ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Микола Соболь
2024.04.27 05:19
Шлях спасіння тільки через церкву.
Ти не православний? Все, капут!
Принеси у Божий храм вареньку
і тобі на небі скажуть: «Good».
Влазить у «Porsche» владика храму,
поруч бабця черствий хлібчик ссе.
Люди добрі, це хіба не драма?
Ті жирують, ці живут

Іван Потьомкін
2024.04.26 23:36
Ірод Антипа (подумки):
«Так ось який він.
(уголос): Бачу, не дуже гостинно прийняв тебе Пілат.
Не повірив, що ти цар юдейський?
Мав рацію: навіть я поки що не цар .
Чекаю на благословення Риму.
А ти вдостоївсь титулу цього від кого?
Від народу? Але

Олександр Сушко
2024.04.26 14:24
То що - почнім уму екзамен?
Примостим мужа до жони?
Без грошей не збудуєш храма,
Немає віри без війни.

Гризе католик православних,
Юдея душить бусурман.
А я пророк. Мабуть, останній,

Світлана Пирогова
2024.04.26 08:55
Їй снились , мабуть, чудодійні теплі сни,
Коли зима засипала снігами.
Старенька вишня не сумує навесні,
Хоча кора потріскана роками.

Її садили руки бабці золоті.
Стоїть, як завше, в цвіті білім-білім.
Нагадує родині знову дні оті,

Ілахім Поет
2024.04.26 08:39
Доктор Фрейд переважно приймає таких без полісу.
Це троянда у січні, це наче серпневий пролісок.
Бозна, де в ній свій досвід, а де – від матусі спадщина.
Її мрії нечувані, сни – авангард небачений.

Доктор Фрейд далі більше нічого в ній не второпає.

Леся Горова
2024.04.26 07:39
Розхлюпалось тепло бузкових чар,
Так, ніби хоче зцілити медово.
Зелений кущ, одягнений в обнови,
Де променем запалена свіча
Загіркла, оповита у печаль,
Вслухається у тишу вечорову.

У тишу ненадійну, нестійку.

Віктор Кучерук
2024.04.26 05:23
Радіючи гожій годині
І пишно убраній весні, -
Якась невідома пташина
Невпинно співає пісні.
Сховалася в гущі зірчастій
Пахучого дуже бузку,
Й впивається радісно щастям,
Сипнувши веснянку дзвінку.

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік

Володимир Каразуб
2024.04.25 09:16
Просто вітер, якоїсь осені зупинив мене,
Просто сонце якогось липня зійшло, як камінь,
І люди зустрічні записані буквою n,
У моїм, до сих пір не розв’язаному рівнянні.
І у ньому записана ти — у кімнаті зі шкла
На свічадах червоною барвою, як невідом

Світлана Пирогова
2024.04.25 08:41
А за вікном вже вечоріє,
І мліють світлом ліхтарі.
І де ж ті орігамі-мрії,
Що склались звідкілясь, згори?

Листи перегортаю, фото
Вцілілі від перепетій.
У кожному душевна квота,

Леся Горова
2024.04.25 07:45
В смолистих бурунах лежить рілля.
Вилискує, залита після суші.
І вороннЯ, не видне іздаля,
Серпанку рядна крилами ворушить.

Узбіччя із пожухлої трави -
Невипране дощем чадіння шляху.
Два кроки в поле зробиш, і лови

Віктор Кучерук
2024.04.25 06:23
Серце сумно защеміло
І душа зайшлась плачем,
Бо здригнулось враже тіло
Зі скривавленим плечем.
Розтрощив, на жаль, суглоба,
Раз почувсь короткий тріск
І ординець вузьколобий
Звідав кулі форму й зміст.

Ілахім Поет
2024.04.25 00:03
Вельмишановна леді… краще пані…

Даруйте – де б слова ті віднайшлись, коли життя – це стрес з недосипанням? І плід такий: нервовий трішки лист. Пишу його повільно – швидше равлик на Фудзіяму врешті заповзе. І навіть сам не знаю: чи відправлю? Чи згине д
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Петро Схоласт
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Ігор Мартинюк
2024.03.28

Вадим Водичка
2024.03.26






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Лариса Вировець / Вірші

 Глиняні письмена (переписані :)
Коли Ви прийдете вдруге,
я можу не впізнати Вас.

С. Пасічник «Голгофа»


Послабить ніч усі попруги,
сповільнить метушливий час.
Коли Ви прийдете удруге,
я можу не впізнати Вас.

Вода всесвітнього потопу
відхлине, залишивши мул,
і Зевс пливтиме по Європу,
і янгол дутиме в сурму.

Доба п’ятитисячолітня
як ніч бурхлива промайне,
і доки небо не розквітне,
Ви не згадаєте мене.

Румовища і попелища
зрівняє зваженість пустель,
і не кажіть мені, навіщо
колись тут пальма проросте.

Усе пройшло. Шумерська глина
не зберегла ні плач ні спів.
Отак і я усе спалила...
Крім слів.




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2008-08-14 10:21:28
Переглядів сторінки твору 10900
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.848 / 5.5  (4.887 / 5.49)
* Рейтинг "Майстерень" 4.831 / 5.5  (4.824 / 5.44)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.738
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2013.08.22 09:13
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2008-08-14 10:58:24 ]
Точно. Під такий вірш (хіба на іншій мові) Шліман розкопував Трою.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Вировець (М.К./М.К.) [ 2008-08-14 12:10:51 ]
Дякую за відгук, Олександре. Коли я писала, то думала про те, що після потопу на ту оновлену землю прийли шумери (аж за п’ять тисяч років до Христа). Тобто і Троя, і Рим — це все було набагато пізніше. Ну і якось воно в мене зв’язалося, що я жила без нього п’ять тисяч років, стільки всього було за цей час, що до другого пришестя вже точно все зміниться. Він прийде, а вже все буде інше.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2008-08-14 13:06:00 ]
Невже слова збережуться?..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Вировець (М.К./М.К.) [ 2008-08-14 13:38:32 ]
Так шумерські письмена всі збереглися. Навіть цілі бібліотеки є. Нинішні наші бібліотеки роблять свої картотеки так, як це робили шумери: медицина, астрономія, математика, інші розділи... Деякі міфи стародавньої Греції та біблійські практично повторюють написане шумерами.
А мій вірш про те, що слова це єдине, що ми можемо залишити собі чи людям на згадку. Вірші якраз і є наші глиняні таблички. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2008-08-14 16:13:36 ]
Знаєте, у "денниках" Сороки є цікава думка, що залишається з написаного не завжди гідне. (Це я глобально :)) І що багато обставин тут грають роль. Але я хотіла сказати, що у віршах ми трохи (?) інші, ніж насправді. Хоча деколи віримо, що це і є життя... А, я вже заплуталася. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2008-08-14 13:44:21 ]
Вірші не єдине, можна посадити дерево, осушити болото чи зірвати костел. Мало що можна придумати.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Вировець (М.К./М.К.) [ 2008-08-14 13:49:07 ]
Та ні. Краще пишіть, не треба рвати. :) А дерево живе недовго. Я вже їх стільки було насадила. Та й покорчувала вже багацько. І дім збудувала, і багато чого ще :) А таки вірші — лишаться. Вони ж є згадка про кохання, що минуло, про щастя, яке не збулося. «А все, что вы делаете руками» — в цій справі ніяк не зарадить.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-08-25 10:55:56 ]
"Є мистецтво для митців, але воно навряд чи щось зруйнує..." Не знаю, як на мене мистецтво воно і є мистецтвом - для всіх. А так зване "елітарне" мистецтво теж може бути не мистецтвом, проявами якоїсь тусовочної чи не тусовочної субкультури. У гіршому випадку - це буде таїнство "сотворіння" зі знаком (-) мінус. І являтиме, як на мене, квазімистецтво, тобто немистецтво, яке чомусь старанно маскується під мистецтво. І маю глибоке переконання що таке явище нині вкрай поширене. Відрізнити квазімистецтво від мистецтва, як на мене, досить просто. Бо мистецтво - це завжди процес божественний, процес досотворення світу (світів, у тому числі і цивілізаційних, соціумних їх аспектів) у важливих для автора подробицях і з використанням божественних атрибутів.
Отже, якщо додається живого, то це мистецтво, постулюється, доводиться зменшення живого - не мистецтво. Стосунки живого із живим традиційно вимірюються любов'ю (не плутати із коханням), тобто живе нам дано відчувати від сотворіння...
Квадрат Малевича, наприклад, згідно цієї "моєї" теорії - для мене не мистецтво, як і велика частина робіт Далі і Пікасо, та й інших теж...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2008-08-14 14:10:36 ]
Та костел зірвали ще до мене в 60-х роках. Зараз на тому місці ресторан. А дерева можуть рости довго. Тут дубина була в нас. Поляки не різали, німці не встигли чи не змогли зрізати ніодного дерева, радянська влада об"явила заповідним лісом, тримали на випадок війни як стратегічний запас дров для паравозів. А нинішні часи незалежності начисто вирізали. І до чого додумалися - дорогу прокласти через ліс з одного села до іншого, мовляв турбота про народ. Дорогу так і не проклали, до поряд є вже дорога сотні років, але півторасотневі дуби поїхали кудись в Великонімеччину чи на батьківщину комісара Катані. Плакали товариші начальники, казали не треба, а різали. Після того дехто з керівників районного рівня сів на іномарки, такі собі, не дуже. Основний куш поїхав в область, а може і в стольний град.
Лариса ти ніколи не бачила як плаче кіт коли потяг з стола шматок домашньої ковбаси? Зльози ллються, соромно йому, мабуть молиться і клянеться, що це останній раз. Але їсть, носом пошмаригує, по сторонам зиркає, щоб не відібрали. Так і керівники себе вели тоді.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Вировець (М.К./М.К.) [ 2008-08-16 18:38:46 ]
:)
Не дуже розумію, як це стосується мого тексту.
На щастя, я не потребую поваги від 100 відсотків жителів планети. Відсотків 50 мені буде достатньо, особливо якщо я сама поважатиму цих людей.
Любо, мені цікаво було дізнатися, що то, виявляється, була пісня, і особливо, що НЕ ВАША. Але ж не можна вішати на поетичному ресурсі текст, який явно належить хворій і малограмотній людині. Ми маємо принаймні підвищувати рівень культури, а не спускати його на рівень нижче плінтуса. Тим більше, коли мова йде про болючі моменти історії.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Вировець (М.К./М.К.) [ 2008-08-16 20:20:39 ]
:)
Краще б Ви не підтвержували думку про себе своїми «Вау», «йолки палки», «супер» та «не кашляйте». В мене залишилась би ілюзія, що Ви просто така собі дуже емоційна дівчинка. А так не знаю, що й казати. :)

Любо, більша половина моїх книжок російські, і друзів у Росії також навідую і люблю. Ніколи не стала би так писати про жодного з них, як це робите Ви про незнайомих людей.
Моя порада: або йдіть у політику і отримуйте за це гроші, або вилазьте з того... Почитайте щось цікаве замість дивитися брехливі канали з ранку до вечора. Не можна приходити на поетичний сайт з таким тягарем.
І хочу Вас розчарувати: володарем світу Ви не станете. :)) Трошки не той рівень.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Дніпрова (Л.П./Л.П.) [ 2008-08-17 15:54:32 ]
ой, ви мене так розстроїли..
ну і я росію навідую. от місяць назад з пітеру повернулась.
ярлики ярлики. всюди у вас одні ярлики.
в політику простим смертним дорога закрита, якщо ви не знали.
а які канали у нас не брехливі? цікаво було б дізнатися. а то дивлюся оце 5-й і 1+1 з СТБ.. прям не знаю що дивитися.
читаєм багато цікавого. але дякую, що переживаєте.
і вам я ту ж пораду дам - не можна приходити на "поетичний" сайт з таким тяжким тяжким тягарем як у вас, з таким бажанням вказати людям на їхнє місце у цьому світі і з таким непереборним потягом самоствердитися. не можна.
прикриваєтесь смайликами.. прикриваєтесь менторними фразами.. от того ви і самотні, як самі про себе написали..
і до речі, давайте перейдем на ти. не така велика різниця у віці як ви собі подумали при ярликуванні!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Вировець (М.К./М.К.) [ 2008-08-17 23:58:30 ]
Я Вас розтроїла чи роздвоїла? :)
Ви мене не зрозуміли, пані: я не переходжу на ти з людьми, які мені чужі за своєю сутністю.
Щодо Вашого віку — у моєму віці мені було би соромно вести себе так, як ведете Ви, тому я намагаюсь виправдати Вас молодим віком.
Ще раз пояснюю, якщо Ви щось не зрозуміли:
мені байдуже, яке місце Ви займаєте в цьому світі, але я не хочу на моєму улюбленому поетичному сайті, де я до того ж є редактором, читати всяку гидоту, яку тичуть в очі, не стидаючись ні її змісту ні форми. До речі, Ви повісили її ще й під талановитим віршем російського поета.
(йдеться про публікацію вірша Кирила Булкіна http://maysterni.com/publication.php?id=24481 адмін.)
Невже Ви не розумієте відстань між цією поезією і Вашою «знахідкою»? Чуже агітаційно-лайливе барахло продовжує висіти на Вашій сторінці під Вашим іменем (йдеться про публікацію http://maysterni.com/publication.php?id=24511 адмін.)
( Я зрозуміла би, що Ви отримуєте гроші за подібну роботу, як багато хто на інших сайтах (наприклад, на «Стихи.ру). Але ж постидайтеся рівня: невже Вам не соромно за свій рівень культури? П’яна дівка під магазином може казати таке, як Ви демонструєте нам, а ми, з Вашого дозволу, маємо це читати і мовчати?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Вировець (М.К./М.К.) [ 2008-08-18 09:44:01 ]
Любо, Ви чудово демонструєте свої якості. Якби Ви заглянули в словник, то побачили би, що російське слово «расстроить» має український відповідник. Ну ще скажіть, що і тут я Вас повчаю. :)
На Вашу сторінку буду приходити все одно, бо це мій обов’язок як редактора.
А написане Вами хай лишається, як сказав Петро перший: «Чтобы дурь каждого была видна».


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Дніпрова (Л.П./Л.П.) [ 2008-08-18 11:44:41 ]
на жаль, всі словники залишились в києві.
а про расстроить, слава богу, давно знаєм. так шо як то кажуть дєдушка бабушку опєрєділ.
з тої причини і ваші коменти я залишу на своїй сторінці для історії. а потім років через пару побачимо. але перед тим не забудьте налікотникі вдягнути.
а можна питання - а чого ви раніше не бували на моїх сторінках? ну так скажумо, пів-року назад.. а чомусь тільки зараз..

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Вировець (М.К./М.К.) [ 2008-08-18 15:24:47 ]
Інколи складається враження, що ми говорим різними мовами. Любо, мені не цікаві Ваші підлікотники, «бабушкі-дєдушкі», темне-нечисте та інша купа особливостей Вашого світу. Мені нецікаво витрачати на це час. Півроку тому, думаю, також було нецікаво, тому заходила на Вашу сторінку і виходила мовчки. Зверніть увагу, що Ви прийшли до мене на сторінку. Хочеться з кимось почесати язик — ідіть чешіть десь, тільки не під моїм віршем. Я сказала Вам прибрати з поетичного сайту дешеві агітки. Коли Ви зрозумієте, що вони дурні — приходьте до мене, поспілкуємось. А зараз, вибачте, не маю часу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Дніпрова (Л.П./Л.П.) [ 2008-08-18 16:13:23 ]
шо значить ви мені сказали? а ви приберіть попсу вашу в такому випадку! що за охінею ви несете?
або приймаю ВАШУ "демократію" або розстріл??? оце так?
ДИРЄКТОР? Да пошел ты в ..., директор! - Масяня.
а коли ви зрозумыэте , що ви агресивна фарбована ..., тоді і поспілкуємося!
хто прийшов з мечем...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-08-24 12:29:18 ]
Дорога Ларисо! Вітаю Вас із великим світом нашої землі! Дякую за мудрість, силу і рішучість відстоювати своє Я! Ваша громадянська позиція рівна за висотою Вашій поезії.
Краще за Ліну Костенко е скажеш: «Література – не змагання, а боротьба. Боротьба не амбіцій, не стрибки у висоту, не біг наввипередки. Це довічна боротьба добра і зла, справедливості і несправедливості, людського і нелюдського».
Ви стоїте на боці людського і справедливого. І справжнього.
Світла в душі у світле свято!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-08-25 11:33:55 ]
Долучаючись до слів пані Лесі теж вітаю нас усіх зі святом Незалежності України.
Вважаю, що це свято завжди з нами, щодня, і для тих, хто, окрім української, майстерно володіє і іншими мовами і для тих, хто не володіє різноманіттям, але осягнув головне - ми не чиясь колонія, Україна вільна і демократична держава, що вирішить усі гострі тимчасові проблеми, вирішить самостійно, керуючись кращим досвідом Європейської цивілізаційної моделі.

І щодо літератури теж згідний із Ліною Костенко, і з Лесею Романчук, і з Ларисою Вировець. Байдужим бути не можна.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Вировець (М.К./М.К.) [ 2008-08-25 20:26:42 ]
Людоньки добрі, дякую за теплі слова і вітання. А я закрутилася в садку, намагаючись переробити всі справи зразу і забула про інтернет... на півдня. :) Зі святом вас усіх!
Я знала, що це саме той сайт, де мене розуміють.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2008-08-28 12:53:42 ]
І чому ж під таким щемним віршем - усе політика. політика! Спалити її (і навіть слова про неї!)...
А тут тре писати про талант Лариси!
І проросте, неначе пальма,
мітична і реальна суть,
молитвенна і величальна -
Ларисо, будь!

Всім би так майстерно завершувати вірші, як Ви: Усе пройшло. Шумерська глина
не зберегла ні плач ні спів.
Отак і я усе спалила...
Крім слів.










Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Вировець (М.К./М.К.) [ 2008-09-02 00:16:43 ]
Дякую, Вікторіє. :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-12-31 21:15:20 ]
З Новим Роком!
Happy New Year! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Вировець (М.К./М.К.) [ 2009-01-24 13:31:01 ]
Юрасю, вибач, що не відгукнулася вчасно: довго не мала змоги зайти до інтернету. Дякую за вітання. Щасти тобі!