ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Серго Сокольник
2017.09.21 21:48
Метелик програв. І не знає,
Для чого в ігри кохання полону
У долі грати просив.

У гратополон потрапляє...
Метелику, нащо ти свічки вогонь
Крильцем своїм загасив?

Ірина Вовк
2017.09.21 21:42
«Amori vitam… vitam impendere…» -
рука Старої і Нової ери…
Пульсує серце в камені печери:
«аmori vitam… vitam impendere…».
Пощерблені мечі і кавалери –
«аmori vitam… vitam impendere…».
Троянди тлінні на осінні сквери –
«аmori vitam… vitam im

Олександр Сушко
2017.09.21 06:53
Немає сил. Іду копати яму,
Тут ходить надокучливий сусід.
Рояль його щоночі грає гами,
Здригає стіни монотонний хіт.

Буває, що холоне кров у жилах,
Пощезли із квартири таргани.
Маестро краще грати на могилах,

Микола Соболь
2017.09.21 06:24
Не рви рубатки, кинь за комірець.
Безглузді форми, норми, алгоритми…
Коли пастух тупіший за овець
Йому не допоможуть біоритми
І гороскопи. Та надія є!
Не всі ще переповнені остроги.
Корова, як удою не дає
То бригадир бере її за роги

Сонце Місяць
2017.09.21 04:28
релаксний варіант як негатив
суціль розрекламований боржомі
давайте два хоча давайте три
де рампи непримітно ледь притомні

сидить елге втикає детектив
когось уб’ють чи просто похоронять
від когось може просто утекти

Серго Сокольник
2017.09.20 19:01
Ця ніч віршування відточує стиль.
Неначе чорнило розлите на стіл,
Вона тобі в душу втіка, ніби жах,
Що вірш не напишеться... Пишеться... Ах...
.....................................

Складаються зорі. Підходить пора...
Ще тоне у мороці твій Катр-Бра

Мирослав Артимович
2017.09.20 17:53
Немало див дарує нам природа –
митець неперевершено-умілий:
вона і зачаровує, і годить,
лікує душу, освіжає тіло.

А кожен витвір – формою і суттю
такий нерукотворно-бездоганний:
у ньому Вишній замисел присутній,

Любов Бенедишин
2017.09.20 12:11
Вергай діла, слова верзи –
Усі «вагомі».
Зламали бевзні терези.
Феміда – в комі.

Їй повернутись до снаги
З пітьми, де в’язко...
Та час вже кинув на торги

Олександр Сушко
2017.09.20 10:18
Я - беспробудний оптиміст,
Люблю хороші вісті.
Зубів нема. Але є міст,
Коронки золотисті.

Недбало вибрита щока
Але шикарні вуса.
Жона вечеряти гука -

Любов Матузок
2017.09.20 09:52
Цинготні зливи. Дев’ять довгих діб
не вистачає вітаміну сонця.
На яснах ґрунту – кров’янистий слід
листків. І вже заслаблим оборонцем

втікає день, дрібніє – не шукай,
мелькне, мов кінь, годин округлим клубом.
І вечора підсохлий коровай

Ірина Вовк
2017.09.20 08:57
Ти перейшов цей квітник, де впала твоя хустинка,
Цей біложасминний крик - архангела чиста сльозинка...
Застиг аромат ялівцю на листі, падучому з гілки...
Як спалах очей твоїх, зрки - живі діаманти - лицю...

Ти перейшла цей квітник, як переходять із

Микола Соболь
2017.09.20 05:53
Самотнє дерево печалі
Колише спогади земні,
Які пливуть за сині далі –
Лелеками у вишині.
Накрите чорною вуаллю
На плечі опускає жур.
Що далі буде? За печаллю
Невидимий вже виріс мур.

Світлана Майя Залізняк
2017.09.20 00:53
Запрошую читачів-слухачів.

Василь Кузан
2017.09.19 23:00
Коли ідеш із темряви у темінь,
Міняючи упевненість на страх,
Виловлюючи перелітні теми,
Облизуючи спрагу на вустах…

Коли вростаєш у підґрунтя сенсу,
Сейсмічність ночі всотуючи в сон,
Не дихаєш, а ковзаєш по плесу

Сонце Місяць
2017.09.19 18:23
любити із тобою всі часи
та під луну ясних чи ні сезонів
збувати сни купляти свій classic
& трохи вслухатись ~
рамштайн шаманить зонне

увесь капець заскоченості всі
чума війна тюремні макарони

Олександр Сушко
2017.09.19 17:31
Я - пророк. Не маю дому.
Вже старенький, сивоглав.
Плечі долу гне утома,
Хочу впасти поміж трав.

Не бажав такої долі,
Це, скажу вам, не медок.
П'яти репані, в мозолях.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Ірина Вовк
2017.06.10

Єва Вінтер
2016.07.15

Наталя Сидорова
2016.03.20

Меркулов Максим
2016.03.02

Лариса Пугачук
2016.03.01

Ірина Ваврик
2016.02.28

Василь Дерій
2016.01.31






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Редакція Майстерень (1963) / Критика | Аналітика

 Чи можна говорити про реальну енергетику поезії?
Образ твору Перед тим, як дійти до тих чи тих суто енергетичних параметрів, хочеться нагадати про найважливіше - про те, що поезія, як і інші явища, на шляху осягання і передачі життя "як воно є", це, все ж таки, значно більше, аніж листок паперу з надрукованими літерами чи навіть книжка. Це і ми самі. "Ми" і в тому явищі, котре має назву "Поезія". Це, схоже, і наша особиста статика й динаміка, й те, що ми закладаємо, записуємо про себе як у власну "соту", так і у вищі прошарки загальної свідомості Всесвіту, як наш внутрішній образ в часи нашого ж бо життя-перебування тут.
Саме в цьому сенсі, нмсд, і "рукописи не горять". Але сенси, таки, і значно глибші.
Отже йдеться не лише про рівні емоцій і відчуттів узагалі, але, можливо, й про наші дійсні рівні, які ми засвідчуємо перед Всесвітом, про наш масштаб, про нинішнє, і навіть - наше майбутнє.
Суто "інструментально", начебто, ясно, що "поетично" потрібно гармонійно поєднувати різні, доречні творчим завданням, частоти в нашому "поетичному" ж мисленні, аби це все було і красиво, і правдиво, і життєздатно. Тож на "технічному" рівні це, ймовірно, торкатиметься чіткого усвідомлення автором і читачем тих чи тих залежностей, тих чи тих взаємозв'язків між реальністю і образом, переданим у слові автором, зрештою, і сприйнятим не лише читачем, але ще і сприйнятим, і занотованим Всесвітом, в цілому, в тому числі - і енергетично, бо чи існує те, що не має енергетичного виміру?

Поезія ж у наших авторських трудах є, по суті, образотворенням чи, насправді, у більшості випадків, таки образовідтворенням. І точність цього процесу, нмсд, зазвичай все й вирішує. А точність - це і завжди потрапляння в ціль, в нашому випадку, думаю, в образ, але не тільки в образ, ще і в ідею (ідеї) образу, бо образ, кожен, також багаторівневий, і робить його таким саме ідея (ідеї), закладена в нього. І це вже простір, і виміри. І це все далі формує і супроводжує енергія. Чого б щось існувало і втримувало свої контури без власної енергетики?

Чи є докази такого існування, такого непрямого оцінювання за "ідеєю". Максимально близькі до цього бачаться наукові, прикладом, спостереження астрофізиків за світилами, з вивченням складу зірок на відстані, чи використання спектрометрів фізиками у прикладних, суто земних, завданнях розпізнавання матерії за її складовими. Бо ж давно зауважено, що кожен елемент, а звідси, і кожна сполука, мають суто своє випромінення, свою вібрацію, свою сумарну енергію. І в цьому випадку, виміри, приладне "чуття" енергії на відстані вельми близьке, як на мене, з поетичним чуттям, з точним потраплянням в образи - бо, повторюся, будь що, про що ми говоримо, має свою енергію, свою енергетику, яку ми здатні і повинні відчувати.
Думаю, можна однозначно стверджувати те, що саме точність слова, і проявляє його реальний енергетичний зв'язок, а часто і резонансний зв'язок, із реальним ж бо й прообразом (предметом, явищем) у просторі і в часі. Тому можемо говорити й про енергію самого поетичного слова, енергетику рядка, поезії в цілому - через оцю точність потрапляння в параметри реальності, а отже, і в енергетику реальності. І основним фактором, як на мене, цільності поєднання реального образу із словом поетичним (і не тільки поетичним) є фізичне поле ідеї. Ідеї - як спільного підґрунтя, спільної основи образу (реального предмета, явища, тощо) і відповідних поетичних (словесних) означень.

В контексті всього сказаного, думаю, є сенс додати, що багато джерел повідомляють нам і про строгу відповідність ідей вібраціям, частотам, чи це йдеться про звуки, чи про кольори, чи про інші речі, котрі так чи так сповнені ідеями. Але маємо, разом із цим, і строге правило - життя розвивається від нижчого до вищого, в тому числі, від нижчих до вищих частот, до вищої енергії всього і вся живого.
Одним із явних і, між тим, і строго науковим доказом цього правила є, скажімо, ... наше темне, вкрите зорями небо.
Чому воно темне, якщо в небі така кількість зірок, що їхнє сяєво мало би вночі нам створювати новий день?
Та, як виявилося, світло в космосі не гасне, воно просто змінює свою частоту, свій спектр, і так, як наш Всесвіт стрімко зростає, то кванти проміння збільшують свою частоту і енергетику, виходячи в невидимий, горішній діапазон, надфіолетовий спектр.
Якби ж Всесвіт гинув і згортався, то небо стало би в якийсь момент червоним й інфрачервоним, спалюючи все і вся, хоча і промінням, значно нижчої енергетики, аніж в ультрафіолету...

Тож коли ми в мистецькому процесі хочемо досягнути максимальної точності, то маємо технічно навчитися контролювати різні строгі залежності і точні ланцюжки побудов.
Кольори, звуки, будь-які елементи, складаються в полі, в обсязі, в межах творчої ідеї, чи узагальненого замислу, котрий реально вібрує в авторі і, затим, у тексті, і це поле обов'язково має свою, як загальну частоту, так і частоту окремих елементів-складових, і воно формуватиме цілком логічний кінцевий результат, і в строгій залежності від того, наскільки точно ми оперуватимемо в собі чуттям частот.

Сприйняття вібрацій, частот, енергетики слова

Суто фізично, ми здатні усвідомлено сприймати й інші, не лише видимі зором, чи чутні слухом, частоти і вібрації. Це не така вже й таємна практика вищого чуття особи, котра усвідомлено сприймає ці процеси (екстрасенсорні, біоенергетичні, тощо). Тобто, ставить і перед інструментом розуму відповідні завдання увиразнення і використання вищого чуття.
Практично ми знаємо, що всі явища поєднуються Звище "полем ідей", бо закладені Творцем ідеї є спільними - і вони існують, як в нас, особисто, так і за нашими межами, що саме ці ідеї, схоже, і вібрують по-різному, і являють життя у всіх його формах. Тобто, мають, візуалізуючись, чи не візуалізуючись, різну енергетику і енергію.
І, вочевидь, йдеться про керуючі багатьма процесами, так звані "низькі" і "високі" частоти - від "0" до "200", і вище герц. Можливо, ці частоти, як і при радіомодуляції, є керованою зміною амплітуди звичних ел.магнітних коливань, можливо, "вищі" поля мають інший характер - але тілесно, на наших нинішніх рівнях, ми таки всі здатні їх чітко відчувати і розрізняти наявними в нас органами чуття - і первинними, і вищими за ці 5 органів, і зі свого боку орієнтуватися на ці сигнали...

Можливі висновки:

1) Слово, слова мають енергетику. Зазвичай, це енергетика базової, основної (основних) ідеї слова. Ця енергетика може змінюватися в залежності від авторських "трудів" - додаванням "високості" чи "низькості" за нових ідейних (сенсових) відтінків - у залежності від використання слів у тексті.
2) Текст теж має свою загальну енергетику в залежності від використовуваних образотворчих ідей, і, в залежності від доданих автором сенсів, може енергетично збагачуватись чи бідніти - насправді життям...

(Далі буде)


Кожна особистість має індивідуальну частоту вібрацій. Яка частота Ваша?

Автор: Олег Нікітін

(Перекладено з російської мови )

Кожна людська особистість, будучи сукупністю вібрацій частинок, молекул, клітин, органів, має свою індивідуальну частоту вібрацій. Сукупна частота залежить від багатьох факторів: від стану організму, від якості їжі; шкідливих звичок, дотримання гігієни, зв'язку з навколишньої природи, клімату, пори року; від якості почуттів, чистоти думок ... і інших факторів.

Людська особа зі світлими вібраціями - це та, що знаходиться постійно в стані внутрішньої радості, спокою, умиротворення, любові, тиші всередині себе. Вона відчуває себе комфортно, так як вона знаходиться в гармонії з навколишнім світом і самим собою. У стані такої рівноваги, організм і всі залози внутрішньої секреції працюють злагоджено, а відповідно, і підпорядковані їм органи, тканини і клітини.

Дуже знижують частоту вібрацій негативні почуття: страх, заздрість, гнів, жадібність ... Непорядні вчинки, нездалі думки і почуття забруднюють відповідно тіло, обтяжують їх, і особа починає вібрувати на більш низьких частотах. Не дарма існують вирази: «важка душа», «брудні думки» - це також говорить про низькі вібрації душі й думок.

Доля тих, хто "звучить низько", постійно стикатися в житті з негативними явищами, негативними ситуаціями.
Чим більшою любов'ю наповнена особистість, чим більш вона вільна і радісна, чим здоровіше і її фізичне тіло, тим вище гармонійне сукупне звучання її вібрацій. Сукупність усіх цих вібрацій і визначає наше внутрішнє звучання.

Стан радості і щастя настає при широкому розкритті духовних якостей. У таких і хороше здоров'я, і прекрасні стосунки з людьми, необхідне матеріальне забезпечення, розкриваються творчі здібності. Цей стан поширюється і на найближче оточення, родичів, друзів освітлюючи їхнє життя, а також, можливо, і впливаючи на весь Світ.

Перебуваючи в такому стані, людина формує свою долю, гармонійно взаємодіючи зі світом і Усесвітом. Живе і насолоджується життям! Та може вирішувати і більш високі завдання. Це - людина Творець. У міру підвищення частоти вібрацій, людина проявляється все більш вільною, з'являються таланти, нерозкриті раніше здібності, поліпшується самопочуття, здоров'я і стає все вищим потенціал.

За результатами тестів, на даний час, найнижчі вібрації виявилися присутні в діапазоні:
вище 0 і до 2,7 герц;
А, взагалі, йдеться про такий їхній спектр

1. нижчі - понад 2,7 і до 9,7 герц;
2. низькі - понад 9,7 і до 26 герц;
3. високі - понад 26 і до 56 герц;
4. вищі - понад 56 і до 115 герц;
5. найвищі - понад 115 і до 205 герц;
6. (понад 205 герц - кристальні вібрації або вібрації нової, 6 раси на планеті Земля).

Коли ж виникають руйнівні вібрації?

Виявляється, вони з'являються в особи в результаті проявів її негативних особистісних якостей або емоцій.

* Горе дає вібрації - від 0,1 до 2 герц;
* Страх від 0,2 до 2,2 герц;
* Образа - від 0,6 до 3,3 герц;
* Роздратування - від 0,9 до 3,8 герц; ;
* Обурення - від 0,6 до 1,9 герц;
* Самотність - дає вібрації максимально 2,8 герц;
* Запальність (гнівливість) - 0,9 герц;
* Спалах люті - 0,5 герц; гнів - 1,4 герц;
* Гординя - 0,8 герц; гордість - 3,1 герц;
* Зневага - 1,5 герц;
* Зверхність - 1,9герц,
* Жалість - 3 герц.

Якщо особистість живе з більш теплими відчуттями-почуттями, то має і зовсім інші вібрації:

* Відповідність - від 38 герц і вище.
* Прийняття Світу таким, яким він є, без обурення та інших негативних емоцій - 46 герц;
* Великодушність - 95 герц;
* Вібрації подяки (вдячність) - 45 герц;
* Сердечної вдячності (при відкритому серці - оптимально діючій чакрі) - від 140 герц і вище;
* Єдність з іншими людьми - 144 герц і вище;
* Співчуття - від 150 герц і вище, (а жалість тільки 3 герца);
* Любов, що називається головою тобто, коли людина розуміє, що любов це хороше, світле почуття і велика сила, але серцем любити ще не вдається (закрита чакра) - 50 герц;
* Любов, яку людина генерує своїм серцем (відкрита чакра) до всіх без винятку і всього живого - від 150 герц і вище;
* Любов безумовна, жертовна, прийнятна у всесвіті, - від 205 герц і вище.

Так людська особистість досягає успіху в житті, коли середні вібрації у ній стійко зберігаються від 70 герц і вище. На жаль, поки, за винятком рідкісних одиниць, основна маса людства містить у своїх тонких тілах весь спектр руйнівних вібрацій і далеку від норми, невелику кількість творчих вібрації.

З наведеного вище матеріалу можна зробити нескладний висновок: приймати Світ таким, яким він є (прекрасне творіння Творця), жити з любов'ю до людей, природи, рідної планети, направляючи свою діяльність і думки на творення (так, як думкою людина здатна творити) - ось ключ до здоров'я і успіху.
опубліковано econet.ru

Автор: Олег Нікітін

а також,


ДЕЯКІ СИМПТОМИ ( істинного зростання сутності?)
(З нету взято редакцією ПМ)

Ознаки підвищення частоти енергетичних вібрацій

· Скорочується кількість необхідної їжі. Почуття голоду при цьому не виникає.
· Зменшується час, необхідний на сон.
· Сновидіння стають усвідомленими, живими і яскравими, потім зникають зовсім. Їх змінює переживання світла уві сні. (?)
· Тіло стає легким, в ньому відчувається летюча енергія.
· Ми починаємо гостро відчувати людей. Одного погляду на людину або навіть фотографії достатньо, щоб відчути його суть.
· Слабшає або повністю зникає необхідність у спілкуванні, самотність стає приємною.
· Приходить відчуття повноти і самодостатності.
· Повністю йдуть страх і невпевненість у собі.
· Сенс колись прочитаних духовних книг стає ясним і зрозумілим сам по собі.
· З'являється відчуття абсолютної впевненості у правильності мети. Не залишається ніяких сумнівів, куди йдемо і навіщо.
· Посилюється наш вплив на середовище. Те, що ми говоримо або думаємо, починає збуватися.
· Приходить переживання безпричинної радості від того, що відбувається.
· Прокидається щире співчуття, бажання допомогти іншим і з'являються можливості для цього.
· Виникають проблиски істинного буття. Приходить бажання рухатися без зупинки і дійти до кінця.


Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.




Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання
Зв'язок із адміністрацією


  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2015-03-15 16:03:11
Переглядів сторінки твору 11463
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (4.489 / 5.44)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (3.497 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.781
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми ЛІТПРОЦЕСИ
ПРО ПОЕЗІЮ
ПРО МИСТЕЦТВО
Автор востаннє на сайті 2017.09.18 01:39
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-22 09:18:19 ]
ще раз перечитала Нікітіна. не всі його думки слушні. досвід підтверджує, що твердження про світлу позитивну енергетику: "У таких і хороше здоров'я, і прекрасні стосунки з людьми, необхідне матеріальне забезпечення, розкриваються творчі здібності." неправильне. творчі здібності відкриваються незалежно від того, чи в людини добре здоров'я чи ні, чи прекрасні стосунки чи ні, чи добре стоїть матеріально, чи ні. в історія якраз говорить навпаки. яскраві таланим і генії зазвичай мають зсуви в психіці . вони неврівноважені, а тому про які ідеальні стосунки з оточенням можна говорити? і не чула, аби більшість геніїв були заможними. найталановитіші художники і письменники якраз виживали, або й умирали в злиднях. а впродовж життя хворіли. звісно, є і винятки. але здебільшого, талановиті у вказаних Нікітіним аспектах нічим не кращі за пересічних низько і середньоенергетичних людей.
візьмемо хоча б коасиків. Шевченко, Франко, Леся Українка.

до слова, це ще раз підкреслює, що поезію не можна енергетично прив'язувати до енергетики людського організму. бо природнє і творче - різні речі. і енергетика має різне походження.
та із сучасних -


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2015-03-23 19:14:50 ]
Шановна Яно, і природне, і творче, і ми і ви, таки мають одне походження - Творця, єдині Закони Живого у безмір над нами і навколо нас.
Як на мене, якщо уважніше придивитися, то і в Нікітіна написано "розкриваються творчі здібності", а ви кажете про інше, що усім, мовляв, дано - у вас про "відкриваються". В контексті - це про дещо різне.
Бо в явищі людини, безумовно, присутній і увиразнюється творчий аспект, але повноцінно він розкривається тільки за певних умов, коли особистість на шляху до людини, а не до "нелюда".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-23 21:29:08 ]
я не говорю про походження, а про конкретно те, що твердження Нікітіна. про те, що розкриваються творчі здібності лише в людей "таких", тобто суто позитивних в сенсі енергій. це неправдиве твердження. ось я і спростувала його конкретними прикладами.
до речі, низькі енергії є не обов'язково у "нелюдів". нема людей, які не заздрять, ніколи не відчувають страху і не впадають у гнів. так само , як нема людей, які це постійно роблять. хіба винятки. зазвичай талановиті і геніальні завжди страждають якоюсь з перелічених вад. а амбітні вони які))). натомість знаю стільки людей "позитивних", але не зауважувала в таких якихось особливих талантів.
тому не треба розказувати байки, про те, чого насправді нема. а найкраще навести приклади святих талантів і генів. я ж навела приклади. бо без прикладів, це все просто демагогія.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2015-03-23 22:05:18 ]
Ви, шановна Яно, нічого не спростували і ні про що ще толком не говорите, схоже, що й ніяк не сприймаєте - про що йдеться. (
"Розкриваються і розкриваються далі" - ось про що в контексті Нікітіна. Це дуже довгий процес ставання людиною, людина ж бо явище, не сприймаєте ви багаторівневості життя ніяк...
І знову ось перекручуєте, щось там доводите невідомо що і кому - ніхто не говорив, що "низькі енергії є лише у "нелюдів" - звідки ви це берете?

І про байки починаєте, ви, можливо, трохи не в собі?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-23 22:22:30 ]
це не я не в собі а той, хто на мене вішає ярлики( ааяй, як некультурно і непорядно теж, знов скочування на особистості, як "немає більше аргументів"), не відповівши на конкретні мої запитання.

щодо Нікітіна - я зацитувала його фразу, його твердження. конкретне. не було в ній таких слів
"Розкриваються і розкриваються далі".
ще раз зацитую
"У таких і хороше здоров'я, і прекрасні стосунки з людьми, необхідне матеріальне забезпечення, розкриваються творчі здібності."
от я про останню ланку його логічного ланцюжка.

і хотіла скахати одне -- або Нікітін говорить однобоко, або це лише частина його праці про "світлі " особистості. а де про інших? якшо слідувати його логіці, то що, в "темних", тобто в тих які гніваються, дратуються, заздрять, абмітні, і т. п. не розкриваються творчі здібності?



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-23 22:35:34 ]
щось Ви мене заплутали).
відповім на Ваш коментар "Бо в явищі людини, безумовно, присутній і увиразнюється творчий аспект, але повноцінно він розкривається тільки за певних умов, коли особистість на шляху до людини, а не до "нелюда".
як на мене, коли людина деградує, навряд чи писатиме вірші. це перше
друге.
слово "нелюд" першим вжили ВИ. я тільки продовжила, бо так зрозуміла, що це той стан істоти, коли вся у вадах з їхньою низькою енергією. чи я неправильно зрозуміла?

далі. а як з талантами в цій ситуації: людина необов'язково у своєму житті має мати шлях до "людини" чи "нелюда", вона може балансувати на своєму початковому рівні. і, як не зростати, так і не скочуватися. то яким чином тоді розкриватимуться її таланти? Ви стверджуєте, що коли росте - розкриватимуться. падає вниз - навпаки. а якщо стоїть на місці? адже в неї і тоді купа низьких енергій.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-23 22:37:41 ]
відкриваються і розкриваються -- як на мене, то в контексті статті це синоніми. тобто те саме, що "проявляються".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-23 22:46:21 ]
а з подібними необов'язковими фразами, які нічим не підтверджуються, на кшталт"На жаль, поки, за винятком рідкісних одиниць, основна маса людства містить у своїх тонких тілах весь спектр руйнівних вібрацій і далеку від норми, невелику кількість творчих вібрації.", важко сперечатися, позаяк вони вкрай несерйозні щодо аргументації. бо що таке "норма" і яка вона в цифровому чи ще якомусь конкретному вимірі )). ніхто не спростує, бо ніхто не зможе довести цю "норму". як і саме її існування.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2015-03-23 19:21:00 ]
Тим не менше, починаємо приходити, схоже, і до перших висновків.
1) Слово має енергетику. Зазвичай, це енергетика базової, основної ідеї слова. І ця енергетика може змінюватися в залежності від авторських "трудів" - додаванням "високості" чи "низькості" за нових ідейних відтінків, у залежності від використання слова в тексті.
2) Текст теж має загальну енергетику в залежності від використовуваних образотворчих ідей, і в залежності від доданих автором сенсів, може енергетично збагачуватись чи бідніти - насправді життям...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-23 21:36:03 ]
а можна спитати - навіщо все це? ну, має поезія енергію. і що ?
і не розумію, як можна до тексту додати "високість" чи "низькість".
це що, якщо додати самотності ( 2, 8 ) і жалю ( 3 герци), то текст буде низьким?
і що таке ідейний відтінок?
можна показати як всі ці твердження втілюються у якомусь конкретному прикладі?. бо незрозуміло що й до чого.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2015-03-23 22:07:29 ]
Значить, Яно, це не для вас. Займіться тим, що для вас близьке - чимсь більш вам близьким і зрозумілим.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-23 22:14:12 ]
чого це не для мене? я що, не маю права знати?
це не риторичні запитання.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2015-03-23 23:01:21 ]
Ви впадаєте, схоже, інколи в стан близький до істерики, а це тут зайве.
І ви ніяк не прагнете наблизитися до теми розшуків, різко відхиляєте розмову за межі теми - вам вже декілька раз сказано, що Нікітін тут лише, як інформаційне посилання на ту частину даних, яка стосується теми. Висновки Нікітін робить щодо загалу, має напевно свої підстави - але ж ми тут не це досліджуємо, а намагаємося вияснити "Чи можна говорити про реальну енергетику поезії?"
Яно - "Чи можна говорити про реальну енергетику поезії?" - лише про це, не про світогляди Нікітіна.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2015-03-23 23:20:50 ]
стан близький до істерики?)) слухайте, ну у Вас і фантазії). до речі, не просто фантазія. а знову з переходом на особистості. ааяй, як не соромно).

тепер до теми. а я що роблю? читаю і пробую проаналізувати зацитоване Вами з Нікітіна в контексті енергетики поезії. і так, і сяк читаю. і не знайходжу зв'язку. може тому воно веде вбік, бо дослідження Нікітіна ніяк з поезією не пов'язані? та й творчістю і талантам, як такими, теж. тільки загальні необов'язкові фрази. все це несерйозно.
як несерйозним є те, що я задала питання Вам, як втору допису, а Ви не відповіли, що є метою. навіщо все це знати.
не бачу сенсу марнувати на це час.
тому виходжу з дискусії).





з


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2015-03-23 23:36:15 ]
Це правильний і адекватний вчинок, Яно.
А ми й далі тут пробуватимемо докопатися до чіткіших контурів істини.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2015-03-25 15:06:55 ]
Ось, на мою думку, яскравий приклад втрати точності "потрапляння в образ", використання ідей нижчого частотного рівня можна пояснити і загальною деградацією відомої авторки, коли вона вже не здатна чути і розрізнити "що є що", певно, порушилися зв"язки між "свідомістю" і її особистим "я". Жаль, бо так не повинно було би ставатися...


Юнна Моріц

Что делает Америка в карательном походе?
Она России делает военное ку-ку,
Надеясь, что Россия, как дура на подводе,
Соскочит в эту бойню!.. Война сегодня в моде,
Америка в кровавом купается соку.

Что делает Америка с восторгом в Украине?
А делает покойников, разбойников она.
А что ещё ей делать на этой половине
Европы, у которой свободы нет в помине,
Европа у Америки – в объятьях пахана.

Что делает Америка для мира на Донбассе?
Она вооружает карателей войска,
Любовью окружает карателей согласье –
Карать без передышки, на радость высшей расе,
Карать, карать убойно дитя и старика!

Такую дурку строят России в Украине,
Для дурки предлагает Россия мирный план.
Что делает Америка, взрываясь, как на мине?
Карательную дурку включает в их совмине, –
Америка с Европой карают россиян!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2015-03-25 19:17:22 ]
Зрештою, це не поезія. Це особлива графоманія - заримовані думки дегенератки ЮМоріц.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вячеслав Семенко (Л.П./М.К.) [ 2017-07-15 02:28:43 ]
Було б все правильно, коли б Слово "Америка" замінити -"Росія". Міцна путінська телеотрута, скільки нормальних росіян морально загинуло...


1   2   3   4   5   Переглянути все