ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Олександр Сушко
2024.04.26 14:24
То що - почнім уму екзамен?
Примостим мужа до жони?
Без грошей не збудуєш храма,
Немає віри без війни.

Гризе католик православних,
Юдея душить бусурман.
А я пророк. Мабуть, останній,

Світлана Пирогова
2024.04.26 08:55
Їй снились , мабуть, чудодійні теплі сни,
Коли зима засипала снігами.
Старенька вишня не сумує навесні,
Хоча кора потріскана роками.

Її садили руки бабці золоті.
Стоїть, як завше, в цвіті білім-білім.
Нагадує родині знову дні оті,

Ілахім Поет
2024.04.26 08:39
Доктор Фрейд переважно приймає таких без полісу.
Це троянда у січні, це наче серпневий пролісок.
Бозна, де в ній свій досвід, а де – від матусі спадщина.
Її мрії нечувані, сни – авангард небачений.

Доктор Фрейд далі більше нічого в ній не второпає.

Леся Горова
2024.04.26 07:39
Розхлюпалось тепло бузкових чар,
Так, ніби хоче зцілити медово.
Зелений кущ, одягнений в обнови,
Де променем запалена свіча
Загіркла, оповита у печаль,
Вслухається у тишу вечорову.

У тишу ненадійну, нестійку.

Віктор Кучерук
2024.04.26 05:23
Радіючи гожій годині
І пишно убраній весні, -
Якась невідома пташина
Невпинно співає пісні.
Сховалася в гущі зірчастій
Пахучого дуже бузку,
Й впивається радісно щастям,
Сипнувши веснянку дзвінку.

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік

Володимир Каразуб
2024.04.25 09:16
Просто вітер, якоїсь осені зупинив мене,
Просто сонце якогось липня зійшло, як камінь,
І люди зустрічні записані буквою n,
У моїм, до сих пір не розв’язаному рівнянні.
І у ньому записана ти — у кімнаті зі шкла
На свічадах червоною барвою, як невідом

Світлана Пирогова
2024.04.25 08:41
А за вікном вже вечоріє,
І мліють світлом ліхтарі.
І де ж ті орігамі-мрії,
Що склались звідкілясь, згори?

Листи перегортаю, фото
Вцілілі від перепетій.
У кожному душевна квота,

Леся Горова
2024.04.25 07:45
В смолистих бурунах лежить рілля.
Вилискує, залита після суші.
І вороннЯ, не видне іздаля,
Серпанку рядна крилами ворушить.

Узбіччя із пожухлої трави -
Невипране дощем чадіння шляху.
Два кроки в поле зробиш, і лови

Віктор Кучерук
2024.04.25 06:23
Серце сумно защеміло
І душа зайшлась плачем,
Бо здригнулось враже тіло
Зі скривавленим плечем.
Розтрощив, на жаль, суглоба,
Раз почувсь короткий тріск
І ординець вузьколобий
Звідав кулі форму й зміст.

Ілахім Поет
2024.04.25 00:03
Вельмишановна леді… краще пані…

Даруйте – де б слова ті віднайшлись, коли життя – це стрес з недосипанням? І плід такий: нервовий трішки лист. Пишу його повільно – швидше равлик на Фудзіяму врешті заповзе. І навіть сам не знаю: чи відправлю? Чи згине д

Артур Курдіновський
2024.04.24 21:33
Неначе той омріяний журавлик,
Який відкрив до всіх бажань портал,
У купі понадкушуваних яблук
Урешті-решт знайшовся ідеал!

Тобі хтось зробить витончений кніксен...
Прийми від мене шану та уклін!
Зігріє око кожний мегапіксель,

Сергій Губерначук
2024.04.24 20:00
Шість хвилин, як я прокинувсь.
А тут мені повідомляють,
що я вже шість годин, як зраджую.
Ну так я зараз просто вирву язика,
відіб’ю його молотком,
поперчу його, посолю.
кину на розпечену сковорідку –
і буде мені чим поснідати.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Петро Схоласт
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Ігор Мартинюк
2024.03.28

Вадим Водичка
2024.03.26






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Белла Донна (1972) / Вірші

 Не сделаешь
Ты не палач,
Скорей - самоубийца,
Спокойствия убийца своего.
А что же серце?
Серце будет биться,
Ему не месяц биться и не год
Еще осталось -
Ровно, сколько скажет,
Скрипя, полуистертая скрижаль.
Записан каждый вдох и выдох каждый.
Но почему тебе совсем не жаль
Себя...
Одну себя
В сорочке тонкой
Что укрывает, как обман, до пят,
На старте этой сумашедшей гонки.
Ведь это старт - не финиш,
как твердят.
Начало новой эры -
полной страха.
Воспоминаний призрачный эскорт.

А может, лучше роза вместо праха?
а может, ты не сделаешь...




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-06-17 13:43:39
Переглядів сторінки твору 15537
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.512 / 5.5  (4.414 / 5.38)
* Рейтинг "Майстерень" 4.494 / 5.5  (4.361 / 5.34)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.706
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2010.11.06 17:01
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Софія Кримовська (М.К./М.К.) [ 2009-06-17 14:42:38 ]
Гарно! Сильно! А таки зачепило, хоч і не сподобалось - і це прекрасно!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-06-17 14:48:15 ]
значить недаремно написано)) дякую


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2009-06-17 14:59:31 ]
Тут зразу не скажеш. І незразу не скажеш тож. Навряд чи придумано, скоріше пряма мова. Але тонко і делікатно. А відповідь буде?
І "В кількох словах.)))" де поділось? Наче на ПМ цензорів не помітно, слава богу.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2009-06-17 17:42:42 ]
А может, лучше роза вместо праха? - якось мені не той-во...
А кінцівка просто супер. Так як має бути.
З теплом, Варця)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-06-17 18:10:03 ]
Олександр - не знаю, куда делось - потеряли его )) спасибо
Варвара, здраствуй душа-девица)) пасиб
легла туда роза, что поделаешь
а что нетой-во - прах или роза? иль оба?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2009-06-18 11:15:38 ]
Скажу по секрету не люблю роз... Косплексы какието))))
А если совсем серйозно, то оно както слишком пафосно выходит, надрывно. И потому выпадает. А стих прям и просится заучиться на память;)
С теплом, Варця :-*


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ондо Линдэ (Л.П./М.К.) [ 2009-06-17 21:20:24 ]
Чуть ли не лучшая вещь на эту тему на ПМ, имхо; в последнее время про эту операцию здесь зачастили писать.
интересно, почему.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2009-06-17 22:46:40 ]
видимо, актуально в проекции


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2009-06-17 22:47:47 ]
стихотворение ничего не потеряло бы даже и без последней строчки

вот это и есть оно. мастер-класс

спасиб

С*


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Лозова (М.К./М.К.) [ 2009-06-18 00:19:33 ]
Дякую!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Лозова (М.К./М.К.) [ 2009-06-18 00:40:44 ]
Не буває нічого випадкового...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-06-18 10:03:45 ]
всем спасибо - Ондо, Солнце, Оксана))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-12-05 00:43:03 ]
сторінка Блакитної Кішки мене тепер не пускає

пишу тут - Редакції Майстерень
не буває такого - краще чи гірше писати, тому не може бути ніякої заздрості

тут конструктивно і ясно сказано автору про головну її проблему - на мою думку

"Коментатор Белла Донна, [ 2009-12-04 00:32:06 ],
на сторінці поезії "Гей, Мачо!" Кішка Блакитна

це добре що пояснюєте, дякую
але образи у ваших текстах дуже сумбурні, неможливо їх зрозуміти, провести якісь звязок
полотно тексту нерівне, зміст неясний
без ваших розяснень він не сприймається

подумайте про це якщо є бажання"

а кому довіряти хай рішає сам автор


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2009-12-05 00:50:58 ]
Значить автор скористалася системою блокування.
Ну коли їй не є потрібні когось поради, то тут нічого не вдієш.
Нехай залишається без порад...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-12-05 00:49:29 ]
Схоже, Белло, що Головний Редактор тепер сам за авторів вирішує, кого пускати на сторінку, а кого ні. Бо автора - Блакитної Кішки немає. А вхід Вам заборонено.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-12-05 00:56:54 ]
ну что ж - увы...........


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-12-05 15:32:39 ]
бачу що Блакитна Кішка стерла цей мій коментар

Коментатор Белла Донна, [ 2009-12-04 09:16:48 ],
на сторінці поезії "Егей, мачо..." Кішка Блакитна

*при чому тут одна гребінка?
сумбур не частина авторського стилю, це просто сумбур
його треба позбуватися а не гордитися цим
на роки не треба надіятись, живемо ми сьогодні
-філософськи
белла*

ну і хай, це все найменше потрібно мені

куди вже більш конкретніше поради - може переписати за неї кожний вірш??? це роблять літредактори але ніхто з них не візьметься за такі сумбурні тексти................

цитую Юрія Лазірка - нехай залишається без порад

здається комусь вигідно щоб цей дуже цікавий автор залишався там де він є - і не тільки цей.
так тому і бути

Каждому городу нрав и права (Г.Сковорода).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-05 13:32:04 ]
Спокій, дорога Белла Донно, ніхто насильно милим не буває.
І адміністрацію "ПМ" менше всього хвилює наскільки "милими" ми виглядаємо і виглядатимемо.
Важливо аби автори не відчували відсутності справедливості.

Особисто для мене всі автори рівні у своїх правах, які і повинна захищати адміністрація.
Безумовно, на нашому сайті існує пріоритет Поезії, і у більшості випадків причиною конфліктів є саме захист Поезії авторами ж - один від одного.
Ось ви, Белла Донна, по своєму праві, а Блакитна Кішка - по своєму.
Ви тягнетеся до ясності і зрозумілості образів - мені теж близькі ці погляди, Блакитна Кішка інституційно суцільна містерія, інший інформаційний полюс, противага нашій "толковості".
Якщо хочете, то авторам, які максимально наближені до містерійного полюсу - набагато важче створювати вербальну гармонію, бо більшість образів у їхній уяві часто взагалі неозначені. І вони насправді, можливо, більше музиканти, аніж літератори.

Тому єдине, що зараз я би пропонував таким авторам, це акцент на техніці, досягати максимальної прозорості своїх композицій (кажу про співвідношення голосних до приголосних звуків).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-12-05 13:54:51 ]
дорога Белла донна завжди спокійна

чому ви говорите адміністрація - всі знають що в ній один головний редактор
справедливості не може бути там де все субьективно визначає одна людина
вона визначає що поезія а що ні
кому давати високі статуси а кому не давати

чому ви думаєте що я нічого не розумію в містерійності?
всі мої коментарі касалися як раз пошуку гармонії
прозора композиція спокійно може бути какафонією...
в мене між іншим музична освіта

а милою комусь бути мені непотрібно
дякую Редакції за увагу


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-05 14:45:59 ]
Звичайно, що розумієтесь, хто ж як не ви, - всі жінки містерійні, але деякі з них можуть проживати прямо на однойменному полюсі...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-12-05 15:17:22 ]
Перепрошую, що втручаюся у вашу-з-дорогою-Беллою-Донною розмову. Те, що Ви називаєте "проживанням прямо на містерійному полюсі" у даному - конкретному випадку - я б назвала трішки інакше. Але не в цьому суть. Чи не здається Вам, що такий погляд стане лише "ведмежою послугою" автору, відіб"є бажання працювати над віршами? А навіщо? Насипати жменю еклектичних образів, припурхати емоційним викладенням і - вперед! До речі, еклектика разом із сумбурністю - одна з найбільш вад даного автора (нмд). А містерійність - навіть най-найбуревійніша і найзагадковіша - завжди гармонійна і цілісна. Інакше вона пертворюється в хаос. І тут ніякі чергування голосних-приголосних вже не допоможуть.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-05 15:42:35 ]
Любо, частково я з вами погоджуюсь, частково ні. Часто різним авторам потрібен і різний час на становлення. Мають право казати - чого причепилися, йдемо суто своєю дорогою...

Тому і надалі адміністрація дороблятиме систему рейтингів для точнішого позиціювання авторів, бо постійна робота, і вдосконалення своїх творчих світів, виглядає вельми важливим фактором.

А щодо взагалі жіночого мистецтва, я думаю, що ми наразі знаємо дуже мало, цивілізація вибудована так, що для успіху тут жінкам доводилося ставати "чоловіками".
Тому остаточно не знаю, що таке справжнє жіноче мистецтво - навіть у поезії, через це потрібна делікатність із кожною вашою спробою.

І коли якась авторка проектує своє бачення не зовсім звикло - не сюди, на землю, а кудись в ефір, особисто я не можу назвати це не правильним, бо може так і треба?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-12-05 16:04:31 ]
Та мають право, звісно. Але тоді вже варто ставити собі позначку про критику "без особливої потреби". До речі, концептуальна критика, нмд, важливіша, ніж конкретна - виправ тут і постав кому-крапку тут, а ці голосні-приголосні поміняй місцями. Бо така - концептуальна - критика дає орієнтири.
І, до речі, коментатор (він же читач - у першу чергу) зовсім не зобов"язаний знати, як саме треба виправити те чи інше місце. Достатньо і того, що він позначить "вузьке" з його точки зору місце. Але читач має бути кваліфікованим, безумовно.

Щодо містерійності і спрямованості жіночої поезії - вам, чоловікам, звісно відніше :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-05 14:07:30 ]
Ваші знання не цілісні. В адміністрації ще є програмісти, технічна частина. Казати, що технічна частина ресурсу не впливає на "не технічну" я би не насмілився. :)

До адміністрації, окремим обличчям із "не технічної" частини, я би ще відніс і правила ресурсу. Саме вони найбільше впливають на "справедливість".
Отже, рекомендую цей напрямок, як доцільний підвищенню рівня справедливості.
Себто правила потрібно вдосконалювати.
Вуаля. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-12-05 14:20:52 ]
"...нет правды на земле.
Но правды нет и выше" (с)
Будь-які правила "нетехнічна частина" адміністрації завжди може витлумачити по-своєму, суб"єктивно. Тому не треба дарувати ілюзії, пане головний редакторе.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-05 14:49:20 ]
Ілюзії, це стан нашого постійного перебування. :)

У нас є і сторінка для шліфування "правил" і сторінка для формування "традицій", себто етично-естетичної сторони буття.
На все свій час, звичайно, але я певен, що це все колись набуде змісту.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-12-05 14:13:05 ]
ніхто не знає все)))
програмісти, техчастина думаю від поетичних справ далекі, тому в питаннях поезії участі не приймають, про це можна здогадатися

а хто пише правила як не головний редактор?
може пора перейти до справжньої демократії - от скільки у вас редакторів...........їх обрав народ.
вони і поможуть вдосконалювати правила

але це тільки мої думки
вуаля))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-05 14:55:42 ]
Знаєте, Белло, математика в житті нашого сайту займає дуже серйозне місце, можливо програмісти живуть і дещо відстороненим від поезії життям, але програмна частина напряму виконує чи не виконує наші забаганки...

Справжньої демократії (як і ніде у світі) в нас не буде, але ось аристократії певно досягнути можемо.
Отже в ресурс уже вмонтовані деякі базові принципи, але гнучкість системи дозволяє налаштуватися на поетично-аристократичне життя - без цезарів, але і не без цензури.

Я би пропонував найперше ввести суд старійшин (найстарших із реально присутніх, але обов'язково висококваліфікованих, поетів).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-12-05 15:16:46 ]
аристократія і суд старійшин ну дууууже різні речі
знаєте сама не дівчинка - але молодь часто має цікавіші ідеї і ясніші думки
то може хоч збалансуєте число молодих і старших у вашому суді?
чи для вас не всі редактори цього достойні?........самі ж їх назначали

а то з вашим судом тут все лишиться, як зараз -в кращому випадку
але я розумію, що це все мною тут сказане *напрасные слова*))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-05 15:29:12 ]
Це ж лише наша розмова, Белло, на тему, правда? Розмова двох нічого не змінить. Активне дослідження теми на відповідних сторінках, із виробленням певних пунктів, які поставляться на загальне голосування - реальніший план дій.

Щодо молоді, якої в нас найбільше. То, особисто я молоді не довірив би управління ресурсом у жодному разі.
Ідеї, без доказу їх життєздатності позитивним власним авторським досвідом, не можна використовувати.

Ось на вашій фірмі, Белло, є чітка структура, яку не молоді придумали, молодь креативно вирішує задачі, які ставить перед ними структура, і зростає, або не зростає.
Приходить час - і раніше непомітна особистість стає керівником помітної структури - хіба це не найпоширеніша модель структур нині?

А ще погляньте на літературні інституції - ось де пітьма єгипетська. :)
Ми хоча би намагаємось важливі речі вирішувати тотальним голосуванням.
До речі, система відкритого чи закритого голосування дає змогу вирішувати дууууже багато питань.
Були би пропозиції. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-12-05 15:40:42 ]
я вже довгий час сама собі фірма і керівник))
але бачу молоді бізнесмени з своїм бізнесом зараз дуже успішні
вони теж самі собі керівники

наскільки знаю в літературних інституціях як раз діють оці ваші суди старійшин....

а що цей суд судив би тут - між іншим?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-05 16:01:58 ]
Молоді успішні керівники користуються дуже старою формою структур.

А що кращого людство придумало крім суду старійшин?
Напевно тільки відкритий суд старійшин? :)

Та й потрібне, корисне знання завше переходить від учителя до учня...

А митців-старійшин, якраз у наших інституціях я і не помічаю. :(

Що кажете міг би вирішувати - тільки щось найважливіше, звичайно.

Все інше краще ставити на загальне голосування - оцього в інших інституціях не має.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-23 16:26:01 ]
От перший рядок збив, зразу і не догнав. Це звернення до жінки? Ви хотіли сказати "а может, ты не сделаешь... аборт"? Вірш в контексті вірша Софії Кримовської?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2010-07-20 17:47:04 ]
цікавий трикутник вималювався у мене. спершу прочитала коментар Звірика Індрика, тоді його вірш, тоді ваш - який ніби пов'язаний із його твором (давністю написання і серцевими переживаннями), а тоді остання фраза зруйнувала правильний трикутник логічного мислення.
Ви ще пишете, Донно?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2010-10-20 11:31:07 ]
часом буває