ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Ісая Мирянин
2024.06.02 17:46
ЛОДЗІЄВСЬКИЙ Я щиро радий, що Ви вирішили зупинитися у нас, пане Залужний. Сподіваюся, що Вам у нас сподобається. Але мені нестерпно хочеться почути про Ваші дипломатичні пригоди у Британії. ЗАЛУЖНИЙ Насправді мене відряджали зовсім до іншої краї

Євген Федчук
2024.06.02 12:34
Покарав Господь людину за гріхи потопом,
Думав, що гріховну тягу тим потопом втопить.
Та куди там. Розплодились, знову розжилися
І за гріхи, беззаконня знову узялися.
Геть забули і про Бога, й про його завіти,
Бо ж хотілося на світі людям легко жити.

Іван Потьомкін
2024.06.02 10:49
Півник заспівав в Єрусалимі,
І на вранішній отой тоненький спів
В пам’яті закукурікали півні понад Супоєм
У далекому тепер, як і літа, Яготині.
Не ідеї нас єднають з материнським краєм,
Не герої на баскім коні,
А сумне «кру-кру», неспішний постук дя

Віктор Кучерук
2024.06.02 05:18
Молодецька бравада
І постава струнка
Залишились позаду,
Як і сила в руках.
Поховала їх старість,
Але, бачу, зате,
Що з’явилася скнарість
І зневіра росте.

Ілахім Поет
2024.06.02 00:43
Ці очі кольору горіха
І губи з присмаком гріха -
Моя єдина в світі втіха.
Хай кажуть, що у ній пиха,
Що легковажна егоїстка.
Що бути з нею – то дурня.
І треба розгубити мізки,
Щоб так терзатися щодня.

Артур Курдіновський
2024.06.02 00:34
Натхненно чекаючи світлого літа
Удвох, саме так, як в часи стародавні,
Життя розпочавши, чому б не сидіти
На парковій лавці у травні?

Тримавшись за руки, плекати надію...
Коли ледь за двадцять - це дуже можливо!
Ось сонце за обрієм вже червоніє...

Борис Костиря
2024.06.01 22:45
В пустелі на порепаній землі
Іду спокійно і шукаю смислів,
Яких не знайдеш у густій ріллі.
Шалена спека розтопила мислі.

У цій пустелі у самотині
Чи станеш ти іще одним пророком,
Який розтане десь у далині,

Леся Горова
2024.06.01 22:01
В слова раніш банальні "до" і "після"
Вернувся зразу початковий зміст,
Як тільки дикий смерч війни пронісся
Над сивим ранком зціпенілих міст .

У "до" залишив кожен того ранку
Все надбання раніш прожитих літ-
Хто захід свій, хто щемну мить с

Козак Дума
2024.06.01 20:41
Лишити нині владу казнокраду –
оте не гірше за оксюморон
чи дати вдруге шанс тому, хто зрадив,
або убивці ще один патрон?

Ісая Мирянин
2024.06.01 15:03
Коли життя земного половину
Спокійно перетнув я без турбот,
Зустрів раптово знижечку на ціну

Рашистського я джерела скорбот –
То пряник був із яблучним начинням,
Якого разом кинув я у рот.

Юрій Гундарєв
2024.06.01 09:22
Візьму абетку - літер країна.
Які - головні? Які - командири?
Звичайно, У - моя Україна.
Звичайно, М - буква Мами і Миру.

БЕТ

Знову лунає сирени набат -

Віктор Кучерук
2024.06.01 05:23
Душа закохана світліє
І молодіє від надій,
Що не пустими будуть мрії
В незмінній вірності своїй.
Вони, рожеві та блакитні,
Хмільні й цілющі, як бальзам, -
Тебе охоплюють помітно
Своїм гарячим почуттям.

Артур Курдіновський
2024.06.01 00:17
Прошу тебе! Не помирай!" -
Слова відверті та безцінні,
Коли здається, що каміння
Востаннє вкрило небокрай.

Красива рятівна надіє,
Прошу тебе! Не помирай!
І не потрібен вогнеграй -

Ілахім Поет
2024.06.01 00:04
Формула щастя в теперішнім світі проста.
Гроші-товар… І з коханням щось схоже, як звісно.
Так, особистого ніц, але це не біда.
Бізнес, дівчатка і хлопчики, все тільки бізнес.
В щире кохання повірять хіба в дитсадку.
То є казки, актуальні, можливо, в

Влад Лиманець
2024.05.31 18:18
губи всихають
рельєфом скелястих гір
на шкірі рожевій
подих сплітається
з рухами грудної клітини
сльози-кришталь
стікають у море
мандрівниця в тісноті

Світлана Пирогова
2024.05.31 10:49
Червня полуничний смак цілує сонце,
Ллються пахощі меліси, м*яти.
І малини аромати у долонях,
Трави поглядом небес прим*яті.

Подих літа із спекотної Трезени,
І думки у нас тепер синхронні,
Бо закоханість ураз біжить по венах,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ісая Мирянин
2024.05.20

Ігор Прозорий
2024.05.17

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Маркуш Серкванчук
2024.04.10






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Аліса Гаврильченко (1989) / Вірші

 Світове

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



Найвища оцінка Вітер Ночі 5.5 Любитель поезії / Майстер-клас
Найнижча оцінка Редакція Майстерень 5.25 Любитель поезії / Майстер-клас

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-01-23 00:47:31
Переглядів сторінки твору 7805
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 3.737 / 5.38  (4.691 / 5.44)
* Рейтинг "Майстерень" 3.515 / 5.25  (4.536 / 5.46)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.571
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні оцінювати
Автор востаннє на сайті 2014.08.09 13:49
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Віктор Кучерук (Л.П./М.К.) [ 2011-04-18 18:02:09 ]
Мабуть, не "дивні", а "давні" народи?..
Слід порівнювати також, як куля літає, а не иісяць, бо не він убиває людей...
З повагою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вітер Ночі (Л.П./М.К.) [ 2011-04-18 23:34:13 ]
Ха! Супер! І саме " дивні"...)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Віктор Кучерук (Л.П./М.К.) [ 2011-04-19 00:09:04 ]
Справді, дивні народи - навіщо, за що?..
Дійшло!...................
- ))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Аліса Гаврильченко (Л.П./Л.П.) [ 2011-04-19 21:37:49 ]
Звісно, вірш давно виправлений, але було так цікаво поспостерігати за реакцією ...)))
Місяць і куля ... ось тут я дала маху. Обов'язково подумаю над цією строчкою. Спасибі!
З повагою, Аліса.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Аліса Гаврильченко (Л.П./Л.П.) [ 2011-04-19 21:40:49 ]
Саме дивні народи були у мене спочатку. Мені вся ця боротьба дійсно нагадує якусь дивну тягу до марних битв. Втім, вона властива і мені.
))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вітер Ночі (Л.П./М.К.) [ 2011-04-19 21:48:40 ]
Дивны - було краще...)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Аліса Гаврильченко (Л.П./Л.П.) [ 2011-04-19 21:54:06 ]
Але ж потім все одно слово "дивні" виправив би редактор чи критик)))) на жаль, багато хто побоюється негативної реакції, хоча я впевнена в тому, що у будь-якого читача прекрасне почуття гумору))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вітер Ночі (Л.П./М.К.) [ 2011-04-19 22:08:34 ]
!!!)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Даймон Пеем (М.К./М.К.) [ 2011-04-19 22:49:35 ]
Біда з тим, невмирущим, Демоном. :(
Потрібні срібні кулі!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Аліса Гаврильченко (Л.П./Л.П.) [ 2011-04-30 23:28:27 ]
Точно! Срібні кулі для демона ідеальні!))))
Дякую, Даймон!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Даймон Пеем (М.К./М.К.) [ 2011-05-01 00:19:52 ]
Та в кого рука підійметься на такого хорошого Даймона? :(
Скажу вам, Аль, демони зовсім не слуги зла, слуг зла і без демонів вистачає. Принаймні, якби демони мали якийсь стосунок до зла, то їх було би значно більше. Це все старі навіти... І, погляньте довкола, кого найбільше, і хто чинить ті всі неподобства? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Аліса Гаврильченко (Л.П./Л.П.) [ 2011-05-01 00:38:18 ]
Звісно, що людина, любий Даймоне)))
Я знаю, що демон у др. Римі вважався генієм і не злим, хоча непередбачуваним. Скоріше, демон - це стихійне, некероване, саме це я хотіла показати, а не зло. Стихійне не завжди погане, воно притаманне нам усім в тій чи іншій мірі, але коли стихійно діє натовп, то тут треба вже бути дуже обережним. А взагалі я згодна з вами.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Даймон Пеем (М.К./М.К.) [ 2011-05-01 14:16:43 ]
Дорога Алю, насправді і людина не творить зла, - вона ж в "образі і в подібності" (хто читає древніми мовами, той мене зрозуміє). Хоча один мислитель колись навів такий приклад, ніби доводячи, що у цьому світі немає чистих істин. :)
Йшлося про те, що зло - це пітьма, або відсутність, що вимагає доброчинної присутності і певного впорядкування невпорядкованого. Так ось, мислитель сказав, - що в такому разі, помираючи, справжня людина мала б чинити зло, бо зникає її сяйво, залишаючи тут пітьму, навіть збільшуючи її...
І хіба було би не так, якби смерть реально існувала, себто знищувала індивідуальність? І хіба було би не так, якби світ зводився лише до земного? :)

Щодо римлян і греків, то вони були, звичайно, ближчими до розуміння, але вже й вони відображення, відбиток вважали за дійсне. Зовнішнє перенесли у внутрішнє, хоча все якраз і навпаки...
І саме це "демон - це стихійне, некероване", непідвладне гомо сапієнсу, хоча і пов'язане з ним більш ніж тісно Творцем усього сущого... :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Таїсія Заплітна (Л.П./Л.П.) [ 2011-05-01 01:20:24 ]
Глибокий зміст і досить гарне втілення, загалом сподобалось...але все ж чогось ніби бракує... а от чого саме не знаю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Аліса Гаврильченко (Л.П./Л.П.) [ 2011-05-01 01:37:48 ]
Дякую, Таїсія!
Цей вірш постійно перечитую, бо відчуваю те саме: чогось бракує. А от чого... сподіваюся тільки на те, що з часом я, все-таки, побачу в ньому недоробки і зможу вдосконалити.
Можливо, це є заримованою прозою, як я називаю про себе твори, де не вдалося втілити лірику чи поезію у слово. А можливо, є інша причина.
Тож я добре вас розумію, мила Таїсія.
Ваша Аліса.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-05-01 14:53:46 ]
Алісо, здається трохи не вистачає вашого "я". Але ви це зможете підправити у майбутніх творах, цей нехай залишається одним із ескізів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Аліса Гаврильченко (Л.П./Л.П.) [ 2011-05-01 20:47:08 ]
Дякую, шановна Редакціє Майстерень!
Тут справді не вистачає мого "я". Тільки тепер помітила, хоча раніше читала, що за допомогою свого "я" лірик стає більш близьким читачу. Читала і забула. А ось тепер, після того, як згадала, навряд чи забуду. Все-таки, добре вчуся лише на своїх помилках :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Аліса Гаврильченко (Л.П./Л.П.) [ 2011-05-01 21:14:27 ]
Мабуть я належу до мислителів, які вважають, ніби чистих істин у світі немає :)
Якщо ж серйозно, то я, любий Даймоне, згодна з вашими словами: "І хіба було би не так, якби смерть реально існувала, себто знищувала індивідуальність? І хіба було би не так, якби світ зводився лише до земного?".
Проте у натовпі ця індивідуальність часто втрачається і все зводиться до земного, хоча тут я можу помилятися.

Але в мене водночас є така риса - дивитися на питання з двох протилежних точок зору. Це означає, що я можу погодитися водночас з мислителями, чиї твердження зовсім різні й суперечать один одному. Отже, що вважати злом? Пітьму? Пустоту, не заповнену світлом? Це для мене дуже не переконливо. Скажімо так, коли вовк нападає на вівцю, то жаль вівцю, але водночас жаль вовченят, які теж хочуть їсти. Проте для вівці вовк є злом. Злом з великої букви. Можна сказати, демоном :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Даймон Пеем (М.К./М.К.) [ 2011-05-01 23:21:02 ]
О тут, дорога Алісо, трохи більше про "зло" http://maysterni.com/publication.php?id=55753

Що стосується вівці і вовка, то вони обоє, і їхні стосунки, як і стосунки "вовк" - "хомо", чи "вівця" - "хомо", здається безконфліктно, входять в поняття "добра". Принаймні Господь так сказав, побачивши все в комплексі після відповідного сотворіння.
А одна точка зору була притаманна недоброму Поліфему і до зустрічі з Одісеєм. Потім навіть і не знаю, як ця зустріч відбилася на його світогляді. А нам з вами, Алісо, і справді краще з декількома точками зору, все ж гармонійніше виходить. Хоча жінки щодо деяких речей вимагають у чоловіків одної і лише одної точки зору... :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Аліса Гаврильченко (Л.П./Л.П.) [ 2011-05-04 18:51:40 ]
Обов'язково почитаю за посиланням!
Щодо вівці не можу не погодитися з вами, любий Даймоне, а жінки ... жінки вимагають одну точку зору тільки в ДЕЯКИХ речах :))))))