ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Володимир Каразуб
2024.11.23 10:26
Щодо вічності. Там де сходяться
Вітер в пару сплітаючись з хмарою,
Безконечність лихою подобою,
Звіром кинеться до очей.
Щодо погляду. Погляд втоплений,
І нажаханий часоплинністтю,
Завмирає і далі без префіксу
Розчиняється в крові твоїй.

Микола Дудар
2024.11.23 09:17
Надмірним днем, умовним днем
Приблизно по обіді
Зійшлись з тобою з різних тем —
Віват — у цьому світі
Такі красиві, молоді
Аж надто моложаві
Серед мовчань, поміж подій
В своїй недодержаві…

Віктор Кучерук
2024.11.23 05:40
Зарано смеркає і швидко ночіє
Відтоді, як осінь прискорила хід, –
Відтоді, як гаснути стали надії,
Що Бог допоможе уникнути бід.
Все ближче і ближче лихі сніговії
Та лютих морозів до нас ненасить, –
Від страху загинути кров холодіє
І серце схвиль

Микола Соболь
2024.11.23 05:08
Сьогодні осінь вбралась у сніги,
тепер красуню зовсім не впізнати,
ріка причепурила береги,
напнула шапку посіріла хата,
калина у намисті та фаті,
похорошіли геть безлисті клени,
а кущ якийсь на побілілім тлі
іще гойдає листячко зелене.

Іван Потьомкін
2024.11.22 19:35
«…Liberte, Fraternite, Egalite …»-
На істини прості тебе, Європо, Я наупомив нарешті,
Щоб ти жила , як споконвіку Тора Моя велить.
І що ж? Цього тобі видалось замало?
Як у пастви Мойсея м’ясо, демократія із носа лізе?
І ти силкуєшся прищепить її

Володимир Каразуб
2024.11.22 12:01
Я без тебе не стану кращим,
І вічність з тобою безмірно в цім світі мала,
Холодком по душі суне хмарами безконечність,
І сміється над часом, якого постійно нема.


08.02.2019

Володимир Каразуб
2024.11.22 09:46
Ось тут диригент зупинився і змовкли литаври,
Оркестр продовжував далі без грому литавр,
Диригент зупинився і арфи, і туби пропали,
І далі для скрипки та альтів диригував.
А потім замовкли і альти, і стишились скрипки,
Пропали гобої, кларнети, валто

Микола Дудар
2024.11.22 09:04
Нещодавно йшли дощі
Славно, строєм, жваві
І зайшли чомусь в кущі,
Кажуть, що по справі
Що за справа? хто довів? —
Я вже не дізнаюсь…
Краще бігти від дощів —
А про це подбаю…

Козак Дума
2024.11.22 08:12
Аби вернути зір сліпим,
горбатим випрямити спини,
з омани змити правди грим
і зняти з підлості личини.
Ще – оминути влади бруд,
не лицемірити без міри,
не красти, спекатись іуд,
у чесність повернути віру!

Микола Соболь
2024.11.22 05:55
І тільки камінь на душі
та роздуми про неминучість,
така вона – людини сутність –
нашкодив і біжи в кущі.
Ця неміч кожному із нас,
немов хробак, нутро з’їдає.
Куди летять пташині зграї,
коли пробив летіти час?

Віктор Кучерук
2024.11.22 04:59
Одною міркою не міряй
І не порівнюй голос ліри
Своєї з блиском та красою
Гучною творчості чужої.
Як неоднакове звучання
Смеркання, темені, світання, –
Отак і лір несхожі співи,
Сюжети, образи, мотиви.

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Кай Хробаковськи
2024.11.19

Ля Дмитро Дмитро
2024.11.16

Владислав Аверьян
2024.11.11

Соловейко Чубук
2024.11.02

Незнайка НаМісяці
2024.11.01

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Ярослав Петришин / Вірші

 КАЛЕЙДОСКОП



Рейтингування для твору не діє ?
  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-10-04 13:19:52
Переглядів сторінки твору 5991
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг -  ( - )
* Рейтинг "Майстерень" -  ( - )
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.700
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не оцінювати
Автор востаннє на сайті 2012.07.24 23:40
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-10-04 13:22:48 ]
Согодні на стіні плачу стільки віршів, пов"язаних зі смертю, що вирішив добавити ще одного - щоб менше псувати комусь настрій іншим разом.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Осока Сергій (Л.П./М.К.) [ 2011-10-04 13:54:07 ]
дуже цілісний текст. видихнутий. Знаєте, в мене складається враження, що у Вас виходять тим кращі вірші, чим менше Ви туди докладаєте розумових зусиль, чим менше намагаєтеся керуватися законами логіки. У Вас розвинена інтуїція, і коли ви її слухаєтесь, - то наче йдете дорогою сліпучих поетичних осяянь. Мені таке письмо подобається.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-10-04 14:07:34 ]
Дякую, Сергію!
Сказав би я вам, звичайно, як я його писав, але чи варто вас розчаровувати... Радий, що він видається цілісним. Але за ним стоять коло піврічні правки.
Але всяко, мабуть, буває. Є в мене і якісь інтелектуальніші тексти, які непогано сприймаються читачами.
Ось, наприклад, цей який був написаний на протязі одного дня.
http://maysterni.com/publication.php?id=67171

отут якраз більше інтуїції.

До речі, цікава ваша думка на рахунок його останнього куплета. Бо були до нього претензії.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Осока Сергій (Л.П./М.К.) [ 2011-10-04 14:14:06 ]
Є в мене і якісь інтелектуальніші тексти, які непогано сприймаються читачами.

Ми ж з Вами не в суді))) - непотрібно захищатися. Я сказав те що сказав.

а от "на протязі" можна й застудитися, а писали Ви ПРОТЯГОМ дня))), або упродовж


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-10-04 14:37:55 ]
та я не оправдовувався - пояснював)
а упродовж - то упродовж! слава Богу, цей русизм - не у вірші!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2011-10-04 15:05:59 ]
ви дуже перспективний автор. про це свідчать окремі ваші тексти, в яких ви подаєте більше себе, і менше пепербачуваних сюжетів і образів. я розумію, що зараз вам цікаво отримати відгуки на всі вже написані тексти, як нагороду і компенсацію за зусилля, але порівнюючи рівень більш давніх і більш нових віршів, я би не радила вам і надалі викладати давні.

для випадкового читача немає різниці в якому році написаний вірш, він просто складає враження. і давніші ваші вірші його псують. власне, десь так же мислить і редактор :) тому, якщо ви хочете аби ваші тексти оцінювали високо, не просіть оцінювати лише кращі з них, а ліпше публікуйте тільки кращі.

для решти текстів можна, наприклад, створити окрему рубрику десь в "іншій поезії", щоб і показати комусь можна було, і на загальне враження читача про ваш нинішній рівень письма вони не сильно впливали.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-10-04 15:37:34 ]
Дякую, Ніко!) Згоден з вами... Ви добре відчули мою психологію... Більше того, я за цей місяць, що тут, нічого (крім кількох пародій не написав, хоч кожен вечір клянуся собі, що завтра візьмуся за роботу.=) ) Але мені вже не багато залишилося викладати тут...) а це старе може й варто попереносити в окрему рубрику... Хоч мені здавалося, що редактори (ну чим вони гірші за вас? =) )теж могли б відчути мій теперішній рівень і той, що був 2 роки тому. Адже вся поезія осені 2009 року - це практично мої перші вірші в житті. І тому не дивно, що різниця така відчутна... А деякі свіжі твори мені й не дуже хочеться зараз викладати, бо я відуваю, що вони можуть бути оцінені вище, ніж це допустиме моїм теперішнім статусом... що було видно по реакції на мої свіжіші твори... але як уже викладу все, що вважаю за терпиме оприлюднювати - тоді вже не залишиться нічого іншого, як публікувати те, що буде свідчити про мій теперішній рівень... Надіюся, що ще буду в мене час на реабілітацію...)
Дякую за вашу увагу до моєї творчості. Дуже ціную вас як поетесу)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-10-04 15:54:05 ]
Ярославе, а Ви створіть розділи по роках написання віршів: 2009, 2010, 2011.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-10-04 15:58:59 ]
Дякую, Валерію! а хіба те, що вже опубліковане, можна перенести в заново створений розділ? чи обов"язково через повторну публікацію?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-10-04 16:07:39 ]
Ні, не треба вдруге публікувати. Просто спочатку створіть розділи, а тоді при редактуванні вже опублікованих віршів виберіть, в який розділ. Подивіться, як у мене.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-10-04 16:39:33 ]
дякую, Валерію! зрозумів...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2011-10-04 16:27:01 ]
Ярославе, читач (як основний ваш "редактор") не повинен щось відчувати чи вгадувати. він заходить в ваш профайл, відкриває будь-який вірш і складає враження. і не факт, що його випадковий вибір впаде на сильний текст.

з іншого боку, ви не думали, що у вас досі "теперішній статус" якраз через те, що ви частіше публікуєте слабіші тексти, а сильні приберігаєте до світлих часів, коли хтось зможе поставити вам за них "6"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2011-10-04 16:28:35 ]
згоден. як можна не погодитись з самою Нікою Новіковою!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-10-04 16:34:23 ]
та думав-думав... і погоджуюся... тим більше, що й Сергій так вважає...)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2011-10-04 16:11:05 ]
файний текст. чіткий, ритмічний, як биття серця.
але під кінець з"являється враження, що ви просто показуєте як вправно римуєте в короткій формі. тому відчувається деяка зятянутість - псується початкове стрімке прочитання. тому для мене передостанній чотирирядок лишній. він ні для чого і ні про що.
а так - класно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-10-04 16:26:19 ]
в принципі, згоден, Сергію, з вашою думкою. мабуть викину...
Дякую!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-10-04 16:28:58 ]
але от, уявив, що нема передостаннього куплета - і тоді останній уже не сприймається(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2011-10-04 16:34:41 ]
то ви просто звикли. але суть в тім, що я не наполягаю. я тільки розказую щось таке своє про ваш текст. а рішати тільки вам.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-10-04 16:37:32 ]
Дякую, Сергію... я зрозумів...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зоряна Ель (Л.П./М.К.) [ 2011-10-04 19:51:14 ]
ух! )