ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Віктор Насипаний
2025.09.02 13:41
Ще день малює гарне щось:
Ясні шовки останні літа.
І стільки барв іще знайшлось,
Тепла і радості палітра.

Вдягає сонце в кольори
Усе навкруж під усміх щирий.
Світлішим світ стає старий,

Віктор Кучерук
2025.09.02 12:17
Небувале, довгождане,
На краю земних доріг, -
Ти - кохання безнастанне
В смутках-радощах моїх.
За твої уста вологі
І за тіняву очей, -
Закохався до знемоги,
Як душа про це рече.

Світлана Майя Залізняк
2025.09.02 08:19
Слова - оригінальна поезія Світлани-Майї Залізняк, без втручання ШІ, музика та вокал згенеровані за допомогою штучного інтелекту в Suno. У відеоряді використано 10 ілюстрацій - згенерованих ШІ за описом авторки, ексклюзивно для цієї поезії. Для "оживленн

Артур Курдіновський
2025.09.01 23:38
О, літо! Йди! Мені тебе не шкода!
Сховайся в герметичний саркофаг.
Зробило ти мені таку погоду,
Що захлинаюсь у сльозах-дощах.

Ти зіпсувало зошит мій для віршів,
У ньому оселилася печаль.
Ти відібрало в мене найцінніше!

Борис Костиря
2025.09.01 22:21
Мій голос обірвався у зеніті,
Мої слова згоріли у золі.
Мої думки у полі переритім
Замерзли нерозквітлими в землі.

До кого я кричу в безмежнім полі?
Зі світом же обірваний зв'язок.
Лиш холоднеча, як безжальність долі,

Олена Побийголод
2025.09.01 12:07
Із Бориса Заходера

Ледве ми виперлись з решти приматів
й рушили вдаль з усієї снаги –
з нами побігли, без жодних дебатів,
мордочка, хвіст та чотири ноги.

Часом блукаємо ми у хаосі, –

Ольга Олеандра
2025.09.01 09:47
Останній день літа.
Все сонцем залите.
І ніде вмістити
безмежжя тепла.
Пронизана світлом
серпнева тендітна
струїть малахітом
прощання пора.

Віктор Кучерук
2025.09.01 05:51
В частоколі останніх років
Причаїлася тиша німотна, –
Ми з тобою, мов крила, близькі
І водночас, як зорі, самотні.
Не засліплює зір відбиття
Учорашніх цілунків тривалих, –
Десь поділись палкі почуття,
Що серця нам обом зігрівали.

Олег Герман
2025.09.01 00:32
Чергова епоха раптово пішла,
Немов розчинилася, втратила цінність.
Можливо, це просто миттєвість життя,
Яку б я хотів розтягнути на вічність.

Не хочу про осінь, холодну і злу,
Чи сніг, що впаде на замерзлі дороги.
Про них надто рано, а біль та вій

Олександр Буй
2025.08.31 22:37
Зникло в мороку все. Ні очей, ні облич.
Тільки губи в цілунку злились навмання…
Нині трапилось диво – Тетянина ніч –
І у щасті своєму я віри не йняв!

Я на неї чекав кілька тисяч ночей,
Утираючи сльози, ковтаючи страх.
Допоміг мені ямб, дав надію х

Борис Костиря
2025.08.31 22:13
Всесвітній холод, як тюрма німа.
Всесвітнє безголосся, ніби тундра.
Безлюдність так жорстоко обійма.
Лягає тиша так велично й мудро.

І птах замерзне й тихо упаде
У невідомість, як в обійми страху.
Не знайдеш прихисток уже ніде,

Ярослав Чорногуз
2025.08.31 19:04
Пора поезії щемлива
Уже ступає на поріг.
І ллється віршів буйна злива,
І злото стелиться до ніг

Непрохано-медовим смутком,
Жалем за літечком ясним...
Що ніби квітка незабудка --

Артур Курдіновський
2025.08.31 18:30
Моє кохання - вигаданий грант.
Життя мене нічого не навчило.
Для тебе вже букет зібрав троянд -
Поверне він твої забуті крила!

Засяй, немов яскравий діамант,
Забудь минуле, долю чорно-білу!
Римує сни твій вірний ад'ютант,

Юрко Бужанин
2025.08.31 14:23
Люба, уяви лише
розмах крил птаха Рух –
Це частинка лиш розмаху
мого кохання...
Не відпускати б довіку
мені твоїх рук...
Твоє ложе встелю
простирадлом – Праною.

Євген Федчук
2025.08.31 14:03
Сидить Петрик у кімнаті, а надворі злива.
У вікно краплини б’ються та по склу стікають.
Громові удари часом хлопчика лякають.
Він тоді до діда очі повертає живо.
Дід Остап сидить спокійно, на те не звертає.
Його грім той не лякає, видно звик до того,

С М
2025.08.31 12:34
Глядача цікавого містер Кайт
Усяко розважає на трамплінові
І Гендерсони будуть теж
Щойно Пабло Фанкез Феа одплескав їм
Над людом і кіньми й підв’язками
Урешті через бочку з огнем на споді!
У цей спосіб містер Кей кидає свій виклик!
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Анастасія Волошина
2025.08.13

Василь Пастернак
2025.08.04

Олександра Філь
2025.07.17

Сергій Святковський
2025.06.27

Рембрі Мон
2025.06.07

Чорний Кугуар
2025.05.27

Анет Лі
2025.05.16






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Валерій Хмельницький / Вірші / KСПЛ-14

 Чкаловський пляж (remix)
Образ твору В café-chantant влетіла в «mini»,
Що тіло тісно облягло.
- Я б пригостив тебе "Martini"...
Знайомі будьмо: я - Павло.

А як твоє ім'я?.. Послухай,
У тебе вигляд - вищий клас!..
(Я закохався враз по вуха
І уявив у ліжку нас).

- Батьки і друзі кличуть Звінка...
- О, як незвично! Це не жарт?
(Ти засміялась щиро й дзвінко.
Почервонів я, наче рак).

- А гордовита, як принцеса -
Не підступитися!
- Та де!
Сьогодні вперше я в Одесі
І чула, тут є "дикий" пляж.

Я на такому засмагала,
Як приїздила в Коктебель...
- А, є такий... Назвали - «Чкалов»...
Спускайся схилами до скель.

А знаєш, я не проти, діво,
Й сам провести тебе туди -
Ми там, немов Адам і Єва,
Позасмагали б... Згодна ти?..


28.11.2012


* Звінка (наголос на першому складі) - зменшувальне від Звенислава.

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.
Контекст : Чкаловський пляж


      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2012-11-28 17:16:26
Переглядів сторінки твору 12390
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 0 / 0  (5.063 / 5.42)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.995 / 5.44)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.749
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми Жінкам на 8 БЕРЕЗНЯ
ГЕОГРАФІЯ
Візуальна поезія
Автор востаннє на сайті 2023.04.12 17:19
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-28 17:31:07 ]
Якщо Редакція зніме його з анонсування, не сперечайся.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-11-28 17:33:50 ]
Чому? Я ж, здається, стараюсь його поліпшити, хоча звичайно, ще трохи попрацювати не завадить. А, може, хтось щось і підкаже.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-28 17:43:46 ]
А витягати, так би мовити, на поверхню, було необов'язково. Скільки з нього не роби щось путнє, нмсдд, нічого з нього не вийде.
Тривіальна історія з ознаками, нмсдд, маніакальної зацікавленості.

Без порад і претензій на якісь істини,
Г.С.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-11-29 08:59:27 ]
А ось я зараз його закину на інші сайти і, можливо, почую, чи щось путнє написав, чи безпутнє. )))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2012-11-28 17:50:48 ]
"Що зашарівся я, мов Сартр..."

Валерію, а звідки Ви взяли, що у подібних ситуаціях Сартр зашарівся б? А взагалі -- він де "шарівся" ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-11-29 08:47:15 ]
Чесно?.. ) Не міг знайти риму до "жарт". )) Може, Ви підкажете, Сергію? )))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2012-11-28 17:53:59 ]
"І витріщався раз у раз..."
Ціка-ве-е-е-е-зно!
Напишіть про оце своє почування пародію!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-11-29 08:50:31 ]
А що тут недоброго? Ви ніколи не витріщалися раз у раз на якусь неймовірну красуню? А чому ліргеру не можна? ))

До речі, в мене є самопародія на коментар Марини Єщенко, якщо хочете, пошукайте (щоправда, з мого сьогоднішнього погляду, він досить таки технічно недосконалий). ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-29 09:00:06 ]
Дійсно, як можна витріщатись раз у раз?

І що це, дозволь поцікавитись, за таке знайомство "Павло"? Цей маніяк, мабуть, лише відрекомендувався (представився, назвав своє ім'я). Це, скоріше, запрошення до знайомства.
Щоправда, дрібниці, схожі на ці, о Валерію, можуть нашкодити гарному твору. А щодо цього? Може, "прокатять".
А звідки ця дама? З якого Вашого сну? Ім'я доволі інтересне.

Без претензій,
Г.С.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-11-29 09:05:14 ]
Так, звісно,хіба культурна людина може собі таке дозволити?! )))

Слушне зауваження, Гарріо, виправив момент знайомства. Так краще?

А щодо імені юнки я щойно додав коментар нижче вірша. )

Із вдячністю,
В.Х.

:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-29 09:12:02 ]
Схоже на те, що драматургія твору потребує доопрацювання, бо, нмсдд, якось нелогічно.
1. Дама приходить.
2. Ліричний герой її пригощає.
У мене виникає питання щодо технології процесу.
3. Він (ЛГ) її пригощає мартіні. Йому відомо, що вона полюбляє це заморське пійло?

Якщо ти бажаєш цей свій доробок розміщувати у джорнелах, то, напевне, варто замислитись над драматургією твору.

До речі, а звідки у заключній строфі виник третій герой? Т.з. Адам?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-29 09:16:46 ]
Строфа, нмсдд, так побудована, що нелегко розібратись у тому діалозі.

"А що, зваблива королево,
І покажу тобі маршрут:
Я не Павло - Адам, ти - Єва,
Рай - не на небі, рай - отут.".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-29 09:24:04 ]
"Давай, зваблива королево,
Ще й покажу тобі маршрут:
Мене назвеш Адамом, Єво -
Рай і шалаш наш буде тут".

І в такому вигляді строфа викликає питання:
"Тут" - це де саме?
Там, де почали знайомитись?
Чи десь дорогою?
До речі, пляж зветься диким, бо там погано з інфраструктурою. Поцікався в Інтернеті.
Або додай. Бо я не побачив ніяких голих красунь і мачо. Там відпочивають звичайні люди, а не нудисти.
Доречною була б світлина цього пляжу.
Ти ж не забув умови Редакції:
220 пікселів на 150, до 24 кілобайт.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-11-29 09:27:30 ]
А що тут нелогічного? Дівчина приходить, хлопець пропонує їй мартіні. Чому саме мартіні? Напевно, в нього вже є деякий досвід, і він знає, що вишукані дівчата на морі віддають перевагу мартіні: Bianco, Rosso, D’Oro, Fiero і т.д. )))

Заключну строфу теж підправив.
Дякую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-29 09:32:47 ]
А-а-а-а, он воно що.
Дівчина приходить. Її викликали.
Нащо тоді ота балаканина. 400 гривень - і в ліжко.
Потім 50 на таксі.
Нащо ота морока з пляжем?
Надсилаю посилання на адресу:

http://www.allodessahotels.ru/beaches/chkalovskiy.html


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-29 09:35:49 ]
Пляж-таки нудистський.

А звідки в тебе інформація про нього?
Ти ж начебто не одесит, а тобі відомо.
Я не натякаю на якісь там манії, але все-таки...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-11-29 09:43:21 ]
Я на Чорному морі відпочивав не пам'ятаю скільки разів - Євпаторія, Гурзуф, Ялта, Алушта, Коктебель, Партеніт - напевно, легше перерахувати, де не був. І Одеса, звичайно ж. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-11-29 09:49:06 ]
Не завантажується світлина, на жаль. На інших сайтах завантажується, а тут - ніяк. Напевно, треба сайт перевести на більш потужний сервер. )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-11-29 09:54:26 ]
Ні, це не дівчина за викликом. ) Як жартував зі мною одеський перукар, коли я прийшов до нього стригтися:
- А чому сам прийшов?
- Так я ж сам і приїхав.
- Але ж тут навіть кричати не потрібно - тільки свисни, і дівчата за тебе битися будуть.
:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Флора Мілєвська (М.К./М.К.) [ 2012-11-28 20:29:20 ]
усміхнуло, напишіть її відповідь


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-11-29 08:57:31 ]
Так, це розповідь імені ліричного героя, але у формі діалогу, тому навіть не знаю, як би мала звучати розповідь від імені ліричної героїні. )
Але над пропозицією подумаю. )
Дякую, Тетяно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-11-29 10:00:33 ]
розповідь імені ліричного героя = розповідь від імені ліричного героя
:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Флора Мілєвська (М.К./М.К.) [ 2012-11-29 19:18:21 ]
Не ризикнула, той день у мене був трагікомічний на сайті, а зараз думки розвіялись...
Дякую за відповідь


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-29 09:29:51 ]
Рима "Дзвінка" - "дзвінко" проблемна.
Збіг приголосних довжиною у чотири приголосних - це щось критично жахливе.
Та головним питанням, нмсдд, у цій строфі є питання рими, окрім усіх інших.
Може, краще було б "жінка"? Тобто дружина якогось дивака, який цього разу залишив дружину одну. Де він міг бути у цей час - це інше питання.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-11-29 09:36:10 ]
Ні, це чудова рима. ) Я знову забув, як називається. ))) Здається, Ярослав Чорногуз мені колись підказав її назву. Йду шукати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-29 09:38:53 ]
Омонім.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-11-29 09:51:20 ]
Справді? Дякую. Зекономили мені масу часу, який би я міг даремно витратити у пошуках коментаря Ярослава.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-29 09:42:09 ]
Як читач, я не прихильник такого римування.
Воно - це не більше, ніж копітка робота, коли нема чого робити.
Але вже якщо кортить, нмсдд, весь вірш бажано було б побудувати на таких римах. І читач зрозуміє. А одна виглядає, наче не сіло-не впало.

Без менторства,
Г.С.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-29 09:44:19 ]
І це дивно виглядає, якщо ти вдаєшся до такого римування, не знаючи, як звуться ті бідні слова, які ти тулиш докупи.
Воно усім відомо ще з зоряних часів Е.Успенського.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-11-29 09:47:36 ]
Я ж не філолог. ) Нащо мені про теє знати? )))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-29 09:50:53 ]
Бачу зміни.
"Композиція для театральної сцени".
Це вже не хухри-мухри, які були, а композиція для театральної сцени.
А над балетом не замислювався?
Там самі обтяжки і пачки. Колготи, пуанти, труси.
Макіяж у танцюристок теж примітний. У баби вже троє онуків, а вона ще робить фуете і на неї задивляються.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-11-29 09:57:24 ]
Ага. )
Мені цікаво, як би цю сценку зіграли актор та актриса. )
У відповідному антуражі та одязі (Адама і Єви, звичайно).
Я навіть не проти побувати і на кастингу, де будуть вибирати актрису на головну роль.
:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-29 09:59:28 ]
Можливо, не завадило б лібретто (план сценарію балету або кінофільму), якщо це композиція для театральної сцени чи нудистського вертепу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-11-29 10:04:07 ]
А що, це ідея.
Позбираю докупи всі свої вірші, де про це йдеться (починаючи від "Шоколадки") - і, цілком можливо, напишу сценарій фільму "Дикий пляж". Щоправда, є вже фільм з такою назвою - ну що ж, назву доведеться, можливо, змінити, а, можливо, і не варто. Нехай глядачі думають, що це рімейк.
:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-29 10:23:21 ]
Виставу на декілька сцен (окремих частина дії чи акту театральної п'єси) можна було б спробувати. Тебе ж приваблює ця тематика, а це ознака того, що писатиметься з певним душевним підйомом, а не для аби відписатись.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-11-29 10:41:11 ]
Теж можна.
Аби не відкладати справу в довгий ящик, вже зайшов на сайт "Сценарна майстерня".
Так що, якщо мене довго не буде на сайті "Поетичні Майстерні", то я пішов у підмайстри в іншу майстерню.
:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-11-30 08:35:40 ]
Цікаво, хто поставив "4"?

У "Правилах" ПМ сказано:

"3" - посередньо (в п'ятибальній шкалі це ближче до "2,5")
"4" - майже добре (в п'ятибальній шкалі це ближче до "3,5").

Розберіться зі своїми смаками і совістю, перед тим, як ставити ці злощасні "3" і "4".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-30 08:53:31 ]
Стовідсотково не я:)
Анігдот пам'ятаєш про печеру і родича Алі-Баби, який заховав у ній свої капітали (у самого Алі-Баби була інша схованка)?
Прийшов цей родич, а капіталів немає. І почав гукати: "Тут хто-небудь є чи нема?". А луна відлунює: "Нема, нема, нема-а-а-а" (приблизно так само, як витріщувався твій ліричний герой, тобто, раз у раз, серійно).
Він гукає далі: "А хто вкрав мою скриню з грошима?"
"Не я, не я, не я", - почув у відповідь.

З повагою і з бородатим анігдотом,
Г.С.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-11-30 13:51:22 ]
Та звичайно, що не ти. :)
Але ходять тут по ночах диверсанти і рейтинги занижують. :)
Треба буде анти-диверсійну групу зібрати і з ними розібратись. :)))
Дякую за анігдот. :)
Не чув.
Але чув подібний про Чапаєва і Пєтьку, які сховались у криниці, коли білогвардійці штаб-квартиру Чапаєва захопили. Шукають всюди, один зазирнув у криницю і каже:
- А, може, вони у криниці сховались?
А Пєтька замість луни їм відповідає:
- не сховались, не сховались...
Другий каже:
- А, може, вони в ліс пішли?
А Пєтька відповідає:
- Вони в ліс пішли...
Третій каже:
- А, може, кинути гранату в криницю?
А Пєтька відповідає:
- Не треба кидати гранату в криницю, вони в ліс пішли...
:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-12-03 07:51:21 ]
Для правильного сприйняття анігдоту першу репліку білогвардійця слід читати так:
- А вони, бува, у криниці не сховались?
:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2012-11-30 08:57:39 ]
Ой. Помилка. Зараз виправлю.
Це був не анігдот, а притча :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-11-30 13:56:58 ]
Ой, з самого ранку сайт глючить, не можу виправлення внести. Вже зробив цукерочку з вірша, аж тут сайт став на заваді...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-11-30 14:43:13 ]
О, ну, нарешті вдалося! Дяка адміну сайту. Налітай, народ, цукерочки завезли! )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2012-12-04 13:16:31 ]
Покритикуйте мене, Валерію!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-12-04 13:30:08 ]
Я Вас занадто мало знаю, аби критикувати. )))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2012-12-04 13:33:29 ]
Тоді уточню: покритикуйте мої твори!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-12-04 13:38:46 ]
Хіба я дипломований критик, аби критикувати Ваші - і не тільки - твори? ) Я можу дати якесь зауваження про доцільність того чи іншого моменту у вірші, але просто як автор, який намагається допомогти чи підказати іншому автору, але в жодному разі не критик.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-12-04 13:45:10 ]
Скоріше Ви, за інформацією з Вашої авторської сторінки, як випускник "Літературного інституту імені О. М. Горького (поетичний семінар Володимира Кострова), автор кількох книжок поезій та прози", мали б надавати дієву допомогу або писати критичні коментарі до творів інших авторів, представлених на цьому ресурсі, які не закінчували літературних інститутів та не видавали книг поезій та прози.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-12-05 08:30:51 ]
До речі, чому Ви не вкажете назв тих книг поезій та прози, роки їх випуску та назви видавництв? ) Усі, хто анонсує на авторській сторінці свої видані збірки, вказують і це. Принаймні, на цьому ресурсі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2012-12-05 08:56:08 ]
Не вказую, бо не вважаю це за необхідне.
Якщо ж Вам, Валерію, щось не подобається щодо моїх даних - подавайте до суду. Я представлю докази.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-12-05 09:04:53 ]
А, нехай! ) Жартуєте? ) Краще докажіть, що у моєму вірші негаразд, раз почали критикувати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2012-12-04 14:10:51 ]
До речі, у мене на цьому сайті такі ж права,як і у Вас... І я не повинен надавати якусь допомогу, писати критичні коментарі до віршів інших авторів ПМ. Одна із причин - для цього у мене немає часу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-12-04 14:14:04 ]
Та звісно, що не повинен, ніхто й не каже, що повинен. )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2012-12-04 14:20:33 ]
І не повинен, і не маю...
Якщо детальніше, то: я "не маю" тут когось чомусь вчити, оскільки це обов'язок тих,хто за це гроші отримує. А ми з вами просто так - добровольці, хоча й не комсомольці.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-12-04 14:43:18 ]
Угу, комсомольці-добровольці. )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2012-12-05 09:11:33 ]


Сергій Гупало (Л.П./М.К.) [ 2012-11-28 17:53:59 ] - відповісти

"І витріщався раз у раз..."
Ціка-ве-е-е-е-зно!
Напишіть про оце своє почування пародію!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-12-05 09:41:38 ]
Якесь déjà vu! Десь я це вже бачив! Але де? )))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-12-05 10:02:34 ]
Ну, добре, добре, забрав, раз цей рядок виглядає для Вас так пародійно. )) А то ще й справді, хтось захоче пародію написати, доведеться йому у відповідь свою, а там ще хтось підключиться - і пішло-поїхало, маєте новий Чкаломерон. )))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-12-05 10:21:48 ]
Не відповідатиму Вам адекватно і не видалятиму Ваших коментарів, Сергію, навіть навмисно подвоєних, пам'ятаючи роки "холодної" війни, коли адекватно висилались шпигуни однієї держави у відповідь на висилку шпигунів іншої. )))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-12-05 10:56:06 ]
А якщо Дзвінку зримувать з "гірко"?
І виника наступна ситуація:
Літературний герой у кличній формі звертається до неї "Дзвінко" (ім'я мені не дуже подобається, бо від нього попахує якоюсь штучністю), а гості горлають "гірко".
Природно, що ситуація гіпотетична.
Ви ж умієте красиво віршувать, а пустопорожні вірші потребують особливої красоти. Я такої думки про пустопорожні вірші. Чисто абстрактно :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-12-05 11:43:31 ]
Не знаю, усім, хто вперше чує це ім'я, воно подобається, як і мені.

Дякую за компліман, Семене.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-12-05 11:08:10 ]
"Приїздила" було б краще. Сполучення "ждж" є звичним і природним для української мови, але якщо існує більш милозвучний варіянт, то чому б його не використать?
Збіг приголосних залишається: "яК ПРиїздила", і тому, можливо, варто замислитись над питанням його усунення, поки Редакція не усунула Ваш, безумовно, талановитий твір про звичайну подію.
Замість "як" можна було б використать "я".
До цього вірша, як на мене, можна ходити мало не щодня - як на роботу. Щоразу відкриватимуться нові поетичні обрії.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-12-05 11:44:55 ]
А таки краще - дякую. ) І головне, КП зріс, а це вже неабищо! )

Так і роблю - не відпускає. )))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-12-05 12:21:12 ]
"УРВИЩЕ, а, сер. Стрімкий, прямовисний схил чого-небудь, глибоке провалля, звичайно між горами. Стала [Маруся] над якимось урвищем. Широкою безмежною панорамою розложився перед нею простір (Гнат Хоткевич, II, 1966, 154); Синіють, сивіють [Карпати] удалині, стримлять вершинами над головою, звисають під ногами скелястими урвищами (Ігор Муратов, Бук. повість, 1959, 26); Правий берег був високий, з кам'яними урвищами (Олесь Донченко, II, 1956, 24); Вершник вибрався з глибоких урвищ, низин і глянув на світ (Степан Чорнобривець, Визвол. земля, 1959, 160)".

Скоріше за все, спускатись урвищем небезпечно, а треба діставатись берегом.
Пам'ятаєте фільм "Кавказская пленница" (рос.)?
У ньому можна побачить урвища.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2012-12-05 13:04:55 ]
Слушне зауваження. Дякую, Семене.