ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Сергій Губерначук
2025.12.16 13:22
Порадуй моє тіло – я готовий.
На ланцюгах моя труна – ореля.
Тих не почуй, хто про мій дух злословить.
Вони ніколи не були в моїх постелях.

Дай доторкнутися рукою до любові,
не відсахнись від мертвої руки, –
бо то не смерть, – то понагусло крові

Юлія Щербатюк
2025.12.16 13:21
Не спішіть серед шторму і злив
промовляти: "Пройшов!". Все складніше.
"Пал, що наскрізь обох пропалив,
безпритульними потім залишив".

Не спішіть ви твердити про те,
що прочитаний вже до основи
ваш роман. Є багато ще тем.

Юрко Бужанин
2025.12.16 12:37
Дивлюся в небо — там зірки і вічність,
А під ногами — грузько, як життя.
Сусід Євген, утративши логічність,
Штовха у безвість баки для сміття.
А я стою, немов антична статуя,
В руці —"Первак", у серці — порожнеча.
Дружина каже: «Досить вже бухати,

Артур Курдіновський
2025.12.16 12:21
Сувора Совість дивиться на мене,
Тримає міцно землю й небеса.
Ніколи не виходила на сцену -
Далеко не для всіх її краса.

Тверді слова не промовляє гучно,
Все пошепки. І погляд вольовий.
Мені нелегко. Я - її заручник,

Олександр Сушко
2025.12.16 10:42
Я - чарівник, слуга сяйних казок,
Ерато благородної невільник.
Тож віршопад пахтить, немов бузок,
У строфах - муси, слоїки ванільні.

МрійнА оаза! Щастя береги!
Повсюди айви, квітнучі оливи!
Рожевий мед любової жаги

Тетяна Левицька
2025.12.16 09:36
Буває, що чоловіки
ідуть із дому без валізи,
без штампа в паспорті та візи,
без вороття і навіки
в країну вільних душ, туди,
де благодать незрозуміла
стирає росяні сліди
серпанків яблунево-білих.

Віктор Кучерук
2025.12.16 06:08
Зима розквітла білизною
І світ морозом обдала, -
Красу створивши бахромою,
Оторочила півсела.
Сніжок порипує й блискоче
Навкруг холодна бахрома, -
Така зима милує очі
Та душу тішить крадькома.

Ярослав Чорногуз
2025.12.15 21:19
Теплом огорнута зима
Прийшла, нарешті, забілила
Цей світ чорнющий крадькома,
Поклала осінь у могилу.

Та раптом знов прийшла теплінь,
Лягла на плечі сніготалу.
Аж він од радості зомлів...

Тетяна Левицька
2025.12.15 20:55
Мій Боже, не лишай мене
одну на паперті юдолі.
Не все, мов злива промайне
у ніжних пелюстках магнолій.

За що не знаю, і мабуть,
я більш того не хочу знати,
залляла очі каламуть

Сергій СергійКо
2025.12.15 20:27
Ніч наповнена жахом,
Ще страшнішим за сон, –
Кров'ю вкрита і прахом.
Замінованим шляхом
Нас штовхають в полон.

Обгорілі кімнати
І відсутні дахи.

Борис Костиря
2025.12.15 19:55
Я повертаюсь у минуле,
А в цьому часі бачу я
Себе у смороді й намулі,
Де йде отруйна течія.

У мерехтінні й шумовинні
Світів, епох, тисячоліть
Шукаю я часи невинні,

Іван Потьомкін
2025.12.15 19:00
Знову в Ізраїлі дощ...
Це ж бо Кінерету щось.
Це ж бо і нам без труда
Лине цілюща вода.
Хай ти промок, як хлющ,
Очі-но тільки заплющ,-
І, мов в кіно, ожива
Вбрана у квіт Арава.

Кока Черкаський
2025.12.15 14:41
цьогоріч ми всі гадали,
що до весни буде осінь,
але ось зима настала,
мерзнуть пейси на морозі.

не захистить від морозів
і від вітру лапсердак,
простужусь, помру,- хто ж Розі

Ольга Олеандра
2025.12.15 11:12
Кришталики снігу вкривають подвір’я.
Коштовні, численні – лежать і блищать.
Зима білобока розпушеним пір’ям
притрушує сльоту буденних понять.

Легкий морозець доторкається носа.
Рум’янить пестливо закруглини щік.
Вигулює себе зима білокоса,

Артур Курдіновський
2025.12.15 08:16
Ви можете писати папірці,
Тягнути у безсовісні угоди -
Та тільки знайте: гнів мого народу
Не спинять вже ніякі стрибунці.

Вам затишно? Не бачили ви тих
В Ізюмі вбитих, страчених у Бучі?
Запам'ятайте: помста неминуча

Микола Дудар
2025.12.15 07:40
Попри снігу і дощу,
Попри слюнь від всячини —
Я не згоден, не прощу,
Краще б розтлумачили…
Попередження своє,
Попри зауваженням,
Настрій кожен з них псує
В мінус зоощадженням…
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Інша поезія):

Павло Інкаєв
2025.11.29

Анелла Жабодуй
2025.08.19

Равлик Сонний
2025.06.25

Пекун Олексій
2025.04.24

Олександр Омельченко
2025.04.14

Вероніка Художниця
2025.04.06

Эвилвен Писатель
2025.03.09






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Василина Іванина / Інша поезія

 Про малювання і вишивання :))
на палітрі серця
змішати фарби почуттів
розписати
полотно ночі
синім по чорному
жовтим по чорному
....
нитку розлуки
до нитки чекання
жовту до синьої
синю до жовтої
вишити древнім узором
чорне полотно ночі
....
чи зможемо з хаосу
клаптів
галактик
створити
єдиний всесвіт
.....
космос кохання – це
злагода
серця і слова
тіла й душі
чуєш
отож








      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-11-22 18:40:38
Переглядів сторінки твору 12178
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.894 / 5.5  (4.879 / 5.51)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.808 / 5.49)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.747
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2025.02.21 15:55
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Шумахєр Ілько Біленко (Л.П./Л.П.) [ 2009-11-23 04:01:22 ]
Феноменально! Дуже подобається!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2009-11-23 20:02:18 ]
О-ЛЯ-ЛЯ!
Навіть не думала, що тут хтось це знайде :(
Уклінно дякую, шановний Ільку, за візит, я просто вражена Вашим відгуком!!!
(це і справді дуже-дуже приємно мені, я чисто розгубилася, не можу слова позбирати:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зоряна Ель (Л.П./М.К.) [ 2009-11-23 20:09:59 ]
Ага, вирішили приховати, пані Василино?!))
А не вдалося:)
Дуже гарно, мені сподобалося!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2009-11-26 22:26:20 ]
Зорянко, щиро дякую! Я не ховаюся, навпаки, сама себе шукаю :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2009-11-24 12:48:17 ]
Василино, рушники вишиваєш?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2009-11-26 22:28:53 ]
Дорогий ОК, не вишиваю вже давно, хоча й кортить. Після цілоденного сліпання на роботі – очі болять. Тай не треба це вже нікому, здається.
Але часто уявляю, який би я рушник вишила – і на мить він видасться шедевром :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Зубар (Л.П./Л.П.) [ 2009-11-25 15:57:14 ]
Як читач скажу, що зміст може бути. Але багато недоробок, недбалості у висловлюваннях, мені так здається. Дивіться: полотНО Ночі
синіМ ПО Чорному
жовтим по чорному і так далі.
І все враження вже зіпсовано таким недоглядом чи невмінням.
З пошаною Іван.
....

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2009-11-26 22:32:02 ]
Звісно, шановний Іване, Ваша правда щодо недоробок... але це не від недбалості. Поки що краще не виходить. Так, забагато "фонетичних" ляпів тут, мені соромно, справді :((
Дякую Вам за щирість.
...буду думати :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2009-11-27 15:41:05 ]
Василино, здається я розумію запитання Світлани Луцкової. Синій колір - колір чекання?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2009-12-10 09:01:50 ]
Шановний Олександре, синій колір, гадаю, трактується в різних народів чи в різних регіонах досить широко. У мене чомусь він асоціюється із відданістю, чеканням, вірністю, спокоєм душі.
У рушниках верховинських наших, як мама казала, має бути чорне, червоне, зелене і жовте – це традиційно. Але рушники мають різне призначення, тому й інші кольори використовувалися. Я пам’ятаю бабусині примовки: жовта нитка – оби сонце не заходило з твоєї судьби; чорна – оби твоя дорога до вогню пекельного не довела; зелена – оби була сь багата на все добре, як земля весною; червона – оби зле око сили над тобою не мало ніколи; синя – оби був тобі хосен завжди із роси й води...
а ще казали, що синє – небо-вічність , жовте – сонце-життя, чорне –земля-смерть, тобто увесь наш всесвіт у цих трьох кольорах мабуть.
утім, це аматорський погляд, спеціально я не цікавилася цим, усе якось інтуїтивно :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Луцкова (Л.П./М.К.) [ 2009-12-19 01:01:48 ]
Саню,ти мене вражаєш :) Як ти довго пам'ятаєш мої запитання і як гарно їх інтерпретуєш:) За вікном - синя ніч, а я ось спец. тобі характеристики синього вишукала (за системою АУС - ансамбль універсальних світів :) - сфера надсвідомих механізмів творчості, любов до краси і гармонії, захоплення мистецтвом, поетичність, символізм мови... І ще є :) Василинко, вибачте, за неліцензоване використання простору...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-12-02 19:50:14 ]
Василинко, а чому ти віднесла це до "Іншої" поезії?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2009-12-10 09:30:13 ]
Це, Любо, вийшло стихійно: коли поміщала, там виписало, що неримовані і неритмізовані твори слід давати в "іншу поезію", я автоматично і натиснула туди, а потім не могла цей твір знайти, аж поки не з’явився коментар шановного Ілька :))
тепер я вся в роздумах, що це таке інша поезія, але ще не прийшла ні до якого конкретного висновку :(((


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-12-10 09:56:16 ]
Боюся, Василинко, що про це не знаю ніхто :) Але в будь-якому випадку, в даному творі є всі ознаки, щоб віднести його до віршу. Тобто заходиш в Редагувати і просто змінюєш рубрику.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-10 10:56:53 ]
Василино, просто будьте уважніші і більш вимогливі до себе.
Ми всі, у першу чергу, шукаємо причини на стороні.
Але на стороні пропозицій для публікацій НАПИСАНО:

• Інша поезія - не ритмізовані композиції

І де тут говориться про НЕРИМОВАНІ? :)


Проблема із неритмізованими композиціями і справді існує, але це не проблема "Поетичних Майстерень", а загальна проблематика Поезії.

Потрібно сказати собі чесно, більшість із нас не задумується про ритмічний малюнок своєї композиції. Але якщо у ньому існує РИТМ, то це ритмізована композиція, якщо РИТМУ не має, то не ритмізована, правильно?

РИТМ, -у, ч. 1. Рівномірне чергування впорядкованих елементів (звукових, мовних, зображальних і т. ін.), циклів, фаз, тих чи інших процесів і явищ.

Тим не менш, адміністрація спеціально виокремила гострі питання підрозділом "Іншої поезії", аби
а) наші автори більш вільно експериментували у цьому напрямку, бо наразі оцінка за такі композиції не впливає на загальний рейтинг автора, але дозволяє акцентувати кращі тексти на відповідній головній сторінці "Іншої поезії" http://maysterni.com/?type=18
б) напрацьовувались критерії оцінювання і розуміння "неритмізованої поезії",
в) з'явилися авторитетні оглядачі цього напрямку, які би оперували певною логікою відповідного творчого процесу.

Аби ми врешті чули щось, на кшталт:
"Не ритмізована поезія зберігає певну вірність віршу і є саме поезією, а не прозою, тому що в ній виявляється кореспондування рядів, графічно виділених авторською установкою на вірш. У таких "розкутих" композиціях, на відміну від всіх "невільних" систем, немає наскрізних заходів повтору (склад у силабічної, стопа в силабо-тонічної, наголос в тонічної системах). Неритмізована поезія будується також і на повторенні, коли періодично змінюють одна одну фонетичні сутності різних рівнів, причому компонентами повтору може бути фонема, склад, стопа, наголос, клаузула, слово, група слів і фраза..."


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2009-12-10 16:54:15 ]
Шановний Володимире, дуже рада Вашому візиту :)
Дякую за пояснення, я й справді не дуже уважною часто буваю, факт; мабуть, тому й неправильно вичитала правила :((
...а от щодо вимогливості і пошуків причин (причин чого?)на стороні, то я не зрозуміла, до чого це стосується; бути ще більш вимогливою до себе – не думаю, що зможу, тут я стараюся по максимуму, повірте, так уже життя склалося; але ж Ви розумієте, що результат не завжди адекватний старанням :(
... про ритм: я філолог, у мене були прекрасні, вимогливі викладачі теорії літератури, то щось іще в пам’яті лишилося :) але Ви правду кажете, я не задумуюся наперед, що писатиму зараз твір тим чи іншим ритмом чи без нього, здебільшого це інтуїтивно... Мабуть, треба на майбутнє перевіряти схемою абощо, якщо так впадає в очі моя "невимогливість" щодо цього :(
Вибачте, будь ласка!
Але я така рада з Вами поспілкуватися, мені приємна Ваша турбота, правда-правда. Що може бути страшніше байдужості, коли нікого твоя доля не цікавить...
...а бали – якщо опиратися на слова біля наших оцінок, то для мене, вірю, найбільш реальні такі "було б добре, якби"...
Тому що я ні разу ще не відчула того, що мій твір направду вже "добрий" – абсолютно у кожному я бачу безліч недоладностей, які, на жаль, не вмію виправити... Це погано, звісно.
Але мені тут приємно бути; тут, у Вас, стільки талановитих людей, і добрих людей, і Ви допомогли мені у важкі часи – і я Вам щиро дякую за це. І сподіваюся на Вашу підтримку й надалі :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2009-12-10 16:55:50 ]
О-ЛЯ-ЛЯ, як багато вийшло :((
але так захотілося поговорити, вибачте, будь ласка :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-10 19:00:29 ]
З вами, Василино, завжди хочеться погоджуватися.
Та й мені завжди приємно з вами спілкуватись, і радий чути, що вам теж це цікаво, що ви вмієте перетворювати важкі часи на легші.
І нехай тонкощі вашого сприйняття блищать на постійно ясному сонечку буття. Із тоненьким насправді легше дати собі раду, аніж із грубим, це ми, чоловіки, добре розуміємо. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2009-12-11 13:29:53 ]
Ну от, а тепер буду розмірковувати над цією метафорою про тонкощі сприйняття і сонечко буття
:((

хоч би знову не наплутати шось :))
не забувайте мене, шановна РМ!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-10 11:00:28 ]
Щодо цієї композиції, то думаю, що вона на межі, але в розділі "ритмізованої" поезії - ця композиція цілком закономірно може отримати нижчий бал, аніж у розділі "Іншої поезії". Бо ритмізація тут дуже специфічна, і, як на мене, більш "Іншопоетична".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-11 12:42:31 ]
А я про синій колір не знав. Та й інші трактував по іншому.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2009-12-11 13:38:59 ]
Олександре, рада Вам, але, бачу, Ви так швидко зникаєте :))
щодо кольорів – це ж здебільшого суб*єктивно, правда?
і це по-різному виявляється у різний час і в різному місці:
моя міжгірська бабуся, напр.,вважала, що жінці у тридцять не можна носити одежу світлих, не кажу вже яскравих, кольорів; у сорок треба переходити тільки на сині, зелені, коричневі барви, а після 50 – чорно-сіра гама...
а інша бабуся – з іншого регіону– і в 60 носила квітчасті оранжеві, червоні хустки...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-12-11 13:42:45 ]
зможемо!
безперечно!
кожне гаптування= Всесвіт, якщо в нього вкладено душу.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2009-12-11 13:49:17 ]
...от оптимістка моя дорога :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-11 14:32:24 ]
Василино, а чому ми знов на Ви? Я щось не так сказав. Убий бог не розумію!
А про кольори гадав червоний то любов, чорний то журба, жовтий то розлуки, а зелений колір надії.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2009-12-11 15:14:59 ]
Я теж так ці зазвичай кольори трактую :) так воно утвердилося, гадаю, саме з літератури. Але інколи із підсвідомості виринає й інше тлумачення :)
а синій птах щастя? – теж література...
На "Ви" вийшло мимовільно. Чомусь не хотілося звертатися на пароль "ОК", а в поєднанні з повним іменем якось не посміла казати "Ти". Так що ти тут не винен ні в чому :)) просто це ім*я мені якось офіційним і холодним здається, та й настрій щось грипозний.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-11 15:35:28 ]
Василино, називай Комарова як тобі зручно. Синій колір колір чекання! Це звучить. Казали ще це колір удачі, навіть колір авантюри.
Але твоя бабуся гарно говорила. Василино, давай свіжий вірш!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2009-12-12 18:00:14 ]
Ой, дорогий ОК, не пишеться. Десь місяця півтора тому загубила старі зошити, які так довго збирала по світу, а з ними і цьогорічні "літньо-осінні" творіння – і щось так мені зле стало. Вперше пошкодувала за такою пропажею. Треба було в комп закинути, а я люблю на листочках правити довго і нудно. І нічого більше не пишеться. все:(((


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Редчиць (М.К./М.К.) [ 2009-12-18 05:14:12 ]
Чую! Отож... Нехай кольори веселкують
на щастя-долю... На гарну пісню!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2009-12-20 14:24:57 ]
ДЯКУЮ!!!
життя – завжди пісня :)
тільки яка?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Луцкова (Л.П./М.К.) [ 2009-12-19 01:05:03 ]
Про малювання, вишивання і писання :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2009-12-20 14:25:23 ]
Найбільше, Світланко, таки про писання :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Михайло Десна (Л.П./М.К.) [ 2010-02-08 23:22:32 ]
А Наталя Лівицька-Холодна писала так: "Чорний колір – колір зради, а червоний – то любов..."
Що, врешті, теж традиційно :)