ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Олександр Сушко
2024.06.17 08:43
Чи існує непорочне зачаття у котів? І в собачок? І що воно таке - непорочне зачаття? Як цей акт запліднення проходить у жінок, обраних богом? Мені хтось може це пояснити? Тільки без криків "Безбожний грішник!", "Будь ти проклятий!" тощо. Чи можна вв

Самослав Желіба
2024.06.17 08:31
Косою косить
Цього літа дівчина
Молодих людей.

Світлана Пирогова
2024.06.17 08:10
Її душі торкнувся непомітно,
Запав у серце ніжне вже давно.
Сказав, що він живе, як вовк-самітник,
Вона поблідла, ніби полотно.

Він недосяжний, мовби неба купол,
І мало говорив, все більш мовчав.
Вдивлялася в ті очі- чистий купіль.

Віктор Кучерук
2024.06.17 06:36
Мабуть, зустрілися не впору
Ми біля скельної гори,
Бо ти не рухаєшся вгору,
А я скотився вже згори.
Мабуть, дорогу не єдину
Було позначено мерщій, –
Тебе не зваблює вершина,
А я не втримуюсь на ній.

Артур Курдіновський
2024.06.17 01:38
Замріяна, чиста, гірка та журлива!
Нас двох повінчали самі небеса!
Усе в тобі справжнє, і ти незрадлива!
Обличчя відверте, прозора сльоза.

Я - вірний тобі, незрівнянна дружино!
І ти покохала мене назавжди.
Ми стільки пройшли! Ти у мене єдина.

Іван Потьомкін
2024.06.16 21:11
Із подорожі повернувся пудель
І побратимам каже з гіркотою:
«Братове, якже наш рід здрібнів!..»
«Ти що верзеш!»- бульдог на те.
«Я щойно з Індії. От там справжні собаки!..»
«Чим же вони од нас кращі?»- пита гончак.
«Одвагою своєю. На лева напада

Микола Соболь
2024.06.16 15:58
Пані Галино, хотілося б таки почути Вашу версію і побачити реакцію Редакції майстерень щодо вірша Петра Синиці "У ріднім батьковім саду" який чомусь пані Галина виставила, як власний. До речі не шановний Юріє Гундарєв оце і є приклад плагіатства, а не

Борис Костиря
2024.06.16 15:27
Я блукаю в лісі,
Загубився в пущі.
На печальній стрісі
Втрати неминущі

Так припали листям,
Ніби давній спогад.
Серед передмістя

Ігор Шоха
2024.06.16 15:10
Ще кує зозуля у гаю
і рахує дні напередодні
того, як поляжуть у бою
воїни за націю свою
на краю глибокої безодні.
Вибухає небо кожен день.
Гинуть і цивільні, і солдати,
гинуть люди... це така мішень

Євген Федчук
2024.06.16 14:45
Миколо Петровичу, от поясніть,
Бо я ніяк не зрозумію.
Чому Орбан з Путіним прагне дружить?
Чому він Європою сіє
До нас недовіру, вставляє дрючки
В колеса Європі і НАТО?
І він не один там, напевно ж такий,
В Угорщині. Бо ж обирати

Сергій Губерначук
2024.06.16 14:31
Переб’єшся.
Все одно переб’єшся.

Переб’єшся.
Все одно переб’єшся.

Серце моє, переб’єшся.
Любов моя, переб’єшся.

Самослав Желіба
2024.06.16 08:29
Оце похмілля.
Ніби півночі слухав
Пісні Джері Хейл.

Світлана Пирогова
2024.06.16 08:07
Не зашнуровано давні рани,
Без прив'язі помаранчева повня.
Вписалась у нічну панораму,
Як відблиск вогню на жерсті жаровні.
Віщунка Вельва шепоче долю,
Не сплять лікантропи у темних шкурах.
Хто ж розірве це замкнуте коло?
Забутих в'язнів утримуют

Віктор Кучерук
2024.06.16 07:39
Не дають відпочити, холера,
Хоч знедавна я менш дійовий, –
Зачинила одна щойно двері,
Як вже інша сигналить: Відкрий…
Мов зі сну метушлива примара
Перетнула мовчазно поріг,
А мені не потрібні і даром
Нині шепоти, дотики, сміх.

Микола Соболь
2024.06.16 05:47
У ставку, на окраїні парку,
тася няньчила діток своїх.
Чоловік докуривши цигарку,
подивився без жалю на них.
І у ражі хмільного банкету
перед друзями, просто на спір,
він поцілив у ціль з арбалета,
не людина, – спотворений звір…

Ярослав Чорногуз
2024.06.16 05:10
Мов досконало -- майстер-золотар
На склі чи дереві -- твоє обличчя --
Виплавлював -- ті очка, ніс, вуста...
Так я в рядках сяйну красу величив.

Високих рис чарівна чистота --
Мені ти нагадала Беатріче --
Поета мрію... Лиш різниця та,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Самослав Желіба
2024.05.20

Лайоль Босота
2024.04.15

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Геннадій Дегтярьов
2024.03.02

Теді Ем
2023.02.18

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Тетяна Левицька / Критика | Аналітика

  Ми самі створюємо клімат на ПМ.




  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2019-01-02 14:15:55
Переглядів сторінки твору 9162
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R1
* Народний рейтинг 0 / --  (5.447 / 6.07)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (5.530 / 6.17)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.767
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не оцінювати
Автор востаннє на сайті 2024.06.16 18:42
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2019-01-02 14:46:53 ]
Згодна з тим, що самі автори створюють погоду тут при допомозі, звісно, господарів. Згодна абсолютно, що ми повинні ставитися один до одного толерантно і цивілізовано; не обов"язково з теплом, але з повагою.
На жаль, у нас із Вами, пані Тетяно, різні враження від поведінки декого із авторів. Правда, я їх у житті не знаю, але тут, у віртуалі було таке, що примусило мене відсторонитися... Однак все міняється, люди теж... Можливо, зараз усе так, як Ви кажете... Я вже давно не є в курсі тутешніх справ, тому мої негативні враження застарілі, очевидно...Дай Боже кожному те, чого він заслуговує. І всім нам милосердя...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 14:58:29 ]
Дякую, пані Василино, за відгук! Вам не байдуже.
Вибачаюсь за тих, хто Вас образив, пропустила багато полемік... Треба щось змінювати у своїх серцях, бо сайт це ми і яким він стане теж залежить від нас. Назріло тому написала.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2019-01-02 17:12:50 ]
Просити вибачення ні за кого Ви не повинні. А написали так, як вважали за потрібне.
Я не в курсі нинішніх полемік - хто, чому за що і про кого. Не збиралася відгукуватися, але раптом болючі спогади підштовхнули :) Бог суддя кожному з нас... А про пані Любов у мене враження хороші. І жаль, якщо вона покинула ПМ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 15:02:31 ]
Мені так дивно, Таню! У 2017 зусиллями Сушка мене цілеспрямовано 2 місяці виживали з сайту – за мовчазної згоди решти авторів. Скажіть, будь ласка, що зі мною не так: невже у мене печать на лобі, що мене можна, як ви кажете, принижувати, і це для усіх нормально? Ярослав у депресію впав? Бенедишин вкотре зникла? Я що – "нелюд", якого треба "поетичними засобами" винищувати? Чому із моєю гідністю та честю ніхто не рахується? Чи я мав, як і більшість авторів, попросити "захисту" в Ляшкевича? А він що, сам нічого не бачить? Це тіпа така роль царя – треба ходити на поклон? А так – повне беззаконня? Поясніть мені, нарешті, чим же я так усім "насолив"?..

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 15:19:55 ]
Мені особисто нічим. Прикро, що так склалося. Мабуть, мене тоді не було на сайті, коли Вас цькували. Інколи не хочеться встрівати у чоловічі баталії слабкій жінці, але ж цього разу не стрималась, бо ворожнеча почала набирати оберти.
Хочеться з Нового року миру та спокою!
Я вибачила всім, хто мене ображав. Закликаю до миру і порозуміння.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Олехо (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 15:22:00 ]
Як казав кіт Леопольд: "Ребята, давайте жить дружно"... Яке воно усе дріб'язкове і необов'язкове: амбітність, его, бажання бути трохи вищим за іншого, чвари і суперечки з елементами образ.... Це мішура порівняно зі справжнім горем, бідою. Значить, панове і пані, непогано вам ведеться, якщо емоції беруть гору над розумом. Шкода. Може, звичайно і дискувати, дещо виходячи за рамки норми. Але все повинно мати міру. Що занадто, то не здраво. Посварились, протверезіли, помирились. Слово - це і куля навиліт, і цілющі ліки. Як казав головний герой "Аристократа із Вапнярки": розумному досить... Мабуть, всім досить. Тут же далеко не дурні люди зібралися. Еге ж?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 15:28:13 ]
Вибачились, перш за все – Олександре, я правильно зрозумів?
Чужа принижена гідність – це дріб'язки? Якщо це для вас нормально, то не здивуюсь, що саме ви цим і займаєтесь!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Олехо (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 15:45:38 ]
Вибачення взаємне, звичайно. Якщо хтось не хоче, його справа. Але й далі воювати - заради чого? Так можна і здоров'я підірвати. Як на мене, то є більш приємні і потрібні справи у житті. А я, до речі, "саме... цим" і не займаюсь. Краще ввімкнути іронію, ніж відверті образи. Усе це вразлива нервова система. Воно Вам треба? Якщо хтось, не надто ввічливий і мудрий, дійсно Вас допікає, можно просто його заблокувати... Я не хочу втягуватися у ці перепалки. Просто виказав свою думку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 15:50:02 ]
Просто я колись помітив, як вірш з'явився під ім'ям Олехо, а вже за хвилину – як Сушко. Мабуть, логіни переплутав...
То за що саме я маю вибачитись саме перед вами... Олександре?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Олехо (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 15:56:19 ]
Хіба я вимагаю якогось вибачення? Дійсно, за що? Олехо і Сушко - це дуже і дуже різні люди. Хоча я Сушка особисто не знаю, але так здається.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Олехо (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 15:57:28 ]
До речі, якщо помітили, то конкретніше можете - який саме вірш? Мені самому цікаво.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 16:04:04 ]
Ви говорите про взаємні вибачення, якщо це, звісно, ви говорите... Я готовий вибачитись, але ж маю знати, за що!
Це було десь рік тому, а віршів Сушка я не читаю – не в образу йому буде сказано) Дуже різні – звучить навіть якось підозріло... Тому що це факт, який, мабуть, ви не зможете спростувати?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Олехо (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 16:11:19 ]
Пане Юрію, Ви під псевдонімом чи справжній? Мені не треба комусь щось доводити, але якщо у Вас особисто є якісь сумніви, то будь-ласка - трохи пошуків і знайдете і Сушка, і Олехо(ОЛЕксандр ХОлоднюк, щоб легше шукати).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 16:17:19 ]
Невже я помилився?? Ну, значить, в мені є за що вибачатись!))
Суто прохання – чи не можете хоча б на пару хвилин виставити іще пару якихось своїх фотографій? Щоб я й справді заспокоївся... )

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Олехо (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 16:23:07 ]
У мене їх елементарно нема. Фотофобія... Але якби і були, то не став. Навіщо воно мені? Ми ж не на слідстві. І вибачатись Вам не варто. Я не образився.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Олехо (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 16:25:03 ]
Манери письма Вам нічого не каже? Зовсім різна стилистика. Крім того Олександр Сушко напрочуд продуктивний віршар. Я так не вмію.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 16:27:59 ]
Може я й справді помилився... Привиділось, чи що?
Ну, так, порівняння з Сушком нікого не могло образити – то й вибачатись я, мабуть, не буду! Щонайменше, перед Сушком)
Веселих свят, Олександре! Натхнення та гарних вражень... Хоча б – за межами цього сайту! )))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 16:31:24 ]
Щодо манери... вона й справді у вас своєрідна! Мене, до прикладу, завше не полишає відчуття якоїсь відстороненості! Наче ви на все дивитесь трішки збоку...
Просто засилля цих фейків – наче якась хвороба. Іноді мені здається, що їх створюють, аби говорити, що заманеться!.. Тобто – без жодної відповідальності!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 15:26:07 ]
Знаєте, у мене є правило: пробачати тільки тих, хто сам вибачився... А інакше таке "прощення" починає нагадувати ситуацію "страуса – із головою – в піску".
Ворожнечі я не привніс – тут у вас, як завше, баталія на баталії. Чи може це нормально, і я маю якось "влитись" у процес?
І відстоювання власних прав, власної гідності – я не вважаю за ворожнечу! Як ви не помічаєте, що тут поливають одне одного брудом і ще дивуються, що люди з сайту зникають?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 15:36:18 ]
Тому цьому треба покласти край! Треба, щоб кожен десять раз подумав чи варто писати рецензію, яка може викликати конфлікт і образити.


1   2   3   Переглянути все