ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік

Володимир Каразуб
2024.04.25 09:16
Просто вітер, якоїсь осені зупинив мене,
Просто сонце якогось липня зійшло, як камінь,
І люди зустрічні записані буквою n,
У моїм, до сих пір не розв’язаному рівнянні.
І у ньому записана ти — у кімнаті зі шкла
На свічадах червоною барвою, як невідом

Світлана Пирогова
2024.04.25 08:41
А за вікном вже вечоріє,
І мліють світлом ліхтарі.
І де ж ті орігамі-мрії,
Що склались звідкілясь, згори?

Листи перегортаю, фото
Вцілілі від перепетій.
У кожному душевна квота,

Леся Горова
2024.04.25 07:45
В смолистих бурунах лежить рілля.
Вилискує, залита після суші.
І вороннЯ, не видне іздаля,
Серпанку рядна крилами ворушить.

Узбіччя із пожухлої трави -
Невипране дощем чадіння шляху.
Два кроки в поле зробиш, і лови

Віктор Кучерук
2024.04.25 06:23
Серце сумно защеміло
І душа зайшлась плачем,
Бо здригнулось враже тіло
Зі скривавленим плечем.
Розтрощив, на жаль, суглоба,
Раз почувсь короткий тріск
І ординець вузьколобий
Звідав кулі форму й зміст.

Ілахім Поет
2024.04.25 00:03
Вельмишановна леді… краще пані…

Даруйте – де б слова ті віднайшлись, коли життя – це стрес з недосипанням? І плід такий: нервовий трішки лист. Пишу його повільно – швидше равлик на Фудзіяму врешті заповзе. І навіть сам не знаю: чи відправлю? Чи згине д

Артур Курдіновський
2024.04.24 21:33
Неначе той омріяний журавлик,
Який відкрив до всіх бажань портал,
У купі понадкушуваних яблук
Урешті-решт знайшовся ідеал!

Тобі хтось зробить витончений кніксен...
Прийми від мене шану та уклін!
Зігріє око кожний мегапіксель,

Сергій Губерначук
2024.04.24 20:00
Шість хвилин, як я прокинувсь.
А тут мені повідомляють,
що я вже шість годин, як зраджую.
Ну так я зараз просто вирву язика,
відіб’ю його молотком,
поперчу його, посолю.
кину на розпечену сковорідку –
і буде мені чим поснідати.

Ілахім Поет
2024.04.24 12:21
Кажуть, він жив непомітно десь в закутку.
І пожинав регіт там, де кохання сіяв,
Начебто думав – троянди ростуть с піску.
Вірив в поезію, як інший люд - в Месію.

Кажуть, вигулював душу свою щодня
Серед рядків, повних сутінків і печалі.
Бачили, йшов

Віктор Кучерук
2024.04.24 05:21
Стали іншими забави,
Як утратив снам число, –
Домальовую в уяві
Те, чого в них не було.
Тішусь образом посталим
Вперше в пам’яті моїй, –
Мрійним розквітом фіалок
Між краями довгих вій.

Артур Курдіновський
2024.04.23 23:40
Фарбує квітень зеленню паркани
Красиво, мов поезії рядки.
Повсюди квітнуть чарівні каштани,
Суцвіття їхні - весняні свічки.

Сезон палкого, ніжного роману,
Коли кохання бережуть зірки.
І мрія незнайома та незнана

Іван Потьомкін
2024.04.23 22:56
Не вирубать і не спалить моє коріння.
Ніде не буть просто пришельцем
Дає мені з дитинства мова України.
Але нема для мене й мов чужих,
Бо кожна начебто вікно у світ,
І тому світ такий безмежний.
Кажуть, епоха книг минула,
А я начебто про це й не чу

Олена Побийголод
2024.04.23 20:00
Із І.В.Царьова (1955-2013)

Самі зміркуйте, в якім дерзанні
з’явилась назва у річки – Вобля!..
А ще – добряча й земля в Рязані:
ввіткнеш голоблю – цвіте голобля.

А потрясіння беріз пісенних!
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Петро Схоласт
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Ігор Мартинюк
2024.03.28

Вадим Водичка
2024.03.26






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Валентина Попелюшка (1967) / Вірші / Коротко про злободенне

 Слова-постріли
До чого тут кілометри,
Професія, вік чи стать?
Є люди, готові вмерти,
І люди, яким насрать...




  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2014-02-08 12:25:11
Переглядів сторінки твору 18376
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (5.039 / 5.52)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.961 / 5.54)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.811
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не оцінювати
Конкурси. Теми Україні з любов"ю
Автор востаннє на сайті 2017.11.02 20:23
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2014-02-08 12:26:35 ]
Як відповідь на популярні закиди про те, що на Майдані - самі безробітні бендерівці... Ну і ще як натяк на тотальну байдужість дуже великої кількості людей...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Параска Коливашаласка (Л.П./Л.П.) [ 2014-02-08 14:49:35 ]
...але не хочеться зайвих...або не дай Боже безглуздих смертей...яких можна уникнути...Кожне людське життя - дорожче золота...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2014-02-08 17:35:33 ]
Смертей не хочеться взагалі, ні з якого боку. Цієї поїздки на Майдан довелося спілкуватися з хлопцями з ВВ, що стоять на передньому флангу перед "беркутом". (приєдналася до вже традиційної ходи матерів). Їх теж шкода, хоч і протирічиві почуття від того спілкування. А беркутів не шкода... Хай мене Господь простить, але це щиро.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Параска Коливашаласка (Л.П./Л.П.) [ 2014-02-08 14:50:39 ]
...а ті, кому "посрать", на все таки є...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2014-02-08 17:35:59 ]
о-о-о, більше, ніж хотілося б...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Богдан Манюк (М.К./М.К.) [ 2014-02-08 17:45:39 ]
А є люди, які все роблять назло Майдану, Україні! Час усе розставить на свої місця.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2014-02-09 11:49:52 ]
О, так! Чи буде колись комусь соромно за тепер? Чи "насрати" - явище позачасове???


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2014-02-08 18:43:07 ]
Десь мені зустрічався такий вислів, що є люди, у яких живе Бог, є люди, у яких живе сатана, а є пюди, у яких живуть тільки глисти...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2014-02-09 11:50:56 ]
Та воно вже неозброєним оком видно тих "глистів". Сучасні події - гарний ідентифікатор особистостей...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 09:08:26 ]
:))))
Ото Вам вдалося, пане Іване! :)"Не в бровь, а в глаз"! І головне - невимушено і делікатно.
Процес ідентифікації пішов :) (див.нижче)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 08:28:09 ]
Справді не хотіла коментувати Ваші тексти... Мудріше б мені обійти отакі "перли", і все ж напишу.
Це Поетичні майстерні, Валентино.
Це не філіал Майдану. І там різні люди: хто зі своїми паразитами, хто чистий. Не перевіряють).
У кожної людини є свої уподобання, переконання... Це незаперечно.
Людина сумнівається, а Ви - ніколи. Дійшло до отаких "поезій". Такі тексти можна виносити на загал?
Особисто мені не кортить "спілкуватися із хлопцями з ВВ", бо у них свої обов"язки, у мене свої.
Якщо у душі живе Бог, як тут пишуть, то чи не забагато людина бере на себе, вирішуючи, кому і як жити? Є ж політики. Хай "розрулюють" ці протистояння. Досвід революцій сумний.
Ви з таким пафосом мене кпинили за байдужість...
А мені ось тут доводиться нагадати, де ми знаходимося.
Сподіваюся, що моя ОТУТ небайдужість не переросте у збройне повстання).
Шануймося!



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 09:21:58 ]
Галино Михайлик, справді процес пішов.
Я ніколи б собі не дозволила отак називати людей, що мають відмінну думку. Ви ж влаштували сполом на ПМ ЧИСТИЛИЩЕ, від якого починає тхнути, і не помічаєте, як прибуває.
Я - за мир. Не за владу, не за майданівців.
І вже я для вас - чужинка.

Особисто мені вкотре тут некомфортно).
Є гарне слово таке: телесуйтеся).
Авжеж, ви тут "еліта", "патріоти", "революціонери"... Ви "герої".
А люди, що мають інших героїв, - пшик для вас.
І, як бачимо, російські слова полюбляєте, читаймо вище). А є свої, рідні.
От я ними бавлюся, доки ви ідентифікуєте та в душі зазираєте: в кого Бог, в кого - чорт.
.........Дивитися на мене Вам доведеться не нижче, а піднімаючи погляд угору.
Приємних процесів).
Не гаятиму часу на бесіди. Продовжуйте без мене.
Україна ділиться, на жаль, не владою, а... людьми.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 10:05:54 ]
Світлано Майє Залізняк, а в чім, власне справа? Вас хтось чіпав, називав, згадував? Самі озвалися.Чомусь...:))
А тхне вже давно по цілій країні, бо застояні води байдужості та подарунки наших сусідів-вованоімперіалістів, як відомо, - тхнуть. І дуже добре,що пішла така повінь людської гідності. Дуже сподіваюся, що вона змиє весь той бруд.(Дуже влучно про вибір між ЄС і ТС висловився (у йому властивій епатажній манері)Лесь Подерв'янський, використавши метафори "морозива" і "екскрементів"). Загнивша імперія сама тхне і хоче нам передати той свій "пах".
А щодо цитування: цитую з різних мов. І серед носіїв "великого і могутнього" є люди, які мислять непроімперськими категоріями (Кончаловський, Ахиджакова та ін.- "погортайте" інтернет).
А Ваша зверхність - ні для кого не новина: "Дивитися на мене Вам доведеться не нижче, а піднімаючи погляд угору". В контексті Вашої самоідентифікації на цій сторінці - звучить більш як комічно :)))
Україна - взагалі не ділиться. І це розуміє дуже багато ЛЮДЕЙ і на Заході, і на Сході, і на Півночі, і на Півдні. І "Майдан" у загальноукраїнськму масштабі - тому приклад.
Слава Україні! Героям слава!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 10:22:16 ]
Галино Михайлик, Ви ж самі пишете, самі натякаєте прозоро ("див.нижче"), потому самі запитуєте:"В чім справа?".
Оце справді комічно.
Лозунги набили оскому. Столиця захаращується, коптиться. Герої сумнівні, нмд.
Для мене герої ті, хто працює).
ЦЕ СПРАВДІ ВСЕ. Пишіть, не пишіть, я не відповідатиму. Нема сенсу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 10:32:59 ]
І знову ляп:
"Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 08:28:09 ] - відповісти
Справді не хотіла коментувати Ваші тексти... Мудріше б мені обійти отакі "перли", і все ж напишу...." - Ви "озвалися" о 08:28:09 - коли жодного мого коментаря на цій сторінці ще не було в природі :)) Дивіться вище: Галина Михайлик (Л.П./М.К.) [ 2014-02-10 09:08:26 ] - 09:08:26 :))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 10:33:07 ]
http://hotnews.bz/index.php?option=com_content&view=article&id=2632%3A2014-01-05-16-38-04&catid=14%3A2012-03-28-08-45-22&Itemid=18

назва

Кризис в ЄС: родина, нация, семья - на свалку.
Ось теж приклад.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 10:51:51 ]
Ви ж писали, що "ЦЕ СПРАВДІ ВСЕ". А знову пишете. Тому, "що послідовна"?:))))
Стосовно Вашого посилання:
Від "морозива" може бути ангіна, бо холодне, може бути діабет, бо солодке, але, вибору між "морозивом" і "екскрементами" - просто нема...
Гляньте на рос.шоу-бізнес (який пишним цвітом цвіте й на нашому "полі") - суцільна пропаганда геїв і т.п.; а особистий приклад "вовочки" щодо традиційних сімейних устоїв? А підтримувані рос.владою скінхедівські угруповання, etc...
"Все тече, все змінюється..." - можливо місією України і є порятунок традиційних цінностей у Європі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 10:38:59 ]
Який ляп? Я писала до Валентини. Як до автора цього неоднозначеного тексту.
Ви прийшли і написали вже, натякаючи на мене: я писала першою, Ви - "див.нижче".
Хто Вас просив натякати-ідентифікувати?
Мені якось лілово, що Ви думаєте про мої дії чи бездіяльність.

Прощаємося!
Зичу справді чудових поезій!)))))
Кінець розмови.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 10:57:04 ]
Дуже на це сподіваюся :)))

"Sapienti sat".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2014-02-10 15:40:14 ]
Нечасто сюди заглядаю, тому тільки тепер помітила, які тут пристрасті розгорілися. Світлано, якщо Вам не подобається моя поезія - обіходьте її десятою дорогою. А то бачте, вийшло майже як на Грушевського - моя куля влучила саме у Вас. Інакше Ви просто пішли б далі. А для мене особисто поезія - це не набір красивих римованих висловів, це думка, пережите, переболіле. "Не я рядки складаю у вірші, вони самі приходять, як захочуть". От і ці чотири рядки так прийшли. Є ще й інші подібні:
Комусь комфортно і в лайні,
Навколішки чи навіть раком.
І байдуже: смердить чи ні,
Аби не холодно і м'яко.

На Майдані - цвіт нації, Світлано. Але звідки Вам про те знати???


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 10:57:30 ]
Галино, знайдіть собі цікавіше заняття, ніж розказувати мені про морозиво та...)
Я раніше за Вас смакувала чудовим морозивом).
А неприємні субстанції мене вчили обходити травичкою.
Я за САМОСТІЙНІСТЬ.
Давайте попрощаємося - мило-любо.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 11:02:53 ]
"Я раніше за Вас смакувала чудовим морозивом)" - ага, а тепер, ще проапелюймо до того, кому скільки років, і яка в кого фотка, про гортензії і хризантеми... Секондхенд якийсь. Не цікаво.
:)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 11:07:25 ]
Валю, вибачайте, за надмірну присутність на Вашій сторінці. Але Ваше "слово-постріл" таки влучило в саме яблучко! :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2014-02-10 15:49:53 ]
це й для мене самої такий собі сюрпрайз... бо цілилася зовсім не туди, але влучила, без сумнівів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 17:59:39 ]
Cправедливо буде згадати ще і влучний "постріл" снайпера-Генерала :)))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 11:25:27 ]
Я теж приєднуюся.
Дуже глибокий текст, тому довелося погомоніти.
Галино, не викликайте мене на "біс").
І поверніться лицем до людей.
Аватарка стара.
Сніг на вулиці.
Принаймні, тут він чистий.
па-па.

...................................................


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 12:08:25 ]
Усе. Платівку заїло. Пішли повтори.
Н е ц і к а в о.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 12:56:08 ]
А мені оце цікаво: проплачениий майдан, руйнація.
І ви тут кпините за байдужість.

http://www.youtube.com/watch?v=Ke3Pz8FDrLc

Справді, розумному досить.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 13:45:35 ]
Довго ж Ви шукали переклад сентенції :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 13:50:40 ]
Галино Михайлик, розчарую: я латину знаю без перекладача). За цей час я зробила чимало.
Справді - цейтнот.
Книгу ж готую.
Ви вже там без мене ідентифікуйтеся.
Гаразд?)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 13:57:55 ]
Про "цейтноти" і "цугцванги" вже було рік тому.
Знов повтор.
Креативніше! Нумо!
:)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 13:59:17 ]
...ну креатив, так креатив наостанок.
Моя бабуся Настя вчила: "Дай бевзню дорогу".
Даю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 16:55:45 ]
https://www.facebook.com/profile.php?id=100004055292203

Чи то дзвони церковні,
чи, може, кайдани,
але щось задзвеніло…
Прокинься, поглянь –
Україну «майданить».
Вже вкотре «майданить»
барикадами страху,
кийками питань.

Тут злились воєдино
надії з грошима,
технології з болем
і розпач з раклом.
Хтось за вступ до ЕС,
дехто проти режиму,
а кому б заробити
й поїсти було…

Знов наївний народ,
не діждавшись «покращень»,
тричі продану волю
здає в холуї.
Горлопанить на сцені
лукаве ледащо…
А хто спонсор «бенкету»,
свідомі мої?

Тільки попри риторику
«грізну» й слухняну,
попри заклики й гасла,
намети й щити –
Україну «майданять»,
безкарно «майданять»…
То за кого ти, брате?
За що стоїш ти???

О.Лисак

Оце правдива поезія.

А те, що Ви пишете, Валентино, називається по-іншому. Слова, що приходять, пишуть на парканах, в блокнотах, деінде... Такими текстами, як цей Ваш, зачаровуються однодумці. Це ж ефемериди, такі тексти.
А ще працювати варто над текстом.
Мені справді невідомо, що там можна сьогодні робити - серед безладу майдану.
Якщо там "цвіт нації", то я квітуватиму в окремому садочку))) Своєму. Не удобреному спонсорами ЄС та США.
Слова приходять для того, щоб лікувати душу, а не руйнувати.
Ви самі стверджуєте, що багатьом байдуже. Мені не байдуже, болить сьогодення, але іти під зомбування з трибун - ні, не піду. Звиняйте).
Зобов"язуюся не читати. Гаразд).




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2014-02-10 17:03:23 ]
"Про смак ананасів варто сперечатися з тими, хто їх хоч раз їв..."
Тому сперечатися про Майдан з тим, хто там жодного разу не був, але з якогось дива вирішив, що знає про нього більше, ніж сам майданівець - марна затія... тому не буду.
А "справжність поезії" визначають не люди, (у кожного свій смак), а час.
Хай щастить!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 18:02:37 ]
І хто пішов по тій дорозі, про яку вчила Вас Ваша справді дуже мудра бабуся?
Самі ж пішли!)))))))) За бабусю прикро...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 18:03:26 ]
(це коментар до СМЗ).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2014-02-10 19:41:15 ]
Нє, ну хохма вийшла з цим вішем. Зайшла собі людина і сама напросилася у "герої", та так наполегливо, що гріх відмовити :))))) Мудрість бабусі вияивлася безсилою проти тієї наполегливості...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ксенія Озерна (Л.П./М.К.) [ 2014-02-10 21:04:21 ]
Ну ось, ще один приклад "правдивої поезії", і тут же звісно поряд Марта Январська і...
О.Лисак
МАЙДАН

Гнойник иуд сочится жаждой власти,
жует трагично жертвенных овец.
Дурачить простофиль искусный мастер
шершавит ложью радугу сердец.

Пустой базар для «евро-патриотов»,
голимый треп продавшихся «святош».
Блядует с кем ни попадя свобода,
хватаясь то за камень, то за нож…

Кто тут фашист, ответь, а кто «титушка»?
Кто враг? Кто брат? Кто прав? Кто виноват?
В игольное верблюду легче ушко,
чем разобрать… Чего ты ждешь, гарант???


Там же фото хлопців з гордими написами на грудях "Беркут" і унизу коментар О.Лисака "Героям Слава!"
Далі, як кажуть, без слів...

Це зсилка на ст. у ФБ О.Лисака.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100004055292203&fref=ts

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2014-02-12 09:21:17 ]
Мене на фейсбуці пані Тетяна-Марта теж бралася "перевиховувати", заступалася за "беркут", прочитавши мою "Третю присвяту..."
Живе собі людина в одній з європейських держав вважає, що бачить звідти краще, ніж я - людина, що "пренатих" "в роботі" бачила не по тєліку чи компу, а "вживу"... Ну чим тут крити? Як і доводи Світлани- Майї, яка працює, поки ми майданимо, проплачені Америкою і Європою. В той час, коли Америка і Європа, які за копійку вдавляться, за два з гаком місяці грубого порушення елементарних прав людини в Україні ніяк не наважаться на санкції проти корумпованих українських представників влади, бо бояться втратити свій зиск з їхнього бізнесу. Тільки малограмотна бабуся з глухого села, де, крім УТ-1, антена нічого не ловить, може щиро вірити в те, що щоденне багатотисячне перебування людей впродовж такого тривалого часу на Майдані будуть оті помірковані Америка з Європою утримувати з якогось незрозумілого дива.
Люди, що мають освіту не нижче середньої спеціальної, які типу вірять у ці байки, - просто ховають власну байдужість за цей ярлик, бо інакше чим крити? У цих людей ПОКИ ЩО все добре, благополучно, а що у сусіда "корова здохла" - то це "не мої проблеми", "мене це ніколи не торкнеться". Вигідно таку позицію виправдовувати "американо- ЄСівським" сценарієм Майдану.
А вислів "Ми працюємо, поки ви майданите" - це взагалі окрема тема. Саме цю фразу промовила у Луганську на антимайдані у минулу неділю місцева стриптизерка... Говорити про це можна багато і аргументовано. Та "поки грім не вдарить - мужик не прехреститься"... А вдарить -таки неодмінно. Бо для правлячої банди ми усі давно - біомаса, а не народ, і байдуже, підтримуєш ти їх, чи невтомно і невпинно борешся з ними...
Дяку, Ксеніє, за вашу підтримку! Бажаю Вам повного одужання і всіх гараздів!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 20:06:52 ]
Дівчата, агов! Ви ще тут гомоните))), бачу.
Бабуся моя на майдані не стояла б, вона дітей трьох ростила вдовою. Не до протестів було.
Не до спалення шин. Хату білила, у поле ходила.

...а ще сестра моя Єлєна сказала таке: "Ты после себя след оставишь, а другие наследят".
Бачу, так і є. Слідить дехто)... Копирсається під шовком.
Я - серця, а Г.М. спокою не зна: вимудровує то те, то се.
Сила мистецтва).
Прощавайте!------)
Пішла я. Двері зачинила).



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2014-02-10 20:27:38 ]
З Богом! Ідіть здорові.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ксенія Озерна (Л.П./М.К.) [ 2014-02-10 21:12:46 ]
Скільки разів чули уже оте "прощавайте"(
...але видно оті "майдануті" ПМ, як оті "апельсинки наколотые... съели, взяли другой... и она тянется и тянется рука"

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2014-02-12 10:20:30 ]
Валентино, якщо я пішла, то не варто мене згадувати, а потім писати: "Ви ж попрощалися".
Я справді не маю ні часу, ні бажання на полеміку.
Залишу це.
Прочитайте і задумайтеся. Зомбування на мене не діє).
А тому думаю сама.
Я за самостійну Україну.
.............................https://www.facebook.com/profile.php?id=100001925717984&fref=ts
Для мене цікаво.

Євроінтеграція Косацький Орден

Перший, головний документ , що означує умови євроінтеграції та відповідно досягнення мети вступу в ЄС інших країн є Копенгагенські Критерії.
ВІКІПЕДІЯ - «У червні 1993 р. Європейська Рада на своєму засіданні в Копенгаґені визнала право кожної європейської країни яка визнає положення статті 6 пункт 1 Угоди про утво-рення Європейського Союзу вступати до Європейського Союзу після виконання ними низки вимог за трьома критеріями:
* стабільність установ, що гарантують демократію, верховенство права, забезпечення прав людини, повагу і захист прав меншин;
* наявність діючої ринкової економіки та спроможність витримати тиск конкуренції та ринкових сил у межах Європейського Союзу
* спроможність взяти на себе зобов’язання, що випливають із членства в ЄС, включаючи визнання цілей політичного, економічного та валютного союзу.
Так звані «копенгаґенські критерії» або критерії вступу були підтверджені в грудні 1995 р. на Мадридському засіданні Європейської Ради, яка підкреслила, крім того, значення перебудови адміністративних структур країни-заявника і створення умов поступової гармонійної інтеграції в ЄС. Втім ЄС лишає за собою право визначати момент, коли він буде готовий прийняти нових членів.»
Деталізація Копенгагенських Критеріїв і додаткові вимоги містяться у відповідних угодах які кожна країна заключає з ЄС.
« Відносини України з ЄС наразі регулюються Угодою про партнерство та співробітництво між Європейськими співтовариствами і Україною 1994 року (УПС), відповідно до статті 51 якої Україна зобов'язалась вживати заходів «для забезпечення того, щоб її законодавство поступово було приведене у відповідність до законодавства Співтовариства».
Не менш важливою умовою євроінтеграції та вступу в ЄС, є вступ в НАТО. Як правило, кан-дидатів у євроспільноту, спочатку приймають в НАТО. Звісно про такий порядок не написано в жодному з документів, проте він існує на практиці.
Але повернемося до Копенгагенських Критеріїв. В першу чергу, на себе звертає увагу вимога – «захист прав меншин». Що розуміється під цим терміном? Вікіпедія роз’яснює що мова про національні меншини, хоча насправді це не зовсім так. Вичерпну відповідь на це питання Україна отримала від ЄС після прийняття Верховною Радою у першому читанні законопроекту про заборону пропаганди гомосексуалізму!
«Корреспондент» (6 жовтня 2012 р.) повідомив -
Україна ігнорує взяті на себе зобов’язання щодо захисту прав меншин. Наміри депутатів Верховної Ради заборонити пропаганду гомосексуалізму обурили європейських політиків і правозахисників. … Реакція Євросоюзу. Позицію європейської спільноти щодо "гомосексуаль-ного" законопроекту можна описати коротко: скасувати і забути. … наслідки можуть бути болючими для України ….. Йонас Гунерсон нагадав, що Україна вже багато років є членом Ради Європи, і тому має дотримуватися відповідних стандартів. «Закон порушує фундаментальні права людини ….»
Ось так! В Копенгагенських Критеріях йдеться також про права сексуальних меншин.
Офіційна інформація з Верховної Ради про стан справ з сексуальними меншинами в світі.
ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ Європейський центр інформаційної підтримки. 2012 р.
«Одностатеві шлюби є повністю юридично визнаними в Аргентині, Бельгії, Канаді, Іслан-дії, Нідерландах, Норвегії, Португалії, Південній Африці, Іспанії та Швеції. В США,… односта-теві пари можуть одружуватись в шести штатах. …. Розвинені країни проводять політику, яка прагне забезпеченню прав сексуальних меншин. Зокрема, США вважатимуть захист прав сексуальних меншин, … пріоритетом своєї зовнішньої політики. Таку ініціативу оприлюднив у Вашингтоні президент Барак Обама. Таку заяву зробила у Женеві з нагоди Міжнародного дня прав людини державний секретар Сполучених Штатів Гілларі Клінтон.»
З питанням захисту прав сексуальних меншин пов’язана ювенальна юстиція в її європей-ській практиці відбирання дітей у нормальних батьків і передача цих дітей на виховання у так звані одностатеві «сім’ї». Причому, скаржитися постраждалим від ювенальної юстиції то як правило безнадійна справа.

Ще одна важлива вимога копенгагенських критеріїв на яку потрібно звернути увагу - наяв-ність діючої ринкової економіки і спроможність … Що під цим розуміється? Що то таке дію-ча ринкова економіка та що є її рушійною силою в світовій ліберальній системі. ЗМІ нам вже двадцять років розповідають, що рушійною силою євро - атлантичної економічної системи є так званий середній клас, але насправді це не так! Рушійною силою тієї системи є Транс Національні Корпорації
Інформація про ТНК від українських вчених ( російською мовою).
« Донецкий национальный университет экономики и торговли ….»
Транснациональные корпорации их роль в мировой экономике.
Транснациональные корпорации — это национальные монополии с зарубежными актива-ми. Их производственная и торгово-сбытовая деятельность выходит за пределы одного государства. ... В целом ТНК обеспечивают около 50 % мирового промышленного производ-ства. На ТНК приходится более 70 % мировой торговли, причем 40 % этой торговли происходит внутри ТНК, .... Из 100 наибольших экономик в мире, 52 — транснациональные корпорации, остальные — государства. Они оказывают большое влияние в регионах, так как имеют обширные финансовые средства, связи с общественностью, политическое лобби …. ТНК — это не только производственные компании, но и транснациональные банки, телекоммуникационные компании, страховые компании, аудиторские компании, инвестиционные и пенсионные фонды. …
Отрицательные черты деятельности ТНК: 1)ТНК, имея сильное влияние на экономику страны, может в ряде случаев противодействовать ей, отстаивая свои интересы; 2)часто ТНК стараются «обойти» закон (укрытие доходов, перекачивание капитала из одной стра-ны в другую); 3)установление монопольных цен, позволяющих извлекать сверхприбыли; 4)диктат условий, которые ущемляют интересы страны.
Для ведущих промышленно развитых стран именно зарубежная деятельность их ТНК определяет характер их внешнеэкономических связей. (Запам’ятаємо це!) … Ядро мирохозяйственной системы составляют около 500 ТНК, обладающих практически неограниченной экономической властью ….. Экономическая мощь крупных транснациональных корпораций сравнима с ВВП средних государств, и они диктуют свою волю многим странам. … Продажи филиалов и дочерних компаний ТНК превышают объем мирового экспорта. В результате их международных операций треть мировой торговли осуществляется в рамках транснациональных комплексов.
Крупные ТНК имеют огромное влияние на мелкий бизнес в индустриально развитых странах и деятельность такого бизнеса все чаще оказывается под влиянием ТНК.
Украина, как принимающая ТНК страна, не заняла надлежащего места в их деятельно-сти. Невзирая на определенные естественные преимущества, она имеет один из самых низких показателей привлечения прямых иностранных инвестиций среди стран Централь-ной и Восточной Европы . … За объемами иностранных инвестиций на душу населения Ук-раина уступает даже Албании и Казахстану.
Отже, Україна має самий низький показник залучення прямих іноземних інвестицій. Якщо перевести на зрозумілу мову то це означає, що присутність ТНК в Україні є мізерною і вони практично не володіють власністю в Україні! В свою чергу це означає, що Україна не виконала самої головної умови Копенгагенських Критеріїв – не створила тієї «діючої ринкової економіки» яку передбачає Євро-Атлантична цивілізація. Іншими словами Україна не продала своїх підприємств і іншої власності Європейським і Американським ТНК!
Ознайомимося ще з одним документом, який наочно показує які країни вчорашнього пост-совєтського простору прийняті в НАТО і Євросоюз та як напряму це пов’язано з присутністю в них капіталу і власності ТНК.
Вісник Донецького Університета, Економіка і Право. Вип. 1, 2007
Подає дані про продану державну власность західним ТНК, які правда називаються «інозем-ними інвесторами» європейськими країнами пострадянського простору. Дані подаються в відсотках.
Венгрія - 48 %, Польща - 20%, Чехія - 15%, Болгарія - 1 %, Молдова - 1%, Україна - 1%
В таблиці, нічого немає про Румунію. Тому просто скажемо, це загальновідомо, Румунія з 2004 р. була повністю розпродана західним ТНК, причому ЗМІ в Румунії і не приховували, що розпродаж національної власності то «квиток в ЄС»! А населення свято вірило, що в результаті зросте рівень його життя. Але сподівання були марними.
Показовим був вступ в НАТО і ЄС самої корумпованої і обтяженої боргами Болгарії! Болга-рія просто надала свою територію під бази США!
Независимый аналитический центр геополитических исследований. Борисфен Интел.
« Оперативные и боевые возможности США и НАТО в Черноморском регионе улучшились после того, как Болгария предоставила военную инфраструктуру для развертывания подразделений Объединенной оперативно тактической группы «Восток» армии США, …..
Согласно «Договору между правительствами Республики Болгария и США о сотрудничес-тве в оборонной сфере» от 28 апреля 2005 года, для обеспечения дислокации американских войск выделены авиабазы «Безмер» (г. Ямбол) и «Граф Игнатиево» (г. Пловдив), учебный по-лигон «Ново село» (район г. Сливен) и военные составы (вблизи г. Айтос). … что позволяет практически сформировать бригаду экспедиционных сил армии США.
На цьому процес далеко не завершився і зараз іде мова про нові території під американські бази! Також, підприємства і галузі, цікаві західним ТНК, вже скуплені , в тому числі атомна електростанція! Ціна на електроенергію для більшості болгар стала непосильною!
Мало чим кращою є доля прибалтійських держав після їх євроінтеграції та вступу в НАТО і ЄС. Більшість підприємств знищені. А ті що працюють – то філіали тих же західних ТНК.
Таким чином «дієва ринкова економіка» - сутність процесу євроінтеграції на практиці означає - допуск західних ТНК в економіку країни, передача їм левової частки власності, створення комфортних умов для їх діяльності (відсутність контролю з боку держави і ни-зькі податки!) та здача економіки країни в управління ЄС.
А тепер подивимося на весь цей процес створення «дієвої ринкової економіки» в Україні. Як тільки Україна стала незалежною державою, керівництво України отримало пропозицію – здати свою економіку в управління ЄС або безпосередньо США. Зовнішнє управління економікою – це і є колоніальна залежність. Проте, з причини злиття партократії з криміналітетом, сильного впливу КГБ і його структур та впливу Росії, влада в Україні вирішила будувати економіку під себе. Тому дуже скоро в Україні сформувалися власна олігархія і їх бізнес-структури. Деякі з них схожі на карикатурні ТНК. До української власності, отримали частковий доступ лише такі самі російські парт-кримінальні бізнесові групи. Тому «двері» у Європу і НАТО перед Україною зачинилися наглухо і на довгий час. Ситуація змінилася лише після «Памаранчевої Революції» інспірованої США та повалення режиму Кучми. Тому ту революцію і її памаренчеву владу підтримували всі західні Уряди! Завданням помаранчевої влади було проведення широкомасштабної націоналізації великих підприємств та їх повторної приватизації західними ТНК. Наступним завданням було продаж чи здача в оренду української землі і природних ресурсів. Першим кроком помаранчевих в цьому напрямі була реприватизація Криворіжсталі!
Кореспондент 24 октября 2005.
В понедельник, 24 октября, Фонд государственного имущества Украины признал победи-телем конкурса по продаже 93,02% акций открытого акционерного общества "Криворожс-кий горно-металлургический комбинат "Криворожсталь" крупнейшего в мире производителя стали металлургический холдинг Mittal Steel Germany GmbH, …….. В здании Фонда госимущества, где проходил аукцион, присутствовали Президент Виктор Ющенко, премьер-министр Юрий Ехануров и глава МВД Юрий Луценко. В зале торгов присутствует экс-премьер Юлия Тимошенко и народный депутат Андрей Шкиль.
Пошукавши в інтернеті ми довідаємося, що Mittal Steel то Британсько-Голландська (тобто західна!) ТНК. Проте в народі завдяки ЗМІ утвердилася думка що то якась індійська корпорація.
Присутність на торгах вищих урядовців вказує на виняткову важливість того аукціону. Подібні аукціони відбуваються лише після політичних домовленостей між лідерами країн та представниками ТНК, що отримують зелену вулицю. Подібні домовленості, як правило, супроводжуються великими хабарами.
Згадаємо гасло «Памаранчевої Революції» - бандитам тюрми. Завданням памаренчевої влади було відібрати частину власності у певної частини олігархів (так як була відібрана Криворіжсталь), паралельно проти декого з олігархів і політиків з іншого табору, мали відкриватися кримінальні справи з усіма відповідними наслідками. Але Ющенко, чомусь, на цей крок не наважився, а через деякий час взагалі порозумівся з регіоналами. Тому реприватизація на Криворіжсталі власне й завершилася, а «двері в Євросоюз» знову перед Україною зачинилися. США і ЭС від Ющенка відвернулися! Захід не підтримав Ющенка на виборах і поздоровляв Януковича з президентством ще задовго до оголошення ЦВК результатів виборів. Західні держави почали шукати домовленостей вже з В. Януковичем.
Всі ті домовленості зводяться до того самого – допуск західних ТНК в економіку країни, передача їм левової частини власності, створення комфортних умов для їх діяльності та здача економіки країни в зовнішнє управління. Доки того нема доти не може бути серйозної мови про прийняття України в НАТО, а потім і в Євросоюз. Дійсно, чому НАТО має захищати власність наших олігархів? НАТО захищає власність своїх компаній, що знаходяться на території інших держав і тому приймає в НАТО ті держави.
Що таке вступ в НАТО? По-перше, це повна втрата власного політичного суверенітету. По-друге, це величезні витрати пов’язані з переходом на натовське озброєння. По-третє, це субсидування західного військово-промислового комплексу і закриття відповідних власних підприємств. По-четверте, це співучасть в агресії проти інших держав! Вступ в НАТО передбачає не лише захист для країни, але також передбачає, що країна, її збройні сили в разі великої війни будуть стояти на захисті іноземних ТНК, які по суті грабують дану країну і все населення. Також мирне населення буде нести на собі весь тягар тієї війни.
Але негаразди євроінтеграції на цьому не завершуються.
Всі відносини Європи і США з іншими країнами будуються на подвійних стандартах. Один з прикладів – їх вимоги щодо захисту прав людини в інших країнах. В той же час самі фундамен-тальні права людини, - громадян інших держав порушуються в ЄС і США. Причому це порушення набуло глобальних форм. Мова про нелегальних робітників, в тому числі і в секс індустрії (загальний рахунок іде на мільйони!) в ЄС і США. Неправда, що Уряди тих країн не здатні вирішити цю проблему і вона виникла без їх мовчазної згоди. Ці байки для наївних. Уряди всіх країн повністю відповідальні за те що діється на їх території і має системний, масовий характер. Єксплуатація заробітчан, нелегалів, в тому числі в борделях є системною та масовою і являється сучасною формою рабства.
То чого варті заяви ЄС і США про демократїю, права людини і верховенство Права? То все пусті заяви за якими нема жодного реального змісту. Та «демократія» що існує в ЄС і США то влада їх ТНК! І цю «демократію» вони несуть всім іншим країнам.
Ось що в тих європейських «демократіях» відбувається. Найбільшим лихом в ЄС, для всіх європейських націй, є політика мультикультуралізму! Влада ЄС (тобто ТНК!) широко відкрила кордони для чужих етносів ( і їх культур!) – арабів, тюрків, негрів і ін.. Мета цього процесу є знищення європейських націй і створення безликого, безправного змішаного населення яке нематиме жодних політичних прав і права власності! Бо право на владу і власність реально мають лише нації що мають таку історичну традицію! Так ТНК захищають себе від націй які будь-якої миті можуть поставити питання про націоналізацію цих корпорацій! Те що метою внутрішньої політики в ЄС є знищення всіх європейських націй вже навіть не приховується!
За повідомленням NEWSBALT 18.11. 2013 р. – « Президент Европейского совета Херман ван Ромпей призвал переосмыслить географические и демографические параметры Евросоюза и отказаться от каких-либо попыток по восстановлению национальной идентичности. Такие понятия, как «народ» и «родина», по его словам, должны отправиться на свалку истории».
Всі країни, що інтегруються в ЄС також мають запускати процес ліквідації власної нації і масово запускати на свою територію чужерідні етноси, тому передбачене підписання краї-ною відповідних угод про прийом так званих біженців, а насправді різного паразитарного і кримінального зброду з усього світу! Під тиском ЄС Україна в 2008 р. підписала з ЄС Угоду про реадмісію, а в 2009 р. ратифікувала Конвенцію ООН про статус біженців і взяла на себе зо-бов’язання приймати так званих біженців!
ЄС, пильно слідкує за виконанням цих угод і кожній новій владі про ті угоди нагадує!
Як повідомив ГОЛОС «UA» 01. 11. 2011 р. Україна (влада регіоналів на чолі з В. Янукрвичем) має намір дотримуватися зобов’язань перед ЄС щодо біженців, реадмісії та надання притулку….
Що таке реадмісія? Реадмісія – це зобов’язання країни приймати назад до себе не лише власних громадян, яких депортує інша країна, але також мігрантів які тимчасово (проїздом!) перебували на території даної країни! Приміром Китай навіть своїх громадян назад не приймає, а Україна, під тиском ЄС, взяла на себе зобов’язання приймати назад всіх нелегалів, що прибули в ЄС через Україну! Тобто захист кордонів і всі інші проблеми ЄС переклала на Україну!
Ірина Бережна в своєму блозі (інф. за 2009 р.) про цю дуже болючу проблему пише –
«… Соглашение, по своей сути, является обязательством Украины делить с ЕС ответственность за безопасность общего европейского дома, частью которого Украина так и не стала. В обмен от ЕС были заверения об упрощенном визовом режиме для граждан Украины, оставшиеся пустыми обещаниями. ……А теперь давайте посмотрим, сколько обходится Украине реадмиссия. Сейчас в Украине, по данным ООН, находятся 6,7 млн. нелегальных мигрантов. В среднем, реадмиссия одного нелегального мигранта обходится государству более чем в 1 тысячу долларов. ... В текущем году, по данным Департамента Украина сможет депортировать лишь около 600 нелегалов. Остальным придется жить в миграционных лагерях и все за счет украинской стороны. В среднем месячное содержание одного правонарушителя в специальных лагерях обходится Украине более чем в 100 долларов»
Таким чином, за даними ООН за 2009 р. в Україні знаходилося 6, 7 млн. нелегалів! Тобто кіль-кість нелегалів вже давно перевалила критичну позначку. Ця величезна маса чужинців постійно буде збільшуватися, в якийсь момент вона почне витискувати українців з їх життєвого простору і знищувати їх як націю.

Є ще один аспект євроінтеграції – їх високі стандарти життя. В певних сферах це так, але чимало сфер де ці високі стандарти насправді є дуже низькими. В першу чергу – це продукти харчування. Висока якість європейських продуктів харчування і їх стандарти є сумнівними! Це питання є дуже важливим і потребує об’єктивного, детального і всебічного розгляду!

Самим останнім і самим важливим документом євроінтеграції є Угода про асоціацію між Україною та ЄС, ця угода готується на заміну Угоди про партнерство та співробітництво. На думку прихильників євроінтеграції – « Угода про асоціацію між Україною та ЄС дає змогу перейти від партнерства і співробітництва до політичної асоціації та економічної інтеграції.» Насправді це не так! Угоди про партнерство цілком достатньо для продовження інтеграції і вступу в ЄС! Отже від народу щось приховується! А сама Угода – то суцільне шахрайство! Це безпрецедентний в історії ЄС документ об’ємом 1200 ст.! Навіть об’єм документу, його форма і спосіб прийняття є неприйнятними. Документ такої ваги має бути лаконічним, зрозумілим, читабельним, він як мінімум має бути обговореним в суспільстві перш ніж влада його підпише! А суть цього документу проста – перетворення України в колоніальний придаток ЄС. За цією Угодою економіка України повністю передається в зовнішнє управління ЄС, без згоди з боку ЄС Україна не зможе змінювати існуюче законодавство і приймати нові закони. Це і є колоніальною залежністю! Україна повністю відкриває свої кордони, свій ринок і свої ресурси західним ТНК! Україна бере на себе виконання всіх вимог з боку ЄС, в тому числі - надання сексуальним меншинам всіх прав, введення ювенальної юстиції в її європейському варіанті, прийняття біженців і емігрантів (в тому числі через реадмісію) та їх «адаптація» в українське суспільство за бюджетні кошти! Крім того переведення української економіки на стандарти ЄС, в тому числі залізничної колії, за оцінками експертів буде коштувати величезну суму (називається навіть цифра 150 мільярдів євро!) - ці витрати повністю ляжуть на Україну! Також, підписання Угоди і отримання кредитів МВФ передбачає різке підвищення цін на ЖКХ та замороження зарплат і пенсій. Але і це ще не все, після підписання угоди більша частина нині працюючих підприємств зупиниться, тому що ЄС вони непотрібні, а Росія відмовиться від їх продукції! Таким чином дану Угоду без перебільшення можна назвати Угодою знищення України! Найгірше, що ця Угода, самим фактом свого існування ділить громадян України на два ворожі табори! Тому що одна частина громадян України підтримує євроінтеграцію та Угоду про асоціацію з ЄС, а інша частина - КАТЕГОРИЧНО проти того!

А тепер запитання, яким законом визначена євроінтеграція України, чим власне керується українська влада проводячи політику євроінтеграції? Ось цей Закон.
«Закон України про засади внутрішньої і зовнішньої політики» 01. 07. 2010 р.
11. Засади зовнішньої політики.
1. Україна як європейська позаблокова держава здійснює відкриту зовнішню політику і прагне співробітництва з усіма заінтересованими партнерами, уникаючи залежності від окремих держав, груп держав чи міжнародних структур.
Даний пункт є правильним і відповідає Декларації про державний суверенітет України (в якій проголошені нейтралітет та позаблоковість України). На основі Декларації був прийня-тий Акт про незалежність України та відбувся Референдум. В Референдумі взяло участь 84 % громадян і проголосували за незалежність України більше 90%!
Проте в Засадах зовнішньої політики є такий дивний підпункт – «забезпечення інтеграції України в європейський політичний, економічний, правовий простір з метою набуття членс-тва в Європейському Союзі»
Очевидно що даний підпункт суперечить 1 пункту та Декларації про державний суверені-тет України! В першому пункті Засад зовнішньої політики сказано – «уникає залежності», а євроінтеграція то вже є залежність від ЄС! В першому пункті сказано про позаблоковість України, відповідно Декларації, а євроінтеграція і намір вступу в ЄС однозначно передбачають вступ в НАТО. Відповідно виконання даного сумнівного пункту, тобто процес євроінтеграції, підриває правову основу існуючої Української Держави і запускає процес її ліквідації чи в кращому разі поділу на дві чи навіть три частини.
Таким чином євроінтеграція немає під собою відповідної правової основи! А отой підпункт про євроінтеграцію суперечить першій статті Засад зовнішньої політики та Декларації про державний суверенітет України! І як таке доленосне для країни рішення влада могла прийняти без відповідного обговорення і референдуму? Відповідно Конституції джерелом влади в Україні є народ! А євроінтегратори нам постійно розповідають про найбільші європейські цінності - про демократію і верховенство Права! А насправді в народу - нації не питають згоди, хоче він євроінтеграції чи ні, і якщо хоче то на яких умовах! Націю навіть не інформують, що насправді відбувається. Тобто питання має стояти не про підпис Угоди з ЄС про інтеграцію! Питання має стояти про те що сам процес євроінтеграції, від початку є незаконним бо суперечить Закону про внутрішню і зовнішню політику ст. 11. та не підтверджений референдумом! Тобто мова має бути про повне припинення євроінтеграції і розірвання всіх угод, що суперечать інтересам України! Сам процес інтеграції з ЄС, в будь-якому разі, розколює суспільство і є руйнівним для Української держави!

Правдою є те, що всі гострі питання, всі проблеми, пов’язані з євроінтеграцією наша вла-да і наші ЗМІ приховують від нації. Більшість українців не знають що таке Європейський Со-юз і яка ціна інтеграції в той СОЮЗ! Від нації також приховують одну суттєву деталь! В жодному документі між Україною та ЄС в тому числі і в Угоді про асоціацію з ЄС нічого конкретно не сказано про вступ України в ЄС! Якщо навіть Україна виконає всі умови ЄС, віддасть свою власність та вступить в НАТО і при тому якимсь чудом не розпадеться це зовсім не означає, що вона буде прийнята в ЄС! ЄС має право відмовити! Рішення про прийом в ЄС приймається всіма державами ЄС одностайно, навіть одна країна може заблокувати це рішення!. Крім того в найближчі 10 років ЄС не планує прийом нових членів!

Координаційна Рада. 01.12. 2013 р.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2014-02-12 11:05:54 ]
Як для "людини, що працює", у Вас, я бачу, багато вільного часу. А от мені нема коли ці петиції читати. Тому просто знайте: я їх не читаю. Як і Ваше повідомлення у Фейсбуці. Я Вас, Світлано, не чіпала, а право висловлювати власну позицію у будь-якій формі, в тому числі віршованій, у мене поки що Ваш улюблений "гарант" не забрав.
Спіть спокійно і не опускайтеся з Вашого п'єдесталу, на який нам, простим смертним, треба задирати голову угору, щоб Вас там розгледіти, до рівня дитсадківської пісочниці, з якої лунають оці всі Ваші: "Пішла, але обіцяла повернутися", як і привселюдні скарги РМ, що Вас тут, бач, згадують. Та радійте! Згадують, отже, Ви - популярна особа. Це ж круто! Це піар! Може, не дуже білий, та все ж! Для митця найгірше - це коли його тупо не помічають. "На чужий роток не накинеш платок". Це вже мене моя покійна бабця, про яку я пишу книгу "Вчителька мудрості", колись повчала.
Так що майтеся, пані Світлано! І нехай у Вас все буде гаразд! Не варто Вам з таких висот спускатися на нашу грішну землю :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2014-02-12 11:28:49 ]
Еге ж, я ось подумала щодо "людини, що працює": сидіти в мережах і "тролити" прихильників Майдану - це і є оплачувана робота! Чого б то наша дискутантка, яка до того дуже рідко навідувалася на "ПМ", тим більше майже ніколи не бралася когось коментувати, з кінця листопада раптом стала такою активною? І у чому? - у систематичному і регулярному "капанні" антимаданівської пропаганди, закамуфльованої під позицію нейтральності. Вода ж як відомо, камінь точить.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2014-02-12 11:07:54 ]
І ще: дався Вам той ЄС. За нього на Майдані вже давно забули. Не за нього люди кров проливають. У Вас що, крім УТ-1, нічого більше не показує???


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2014-02-12 11:16:17 ]
"...ЄС має право відмовити! Рішення про прийом в ЄС приймається всіма державами ЄС одностайно, навіть одна країна може заблокувати це рішення!. Крім того в найближчі 10 років ЄС не планує прийом нових членів!" - то чого так бояться антиінтегратори ЄС? :)))
І ще інформація: до "славної" когорти російських геїв (Моісєєва, Сосєдова, тощо) на днях додалося ще два "герої" - Актори Євген Миронов та Сергій Астахов одружилися - Glamurchik
glamurchik.tochka.net/.../217063-aktery-evgeniy-mironov-i-sergey-asta...‎
11 груд. 2013 - Російські зірки зіграли гей-весілля. Євген Миронов і ... Євген Миронов і Сергій АстаховФото: facebook.com/teatrganina. Євген Миронов.
І хтось нас буде лякати геями в Європі і тягти в гей-Росію.:)))) азіров і Ко з пр самі там сидять і дути їхні. А доньки "вовочки" ліліпута де? Одна в Німеччині, друга - в Голандії.
А про якість і ціни на продукти, одяг, взуття і т.д.в Європі вже краще б мовчали - більшість львівян щотижня отоварюються там (Зокрема у Польщі). Тільки один приклад - у одній з найдорожчих европейських мереж супермаркетів "Теsко" 1л пляшка оливкової олії першого холодного віджиму коштує у 1.5 раза ДЕШЕВШЕ, ніж аналогічний продукт в магазинах України.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2014-02-12 11:17:19 ]
...дІти їхні...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2014-02-12 13:51:25 ]
Достатньо проаналізувати, де вчаться діти депутатів провладної партії, де бізнес і нерухомість регіоналів, щоб не мати сумніву у значних перевагах митного союзу над ЄС...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2014-02-12 11:29:38 ]
Золоті, дорогі мої співвітчизниці!
Читати таке варто, щоб не бути обдуреними - і раз, і тричі...і вдесяте.
Щодо дітей названих отут відомих осіб.
А чи не мудріше перейматися долею власних чад?)))
Я з дитинства самостійна, такою і лишуся. І серце у мене, Валентино, широке і чутливе.
Пишете про пінгвінів, що ЗА...
А я - за суверинітет моєї держави, і прізвище зобов"язує. Стоїчна.
У мене, Валентино, досить і каналів, і глузду, щоб не стояти за каналій))), бо навряд чи сьогоднішній майдан мерзне за покращення для усього народу. Чи приведете до владних крісел нових обіцяльників, чи ні...мені байдуже. Я житиму ТУТ, любитиму свою землю, ближніх. А дальні хай без мене розширюють свої ТНК.
Слава Україні - вільній, незалежній, нашій.
......................СМЗ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2014-02-12 12:33:38 ]
"А чи не мудріше перейматися долею власних чад?)))" - жити в бандитській чи НЕ в БАНДИТСЬКІЙ країні країні (за що і стоїть зараз Майдан) - це не турбота про майбутнє наших дітей?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2014-02-12 11:34:18 ]
СуверЕнітет)...
......................Прошу згадувати лише незлим добрим словом))).



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2014-02-12 11:44:38 ]
Валентино Бурлако-Попелюшко...)))

Ви ж отут вводите читача в оману:
Пишете, що мене не чіпаєте.
А сама пишете віршик про відсутність у мене серця.
Так?
Пишете "улюблений ваш гарант".
Я про це казала чи писала, що я - ЗА когось? Ні.
Я за мирне врегулювання, а Лідера не бачу.
Мабуть, Вам видніше.
Але ж ...є люди, котрим дорога самостійна Україна, я одна із них.
Це не гандж, це чеснота!

А тепер запевняю: не відповім на жоден провокативний коментар отут.
Нема сенсу. Краще хлібинку спечу))).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2014-02-12 12:46:12 ]
Опублікований на цій сторінці вірш ніяким макаром не стосувався Вас, Світлано! (Принаймні, конкретно Вас я не мала на увазі, коли його писала :)) Ну а про серце - це вже наслідок нашого теплого спілкування на цій сторінці. Надихнули :)))
Ви щоразу так палко запевняєте і ще жодного разу не виконали обіцянки :)
Спечете хлібець - повертайтеся! Бо я вже так до Вас звикла, що буду сумувати...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2014-02-24 12:20:57 ]
Гадаю, пані Світлано, тепер для Вас справою гідності мало би вибратися зі своєї затишної клумбочки та поїхати попрацювати волонтером в одному з Київських госпіталів, або по відновленню благоустрою столиці (можемо там "очно" познайомитися). Або, на крайняк, якщо вищезгадане вище Вашого достоїнства, хоча би перерахувати кошти сім'ям загиблих... щоб потім ночами руде кошатко не шкребло зсередини лівий чи правий шлуночок "під шовком серця жінки"...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Інна Ковальчук (М.К./М.К.) [ 2014-02-12 12:02:27 ]
Я прошу всіх вас подивитися оце:
http://www.youtube.com/watch?v=sPmFbJdaB6A
http://youtu.be/iuTB951d2ag
Можливо, це змусить задуматися над найважливішим питанням усіх часів і народів: кому вигідно?
Крім того, я ЗНАЮ, ЩО ЦЕ ПРАВДА.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2014-02-12 12:29:07 ]
Інно, Ви "знаєте, що це правда" що саме: 1) що опозиція знала, що планується розгін 30.11.13, чи 2) те, що Зоя Завгородня чула УРИВКИ чужої розмови, ОКРЕМІ СЛОВА?
Я не в захваті від нашої опозиції загалом. І люди на майдані НЕ СТОЯТЬ ЗА ОПОЗИЦІЮ! Я більш як певна, що в нашій 45-мільйонній країні достатньо розумних людей, здатних очолити Майдан і без теперішньої "трійки".
Що ж. Є інформація. Подумаймо, в першу чергу - а кому вона вигідна? Відповідь очевидна.
"Гром ТВ" і "Громадське телебачення" зі Скрипіним і інш. - різні речі. Особисто мене насторожує оте "грОм". Технології спецслужб дуже багатоходові. Сюжет з детектором чомусь нагадав мені сюжет зі "справжнім" пробитим шоломом беркутівця у передачі А.Кисельова на рос. телебаченні. Тобто така режисура: психологічно подіяти на глядача - ось, гляньте, мовляв, речовий доказ, можна помацати...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2014-02-12 12:39:41 ]
Якщо комусь із моїх співрозмовників буде цікаво - почитайте розміщений тут вірш "Відкритий лист до однокурсника з Донбасу". Я не підтримую жодну з політичних сил. Я не підтримую опозицію. Отаких "сенсаційних" заяв, викриттів і розслідувань можна накопати скільки завгодно. Але це не привід відступитися і загнати себе як націю на пару століть назад або підняти білий прапор і рівними шеренгами до Путіна у кріпаки. Бруду повно скрізь, особливо там, де йде боротьба за владу. Але більшість майданівців саме для того й готові йти до кінця - щоб того бруду позбутися і раз і назавжди показати УСІМ політикам: ми не будемо терпіти такого ставлення до себе як народу. Ні від влади, ні від опозиції. Але як насправді виглядає правда - можна побачити тільки особисто прийшовши на майдан. Навіть по найбільш правдивому каналу усіх підводних каменів не побачиш...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Інна Ковальчук (М.К./М.К.) [ 2014-02-12 13:30:43 ]
І перше, і друге.
Галочко, Ви - людина мисляча, я бачу це по Вашій творчості. Тому найголовніше питання - що далі? Криза політична впевнено переростає в економічну. На сьогодні, на жаль, немає сили, яка змогла б протистояти цьому. Далі - до краю ослаблена країна з усіма наслідками. Впадемо в обійми Росії, як перестигле яблучко. Час "свободи на барикадах" закінчився - треба негайно шукати вихід з дуже складної ситуації, аби не втратити Україну як державу. Бо знищемо самі себе...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2014-02-12 13:50:23 ]
Згідна. Бо ота переговорна "гума" тягнеться вже до знудження... В Боснії - три дні і влада пішла. От і переваги Європи )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2014-02-12 13:53:08 ]
Інно, Ви вважаєте, що на даному етапі майданівцям варто розійтися по домівках? І нехай далі все залишається, як є?...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2014-02-24 18:05:42 ]
Валентино, ми домовлялися не спілкуватися.
Ви провокуєте відповідати у ці сумні дні.
Поважаючи Вас, мою співвітчизницю, відповім.

Ви брали участь у житті майдану, і не запитували моїх порад. Я достатньо доросла, щоб мати свої погляди на події.
Я не запитую Ваших порад.
Я не просила заради мене жертвувати чимось, гинути, руйнувати, вбивати і вбиватися.
Мені жаль загиблих. І я була за те, щоб мирним шляхом забезпечити народу краще життя.
Я справді мирна людина з усталеними поглядами. Кого мені підтримувати, кому перераховувати кошти, що мені думати, я вирішу самотужки.
Тим паче, я не належу до олігархів).
Саме вони могли б, і Ви не будете заперечувати, що вони мають змогу і відновити столицю, і допомогти сім"ям загиблих. А ще - забезпечити народу омріяне покращення. Я не була на барикадах, я не кликала під кулі.
Я просила берегти життя. Бо жива людина спроможна і творити, і шити із шовків, і сіяти пшеницю, і напуття проказати.
Моє серце здатне співчувати, бажати умиротворіння, молитви і найголовніше - свободи вибору.
Миру нам усім у ці зимні дні очікування весни. Мені зараз хочеться лише молитися. За мир.