ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Юрій Гундарєв
2024.05.07 12:18
Микола Біленький. 53 роки. Львів‘янин. Професійний клоун.
У перші дні війни повернувся з Англії, де працював за контрактом, щоб добровольцем піти на фронт.
Після контузії залишається зі своїми побратимами, адже їм конче потрібне його сонячне мистецтво.

Олександр Сушко
2024.05.07 09:38
Зорані очі



Оригінал тексту автора

Зоряні очі
Справ щоденних й не так, щоб дуже,

Микола Соболь
2024.05.07 07:20
Впаде до ніг листок останній,
знесилений, мов листопад,
його нездійснене бажання –
не повернеш весни назад,
пожухлими створились луки,
густіші сутінки гаїв
і одинокий кавкіт крука,
де стихла пісня солов’їв.

Віктор Кучерук
2024.05.07 06:51
Розмежований війною,
Гомонить безладно світ, –
Постачати ще нам зброю,
Чи давати вже не слід?
Світ дарма гадає знову,
Зволікаючи, на жаль, –
Чи обмежиться лиш Львовом,
Чи до Праги пре москаль?

Артур Курдіновський
2024.05.07 01:36
Неначе все - так само, як раніше...
Але чомусь хапається рука
За порожнечу. Березнева тиша -
Багатообіцяюча така.

Здавалося б: чого мені чекати?
Викреслюючи урочисті дати
Пожовклого свого календаря,

Микола Соболь
2024.05.06 14:26
Мовчить триклятий сюзерен,
що полчища стоять на сході
та запевняє: «Не сьогодні
прийде до нас війни кузен».
Незвідані шляхи Господні.

Пора усім на шашлики.
Арей, напевно, щось та знає,

Юрій Гундарєв
2024.05.06 09:56
Справ щоденних й не так, щоб дуже,
йду на балкон за повітря ковтком -
раптом зірка срібною смужкою
з неба збігає, мов крихітний гном.

Чітко бажання встигаю замовити,
гномику пункти всі перелічую:
щоб повернулися воїни зморені

Світлана Пирогова
2024.05.06 09:25
Слова для пісні від імені чоловіка)

Несу в руках троянди білі
Тобі, красуне, в знак любові.
А ти мене чекаєш мила,
Нам сонце усміхнулось знову.

В очах твоїх я бачу щастя,

Віктор Кучерук
2024.05.06 06:23
Уже від ранку й дотемна
Я бачу й чую щосекунди,
Як вкрай уквітчана весна
Співає весело і лунко.
Уся земля, мов пишний сад,
Буяє зеленню і цвітом,
Хоч дим і гуркіт канонад
Іще засмучують півсвіту…

Артур Курдіновський
2024.05.06 02:08
Сказав їм Воїн: "Слава Україні!"
І не тремтіли голос та рука.
Свинособаку, підлу ту тварину,
Так налякало слово козака!

Це не пейзаж, де сонечко та хмарка -
Світанки темні в страченій імлі.
Упала недопалена цигарка

Ілахім Поет
2024.05.06 00:12
Не зважай. Так нерідко трапляється у житті. Силоміць не закохують. Ще не зумів ніхто це заперечити… Щастя – то казка на DVD. Там вино почуттів – тут у мене суцільний оцет. Не зважай. Хай лисиця-кохання мене гризе, як спартанця, чий образ пригадую все ч

Ігор Шоха
2024.05.05 20:48
Кому – весна, кому – війна,
кому – свята, кому – робота
не до крові, але до поту...
у мене – ода голосна,
а на душі найвища нота.
Не каюся... у самоті
я не сумую і не буду
у цьому повторяти Будду.

Меланія Дереза
2024.05.05 20:09
П'ять речень Як утворилася наша ватага і на чому трималася? - одним реченням сформулювати непросто. Скажу так: і звичайнісінький працівник рибного господарства, і пихатий податківець з братами, і я - досвідчений пройдисвіт - усі ми гарно проводили ч

Олександр Сушко
2024.05.05 18:39
Пасха Якщо хрестять немовля - це злочин. Хрещення вважається нелегітимним, оскільки людина не може сказати навіть слова проти. Якщо хрестять неповнолітню дитину - це злочин, оскільки дитина не розуміє куди її ведуть. І навіщо. Просто традиція така

Євген Федчук
2024.05.05 13:01
Коли хтось дива подивитись захотів.
Чи то природне воно, чи то рукотворне,
За тим не треба зовсім пхатися за море,
Долати сотні кілометрів по путі.
Скажімо, хоч би й знаменитий Стоунхендж –
Всього лиш камені, розставлені по колу.
Та в нас у Олевсько

Іван Потьомкін
2024.05.05 10:55
Не зупинялось сонце ще три довгі роки,
Витягуючи на світ божий юдеїв.
І тільки по війні, в Єрусалимі, в Яд-вашемі,
В Павільйоні дітей, навіки щезло сонце.
Зрештою, як і місяць.Тільки миготять зірки.
Мільйон зірок –мільйон єврейських душ дитячих
Крич
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Деконструктор Лего
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Маркуш Серкванчук
2024.04.10

Анатолій Цибульський
2024.04.01






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Домінік Арфіст / Вірші / ...СОНЦЕ МОЄ СЕРЦЕ...

 Я ЦЮ ЦЕРКВУ...
я цю церкву пам’ятаю споконвіку
ми тут з мамою старцюємо щоднини
мама п’яна і безсила… я – каліка…
дощ сьогодні… не було ще ні людини…
мама каже Бог скарав її за зраду
(в мами астма – вона дихати не може)
я й пішов би в опікунську оту раду
та ніхто крім мене мамі не поможе…
знову супом нагодує сторожиха
учорашнім із картоплі і капусти
мама про «любі мєня» співає стиха
в шлунку пусто… в серці пусто… в світі пусто…

слава богу – дощ ущух – у небі сонце
буде тепло… будуть люди… буде їжа…
янгол дивиться з церковного віконця
пес кривий мою порожню руку лиже…

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.


Рейтингування для твору не діє ?
  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2012-11-26 08:57:56
Переглядів сторінки твору 7924
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг -  ( - )
* Рейтинг "Майстерень" -  ( - )
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.814
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2024.03.11 19:50
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2012-11-26 09:15:38 ]
Боляче...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 16:10:09 ]
о так...
Дякую


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 09:22:10 ]
"цю церкву", якось, на мою думку, немилозвучно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Флора Мілєвська (М.К./М.К.) [ 2012-11-26 12:33:34 ]
бо так і є, чим замінити слово, на напівправду? але то право автора


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 16:19:41 ]
Таню, я не знаю чим...

Я розумію, що власник (сайту, видавництва, часопису тощо) сам вирішує, кого публікувати, кого - ні... Але ж мій ЛГ (а тут це майже неграмотний хлопчина) - точно нічого не знає про збіг-незбіг приголосних, про милозвучність... То, може,давайте будемо правити фольклор, раз така гульня пішла... Чи діалекти змінимо... Чи жаргон знищемо...

Чи кричати про азбучні істини, що автор і ЛГ - не одне й те ж саме...

Ніби в пустелі...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Флора Мілєвська (М.К./М.К.) [ 2012-11-26 21:35:18 ]
я про те саме Домі, слів із пісні не викинеш, з поезії теж, бо чуєш музику, рвану, плавну, ніжну - і пишеш. Закони поезії не співпадають з законами фонетики буквально.Слово потрібне те, яке потрібне тобі! А фонетичні засоби - асонанс, алітерація, а лексичні, що несутьпевне, може, тільки автору навантаження.... Не розумію я................


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 12:43:08 ]
Щось потрібно зі збігами робити, тут вони, Домініку, далеко необов'язкові...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 15:23:02 ]
з якими саме, перепрошую


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 15:38:13 ]
Я не знаю яке місце мала на увазі редакція...
але я махнул нє глядя "ми тут з мамою" на "де ми з мамою"... Щемливо, Домі...
ЛЮ


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 16:13:05 ]
все правильно...
але ж це монолог дитини - яка не думає про милозвуччя, а говорить, може, й кострубато - але так, як звикла... :о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 15:47:21 ]
Я читаю з кінця - він ближче. Якраз над коментарями:
"В-ШЛунку пусто, в серці пусто, В-СВіті пусто".

Дивлюсь вище:
УчорашніМ-З-Перекислої капусти".

Потім "боГ-СКарав" і т.д. і т.п.

Вірш написано анапестом. От і дивимось на стопи.

Я не хотів встрявать у процес, але мені здається, що яке діло дитині до зради? Як вона може розуміть, що це таке?
А якщо вона вже така доросла (бо розуміється вже і в астмі), то чому не працює?
Але це питання може бути зайвим.

Я зупинявсь на суто технічних.
Може, це така висока поезія, до якої мені рости і рости...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 16:08:49 ]
Поміняв, хоча плинності тексту це не додало...

А от якраз кінець, нмсд, міняти і не можна... там рефренне "В" - і його нікуди не дінеш...

Дитина - шкільного віку, років з 12... І не розуміється, звичайно, на тонкощах - але вона повторює мамині слова... І як вона може взагалі працювати, коли у тексті ж ясно сказано - каліка... Це, до речі, реальні люди з однієї з подільских церков у Києві...

З приводу вашої останньої саркастичної фрази - промовчу взагалі, якщо не заперечуєте...

Дякую за конструктив!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 16:16:51 ]
:) мені простіше спробувати змоделювать ситуацію за моїм сценарієм (бо я дійсно не вважаю себе якимсь експертом, водночас маючи уяву про ТУ поезію), аніж мені скажуть особливо сердиті і розлючені поети, які налаштовані на инше сприйняття, аніж бодай хоч трішечки критичне, практично те ж саме.

Дякую за нормальне сприйняття :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Флора Мілєвська (М.К./М.К.) [ 2012-11-26 21:37:13 ]
А чому поезія має бути саме плинною?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Вітер (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 16:25:49 ]
єдине, що можна було б змінити, це "крім мене" (без мене, як варіант).
У останньому рядку "в" не можна змінювати, згодна абсолютно.
"боГ-СКарав" - абсолютно не критичний збіг. як і про борщ. це вже пошуки чорної киці )



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 16:34:13 ]
У такому випадку тут повнісінька гармонія.
Дитина з проблемної сім'ї, калічна, ніяких ліцеїв і т.д. і т.п. Списуємо все на неї.
До того ж я дізнавсь про сценічний напрямок цього твору. Зі сцени хай читає. Ті збіги десь ковтнуться, десь театрали недочують, хтось у цей час забавлятиметься мобільним пристроєм або бухикатиме...
І все буде справжнісінький тіп-топ :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Вітер (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 16:39:19 ]
а для вас новина, що не всі збіги приголосних можна і треба виправляти??? може, у вас щось з речовим апаратом не так? бо коли я читаю вголос, в мене жодної напруги не виникає при читанні "бог скарав" або "УчорашніМ-З-Перекислої капусти". Це абсолютно нормальне звучання.




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 16:39:25 ]
Та при чому тут списуємо-не списуємо? Давайте я вкладу в уста цього хлопчини мовлення професора-філософа з університету...

А давайте міський романс чи сирітський фолк сценічно обробимо?

Ви що, панове!??


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 16:46:30 ]
Читається і мені. Чому Ви вирішили, що мені важко? Йшлось не про це.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 16:48:06 ]
Твір набув кращого вигляду.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Вітер (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 16:49:37 ]
як не про це? "Зі сцени хай читає" - хіба в цьому наказі не відчувається ваше незадоволення фонетичною складовою?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 16:53:53 ]
Ні, не так, Юліє.
Я ж не маю ніякого права наказувать чи радить, і дійсно подумав про ту калічну дитину.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 17:18:49 ]
ага, так подумали, що запитали: а "чому не працює?" (цитата з Вас) :о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 17:36:33 ]
Ніщо не заважає повернуть вірш у стовпчик нових надходжень. Варто лише на сторінці публікації подивитись на "крижик" - де він стоїть.
Певна робота проведена, дискусія відбулась. Вірш ваш.
Я перебував у такому стані і сам, бо пропустив якийсь гандж. Виправив, дивуючись, як це я його не побачив.
Ніхто мене не покарав за цю процедуру, "відпрацьовану назад".
Щасти :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 18:12:20 ]
о! дякую - так і зроблю - бо мені важливі й інші думки... тут є з ким побалакати :о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 16:35:07 ]
Та я не зовсім розумію, що взагалі відбувається...

ТЕКСТ - і закони чистописання - це різнопорядкові речі :о)

текст інколи взагалі пишеться спеціально - щоб ним було важко дихати... Невже це неясно шанованим людям, ЛІТЕРАТУРНИМ людям?..

Дивно дуже очєнь :о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Вітер (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 16:40:33 ]
"не бійся, друже, це лише зима" )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 16:45:10 ]
Зверніть увагу на те, що ніхто ні на чому не наполягає. Йде обмін думками. Мене цікавлять ваші. Вас можуть не цікавить мої.
Тут майстерні. Хтось може набиратись досвіду.
І важливим я вважаю уточнення про калічного хлопчика.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
віарвілгвсим вловмивоапв (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 16:41:35 ]
тобі ще досі дивно? наївна ти дитина...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 16:48:13 ]
та ні, мені чесно - ДУЖЕ хочеться зрозуміти точку зору Редакції - не ту, зі вказівками на правила віршування і благосне звучання - а ЛЮДСЬКУ, ОСОБИСТІСНУ...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
віарвілгвсим вловмивоапв (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 16:55:35 ]
мені теж хочеться - так щоб прямо. віршик про "я люблю ходити голим" (хай мене автор пробачить уже) висить, бо там, певно, збігів нема, а "художня цінність" є? але слово людина вживати заборонено.
отже.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 17:20:38 ]
"а я люблю ходити голим" - пісня! і милозвучно, і збіг тільки голосних :о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-26 17:29:51 ]
Пародії цього автора вже знімались з публікації.
Сьогодні - ще ні :)
Повідомляю як сторонній спостерігач.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 16:57:00 ]
Домі, чому ти гарячкуєшся?
Мені прикладово текст дууууужжжжже сподобався!
А те що у людей виникають питання - що ж тут поганого?
Не видаляй, пліз!!!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 17:16:18 ]
ЛЮ! Вірша й так вже видалено Релакцією зі стрічки надходжень :о)

тобто він є - але його немає :о)

кіт Шрьодінгера :о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 17:32:26 ]
Але він є - і це головне!
Ось якось перегукнулося -
http://stihi.ru/2011/04/05/6881
У виданий збірці я його дещо змінив - але ідею і паралелі ухопити мо' при бажанні...
Завжди,
ЛЮ


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 18:13:37 ]
ух! сильнющий у тебе ТЕКСТ!
Браво!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 17:49:05 ]
это стихо из серии тех, после которых страшно сотрясать воздух каким-либо звуком.. как зал замирает, потрясенный игрой актеров..
я читала когда комментариев еще не было. и я не могла ничего писать - только дрожь по ногам...
вот тебе моя оценка. есть ли больше?
спасибо


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 18:20:44 ]
Тань, та тут же треба "шоб всьо красивенько" :о)
Такої штучної (часто) красивості немає у житті. Я знаю одне - життя - текст над текстами.
Ну й ще знаю - реалізму (як напряму, стилю і способу зображення) - не існує :о)

А правила для того, щоб їх порушувати... :о)
Тоді й мова розвивається, і дискусія живе, і цікаво ж стає...

Спасибі за добрі слова!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 18:34:28 ]
мне очень важен звук в стих-нии, очень
поэтому чаще всего параллель воникает с музыкой
и вот я думаю - как музыкально неграмотный человек слышит её как музыку, а грамотному его грамотность часто мешает.он слышит звуки..он видит ноты..он теряет целостность.. и когда меня заставляют заниматься своим поэтическим ликбезом - я упираюсь, потому что боюсь, что перестану слышать музыку, а начну слышать звуки..понимаешь?
у тебя здесь музыка..рваная дисгармония Стравинского
которая как нельзя более гармонирует с болью...
мне кажется - у тебя получилось..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 19:52:39 ]
о так!

МЦ: "пока не знаю механики творчества - творю" - это о предмете нашего разговора. Марина могла позволить себе такую фразу.

А как играет Баха Г. Гульд - это же ересь :о)
Но какая!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2012-11-26 19:14:35 ]
Погоджуюсь із Мартою...

Як на мене, Лу, для ще більшого підсилення справді пронизливого монологу, ще отут проситься (дуже!) повтор:
" в мами астма - мама дихати не може" (до того ж наголос стає на місце)
Закінчення - плетиво відчаю, не чикриж його!
А от перший рядок мене чогось засумнівав... Чогось бачу його таким:
"Я цю церкву пам'ятатиму довіку"
І тоді у вірш вривається ще більше простору... і часу, і позачасу...
Як думаєш? (вибач, що я ось так просто, на "Ти"))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 19:55:59 ]
Лю! уклін і дяка :о)

Про маму - беру одразу ж!

Про перший рядок думатиму... Я мав на увазі - що та церква - то чи не єдині спогади дитинства... Хлопчина ще не думає про майбутнє, Час для нього ще не означений... Ой, думатиму!



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2012-11-26 20:06:21 ]
Так, я розумію... але... "споконвіку" - має у собі таке забарвлення, яке якось не тулиться до віку 12-річної дитини, і не віриться, що дитина могла сказати саме "споконвіку", це навіть не зовсім "відколи себе пам'ятаю", як на мене.
А от із "пам'ятатиму до віку" - це одночасно і розповідь в тому часі (12-річного хлопця), а можна сприймати і як розповідь зрілого чоловіка, якого спогад переніс у дитячі роки, до тої церкви... Отаке міжчасове балансування з'являється. Думай!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Потьомкін (Л.П./М.К.) [ 2012-11-26 23:08:27 ]
Шкода, що в попередніх відгуках збіг приголосних заступив збіг житейських обставин.
Відтворено ситуацію настільки психологічно достовірно, що я, котрому неодноразово довелося побувати в ній, не подумки, а майже фізично перенісся в голодні повоєнні роки...
Щасти Вам, дорогий Доменіку, на такі перлини!
Іван Потьомкін поки що з Хьюстона


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-28 19:52:44 ]
о, дякую дорогий пане Іване!

Ваша оцінка для мене - честь!

З шаною
Домінік


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Роксолана Вірлан (Л.П./М.К.) [ 2012-11-27 02:23:47 ]
Домі, вірш - крик!!! Це непроминальна річ - таке не забувається...один раз прочитаєш- чи душею переживеш і запам"ятаєш назавжди. Тут такий емоційний випеск і настільки природно виписаний, що віриш і бачиш цю картину. Беззаперечно- це сила поетичної сльози!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-11-28 19:54:08 ]
дяка-дяка, Роксолано...

це мій біль...