ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці

Іван Потьомкін
2024.11.20 13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи

Юрій Гундарєв
2024.11.20 09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…


Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Публіцистика):

Самослав Желіба
2024.05.20

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Іван Кушнір
2023.11.22

Олена Мос
2023.02.21

Саша Серга
2022.02.01

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Белла Донна (1972) / Публіцистика

 В кількох словах.)))
[....]
(текст перенесли десь інде)

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-01-26 19:10:41
Переглядів сторінки твору 23282
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / 0  (4.414 / 5.38)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / 0  (4.361 / 5.34)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.615
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2010.11.06 17:01
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2009-01-26 19:16:27 ]
О Белло, бестселлер який конкурує з романами -
це певно циганський барон, що воює з циганами? :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2009-01-26 19:19:23 ]
А вкрити оці тілеса, що на фото вмістилися,
потрібно негайно, в будь-що, аби не простудилися!!! :(((


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-01-26 19:19:56 ]
Уместно))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-01-26 19:20:34 ]
Вообще-то это колени, а не телеса.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-01-26 19:25:08 ]
Так Маньеристу всё, что возвышается над коленями,- телеса :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2009-01-26 19:27:42 ]
Коліна залишимо голими - це ж бо краса!
Хоча все що далі, за ними, таки тілеса?!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-01-26 19:31:35 ]
Боже мій, Ваше Галантносте, Вас так ваблять ікри жіночих ніжок? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2009-01-26 19:39:26 ]
Вдягаючи даму у хутра, чи просто у вовну,
будь хто уявити повинен картинку любовну.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-01-26 19:23:03 ]
Мария + бита = постмодернизм!
Белла, беллиссимо! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2009-01-26 19:36:02 ]
Бестселери не конкурують уже із романами? :(
Зате є "Марія+бита" - білісіммограмами!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ліліт Опівнічна (Л.П./Л.П.) [ 2009-01-26 21:37:12 ]
Романів вже рахунок йде на кілограми,
лани й бруківку вкрито товстими томами...
Марія + бита - ось де справжній хіт
(ну, звісно, після хІту про Ліліт)
:))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-01-26 19:25:48 ]
2 Чорнява Жінка: ценю здоровое чувство юмора)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-01-26 19:26:45 ]
+1 :))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-01-26 19:28:10 ]
Каждый видит то что хочет видеть)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2009-01-26 19:53:48 ]
Каждый видит то что хочет видеть - суто про світлину!
"Бестселлер про мене блищить як зоря, між романами!"
Та й зору з глибин ці сіднички здаються жаданними!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-01-26 20:06:50 ]
>суто про світлину! - я ж не спорю
а сіднички чтоб на фото увидеть, надо быть весьма прозорливым)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2009-01-26 20:20:08 ]
О Белло, мужчини усі в цьому ділі прозорливі,
хоча не усякому ласощі пройдуть по горлові. :(((


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-01-26 20:24:31 ]
да пребудет всегда в порядке ваше горло))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галантний Маньєрист (М.К./Л.П.) [ 2009-01-26 20:49:29 ]
Ура! Але повинна бути в нас ще і горілка,
бо насухо не дасть(ся) і (й) Цицерону милка! :((


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2009-01-26 22:18:22 ]
Якщо Марія - особа великого значення, а хто ж тоді Тереза-мама?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-02-12 19:36:07 ]
Цей портал захищає авторські права? Якщо так, то моя оцінка усе пояснює.А в одному ви, шановна, не помилилися. Марія ( діва Марія- мати Хрестова.) -дійсно особа великого значення. І це ви сказали..:( Бита - ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-02-12 19:39:50 ]
Блакитна Кішко, вибачайте, що втручаюся, але вірш- не вартий такої низької оцінки...Тут вчувається іронія, а отже, текст і сприймати треба яко іронію...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-02-12 20:00:26 ]
В такому разі, Ганно, варто було б зробити посилання на першоджерело. Чи не так?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-02-12 20:07:26 ]
Маєте на увазі Біблію?

Як на мене, це стосується не так Марії-Богородиці, як Марії- сучасної надамбітної жінки, що прагне надолужити втрачене під час свого нерівноправ"я з чоловіком.

Цікавою була б думка Белли щодо цього твору...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-02-12 20:42:37 ]
Маю на увазі свій твір , панянко Ганно, і ви цілком все розумієте самі.
Що ж до" НАДАМБІТНОЇ жінки, що прагне надолужити втрачене під час свого нерівноправ"я з чоловіком." -
можу запевнити вас,що завжди дивувалася глибині ваших іронічних думок. " А то останнім часом з мене ода " чорнуха" лізе -чи не ваші слова?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-02-12 21:16:24 ]
Їй же богу не розумію, чим я Вас так розсердила! :(

Я не проводила жодних паралелей між Беллиними творами та Вашими, бо просто їх не бачу. Може, я була неуважна? Зараз подивлюся...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-02-12 21:20:33 ]
а, тепер розумію.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-02-12 21:03:56 ]
2? да хоть 1! ))))
Дева Мария тут не причем, а категории Пародия увы нету на выбор, когда то была.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-02-12 21:10:43 ]
Але є інші закони, які охороняють авторське право, добродійко.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-02-12 21:11:46 ]
Ви самі попросили.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-02-12 22:12:59 ]
Пародии слава Богу еще не запрещены никакими законами)) и *оценки* мне ваши неинтересны


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-02-12 22:14:28 ]
А що ж вам цікаво, коли надихнулися на пародію?:)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-02-12 22:47:56 ]
Мила Донно, особисто я вважаю, що ви автор цікавий і дуже перспективний, але ця "пародія" вкрай невдала, думаю, ви просто піддались не своїм емоціям.
То ж, найкраще перенести цю композицію звідси десь інде, а то вона негативно впливатиме на вашу творчість. Не знаю, кому ви по-житті вірите, але деякі вирази у цьому тексті можуть серйозно викривити ваше майбутнє.
Це - мої знання і мій досвід.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-02-12 23:12:48 ]
Ооо, вже погрози почалися :) Добре, що хоч Галантному Ман"єристу сподобалось :)
А що, Володю, давайте всі тексти, які не співпадають зі смаками чи точкою зору інших, будемо виносити "кудись".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-02-12 23:30:09 ]
Чорі, та які ж це погрози?:) Звичайний захист власної творчості, а що , Ні? А Галантний Маньєрист -це ж і є Володимир Ляшкевич. А хто така Белла Донна?:)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-02-12 23:36:32 ]
а яка різниця хто є Белла Донна, а хто є Блакитна Кішка, Кішечко? :) тут мова не про нас-які-ми-тільки-є, а про нас у нашій поезії. відчуваєте різницю? публічність - вона, знаєте, така... не надто схожа на монолог. (хочеш, аби чули тебе - учись слухати сам. ну, так мене мама вчили, бодай. не знаю вже як кого)
а вас чомусь впетро перейти тягне з*їхати саме на нього-радімий.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-02-12 23:36:33 ]
Ірбіс, якщо ти думаєш, що Белла це я, то ти мені лестиш :)) Це не я. Більше того, я не знаю, хто це. А жаль :)) Питання не в тому. Це пародія. А пародії не порушують жодних авторських прав, як ти розумієш. Це смішно, і ти сама це чудово розумієш.
Хто такий ГМ я знаю, дякую. Тільки в нього, мабуть, роздвоєння не тільки ососбистості, але й свідомості трапилося :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-02-13 00:14:36 ]
А ось, що я Вам, скажу і Чорі, і Ніко. Мене тато учив, що язик людині Бог дав не лише , аби борщ кутуляти, а ще й для того, щоб домовитися. :(
"Знайти компроміс!!!
а вас чомусь впетро перейти тягне з*їхати саме на нього-радімий." Ти ж мене взагалі не знаєш Ніко, то чому робиш такі висновки. Я захищаю свій твір, як автор. Це перше. Друге, пречудово знаю, що довести , що авторські права порушені можна, і навіть потрібно це робити! І я твердо , зріло і наполегливо цього буду домагатися. То ж краще домовитися тай все. Аби Белла вказала першоджерело
,хай би той віршик висів. Корона би з мене не спала.
От Чорі пишучи далі свій твір про Марію, вказала першожерело. Все цілком порядно!!!:(
Хто така Белла мені абсолютно всеодно, думаю, як і Беллі всеодно , хто така Кішка Блакитна. Навіть, якби нею була ти, Чорі, чи Ніка я б не змінила до вас своє ставлення.
Що ж до свого вірша " А можна я буду Марія",- бачу недоліки, і гадаю допрацюю його.
Що ж до Володимира, вам обом видніше, але будучи власницею сайту я б зробила так само. Почуття почуттями, а логічність у вчинках керівника - першооснова порядку. Щиро і з теплом до Вас обох.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-02-12 23:02:05 ]
слухаю і повинуюся)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-02-12 23:28:17 ]
зачєєєєм???


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-02-12 23:20:32 ]
тільки про - серйозно викривити ваше майбутнє - прошу поясніть?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-02-13 00:01:48 ]
Белло, ну що тут не зрозуміло? це ж відомий прийом у суперечках :) відводячи в бік від справжньої причини (у даному випадку персонажу), намагатися звинуватити опонента у святотатстві (у даному випадку - над Дівою). а далі все просто :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-02-13 11:03:28 ]
Ні, Любо, це не прийом. Я не хотів про це говорити, але змушений.
І тут не тільки щира і дружня порада, а трохи більше, я відповідальний за те, що робиться на сайті, і, якщо спостерігаю велику проблему, то роблю те, що повинен робити. Отже, категорично заборонено зводити в одному тексті святі імена з тим чи іншим негативом. А Господнє ім'я, чи звертання до Господа перекручувати може тільки самовбивця.
Якщо вам не жаль себе, дорогі мої, подумайте про своїх дітей, частина невирішених самовбивцею проблем так чи інакше впаде на їх долі...
Можу додати ще одне - все набагато страшніше, аніж ми це собі зараз уявляємо. Тобто просто так - ні вчинене зло, ні вчинене добро не минає.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2009-02-12 23:28:23 ]
Дуже знайомий пунктуаційний стиль.
Пропоную забрати квадратові дужки і три крапки - воно то все там зайве ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2009-02-12 23:30:11 ]
Where is that "десь інде"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-02-12 23:37:06 ]
Юрчику, а ти теж почав чорних кицьок шукати?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-02-12 23:36:04 ]
перенести цю композицію звідси десь інде - хозяин барин, что поделаешь(( а донна Белла = донна+Белла


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-02-12 23:41:16 ]
так. перечитала "Дивитись першу версію". вперше радію цій опції. знаєте, шановна редакціє, ваша оцінка - щонайменше не об*єктивна.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-02-12 23:42:55 ]
Ні, донно, постав отакі дужки, як купюра тоді все буде по-справжньому :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-02-13 00:16:02 ]
Ну от до чого ти це сказала , Чорі?:(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-02-12 23:49:22 ]
ву а ля)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-02-13 00:11:15 ]
интересно дело - текст здесь был давно, а *невдалим* стал только сейчас((


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-02-13 00:18:16 ]
Якщо є проблема, Белло, іі треба вирішувати негайно ж. Певні обставини не дали зробити цього зразу. Тому заспокойтесь.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-02-13 00:22:41 ]
Ірбіс, а тепер ти у нас вирішуєш, коли і в кого є проблеми, да? І спрямовуєш увагу адміністрації?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-02-13 00:28:03 ]
А ти не замислювалась: може, проблема не там? Не можуть же всі бути (епітети сама підбери :), а ти одна біла (тоість Блакитна :) і пухнаста? Повір: я не хочу ані сварок з тобою, ані конфліктів будь-яких. Просто коли каша солона, винувата ж не сіль, правда?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-02-13 00:52:22 ]
Я вирішую свою проблему , Чорі. Адміністрація займає лише дипломатичну позицію.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-02-13 00:59:49 ]
Якась однобока "дипломатія"... Добре, Ірбіс. Хай це лишається на вашій совісті. Твоій і адміністрації :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-02-13 01:01:37 ]
Замислювалася:))) Пересолила? А якщо щиро пересолила? А якщо така є? То що давай її битою? Кашу будь-яку можна від солі, Чорі, врятувати, якщо людина свої помилки усвідомлює. А ви не пересолили , ні? :( А біла, пухнаста - ну той що? Ви хіба інші? Ви ж те ж білі і пухнасті:))). під своїми іменами.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-02-13 01:03:44 ]
Чорі, я б тобі шепнула на вушко, що лишилося на Вашій совісті, але згодом. Добре?:(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-02-13 01:07:34 ]
Ірбіс, ти геть все не так зрозуміла :))) Це не тебе битою. Це ти - з битою на інших. Тобто, не ти, а твій персонаж. Іноді, знаєш, таке трапляється - людина начебто із добрих намірів робить недобре :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-02-13 01:11:24 ]
Тільки не кажи, що всесвітня економічна криза і катастрофічне зростання цін на продукти на нашій совісті :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-02-13 01:22:45 ]
Ти ба!!! Який запущений случай!До струсу мозку ні у кого не дійшло, сподіваюсь?:)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2009-02-13 10:49:44 ]
Милі красуні, літературні справи чомусь завжди трішки конфліктні. Цього не оминути.
Бо й словесність - річ вельми багатозначна, та й наша поведінка може пояснюватися як завгодно.
Словом, як казав Аркадій Ісакович Райкін словами
Михайла Михайловича Жванецького, найкраще бы "наплєвать и забыть"...

Всі ми робимо цікаві вчинки (як то з "обурливим" оцінюванням наприклад одного мого знайомого :)
http://maysterni.com/publication.php?id=26695 )
і кажуть, Господь, прощає. Прощає, факт. :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-02-13 00:23:34 ]
заспокойтесь - це не до мене)))
не кажіть що вас злить те що першоджерело невказане - причина зовсім друга)) а мені цього свого текста не жаль


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-02-13 00:30:37 ]
Шановна добродійко Белло+ Донно, у мене чудовий настрій, цілком адекватні реакції на пародії, то що мене злить, може підкажете?:)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-02-13 01:18:37 ]
Не скажу:))) Годі вже атакувати.:)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-02-13 01:20:45 ]
Тоді добраніч :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-02-13 01:23:46 ]
І тобі , Вишенько, добраніч:))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2009-02-13 09:38:55 ]
2 Б.К.: как-то мне адекватность с вами не вяжеться, да впрочем думаю и не мне одной((
а сыр-бор видимо из-за моей 5-ки на ваше стихо - так я еще очень корретно отнеслась) будьте счастливы