ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Іван Потьомкін
2024.11.24 19:38
Коли сина з першого класу перевели в третій, батько вирішив поїхати з ним до Києва, показати дім, де прожив тридцять років поспіль, а головне – школу, де сам вчився. І ось вони в Києві. Не без хвилювання заходить батько в школу і першим стрічає завгоспа

Євген Федчук
2024.11.24 13:21
Андрія Боголюбського вважають москалі
Найпершим поміж всіх великоросів.
І носяться з тим виродком ще й досі.
Чим цей «герой» прославивсь на землі?
Жорстокий був і лютий, наче звір,
Не то чужі, свої його боялись,
З підступністю й жорстокістю спізнали

Микола Дудар
2024.11.24 09:26
Коли я вийду з темноти
Ковтнути жменьку Світла
Чи хвилюватимешся ти
Що то не я, а вітер…
Чи уявлятимеш, що в ніч
Лише одне бажання
Почути знов: « не в тому річ…»
І буде ще питання:

Тетяна Левицька
2024.11.24 08:07
Не розлюбила, а відпустила —
Любов не здатна відтяти крила!
Лети, як хочеш, у даль високу,
Мій волелюбний, зірчастий Сокіл.
За сніжні хмари, туди де вічність
Лоскоче вії промінням ніжним,
Несе цунамі на гострім вістрі
У сиве пір'я свавільний вітер

Козак Дума
2024.11.24 07:56
У повітрі якась загадковість,
влаштували світила парад,
і дочитує осені повість
з книги Неба сумний листопад…

Опустились сніжинки скраєчку
на ранкові уламки часу.
Свіжознесене сонця яєчко

Микола Соболь
2024.11.24 06:40
Над рікою стелиться туман,
холодіють листопада ночі.
Ти була найкращою з оман
і від тебе геть іти не хочу.
Для розлуки ніби ще не час
дзиґарі відлічують хвилини.
Господи, помилуй грішних нас
від Адама з Євою до нині.

Віктор Кучерук
2024.11.24 06:22
Як розповів, то пожурила,
Іще й очам вказала шлях
Повз чорториї повносилі
До очеретяних дівах.
Я сотні раз до них приходив
У снах сполоханих своїх
І зі снопами хороводи
Водив щоразу їй на сміх.

Тетяна Левицька
2024.11.23 20:48
Мчав потяг на семи вітрилах
із осені в зимову казку.
Натхненна Муза білокрила
з сонливих віч знімала маску.

А за вікном купейним бігли
засніжених картин пейзажі.
Зима минуле вкрила білим,

Іван Потьомкін
2024.11.23 17:20
З такої хмари в Україні
Такий би дощ зненацька ринув,
Що спраглі од чекання ринви
Діжки і відра перекинули б...
...Натомість із Єрусалиму
Хмара в Єгипет чомсь полинула.
Дощу благають синагоги,
Здіймають голоси до Бога,

Ігор Шоха
2024.11.23 16:51
                        І
Минуле на віки не радує нікого,
але у той же час на фініші доріг
вертаємо роки, які вартують того,
аби на схилі літ не забувати їх.

                        ІІ
Ганяли і мене як у окропі муху.

Олександр Сушко
2024.11.23 16:11
У світі нема справедливості,
Ні правди, ні ґлузду, ні рівності,
Зневажені мамині цінності,
Поламане правді крило.

Торгуємо тілом і гідністю,
У бога випрошуєм милості,
А в пазусі - пригорща підлості,

Світлана Пирогова
2024.11.23 15:55
А пізня осінь пахне особливо,
Лоскоче листям тротуари і дороги.
Хоч небо сизе кліпає мінливо,
Вдивляється: чиїсь рахує кроки.
Такі бажані, тихі, неповторні,
Як сонця довгожданого танок проміння
В кущах шипшини, у кленових кронах.
В оголеній душі ле

Володимир Каразуб
2024.11.23 10:26
Щодо вічності. Там де сходяться
Вітер в пару сплітаючись з хмарою,
Безконечність лихою подобою,
Звіром кинеться до очей.
Щодо погляду. Погляд втоплений,
І нажаханий часоплинністтю,
Завмирає і далі без префіксу
Розчиняється в крові твоїй.

Микола Дудар
2024.11.23 09:17
Надмірним днем, умовним днем
Приблизно по обіді
Зійшлись з тобою з різних тем —
Віват — у цьому світі
Такі красиві, молоді
Аж надто моложаві
Серед мовчань, поміж подій
В своїй недодержаві…

Артур Курдіновський
2024.11.23 06:14
Мій творчий шлях був дуже нелегким. Він проходив крізь приниження, зневагу, хамство та несправедливість. Щоразу мені зустрічалися не ті люди. Це засилля невігласів, малограмотних та недалеких людей я залишив на тій дорозі. А сам пішов новим шляхом. І ось,

Віктор Кучерук
2024.11.23 05:40
Зарано смеркає і швидко ночіє
Відтоді, як осінь прискорила хід, –
Відтоді, як гаснути стали надії,
Що Бог допоможе уникнути бід.
Все ближче і ближче лихі сніговії
Та лютих морозів до нас ненасить, –
Від страху загинути кров холодіє
І серце схвиль
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Інша поезія):

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17

Мирослав ЕкманКременецький
2024.07.25

Кав'яр Сергій
2024.06.21

Самослав Желіба
2024.05.20

Людмила Кибалка
2024.05.17

Степанчук Юлія
2024.04.15






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Ігор Терновський (1994) / Інша поезія

 якби мене постачали на ринок укомплектованим тобою




Найвища оцінка Єлизавета Горбачевська 5.5 Майстер-клас / Любитель поезії
Найнижча оцінка Ольга Майборода 4.5 Любитель поезії / Любитель поезії

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Дата публікації 2010-01-09 22:27:46
Переглядів сторінки твору 18830
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 3.867 / 5  (4.037 / 5.31)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.037 / 5.31)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.778
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2010.01.19 10:23
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ольга Майборода (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-09 23:05:54 ]
Ви говорите про буденні речі, пане Ігорю. якимись кіберобразами, які їх аж ніяк не прикрашають.... про Романенка можу сказати лише одне - прекрасний поет....Один з найкращих за останні 20 років... Щиро, О.М.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Терновський (М.К./Л.П.) [ 2010-01-09 23:07:33 ]
"набридло" правильно :)
а щодо "вбивати" - то там абсолютно інший контекст, дуже інший :))

і до чого ж - що тут неприродного. відсутність коханої діє на героя як сальвія: сковуючи його волю, його рухи... як на мене - досить навіть природно :) ну це як на мене, звісно...

хороші будуть, аякже :)
Ігор Терновський іще порадує терплячих читачів ;)))))))))))))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-09 23:10:14 ]
"Кожне тлумачення тексту - екзистенційна подія в житті тексту". (Гадамер). Це я про оте Ваше "як на мене"))). Те що Ви написали - то одне, а те що ми прочитали - може бути геть іншим.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Терновський (М.К./Л.П.) [ 2010-01-09 23:11:42 ]
напевне я й не хочу прикрасити, я хочу сказати дещо інше...

мммм... скажімо таке: при відсутності коханої ліричний герой відчуває свій автоматизм, і проектує себе через технічне. відсутність коханої призводить до відчуження ліричного героя від самого себе, до оречевлення його ідентифікації...
він сприймає себе
а) як робота, як машину, як частину кіберреальності, яка характеризується ефективністю, що притаманно машині
б) як людину - але під дією психотропної речовини, тобто у зміненому стані свідомості

відсутність коханої робить його життя таким, що він більше не відчуває себе, тому і сумнівається в своїй потрібності (яка би виражалась через неефективність...)

ось так. некрасиво, зате обґрунтовано ;)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ольга Майборода (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-09 23:13:24 ]
Якщо ви вже пояснюєте про що написали, то про яку цінність цього твору може йти мова?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Терновський (М.К./Л.П.) [ 2010-01-09 23:13:35 ]
був би дурним аби сперечався би :)
але так можна сказати абсолютно щодо кожного тексту, правда ж :)
в цьому тексті я ставив цілком конкретну мету і вважаю що її розкрив :) не розкрив би - просто би не показував його :))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-09 23:15:52 ]
Розкрив?))) Богдане, що Ви кажете))))... як на уроці в 5 класі))))...

Якщо Ваш текст потребує таких розлогих тлумачень, значить чогось у ньому самому не вистачає... Так?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ольга Майборода (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-09 23:17:14 ]
Ви постійно говорите, що ставите перед собою мету, коли щось пишете... Дивний підхід у вас,Ігорю... На мою думку, може й воно оригінально - за способом подачі чи чимось таким. але теми у вас якісь банальні постійно...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-09 23:18:55 ]
Не банальні в нього теми, не погоджуюся. І взагалі я б тему не ставив "во главу угла", коли йдеться про вірш.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Терновський (М.К./Л.П.) [ 2010-01-09 23:21:42 ]
чому одразу так? :) не усі ж вірші народжуються з натхнення, деякі - конструюються згідно схемі :)

а тлумачення було для пані, яка закидає мені негативний вплив "кіберобразів" на "красивість", тож я лише ілюстрував недоречність його тлумачення у площині "красивості" )
звісно, моє тлумачення - лише один випадок із цілого спектру можливих (читацьких) тлумачень )

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-09 23:24:57 ]
Тлумачити має сам читач. А Ви ставите йому залізний заслін авторської волі... Це зовсім зайве.

Щодо конструювання, то - я про це мало що знаю. Особисто мені ніколи не доводилося будувати текст за схемою, хоча, можливо, я відстав від життя.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Терновський (М.К./Л.П.) [ 2010-01-09 23:25:47 ]
як нещодавно нагадувала Наталка Пасічник - теми лише дві - кохання і смерть, все інше - лише підтеми ;) а тут - кохання і напівсмерть ;) хехе, майже класика банальності, правда ж? ;)

я ДЕЯКІ вірші пишу ось приблизно так: є певна ідея, яку можна виразити в поетичній формі: тобто за допомогою метафор, образності загалом. і я втілюю цю ідею, виражаю.

може це не класично: о! у мене натхнення! блаблабла! о! прийшов вірш!... - і автор пише, бо вірш його веде..

ось ці вірші - вони не ведуть мною, а навпаки - я цілком свідомо, раціонально їх оформлюю, ну от лише метафори з позасвідомого частенько надходять в такому випадку, є таке...


але це зовсім не означає що я ВСІ вірші пишу так :))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Терновський (М.К./Л.П.) [ 2010-01-09 23:28:05 ]
сенкс, тут погоджуюся, особливо щодо того що "во главє" - для мене завжди поетичність вірша характеризували образи і метафори. тут вони свідомо "непоетичні", оскільки робот - не поет, а ліричний герой, розповідаючи ПРО СЕБЕ не може цього робити ПОЕТИЧНО-КРАСИВО, відчуваючи себе роботом :) от тільки тяга до образності в нього не зникла, що тут вдієш ;) зате він не пише "взвєйтєсь, да развєйтєсь" ;)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-09 23:30:26 ]
Після посилання на рафіка прочитала про небо як чашку, сподобалося, чесно. А тут знову щось явно далеке від поезії, хай навіть за схемою сконструйованої. Кіберобрази також бувають красивими, хоча й не пробують віршувати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Терновський (М.К./Л.П.) [ 2010-01-09 23:30:32 ]
це адресувалося конкретній людині :) треба було в приват писати, ваша правда...

а щодо конструювання - то це лише прийом, засіб письма. як-от автоматичне письмо - це взагалі повна протилежність конструюванню :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Терновський (М.К./Л.П.) [ 2010-01-09 23:32:23 ]
а чому вам передовсім йдеться про "красивість"? який ваш особисто ідеал поезії? :)
я вже тут коментував: це свідомо непоетично написаний вірш, адже робот і не мусить мислити красивостями, а ліричний герой перебуває саме в цій ролі :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ольга Майборода (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-09 23:34:11 ]
Я не проти конструювання вірша в процесі, просто не уявляю, як можна наперед задумати про що писати. І насправді, пане Ігорю, теж не вірю в чудодійну силу натхнення.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Терновський (М.К./Л.П.) [ 2010-01-09 23:36:17 ]
а чому вам передовсім йдеться про "красивість"? який ваш особисто ідеал поезії? :)
я вже тут коментував: це свідомо непоетично написаний вірш, адже робот і не мусить мислити красивостями, а ліричний герой перебуває саме в цій ролі :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Терновський (М.К./Л.П.) [ 2010-01-09 23:39:13 ]
"просто не уявляю, як можна наперед задумати про що писати" - ви мене дивуєте, але гаразд, ось вам просте порівняння:

в цьому випадку ідея, концепція вірша - як цілісний скелет виникає до початку писання. далі в процесі ця концепція обростає м"язами метафори, нервами образності і врешті - має загальне втілення у цілісності ідеї-метафор(и)-засобів-форми (верлібрової ритміки вірша)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ольга Майборода (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-09 23:43:32 ]
Ну це не у всіх так, правда ж.... Я схильна думати, що спочатку виникає образ, який потім населяє решту образів, як на ниточку.... І тоді виходить таке полотно вірша...

1   2   3   Переглянути все