ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Микола Соболь
2024.11.22 05:55
І тільки камінь на душі
та роздуми про неминучість,
така вона – людини сутність –
нашкодив і біжи в кущі.
Ця неміч кожному із нас,
немов хробак, нутро з’їдає.
Куди летять пташині зграї,
коли пробив летіти час?

Віктор Кучерук
2024.11.22 04:59
Одною міркою не міряй
І не порівнюй голос ліри
Своєї з блиском та красою
Гучною творчості чужої.
Як неоднакове звучання
Смеркання, темені, світання, –
Отак і лір несхожі співи,
Сюжети, образи, мотиви.

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Кай Хробаковськи
2024.11.19

Ля Дмитро Дмитро
2024.11.16

Владислав Аверьян
2024.11.11

Соловейко Чубук
2024.11.02

Незнайка НаМісяці
2024.11.01

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Сергій Татчин / Вірші

 Півсонети
Образ твору 19
Гульвіса_вечір мається по клубах:
парує молодь, нудиться, тупить,
хмільних жінок цілує в спраглі губи,
діагностує виразки юрби.

Від словоблудства – до міфологеми
про архетипне скурвлення богеми:
ярмо глямуру – низка зваб_і_згуб.
А на похмілля [хтиве_і_лукаве]
ранковий секс, затим коньяк і кава:
гульвіса_вечір [анти]однолюб.


20
Коли космічне серце чоловіче
замісто крові б’ється на словах,
тоді безодня ближче, ніж зазвичай,
і значно глибше власного єства.

Тоді світи розверсті до основи,
і з пустоти витворюються знову –
отут_і_зараз – прямо на очах!
І ти – у цьому вічному творінні
[за риму до невільного прозріння]
жалкуєш, що завчасно не змовчав!


21
Глямурна ніч хитається – що лярва,
в пірамідальнім світлі ліхтарів.
Моя дорога перпендикулярна
до всіх доріг, підвладних цій порі.

У нескінчених вінницьких судинах
еритроцитом губиться людина,
її легалізована мета –
жертовністю [від вечора до рання]
довести, що поети не останні
у черзі до редактора_Христа.


22
Чумацький Шлях тече Південним Бугом.
Важкі вози вгрузають у намул.
Скриплять колеса. Серце крає туга.
Ропа води освячує пітьму.

Поет_і_слово – двоє – вдих_і_видих!
Іти крізь ніч … на місяць віршу вити…
варіювати з надміру краси…
форматуватись… вештатись по чатах…
буденний день молитвою стрічати…
благоговіти – Господи, єси…


23
Шеренги слів шикуються в когорту,
яка мене боронить від навал
мовчання.
А мені на полі Wорду
навзаєм захищати ці слова!

А ще – безсилля втілити у мову
із власним серцем праведну умову:
не галасуй – живи, пиши і стеж,
люби жінок, радій, прополюй друзів,
цінуй себе, віддай належне тузі –
і до мовчання з часом доростеш!


24
Ладнає вудку тихий хлопчик_ранок.
Ґелґочуть гуси. Риба пінить став.
В сільській капличці моляться на рани
жидами розіп’ятого Христа.

Земне довкілля мружиться спросоння:
на полі неба квітне сонце_сонях –
краса непередавана!
Однак,
у цьому естетичному безладді
поети – що шаленці у палаті,
де хворий словом завше одинак!

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-05-01 15:58:09
Переглядів сторінки твору 33350
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R1
* Народний рейтинг 5.283 / 6  (5.188 / 5.7)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (5.224 / 5.76)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.739
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2014.10.08 13:41
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-05-01 16:17:58 ]
Дайош кожному хворому на слово по окремій палаті!
Ну, а за "і до мовчання з часом доростеш" ми вже келихами дзенькали, здається :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-01 16:30:31 ]
дик, а я ше всьо помню! (протягує жирну від сардельки руку)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-05-01 16:52:38 ]
про відбиття пам"яті ніде не йшлося (а сарделькою можна було і поділитися) :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-01 17:00:31 ]
а шо...ням_ням...твоя вже...ням_ням...кінчилсь (смачно жуючи)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-05-01 17:12:03 ]
так то моя була??? ота, шо санітар через хвіртку передав? надкушена така? з твоїм прикусом?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-01 17:14:52 ]
я ж казав: жуй мєдлєнннннєєєєєє.... мєдлєнннннєєєєєє....


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-05-01 17:39:00 ]
ти не казав, ти мовчки кивав... та і шо там одна сарделька на стільки пива? доки проникнешся 20-м, зітхнеш на 22-му, ковтнеш одиноку слізку на 24-му... тільки запах від баварської сардельки... і той Чумацьким Шляхом вже пливе (натякливо дивиться в очі: а більше нема?)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-01 18:06:31 ]
нє-а! киває головою тудим_сюдим (з міцно стуленими вустами й клуглими асиметричними щічками)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-05-01 18:42:22 ]
отак всєгда... спочатку пообіцяють екскурсії всякі на ГеПеЗе всякі, а потім "нє-а". А, все одно ці сарделькі не справжньом"ясні. В них замісто (зіпнулась і задумалась) - до речі, "замісто" якось муляє в 20-му.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-01 19:26:42 ]
то є діялектизм - незмінювана словникова одиниця:http://lcorp.ulif.org.ua/dictua/ - пишеш у віконці /замісто/, тиснеш /пошук/ - і - о, чудо! - випадає результат пошуку.
до речі, файний словник. я там знайшов пару слів, яких ніде нема! ось так ось! (гордо вип"ячує пузо)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-05-01 19:39:36 ]
за силю - дяка, утягла до норки :) та я ж не проти, що воно діялектизм. я про те, що воно спрощує (імхоімхоімхоімхоімхоімхоімхоімхоімхоімхо), особливо поряд з кров"ю і серцем. але аутір - є аутір, йому, як кажуть, і пльотку в зуби.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-01 19:58:49 ]
ти знаєш... це важливе питання: я останнім часом за абсолютне спрощення (серйозно), за використання чогось такого розмовно_побутового... за якісь... е-е-е...майже не сказав покручі.
до речі, там замісто крові було "крови" спочатку - може вернути: замісто крови? ґа?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-05-01 20:18:21 ]
сподіваюсь, розумію, про що ти: воно (спрощення) іноді, як рятівний круг, у хвилях пафосу (навіть виправданого). крім того, додає (чи повертає) так звану "правду матеріалу". в цьому сенсі погоджуюсь.
А "крови" таки було б краще: від "кровитиме", "кровний".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-01 20:23:35 ]
дуже радіє шо найшов підтримку й біжить правити (гарлапанячи якусь веселу непристойну пісеньку)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2009-05-01 16:21:53 ]
Може Гульвіса_вечір?
Класно:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-01 16:27:31 ]
йййййййййй-ее-с! обхс.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2009-05-01 17:06:12 ]
нічний- ранковий дрейф від клуба до монітора
транспортує заглиблену_в_себе-світ_свідомість
якнайліпше, або нічим не гірше за [..]

мовчу- мовчу

:-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-01 17:12:16 ]
(довго мовчить)...ґа?..(знов мовчить)...може воно й так...(замовкає, тіпа, остаточно)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2009-05-01 17:15:58 ]
(навіть чути, як росте трава)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2009-05-01 18:41:12 ]
(переклав, згідно з новими відомостями "sex, drugs & rock and roll" як "стать, ліки & камінь і ролик" і завис тепер вже безнадійно..)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-01 19:27:59 ]
виглядає так невинно-невинно - мені ндравиться!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Зотова (Л.П./М.К.) [ 2009-05-01 17:10:55 ]
Скажу просто
Я в захоплені
Мені та-ак приємно читалось
Я дуже дякую за гарну річ


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-01 17:13:53 ]
Юлічко! (дозволяє собі таку от хвамільярність) - я просто в захопленні що ви в захопленні!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олена Пашук (Л.П./М.К.) [ 2009-05-01 18:11:19 ]
Сергію, ці півсонети ще кращі від попередніх, помітне заглиблення у філологічні чи ще якісь там глибини. Як на мене, трохи слабший 23 півсонет, нагадує педагогіку Макаренка. Але то так. До речі, чому слово "sex" англійською? У такому написанні воно означає стать, а за змістом, очевидно, мається на увазі інше. А так все супер.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-01 18:28:43 ]
сенкьюверіматч!
над англійським сексом не задумувався - тре подумати, але ж воно й так пойнятно - от ти ж зрозуміла про що я, чи нє?... хоча, я подумаю. дякую.
щодо 23 - трохи воно риторично, згоден (підпирає голову, типу - мислитель...). як охолоне, то може щось і поправлю.
але щас такіє жестокіє і бєзнравствєнниє врємєна,
що на першому місці має бути (забавно картавить) ґитоґика, ґитоґика і ще раз - ґитоґика!



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-05-01 18:53:19 ]
Оленко, кредові зізнання завжди трохи "постулатні". Але тут це виправдано (імхо). А останній рядок 23-го варто вивчити всім поетам :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ні Но (Л.П./Л.П.) [ 2009-05-03 00:16:12 ]
вивчила. повторюю.
тягнуся, тягнуся,
доростаю... :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-03 00:27:15 ]
тебе це не стосується. поки що. і довго ще не стосуватиметься :) в тебе ще стільки всього невимовленого! врешті-решт, чиїми сторінками я вештатимусь? ґа?
то автор мав на увазі себе.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ні Но (Л.П./Л.П.) [ 2009-05-03 14:26:17 ]
це, типу, напросилась... та тут (роззирається, тицяє пальцями в різні боки: той і отой, а та, ще ота і...і...і...) тааааааааааких сторінок повно, що ммм! тільки вештатись ними й вештатись :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2009-05-04 10:18:23 ]
"В сільській капличці моляться на рани
жидами розіп’ятого Христа."

Так, Сергію, це мене завжди напружувало, що повсюди у нас таке непоєднуване поєднання - молитися на "жидами розіп’ятого Христа" - поєднання начеб-то любові, жалю до Христа і ненависті до його кривдників. Тільки хто кривдник? Якщо судиш невинного, то сам і кривдник?

Але куди не глянь - усі наші так кажуть. :(
А таки, напевно, назви "жид" не було за тих часів.
Потім - ні до, ні після Христа, у євреїв не було традиції розпинати людей.
А в римлян була.
Та й римські солдати і мучили і вбивали Христа.
То де ж євреї? Скільки на дворі римського суду могло поміститися римських солдатів, а також книжників і фарисеїв, аби їх можна було назвати єврейським народом, волею єврейського народу?
50-100 наближених до римського корита голосів?

Скільки таких судів було і до, і після, і все волею того, чи того народу...
Та й зараз наші корупційні суди волею народу, від імені України, розпинають щодня людей...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-04 11:40:52 ]
Дещо поправив, щоб було трохи менше літер:

«…Потім - ні до, ні після Христа, у євреїв не було традиції розпинати людей.
А в римлян була.
Та й римські солдати і мучили і вбивали Христа.
То де ж євреї?...»

Я не хотів би тут займатися аналізом священних текстів, але, якщо не помиляюся, це була саме воля верхівки єврейського народу. А звідси, власне, і всього народу, бо народ завжди гідний своїх правителів – як би там не було…
Ісуса ж водили й до Ірода – і що з цього вийшло? А римляни – як інструмент.
І навіть у Святому письмі є цей «сюжет», коли Пілат кілька разів намагається Його відпустити, а потім, корячись цій фанатичній наполегливості, демонстративно вмиває руки, кажучи, що на ньому Його крови немає, а саме на них…

Але я тут у віршеві навіть не про це: я в даному випадкові не роблю ніяких висновків.

Я довго думав над цим рядком, бо він є дуже знаковим. В мене є з п’ять його варіантів, більш «м’яких».
Випереджуючи можливі подальші «звинувачення», можна було б сказати і так:
Дурний автор що хоче, те й пише – що з нього візьмеш. (це заспів)
Думав-думав і прийшов ось якого висновку: цей «спірний» рядок (на мою скромну графоманську думку) є лакмусовим індикатором читача: якщо для нього тут криється супер_пупер проблема, то вона, в першу чергу, в ньому (в чительникові), а не в авторові, ну а якщо читач безпроблемний, тоді він не вбачає в цьому нічого крамольного.

Для мене тут ніякої проблеми немає: а головне (знову ж, як на мою думку) – це авторський месидж, закладений в текст, а не трактування його окремим читачами. Я не вживаю це слово як лайку – ні в якому разі. Воно тут втілено як… е-е-е… етнічно-інформативна одиниця, притаманна саме українській традиції. Це дуже автентично по-українському. В цьому рядкові відсутня авторська оцінка. Це просто констатація факту – така собі замальовка українського сільського довкілля. Саме сільського, бо у місті в це вкладається дещо другий сенс. В деяких селах (навіть зросійщеної центральної України!) я чую це слово до сих пір, причому без натяку на якусь образу. І як тут не згадати (по дотичній) хоча би того ж Агасфера – мої шановні опоненти мають перейменувати його з «Вічного Жида» на щось таке своє – толерантне – причому одразу на кількох мовах (українська/російська/чеська/польська…не знаю як справи з білоруською).

Втім, я тут в гостях, бо це не моя хата, де б я встановлював власні правила. Можливо це й справді для когось спірно. І якщо шановне панство буде проти, то я, звичайно ж, вилучу останнього вірша, але правити (поки що) нічого не буду.

але – на цю тему ще можна подумати більш загально


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-04 12:00:51 ]
ви, пане Володимире, не сприйміть цей пост, як "гнівну" відповідь саме вам - ні в якому разі -це просто узагальнення для абстрактного читача... а може для себе - в першу чергу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2009-05-04 12:16:45 ]
Та ні, все нормально - звичайно є гострі теми, на які важливо навчитися лагідно розмовляти.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2009-05-04 12:12:47 ]
Сергію, я власне, саме про це і кажу, і повністю згоден із вами, коли ви зауважуєте:
"Це просто констатація факту – така собі замальовка українського сільського довкілля. Саме сільського, бо у місті в це вкладається дещо другий сенс..."
Можливо, коли ми на це все дивитимемося з болем, і з жалем, то не звинувачуватимемо саме "жидів", чи "євреїв", а, власне, молитимемося за відпускання гріхів усіх своїх попередників...

Особисто я вважаю, що "жид" допустиме слово, але коректне для вжитку тільки в контексті властивих цьому означенню географії і часових проміжків.

А щодо правителів, пам'ятається, і наші предки не раз і не два убивали, чи то в монастирях морили, чи то привселюдно, наприклад, послів Чингізханових (звичайно, не простий люд, а князі, бояри), і за це були сукупно вбивані, та й просто жили у мряці безпросвітних часів.
Безумовно, народ відповідає за своїх правителів, але, я думаю, це, передусім, у контексті внутрішнього життя країни, народу. Бо з огляду більш загальних законів, кожен відповідає за свої вчинки самостійно?

Цікаво, що той же правитель частини іудейського народу Ірод (внук знаменитого Великого Ірода) - винним Христа, на скільки я розумію, не визнав. Тому питання - чи деякі святоші, книжники і фарисеї представляли народ єврейський тоді, чи книжники і фарисеї (ті ж продажні судді, ті ж священники) представляють зараз повноцінно український народ для зневажнення, проклинання нашого народу іншими?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-05-04 12:25:02 ]
От в чию-в чию, а в толерантність і делікатність Татчина вірю однозначно і стопудово. Тому пропоную переключитися на лагідну бесіду "про архетипне скурвлення богеми" - там теж багато цікавого :)
Безпроблемний читач.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2009-05-04 12:28:33 ]
Однозначно, і я про це.
Ми просто говорили про розмаїтість відтінків у сприйнятті цілком допустимого в контексті презумпції найкращого розуміння автора рядка.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-04 13:24:15 ]
за такий кредит довіри від Чорі - падає навколішки й розбиває лоба в ста поклонах.

богема - то такий творчий осередок, який тяжіє до групування, тоєсть до тусні. а де тусня - там зваби і, як результат - згуби. а вже де глямур!!!,,, тобто - сюди можна запаралелити будь-який міф, де йдеться про "прєступлєніє і наказаніє": від найдревніших. дав десь слабину - получи фашист гранату. "високоморальних" і стійких особєй одиниці - тому вони вийняток. та вони й особливо не тусуються.
складається враження, що богема_тусня_глямур - це така каста_чистилище, до якої якщо вже попав, то обов"язково десь в чомусь зкурвишся: чи схибиш в чомусь - скажімо перед владою, чи слєгка зрадиш когось за... тепленьке місце, за бабло... за славку... чи зрадиш собі - що ще ужісніше (заламує руці). тоєсть - не твориш як справжній творець, а танцюєш під чиюсь дудку - отримуєш за це чупа_чупси й страшенно радий, бо успішний. ну чи ще щось - варіянтів безліч.
тому це вже такий стійкий древній архетип, вирватися зпід влади якого - справжня задача художника з великої літери! (стає ув горду й незалежну позицію №4)

а ви що думаєте, дітки?:)))

(аж впрів!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-05-04 15:13:23 ]
Ох ти ж, Боже ж ти мій :) Це не кредит, це - констатація (з цими словами підстелює аутіру пір"їнку, потім матрасик, потім ще щось пухнасте, доки все оте не змусить його розпрямитися у повний зріст).
Богема - та ж номенклатура, тільки з гордим доповненням "творча". І там, як у будь-якій номенклатурі, діють ті ж самі закони. Тому нічого дивного, що "скурвлення" відбувається рано чи пізно. Трохи дивує інший факт. Начебто творчі люди тяжіють до усамітнення. Але чому тоді багато з них (дійсно талановитих) так нестримно рвуться до тієї тусні, хоча точно знають, що там - прірва?
ПиСи. От же ш збочена уява: замість позиції № 4 прочитала "поза" :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-04 15:32:29 ]
(починає дуже ритмічно рухатись)
пазішен намбар файф - сачиняю сам!
пазішен намбар секс - шшша-а-а! про секс - ні слова!

та ні, я не про ту богему - номентклатурну: там питань нема - то кормушка (знову ж - з винятками). я саме про "добровільну". про "псевдострах" лишитись за бортом корабля, який пропливає за вікнами (висовується з кватирки - там суне щось галасливе й ріжнокорольове, на якому вівсю відбувається празнік жізні)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-05-04 16:13:30 ]
все одно на всі пароплавчики-трамвайчики щастя не встигнеш - завжди видаватиметься, що там, де їдуть інші,- кращий краєвид :) тому сідаймо на березі ріки і будемо милуватися сходом Сонця (позишн намбер севен).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-04 20:52:54 ]
согласєн: позишн намбер севен - нікуда нє єдєм!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-05-04 21:30:03 ]
чудово. і от поки в цій позиції сидимо, скажи мені, що таке приховують світлини, подібні твоїй гамериканській, що, дивлячись на неї, немов роман історичний читаєш? чи то чорно-білість особлива якась? чи погляд такий? чи вітер нетутешній_не_своїх_спогадів? чи дійсно у світлинах зберігається енергетика?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-04 21:56:20 ]
(ковтає коньяку... тупить в стелю...)
я вважаю, грає роль все. от розсуди: якби вона була сучасна (цифрова, бо цифру, як правило, чутно) кольорова - тоді вже не те: скзазали б - це якийсь глек з села: )... але це вторинне - це тільки наголошує на часові, який сплинув... оці зотлілі краї... (ковтає ще трохи)... ця покоцаність...
та головне - те, що стоїть за кадром. ти диви який у нього погляд. це людина, яка є лянцюгом свого роду - ціла шеренга стоїть за ним, і , навіть якщо у нього ще немає дітей, просто_таки відчутня ця шеренга потомків у напрямку від нього... а ще надія тільки на себе - диви які не залякані очі: ця людина надіється (як і його батько) тільки на себе й на родичів - як і має бути. він живе завдяки своїй праці, а не вдалим дівідентам. це - минула епоха. таких вже нема. (допиває зальпом)...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-05-04 22:23:33 ]
Так, це вгадалося безпомилково: людина, що приїхала на початку віку на нові землі, щоб жити на них. Знаєш, в мене збереглося пару десятків таких старих-старезних фото. І головне, що кидається в очі - саме погляд. І взагалі достоїнство в обличчях. Думаю. і зараз такі є, просто надії в них поменшало.

Ет! Не встигла крикнути: не части з коньяком!!! (вдає, що не чула про смажені шніцелькі).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Магадара Світозар (Л.П./М.К.) [ 2009-05-04 13:46:15 ]
Бла-бла-бла... То я вмісто слів, яких все одно не сказати. :) Татчин і крапка! :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-04 15:33:21 ]
сенкс і крапка.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-05-04 23:32:54 ]
нє, нічо не розумію за тими "буль-буль", тільки слинку ковтаю швидше (жуй повільніше). І вапщє, є слова і з одним наголосом, але теж веселі. Так, оце саме воно, про що ти подумав між останніми шніцельком і ковточком коньячку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-05-05 00:05:51 ]
Видно, що над твором працювали не один день. Твір -не одноденка. Аба Аутір носа свого не задирав, підсовую йому оселедця з цибулею.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-05 00:30:26 ]
аутір вдало прикидується скромнягою, тому носа не дере - й на меті не було.
твір, дійсно писався зо дві неділі: останнім часом_часу обмаль... а то натхнення немає... знаєш, як воно ото буває - не пишеться, хоть ти лусни....
те що жінкам зло, татчину за виграшки - ану давай-но сюди отих смачних оселедців... і цибульки... цибульки побільше... о-о-о-о!....(відкорковує пивко)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-05-05 01:15:59 ]
"А в тюрьмє сєйчас макарони дают..."
(с) Василий Алибабаєвіч

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-05 01:24:40 ]
тьху на вас, Василий Алибабаєвіч.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-05-05 01:28:17 ]
та тьху-не тьху, а це правда сиромяжна. і без всякої там цибулі - голі макарони, слизькі такі.
І це не я Василій Алібабаєвич. Це мужик такий, нехарошій чєловєк, який батарею на ногу уронив, падла.
Так, згадалось чомусь (принюху...ться)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-05 01:30:34 ]
а єссі, скажімо, макарони висушити (мєчтатєльно так) то ув них можна буде забивати травку....


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-05 01:32:49 ]
тіки зара дійшло) батарею!! на ногу-у-у!! (відсаху...ться)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-05-05 01:36:33 ]
оОоООООООоо.... дададададададададададададада. Да! І потім в тюрягє можна це міняти на сигари і текілу. А можна і не міняти. Можна продавати. 1 макаронину висушену на 100 г насіння.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-05 01:39:44 ]
є-є-є-ссссссс! головне - шоби макарони були дліннніііііі-і-і-і!
до речі, аутір спостерігав як крутять трьохметрову сигару, а потім ріжуть її на манесечкі сигарки - по 15-20 сантимів. отак-от. так що з макаронами можна вчиняти так само!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-05-05 01:44:47 ]
дліііііініє макарони бувають тока спагетті. але ж там дірочок нема. от чого так несправедливо все у світі? як дліііне, так без дірочок. а як з дірочками - то рожки якісь? а так би який бізнес був (щось рах...є в умі).

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-05 01:56:09 ]
а есссі клєіть (задумливо так)... ілі сшивать (нєнєнєнє.... нє то...) а шо ессссі... (робиться страшно) клонувати!!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-05-05 02:10:10 ]
клонувати? рожки?? зачєм нам так багато коротких рожків (чи рожек?) от якби був такий сорт макаронів, щоб якраз під косячок... (мрійливо дивиться на хробачка, що тихенько повзе поруч)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ні Но (Л.П./Л.П.) [ 2009-05-05 01:29:15 ]
Маша!!!! ти вернулась!!! йди, радной мой, я тебе обійму :-**
пси. а малчік з попередньої світлинки - гарнюсий такий - нині де? :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-05-05 01:32:27 ]
Канєшна, вєрнулась! Ше б пак! На, обнімай мене :) І ти, дивлюсь, на запашок прибігла :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ні Но (Л.П./Л.П.) [ 2009-05-05 01:45:39 ]
та при мені, радноє наше дітьо полка, тільки згадай про сушеню.... на будь-якій відстані почую :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-05-05 01:49:26 ]
і ти думаєш оце випадково? аутір спеціяльно цю тему розвинув, щоб такі наївні і довірливі дівчатки, як ми, як метелики, позліталися.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-05 01:51:32 ]
довірливі - ше куди не йшло! а от нївні - аутір дуже й дуже сумнівається...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-05-05 01:54:13 ]
а чому? подивись на наші обличчя - хіба не сама наївність? ці очі не можуть брехати...
а аутір на новій світлинці схожий на починаючого "хресного батька" (made in Italy).

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ні Но (Л.П./Л.П.) [ 2009-05-05 01:55:24 ]
...маша, улибаємся і машем, зображуючи максимально наївний вигляд...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-05 02:07:31 ]
по перше (розпрямляє пальця) то заставка, а по друге (загинає того ж пальця) з чого ви взяли шо то автір. ґа?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-05-05 02:25:23 ]
(зачаровано дивлячись на двічі зігнутий аутірський палець) - а по шляпі узнали.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-05 01:34:52 ]
малчік ріс_ріс_ріс_ріс і виріс.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-05-05 01:37:03 ]
і тепер курить висушені макарони.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ні Но (Л.П./Л.П.) [ 2009-05-05 01:44:14 ]
а то я дивлюсь, шо то у нього в зубах, у взрослого такого, димить...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-05-05 01:46:15 ]
кажу ж тобі: висушена макароніна. от вже ні разу не грамотна якась дєвачка ти :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-05-05 01:46:35 ]
Я ото хотіла нову твою світлинку до свого вірша , де про Че.... Але злиє сіли не дають. :( Нічого не дають:(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-05 01:46:37 ]
не димить, а тіко почало диміти - там скромненький такий завиточок: це практично не щитаєця.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ні Но (Л.П./Л.П.) [ 2009-05-05 01:56:19 ]
отут є гарні кролики. до макаронів... http://2photo.ru/category/strange_paint/


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-05 01:59:11 ]
мені нравиться дєвочка с дирою в груді.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ні Но (Л.П./Л.П.) [ 2009-05-05 02:10:19 ]
а мені парасоля, чувак у храмі, слон... і прочі авторські ретроспекції від Yves"а Lecoq"а. схиблений і веселий :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-05-05 02:14:45 ]
о! слон! дуже нам підходить! з нього ж вже готові матриці полізуть!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ні Но (Л.П./Л.П.) [ 2009-05-05 02:20:12 ]
а чим слон гірше дєвочки?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-05-05 01:59:25 ]
Ти , от мені , Сергію, скажи. Чого у мене навпроти твоїх відповідей чарівна кнопочка " відповісти " не вмикається? Може тут валшебніца є та поверне кнопку. Ти ж , таки, чоловік, більше якоїсь кішки розумієш?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-05 02:02:17 ]
ти, мабуть,працюєш в Опері, або ще в чомусь мудрьоному.
я так пойняв, що гілляка вітвиться тільки в Експлорері (вибачаюсь за слово)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-05-06 03:29:21 ]
Так. Але сьогодні все нормально :) Полікували.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-05-05 02:05:19 ]
так, дєвачка згодиться - вже готова дірочка є. тільки з глазками в неї шось не теє.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-05 02:09:26 ]
глазки в дєва-дєва-дєва-дєва-... (згадує крилова, але вчасно зупиняється) чкі не головне. головне в неї - оті шлангочки_вєрьовочки із груді торчащіє.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-05-05 02:12:28 ]
так тоді її ще можна і як бульбулятор використовувати! два в одном!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-05 02:15:35 ]
а шо єсссіііі оті шлангочки_вєрьовочки з"єднати між собою в довільному порядкові, а не так як вони були порвані (робиться дуже цікаво.... практично закоху...ться в неї)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-05-05 02:18:48 ]
ніззя закохуватися в клоновиробників. це шкодить здоровлю психічному.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-05 07:32:05 ]
автір видалив останні 378 коментів, як гіпотетично кофліктні і несуттєві - він за мир у всьому мирі (передусім), а тим паче на своїх сторінках (цієї практики його навчила редакція :)
а новенька світлина Великого Змія має всіх примирити остаточно, бо він також за мир у фсьому мирі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-05-05 12:49:25 ]
тільки оту вчорашню світлинку (заставку) далеко не ховай.
А де у Великого Змія тамагавк? У настаящєго індєйця має бути тамагавк.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-05 13:03:25 ]
топірець - то на сьогодні не актуяльно: ондички, бачиш, в нього довжелезний такий косяк.... чи то макаронина сушена?... як би там не було, але вождь готовий пустити її між присутніми :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-05-05 21:37:22 ]
по колу, кажеш? тоді останній буде дуже нервуватися. бо всіх багато, а макарон, як завжди, мало :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Руденко (М.К./Л.П.) [ 2009-05-05 08:47:35 ]
...хотілось сказати багато...
(додав комент... мовчки встав і, вирвавши з "корінням" дроти, викинув системник
у безодню власного єства, яка і ближча,
і глибша... потім сів на краєчку прірви
і почав доростати до мовчання.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-05-05 17:24:15 ]
Легше було видалити якраз З00 з гаком цілком адекватних коментарів.:))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-05 23:57:24 ]
разом з автором.
колективний добровільно_примусовий суїцид.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-05 10:06:55 ]
я тебе теж радий бачити, друже :)
(сідає поряд і теж намагається практикувати те саме)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Влад Псевдо (Л.П./Л.П.) [ 2009-05-05 16:28:09 ]
добре є, ви мені починаєте подобатись. більше сказати поки що нічого не можу, але ваші речі (вірші) задівають за живе)))))))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-06 00:02:58 ]
я вам починаю подобатись? (виприскує на себе півбанки шипру) а-а-а... ви про вірші (дещо розчаровано)
дякую, Владе.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2009-05-08 00:02:03 ]
Коли космічне серце татчиниче
збирає баб і гупає в словах,
тоді у споднях свище, ніж зазвичай,
і значно глибше баби кажут ах.

Тоді вони розверсті до основи,
і з пустоти нашіптуються знову –
оту зарази – прямо на очах!
І він – у цьому вічному кипінні
[підковує то риму то склепіння]
чекає щоб текілу розпочав!

Сергійку, абаба...абабагаламага - есть пра-па-па (парададуємся)-зіція промовчати за випивку!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-05-08 07:58:31 ]
я ж кажу - ЮЛК! /Юрчег - красавчег/
ну, промовчтаи - так промовчати... (ховає за спину татчиничі руки з пустими стаканами. ув очах непідробний татчиничий сум)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Строкань (М.К./М.К.) [ 2009-05-26 10:23:30 ]
як завжди гуд. За "редактора Христа" - окремий гуд. Сила цих віршів у тому, що спочатку сприймаєш мелодію, а вже потім повертаєшся до окремих слів та змістів. Дякую


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Левандівський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-03 19:27:30 ]
Перечитав із задоволенням і захопленням! Без перебільшення і зайвих дифірамбів ви є майстром слова! Натхнення вам!
"цінуй себе, віддай належне тузі –
і до мовчання з часом доростеш!"
Дуже глибоко і символічно. Мовчання - справжнє мистецтво. Маю лише таке питання: чому ви пишете такі розлогі поезії? Це ваш прийом чи творче кредо або задум. Я питаю. тому що ваші поезії складаються з декількох різнопланових віршів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-09-29 23:37:10 ]
такі розлогі, бо ліньки постити маленькі текстики багато разів, чесно.
просто якось написав 6 півсонетів.
а далі вже - традиція: менше як по 6 не можна.
хоча, вони не завжди між собою міцно пов"язані.
дякую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вітер Ночі (Л.П./М.К.) [ 2009-10-05 00:03:51 ]
Приєднуюсь до шанувальників...)))