ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Микола Соболь
2024.11.22 05:55
І тільки камінь на душі
та роздуми про неминучість,
така вона – людини сутність –
нашкодив і біжи в кущі.
Ця неміч кожному із нас,
немов хробак, нутро з’їдає.
Куди летять пташині зграї,
коли пробив летіти час?

Віктор Кучерук
2024.11.22 04:59
Одною міркою не міряй
І не порівнюй голос ліри
Своєї з блиском та красою
Гучною творчості чужої.
Як неоднакове звучання
Смеркання, темені, світання, –
Отак і лір несхожі співи,
Сюжети, образи, мотиви.

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Кай Хробаковськи
2024.11.19

Ля Дмитро Дмитро
2024.11.16

Владислав Аверьян
2024.11.11

Соловейко Чубук
2024.11.02

Незнайка НаМісяці
2024.11.01

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Валентина Попелюшка (1967) / Вірші / ІІ Покаяння.
Хресна дорога ненародженої дитини

  2.2 Я візьму цей хрест, матусю

Життя – дорогоцінний Божий дар,
Господь дає – лиш Він забрати може.
Ми нехтуємо тим, що Ти нам дав,
За те прости нас і помилуй, Боже.

Коли Ісус терпів за нас усіх,
Вселенське зло лягло йому на плечі
І той, в усі часи найтяжчий, гріх –
Убивство в лоні матері малечі.

Ісусе! Сину нашого Творця!
Невинних жертв на Хресній їх дорозі
Не залишай до самого кінця!
Самі пройти той жах вони не в змозі.

Від них увесь відрікся білий світ,
Їх рідні матері й батьки вбивають.
Не жити їм щасливо довгих літ,
Про порятунок душі їх волають.

Пречиста Діво!У небесний рай
Візьми усіх розп'ятих в лоні діток
І заповідь святу «Не убивай!»
Нагадуй повсякчас усьому світу.

Валентина Попелюшка

Ісус бере хрест.

«Сьогодні моє серце почало битися. Воно буде легенько битися через ціле моє життя. Але серце моєї мами б’ється тривожно.
Невже та думка позбутися мене її не покинула? Ні, цього не може бути, бо моя мама є доброю і якщо навіть мене зараз не любить, то потім буде любити, і я її любитиму.
Лікар заспокоїв маму, що знає, як зарадити в разі небажаної вагітності, а в кінці сказав : «З нами закон».
Христе! Тобі довелося померти при владі римлян, законом яких була смерть на хресті. Моїм хрестом є закон, який дозволяє позбавляти життя ненароджених дітей. Це є закон сучасного розп’яття на хресті.»

Вже моє серденько б’ється,
Не радіє, не сміється.
Я беззвучно гірко плачу,
Бо матусю не побачу.

Мила, добра, ніжна, рідна…
Ох, матусю моя бідна!
То невже моя провина
В тім, що я – твоя дитина?

Я візьму цей хрест, матусю,
Хоч розп’яття так боюся,
Безпорадний і маленький.
Та того бажає ненька…




o Впродовж Хресної дороги звучить пісня у виконанні "Дітей Джублика" "Мамо, не вбивай" Прослухати >>>;
o Використано фрагменти із одноіменної книги. Ів. Франківськ. Нова зоря, 2008р.

Збірка "Хресна дорога ненародженої дитини "
розміщена на сайті Джублик , та на сайті Остання дорога Ісуса


Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2013-04-03 19:50:26
Переглядів сторінки твору 10284
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 5.312 / 5.5  (5.039 / 5.52)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.961 / 5.54)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.820
Потреба в критиці найстрогішій
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми Духовна поезія
Автор востаннє на сайті 2017.11.02 20:23
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2013-04-03 21:24:01 ]
Я не зрозумів чому у графі " Конкурси.Теми" ви поєднали духовне і еротику?!
Ви не на те щось натиснули?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2013-04-03 22:55:20 ]
Спробую пояснити. При виборі теми я керувалась наступним. Еротика - тема, якою, нажаль, цікавляться більше, ніж духовним. І, як результат, виникає підгрунтя для теми "ненароджені". Молодь швидше переглядатиме тему "Еротика". Якщо при цьому хтось "випадково" прочитає мої болючі роздуми і теж замислиться над можливими наслідками, є шанс уберегти когось від необдуманого кроку. Це щось на зразок того, що пишуть застереження на пачках цигарок (хоча й доволі грубе порівняння). Прочитавши, хоч і не кидають відразу курити, однак, знаючи про наслідки, задумаються...
Сподіваюсь, Ви зрозуміли мою думку. Якщо мій цикл врятує бодай одне життя, рубрика "Еротика" мала би мені простити такий хід.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2013-04-04 09:39:40 ]
Я зрозумів. Усе ж не можу погодитись. Бо це все одно, якби алкоголіка причащати через гранчак, а наркомана через шприц.
Вибачте за відветртість...
Натхнення вам і духовних висот!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2013-04-04 10:30:49 ]
І ті і ті є Божі діти. І Вони також мають право на покаяння. Повернення однієї загубленої вівці вартніше від стада. Згадайте "повернення блудного сина" ...
===============================
Володимире. І лиш через те Вам цей вірш не сподобався?
Схоже вся "Поетична майстерня" відвернулися.
Що назвиається: "не популярна" і "не престижна" тема...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2013-04-04 10:52:05 ]
Валю, відсутність коментарів не означає, що хтось відвернувся. Ця тема є духовно - інтимною, і не кожен хоче, або й, інколи здатен, щось віказати на це. А відносно дітей, то моя думка така: Всі люди є творивом рук Божих. Ті, які покаялися - отримують всиновлення. І солово Боже вчить :"не обманюйтеся... ні злоріки, ні п"яниці, ні перелюбники Царства Божого не вспадкують..." Є ще третя категорія - блудні сини.Але це вже інша і глибша тема.
Не занепадайте і не зневірюйтеся.
З повагою Володимир.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2013-04-04 11:08:13 ]
Тут не в еротики треба пробачення просити, а в обраної Вами Святої Теми, яку понижено до еротики.
Підтримую Володимира.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2013-04-04 11:16:59 ]
Святе не боїться приниження, коли мова йде про чиєсь спасіння. Однак, поважаючи думку читачів, зі спірної теми ці вірші заберу. Хотілось би дізнатись думки з цього приводу інших читачів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-04-04 14:10:32 ]
Важлива тема, лише потрібно чесніше про неї говорити, говорити не в цілому, а зокрема, бо якби "люди" нехтували, то давно би вже життя припинилося...
"Та нехтуємо даром, що Ти дав,
За це прости нас і помилуй, Боже."

Таки точніше

"Ти розпочав давно свій Хресний шлях,
Узявши наші всі гріхи на плечі"


А коли ми говоримо про людину, мусимо пам"ятати, що для християн в людині присутній Святий Дух, тому, щонайменше, хула на Святого Духа нічим не виправдана, коли звинувачують людину в цілому.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2013-04-04 17:48:15 ]
Дякую за науку. Старатимусь і надалі уникати цього узагальнення "люди, людина." Для мене це тепер нові знання, а вірші написані три роки тому. Коригую, змінюю за Вашими підказками. Хоча, коли змінювала "люди" на "ми", промайнула думка: "А "ми" хіба не "люди"?"...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-04-04 18:36:24 ]

"Ми", шановна Валентино, це дійсно вельми різне - бо ви зараз під "ми" напевно говорите про так званий цивілізаційний світ, про наш світ - в якому ми це одне, а в світі Творця - дещо інше.
Звідси і всі непорозуміння. Але для літераторів важливо бачити світ цілісно.
Думаю, що "ми" люди, коли ми в гармонії із Святим Духом, що в нас, і "ми" ще не люди, якщо кажучи про себе, і собі подібних не зважаємо на Святого Духа в нас...
Тобто, ми можемо говорити про наші особистості, про наші самоназви - про територіальні, чи професійні. І давати оцінку частині, але не цілому. Бо цілому вже дав оцінку Творець. "Людина - це добре"


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2013-04-04 19:11:56 ]
Слушне твердження...
Хм.
Але навіть тут є різні думки, навіть протилежні за суттю.
Наприклад як тоді розуміти думку п.Володимира Сивого:
"Бо це все одно, якби алкоголіка причащати через гранчак, а наркомана через шприц."?
І я, наприклад, цілком погоджуюся із п. Валентиною у намірі донести ці роздуми до шанувальників теми
інтимно-"духовної", тобто еротичної.
А Ви на це як дивитеся?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2013-04-04 19:32:53 ]
Буду осмислювати ці поняття на дозвіллі, навчатись у професіоналів. Наразі продовження полеміки може відволікти від головного - роздумів на підняту тему.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-04-04 19:45:41 ]
) Алкоголіку можна і ліки давати гранчаком, і наркоману - ліки шприцом. Залежить - хто і що дає...

На ПМ тема еротики - це тема певної фази стосунків Він-Вона. Адміністрація, відкриваючи цю рубрику, вважала, що там має йтися про красу таких (еротичних) стосунків. Інші фази - в цілому, і зокрема, потрібно описувати у відповідних рубриках. Бо, зрештою, так можна і в кожну рубрику про інші важливі речі писати...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2013-04-04 19:57:31 ]
Не тільки алкозалежній людині можна дати ліки випити з гранчака, а й будь - кому: депутату, священику, бібліотекарю. Шприц - теж підходить кожному, хто має м"яке місце:)
Я мав на увазі те, що у духовній царині для досягнення цілі не всі методи є виправданими.У діях Св. Апостолів описано, як один чоловік на і"мя Симон приніс гроші апостолам, аби ті йому надали право передавати Святого Духа методом покладання рук. Петро чітко йому заявив, що такі речі не проходять, тобто: ціль і методи досянення мають бути адекватними.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2013-04-04 20:22:35 ]
Звичайно, Володимире, що методи повинні бути адекватними, і не тільки методи, але й області застосування. Тобто, скажімо, в явищі "людини" є різні рівні, і на кожному рівні свої детальні методи...
Проблематика грошей, як на мене, стосується наразі найнижчих рівнів явища "людини"...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2013-04-04 20:00:42 ]
Я про аналогію із цигарками, на яких пишуть: Куріння шкодить вашому... " Або "Не пий і не кури бо здохнеш!" як написав великими буквами у себе на стіні один знайомий. Також несумісні речі.
Але, так би мовити - зона ризику...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2013-04-04 20:07:06 ]
"не всі методи є виправданими" це не метод, п. Володимир. Це аудиторія або "зона ризику".
Я цілком нормальна людина і в тому плані також, але тема "еротики" мене не особливо цікавить, бодай з причини "нє буді во мне звєря".
Як на мене, то немає жодної різниці в якій упаковці подають тобі сало. Сало воно і в Африці - сало. Навіть якщо це сало в шоколаді...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2013-04-04 20:15:10 ]
Головне, аби упаковка не смерділа тухлими яйцями:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Нечуйвітер (М.К./М.К.) [ 2013-04-04 20:07:42 ]
Доброго вечора, Валю. Зачеплені Вами теми складні, багатогранні і, як зауважив Володимир Сірий, інтимні у певному сенсі, тому й сприймаються неоднозначно. Перш за все, хочу погодитись, що не варто включати подібні твори до рубрики "еротична поезія". Якщо слідувати Вашій логіці, то на кожній церкві слід поруч з вивіскою "Храм..." вішати "Бордель". Адже ж еротика і порно ваблять молодь - заглянуть вони туди - аж тут і впіймає їх Боже слово))) Сумна посмішка, правда?
Загалом мені подобаються Ваші твори, бо для таких рядків потрібна певна мужність і Дар.
Що ж до технічної сторони, то, традиційно, маю ряд зауваг:
1. У першому куплеті двічі вжито слова ДАР, БОЖЕ(Божий)- слід уникати таких повторів.
2.Ти розпочав давно свій Хресний шлях, - тут два слова мені не сподобались: ДАВНО і СВІЙ. Яке значення має давність вибраного Хрестом шляху? У даному випадку, замість підкреслювати позачасовість такого вчинку, раптом виникає це ДАВНО... Щодо СВІЙ, то тут воно теж зайве, бо немає на цьому сайті жодного, хто б сумнівався у виборі Хреста щодо шляху.
3. собі на плечі - СОБІ (а хіба є варіанти?), навіщо це слово тут?
4.гріх у всіх віках - не впевнений у правильності формування фрази.(віки самі по собі - безгрішні, гріх більше до живих осіб причетний)
5.Ісусе! Передвічний Син Отця! - тут помилка у звертальній формі слова СИН - СИНЕ має бути.
6.Ти ненароджених на Хресній їх дорозі - тут збій ритму - зайві два склади
7.БуДЬ З Ними - приголосні затискають мову
8.той жах - зайве ТОЙ
9.не взмозі - пишеться окремо: в змозі.
10. У передостанньому куплеті аж чотири рази вжито займенник ВОНИ (ним, їх, їм, їх) - забагато.
11.щасливиХ Довгих - приклад, коли легко можна скоротити зайву приголосну: щасливо довгих?
12.В свій небесний рай - знову СВІЙ - хіба він справді її? і навіщо, можна ж: у небесний рай
13.скалічениХ ЦиХ - цих створює скубчення однотипних приголосних, крім того й так зрозуміло, про яких діток йдеться.
14. битися через ціле моє життя. - невірно сформульована фраза (битися усе життя).
15. У перших двох реченнях слово СЕРЦЕ вжито тричі - для чого?
16. Невже та думка - (невже думка) зайве ТА
17.в кінці сказав - вкінці - тут разом пишеться (насамкінець)
18. радіє й не сміється. - радіє, не сміється (ще одна зайва приголосна)
19.Я візьму цей хрест - цей, це який? і чому візьму? - Я прийму хреста?
20. В останньому куплеті тричі вжито Я, - забагато.

Як бачите, Валю, я нині майже не пропоную Вам готових рішень. То навмисно, бо знаю, що Ви - розумниця і чудово впораєтесь, а праця та спонукатиме відповідальніше ставитися до того, що викладаєте на люди.
Він допоможе Вам, я знаю. Весна прийде!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2013-04-04 20:28:26 ]
Є чому повчитися. Це я про себе...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2013-04-04 22:50:11 ]
Доброго вечора, Ярославе! Так, справді, "домашнє завдання" на всю ніч. Поки що відповім відносно цитати прозою - текст не мій, є посилання на першоджерело, тому вносити корективи не маю права. Коли писала цей цикл, взяла за епіграфи, бо саме та книга взяла за живе і дала поштовх. "Гріх у віках" - там треба розглядати всю фразу "найтяжчий гріх у всіх віках" - тобто, гріх, що є завжди найтяжчим. Але погоджуюсь, що фраза недосконала. Тоді я писала це серцем, тепер коригуватиму розумом.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2013-04-04 23:38:33 ]
п. Ярославе. Так і я уже замішаний у цю тему то хочу лиш зіслатися на її ж вірш "Три миті ..."
http://maysterni.com/publication.php?id=88604
У свій час, порпаючись в інтернеті за речами, які нічого спільного не мали із поезією, я напався на вірш, який змінив кардинально моє життя. І не тільки моє.
Валентино. Дайте лиш мені на це кілька днів і я надам Вам можливість максимально приблизити свої твори до найширшого кола людей.
Обіцяю ...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Нечуйвітер (М.К./М.К.) [ 2013-04-10 21:05:30 ]
Справді)) Ви також долучилися до справи. Ви, здається, доктор? ЛДМУ закінчували?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2013-04-10 22:24:20 ]
==ЛДМУ закінчували? ==
Закінчував ще у далекі 85-ті. Був такий зірвиголова, який на мотоциклі по гуртожитку їздив...
Пересікалися?
Чи, не дай то Боже, нашкодив чимось? :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Нечуйвітер (М.К./М.К.) [ 2013-04-10 22:41:12 ]
Ні, просто ми закінчували один ВУЗ)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2013-04-04 21:57:28 ]
Ого! Ну тепер не спатимете Валентино цілу ніч. Задав Вам роботи п. Ярослав... :)
Я б уже третій раз упав і не хотів би підніматися... :(
Але.
Сама напросилася.
Треба було сидіти мишкою на поетрі клубі, час від часу підморгнути власинку чи модеру і була б "звіздою" й досі.
Терпи козаче, отаманом будеш! :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2013-04-04 23:53:50 ]
Якби мала за головну мету "бути звіздою", може, так і робила б.
А підніматися завжди варто на один раз більше, ніж упав. Рости ще ой як є куди!:) Дякую!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2013-04-08 02:00:15 ]

ID: 179380
Рубрика: Вірші, Вірші, що не увійшли до рубрики
дата надходження: 23.03.2010 13:51:37
© дата внесення змiн: 23.03.2010 13:51:37
автор: Попелюшка


В Обране додали:Юрий Богатинский, Журавка, Квітка Надії, Олекса Удайко
Прочитаний усіма відвідувачами (486)
В тому числі авторами сайту (62)


КОМЕНТАРІ
Ірина Кохан, 08.02.2013 - 18:54
Талановито,трохи сумно.У Вас чуйна ініжна душа.НЕПЕРЕВЕРШЕНО   
Олекса Удайко, 08.02.2013 - 09:11
А хто посмів це зробити? Кому не сподобались Ваші вірші? Мерзотники! А на ширпотреб (читачі) не орієнтуйтеся! Ваша поезія - вічна!!! Їм же читати - мотлох, якого тут маса незліченна! Заходьте!
Попелюшка, 08.02.2013 - 14:58
Дякую! Заходьте й Ви! Найближчим часом іронічно-гумористичний вірш про це непорозуміння з'явиться на цій сторінці. Сподіваюсь, хоч за це не покарають 
Олекса Удайко, 08.02.2013 - 08:52
Вражає... Заговорив зародок! Треба ще, Попелюшко, щоб заговорили ГАМЕТИ батька й матері! Може, все-таки засовістять їх і подібних вбивств не буде!   
Попелюшка, 08.02.2013 - 08:56
Дуже вдячна за підтримку. І за те, що підтримували мене на моїй тимчасовій (на час блокування основної)
сторінці http://www.poetryclub.com.ua/author.php?id=18173  
Анатольевич, 04.09.2011 - 11:23
    Сильно, страшно, скорботно!  З відгуків зрозумів, що, незважаючи на аборти,Ви зуміли завагітніти.Хвала Богу! Як пройшли пологи, хто народився? Здоровя дитині і мамі!   
Попелюшка, 04.09.2011 - 21:14
це окрема історія, завдяки якій у нас восьми місячний Теодорчик хресним якого є монах "від Бога" брат Теодор із Джублика.
Про це у окремому розділі "Сонечко"
Спробуйте читати більше.
Тим не менше, вдячна...
Виктоиря, 15.08.2011 - 12:03
Я читала, а сердце просто замерало..... всё написаное Вами мне очень близко.. Спасибо, Господу, я уже 3 года мама.. это чудо!!! Иногда важно не только предотвритить аборт, а и научить девушку жить в новом статусе - МАМЫ!!!
Попелюшка, 18.08.2011 - 22:08
саме так... Рада за Вас. Коли дивишся на улюблене дитятко, страшно навіть подумати, що могла статися непоправима помилка...
Микола Верещака, 05.02.2011 - 20:00
...за Понтія Пилата = ...за Понтія Пілата  
Микола Верещака, 05.02.2011 - 19:55
...не взмозі.=...не в змозі. 
Юрий Богатинский, 06.12.2010 - 23:10
Очень хорошо.Мысли о том, что и нас могли убить, заставляют задуматься.      
Україна, 28.11.2010 - 23:05
Людина, яка так відверто зізнається у скоєному - є сильна людина. Тим більше коли прагне виправити свої помилки. Так чи інакше ми усі припускаємось помилок, хтось більшою мірою, хтось меньшою. Я зовсім не виправдовую вас, але і не засуджую. Не маю права судити. Та я дуже радію, що ви винесли для себе правильний урок і дуже-дуже надіюсь, що ось такими щирими, гарними віршами донесете до інших істину материнства. Наснаги вам і удачі.
Попелюшка, 29.11.2010 - 22:32
Дуже Вам дякую!
Сподіваюсь, що Господь простив мене.
Через місяць чекаю на дитятко 
Mayzhe Shasliva, 30.10.2010 - 09:38

Журавка, 31.07.2010 - 18:31
Прочитала на дному диханні. Просто мороз по шкірі. Ви - талант і величезна молодчинка! 
Попелюшка, 02.08.2010 - 14:26
Дякую за розуміння і за підтримку! 
Данч, 20.06.2010 - 17:56
Оценка поэта: 5
Квіточка Ромашка, 19.05.2010 - 12:34
Дякую, що Ви є...
Попелюшка, 20.05.2010 - 12:43
А я Вам - за розуміння...
Оксана П., 18.04.2010 - 20:33
кожна людина проходить свій шлях до істини. напевне, для вас він мав бути таким гврким... але покаяння має велику силу. хай Бог почує ваші молитви! 
Квітка Надії, 11.04.2010 - 18:45
  це так зворушливо...До таких проблем не можна залишатись байдужими..  Вдячна Вам за цей вірш!
Попелюшка, 11.04.2010 - 20:34
Дякую Вам, Квіточко! Рада, що й Вас, таку юну дівчинку (ровесниця моєї старшої доньки) хвилює ця тема. Ваш вірш: Я хотіла народитисьhttp://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=168812 вселяє надію на небайдужість молоді до теми абортів. У світу є майбутнє, поки є кому писати ТАКІ вірші...
Але це лиш початок теми. Запрошую ознайомитися і з її продовженням та розгалуженням
Смерічка, 24.03.2010 - 12:50
Таке може написати людина, яка зазнала у своєму житті лиха, або та, яка щиро, від усієї душі прагне застерегти від помилок інших. Цей вірш проймає до кісток, залишає в душі слід. Не дай Боже нікому такого досвіду.
Попелюшка, 24.03.2010 - 17:03
Саме з цією метою й пишу, хоч більшість людей воліють все ж отримати свій гіркий досвід, ніж вчитися на чиїхось помилках...
Ви абсолютно праві - і зазнала, і прагну застерегти. Дякую Вам!
Лореляй, 24.03.2010 - 12:13
Зворушливо! Проймає до сліз...    
Попелюшка, 24.03.2010 - 17:00
Дякую. Завжди рада новим гостям. І постійним теж
На-д-е-ж-да, 24.03.2010 - 08:54
     Дуже зворушив ваш твір. Нема слів...    
Попелюшка, 24.03.2010 - 11:21
Дякую за підтримку і розуміння. Буде продовження...
Сагайда, 23.03.2010 - 20:06
От бачите, ще читачі з'явились... Ви молодець, так тримати! 
Попелюшка, 24.03.2010 - 11:22
Ще й ще раз щиро Вам вдячна. Буду продовжувати...
Весенняя, 23.03.2010 - 17:42
Валентина, у меня слов нет... очень сильно
Попелюшка, 24.03.2010 - 11:32
Дякую Вам, що приєднались до тяжкого і болючого. Дякую за небайдужість! 
natalux, 23.03.2010 - 16:41
Але є й інша сторона випадкового (непотрібного батькам)народження дітей. Дитячі будинки, голод, насилля над дітьми. Долі таких дітей не позаздриш. Невже це краще за ненародження?
Попелюшка, 24.03.2010 - 11:37
Ніщо не може виправдати вбивство беззахисного. Давши життя і навіть після цього відмовившись від власної дитини, їй залишають шанс... І дуже часто з таких дітей виростають гідні люди, талановиті, навіть видатні... Окрім того, дуже багато людей, котрі виросли в сім'х, в турботі, але долі яких, в силу різних обставин, теж не позаздриш. То, може, і їх ліпше добити, щоб не мучились? Вибачте за категоричність. Це моя думка. Ви маєте право на власну...
ДРУГ, 23.03.2010 - 14:35
...Господь милостив! Можно вымолить прощения за грех в нарушение заповеди "Не убий!"...но нельзя вымолить прощения у не родившегося младенца...хотя, пути Господни неисповедимы, на всё воля его, всё им предрешено...
Попелюшка, 24.03.2010 - 11:40
Дякую за відгук і за листа!
На жаль, дуже мало на цьому сайті творів такої тематики, як Ваш, на котрий Ви давали посилання. Тема віри, духовності не є популярною в наш час, але без віри і без покаяння ми йдемо в нікуди...
Рада, що Ваш вірш охоче читають, і відгуки теплі та доброзичливі. Успіхів Вам!
Tanya Rikhter, 23.03.2010 - 13:58
у мене просто нема слів.... це так все сумно....  
Попелюшка, 23.03.2010 - 14:01
На жаль, життя - це не завжди радість і позитив... Дякую, що відгукнулись! Кожен відгук на цю болючу тему для мене просто безцінний...
В рубриці "Інше" це майже не читають і майже не коментують. Це ще більш сумно.