ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Ольга Олеандра
2025.12.15 11:12
Кришталики снігу вкривають подвір’я.
Коштовні, численні – лежать і блищать.
Зима білобока розпушеним пір’ям
притрушує сльоту буденних понять.

Легкий морозець доторкається носа.
Рум’янить пестливо закруглини щік.
Вигулює себе зима білокоса,

Артур Курдіновський
2025.12.15 08:16
Ви можете писати папірці,
Тягнути у безсовісні угоди -
Та тільки знайте: гнів мого народу
Не спинять вже ніякі стрибунці.

Вам затишно? Не бачили ви тих
В Ізюмі вбитих, страчених у Бучі?
Запам'ятайте: помста неминуча

Микола Дудар
2025.12.15 07:40
Попри снігу і дощу,
Попри слюнь і всячини —
Я не згоден, не прощу,
Краще б розтлумачили…
Попередження своє,
Попри зауваженням,
Настрій кожен з них псує
В мінус зоощадженням…

Віктор Кучерук
2025.12.15 06:33
Дочекалися і ми
Явних проявів зими -
Прошуміла завірюха,
Вкривши землю білим пухом,
А опісля на мороз
Несподівано взялось,
Ще й канікули тривалі
На догоду нам настали...

Тетяна Левицька
2025.12.15 00:20
Чого хоче жінка, того хоче Бог,
а ти про що мрієш, панянко?
Усе в тебе є: на полиці — Ван Гог,
у серці палаючім — Данко.
В піалі фаянсовій щедрі дари:
червона смородина, сливи.
Корицею пахнуть твої вечори,
терпкими кислицями зливи.

Борис Костиря
2025.12.14 22:21
Зима невідчутна і геть невловима.
Непрошений сніг скиглить, проситься в рими.

Куди ж закотилась її булава?
Напевно, порожня зими голова.

Ми втратили зиму, як грізний двобій
Переднього краю ідей і вогнів.

Іван Потьомкін
2025.12.14 18:39
Той ряд бабусь,
Що квіти продають на Байковім, –
Здається вічний.
Їх або смерть обходить стороною,
Або ж вони…
Bже встигли побувати на тім світі.
Порозумілися з Хароном
І вдосвіта вертаються до нас.

Артур Сіренко
2025.12.14 17:36
Цвіркун очерету співає сонети зірок,
А море зелене озерне
підспівує шелестом:
Тихо падають краплі, пугач Улісс
Чекає рибалку, в якого кишені
Повні каштанів, які назбирав
У світлі жовтого ліхтаря Місяця
На вулиці нео

Ярослав Чорногуз
2025.12.14 15:10
По піску у Сахарі ідуть,
Угоряють від спеки пінгвіни,
Перевернута метеосуть -
Модернового хеллоуіну.

Все у світі тепер навпаки --
Вже снігами мандрують верблюди...
Сніг скупий, ніби зниклі рядки,

Євген Федчук
2025.12.14 11:48
Туман висів, як молоко густий.
В такому дуже легко заблукати.
І будеш вихід цілий день шукати,
І колами ходити в пастці тій.
Коли він свою гаву упіймав
І не помітив. Мов мара вхопила
В свої обійми. Коли відпустила,
Товаришів уже і слід пропав.

Світлана Пирогова
2025.12.14 10:33
Якби усі людей любили,
То, звісно, в думці не було б війни.
Але в сучасників гора вини,
Яка і породила бійню.

Зупинить хто це божевілля,
Що вміщує в собі ненависть,зло.
Горить у полум'ї людина й тло,

Тетяна Левицька
2025.12.14 10:29
Красою приваблював завше,
літав за туманами в брід.
Тонув комашнею у чаші —
п'янким і бентежним був світ.
Із кокона гусені вийшов
метелик у ясну блакить.
Віночком заврунилась вишня —
сніжисто на сонці ярить.

Віктор Кучерук
2025.12.14 09:23
Перед мною уранці
Натюрморти малі -
Чай видніється в склянці
Та папір на столі.
А ще фрукти і квіти
Кличуть часто в політ
Мрії з настрою звиті,
Думам різним услід.

С М
2025.12.14 06:11
Стіна що із пророцтвами
По швах потріскує
На інструменті смерті ще
Яскраві сонця вилиски
Ще навпіл роздираєшся
І снами і кошмарами
О хто вінка поклав би там
Де тиша крик затьмарить?

Мар'ян Кіхно
2025.12.14 04:43
Мені приємно у твоєму товаристві.
Я навіть не навиджу тебе.
Можливо, зазнайомимося близько й
колись-то збіг обставин приведе

нам кілька років пережити разом.
Тобі подібну я подеколи шукав
і ти не проти. Звісно, не відразу.

Мар'ян Кіхно
2025.12.14 02:46
Повстань!
Страшний бо Суд іде,
почеплений, як материнська плата,
немов дощу тяжка мені заплата,
та батьківський нечуваний
хардрайв.

Прівіт, мала.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Максим Семибаламут
2025.12.02

І Ірпінський
2025.12.01

Павло Інкаєв
2025.11.29

Артем Ігнатійчук
2025.11.26

Галина Максимів
2025.11.23

Марко Нестерчук Нестор
2025.11.07

Гриць Янківська
2025.10.29






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Василь Світлий (1968) / Вірші

 Загублений
Не розкаяний і покараний,
В ніч загублений, в день не знайдений.
Умивавсь колись тими росами,
Та життя пішло перекосами,
Перекосами понад річкою.
Як, з мечем тепер чи зі стрічкою ?
Де Ти, Господи, поруч демони,
Від знебарвлення місяць кремовий.
У недільний день - свіжі голуби,
На базарі хтось виніс коливо.
Огорнуся я давнім спомином,
А орли снують понад комином
І дим стелиться все городами,
Підіймає бунт між народами.
Поталанило бути згорбленим,
Ледь навприсідки, трохи стомленим.
З мудрим янголом тихим поступом
Увесь рік провів за «Апостолом».
Не розкаяний і покараний,
Може, дощ пройде…
Буду знайдений.

15.07.12




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2012-07-15 20:38:36
Переглядів сторінки твору 9507
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.762 / 5.5  (4.886 / 5.47)
* Рейтинг "Майстерень" 4.655 / 5.5  (4.709 / 5.39)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.722
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2018.04.09 14:31
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Флора Мілєвська (М.К./М.К.) [ 2012-07-15 20:54:41 ]
гарно, філософськи,
ритм надзвичайно гарний


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-16 23:21:48 ]
такий ритм вперше нащупав :)
Дякую за відгук, Тетяно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Нечуйвітер (М.К./М.К.) [ 2012-07-15 21:11:54 ]
Добре написано, Василю, вагомо.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-16 23:28:42 ]
Ось щось таке створилося незвичне...
Через те приємно, що з вашого боку цей експеримент знайшов і схвальний відгук, і добру оцінку .
Дякую, Ярославе.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Лахоцька (Л.П./М.К.) [ 2012-07-15 21:55:08 ]
Якщо весь рік за "Апостолом", то звідки ж демони? :)))
жартую, сподобався вірш.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2012-07-16 19:38:34 ]
Олю, а тут не до жартів. Бо наскільки людина прагне вищого, настільки її стараються стягнути звідти. Звісно хто ж.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-16 23:30:43 ]
Після Володі і добавити більше нічого.
То ж щиро дякую, що завітали.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2012-07-16 08:24:44 ]
Вітаю, друже!
Підтримую високу оцінку цього глибокого вірша!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-16 23:32:16 ]
Дякую, друже.
Знаєш, сам не сподівався на таке.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олена Кіс (Л.П./Л.П.) [ 2012-07-16 08:34:02 ]
"На базарі хтось виніс коливо.",
але " Буде знайдений" (!)
глибокий,цілісний вірш, сподобалося!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-16 23:34:14 ]
Дякую Вам, Олено.

До речі ця фраза - На базарі хтось виніс коливо - теж мені найбільше.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-07-17 19:30:54 ]
а можна запитати, а що ця фраза означає дослівно?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2012-07-16 10:00:09 ]
покараний - знайдений не рима, ще й два раза, так само згорбленим - стомленим, не рима.
росами - перекосами, річкою - стрічкою, спомином - комином, городами - народами - рими надто примітивні для майстер класа, або так віршують початківці.
про́йде - збиває ритм у і без того слабкому закінченні. Що ще? Як, з мечем - неприродній збіг приголосних, давнім спомином, рік провів, дощ пройде - також не сильно достойно. Перекосами понад річкою? У недільний день - свіжі голуби, На базарі хтось виніс коливо. Це точно до Яни Устимко для пародії. Про Апостола навприсядки Оля Лахоцька вам зауважила. За які вершини тут Нечуйвітер 5.5 ставить це загадка.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Осока Сергій (Л.П./М.К.) [ 2012-07-16 19:32:07 ]
ну так, це про техніку. А щодо емоцій - картина та ж сама, як не гірша. Вірш прочитується, забувається, від нього нічого і ніде не зостається. Пласко, безпомічно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2012-07-16 19:54:43 ]
Ви, Сергію, наче й праві, але відносно емоції є й інші думки.Суб"єктивізм напевно грає ролю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Осока Сергій (Л.П./М.К.) [ 2012-07-16 19:59:14 ]
Володимире, абсолютно. І тут працює принцип "скажи мені шо тобі подобається, і я скажу, шо пишеш ти сам"


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2012-07-16 21:47:09 ]
Навряд чи треба цю тему продовжувати, а то буде знову дев'ять сторінок біблійних коментарів. Мене цікавив технічний бік питання і відповідь автора, і все.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Осока Сергій (Л.П./М.К.) [ 2012-07-16 21:56:48 ]
відповіді автора сьогодні мабуть не буде, бо вже дуууже пізній час! а хто рано встає - тому бог дає


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-16 23:57:42 ]
Радий вас бачите, п. Сергію, на своїй сторінці.
А те, що емоції кепські... Даруйте, може, день такий. Але без позитиву не обійтися. Тішить хоча б те, що ви за голову не хапаєтеся ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Осока Сергій (Л.П./М.К.) [ 2012-07-16 19:52:02 ]
а щодо оцінки, то... редакторам, щоб Ви знали, дано бачити такі речі, які простим смертним не побачити ні за що і ніколи. Тому не варто піддавати сумнівам оцінки людей справді обраних і дуже достойних!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2012-07-16 21:50:36 ]
+100


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-17 00:05:09 ]
Іронізуєте... Дарма. Здається, що за вами слідом ніхто не ходить і не "редагує" ваші оцінки.

А взагалі, якщо щось муляє наше око, то варто протерте все таки око, а не те що дошкуляє :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Осока Сергій (Л.П./М.К.) [ 2012-07-17 00:41:54 ]
не варто робити припущень, тим більше - оцінок тут я не ставлю взагалі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-17 01:22:33 ]
Авжеж. Лише оцінюєте "оцінки" інших, це чималий труд.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2012-07-16 21:57:22 ]
Могорич з пенсії, нмсдд.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-17 00:06:43 ]
Щось це мені вже нагадує...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-16 23:51:25 ]
Спокійно, Еді, бо не все так погано, щоб посипати собі голову попелом. Звісно, якщо не розмінюватися на мідяки, Нечуйвітер оцінив головне - намагання осягнути автором нові обрії в своїй творчості. В таких випадках, як кажуть, підставити плече цінніше ніж ногу. Щодо "не рими", "примітиву", "майстер клас", і т.д... - речі, як на мене, другорядні, коли є бажання творити і експериментувати.

А проникати у зміст твору(звісно, якщо він там є :))- це вже, даруйте, робота читача, а не автора. Хоча б тут: У недільний день - свіжі голуби. Тут слово - "свіжі" (свіжина) у не дільний день і дає ключ до розгадки ... Хоча, ви так не любите марнувати час, роздумуючи над біблійними істинами :(

Та в будь-якому випадку за коментар вам вдячний.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Осока Сергій (Л.П./М.К.) [ 2012-07-17 00:45:04 ]
Про біблійні істини - це Ви прямо в точку. А щодо першо-другорядності, то на жаль текст - це єдність змісту і форми, і якщо в ньому техніка шкутильгає на обидві ноги, то нові обрії, як Ви їх назвали, помітити вкрай важко.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-17 01:05:12 ]
Добавте: єдність форми і змісту в ідеальному баченні (властивому лише для добродія Осоки). А горщики не святі ліплять. І це досягається не похапцем, а в процесі.

Було б бажання, то можна помітити навіть коли "шкутильгає на обидві ноги".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-07-17 19:29:18 ]
Єдність форми і змісту - є не ідеальним, а необхідним для поезії. Ідеальним є майстерність плюс передана емоція і ще плюс щось таке, яке словами висловити важко і яке і називається поезією.

Василю, Ви маєте слушність щодо того, що не святі горшки ліплять. Але поки не навчаться ліпити хоча б щось схоже, ніхто цього горщиком не називає. Просто смішно і неприємно, коли приходить хтось, який називає себе знавцем з правом судити і оцінювати, і на фоні інших горщиків щось недоліплене називають горщиком.
Це нагадує казку про нове вбрання короля..Мені шкода короля.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-07-17 20:13:29 ]
"Нечуйвітер оцінив головне - намагання осягнути автором нові обрії в своїй творчості" - невже це і є критерієм оцінки поезії на ПМ?)

"підставити плече цінніше ніж ногу" - спираючись на чуже плече, годі стати самостійним.Читачі не читають вірші з огляду на чиєсь плече). У даному випадку краще підніжка. Але автор воліє нещиру або непрофесійну похвалу - його воля.

"А проникати у зміст твору(звісно, якщо він там є :))- це вже, даруйте, робота читача, а не автора.." - ви що, знущаєтеся на читачем? Читач має розгрібати те, що автор мав на увазі , але так і не зміг передати поетичними засобами? Даруйте, але ваша аудиторія скоротиться до родинного кола.

" У недільний день - свіжі голуби. Тут слово - "свіжі" (свіжина) у не дільний день і дає ключ до розгадки ... Хоча, ви так не любите марнувати час, роздумуючи над біблійними істинами :(" - дала почитати вірш знайомим (християнам і навіть з богословською освітою) - ніхто не зрозумів, про що мова. Мусите прикладати до вірша анотацію і цитати, які ви намагалися втиснути у віршовані рядки )).

До речі, серед моїх знайомих теж ніхто не знає, яке значення має стрічка - це напевно теж якісь вузькотрадиційні символи.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Осока Сергій (Л.П./М.К.) [ 2012-07-17 20:21:33 ]
Яно,Ви так довго писали мабуть цей коментар, мені аж трохи шкода Вашого часу. Автор навряд чи потребує критики, йому потрібна дружня рука, плече, підтримка, допомога, розуміння, порада, зарада, розрада, але не зауваження. Бо тільки кінчені, заздрісні, підлі графомани, якими і є ми з Вами, Яно, здатні лити бруд на Вірші (оооо, ВІРШІ!!!), у яких стільки Світла! Тільки ми бачимо в чужому оці пилину, а в своєму не помічаємо й колоди. Тільки ми не здатні (та що там казати, розумові здібності не дають) проникнути у глибокий зміст цього конгеніального тексту. Тільки ми не хочемо бачити скільки старань, творчих мук і терзань та святого трепету вкладено автором у вірш, хоч з самого вірша цього й не видно, але ж автор каже, а йому краще знати. Тому, Яно... Зась нам, зась... Нам ліньки думати над Біблію, а тому Святий Петро навряд чи відчинить колись для нас небесну браму. Отже, Яно, ходімо звідси - займатись своїми земними, та що там казати - мізерними і приземленими справами.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-07-17 20:24:45 ]
о, так))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-19 02:07:51 ]
Ех... Пролетаріат він і в Африці - пролетаріат, не те що тут, на якісь літературній ниві. Інакомислячих долой ! - і все тут. Так що нічого не вдієш, доводиться вести діалог, з революційно настроєними масами, перебуваючи "под прицелом". Давайте хоча б в порядку черговості, а то вкупі добре і батька бити.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-07-16 10:59:36 ]
Щось близьке... І ритм такий особливий, є і в мене щось схоже. Глибоко і, як завжди гарно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-17 00:10:24 ]
І воно мені близьке, хоча і незвичне. Пробую освоювати нові обрії.

Дякую, Адель.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2012-07-17 02:32:11 ]
Мене лиш цікавила реакція на критичне зауваження яке мені дозволено відміткою "Потреба в критиці щиро конструктивній" щодо публікації при можливісті публікувати коментарі в силу того що заходити поки що не заборонено. А презумпції якими ви все і вся пояснюєте ні, ніяк не цікаві. Таке ваше поетичне життя в кредит з розрахунком на інфляції нічим не гірше багатьох інших на пмі. Тільки одних так чи інакше при цім голублять а інших хоч нетак хоч так ганьблять. Тому і виникає бажання сказати хоч щось аби се не виглядало настільки депресивно світозарним. Тому що се лиш ілюзія але настільки вам приємна що її не позбутися, легше позакривати і повбивати всіх незгодних і критичних бо вони не вірять у блаженні презумпції. Щось таке :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-19 03:01:55 ]
Ось воно що… А я вже гадав, що вас поглинув процес «відцідження комаря та ковтання верблюда» .

Щодо ваших критичних зауважень, Еді, то їх ніхто не відкидав, просто не надавав наскільки значущої ваги, як це робити ви. Все, мій друже, залежить від наших сил і можливостей, тобто того арсеналу таланту, який заклав у нас Творець. Це вже іншого роду питання як ми його реалізуємо ( в значній чи мізерній мірі).

Напевне вам відомо, в яких умовах повернутим на батьківщину ізраїльтянам доводились відбудовувати «великий пролом». В одній руці вони тримали зброю, а в іншій – знаряддя праці. Вони не були ні видатними воїнами, ні здібними будівничими. Однак, роблячи благу справу знаходили в собі сили давати і відсіч нападникам, і відбудовувати Божий храм.

То ж хай у вас не викликає подив той факт, що нині і «малі ростом» мають більшу здатність розбудовувати наше Поетичне містечко тримаючи в одній руці перо, а в другій свої щоденні життєві турботи, ніж ті «акули пера» , які в одіяннях з овечої шкури (добропорядної критики) поводять себе як справжні загарбники намагаючись здобути дворянське становище по відношенню до інших.

Такого роду питання нині домінують і перетираються у коментарях робочих сторінок авторів ПМ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2012-07-19 04:41:28 ]
Мене мабуть розважає саме ваша безапеляційність у сміливості засуджувати інших, як на пмі так і в світових масштабі. Так, я ніхто і ніде, про це і говорю весь час. І мене це не бентежить. Та якщо я бачу дурість, чому б не сказати, що воно дурість. Хіба для цього потрібен авторитет? :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-19 19:16:15 ]
Еді, Еді... Світ лежить в гріху ще від Адамових часів, то чи треба великого вміння щоб викривати його вади. Однак, суть у Христовій жертовності, здатності брати на себе гріхи світу ... І до чого тут "засудження"... Хіба лікаря потребують здорові, а не хворі ?

Щодо об'єктивності ставлення до цих процесів, то тут не обов'язково з головою погружатися у вакуум, а мати відвагу називати речі своїми іменами. І цього досить…


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-19 03:13:52 ]
Коментар 1 (для Устимко Яни).
Забавно спостерігати, Яно, як ви переконуєте, що підставлена (я ще розумію - виставлена) ніжка краще від товариського плеча. До речі, пропоную розглянути - як варіант - "рубить с плеча». Хоча … "сікти" голови це вже особливий дар іншого нашого співрозмовника. Однак, залишимо поза увагою ті ваші антитези «ні про шо», і перейдемо до суті.

Напевно вам добре відома притча про Шартрський собор, в якій на запитання: «Що ви робите?» , робітники дають різні відповіді. Для одного це важка праця з «цим проклятим камінням», для другого - заробіток «на кусень хліба своїй жінці і двом донечкам», для третього – предмет особливої гордості: « Будую храм!».

Ті дискусії, які спалахують (час від часу) у коментарях, частіше мають відношення не до
форми і змісту твору, а виражають сукупності наших відношень як до Поезії в цілому, так і до ПМ – зокрема. Від нас, нашої позиції, нашого бачення у великій мірі залежить те, що ми зводимо. Адже формуємо поетичне обличчя не тільки ПМ, а і самої Поезії.

Архіважливе тут питання – уміння уживатися, бо проблеми виникають саме тоді, коли одна група користувачів намагається піднести себе над іншими (або і всіма). В таких випадках критика вже не відіграє свою первинну функцію, а стає заложницею обставин. При зграйному способі «переконування» непокірних, діалог (якщо він має місце) не відіграє будівничої функції, а завдає руйнівної дії. В програші залишаємося усі…

Як приклад, такого неконструктивного підходу, ваша недавня публікація «Первні (стилізація під Світлану Майю Залізняк)» (http://www.maysterni.com/publication.php?id=79698).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-19 03:16:31 ]
Коментар 2 (для Осоки Сергія).

Шановний добродію Сергію, не буду вдруге моніторити ваші висловлювання і наочно демонструвати ваше ковбойське «вміння» вести діалоги (для цього достатньо провідати хоча б свіжу сторінку http://www.maysterni.com/publication.php?id=79281&comment_id=627134546#627134546 ).

Просто не можу зрозуміти вашої логіки. Якщо цей вірш «прочитується, забувається, від нього нічого і ніде не зостається», тобто сприймається вами «пласко, безпомічно», для чого ви тоді вже вкотре відвідуєте цю сторінку і залишаєте свої образливі коментарі (падаючи на «хвіст» іншим дописувачам…:)

Тож можу відповісти лише те, що ви написали Гренуіль де Маре в одному зі своїх коментарів: «що я можу відповісти дописувачу, який має на меті не критичні думки висловити, а до кісток обгризти » автора. Хоча щоб "гризти" потрібні зуби , а у вас хіба що скубти… :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2012-07-22 21:42:57 ]
Василю, щиро дякую за привітання на моїй сторінці!!! Цей вірш я вже коментував.
Подобається твердість автора у відстоюванні своєї позиції.