ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці

Іван Потьомкін
2024.11.20 13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи

Юрій Гундарєв
2024.11.20 09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…


Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Кай Хробаковськи
2024.11.19

Ля Дмитро Дмитро
2024.11.16

Владислав Аверьян
2024.11.11

Соловейко Чубук
2024.11.02

Незнайка НаМісяці
2024.11.01

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Василь Світлий (1968) / Вірші

 Не задавайтеся, поети !

Бо пам'ятайте, що на цій планеті,
відколи сотворив її пан Бог,
ще не було епохи для поетів,
але були поети для епох!

Костенко Л.

...
перейти до тексту твору




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-11-05 21:06:31
Переглядів сторінки твору 4099
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (4.886 / 5.47)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.709 / 5.39)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.733
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2018.04.09 14:31
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вітер Ночі (Л.П./М.К.) [ 2011-11-05 21:44:18 ]
Так, Брате , але і в Ліни повно мусора...)))
"бо, що на,ще не,для, але...
Представляешь, если Гумилёв такое намарал...)))!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-11-05 22:09:05 ]
Мда...
Уявив.
А зміст, Друже, який...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-11-05 21:47:36 ]
Взяв в эпиграф строки классика современности, нужно бы как то соответствовать.
Но я могу ошибаться. Можно бледно оттенять величие строк классика своими.
Почему сейчас наблюдается такая гонка-марафон всяческих перепевов и развития тем уже раскрытых?
Посему слабоватым я нахожу Ваше стихотворение (возможно, в сравнении с тем, на строки из коего ссылаетесь) в силу следующих причин:
- Поэты - куплеты - это слабая рифма. Куплеты у песенников и куплетистов - тех же песенников;
- "бува" требует особого обрамления. Я имею в виду знаки препинания;
- "І якщо" не выдерживает никакой критики. Потому что "якщо́ ". А стихотворным метром в данном случае является ямб;
- "епоха ще нажаль не та". Также имеются досадные ошибки. Попробуйте отыскать.

А мой комментарий быстренько удалите. Он касается техники стихосложения.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-11-05 22:15:48 ]
Світлого вечора, добродію Олексію.
Даруйте, вірш сирий, як колобок. Скік і втік.
Оговтався, а тут і сірий вовк,і ведмідь... Прийшлось перепікати (або допікати) ;)
Дяка за змістовний коментаря.
Ось тільки не погоджуся з думкою, що "наблюдается такая гонка-марафон всяческих перепевов и развития тем уже раскрыты". Море, океан сьогодні нерозкритих, кричущих тем, а в поетів придворний смак, на жаль, бере гору :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-11-05 22:20:22 ]
Всяческие обращения к кому-то(к чьим-то строкам) - это практика начинающих авторов.
Да, отдельные строки или произведения могут вызывать ответные чувства. Но нужно (мне так почему-то кажется) тянуться к лучшему путем создания не худшего :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-11-05 22:27:58 ]
Розумію Вас, Олексію. Прогрес, виток еволюції і т.д.
А без порівнянь. Адже, йдучи за логікою ваших роздумів, скажімо, і Святе Письмо коментувати не варто,бо краще не скажеш. А сенс ? Хіба обов'язково перевершувати або дотягуватись. Просто провів аналогію. Розвинув думку. І все.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-11-05 22:38:57 ]
Определенные правки уже, как я вижу, произведены :)
но их недостаточно.
Проблемная строка "І коли море читачів" осталась такой же. "Якщо"& "коли" сходны по части ударения.

Еще немножко - и все наладится.

Обращайтесь, конечно же, к чему желаете (я ведь имел в виду не факт обращения, но уровень соответствия).
И вообще - удач-дач-дач.
Нескоро меня застанете. У меня море (великое множество) репетиций и спевок.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-11-05 22:57:36 ]
Так, вже невеличкі хірургічні втручання відбулися.
Вечір такий, що ніяк не зберуся з думками. Перепарився :)
Вірш написаний під настрій. Згода, що вагові категорії тут різні. Йде по дотичній до цитати. Звідки, може, і певна невідповідність. так би мовити: не в унісон. Таке буває.

Дякую за гостини. Приємно було поспілкуватися. Щиро.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вітер Ночі (Л.П./М.К.) [ 2011-11-05 21:50:54 ]
Ты прав, Алексий, мы причём?...)))!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-11-05 22:05:27 ]
К чему поспешность?
Хочется спросить об этом.
Но и я нередко тороплюсь. И моя мысль имеет свойства сиюминутности.
Обращаясь к автору, я не в меньшей степени обращался и к себе.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-11-05 22:07:57 ]
Кому нужны фальшивые похвалы?
Каков прок?
О чем они свидетельствуют?
О своей неподготовленности к серьезному отношению к поэзии?
О двуличии? О мнимой дружбе?
О замкнутом круге взаимного угодничества?
Вот что меня больно ранит как поэта студии при Доме культуры работников общепита. Да.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вітер Ночі (Л.П./М.К.) [ 2011-11-05 22:13:29 ]
Не,Алексий, ты не прав. Какие похвалы?
Сам знает цену своей бездарности...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-11-05 22:17:11 ]
Мы просто сошлись здесь.
А нужно, видимо, возле, подле да около других стихотворений. Но это оказалось в пределах видимости. + тематика. Авторство меня огорчило.
От Василия я ожидал лучшего.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-11-05 22:49:16 ]
Від Василя чого хочеш можна чекати :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Дениско (Л.П./Л.П.) [ 2011-11-05 21:57:26 ]
Василю!
Чомусь пригадав Маяковського:
"Поет всегда должник вселенной
платящий на горе проценты и пени..." :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-11-05 22:19:30 ]
Як завше, Василю, доречно :)
Дякую, що завітали.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2011-11-06 01:01:01 ]
Бо пам'ятайте, що на цій планеті
відколи сОтворив її пан Бог,
ще не було епохи для поетів,
але були поети для епох! -

По=моєму, у Ліни Костенко якось так. А ще краще звірити з оригіналом кожну літеру і кожен знак. Насправді, епіграф - справа дуже відповідальна.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-11-06 16:18:49 ]
Так, відповідальна, пані Любове.
Через це:
Поблукаю по візуалу.
Спробую наблизитися до оригіналу.

Дякую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Михайло Десна (Л.П./М.К.) [ 2011-11-06 04:04:30 ]
Ну чого розкричався? Василю! Не галасуй! Не царське це діло - "Слово о полку Игоревом..." писати.
Падумаєш... Зате люди люблять мультик "Жив-був пес", наприклад. :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-11-06 16:22:27 ]
Твоя правда, друже.
Вважав, що після "важкої" поезії щось "легке" напишу. Не виходить...

Важка зробилася хода
І поступ став мізерним.
Не ті, не ті уже літа,
Щоб до зірок крізь терни.