ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Володимир Каразуб
2024.04.27 10:19
Для чого ти дивишся на сонце у якому не має тепла,
Небо затягнулося хмарами і тисне посеред квітня.
А сонце на ньому безлике, розмите і невиразне,
І тепер воно заражає тебе своїм безкровним промінням.
За ним приходять дощі. І місяць пізнім вечором обг

Микола Соболь
2024.04.27 09:25
Понівечена хата край села,
Одарки уже п’ятий рік нема,
поза городом ніжиться Сула
і кицька доживає вік сама.
Але ж було, іще не каркне крук,
зоря не освітила небосхил,
а кітка ніжно тулиться до рук
і до ґаздині муркотить щосил.

Ілахім Поет
2024.04.27 08:53
Ти гарніша за Венеру.
Я далеко не Юпітер.
Мій маршрут до твого серця не збагне і ЦРУ.
Ти шляхетна є в манерах.
Ти небесна є в орбітах.
Та любов – знаменник спільний. Побажаєш – я помру.
Ти коктейль: напалм з тротилом.
Я смакую по ковточку.

Леся Горова
2024.04.27 08:49
Над містом вітер дзвін церковний носить,
Горять в руках свічки, тремтять зірки.
Холодний ранок опускає роси,
Як сльози,
В чисті трави під паски.

Христос Воскрес! І день новИй видніє.
Цілуєм Твій Животворящий Хрест,

Віктор Кучерук
2024.04.27 05:54
Щоб не показувати дірку
На мапі правнукам колись, –
Пора кацапам під копірку
По межах нинішніх пройтись.
Бо, крім московії, невдовзі
Нащадки ханської орди
Уже ніде узріть не зможуть
Нещадних пращурів сліди.

Микола Соболь
2024.04.27 05:19
Шлях спасіння тільки через церкву.
Ти не православний? Все, капут!
Принеси у Божий храм вареньку
і тобі на небі скажуть: «Good».
Влазить у «Porsche» владика храму,
поруч бабця черствий хлібчик ссе.
Люди добрі, це хіба не драма?
Ті жирують, ці живут

Іван Потьомкін
2024.04.26 23:36
Ірод Антипа (подумки):
«Так ось який він.
(уголос): Бачу, не дуже гостинно прийняв тебе Пілат.
Не повірив, що ти цар юдейський?
Мав рацію: навіть я поки що не цар .
Чекаю на благословення Риму.
А ти вдостоївсь титулу цього від кого?
Від народу? Але

Олександр Сушко
2024.04.26 14:24
То що - почнім уму екзамен?
Примостим мужа до жони?
Без грошей не збудуєш храма,
Немає віри без війни.

Гризе католик православних,
Юдея душить бусурман.
А я пророк. Мабуть, останній,

Світлана Пирогова
2024.04.26 08:55
Їй снились , мабуть, чудодійні теплі сни,
Коли зима засипала снігами.
Старенька вишня не сумує навесні,
Хоча кора потріскана роками.

Її садили руки бабці золоті.
Стоїть, як завше, в цвіті білім-білім.
Нагадує родині знову дні оті,

Ілахім Поет
2024.04.26 08:39
Доктор Фрейд переважно приймає таких без полісу.
Це троянда у січні, це наче серпневий пролісок.
Бозна, де в ній свій досвід, а де – від матусі спадщина.
Її мрії нечувані, сни – авангард небачений.

Доктор Фрейд далі більше нічого в ній не второпає.

Леся Горова
2024.04.26 07:39
Розхлюпалось тепло бузкових чар,
Так, ніби хоче зцілити медово.
Зелений кущ, одягнений в обнови,
Де променем запалена свіча
Загіркла, оповита у печаль,
Вслухається у тишу вечорову.

У тишу ненадійну, нестійку.

Віктор Кучерук
2024.04.26 05:23
Радіючи гожій годині
І пишно убраній весні, -
Якась невідома пташина
Невпинно співає пісні.
Сховалася в гущі зірчастій
Пахучого дуже бузку,
Й впивається радісно щастям,
Сипнувши веснянку дзвінку.

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Лайоль Босота
2024.04.15

Геннадій Дегтярьов
2024.03.02

Теді Ем
2023.02.18

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08

Ярослав Штука
2020.12.05

Оранжевый Олег Олег
2020.03.12






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Майстерень Адміністрація / Критика | Аналітика

 Традиції «Поетичних Майстерень»

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.
Контекст : Погляди на життя «Поетичних Майстерень»


      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Контекст Погляди на життя «Поетичних Майстерень»
Дата публікації 2008-01-12 14:17:19
Переглядів сторінки твору 33380
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 3.836 / 5.5  (0.591 / 5.25)
* Рейтинг "Майстерень" 3.836 / 5.5  (0.591 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.780
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми ПЕРСОНИ
ЛІТПРОЦЕСИ
Соціум
Автор востаннє на сайті 2017.03.02 00:05
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 16:30:58 ]

Щодо цензури і самоцензури на ПМ

Йшлося про публікацію Андрія Мироховича "Іс*с був піратом". Публікація видалена адміністрацією з огляду на некоректне, як на думку адміністрації, використання автором образу Ісуса.

Коментарі

• Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 11:05:42 ]
Несподівана і цікава паралель... приваблює ця довірлива розмовна форма вірша.


• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 11:12:09 ]
Перепрошую, але це крайній прояв несмаку поєднувати власну недалекість із Ісусом і Апостолами, не кажучи вже про інші тонкощі.
Такі публікації адміністрація на ПМ не зберігає.
Якщо цей текст вам дорогий, то збережіть його деінде.
Текст буде видалений за годину...

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 11:16:48 ]
цензура?


• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 11:22:12 ]
Жорстка

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 11:24:29 ]
ваше право


• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 11:25:29 ]
до речі, деінде - це де, на іншому ресурсі чи в іншому розділі ПМ?


• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 11:32:54 ]
На ПМ ні.

Прикро, що ви дозволяєте собі таку небезпечну гру з фундаментальними цінностями, вас від цього не стане більше, а слід залишиться, точніше - рана...

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 11:45:46 ]
мені так видається, що ви просто утрируєте, така рецепція для мене аж надто несподівана.

Загалом це так нескромно, але я коли чую про гру з фундаментальними цінностями то вмент згадую про Салмана Рушді (ось і зараз)

З повагою

• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 12:04:23 ]
Не тільки Рушді вправно руйнує і наносить рани. Таких дуже багато, які шукають ефектного, барвистого і (чомусь так у них виходить) найчастіше таки цинічного вирішення, у той час, коли вирішення чого б не було, лише в доброчинстві - чомусь те доброчинство, здебільшого, прозоре, як повітря, як чиста вода... Малопомітне, а кидається в очі неприродними якостями інше, на жаль...
Такий нинішній "гламур"...

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:29:24 ]
Але Рушді - майстер слова, а Хомейні з усім своїм доброчинством чистим, як вода та фундаменталізмом не викликає жодної симпатії, принаймі в мене.
Цікаво - доброчинство запроваджує цензуру, яка за визначенням є відмовою від діалогу.

• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 12:32:49 ]
До чого тут Хомейні, пане Андрію?
Рушді гадив у підніжжі однієї зі світових релігій...

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:47:47 ]
так вони вже перечитали його і відволали свій вирок, справа все таки не в текстах, важливими є їх рецепції


• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 15:57:18 ]
як це до чого Хомейні - це є він був основним літературним критиком Рушді?

• Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 11:59:17 ]
Шановна Майстерень Адміністрація, цензура потрібна, - але ж мені здається, що це надмірно вже... все змінюється...(далі по тексту) і фундаментальні цінності набувають забарвлення, неможливого в інші минулі вже часи...
З повагою.

• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 12:07:27 ]
Константи гармонії і краси не змінилися.
На ПМ намагаємось триматися начал, а не деяких прикрих, особистісних скінчень...

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:18:15 ]
все змінюється, а найперше константи

• Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:20:56 ]
N.B. В одному віддаленому дуже столітті еталоном жіночої краси були товста шия і очі виразно-опуклі (на полотнах видатних живописців), а зараз науковці з іншої сфери дослідили, що тоді в тих краях була поширена хвороба щитовидної залози... це, підкреслюю, пишу на берегах нашої розмови.

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:24:12 ]
угу, і рубенсовські красуні зараз сидять на дієтах та лікують ожиріння

• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 12:26:09 ]
Константи непорушні, помітні спроби відхилення від них...
Так, на жаль нинішні роблять все для цього - і все більше народжується дауанів, сіамських близнят, жінки мають страшенні проблеми з вагітністю, чоловіки зникають як чоловіки...

Але це цивілізаційні і особистісні відхилення від констант, вибір смерті...

• Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:28:40 ]
Давно сказано - часи міняються і ми разом з ними...

• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 12:31:26 ]
Марія Гончаренко, звідки ви взяли, що товста шия і виразно опуклі очі - це Божественна константа?
Принаймні тут ми говоримо про доброчинство і фундаментальні цінності. Жіночість і чоловічість - це вже наближення до констант, але вони глибше.

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:32:49 ]
в часи Гомера константою був гекзаметр - хто зараз так пише і хто сприймає світ мітологізовано, як Гомер із своїми читачами? Атеняни стратили Сократа, але потім стратили і його оскаржувачів.

• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 12:43:02 ]
Це знову ж таки відхилення від людяності.
І прикладів такого відхилення безліч. В тому числі і ця публікація...
Ще раз зауважу, що не суспільство створює константи і не суспільству їх змінювати...

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:49:09 ]
щодо констант краси - здається, загальноприйнята думка, що краса - це біологічна доцільність

• Маріанна Шутко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-29 12:11:13 ]
Цей вірш - просто кривляння. В Андрія, перепрошую за такий вислів, просто гальма не працюють.

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:22:10 ]
по-перше, це не кривляння.
по-друге, щодо гальм - самоцензура це добре, але не занадто.

• Маріанна Шутко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-29 12:25:49 ]
А що це таке, як не кривляння? Поясніть, будь ласка. Я саме так сприйняла Ваш текст, Андрію!

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:50:20 ]
може, розмова, розповідь-про-себе (ЛГ)

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 13:23:38 ]
варіант творчої біографії.

це авторський текст.

• Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-29 14:18:42 ]
Чому ти переходиш на особистості?

А вірш - дуже класний.

Просто таким як ти його не зрозуміти, от і все.

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 14:49:47 ]
за класний - спасибі.
а на особистості переходити не варто всім, краще говорити про текст-як-текст, як на мене

• Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:50:03 ]
О, шановний пане Володимире Ляшкевичу! Відчуваю жесть! Ше одне на берегах цієї розмови: зовсім недавно Борхісевське трактування Іуди не сприймалося, м"яко кажучи, а зараз і святі отці кажуть вже так...

• Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 12:53:00 ]
даруйте, треба - Борхесівське...

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 13:15:30 ]
І Л. Толстого відлучали від церкви...

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 13:18:00 ]
Я вже мовчу про Джордано Бруно, Жанну Д'Арк та інші дрова.
Геоцентрична концепція зовсім недавно була константою. а потім "Адаме, я поставив тебе в центрі всесвіту" - а потім Освенцім. Що константа?

• Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 13:37:24 ]
Мені здається, що якби з"явилася друга частина, щось на зразок "знаєш коли мені виповнилось 33" - всі претензії шановної МА були б вичерпані... бо, власне, тут просто напрошується диптих.

• Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 13:51:20 ]
Константи проявляються в доброчинності, в життєдайності, - це їх, констант, краса. Краса дається і жінці, і чоловікові, наче в борг, наче на виріст, - далі вона зникає з наших облич від частих зловживань, або залишається, зріднившись із нашою якісною сутністю.
Так само і з цивілізаціями, які є нагромадженням наших "я"...

Я щиро сподіваюся, що коли ваш рівень творчого сприйняття і спроможності підвищиться, ви відчуєте безпосередній вплив цих констант, а до того часу прийміть на віру, що вони існують...

Переносимо цю дискусію (коментарі) на іншу сторінку, я вкажу яку, де за бажання, можна буде продовжити...

А текст, таки видаляємо...

• Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-29 14:19:03 ]
Жаль.

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 14:45:58 ]
? що саме?

• Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-29 14:46:45 ]
що Редакція так зреагувала!

• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 14:50:51 ]
це її право


• Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-29 14:52:11 ]
звичайно. тому я лише можу сказати, що жаль.


• Андрій Мирохович (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 14:53:43 ]
я чогось не сприймаю цієї ремінісценції з "Портрету Доріана Грея".
особисті нападки "коли ваш рівень творчого сприйняття і спроможності підвищиться" тут, як на мене, недоречні, мова про текст


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 16:52:06 ]
особисті нападки "коли ваш рівень творчого сприйняття і спроможності підвищиться" тут, як на мене, недоречні, мова про текст

Шановний пане Андрію Мирохович, це не особисті нападки, це проста констатація досвіду щодо цілком природного творчого онтогенезу кожного автора, на шляху якісних перетворень.

В нашому випадку йдеться про інтелектуальну чутливість кожного адекватного автора, яка з часом здатна значно покращуватися...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-06-29 17:40:00 ]
Мова все-таки про текст.
Якщо текст видалено, то мова про що
1. (не)інтелектуальну чутливість кожного адекватного автора
2. інтелектуальну (не)чутливість кожного адекватного автора


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-06-29 17:41:39 ]
до решти

3. інтелектуальну чутливість (не)кожного адекватного автора
4. інтелектуальну чутливість кожного (не)адекватного автора
5. інтелектуальну чутливість кожного адекватного (не)автора


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-06-29 17:42:53 ]
і мова все-одно мала б бути про текст


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 18:35:44 ]
Звичайно, мова про текст.

А щодо інтелектуальної чутливості - то, думаю, цілком природно вважати, що вона не з'являється при народженні в остаточному своєму вигляді, а нормальним чином розвивається.

А щодо видалення публікації, то основа діяльності ПМ - відповідальність адміністрації за те, що відбувається на сторінках ПМ, а отже максимальна коректність щодо загальнолюдських цінностей...
Спочатку було - ледь не кожен день щось виправлялося. Нині - раз на тиждень, місяць...

Зрештою, кожен має нині змогу зробити власну е-трибуну і підіймати там гострі питання...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-06-29 18:50:26 ]
+1 редакція завжди права, в тому числі з вищенаведеного.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-06-29 18:55:09 ]
І до речі, купа втіхи - обіцяли видалити протягом години (до 12-ої з хвилинами), а видалили коли - ось воно, громадянське суспільство і активне обговорення.
і ще до тої речі, я вже подумав, що Ляшкевич не видалить, але-але. Він редактор, так-то.
Редактор правий завжди.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-03-08 18:30:53 ]
Долучаючись до привітань на адресу нашого любого жіноцтва, радію, що є такий День, як 8 березня!
Особливий День Весни!
Попри всі інші світлі сторони цього дня - побутові, і абсолютно святкові й неземні, знаю, що цей день таки дуже важливий і сенсово, бо він прийшов навзамін жорстокості минулого, заперечуючи оте минуле суто осяйним сьогоденням! А життя - це завжди сьогодення, і, для нас, чоловіків, це таки, попри все, завжди наші жінки!
Не менш важливо, що ініційоване це свято саме представницями того народу, якому різні сили глибоко "вживили" недолю, - тими, що прагнули відкрити світу звільнене з неволі ницих і грубих стереотипів сили витончене жіноче єство ...
Як Христос замінив темні старожитні традиції животворною Вічністю, так і нам слід жити світлим - і цей день з числа саме таких днів. І кількість таких днів - необмежена. ) Дивлячись на прекрасних наших жінок нині, дозволяючи їм нині значно більше, аніж у важкі зимові будні, ми, надіюсь, уважніше дивимось крізь наших Красунь у майбутнє. Бо ж тільки наші жінки можуть нам відкривати Божисту Нескінечність радості - і душевно, і тілесно!
Нехай, зазвичай, нам, чоловікам, більше властива узагальненість і монументальність помислів щодо майбуття, але такими вже ми є, тож і добре, що саме сьогодні, можливо і "дещо змушено", повертаємось до реальності дійсних величин і насолод. Бо ж, якщо чесно, то найбільша монументальність, якою нам дано насолоджуватися насправді - це жіночі форми, жіноча краса, жіноче тіло, тільки це ми можемо обійняти, і ощасливлено завмерти, можливо і не підозрюючи, що звідусіль цю всю композицію оточує жіноче єство...

Зі святом вас, дорогі жінки!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-07-25 15:40:58 ]
А взагалі шановне товариство, принаймні якась частина його, має рацію, коли говорить про потребу в завершенні чергової фази "воєнних" дій. Тому, цілком ясно, що необхідне адміністративне втручання, бо позиції абсолютно непримиримі.
Отже, з причини постійного провокування конфліктів на ПМ, а також за поширення відверто наклепницьких свідчень в Інтернеті, на Фейсбуці, а саме хворобливих марень "Виявляється, Боглдан Ступка тепер не людина - через свої політичні погляди. " (і з посиланням на цю публікацію на ПМ) - Лібуркіній Любові (Чорнява Жінка) відмовлено в технічній підтримці її перебування на ПМ. (http://www.facebook.com/profile.php?id=100000819162303)
Це крайній крок, але з тим, хто поширює в якості "редактора" на ПМ і за межами його неправду і сіє ворожнечу, інакше не можливо. Це вже не вперше, але цього разу - востаннє. Помилку можна пробачити, а постійні, такого гатунку вчинки - напевно таки ні. Толерантність толерантністю - але для подальшого творчого існування ПМ це доводиться робити попри всі вагання і пошуки конструктиву.
За свідоме поширення цього ж обману в інтернеті також відмовлено в користуванні сайтом Я.Петришину, а також буде відмовлено всім іншим, хто цілком свідомо вводитиме в оману читачів щодо дійсного стану справ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-25 15:47:04 ]
Можна було мене лишити звання редактора простіше, ніж пускатися на такі неадекватні кроки. Але, як видно, у вас дворічний цикл такий.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-11-05 11:26:20 ]
Із http://maysterni.com/publication.php?id=83768

Тетяна Мілєвська (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-05 00:06:58 ] -

пане редакторе, а в чому тут збіг ("Лили(сь с)лова у творче піднебесся", ред.), це швидше асонанс і алітераці,засоби звукопису?
буває дуже корисно,може б, оскільки це приватний сайт, ви виставили нам точні вимоги, якими ви б хотіли бачити вірші на своєму сайті, вимоги, це, в принципі, Ваше право, власника, тільки поезія - річ демократична, вона і існує, аби в канонах створювати нові канони.
З повагою

Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-11-05 11:01:15 ]

Тетяно, ми і поезія - різні речі. ПМ тримаються русла не вихваляння скромних і дуже скромних творчих спроб, а можливого вдосконалення наших умінь. Саме тому адміністрація наполягає на різних не дрібничках у творах, які автори скеровують на головні сторінки.
Адміністрація, в цілому, не відділяє поетичних спроб від поезії, але вимагає, аби на головні сторінки автори відправляли уважно доглянуті композиції.
Отже - НЕОБОВ'ЯЗКОВІ збіги, порушення наголосів, ритмізації. Безумовно - вульгарні, цинічні публікації теж не проходитимуть - тобто, говоримо і про рівень етики-естетики, відповідний перебуванню у публічних місцях...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-04-13 12:00:13 ]
Щодо пародій - це хоча і важливо, але в разі, якщо автор виступить із запереченням потреби в присутності власного оригіналу на сторінці іншого автора, як і свого прізвища там, то адміністрація виконає авторські побажання без жодних зволікань.
А також якщо пародія образливо скерована проти автора оригіналу, то адміністрація не буде підтримувати таку публікацію на сторінках ПМ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-08-02 11:53:35 ]
А ще є такий собі ефект Даннінга, який, думається, поширений і в поетичних колах. І потребує переростання )

"Ефект Даннінга - Крюгера - когнітивне спотворення, яке полягає в тому, що «особи, які мають низький рівень кваліфікації, роблять помилкові висновки і приймають невдалі рішення, але не здатні усвідомлювати свої помилки в силу свого низького рівня кваліфікації».
Це призводить до виникнення у них завищених уявлень про власні здібності, в той час як дійсно висококваліфіковані особи, навпаки, схильні занижувати свої здібності і страждати недостатньою впевненістю у собі, вважаюючи інших більш компетентними.
Таким чином, менш компетентні в цілому мають більш високу думку про власні здібності, ніж це властиво просто компетентним, які до того ж схильні припускати, що оточуючі оцінюють їх здібності так само низько, як і вони самі.

Гіпотеза про існування подібного феномена була висунута в 1999 році Джастіном Крюгером і Девідом Даннінгом, які при цьому посилалися на висловлювання Чарльза Дарвіна («Невігластво частіше народжує впевненість, ніж знання») і Бертрана Рассела («Одна з неприємних властивостей нашого часу полягає в тому, що ті, хто відчуває впевненість, дурні, а ті, хто володіє хоч якимось уявою і розумінням, сповнені сумнівів і нерішучості»).
Для перевірки висунутої гіпотези Крюгер та Даннінг провели серію експериментів за участю студентів - слухачів курсів з психології в Корнельському університеті. При цьому вони виходили з результатів досліджень своїх попередників, які продемонстрували, що некомпетентність багато в чому виникає з незнання основ тієї чи іншої діяльності, будь то розуміння прочитаного, керування автомобілем, гра в шахи, гра в теніс і т. п.
Ними була висунута гіпотеза, що для осіб із низькою кваліфікацією в будь-якому виді діяльності характерно наступне:
1. Вони схильні переоцінювати власні вміння;
2. Вони не здатні адекватно оцінювати дійсно високий рівень умінь у інших;
3. Вони не здатні усвідомлювати всю глибину своєї некомпетентності;
(4 У разі, якщо рівень цих умінь вдається значно підвищити, у них з'являється здатність усвідомити рівень своєї колишньої некомпетентності ..)

Результати експериментів, які підтвердили висунуту гіпотезу, були опубліковані в англ. Journal of Personality and Social Psychology"


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2013-08-02 14:56:54 ]
цікаво :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2014-01-01 18:45:02 ]
Щодо деяких аспектів діяльності ПМ в 2013 та 2014 роках.

Перш за все, усьому високому поетичному товариству найглибша подяка за публікації в 2013 році, за витримку, і теплі емоції, за взаємопідтримку, за рух нашої поезії вперед, за поблажливість до адміністрації, в т.ч. ПМ.
Планка 2014 буде вищою, та й ми вже більше вміємо, і ще більше навчимося. )
З Новим Роком!

Між тим, шановні колеги, ви вже пробачте, що адміністрація не може дозволити собі особливо дружніх стосунків з авторами ПМ, утім, як і стосунків неприязних. Адміністрація, ж бачиться, лише як свого роду система відповідальності за розвиток ресурсу в напрямку "поетичного народовладдя", з основним акцентом на домінанту не стосунків автор-читач, автор-автор, а таки автор-поезія, автор-поезія-промисел. В цьому сенсі цього року сталося і розширення можливостей авторів рівнів R у формуванні всіх рейтингів ("народного" і "ПМ"), а також і технічних можливостей нових-старих авторів, наприклад, при публікації творів на головних наших сторінках.
В цілому ж для адміністрації в 2013 році важливими були доброзичливі мікровпливи на творчість кожного нашого автора з огляду на покращення милозвучності поетичної мови (відсутність збігів, що дуже часто є штампами), а також і обережні етико-естетичні вимоги, як до авторського образу в цілому, так і до його публікацій на наших сторінках, зокрема. Це все нікуди не дінеться і в 2014 році, бо ми всі лише на шляху до досконалості, і сторонній дружній погляд і поміч (вкрай делікатні) з розумінням того, що саме потрібно кожному з нас у всій нашій самобутності, - не зашкодять.
Утім, починаючи з 2014 року особливо цінною мала би стати більш глибока авторська праця над сенсами, над максимально точним розумінням означень вживаних слів. Адміністрація вважає, і продовжує вважати за доцільне у розумінні слів, як означень, опирання не стільки на "актуальні" стереотипи від невідомо чи відомо кого із суто сучасних світових джерел, скільки на потребу, за змоги, торкатися витоків слів, для найбільш гармонійного, а значить, і найбільш чесного, найбільш доброчинного їх використання. Бо ж символьна, магічна складова кожного слова не змінює свою дію на нас і простір навколо від того, як змінюється з часом розуміння масами цих слів. Зазвичай, це не так важливо для макросвіту, але коли автор збільшується, поглиблюється до стосунків із мікросвітом (який, власне, і творить макросвіт), тоді ситуація, схоже, різко змінюється і невидиме стає значно більш впливовим фактором...
Тому, хоча, і, як то найчастіше стається, перша творча криза зустрічає нас на рівні недосконалої милозвучності, та вже наступна точно чекатиме в нагромадженні неточно використовуваних означень. І ця криза більш небезпечна, бо торкається вже не лише нашого письма, але й життя в цілому.
Є й наступні етапи криз, але до них ще потрібно нам дорости. )
Саме тому, для уникнення важких наслідків для авторів і ПМ в цілому, адміністрація наголошує на більш свідомому ставленні до слів, які ми вживаємо. Зрозуміло, зважаючи на творчі рівні авторів - тобто, на глибину впливу.
До цього особливі вимоги на сторінках ПМ звучали стосовно "людини", "любові", "Бога-Творця", тощо, а також назв та імен, які могли викликати міжнаціональні, та міжконфесійні ворожнечі. Це також буде актуальним і в цьому році. Але є і просто широкий спектр слів, що можуть нести в собі небезпеку для подальшого творчого (доброчинного) зростання кожної авторської сутності, - коли за штампами загального і звичного розуміння раптом виявляється те, що може руйнувати подальші труди і здобутки. В цьому сенсі, для прикладу, хотілося би привести таке просте і зрозуміле нам усім слово як "історія". Здавалося б нічого такого, але якщо автор гармонійно захоче вийти за межі чи то інформації "З Тори", чи то "З Тора", тоді краще користуватися і дещо іншими словами...
Зрозуміло, такі тонкощі не стосуються всіх і кожного, але багатьох з нас таки вже стосуються...
І, зрозуміло, і надалі сайт функціонуватиме без надмірностей з боку адміністрації, у сподіваннях, що нинішня вагомість дій авторів зі статусом R втримає і від "компанійщини", і від воєн просто між авторами...


1   2   3   4   5   Переглянути все