.Т. з повагою, ну хоча би як до небіжчика.
Раз знав про парадокс - то вставив його у свій твір свідомо. Амінь. :)
Національний поет стоїть на захисті національних інтересів - тому, коли є певні
ущемлення/неподобства з... він Т.Г.Ш. намагався показати як воно є - тобто свою правду.
Знаєш - Коран теж цікава книженція, але все залежить в котрих руках це Святе
Письмо тримається, а Петро І - велич для Росії і Глибока Рана для України.
Ще раз кажу - люди не вчитуються у Т.Г.Ш. вірші і роблять невірні висновки.
Для мене Наш Геній не є антисимітом чи русофобом, як його звикли малювати в анти-українських колах.
А цим нет - просто кишить.
Твоя антитеза про висловлення "гостроти" невірно сформульована оскільки моя теза не звучала стверджувано, а інформативно-постфактово.
Лю`, ніхто не каже Тобі любити Шевченка - є лише пропозиція - признати його місце, як Топ Фігуру
в українській літературі - тобто такого звідкіля у тої літератури ростуть ноги.
Це є витік нашого літ-джерала, а чи смакує вода з нього - то в кожного свій смак на воду.
Тому ставити під сумнів велич цієї людини - безплідно принаймі і хохм(л)оматично. :)
Вишиванка і мова - це до атрибутики українства (прошу не плутати з шароварництвом).
Не треба спати у вишиванці чи одягати її - не обов`язково, але шанувати, як народний скарб - свята справа.
Нє? Те саме про мову.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-01 21:15:15 ]
Юр, так ніхто ж не оскаржує ані місця Шевченка в українській, і навіть світовій, літературі, ані атрибути культури у вигляді вишиванки, ані важливості зберігання й розвитку мови. Ми взагалі про інше. Ми про зміст вірша Сергія Жадана (див. мою відповідь РМ).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2009-10-01 21:27:55 ]
див. НН "більш актуальним залишаються образи заперечення шевченка, як еталону української поетичної думки"
(Чомусь Шевченка з малої - надіюсь, що тайпо)...
А твір якраз зісуваєтьша у те саме русло... заперечення. Ні?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-01 21:36:26 ]
Ну, давай ще клавіатуру звинуватимо в недостатній патріотичності, заразу таку :))
Див. 4) ... Бо не це є ознаками справжньої любові до України. І не це є мірилом вартості поезії.
А в цитаті НН теж немає замаху на значення ТГШ. Наголос просто на слові "еталон". Бо це вже питання смаку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2009-10-01 23:04:36 ]
Хіх :)))
Я ж ремаркував - тайпо.
Давай подивимось на цю точку виміру:
ЕТАЛОН, -а, ч. 1. Точний зразок установленої одиниці виміру. // Великої точності вимірний прилад, признач. для перевірки інших приладів. ** Державний еталон – первинний або спеціальний еталон, затверджений офіційно як державний. Міжнародний еталон – еталон, який за міжнародною угодою призначений для погодження розмірів одиниць. 2. перен., книжн. Мірило, зразок для порівнювання з чим-небудь.

Любунечко, див. тлум.2. - Мірило, зразок для порівнювання з чим-небудь ;)
А хіба не є Шевченко таким мірилом порівнювання?
Візьми скажімо кілограм - ну є десь там його еталон - правда?
Лежить собі - бо він еталон, з нього слово "кілограм" набирає ваги - від нього йде вимір.
Тепер я візьму пір`їну (ну так мені смакує) і скажу пір`їна (назвемо її містично Жадан) - це кілограм.
Гммм. А насправді пір`їна залишиться пір`їною. (Дмухає) Бай-бай кілограм. :)))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-02 00:09:23 ]
Юрасику, навіть чудес світу - офіційно визнаних - є сім. І нікому на думку не спаде казати, що храм Артеміди, наприклад, величніший за піраміди Єгипта, або статуя Зевса Олімпійського краще за висячі сади Семіраміди. Вони всі разом створюють красу світу і доповнюють її кожне по-своєму. Тому порівняння твої безґрунтовні. Як ми вже з"ясували, Жадан - не Шевченко. І навіть не Марія Матіос :) Але і він частка української культури. І не найгірша її частка. Щодо еталонності поезії, тут треба підходити, нмсд, не тільки з позицій патріотизму чи національного прапору, але й чисто з "цехової" точки зору, тобто рими-образи-милозвуччя і т.ін. Ось з цієї точки зору - мірилом чого є вірші ТГШ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2009-10-02 16:09:40 ]
Сонечко, ластівочко, голубонько, зозулько, рибонько, квіточко, котику, кралечко, лілеєє, зіронько - Любунь :)
Яка ти жіноча у своїй логіці, яка ти прутка у вислизуванні, яка ти - ти.
Значить ти походжуєшся, що ТГШ (НАШЕ СВІТИЛО) римо-образно-милозвучне мірило - тобто ЕТАЛОН.
Ну Слава Богу (втирає стурбованість з обличчя).
Щодо еталону - то він може бути один - бо немає двох еталонів того ж кілограму.
Про Сім Чудес, про які ти говориш, можу сказати, що кожне з них - еталон осібно.
Ти ж не назвеш еталоном висоти падання води Піраміди чи Китайську Стіну еталоном Артемідності.
Описане тобою ніщо інше, як суцвіття еталонів, а це вже інша опера, партитура та інструменти...
Поняття еталону краси є хибним, бо сприйняття краси - це дотошна суб`єктивність.
Тому ті Жаданівські випендри - чіповська самореклама.
(Цілує дамі ручку і восвояється...)
Лю`, ну того Жадана - ти краща! ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-02 17:46:16 ]
Зайчику мій заокеанський, навіть не дивлячись на те, що ти зрозумів моє питання як ствердження, тобто надав йому протилежного сенсу, пропоную підняти тост за справжню поезію і на цьому заспокоїтися. Тимчасово :) Будьмо!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2009-10-02 18:26:38 ]
Будьмо!
Цитринки подати чи ти без закуски?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-02 18:39:47 ]
Ми ж не буряківку за поезію глушимо, а шляхетне Коктебельське шампанське. Його не закусюють, його смакують :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2009-10-02 18:51:14 ]
А, вотово воно,
ну то витягай з рота фрукту, я поцілунком закушу. :)))