ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Іван Потьомкін
2024.04.26 23:36
Ірод Антипа (подумки):
«Так ось який він.
(уголос): Бачу, не дуже гостинно прийняв тебе Пілат.
Не повірив, що ти цар юдейський?
Мав рацію: навіть я поки що не цар .
Чекаю на благословення Риму.
А ти вдостоївсь титулу цього від кого?
Від народу? Але

Олександр Сушко
2024.04.26 14:24
То що - почнім уму екзамен?
Примостим мужа до жони?
Без грошей не збудуєш храма,
Немає віри без війни.

Гризе католик православних,
Юдея душить бусурман.
А я пророк. Мабуть, останній,

Світлана Пирогова
2024.04.26 08:55
Їй снились , мабуть, чудодійні теплі сни,
Коли зима засипала снігами.
Старенька вишня не сумує навесні,
Хоча кора потріскана роками.

Її садили руки бабці золоті.
Стоїть, як завше, в цвіті білім-білім.
Нагадує родині знову дні оті,

Ілахім Поет
2024.04.26 08:39
Доктор Фрейд переважно приймає таких без полісу.
Це троянда у січні, це наче серпневий пролісок.
Бозна, де в ній свій досвід, а де – від матусі спадщина.
Її мрії нечувані, сни – авангард небачений.

Доктор Фрейд далі більше нічого в ній не второпає.

Леся Горова
2024.04.26 07:39
Розхлюпалось тепло бузкових чар,
Так, ніби хоче зцілити медово.
Зелений кущ, одягнений в обнови,
Де променем запалена свіча
Загіркла, оповита у печаль,
Вслухається у тишу вечорову.

У тишу ненадійну, нестійку.

Віктор Кучерук
2024.04.26 05:23
Радіючи гожій годині
І пишно убраній весні, -
Якась невідома пташина
Невпинно співає пісні.
Сховалася в гущі зірчастій
Пахучого дуже бузку,
Й впивається радісно щастям,
Сипнувши веснянку дзвінку.

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік

Володимир Каразуб
2024.04.25 09:16
Просто вітер, якоїсь осені зупинив мене,
Просто сонце якогось липня зійшло, як камінь,
І люди зустрічні записані буквою n,
У моїм, до сих пір не розв’язаному рівнянні.
І у ньому записана ти — у кімнаті зі шкла
На свічадах червоною барвою, як невідом

Світлана Пирогова
2024.04.25 08:41
А за вікном вже вечоріє,
І мліють світлом ліхтарі.
І де ж ті орігамі-мрії,
Що склались звідкілясь, згори?

Листи перегортаю, фото
Вцілілі від перепетій.
У кожному душевна квота,

Леся Горова
2024.04.25 07:45
В смолистих бурунах лежить рілля.
Вилискує, залита після суші.
І вороннЯ, не видне іздаля,
Серпанку рядна крилами ворушить.

Узбіччя із пожухлої трави -
Невипране дощем чадіння шляху.
Два кроки в поле зробиш, і лови

Віктор Кучерук
2024.04.25 06:23
Серце сумно защеміло
І душа зайшлась плачем,
Бо здригнулось враже тіло
Зі скривавленим плечем.
Розтрощив, на жаль, суглоба,
Раз почувсь короткий тріск
І ординець вузьколобий
Звідав кулі форму й зміст.

Ілахім Поет
2024.04.25 00:03
Вельмишановна леді… краще пані…

Даруйте – де б слова ті віднайшлись, коли життя – це стрес з недосипанням? І плід такий: нервовий трішки лист. Пишу його повільно – швидше равлик на Фудзіяму врешті заповзе. І навіть сам не знаю: чи відправлю? Чи згине д

Артур Курдіновський
2024.04.24 21:33
Неначе той омріяний журавлик,
Який відкрив до всіх бажань портал,
У купі понадкушуваних яблук
Урешті-решт знайшовся ідеал!

Тобі хтось зробить витончений кніксен...
Прийми від мене шану та уклін!
Зігріє око кожний мегапіксель,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Петро Схоласт
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Ігор Мартинюк
2024.03.28

Вадим Водичка
2024.03.26






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Валерій Хмельницький / Вірші / Вкппд20-рНУЗт

 Монолог патріота

Хотів би я не бути українцем,
бо українець, то тяжка робота
Й за неї мало платять в цій країні.
Вже краще просто бути ідіотом.

Юрко Волощак

Лиш в Україні - українцем
Я чуюсь, хоч би й без роботи,
І не піду служити німцям,
Бо хочу бути - патріотом...

Нехай мене беруть на кпини
І в гріш не ставлять, все - на краще,
Жупан хай знімуть і свитину -
Не піду звідси я нізащо

Ані в Європу, ані в Штати -
Люблю лише свою громаду,
Хай краще сяду я за ґрати -
Та не поїду в ту Канаду...

Я тут родився – тут і згину,
А спати можу - хоч у стайні,
Та не покину Батьківщину...
Проголосуймо? Одностайно...


06.07.2011

* Вірш – лауреат Всеукраїнського конкурсу патріотичної поезії до 20-річчя Незалежності України «Золотий тризуб».

** В епіграфі - слова з на вірша Юрія Волощака «Монолог непатріота» (http://kobzary.com.ua/index.php?option=com_k2&view=item&id=1494:Itemid=203) (Юрій Волощак - дипломант "Коронації слова - 2009" у номінації "Пісенна лірика")


Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-07-13 11:54:03
Переглядів сторінки твору 10550
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 0 / --  (5.063 / 5.42)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.995 / 5.44)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.796
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми Іронічний неореалізм
Портрети
Україні з любов"ю
Автор востаннє на сайті 2023.04.12 17:19
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-13 12:46:18 ]
перший рядок якийсь невдалий, так і хочеться продовжити приміром: а в Непалі я непалець, у Канаді я канадець, всюди платять мало.
слово "патріот" в лапках створює дивне відчуття чогось незрозумілої іронії.
останній рядок нагадав ірванцеве: "ми всі одностайні, як в стайні".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-13 13:38:14 ]
Ох ти, я не читав Ірванця, а написав, як він? А чому незрозумілої іронії? Прочитайте вірш Юрія Волощака, і все стане зрозуміло.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-13 14:03:44 ]
та власне ці лапки збивають мене з думки


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-13 14:19:54 ]
Андрію, тоді поясню свою думку. Я не згоден з посилом вірша Юрка Волощака про те, що патріот України - це обов'язково той, хто проживає на її теренах. Про це ж я повідомив у коментарі під віршем і автору. А тоді написав свою літературну відповідь на цей вірш. Якщо отримаю від автора якийсь коментар, повідомлю.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-14 10:18:22 ]
Валера, а ти часом не змішуєш поняття патріотизму та націоналізму?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-14 15:21:25 ]
На мій погляд, і патріотизм, і націоналізм - це все-таки поняття звужені, які обмежують людину в її розвитку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-14 16:05:30 ]
та виглядає на те, що будь-яка сталість в поглядах є ознакою обмеженості кругозору; а від такого релятивізму (якщо все відносно) до конформізму (то яке має значення що я роблю) аж надто близько


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-15 13:37:03 ]
Поняття релятивізму для мене зв'язане з теорією відносності Ейнштейна, теорією елементарних часток, квантовою механікою, тому не розумію, яким чином воно може перейти у конформізм. Те, як Ви означили останній - це, скоріше, "пофігізм".)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-22 09:00:29 ]
Змінив весь перший катрен і забрав лапки від патріота - так краще, Андрію? Залишив на розсуд читачів здогадуватись, що хотів сказати автор цим віршем.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-22 09:54:20 ]
направду краще, іронія стала зрозумілою і виправданою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-22 10:14:07 ]
Дякую, Андрію. От, саме цього я й добивався. А то були випадки, коли мій вірш сприймався "за чисту монету".) Занадто завуальована вже іронія виходила, чи що?)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Редчиць (М.К./М.К.) [ 2011-07-13 12:59:44 ]
Я тут родивсь і не загину,
Я,друже, буду князювати.
А хто покине Україну,
Того забуде рідна мати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-13 13:41:20 ]
І сильно князюють українці в Україні, пане Іване?
А зарубіжних українців, між іншим, більше 20 млн. налічується (та їх ще і в 30-х роках минулого століття стільки ж налічувалося). На мій погляд, любов до Батьківщини не залежить від відстані до неї, а якщо і залежить, то хіба у зворотній прогресії. Дякую Вам за відгук.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-13 15:00:15 ]
Сумна тема...
Днями я був у Колочаві - дивився пам"ятник заробітчанам. На меморіальній дошці - прізвища жителів села, які загинули на заробітках протягом останніх 50-ти років. Список більш, ніж переконливий...
А про лапки... Думаю, що назву вірша взагалі варто змінити. Бо іронія без контексту Волощакового вірша стає незрозумілою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-13 16:12:24 ]
Та Ви що, Василю - навіть такий пам'ятник є? А де це - Колочава? Але от цікаво, чи є пам'ятник жителям села, які загинули під час громадянської та двох світових воєн, а також від рук різноманітних загарбників, під п'ятою яких перебували українські землі практично весь історично видимий нам час (після Київської Русі)?
А яку б назву Ви запропонували, Василю? Взагалі-то вірш і написаний як відповідь на вірш Юрія Волощака, я ще не уявляю, як його зробити самостійним... Дякую за відгук, Василю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-07-13 15:26:21 ]
Невесела тема насправді. Патріотично, але трохи... поверхОво, на мою думку.І ще, Валєр, рядок " Мене не звабить жоден німець" бажано би переробити,ти як пародист не можеж не відчути тут недоречної двозначності (хоч тут і не до жартів, але так лишати не можна).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-13 16:14:52 ]
Насправді - непатріотично, бо ж я став на захист тих, хто ніби-то непатріот. Дякую, Іване, виправив, справді, не зауважив недоречності у згаданому рядку. Дякую за відгук.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2011-07-13 16:58:02 ]
Валерчику, я в тебе оригінал позичила не запитавши... Просто так, напевно, як і тебе зачепило за живе. Людина не хоче бути українцем... Це не так вже неможливо сьогодні, але яке б ти громадянство не прийняв, у який Рай би не втік з України, своїм ти ніде так і не станеш. Як каже моя мама: краще пісна картопля у себе вдома, ніж канапка з кавяром на чужині. Не ображайся, що я без твого відома покористувалася оригіналом. Якщо ти будеш незадоволений, я витру свою відповідь цьому пану непатріоту.;-))))) Покаянну голову меч не січе.;-))))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-14 08:17:49 ]
Патарочко, це не у мене ти позичила, не запитавши, оригінал, а у Юрка Волощака. Я ж був і залишаюсь прихильником того, що можна лише цитувати іншого автора, в жодному разі не копіюючи на свою авторську сторінку чужий твір цілком, і обов'язково давати джерело, звідки саме цитата і якого автора. Я оригінал (текст вірша Юрка Волощака) подав у примітках для ознайомлення, оскільки мій вірш - це відповідь на його, причому я дотримуюсь думки, протилежної до думки автора оригіналу. Зараз я текст оригіналу забрав, залишивши лише гіперпосилання на вірш. Цього, вважаю, достатньо. Хто захоче, пройде по гіперпосиланню на сторінку Юрка Волощака і прочитає його вірш. Рекомендую і тобі так зробити. Тим більше, що твій вірш цілком читається і як самостійний, на відміну від мого, і тобі навіть, можливо, і не варто у даному випадку посилатися на вірш Юрка Волощака, хіба що як на джерело натхнення. Причому, на мій попгляд, твій погляд на цю проблему співпадає з поглядом автора оригіналу. А твій вірш - це твій вірш, і ніхто не має права вимагати у тебе його видаляти. Це абсолютна твоя власність.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Анатолій Клюско (М.К./Л.П.) [ 2011-07-13 17:10:44 ]
От мене й патріотичне вабить,
Жоден німець вже мене не звабить!
Тож тепер не кинусь, навіть здуру,
На нещасну "Західну культуру".
Вибачте,Валерію,згадалась наша "баталія".

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-14 07:55:11 ]
Невже Ви не помітили гірку іронію у цьому вірші, Анатолію? А Вашу "Західну культуру" я все одно не сприймаю. Причому українські злодії-чиновники до того, що вони хочуть користуватися благами західної цивілізації? Зміщені якісь у Вас поняття, Анатолію. Я не в змозі цього зрозуміти.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-14 10:35:31 ]
Перечитав коментарі, і ось що мені подумалось: а ніхто не хоче звернути увагу, на ті процеси які відбуваються із тими заробітчанами.
Наприклад - 1 хвиля еміграції, всі ці селяни, які втікали від голоду та шукали вільних земель - вони створюють "Просвіти", Українські села в Торонто тощо. 2 хвиля - післявоєнна - вони створюють МУР, ціла купа людей займається україністикою, врешті-решт як такий собі наслідок - Ню-йоркська школа і дивовижний феномен - можливо найцікавіший її поет (україномовний!) Патріція Килина - взагалі не українка.
а що тепер? приїзджає якийсь Петро з Іспанії - і він вже Педро, а його донька української навіть не розуміє. жінки стають головною статтею експорту (разом з трубами великого діаметру), практично ніхто з них на планує повертатись, всі мають в планах влаштуватись там, влаштувати своїх дітей і забути про своє українство як про вилікувану хворобу. На противагу попереднім двом хвилям, третя хоче стрімголов асимілюватись у чуже суспільство і порвати будь-які звязки з Україною (ну, крім майнових, звісно)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-19 10:38:01 ]
Андрію, на мій погляд, Ви просто повторюєте пропагандистські ідеологічні кліше, які нам, як бачимо, успішно нав'язуються. От що означає Ваш вислів: "жінки стають головною статтею експорту"? Де ви бачили Петра, який приїхав з Іспанії і називає себе Педро? Звідкіля така впевненість, що всі українці чимдуж стараються "асимілюватись у чуже суспільство і порвати будь-які звязки з Україною (ну, крім майнових, звісно)"? А Ви не подумали, як себе почуває той українець в Україні, який змушений розмовляти чужинською мовою у себе на Батьківщині, оскільки навкруги нього - чужомовне оточення? І те оточення хоче нав'язати свою мову всій державі. То хто де на чужині? І хто куди асимілюється? Ось над чим варто задуматись.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-07-14 10:47:41 ]
Я би, Андрію, не взяв на себе сміливість робити такі узагальнення. Узагальнення - взагалі невдячна справа. Те, що Ви написали, стосується далеко не всіх заробітчан. Навіть, смію завірити Вас, не половини. НЕ знаю, чи Вам приходилось бути на заробітках в дальшому зарубіжжі, а я не по переказах знаю, як люди чекають вихідного дня, щоб сходити до церки,потім поспілкуватися, просто поспівати і ПОГОВОРИТИ на рідній мові. Про фестивалі і свята навіть не кажу... І про вишиванки теж. А вже про економічну складову -то не предмет цієї розмови. Так що перед багатьма з них треба би скинути шапку - вони після БАГАТЬОХ(!) років перебування на чужині говорять чистішою мовою, ніж нові "наші". Та що там - і пишуть краще. І, слава Богу, навіть на ПМ таких прикладів вистачає!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-20 08:19:56 ]
А мені от дивно таке: чому саме до українців завжди вживають термін "заробітчани"? Наприклад, з Західної Європи до США виїхали 170 тис. вчених, оскільки в США їм надали кращі можливості для роботи. Чи хтось їх називає "заробітчани"? Другий приклад. Лауреат Нобелівської премії 2010 р. Андре Гейм виїхав з СРСР і на запитання: "Чи плануєте Ви повернутись у Росію" дав відповідь: "Хіба після реінкарнації".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2011-07-20 09:03:53 ]
Ви мене дивуєте, Віталію.
Ніхто не забороняє їх іменувати науковцями, нехай навіть Ваші чи мої земляки їдуть заробляти - ліпити, тулити стінку до стінки, виносити гівно за напівтрупами etc.
Це теж наука, але наука виживати.
То можете і їх вважати науковцями.
Піонерами чи комсомольцями вони не виглядають, бо уся комсомолія працює у банках та конторах глибокого буріння, а бандота обслуговує владу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-20 09:27:57 ]
Ось бачите, Гаррі, ви теж у полоні нав'язаних пропагандистських кліше: українці - це лише ті, що виконують за кордоном чорну роботу, українки - це лише ті, що їдуть за кордон заробляти власним тілом. Отже, логічно продовжуючи Вашу думку, саме цим всі українці займаються і вдома? Але ж це неправда, і ми всі це прекрасно знаємо! Тоді навіщо щоразу використовуємо нав'язані кимось ідеологічні кліше про українців та українок? Є відповідь, Гаррі?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2011-07-20 09:37:54 ]
В мене лежить смс-ками з півдесятка запрошень працювати на городах у бюргерів, де працюють мої однокласники та однокласниці. І жодного - до Сорбонни. А мені подобається Париж - особливо Латинський квартал. І їхати від Княжиів 20 км до Київського возалу півгодини, а потім добу до Парижу. Зовсім поряд. Але ж не запрошують.
То ким мені себе вважати, якщо я поїхав би збирати груші та малину? Ми звикли судити по собі.
А я що, виняток? Заробітчани.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-20 09:44:59 ]
Є такий жарт: "Дивлячись з якими однокласниками порівнювати" Треба, напевно, рівнятись на тих, які чогось досягли. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2011-07-20 09:48:52 ]
Мені тільки залишається сумувати з того приводу, що в нашій школі не навчались загальноосвітнім наукам ні академік Сахаров, ні поет Шевченко, ні Білл Гейтс, а такі селяни як я...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-20 09:56:42 ]
Шевченко теж був кріпаком, а став генієм українського народу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Зотова (Л.П./М.К.) [ 2011-07-20 11:29:44 ]
Нормальненька правда жізні )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-20 11:33:41 ]
Що саме з раніше тут написаного Ви маєте на увазі, Юліє?)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Зотова (Л.П./М.К.) [ 2011-07-20 12:26:30 ]
Вірш )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-20 14:53:03 ]
А, дякую! Бо завдяки коментарям вже й про сам вірш якось і забувся.)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-07-20 12:22:40 ]
Валера, сплошные штампы.
Например, "украинец". Это паспортная идентификация, а если самоидентификация, то, как правило, имеются другие названия.
"Не имею работы". Да с такими плакатами на спине и груди миллионы людей стоят, а без таких - миллионы бездельничают.
И с первой строки до последней - штампы, штампы, штампы.
А если иначе написать. Типа "я за***лся не работать".
"Я останусь патриотом". И это штамп. Не знаю, как насчет подохнуть патриотом или изменить Родине, но все равно - как-то веселее.
С "кпынами" - вообще позор. Это же штамп.
"В грош не ставят". А можно ведь написать "Ни в х*й не ставят"? Ведь звучит.
"Жупан" это вообще позор. Припиши булаву - и будет комплект.
А рима "стайни - одностайный" - просто апофеоз.
Давай, Валера, попробуем писать не глаголами и прочими частями речи, но глаголом - т.е. (не воспринимай как штамп) этим глаголом пробуя жечь сердца.
Я не критикую, потому что не критик. А читатель, который в скором времени уедет в Париж.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-20 15:11:02 ]
Алексію, не бери приклад з Анатолія (Клюска). :) І перестань, будь ласка, вживати матюки з зірочками замість літер всередині слів. :) Це на тебе не схоже. :) Я ж просто дозволив собі трохи пожартувати на рахунок штампів під твоїм віршем (але не забувай, що в кожному жарті є лише частка жарту)... :) Але я не критикував, оскільки не критик. :)
До речі, за розповідями очевидців, у Парижі зараз не так вже й чудово. На вулицях брудно (навіть біля Ейфелевої вежі важко знайти ящик для сміття) і, до того ж, поганий запах... А Лувр біля Ермітажу, кажуть, навіть поряд не стояв. Його можна обійти весь за кілька годин, а Ермітаж і за два дні весь не обійдеш. Але це за розповідями очевидців. Сам я у Парижі не був (на відміну від Ленінграду (тепер Санкт-Петербургу). :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-07-22 08:37:59 ]
Обратившись к замаскированному мату, я хотел обратить внимание на то, что в твоих произведениях недостает некой вербальной экспрессии, и, возможно, поэтому они кажутся скучными и блеклыми. В силу подобного обстоятельства я нке считаю и свои стихотворения чем-то значительным в Поэзии.
Одни поэты вытягивают на поверхность свои "нетленки" за счет образности - как удачной, так и - нет. Другие - за счет разрывания души, если так можно сказать. Их стихотворения могут выглядеть технически несовершенными, но они достигают читательских сердец за счет какой-то внутренней пружины, лопнувшей на высокой ноте.
Поздравляю тебя со статусом и желаю если не нового отрезка твоего творческого пути, то новых по-сумасшедшему ярких взрывов поэтического таланта.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-20 15:14:25 ]
До речі, глянь на перший комент. Навіть Ірванець теж так писав "одностайні у стайні". А я сам придумав, чесно!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-21 11:47:14 ]
Алексию, українець - завжди самоідентифікація (тим більше, що в нашому паспорті нема графи про національність)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-21 12:24:17 ]
А хіба це правильно, Андрію, що відсутня ця графа?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-21 12:30:29 ]
правильно. нація - це самоідентифікація, а не запис у паспорті. "Нація - це щоденний плебісцит" (с) Ж. Ренан.
Якщо ти не хочеш бути українцем - то навіщо тебе стримувати, якщо ти хочеш бути українцем - то як тобі заперечити. Щось таке. Нація на сьогодні не єтнографічна, а швидше культурно-соціальна, така собі уявлена спільнота (за Б. Андерсоном)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-21 12:55:10 ]
Тоді негри і азіати теж можуть заявити, що вони українці?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-21 14:08:39 ]
та заявити можуть, чи їх так сприймуть?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-21 14:38:35 ]
та взагалі-то, навіть наша література заровнена постатями, які не були етнічними українцями.
а щодо негрів-азіатів: - гарний приклад - мер Запоріжжя, Сін Олександр Ченсанович. Або Цой, на край випадок.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-22 08:27:51 ]
А Цой яке відношення має до України?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-22 09:41:21 ]
ха, Цой жодного, просто він є явищем російським, але етнічно кореєць; це як ілюстрація щодо того, що національність є самоідентифікацією.
До речі, цікава описка заровнена-заповнена, взгалі-то (майже по Фройду, але тут просто клавіші поряд)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-22 09:46:26 ]
А, в цьому конtеkcti згоден з тобою, Андрію! Отже, правий і я в своєму вірші, що не місцезнаходженням людини визначається її патріотизм.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-22 09:25:39 ]
Розсмішив, Алексію! Я б ще міг повірити тобі раніше, як колись у 17 років повірив критикам журналу "Юность", але зараз у мене є відгуки читачів буквально на кожен мій вірш, і жоден з них ще не написав, що мої вірші видаються їм, як ти кажеш, "скучными и блеклыми". Ти перший. :) Зрештою, на "скучные и блеклые" вірші і відгуків не буде. А коли ще й нерідко розгоряються "нешуточные" пристрасті навколо них, то які ж вони "скучные и блеклые"? ;)
Але дякую за привітання і побажання! :) Взаємно!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-07-22 09:28:42 ]
Вопрос-то не в страстях...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-22 09:38:54 ]
А в чому? Хіба ж це не означає, що вірші не залишаюtь байдужими чиtачів? (в мене кирилична ліtера t залипає не клаві tak, що капець! :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-07-22 09:49:31 ]
Конечно же, если для тебя важнее говорильня, то пожалуйста. А мне бы хотелось видеть такое:
1. Ты являешь нам стихотворение.
2. Приходит девушка. Например, Таисия, София, Ника, Ирина - да кто угодно. Какая разница? Скромно ставит тебе высочайший балл - и уходит. Возможно, без комментария, или там для приличия бросив отписку - мол, тащусь.
3. И зачем говорильня? Разве что приветствия и слова благодарности. А строить свои отношения с Поэзией на разговорах и замечаниях... Возможно, тебе это интереснее, нежели появление высокопоэтических стихотворений твоего авторства.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-22 10:22:25 ]
Алєксію, але ж і ти чомусь знаходишся на поетичному сайті і займаєшся говорильнею, замість того, аби в тиші та самоті творити свої поетичні шедеври. :))) А якщо серйозно, то за час знаходження на поетичних сайтах я й сам відчуваю, як виріс мій технічний рівень, і деякі вірші, написані давніше, мене вже не влаштовують.
А як ти вважаєш, для чого проводяться, наприклад, наукові симпозіуми? Для говорильні? Чи для обміну досвідом науковців? Для чого існують творчі та наукові спілки? Для говорильні?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-07-22 10:38:46 ]
Я имел в виду то, о чем ты прекрасно догадываешься.
И ты не впадаешь в амбиции. С тобой можно рассуждать, тебе можно пытаться подсказать, к твоему мнению не вредно иной раз прислушаться. Но, если в результате этой длинной истории не появляется что-то лучшее, чем было или не возникает хоть какая-то небольшая надежда на лучшее (я имею в виду произведение), то это вся дискуссия ничто иное как говорильня.
Покедова :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-07-22 11:36:11 ]
Приємно, що ти такої гарної думки про мене, Алєксію! Та ні, сподіватимемось, що наші дискусії не виявляться безрезультатними і внаслідок них з'являтимуться все кращі поезії.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-07-22 09:50:02 ]
До речі, Валеро, вітаю з новим статусом! (щоправда, я не конче орієнтуюсь що саме він означає - але так розумію, щось хороше)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-08-15 09:41:43 ]
1. Група R. Найвищий рівень - Титани. Його займають вічноживі Титани української (чи світової) поезії, чий Геній і донині опіковується мистецтвом Поезії.

2. Група R1+. Майстри. Верхня частина загального рівня R1, на R1+ знаходяться (безумовно, суто на наш погляд) ті вічноживі, чи просто живі, але кращі автори, чиї поетичні книги стали значним явищем у українській чи світовій поезії.

3. Група R1 Майстри і майже Майстри. Кращі автори, які мають свої поетичні книжки, але ще не випустили повноцінного "Вибраного", книжки, яка стала явищем української літератури, а також ті автори, чия творчість відзначена загально національними відзнаками.
R2+ - кандидати у Майстри. У цій групі (знову ж, суто на наш погляд) ті автори, які претендують на звання Майстрів, але чиї поетичні книги ще не стали явищем, або так і не стали явищем.

4. Група R2 - автори, які не вважають себе Любителями і вимагають критичної уваги до своїх творів, і виділяються явним творчим талантом

Любителі Поезії - автори, які тимчасово знаходяться у цій групі, або автори, які особливо не акцентують увагу на необхідності жорсткіших вимог до своєї творчості.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2013-01-23 15:40:26 ]
Дякую, Андрію! )