ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Іван Потьомкін
2024.04.26 23:36
Ірод Антипа (подумки):
«Так ось який він.
(уголос): Бачу, не дуже гостинно прийняв тебе Пілат.
Не повірив, що ти цар юдейський?
Мав рацію: навіть я поки що не цар .
Чекаю на благословення Риму.
А ти вдостоївсь титулу цього від кого?
Від народу? Але

Олександр Сушко
2024.04.26 14:24
То що - почнім уму екзамен?
Примостим мужа до жони?
Без грошей не збудуєш храма,
Немає віри без війни.

Гризе католик православних,
Юдея душить бусурман.
А я пророк. Мабуть, останній,

Світлана Пирогова
2024.04.26 08:55
Їй снились , мабуть, чудодійні теплі сни,
Коли зима засипала снігами.
Старенька вишня не сумує навесні,
Хоча кора потріскана роками.

Її садили руки бабці золоті.
Стоїть, як завше, в цвіті білім-білім.
Нагадує родині знову дні оті,

Ілахім Поет
2024.04.26 08:39
Доктор Фрейд переважно приймає таких без полісу.
Це троянда у січні, це наче серпневий пролісок.
Бозна, де в ній свій досвід, а де – від матусі спадщина.
Її мрії нечувані, сни – авангард небачений.

Доктор Фрейд далі більше нічого в ній не второпає.

Леся Горова
2024.04.26 07:39
Розхлюпалось тепло бузкових чар,
Так, ніби хоче зцілити медово.
Зелений кущ, одягнений в обнови,
Де променем запалена свіча
Загіркла, оповита у печаль,
Вслухається у тишу вечорову.

У тишу ненадійну, нестійку.

Віктор Кучерук
2024.04.26 05:23
Радіючи гожій годині
І пишно убраній весні, -
Якась невідома пташина
Невпинно співає пісні.
Сховалася в гущі зірчастій
Пахучого дуже бузку,
Й впивається радісно щастям,
Сипнувши веснянку дзвінку.

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік

Володимир Каразуб
2024.04.25 09:16
Просто вітер, якоїсь осені зупинив мене,
Просто сонце якогось липня зійшло, як камінь,
І люди зустрічні записані буквою n,
У моїм, до сих пір не розв’язаному рівнянні.
І у ньому записана ти — у кімнаті зі шкла
На свічадах червоною барвою, як невідом

Світлана Пирогова
2024.04.25 08:41
А за вікном вже вечоріє,
І мліють світлом ліхтарі.
І де ж ті орігамі-мрії,
Що склались звідкілясь, згори?

Листи перегортаю, фото
Вцілілі від перепетій.
У кожному душевна квота,

Леся Горова
2024.04.25 07:45
В смолистих бурунах лежить рілля.
Вилискує, залита після суші.
І вороннЯ, не видне іздаля,
Серпанку рядна крилами ворушить.

Узбіччя із пожухлої трави -
Невипране дощем чадіння шляху.
Два кроки в поле зробиш, і лови

Віктор Кучерук
2024.04.25 06:23
Серце сумно защеміло
І душа зайшлась плачем,
Бо здригнулось враже тіло
Зі скривавленим плечем.
Розтрощив, на жаль, суглоба,
Раз почувсь короткий тріск
І ординець вузьколобий
Звідав кулі форму й зміст.

Ілахім Поет
2024.04.25 00:03
Вельмишановна леді… краще пані…

Даруйте – де б слова ті віднайшлись, коли життя – це стрес з недосипанням? І плід такий: нервовий трішки лист. Пишу його повільно – швидше равлик на Фудзіяму врешті заповзе. І навіть сам не знаю: чи відправлю? Чи згине д

Артур Курдіновський
2024.04.24 21:33
Неначе той омріяний журавлик,
Який відкрив до всіх бажань портал,
У купі понадкушуваних яблук
Урешті-решт знайшовся ідеал!

Тобі хтось зробить витончений кніксен...
Прийми від мене шану та уклін!
Зігріє око кожний мегапіксель,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Петро Схоласт
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Ігор Мартинюк
2024.03.28

Вадим Водичка
2024.03.26






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Тетяна Роса (1964) / Вірші / Вітрами ПМ

 Присвята коефіцієнту прозорості… :)



Рейтингування для твору не діє ?
  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-02-21 16:36:54
Переглядів сторінки твору 9721
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг -  ( - )
* Рейтинг "Майстерень" -  ( - )
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 1.111
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2020.03.17 20:38
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-21 16:56:48 ]
Тетяно, вітаю! Суперова ода КП! Але ж він в тебе івдався - ти певно формулу взнала чи вивела! То
джек -пот!Вітаю і признаю!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 20:00:31 ]
Ну, не те, що формула, Іване, але дещо є. :) Відмінки, що дають дві приголосні у кінці плюс підбір слів з приблизно рівною кількістю голосних і приголосних, та слів, у яких голосних більше. Коефіцієнт зростає, чого не скажеш про милозвучність. :) Це не джек-пот, це липа.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-02-21 17:01:56 ]
Оце коефіцієнт - 1,111! Цікаво, а більший може бути? І який максимально допустимий, ще цікавіше.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 20:05:30 ]
Ну, якщо одними голосними напишете – буде двісті, тобто два :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2011-02-21 17:23:06 ]
А тут нічого дивного - ...лілЕЄЮ, психіатрІЄЮ... і так далі . Як бачимо переважають голосні - тому і прозорість росте . Як гриби після дощу:)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 20:06:43 ]
Правильно, а ще «аудієнція», «моя», «панацея». Нічого особливого, просто експеримент.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 17:46:19 ]
Мне кажется, что наступила эра какой-то профанации.
1. Хотели демократии - нате. Наелись?
2. Хотели державности? Нате вам президентов и прочих аппаратчиков - да еще каких и откуда, а не союзных. Причем, в значительно большем количестве.
И каких президентов, с каким послужным списком, генеалогическим древом... И с какими запросами...
Да ладно. Хотя при желании список можно продолжить.
Мне кажется, что 1,111 - это еще не рекорд.
Слияния согласных, к сожалению, присутствуют, а лучше было бы, чтобы присутствовало абсолютное благозвучие, глагол в предпоследней строчке можно было бы подобрать с меньшим количеством согласных, рифмы могли бы быть менее прозрачными, но тогда не было бы Джекпота.
А шутка мне понравилось. Это ведь была она?

Удач-дач-дач.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 20:07:48 ]
Указанная эра, о Алексий, настала давно, а сейчас, наверное, пришло время осознания происходившего и происходящего. :) Кстати, первые несоюзные аппаратчики ещё только высшие мучебные заведения оканчивают, ибо все ныне действующие совкового происхождения. Я, правда, не поняла, какое это отношение к моему шутейному издевательству над коэффициентом имеет, ну да ладно. Относительно согласных, то я считаю, что есть милозвучные их сочетания, и в то же время сочетание гласных, далёких в артикуляции, почти ничем не отличаются от сочетания таких же согласных, а коэффициент учитывать это не приспособлен.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 21:49:48 ]
Мы собрались вроде бы как серьезные люди (особенно я) в месте, где рождается поэзия. Где стены ею дышат.
На чью мельницу льется эта смешная вода с хахоньками и хихоньками вокруг коэффициента?
Правильно - на мельницу тех мельников, которым лень работать над словом, но не лень постебаться.
А всему д.б., как мне кажется, свое место и свое время. Иначе как профанацией я назвать происходящее не могу. Единственным смягчающим обстоятельством может быть Ваша добрая улыбка.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-22 02:03:13 ]
Алексий, о Алексий! Вы чересчур серьёзны. :) Чрезмерная серьёзность порой вредит делу: некоторые (я не о Вас конкретно, а о тенденции), особенно люди с не устоявшимися ещё взглядами, начинают называть поэзией всё, что имеет хотя бы какой-то на неё намёк. Можно сколько угодно работать над словом, полируя поверхность, не имеющую никакой ценности, потому как слово само по себе всего лишь элемент системы, выработанной живыми существами для общения. Чтобы оно обрело вес, глубину, высоту и действительную мощь, необходима живая, высокая энергетика автора. Я вновь вынуждена обратиться к религии, чтобы легче объяснить свою мысль. «Вначале было слово» - вот образец наивысшего наполнения слова энергетикой автора, его произнёсшего. Чтобы наполнить ручеёк слов Поэзией, мало умения работать с рифмами да размерами, нужно обладать некоей толикой такой энергетики. Я могу сколько угодно заниматься рифмоплётством, у которого будет высокий коэффициент прозрачности, оставив за бортом наполненные смыслом и эмоциональными оттенками слова только потому, что в них многовато согласных, но будет ли это иметь хоть какое-то отношение к Поэзии? Между прочим, я не один день шлифовала этот «стёб», дабы донести до читателя ту мысль, что бездумная погоня за коэффициентом есть искажением понятия Поэзии. Чтобы читатель воочию убедился, что высокий КП не есть гарантией отсутствия слияний согласных к красоты сказанного. Тем более, что простое соотношение гласных и согласных ещё не показатель, потому что, как я уже говорила, есть благозвучные сочетания согласных и довольно неприятные по артикуляции и на слух сочетания гласных. Так что, Алексий, эта «смешная вода» льётся затем, чтобы , может быть, хотя бы на несколько капель, уменьшить поток тех самых профанаций, которые мешают вращаться колесу мельницы её величества Поэзии. А ещё, исходя из того, что я не люблю и , по возможности, избегаю приблизительных рифм, прозрачные рифмы всегда будут мне близки. Смысловое и эмоциональное наполнение мне важнее всего, и, нужно честно признать, что не всё мне даётся, чтобы на что-то претендовать. Но к своему званию ЛП я отношусь достаточно серьёзно, так что не спешите обвинять меня в профанации, не сопроводив своё обвинение доказательной базой. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-21 17:52:06 ]
Тетяно, це геніально!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 20:08:46 ]
Угу, «баю-баю» - ще геніальніше, а «ау» і «уа» взагалі поза конкуренцією. : ))



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Сидорович (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-21 18:25:57 ]
Натхненно, цікаво, креативно!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 20:09:39 ]
Лесю, «цікаво» - це найбільше, на що подібна річ тягне, інші два слова тут зайві… хоча «креативно» - то таки приємно. Дякую за відвідини, Лесю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2011-02-21 19:25:26 ]
Цікавий задум, цікаве вирішення і "цікавий" коефіцієнт. Тетяно, Ви так задумали - чотири 1-ці, чи так саме вийшло?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 20:16:01 ]
Саме вийшло, хоча те, що саме чотири одиниці - мені подобається.:) Щоб так прораховувати, треба поєднати художнє сприйняття світу з математичним, то була б дійсно геніальна людина, а я (по секрету)навіть таблицю множення до кінця не знаю. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2011-02-21 21:39:33 ]
Оу! Пітримую стовідсотково!

Але і сам по собі вірш вартий уваги, як витвір!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-22 02:03:58 ]
Дякую, Вікторіє, я старалась. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зоряна Ель (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 22:08:10 ]
:))) І коефіцієнт - як на замовлення! :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2011-02-22 02:04:54 ]
Зорянко, він і є «на замовлення», хоча і приблизне.:)