ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці

Іван Потьомкін
2024.11.20 13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи

Юрій Гундарєв
2024.11.20 09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…


Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Кай Хробаковськи
2024.11.19

Ля Дмитро Дмитро
2024.11.16

Владислав Аверьян
2024.11.11

Соловейко Чубук
2024.11.02

Незнайка НаМісяці
2024.11.01

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Іван Редчиць (1949) / Вірші

 РУБАЇ

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2012-07-21 13:36:02
Переглядів сторінки твору 8956
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (5.096 / 5.49)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (5.015 / 5.46)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.764
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2014.06.01 17:07
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-21 17:12:28 ]
кому потрібні ці банально-очевидні за змістом і примітивні за формою, яка аж ніяк не є рубої, речення?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-07-21 17:20:09 ]
Любо, а чому ви це, з якого дива запитуєте? Та ще таким варварським чином? (


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-21 17:22:29 ]
з того дива, що воно розміщено на головній сторінці. я що, не маю права читати? і в цьому ви бачите "варварський чин"? я вважаю, що це - примітивно і кажу про це. аналогічно хтось інший може сказати, що це віршина світової поезії. це буде його право.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-07-21 17:24:05 ]
Ні, вам ніхто не давав права таким чином накидатися на публікацію іншого автора.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-21 17:25:27 ]
а де тут "накидатися"? наведіть тоді, будь ласка, приклад, як я могла сказати те, що сказала, у рамках вашої "доброчинності".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-07-21 17:21:33 ]
Ви, Любо, зараз, суто як на мене, надто експресивно звертаєте увагу на пилинку в чужому оці, чи не так? Якщо вас цікавить доброчинство - то напевно можна сказати якось інакше щодо того, що вас тут турбує?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-21 17:24:37 ]
Ні, Володю, це не "пилинка в чужому оці".
Ці "рубаї" пана Редчиця вже сягнуть на цілий том. І вони всі такого рівня. Чи ви вважаєте інакше?

ЯФ чудово розумію, до чого ви зараз все ведете. Але прошу вас зупинитися вже на тому, що зроблено.
І дякую за "суто на мене".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-21 17:27:39 ]
добре. кажу інакше.

пане Іване, суто на мою найскромнішу думку, те, що ви написали не відрізняється оригінальністю ані змісту, ані форми. І це стосується переважної більшості ваших т.зв. рубої? То для чого ви їх пишете.

Так годиться?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-07-21 17:34:01 ]
Надто багато, як на мене, якоїсь сердитості. Навіщо це вам? Якби ви щиро, Любо, запропонували пану Івану інші обрії, інші напрямки для більш природного розвою його потягу до "рубаї" - це виглядало би дружнім кроком. А недружні кроки ні до чого.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-21 17:37:37 ]
бачте, Володю, "запропонувати інші обрії і кроки" у 4 рядках рубої - значить, переписати їх за автора. у нас же немає поки що обов"язка цього робити?

крім того, ви чомусь не помічаєте тих висловів, які дозволяє собі "притомний пан Редчиць" в адресу інших.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-07-21 17:39:28 ]
Ну ось, вам би там і починати цю розмову, а так і не зрозуміти зараз де і що, і як...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-21 17:46:35 ]
Ви там теж були. і бачили.
http://maysterni.com/publication.php?id=80129


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-07-21 17:46:41 ]
Так і мені бачиться, що чотиривірші пана Івана тягнуться до чогось іншого за своїм духом, аніж до східного просвітлення усієї безмежної життєлюбної філософії ліргероя, висвітленої в строгих рамках певної форми, але я ще не придумав назви для цього відгалужування. Придумаю, запропоную...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-21 17:48:36 ]
швидше вже придумуйте :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-07-21 17:27:50 ]
Це не ваша і не моя справа, скільки і чого є у пана Івана. Прямих порушень у публікаціях тут немає.
Тож ваша і моя справа проявляти максимальний такт, якщо є бажання щось у автора запитати, якось вплинути на світогляд цілком притомної, і виваженої у своїх манерах, в тому числі і творчих, особи.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-21 17:33:24 ]
пан Іван уже не в тому віці, щоб впливати на його світогляд.

шкода, що ви вперто бачите лише один бік медалі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-07-21 17:35:33 ]
Я вперто наполягаю на потребі бути вкрай ввічливими, особливо, коли це торкається поетичної сфери - де в нас усіх, частіше за все, взагалі відсутня "шкіра"...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-21 18:04:14 ]
Дивно також, Володю, що ви не звернули увагу на те, що вельмишановний пан Редчиць у своєму чотирьохвіршу приписує людині дії, які, виходячи з ваших переконань, людині не властиві.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-07-21 18:18:05 ]

Безумовно, тепер потрібно робити винного з мене. )

Так, я приєднуюся до цієї зауваги, - велика шкода перед нащадками називати "нелюдів" людьми.
Люба цілком справедливо звернула на це увагу. А то все я та я...
З такого варто було, напевно, і починати?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-21 18:28:50 ]
щодо "робити винного з мене" - це ж мудра жіноча практика - дати чоловіку можливість для примирення, хіба ви не знали? :)