ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Рецензії):
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
2024.11.21
13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?
Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?
Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне
2024.11.21
09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п
2024.11.21
06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Страшно бути грішним… )
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Страшно бути грішним… )
2024.11.21
06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?
2024.11.21
04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона тоді вдивлялася у вишню
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона тоді вдивлялася у вишню
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».
2024.11.21
01:27
Я розіллю л
І
Т
Е
Р
И
Мов ніч, що розливає
Морок осінн
І
Т
Е
Р
И
Мов ніч, що розливає
Морок осінн
2024.11.20
21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці
2024.11.20
13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи
2024.11.20
09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…
Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…
Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
2024.11.20
07:07
три яблука
холодні
осінь не гріє
гілля тримає
шкірка ще блискуча гладенька
життя таке тендітне
сіро і сумно
три яблука висять
холодні
осінь не гріє
гілля тримає
шкірка ще блискуча гладенька
життя таке тендітне
сіро і сумно
три яблука висять
2024.11.20
07:04
Батько, донечка, і песик
Всілись якось на траві
Не було там тільки весел
Але поруч солов'ї…
Щебетали і манили…
Сонце липало в очах
І набравшись тої сили
Попросили знімача
Всілись якось на траві
Не було там тільки весел
Але поруч солов'ї…
Щебетали і манили…
Сонце липало в очах
І набравшись тої сили
Попросили знімача
2024.11.20
05:44
Ти не повинен забувати
Десь в олеандровім цвіту
Про українську світлу хату
І щедру ниву золоту.
Ще пам’ятай обов’язково,
Ввійшовши в чийсь гостинний дім, –
Про милозвучну рідну мову
Й пишайсь походженням своїм.
Десь в олеандровім цвіту
Про українську світлу хату
І щедру ниву золоту.
Ще пам’ятай обов’язково,
Ввійшовши в чийсь гостинний дім, –
Про милозвучну рідну мову
Й пишайсь походженням своїм.
2024.11.20
05:12
Спиваю натхнення по краплі
Заради простого рядка.
Я досі ніяк не потраплю
До міста Івана Франка.
Запросить в обійми ласкаво
Там вулиця світла, вузька.
Я б вигадав теми цікаві
Заради простого рядка.
Я досі ніяк не потраплю
До міста Івана Франка.
Запросить в обійми ласкаво
Там вулиця світла, вузька.
Я б вигадав теми цікаві
2024.11.20
05:11
Які залишимо казки?
Домовики лишились дому.
Лісовики де? Невідомо.
Тепер на березі ріки
не знайдете русалок сліду.
Чи розповість онуку дідо,
як шамотять польовики?
Коли зовуть у гай зозулі,
Домовики лишились дому.
Лісовики де? Невідомо.
Тепер на березі ріки
не знайдете русалок сліду.
Чи розповість онуку дідо,
як шамотять польовики?
Коли зовуть у гай зозулі,
2024.11.19
21:50
Тим часом Юрик, ні, то Ярек
Прислав запрошення - меню…
Перелік всього — і задаром
Ну що ж нехай, укореню.
Присиплю жирним черноземом
А по-весні, дивись, взійде…
Ми творчі люди. Наші меми
Не встрінеш більше абиде…
Прислав запрошення - меню…
Перелік всього — і задаром
Ну що ж нехай, укореню.
Присиплю жирним черноземом
А по-весні, дивись, взійде…
Ми творчі люди. Наші меми
Не встрінеш більше абиде…
2024.11.19
18:51
Я розпався на дві половини,
Де злилися потоки ідей.
Розрізнити не можна в пучині
Дві ідеї в полоні ночей.
Зла й добра половини тривожні
Поєдналися люто в одне,
Ніби злиток металів безбожний,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...Де злилися потоки ідей.
Розрізнити не можна в пучині
Дві ідеї в полоні ночей.
Зла й добра половини тривожні
Поєдналися люто в одне,
Ніби злиток металів безбожний,
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Рецензії):
2024.05.20
2021.12.12
2020.01.18
2019.07.07
2018.01.11
2017.11.16
2017.06.10
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Автори /
Анонім Я Саландяк (1955) /
Рецензії
Мандри в космосі 48. Василя Махна ілюзії (вибрані тексти не Поетичних Майстерень).
Контекст : http://storinka-m.kiev.ua/product.php?p_id=11058
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Мандри в космосі 48. Василя Махна ілюзії (вибрані тексти не Поетичних Майстерень).
Василь Махно 1964
поет, перекладач, есеїст.
Прощання з ілюзіями*
наше життя – це прощання з ілюзіями
яких назбирується до 40 стільки
що решта часу залишається власне для прощання з ними:
що поезія – це не проза а проза – не поезія
що сніг – це вода а вода – сніг
що елементарне – це складне а складне твориться з елементарного
що перший сексуальний досвід у брудному гуртожитку
це не впадання у безмежність а тільки рип металевого ліжка
який чують у сусідній кімнаті
то може це музика життя?
симфонія яку виконують тільки два інструменти – оголені молоді тіла –
які приглушують їжакувату музику ритмічного руху
а потім розмовляють про усякі дурниці
палячи одну сиґарету на двох
пускаючи дим під стелю
її спина яку наче хтось посипав маковим зерням
і запах її поту паморочив тобі свідомість
так не паморочать тебе тепер вишукані красуні які обливаються Chanel №5
або парфумами від Gucci
що українське – це не европейське
польське не німецьке
албанське не сербське
що кілька віршів Целяна вартіші за вірші Лесі Українки
для кого? – запитають патрійоти
і звинуватять тебе в усіх гріхах
що призначення літератури – це не призначення кавоварки
і дедалі більше людей віддають перевагу кавоварці
а що чинити тим хто постійно п’є чай?
може ілюзії – це міста які будуються для того щоби їх руйнувати
або щоби їх засипав пісок життєвого досвіду й утоми?
вона запивала таблетки ркацетелі
носила у сумочці всілякий непотріб
користувалася жахливою помадою яку видлубувала пінцетом
яким вищипувала брови й волосся на ногах
час прощання з ілюзіями надходить тоді
коли ти наситився всім:
бароко – рококо – натуралізмом – модернізмом – постмодернізмом
здатен відрізнити Еліота від Павнда – Пікасо від Матиса
час від безчасся – зерно від полови
коли на її спині ти збирав язиком макове зерня поту
і приклеював слиною м’які світлі волоски до струни хребта
вона завжди питала: чи я люблю її
бо боялася завагітніти
вставала – наливала у брудний стакан сухого вина
ковтала запобіжну пігулку
і не соромлячись погладжувала себе нижче живота
кажучи: знову будуть місячні
й у нас попереду новий місяць любові
і це було найважливіше що може бути у цьому світі
але час прощання з ілюзіями також ілюзія
*Інтернет. http://www.vasylmakhno.us/index.htm
худ. Я Саландяк.
Я Анонім
ЧАПЛІН АБО…
(спроба абсурдної аналітики)
Це Василь Махно „ненав′язливо“ надихнув мене стлумачити останнє зображення, яке тілько-тілько-но додав до своєї теорії абсурду Славко Саландяк, попередньо уже сказавши своє „фундаментальне“: Усе Є! І такого немає, чого нема! І навіть, що нема,─ Є! (ряд „Картина світобудови“, 094, Підсумок філософії, 2010р. ДВП, олія, 81,5см -79,5 см.)
Славко уже міг би не зосереджуватись на Махновім „ Прощанні з ілюзіями“, але „лишнє“ наголошення на реальності існування неіснуючого об′єкта (ілюзіїї) з авторитетного джерела лишнім не є, а тільки потверджує дану логіку та вивершує матеріалізацію і як результат олійне зображення вийшло чимось подібне своїми „штанами “ на знаменитого Чапліна ( і Василь Махно сьогодні обертається на батьківщині великого Чапліна, майстра ілюзії (ілюзіону). Як штани, Ярослав використав текст моєї імпровізації на тему мелодії QUEEN (композиція I Want It All) : кохав я Олю аж-аж до болю, любив я Галю аж до жалю… Так добре було тримать в полоні за пишні коси долю свою. Було весною – вечір з одною – нічку з другою – обох люблю. Ой як було! Ой як було! Ой як було! Вже так не буде…, що (здається Славкові) перегукується з Махновими „походеньками “ в „ Прощанні з ілюзіями “ : вона завжди питала: чи я люблю її … й у нас попереду новий місяць любові і це було найважливіше що може бути у цьому світі ─ ось тому тут і танцюючі жінки з „яблуками спокуси “ (Чаплінові очі) та прапором ІЛЮЗІЯ ─ Є-Є-Є! в усміхненій голові Чапліна, а ще, а ще, а ще: якщо Василь очевидно не радіє з того, що : але час прощання з ілюзіями також ілюзія (Чаплінові руки), бо може ілюзії – це міста які будуються для того щоби їх руйнувати або щоби їх засипав пісок життєвого досвіду й утоми?, то Славко навпаки ─ вельми вдоволений, що ті „міста“, скільки їх не руйнуй та засипай піском, постають знов і знов, додавши до свого абсурдного ряду ще одне “Є”, тим паче таке авторитетне, як Махнове (і Василя і аури фамілії Махно загалом)… А ще дрібніші містичні деталі: ненавмисно багато „фіолету “ (просто так вже якось вийшло непросто так), сам Махно на підтвердження вище проголошеного ─ Ілюзія - Є! ─ зблудив, чи то він Василь ,чи Нестор ( як здавалось Славкові) в очевидній реальності. А підгайцезнавець Гриць Жибак з першого погляду прочитав СССР замість Ілюзія Є-Є-Є! І справді ─ воно на то подібне ─ ба! Навіть закономірно, бо як Махнові, так і Саландякові ілюзії звідти родом…
жовтень 2010 р.
поет, перекладач, есеїст.
Прощання з ілюзіями*
наше життя – це прощання з ілюзіями
яких назбирується до 40 стільки
що решта часу залишається власне для прощання з ними:
що поезія – це не проза а проза – не поезія
що сніг – це вода а вода – сніг
що елементарне – це складне а складне твориться з елементарного
що перший сексуальний досвід у брудному гуртожитку
це не впадання у безмежність а тільки рип металевого ліжка
який чують у сусідній кімнаті
то може це музика життя?
симфонія яку виконують тільки два інструменти – оголені молоді тіла –
які приглушують їжакувату музику ритмічного руху
а потім розмовляють про усякі дурниці
палячи одну сиґарету на двох
пускаючи дим під стелю
її спина яку наче хтось посипав маковим зерням
і запах її поту паморочив тобі свідомість
так не паморочать тебе тепер вишукані красуні які обливаються Chanel №5
або парфумами від Gucci
що українське – це не европейське
польське не німецьке
албанське не сербське
що кілька віршів Целяна вартіші за вірші Лесі Українки
для кого? – запитають патрійоти
і звинуватять тебе в усіх гріхах
що призначення літератури – це не призначення кавоварки
і дедалі більше людей віддають перевагу кавоварці
а що чинити тим хто постійно п’є чай?
може ілюзії – це міста які будуються для того щоби їх руйнувати
або щоби їх засипав пісок життєвого досвіду й утоми?
вона запивала таблетки ркацетелі
носила у сумочці всілякий непотріб
користувалася жахливою помадою яку видлубувала пінцетом
яким вищипувала брови й волосся на ногах
час прощання з ілюзіями надходить тоді
коли ти наситився всім:
бароко – рококо – натуралізмом – модернізмом – постмодернізмом
здатен відрізнити Еліота від Павнда – Пікасо від Матиса
час від безчасся – зерно від полови
коли на її спині ти збирав язиком макове зерня поту
і приклеював слиною м’які світлі волоски до струни хребта
вона завжди питала: чи я люблю її
бо боялася завагітніти
вставала – наливала у брудний стакан сухого вина
ковтала запобіжну пігулку
і не соромлячись погладжувала себе нижче живота
кажучи: знову будуть місячні
й у нас попереду новий місяць любові
і це було найважливіше що може бути у цьому світі
але час прощання з ілюзіями також ілюзія
*Інтернет. http://www.vasylmakhno.us/index.htm
худ. Я Саландяк.
Я Анонім
ЧАПЛІН АБО…
(спроба абсурдної аналітики)
Це Василь Махно „ненав′язливо“ надихнув мене стлумачити останнє зображення, яке тілько-тілько-но додав до своєї теорії абсурду Славко Саландяк, попередньо уже сказавши своє „фундаментальне“: Усе Є! І такого немає, чого нема! І навіть, що нема,─ Є! (ряд „Картина світобудови“, 094, Підсумок філософії, 2010р. ДВП, олія, 81,5см -79,5 см.)
Славко уже міг би не зосереджуватись на Махновім „ Прощанні з ілюзіями“, але „лишнє“ наголошення на реальності існування неіснуючого об′єкта (ілюзіїї) з авторитетного джерела лишнім не є, а тільки потверджує дану логіку та вивершує матеріалізацію і як результат олійне зображення вийшло чимось подібне своїми „штанами “ на знаменитого Чапліна ( і Василь Махно сьогодні обертається на батьківщині великого Чапліна, майстра ілюзії (ілюзіону). Як штани, Ярослав використав текст моєї імпровізації на тему мелодії QUEEN (композиція I Want It All) : кохав я Олю аж-аж до болю, любив я Галю аж до жалю… Так добре було тримать в полоні за пишні коси долю свою. Було весною – вечір з одною – нічку з другою – обох люблю. Ой як було! Ой як було! Ой як було! Вже так не буде…, що (здається Славкові) перегукується з Махновими „походеньками “ в „ Прощанні з ілюзіями “ : вона завжди питала: чи я люблю її … й у нас попереду новий місяць любові і це було найважливіше що може бути у цьому світі ─ ось тому тут і танцюючі жінки з „яблуками спокуси “ (Чаплінові очі) та прапором ІЛЮЗІЯ ─ Є-Є-Є! в усміхненій голові Чапліна, а ще, а ще, а ще: якщо Василь очевидно не радіє з того, що : але час прощання з ілюзіями також ілюзія (Чаплінові руки), бо може ілюзії – це міста які будуються для того щоби їх руйнувати або щоби їх засипав пісок життєвого досвіду й утоми?, то Славко навпаки ─ вельми вдоволений, що ті „міста“, скільки їх не руйнуй та засипай піском, постають знов і знов, додавши до свого абсурдного ряду ще одне “Є”, тим паче таке авторитетне, як Махнове (і Василя і аури фамілії Махно загалом)… А ще дрібніші містичні деталі: ненавмисно багато „фіолету “ (просто так вже якось вийшло непросто так), сам Махно на підтвердження вище проголошеного ─ Ілюзія - Є! ─ зблудив, чи то він Василь ,чи Нестор ( як здавалось Славкові) в очевидній реальності. А підгайцезнавець Гриць Жибак з першого погляду прочитав СССР замість Ілюзія Є-Є-Є! І справді ─ воно на то подібне ─ ба! Навіть закономірно, бо як Махнові, так і Саландякові ілюзії звідти родом…
жовтень 2010 р.
Контекст : http://storinka-m.kiev.ua/product.php?p_id=11058
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
"Giulietta (шматки римованого тексту)"
• Перейти на сторінку •
"Мандри в космосі 47. Три неба Айлен (вибрані тексти Поетичних Майстерень)."
• Перейти на сторінку •
"Мандри в космосі 47. Три неба Айлен (вибрані тексти Поетичних Майстерень)."
Про публікацію