ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Світлана Пирогова
2024.05.09 21:35
Індигові волошки піднімають вії
Межи ажуру зеленавих трав.
Щемить в душі моїй примарою надія,
Немов свердлить безжалісний бурав.

Індигові волошки дивляться на мене,
Цикадами пострибують думки.
Квітчастим килимом вселяється натхнення,

Микола Соболь
2024.05.09 20:14
Волієш мовчати. Мовчиш. Але серце кричить.
Вітер шукає притулку на схилах Дніпрових.
Як вимовиш слово правдиве у відповідь: «Цить!» –
щастя не буде, віддав для Пегаса підкови.
Це плачуть весною берізки чи тануть сніги?
Розталь дими притискає між сіри

Євген Федчук
2024.05.09 20:09
Обоз великий вулицею мчав.
Та не купецький. Пахолки на конях.
На них добротні кунтуші суконні.
Ридван слідом колесами гурчав.
То князь Острозький вибрався у світ.
Десь поспішав у справах, очевидно.
Перевіряв маєтність принагідно.
Народ цікаво пози

Іван Потьомкін
2024.05.09 12:44
Час не наспів іще для газових печей.
У Сталіна ще Гітлер тільки вчиться,
Як нищити людей.Чужих, щоправда, не своїх.
Далеко фюреру до комуністів.
***
Було їх п’ятеро у лебединій зграї –
«П’ятірне гроно нездоланих співців».
Лиш двоє з них зуміли уціл

Сергій Губерначук
2024.05.09 11:48
Весна – уві сні, а літо – серед мрій,
і осінь охолоне під кінець,
а там – зима, і присиплятиме мороз:
такий закон нестримної природи.

11 серпня 1987 р., Київ

Леся Горова
2024.05.09 07:54
Як тільки зацвітає виноград,
Мені приходять виноградні рими.
Його цвітіння потайне, незриме,
Й вечірній під лозою променад
Укутується золотавим димом:

Летить пилок, торкається до вуст ,
Хоча від нього і не захмеліти,

Артур Курдіновський
2024.05.09 06:54
Співати й говорити краще хором!
Якщо не хочеш хором - мовчки стій!
Сиділи ми у камері брудній,
Наповненій отруйним газом - хлором.

За що нас засудили - невідомо,
Але якщо сказали - треба йти!
Ми між собою перейшли на "ти".

Олександр Сушко
2024.05.09 06:20
сатира на твір Юрія Гундарєва
"Намалюй перемогу"

Ось хлопчик малює танк,
А я малюю віршатко.
Хай вас ухопить зляк,
Нащо - не маю гадки.

Віктор Кучерук
2024.05.09 05:31
В духовиті буркуни
Поховались цвіркуни
І весь день співають монотонно
Про незримі для очей,
Співом втомлених, людей
Комашині сховки безборонні.
З-під листочків буркунів,
Завжди чути тільки спів,

Юрій Гундарєв
2024.05.08 19:21
Ось хлопчик малює: танк,
широка вільна дорога,
вгорі - синьо-жовтий стяг
і літери: «Перемога».

Цей хлопчик малює: танк,
широка вільна дорога…
А в серці лунає: «Так,

Юрій Гундарєв
2024.05.08 18:54
Пародія на пародію


Олександр Сушко опублікував на мій вірш «Зоряні очі» пародію «Пописати» такого змісту:

«Я трішки попрацював з оригіналом і вийшло.

Оце.

Роксолана Вірлан
2024.05.08 18:10
Двадцять четвертого лютня -
рівно в четвертій за дня:
Київ бомбили,
нам зголосили,
що почалася війна.

Місто здригнулось огнями -
та не здригнулись серця.

Артур Курдіновський
2024.05.08 06:42
Я написав таємний звіт
Тому, з ким буде несамотньо.
Дорога на південний схід
Мене покликала сьогодні.

Понад дорогою - паркан
Старий бетонний. Темно-сірий.
За ним - завершений роман,

Віктор Кучерук
2024.05.08 05:07
Не боюся сьогодні нічого
І ніяк не лякає мене
Ні чекання нічної тривоги,
Ні сирени гудіння гучне.
Не раптовою стала поява
Кровожерних вовік ворогів,
Бо не вірити зайдам лукавим
Мені мудрий Тарас заповів.

Володимир Бойко
2024.05.08 00:19
Йому здавалося, що він сходить, як зоря над світом. Насправді він сходив з розуму. Пітьма для москаля – не просто звичне середовище, але й стан душі. Росія без України – недодержава з недоісторією. Що для українця відродження – то для москаля пог

Іван Потьомкін
2024.05.07 18:44
«Чи ти знаєш, чому я без остраху бавлюся з тобою?»- спитав якось хлопчик змійку. «Ані разу не спадало на думку». «А тому, що, як запевнив тато, із зубів твоїх висотали яд. Це, мабуть, після того, як чоловік із милосердя підібрав і поклав за пазуху напі
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Деконструктор Лего
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Маркуш Серкванчук
2024.04.10

Анатолій Цибульський
2024.04.01






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Богдан-Ігор Антонич (1909 - 1937) / Вірші / "Три перстені. Поеми й лірика" (1934)

 Різдво. Коляда

Контекст : Пісенне виконання. Василь Жданкін


      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2010-01-08 08:39:12
Переглядів сторінки твору 139006
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R
* Народний рейтинг 4.874 / 6  (4.494 / 5.48)
* Рейтинг "Майстерень" 4.617 / 6  (4.272 / 5.5)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.705
Потреба в критиці толерантній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми Колядки та щедрівки
Автор востаннє на сайті 2010.02.23 17:40
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярина Брилинська (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 09:08:52 ]
Проблеми з текстом. Третя строфа має звучати так:

Ніч у сніговій завії
крутиться довкола стріх.
У долоні у Марії
місяць - золотий горіх.

Так, принаймні, є у Антонича...
:о)
Я.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярина Брилинська (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 09:09:38 ]
Вибачте "НА долоні у Марії..." Обдруківка сталася... :о)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 09:17:13 ]
Дуже дякую, Ярино, зараз усе виправимо!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 10:42:26 ]
Може, я, звичайно, чогось і не розумію, шановна Редакціє Майстерень, однак дещо мені тут видається дивним.

Передусім! - У Богдана-Ігора Антонича рейтинг нижчий, аніж у пересічного тутешнього "майстеркласного" автора. Між тим, Антонич (і не тільки на мою думку) один з Найбільших українських поетів. Може б якось узагалі позбавити його рейтингів? Він же все одно нічого не зробить уже на свій захист. Що стосується особисто мене, то я впевнений, що його рейтинг має бути точно вищий за мій.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 10:53:16 ]
Я би, звичайно, принаймні сам поставив найвищу оцінку, але рука чогось не піднімається...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 10:54:23 ]
Шановний Сергію, так у нас Антонич має статус R1 і може вестися розмова про надання йому статусу R - тобто найвищого нашого.
Для цього важливо перенести на наші сторінки максимальну кількість творів поета.

Щодо його нинішнього рейтингу, то ледь не сорок наших кращих авторів складають рейтинг "Майстерень", в т.ч. і гол.редактор, тобто правомірне ваше питання, Сергію, до всіх нас.

Особисто я думаю, що основна причина в тому, що було мало творів (5 чи 6), і тільки зараз додалося мною ще 60.

Між тим, навряд чи цього достатньо для точного позиціювання автора. Тому буду заносити інші збірки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 11:03:15 ]
Я думаю,ні, я впевнений, що Богдан-Ігор Антонич заслужив право бути поза і над нашими шкалами оцінювання. І статус Р йому не потрібен уже, як і жодні інші статуси. А тим більше ніхто з нас не має права оцінювати його за тією ж шкалою, що нею оцінюються живі, і часто - дуже посередні автори. Та й узагалі я дуже сумніваюся, що бодай одна людина в світі має таке право.

Якщо на цьому ресурсі враховують прохання авторів, то я уклінно прошу Вас, шановна Редакціє Майстерень, принаймні позбавити авторів ресурсу можливості оцінювати класиків, чия творчість - поза будь-якими сумнівами і оцінками.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 11:22:30 ]
Сергію, у цьому питанні не легко виокремити істину. Найвидатніше в основах "Майстерень" явище - це сама Поезія, і наші автори - її майстрові, чи там учні. І в нас ніби одна спільнота відданих Поезії авторів, де живі вчаться у вічноживих, один в одного. І сама присутність вічноживих поряд надихає і підтягує нас угору, принаймні, такого би хотілося.

Безумовно, присутність між нами тих авторів, які вже не можуть себе захистити, чи якось нам відповісти, зобов'язує до найвищої об'єктивності і коректності наших вчинків, але саме для цього і засновані "Майстерні", аби можна було і цьому вчитися, переймаючи у великих їхнє вміння, розуміння, трансцендентальність...

Тому, попри всю повагу до вас, Сергію, не можу наразі змінити основи-основ "Майстерень". І зняти з наших плечей цю частину відповідальності.
Але питання актуальне.
І воно давно вже дотичне нашої "діяльності"...
Тому може статися і те, про що ви зауважуєте.

До речі, якщо забрати оцінювання авторів із рейтингом R (найвищим) то як формувати їх список - за алфавітом, чи якось інакше?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 11:29:30 ]
Я не створював цього ресурсу, і в його навігації розбираюся мало. А тому про формування списків не зможу відповісти.

Одна річ - учитися у великих, і зовсім інша річ - мати можливість (та ні, мати нахабство) ставити їм оцінки.

І для того, щоб "переймати у великих їхнє вміння і трансцендентальність" абсолютно не обов*язково оцінювати їх.

Мені здається, що я кажу цілком логічні речі.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 11:42:21 ]
Певне нахабство, я думаю, Сергію, обов'язковий атрибут творця, бо нові імена так чи так змінять ситуацію на нашому поетичному Олімпі. Думаю, що краще, аби це відбувалося більш розсудливо і опиралося на якусь логіку і критерії...
Та й уміння оцінювати - фундаментальне в нашому мистецькому розвитку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 11:52:33 ]
Передусім, я б не називав це Олімпом, але то вже справа смаку й самооцінок, сюди не втручатимусь, хоч і троном називайте.

Щодо нахабства, то його краще розповсюджувати все ж на живих, а не на мертвих.

Щодо критеріїв, то Ви, Редакціє Майстерень, насправді вважаєте, що у Вас таки є моральне право пристосовувати їх до Антонича?

Щодо уміння оцінювати, то є мудрий вислів: Про мертвих говорять або добре, або ніяк.

І насамкінець, я гадаю, що та ж Ярина Брилинська, яка виставила оцінку 5.5, а не 6 стовідсотково зможе обгрунтувати свою позицію з точки зору формавльної або діалектичної логіки, чи навіть математики. І Ви, Редакціє Майстерень, її оцінки так і не прибрали досі.

Антонич може подобатись і не подобатись як поет. Це нормально і логічно. Але коли він має нижчі оцінки за посередніх поетів, це ображає (в мені, принаймні) його пам*ять.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 11:59:33 ]
Я вам скажу, Сергію, навіть більше - творчість шановного Богдана-Ігора Антонича навіть в гривнях оцінена - декілька десятків за книжку. :(
Не кажучи вже про вуличні книжні ринки.

Як би там не було, ваше зауваження не перше, і, таки, суттєве.
Потрібно було би спробувати, поговорю з нашими програмістами, коли вони з'являться.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 11:39:27 ]
Підтримую Сергія. Теж вважаю, що ті, що знаходяться в R, заслужили право не бути оцінюваними за допомогою цифр. А коментувати і виказувати думки можна скільки завгодно. І розміщення їх просто за алфавітом цілком нормально.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 11:53:12 ]
Такий собі список за алфавітом навпаки?

Шевченко
Цвєтаєва Марина
Хайям Омар
Франко Іван
Українка Леся
Творчість Народна
Тен Борис
Тарковський Арсеній
Тичина Павло
Стус Василь
Сенека
Пушкин Александр


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 11:56:49 ]
Ні, просто за алфавітом. З літери А. Чи є проблеми якісь з цим? Думаю, Хайям не протестуватиме, що стоїть у списку позаду Ахматової :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 12:00:31 ]
Ось вже й пішли суперечки. :)
Ні, Тарас Шевченко повинен бути першим.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 12:07:59 ]
Кому або перед ким він повинен? Володю, це просто алфавітний список авторів, чия творчість "вивидиться" з-під оцінювання. Ви ж не станете протестувати проти того, щоб, скажімо, в антології всі прізвища стояли за алфавітом? Т.Г. від цього не постраждає аж ніяк. І авторитету у нього не поменшиться.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 11:41:35 ]
А я вважаю, що не має бути ніяких Р, узагалі ніяких статусів не повинно бути.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 12:01:46 ]
У гривнях оцінені не вірші Антонича, а папір і робота над книжкою. Гадаю, що Вам, шановна Редакціє Майстерень, це таки відомо.

А за спробу прибрати оцінки буду Вам несказанно вдячний.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 12:02:51 ]
Щодо розміщення, то вважаю, що воно має бути за алфавітом. Бо ні в кого ж немає тих терезів, які надточно зважать художню цінність творчих доробків класиків.

1   2   3   4   5   6   Переглянути все