ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Борис Костиря
2025.09.02 22:08
Танцюють порожні віки.
Всміхається маска в загрозі.
Простягне подібність руки
Сатир у вигадливій позі.

В палкому натхненні спектакль
Розігрує хтось у абсурді.
В нім кожен намічений такт

Олександр Буй
2025.09.02 21:52
Віщувала заграва вітер
У багрянім заході сонця.
Зачиняли бутони квіти
І згасали в хатах віконця.

Прохолода, така приємна,
Денну спеку заколисала.
Ще хвилина – і стало темно,

Олег Герман
2025.09.02 21:26
Реалії змінюються, а разом із ним трансформуються й батьківські стратегії поведінки. Якщо раніше психотравми найчастіше були результатом перманентного контролю, жорстокості, емоційного ігнорування чи маніпуляцій (про це йдеться в першій частині), сьогодні

Віктор Насипаний
2025.09.02 13:41
Ще день малює гарне щось:
Ясні шовки останні літа.
І стільки барв іще знайшлось,
Тепла і радості палітра.

Вдягає сонце в кольори
Усе навкруж під усміх щирий.
Світлішим світ стає старий,

Віктор Кучерук
2025.09.02 12:17
Небувале, довгождане,
На краю земних доріг, -
Ти - кохання безнастанне
В смутках-радощах моїх.
За твої уста вологі
І за тіняву очей, -
Закохався до знемоги,
Як душа про це рече.

Світлана Майя Залізняк
2025.09.02 08:19
Слова - оригінальна поезія Світлани-Майї Залізняк, без втручання ШІ, музика та вокал згенеровані за допомогою штучного інтелекту в Suno. У відеоряді використано 10 ілюстрацій - згенерованих ШІ за описом авторки, ексклюзивно для цієї поезії. Для "оживленн

Артур Курдіновський
2025.09.01 23:38
О, літо! Йди! Мені тебе не шкода!
Сховайся в герметичний саркофаг.
Зробило ти мені таку погоду,
Що захлинаюсь у сльозах-дощах.

Ти зіпсувало зошит мій для віршів,
У ньому оселилася печаль.
Ти відібрало в мене найцінніше!

Борис Костиря
2025.09.01 22:21
Мій голос обірвався у зеніті,
Мої слова згоріли у золі.
Мої думки у полі переритім
Замерзли нерозквітлими в землі.

До кого я кричу в безмежнім полі?
Зі світом же обірваний зв'язок.
Лиш холоднеча, як безжальність долі,

Олег Герман
2025.09.01 21:14
Згорів на роботі" — це не про пожежника, як в чорному анекдоті, а про багатьох із нас. Навколо терміну "вигорання" існує багато спекуляцій і недостовірних тверджень, що вкотре розповсюджує поп-психологія. Це не про перевтому і не "забагато роботи". Т

Олена Побийголод
2025.09.01 12:07
Із Бориса Заходера

Ледве ми виперлись з решти приматів
й рушили вдаль з усієї снаги –
з нами побігли, без жодних дебатів,
мордочка, хвіст та чотири ноги.

Часом блукаємо ми у хаосі, –

Ольга Олеандра
2025.09.01 09:47
Останній день літа.
Все сонцем залите.
І ніде вмістити
безмежжя тепла.
Пронизана світлом
серпнева тендітна
струїть малахітом
прощання пора.

Віктор Кучерук
2025.09.01 05:51
В частоколі останніх років
Причаїлася тиша німотна, –
Ми з тобою, мов крила, близькі
І водночас, як зорі, самотні.
Не засліплює зір відбиття
Учорашніх цілунків тривалих, –
Десь поділись палкі почуття,
Що серця нам обом зігрівали.

Олег Герман
2025.09.01 00:32
Чергова епоха раптово пішла,
Немов розчинилася, втратила цінність.
Можливо, це просто миттєвість життя,
Яку б я хотів розтягнути на вічність.

Не хочу про осінь, холодну і злу,
Чи сніг, що впаде на замерзлі дороги.
Про них надто рано, а біль та вій

Олександр Буй
2025.08.31 22:37
Зникло в мороку все. Ні очей, ні облич.
Тільки губи в цілунку злились навмання…
Нині трапилось диво – Тетянина ніч –
І у щасті своєму я віри не йняв!

Я на неї чекав кілька тисяч ночей,
Утираючи сльози, ковтаючи страх.
Допоміг мені ямб, дав надію х

Борис Костиря
2025.08.31 22:13
Всесвітній холод, як тюрма німа.
Всесвітнє безголосся, ніби тундра.
Безлюдність так жорстоко обійма.
Лягає тиша так велично й мудро.

І птах замерзне й тихо упаде
У невідомість, як в обійми страху.
Не знайдеш прихисток уже ніде,

Ярослав Чорногуз
2025.08.31 19:04
Пора поезії щемлива
Уже ступає на поріг.
І ллється віршів буйна злива,
І злото стелиться до ніг

Непрохано-медовим смутком,
Жалем за літечком ясним...
Що ніби квітка незабудка --
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Анастасія Волошина
2025.08.13

Василь Пастернак
2025.08.04

Олександра Філь
2025.07.17

Сергій Святковський
2025.06.27

Рембрі Мон
2025.06.07

Чорний Кугуар
2025.05.27

Анет Лі
2025.05.16






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Ярослав Чорногуз (1963) / Вірші

 Кругосвітня подорож

Облітав журавель
Сто морів, сто земель,
Облітав, обходив,
Крила, ноги натрудив.
Ми спитали журавля:
- Де найкращая земля?
Журавель відповідає:
- Краще рідної немає.

Платон Воронько

Ми сиділи на Гаваях,
Хвилі ніжили тіла,
Враз акула пропливає –
Вже когось поволокла.

Ми лежали на Мальдівах,
Вітер пестив хміль волось.
Там людей туземці їли –
Нам побачить довелось.

Ми на острів Тітікака
Дуже швидко попливли,
На лоби орел «накапав» –
Все на світі ми кляли.

На Канарах сіли грати
В казино в «Наполеон»,
Сомалійські там пірати
Захопили у полон.

Ми в Японії дивились
На тамтешнє карате,
Ледь цунамі не накрило
Біля входу в «Вар"єте».

Дерлися на Джомолунгму –
Взять китайської снаги.
В горах нас, мов білим глумом,
Геть засипали сніги.

Ми на Ейфелеву вежу
Піднялись в урочий час.
Кишеньковий злодій стежив –
«Євро» витяг всі у нас.

Ну побачили ми світу,
З"їздили з кінця в кінець.
Дуже враження примітні –
Краще їхать в Трускавець.

Щоб не «изрыгать» прокляття
Й відпочить, їй-Бо, не згірш,
Краще їхать в Закарпаття,
Де Кузан плекає вірш,

Де поезії нірвана
Жде під куполом небес,
Де Шутко Маріхуана
Розквіта, як едельвейс!

28.06.7519 р. (Від Трипілля) (2011)




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2022-04-23 03:26:30
Переглядів сторінки твору 383
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R1
* Народний рейтинг 0 / --  (6.330 / 6.99)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (6.337 / 7)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.726
Потреба в критиці толерантній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми Іронічний неореалізм
Автор востаннє на сайті 2025.08.31 19:47
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2022-04-23 03:27:01 ]
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2011-06-28 18:34:38 ] - відповісти

Дуже влучно і доречно, Ярославе!

Я саме на липень в Закарпаття намірилась...
То Ви, значить, вітаєте таке рішення?

гарного літа і вдалого вибору місця відпочинку!


Отправить
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2011-06-28 18:45:53 ] - відповісти

Абсолютно вітаю, Вікторіє! І сам хочу вирватись, якщо вдасться. Гарного відпочинку бажаю!))


Отправить
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-28 19:32:55 ] - відповісти
З таким щастям, як у Вас,
Краще їдьте в Гондурас.
В Гондурасі українцям
Відпочити в самий раз!!!

Про цунамі там не чули,
Там лише ручні акули
І людей там не їдять,
ВИсоко орли летять,

Послід їх не допікає.
В Гондурасі, як у Раю!!!
Кличте ту Маріхуанну,
Плигайте удвох в Нірвану!!!;-)))))


Отправить
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-28 19:40:44 ] - відповісти

може:"краще їхатЬ в Закарпаття..." - розумію, що збіг приголосних, але ритм не збивається.
гарно.
а в Закарпаття уже збирайтеся - у нас на Міжгірщині скоро "Рекітське сузір"я" буде.

а Маріанні, я думаю, порівняння сподобається...


Отправить
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2011-06-28 19:42:49 ] - відповісти

Це таке було з одним парубком. Ходив, ходив до дівчат на треті села, наламав дров, зводився - розводився, а вона по сусідству жила. Тепер з нею. І треба було "...прошел чуть не пол мира я...")))
Правильно , Ярославе! Що своє - то своє!!!


Отправить
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-28 19:49:20 ] - відповісти
Большое видится на расстоянии... А під носом важко помітити. Привіт, Володь.;-))))))

Отправить
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2011-06-28 19:51:56 ]

Могла б і біля мого вірша привітатися:)


Отправить
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-28 20:17:35 ] - відповісти
Вже біжу!!!!!!!!!!!!!!!;-)))))))))

Отправить
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2011-06-28 20:29:59 ] - відповісти

Чи ж я зовсім... падеграс,
Щоби їхать в Гондурас?!
Краще Вам співать осанну
Мумулюбко наша з ванни!

Й їхати на Тернопілля
На Патарине чар-зілля.
Наварити ванну пива
Й наробити в ванні дива -

Щоб Патара та ревнива
Та зробилась трохи хтива.
Скуштувала... пеленгаса
Й осідлала враз Пегаса!!!)))

Молодець, Патаро! Справжній перчистий гумор!Беремо Вас у наш цех гумористичний!))))


Отправить
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2011-06-28 20:31:45 ] - відповісти

Ого, який круїз, пане Ярославе!:) І пізнавально і повчально водночас.:)
То що, гайда всіми ПМ на Закарпаття до Кузана та Маріанни?:)))


Отправить
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2011-06-28 20:37:02 ] - відповісти

Володимире, дякую за цікавий коментар. Той випадок справді повчальний і красномовний!)))
Нас довгі роки відучували любити своє, тож тепер учімося робити навпаки. Ми - ментально одвічні бунтарі!!!)))


Отправить
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2011-06-28 20:38:58 ] - відповісти

Бачте, Володимире, навіть критикеса Патара з нами
згодна! Це вона для хохми пародію утнула!!!)))


Отправить
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2011-06-28 20:39:54 ] - відповісти

Оксанко, дякую! Влучно підмітила одруківку. Виправив. "Рекітське сузір"я" - це не рекетирське, я сподіваюсь?
Що те слово цікаве означає?
Будем сподіватися, що Маріанні сподобається.))


Отправить
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-28 21:03:10 ] - відповісти

це щорічний фестиваль юних талантів, що ось уже 8-ий рік поспіль проводиться на Міжгірщині. колись він проводився в с.Рекіти на Коваликовому полі(це фазенда українського поета Володимира Ковалика, що зараз мешкає у США)- тому сузір"я і рекітське. але це поле знаходиться у полі(вибачте за тавтологію) - відповідно там немає можливості сховатися від грози(хіба в палатках), а туди приїжжає багато народу і багато малих дітей, тому уже другий рік фест проводиться в Міжгір"ї на базі ПТУ, а назву не змінили, просто доповнили - "Рекітське сузір"я в Міжгір"ї".


Отправить
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-28 21:05:11 ]

отож рекитерами і не пахне. все мирно і весело: бринза, токан(мамалига), вогнище, танці...


Отправить
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2011-06-28 20:42:52 ] - відповісти

Аделе, дякую за відвідини! А чом би й не махнути всім "ПМом" на Закарпаття після Умані. Знаю, що Василь там "затіває" цікаві фестивалі.


Отправить
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2011-06-28 21:14:36 ] - відповісти

О-о! Цікаво, Оксано! А коли цей фестиваль буде?


Отправить
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-28 21:28:25 ] - відповісти

ще точно не знаю, але, здається, заїзд із 5-го.


Отправить
Юлія Гай (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-28 21:36:33 ] - відповісти
Тепер, чесно кажучи, гублюся куди їхати у відпустку. Такого страху нагнали, що окрім Закарпаття ні про що вже й не думаю.))) Посміялася, щиро мої 5,5.

Отправить
ННН ННН (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-28 21:36:42 ] - відповісти
Привіт, Братику!
Любиш подорожувати!
Цікава і весела подорож у Тебе!

-----------------
також хочу до Умані їхати...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2022-04-23 03:27:34 ]
Юлія Гай (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-28 21:38:28 ] - відповісти
Патарина пародія мені на очі раніше попала, тому не дуже швидко збагнула щодо Маріхуанни, але тепер усе стало на свої місця. Пародія варта оригіналу.)))

Отправить
Олександр Зубрій (Л.П./М.К.) [ 2011-06-28 21:49:31 ] - відповісти
Доброго вечора, Ярославе!
:-)
Не можу через перешкоди браузера відповісти тобі на своїй сторінці на твої зауваження до мого вірша. То, вибач, зроблю це у тебе. :-) Ти маєш рацію, вказавши мені на те, що форма віршу "Той, хто не..." розхлябана. Я виправив її і вірш збільшив. Як буде час та бажання, то переглянь. Мені цінна твоя думка, як сприймається новий варіант.
Дякую, що вказав на недоречності.
:-)
З повагою...

Отправить
Олександр Зубрій (Л.П./М.К.) [ 2011-06-28 22:12:21 ] - відповісти
Дякую, Ярославе!
:-)
А стосовно відчуття глуму, то я й намагаюся його передати у купі з абсурдом. Бо скільки років пройшло, а ми на тому самому місці. Слова Лесі тому й актуальні, що нічого не міняється. Подивишся у телевізор - один глум. Над законами, над мовою, над людьми. Хочеться запитати- над ким сміємося?
:-(
З повагою...

Отправить
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2011-06-28 22:20:12 ] - відповісти

Юлю, дякую за високу оцінку і відвідини. Шкодую, що страху нагнав. Це - гіпербола моя- художнє перебільшення. Не завжди так у житті буває. Враховуйте це на 50 відсотків приблизно. А якщо Ви народилися під щасливою зіркою, то може і набагато менший відсоток негативних випадків. А їхати, дивитись світ треба. Щоб було з чим порівняти Україну. Ви правильно посміялися, бо це - більше гумор з патріотичним відтінком серйозності.


Отправить
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2011-06-28 22:22:12 ] - відповісти

Привіт, сестричко! Дякую за відвідини. Треба світ бачити, хоч я насправді не бачив усих цих країн - тільки з телеканалів. А на Закарпатті був - там дуже сподобалось!


Отправить
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-06-28 22:28:02 ] - відповісти

Вітаю, Ярославе! Як у відомому анекдоті: "Ти, Братан, теж здалеку починав..." А закінчив у Маріанни... То треба було стільки світу "перемолотити"? Круто!
ПС. А що, сомалійські пірати вже на Канарах промишляють?


Отправить
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2011-06-28 22:28:57 ] - відповісти

Сашо! Щодо твого вірша - твоє слово - останнє і вирішальне. Радий, що ти врахував зауваження. Я розумію, що усі ми - гібриди в якомусь розумінні, змішуємо грішне з праведним, і такого змішування в житті - дедалі більше. Хай буде так, якщо ти так вважаєш. Просто ти вже перейшов у статус майстра, то до тебе і вимоги вищі.
Ну між глумом із телевізора іноді й правда проскакує і ще багато дечого. Так що писати треба про театр життя, бо театральності у ньому знову ж більшає.))


Отправить
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-06-28 22:30:58 ] - відповісти

Привіт, Ярославе. Я ставлю тобі 6 балів не за те, що ти згадав моє прізвище, а за те, що ти так любиш рідний край і Закарпаття! Приїжджай, може разом помандруємо світом - тут кордон близько, а віза, знаю, у тебе є!
Чудовий, легкий і веселий вірш. Вітаю!


Отправить
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2011-06-28 22:40:18 ] - відповісти

Привіт, Іване! Це все моя уява. І щодо Канарів -теж. Просто вони від Сомалі недалеко географічно - то я і подумав, чому б туди піратам не заглянути. Я по тих світах не бував. Був нещодавно у Білорусі (проїздом) і Росії.
В Санкт-Петербурзі дуже сподобалось. Там багато українців і росіяни інтелігентніші, не такі, як у Москві. Побачив, які в тій і в тій країнах поля недогляджені, скільки бур"яну вздовж доріг, у нас набагато краще.
От і щось таке написалося. Дякую, друже, за відвідини.


Отправить
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-29 08:41:02 ] - відповісти

У нас набагато кращі бур'яни?)))


Отправить
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2011-06-28 22:57:52 ] - відповісти

Василю, щиро дякую за відгук і оцінку. У твоє рідне Закарпаття і Львів я в молодості їздив у весільну подорож. І вся Україна наша прекрасна. Люблю кожну область, кожна оригінальна і неповторна по-своєму.
Не люблю каву, але Закарпатську каву я пив би залюбки, вона тоді у 80-х мені була найкращою, навіть порівняно зі Львовом...
З радістю вирвуся, якщо зможу у твої чарівні краї.
Я співаю пісню під бандуру про Закарпаття,
(Чи Ви чули, любі браття,
про те наше Закарпаття?
Як боролись до загину
за Соборну Україну),
а моя донька брала участь у виставі молодіжного театру у Києві, присвяченій боротьбі Закарпатських українців на чолі з М.Волошиним за незалежність, за приєднання до великої
України).
Будьмо, брате. Спишемось приватно.


Отправить
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-28 23:24:24 ] - відповісти

вибачте будь ласка, але єдиного Волошина(із тих, що за щось українське боролися) звати було Августин.
а хто такий М.Волошин?(просто цікаво)


Отправить
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2011-06-29 00:42:28 ]

Так, Августин Волошин, звісно. То одруківка, Оксано! Дякую за поправку.


Отправить
Кока Черкаський (Л.П./М.К.) [ 2011-06-28 23:03:56 ] - відповісти

"Вітер пестив хміль волось."
- Куда-куда???


Отправить
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2011-06-29 01:00:51 ] - відповісти

Кока "квакнув" кокаїну і закудКУДАкав...


Отправить
Кока Черкаський (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 01:07:28 ]

Ярославе, ти собі навіть не можеш уявити, СКІЛЬКИ РАЗІВ за 12 років існування Коки Черкаського різні недалекі люди прагнули пов'язати "КОКУ" з "КОКАІНОМ" :) Дивно, що і тебе, знаного бандуриста, понесло туди ж :)


Отправить
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 01:10:08 ]

то мабуть у чоловіків із кокаїном асоціюється, а у жінок із коками(у мене - точно з ними)...


Отправить
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2011-06-29 01:55:27 ]

Кокаїн "виплив" із твого запитання, воно мені видалося ще дивнішим, не узгодженим ані мовно, ані стилістично із цитованим уривком...


Отправить
Кока Черкаський (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 10:14:40 ] - відповісти

Ну, Ярославе, моє запитання стосувалося твого вірша, а не твоєї персони.

Якщо у тебе недопрацьовує абстрактне мислення, то я сформулюю питання чіткіше: "хміль волось" - як це розуміти?


Отправить
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2011-06-29 12:58:26 ]

Коко, спеціально для тебе, як особливо обдарованого, в якого, щоправда, кульгає стилістика на обидві ноги і недопрацьовує за твоїм же висловом образне мислення (бо всі інші зрозуміли), пояснюю "хміль волось" - це пахощі волосся, які розносить вітер. Тепер, сподіваюсь, зрозуміло?



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2022-04-23 03:28:12 ]
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-29 14:30:09 ]

ой, Кость, якщо людина одразу не зрозуміла, то вже важко пояснити, що "волосся" не відмінюється "волось" )))


Отправить
Юрій Сегеда (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 00:15:51 ] - відповісти

Це тут, певно, підсвідомо згадався Максиміліан Волошин - теж хороший поет :)


Отправить
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2011-06-29 00:51:15 ] - відповісти

Справді, можливо. Дякую за підказку, Юрію.


Отправить
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2011-06-29 02:11:47 ] - відповісти

Оксанко, те, що пан Кока з коками - то всі ми, чоловіки, з ними, це зрозуміло...
Просто коли ставляться дивні запитання, які можуть ставити не те, що недалекі люди, а щоб не сказати більше, то і виникають асоціації, що на пана Черкаського подіяли маріхуана чи кокаїн.


Отправить
Юлія Гай (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 09:55:39 ] - відповісти
Відмовляюся я від своїх 5,5, бо несвідомо знизила Вам оцінку... Вибачте, але я не могла знати наперед, що пан Кузан покладе Вам шістку.))))

Отправить
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2011-06-29 13:03:04 ] - відповісти

Не знаю, Юлю, Ви дивіться на себе в оцінках, і прислухайтесь, насамперед, до голосу свого серця і розуму. Що воно каже, те і ставте.


Отправить
Юлія Гай (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-29 09:56:29 ] - відповісти
Тепер порядочок маєте свою заслужену шістку.)))))

Отправить
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-06-29 10:16:20 ] - відповісти

Если следовать такой логике, то я должен поставить "нуль", потому что обо мне - ни слова, ни полслова.
Но я не поставлю ничего, а просто пожелаю увеселительных путешествий. Я прослышал, что вас ожидают какие-то фестивали. А это праздничное мероприятие. Поэтому ни о каких "нулях" не может быть речи.


Отправить
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2011-06-29 13:00:57 ] - відповісти

Це Ваше право, Олексію, що ставити і як відгукуватися.


Отправить
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-06-29 11:02:17 ] - відповісти

А квітку щастя не кожному підкорювачу гірських вершин вдається зірвати. О, скільки таких підкорювачів зірвалося з висоти! Едельвейсами дозволяю милуватися. Гарно, гарно, гарно, пане Ярославе написали про Кругосвітню подорож. дай Боже приїхати до нас на Закарпаття і, звісно, здійснити цю мандрівку. Тільки за скільки діб Ви встигнете зробити це? Як Жюль Верн навколо світу за 80 днів? Цього буде замало, бо Закарпаття дивовожне, багато цікавих, просто неймовріних місцин має. Що не село чи містечко, а в кожному з них живуть легенди. У нас лише 13 замків, щоправда два діючі, а інші - руїни. та все ж таки і руїни прекрасні, говорять про колишню велич фортець. А мінеральні води, озера, річки, де разом з відпочивальниками у воді хлюпається форель. Влітку буде багато фестивалів, тобто найбільше - в липні. А в лісах такі гриби ростуть, як у казці. Ні, не радіаційні, чорнобильські.)) Повітря свіже, чисте, приїжджайте, не пошкодуєте. І я рада буду знайомству з Вами!


Отправить
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2011-06-29 13:16:06 ] - відповісти

Маріанночко, щиро дякую за такий розлогий коментар, і цікаву розповідь про рідне Закарпаття. Ви мене ще більше заінтригували, і збільшили бажання там побувати. Я дуже люблю поетизувати легенди й оглядати замки, дихати чистим повітрям. От і Василь запрошує, і Ви, і я згадую, як мене там колись приймали у відрядженні, дали на дорогу гарного вина, і сказали, що це - такий звичай у Вашому краї.
Яка цікава деталь з едельвейсом. Дай Боже вирватись хоч на кілька днів, щоб побачити те, чого не бачив у молодості.
Взаємно буду радий знайомству. Вже з багатьма
людьми зустрічався з "ПМу", і знаю, якщо приємно спілкуватися у віртуалі, то в реалі - не менше, а нерідко й більше.


Отправить
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2011-06-29 20:50:00 ] - відповісти

Пані Шешуряк, я вже здається, Вам одного разу цитував Василя Симоненка:
Тиша важчає, терпнуть губи,
Тиша репне навпіл ось-ось,
Припаду я шалено й грубо
До безумства твоїх волось!

То як тут не відмінюється слово "волосся", пані резиденте "ПМ"? (