ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Віктор Кучерук
2024.04.26 05:23
Радіючи гожій годині
І пишно убраній весні, -
Якась невідома пташина
Невпинно співає пісні.
Сховалася в гущі зірчастій
Пахучого дуже бузку,
Й впивається радісно щастям,
Сипнувши веснянку дзвінку.

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік

Володимир Каразуб
2024.04.25 09:16
Просто вітер, якоїсь осені зупинив мене,
Просто сонце якогось липня зійшло, як камінь,
І люди зустрічні записані буквою n,
У моїм, до сих пір не розв’язаному рівнянні.
І у ньому записана ти — у кімнаті зі шкла
На свічадах червоною барвою, як невідом

Світлана Пирогова
2024.04.25 08:41
А за вікном вже вечоріє,
І мліють світлом ліхтарі.
І де ж ті орігамі-мрії,
Що склались звідкілясь, згори?

Листи перегортаю, фото
Вцілілі від перепетій.
У кожному душевна квота,

Леся Горова
2024.04.25 07:45
В смолистих бурунах лежить рілля.
Вилискує, залита після суші.
І вороннЯ, не видне іздаля,
Серпанку рядна крилами ворушить.

Узбіччя із пожухлої трави -
Невипране дощем чадіння шляху.
Два кроки в поле зробиш, і лови

Віктор Кучерук
2024.04.25 06:23
Серце сумно защеміло
І душа зайшлась плачем,
Бо здригнулось враже тіло
Зі скривавленим плечем.
Розтрощив, на жаль, суглоба,
Раз почувсь короткий тріск
І ординець вузьколобий
Звідав кулі форму й зміст.

Ілахім Поет
2024.04.25 00:03
Вельмишановна леді… краще пані…

Даруйте – де б слова ті віднайшлись, коли життя – це стрес з недосипанням? І плід такий: нервовий трішки лист. Пишу його повільно – швидше равлик на Фудзіяму врешті заповзе. І навіть сам не знаю: чи відправлю? Чи згине д

Артур Курдіновський
2024.04.24 21:33
Неначе той омріяний журавлик,
Який відкрив до всіх бажань портал,
У купі понадкушуваних яблук
Урешті-решт знайшовся ідеал!

Тобі хтось зробить витончений кніксен...
Прийми від мене шану та уклін!
Зігріє око кожний мегапіксель,

Сергій Губерначук
2024.04.24 20:00
Шість хвилин, як я прокинувсь.
А тут мені повідомляють,
що я вже шість годин, як зраджую.
Ну так я зараз просто вирву язика,
відіб’ю його молотком,
поперчу його, посолю.
кину на розпечену сковорідку –
і буде мені чим поснідати.

Ілахім Поет
2024.04.24 12:21
Кажуть, він жив непомітно десь в закутку.
І пожинав регіт там, де кохання сіяв,
Начебто думав – троянди ростуть с піску.
Вірив в поезію, як інший люд - в Месію.

Кажуть, вигулював душу свою щодня
Серед рядків, повних сутінків і печалі.
Бачили, йшов

Віктор Кучерук
2024.04.24 05:21
Стали іншими забави,
Як утратив снам число, –
Домальовую в уяві
Те, чого в них не було.
Тішусь образом посталим
Вперше в пам’яті моїй, –
Мрійним розквітом фіалок
Між краями довгих вій.

Артур Курдіновський
2024.04.23 23:40
Фарбує квітень зеленню паркани
Красиво, мов поезії рядки.
Повсюди квітнуть чарівні каштани,
Суцвіття їхні - весняні свічки.

Сезон палкого, ніжного роману,
Коли кохання бережуть зірки.
І мрія незнайома та незнана

Іван Потьомкін
2024.04.23 22:56
Не вирубать і не спалить моє коріння.
Ніде не буть просто пришельцем
Дає мені з дитинства мова України.
Але нема для мене й мов чужих,
Бо кожна начебто вікно у світ,
І тому світ такий безмежний.
Кажуть, епоха книг минула,
А я начебто про це й не чу
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Огляди авторів/користувачів):

Володимир Тимчук
2010.02.24

Світлана Майя Залізняк
2009.11.23

Ярослав Нечуйвітер
2007.02.07

Редакція Майстерень
2006.12.10

Ігор Павлюк
2006.09.28

Майстерень Адміністрація
2006.07.31






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Майстерень Адміністрація / Огляди авторів/користувачів

 Кризові явища на «Поетичних Майстернях»

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Дата публікації 2007-02-06 20:37:37
Переглядів сторінки твору 22706
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / 0  (0.591 / 5.25)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / 0  (0.591 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.760
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2017.03.02 00:05
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Замшанський (Л.П./М.К.) [ 2007-02-16 02:06:42 ]
Цілком згоден.
Демократія - фігня.
Редактор є редактор.
І правила слід поважати.
Але й "звіряток" шкода...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марта Шуст (Л.П./Л.П.) [ 2007-02-17 01:01:31 ]
Правила, звичайно, потрібні та, чесно кажучи, складно зрозуміти у чому все ж полягає основна проблема з оцінюванням... Кожному автору цікаво знати як цей чи інший твір сприймається читачем... Та, мабуть, важко буде повністю побачити картину цього сприйняття без свободи висловлювання і оцінювання. Тобто, на мою думку, саме поєднання емоційно-схвальних відгуків зі справедливою критикою надає натхнення до подальшої творчості і ніяк не протирічить основній ідеї сайту...
Що ж до коментів поряд з оцінкою “геніально”... То, напевно, вже сама оцінка свідчить про те, що даний читач вважає певний твір досконалим зразком найвищої поетичної майстерності... До цього просто важко щось додати...
Дякую за увагу
Марта Шуст.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2007-02-17 11:32:33 ]
Сайт у нас специфічний - Поетичний
Шановна Марто, кожен із нас може розуміти "свободу" якось по-своєму. Адміністрація розуміє "свободу", не як вседозволеність, а як один із божественних атрибутів Творця. Людям дано тільки безкінечно пізнавати цю свободу.
В такому контексті людська свобода діянь містить і відповідальність за ці діяння. Отож, дехто відповідно своїм діянням і відповідає. Довкола нас безліч безвідповідальних ресурсів. Чому ж притискати таку рідкісну нашу відповідальність?
На інших ресурсах головна редакція не відповідає за діяльність і публікації авторів, а в нас - відповідає.
Стосовно ваших зауваг, шановна Марто, виникає тільки одне питання, - яким чином автори, які не дуже розуміються (і ще не багато вміють) у предметі Поезії, можуть оперувати найвищими оцінками? Чому ті автори, які на голову, чи на десять голів, вищі наших звичних "емоційних порушників" - зрідка ставлять і тільки "5,5", інколи "6", і не вище?
Ви праві, Марто, зважені схвальні відгуки за наявності у творі хороших поетичних ідей потрібні, але без надмірностей. А то в нас є користувачі, які все на світі називають геніальним, забуваючи, що сайт у нас специфічний - Поетичний. Так чи інакше, ми тільки на початку свого шляху, того шляху, на якому кожен з наших авторів зможе свою творчість бачити більш-менш об'єктивно. А тому, без диктату Вміння над невмінням - не обійтись.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Замшанський (Л.П./М.К.) [ 2007-02-18 05:50:44 ]
"...яким чином автори, які не дуже розуміються (і ще не багато вміють) у предметі Поезії, можуть оперувати найвищими оцінками?.."

Одного разу, до досить відомого в писменницьких колах, критика підійшов ображений автор:
"яке право ви маєте писати такі критичні зауваження, коли самі нічого путнього не написали?"
На що була отримана відповідь:
"за все своє життя я не зніс жодного яйця, але краще за всяку курку розуміюся у його смакових якостях".

Ніхто не ставить під сумнів право редакторів робити критичні зауваження і ставити відповідні оцінки. І це абсолютно правильно. Той холодний душ потрібен, щоб охолодити невміру гарячих. Я сам вдячний редакторам за те, що видалили кілька занадто відвертих коментів за які потім було соромно.
Але, всеж, дайте початківцям можливість виплеснути свої емоції. Те, що хтось не вміє співати, не означає, що він не може оцінити гарної пісні.
Перший захват від самої присутності на самвидаві минає. Приходить нормальний, діловий настрій.
Дуже емоційні автори, з часом, заспокояться.
А як ні...
Просто робіть свою справу так, як ви її й робите.
Така вже наша доля - марати папір і ображатися на редакторів. Не ви перший зіткнулися з ображеністю підлеглих. Та "тримайте марку" й надалі, і незважайте на наше скиглення.
А вас, шановна "писацька братіє", закликаю не зберігати довго тих образ у серці. Все мине...
мине і це! Пишімо гарні вірші. Тоді й опоненту буде чим "рота заткнути", і перед собою соромно не буде.
І закриймо цю тему.
Успіхів всім (не у суперечках, а в творчості).
З повагою В.З.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Замшанський (Л.П./М.К.) [ 2007-02-18 05:57:57 ]
Сьогодні "прощена неділя".
Пробачте, Христа Ради, й мене (якщо десь, колись, щось - не так).
Всіх зі святом.
Бувайте здорові.
В.З.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марта Шуст (Л.П./Л.П.) [ 2007-02-18 06:19:25 ]
Так як питання було поставлене до мене, то я також повинна була б щось відповісти. Та краще ніж це зпробив пан Володимир Замшанський мені мабуть не вдасться. Повністю підтримую...
Так само як і побажання
"Успіхів всім (не у суперечках, а в творчості)."
З повагою
Марта Шуст


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2007-02-18 12:52:22 ]
І справді, кращого, за запропоноване і здійснене вами, шановні колеги, і не придумаєш.

У цю світлу Прощенну Неділю долучаюся до сказаного вами і перепрошую за ті аспекти своїх дій, які могли вас, авторів і читачів нашого "Самвидаву", образити. І, звісно, в пам'яті моїй немає жодних похмурих згадок. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Прекрасна Єлена (М.К./Л.П.) [ 2007-02-18 17:59:08 ]
Нині гарний і великий день, день Прощення і, як виявилося, Прощань...
Я з самого ранку прошу вибачення в усіх своїх друзів, знайомих і колег. Хочу перепросити і тут, у Поетичних Майстернях, якщо я колись когось образила.
Сьгодні – прощена неділя.
Сьогодні – миримось усі.
І чисте проростає зілля,
В очищеній моїй душі...:)

Щиро
Оксанка Яблонська (Оленка Прекрасна) ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-03-01 15:24:42 ]
Кожен наш користувач може, наприклад, на цій сторінці привести грубі коментарі того автора, котрий потребує тимчасової, або постійної санації.
Обсудити це питання публічно.
Як на мене, публічне обговорення найкраща річ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-03-01 15:33:11 ]
Критусе, ви пишете: "... затримався через одну відому на ПМ "творчу особистість" відому своїми людиноненависницькими віршиками чи антисемітськими уподобаннями. Власне мій псевдо це якраз індикатор-фасилітатор загострення цього питання. Реакцію Ви бачили. Шкода, що Редакція замість того, щоб видаляти пости цього псевдогероя не показала йому на двері. Ці "колії" і "патріоти" завдавали і завдають великої шкоди іміджу України і українцям. Але якщо ПМ позиціює себе як широкоформатний ресурс включно з марґіналами, то це власна справа його Власників та Редакторів, які появу нашого "Героя" ототожнили зі свіжим вітром, так власне виразилася Лариса Вировець..."

Я повністю згідний, що такі -"людиноненависницькі віршики чи антисемітські уподобання..." в жодному разі не повинні проростати на нашому ресурсі!

Але це спільна проблема, самостійно редакція будь-яку кризу не подолає.
Давайте про це говорити і виносити публічні рішення - адміністрація буде їх втілювти в життя.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Критус Нахман (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-01 16:20:51 ]
Знаєте, любий пане, чи пані, вас редакторів 18 чоловік. Не перекладайте відповідальності на користувачів простих. Проголосуйте на своєму Редакторському засіданні і винесіть узгоджене рішення. У мене на сайті такі автори як В/Б після першого появлення відомих Вам віршиків вилетіли б без всякого там реверансу на публічне обговорення і колективне поріцаніє. Треба мати мужність гнати в шию цих антисемітських авторчиків. Та після одного тільки інциденту з шановним Фішбейном ним би на порядному ресурсі і не смерділо!Що Вам мало с за цей час доказів такої з дозволу сказати невипадкової поведінки. В старі часи офіцери за негідну поведінку били винного по щоках і виганяли з офіцерського собранія.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-03-01 16:32:18 ]
Можливо ви праві - але де той кордон, між допустимим і недопустимим.
Я не кажу, що рішення перекладається на інші плечі - адміністрація здатна вирішувати проблеми.

Але потрібен діалог всіх зі всіма.

З відкритою розмовою на сторінках тих творів, які так чи інакше порушують певні моральні устої?
Як це відбувається на сторінці Бориса Щавурського
http://maysterni.com/publication.php?id=19557

Можливо потрібно спробувати починати із чистого листа - видалити всі гостро конфліктні публікації?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-01 16:36:40 ]
Це ж не театральне дійство: змінили костюми, акт другий. Публікації можна знищити, але що це змінить? Люди ж від цього не зміняться, і їх погляди теж. І все одно десь да прорветься, тільки в більш завуальованій формі. Але, Редакціє, "вам "шашечки или ехать"???


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Критус Нахман (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-01 16:41:56 ]
Знаєте є два шляхи:
1)Зробити літресурс, де добряче тхне помийною ямою (стихи.ру), але з гарним трафіком і заробляти потихеньку грошенята.
2) Чистити сайт від особистостей, які так вже заявили про себе, що далі нікуди.
Всі ці обговорення яйця виїденого не варті.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-03-01 17:08:36 ]
1. Гроші ми відкидаємо :)
2. Особистостей не відкидаємо, спершу спробуємо домовитись - внести відповідні пункти у правила, і традиції. І чітко діяти за буквою "закону". :(

Обговорення не мають змісту, якщо згідно з ними не робляться орг.висновки.
А ми якраз, я так розумію, збираємось робити орг.висновки.

Отже - першим пунктом, пропоную наших шановних авторів подати URL адреси тих - недостойних ресурсу публікацій, які є сенс видалити, і схожі на які - ніколи не повинні у нас з'являтися.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-04-01 20:03:20 ]
Адміністрація спеціально не передбачила прямої можливості визначення авторів за їхнім IP. Вважаючи, що творчі процеси, це певна таємниця, і не бажано адміністрації в такі речі залазити. Але можливо, є необхідність програмно відслідковувати одне IP у різних авторів? І забороняти таке при реєстрації?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-04-01 22:37:01 ]
Чому одразу забороняти? А якщо дійсно у людини дві чи більше сторінок? От як, скажімо, Зені тоді бути? Або Михайлу Ситнику, яким опікується Юрій Лазірко? (Юрчику, ти не проти побути прикладом?) Новий комп купувати під кожну сторінку? Я не зовсім розумію суті претензій деяких авторів і сенсу ЗАБОРОНИ. Щось це пахне радянщиною :-(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-04-01 22:49:27 ]
Ось бачите, Любо. Значить на машину цю роботу не звалиш. А може тоді просто потрібно відкрити IP? Щоби кожен бажаючий міг у світлому майбутньому за бажання просто побачити IP кожного автора?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-04-01 22:54:28 ]
А також слід до IP вимагати довідку про доходи, групу крові і останній рентген? А ще непогано знати про регулярність ... чуттєвих контактів кожного автора. Чого ні?! Володю, НАВІЩО? Одне просте питання.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-04-01 23:03:33 ]
Не знаю, Любо, до недавніх часів я був упевнений, що це без потреби. Може й зараз не потрібно. Бо знання таки рідко буває нам корисним, воно ж бо вимагає діяльної реакції - взнав і зробив. Не певен, що "зробив" - так легко. Так що тільки радимося, досліджуємо це питання...


1   2   3   Переглянути все