ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Володимир Бойко
2026.01.30 23:35
Недосить обрати вірний напрямок, важливо не збитися з курсу. Меншовартість занадто вартує. Якщо люди метають ікру, лососі відпочивають. Хто править бал, тому правила зайві. У кожного історика свої історичні паралелі і своя паралельна історія.

Іван Потьомкін
2026.01.30 21:35
Найбільше бійсь фанатиків і вбивць,
різниця поміж ними невелика:
і там, і там ідея перед очима мерехтить,
але немає й гадки про живого чоловіка.
О, скільки ж їх, богобоязних і безбожних…
Всевишньому це споконвік не в новину,
та Він карає їх тоді, як

Тетяна Левицька
2026.01.30 21:03
Сердечний, що далі, та як
ми будемо дійсність ділити?
Тобі в чорнім морі маяк,
мені незабудки у житі?

А їй, що дістанеться — даль
і смуткок у пелені днини?
Не ділиться, як не гадай,

Артур Курдіновський
2026.01.30 16:17
Доводити - немає часу,
Доносити - бракує сил.
Давно роздав усі прикраси
Надійний мій душевний тил.

Захмарна тупість ходить світом.
О, горе щирим та відкритим!
Тепла промінчик не знайти,

Юрій Лазірко
2026.01.30 15:28
Згораю я у пломені жаги,
Палаю стосом, серце спопеляю.
Крилом вогню домотую круги
Між брамами пекельними і раєм.

Поріг блаженства – щастя береги.
Табун шаленства зупинити мушу
Над урвищем, де пристрасті боги

Артур Курдіновський
2026.01.30 13:38
Розплетемо рондельний магістрал
Й напишемо малий вінок ронделів.
Щоб не шукати воду у пустелі,
Влаштуємо в оазі справжній бал!

Спочатку хай співає генерал,
А потім рядові, мов менестрелі.
Розплетемо рондельний магістрал

Борис Костиря
2026.01.30 10:48
О часе, не спіши, не мчи удаль стрілою,
Що пробива серця в невдалій метушні,
Що залишається марою і маною,
Тим світом, що розвіявся вві сні.

Що хочеш забирай, та серце не розколюй,
Минуле і майбутнє не діли
І спогади, мов яструб, не розорюй,

Світлана Пирогова
2026.01.29 21:59
Скляне повітря, тиша нежива.
Застиг у глянці вечір на порозі.
Необережно кинуті слова
Лишились, як льодинки на дорозі.

Весь світ накрила панцирна броня.
Прозорий шовк, підступний і блискучий.
Заснула з льодом зморена стерня.

Артур Курдіновський
2026.01.29 19:57
МАГІСТРАЛ

Дитинством пахнуть ночі темно-сині,
А на снігу - ялинкою сліди.
Буває, зігрівають холоди
І спогади, такі живі картини!

Розпливчасті та ледь помітні тіні

С М
2026.01.29 18:05
о так я відьмача
бігме-бо відьмача

я родився в ту ніч
як місяць божий зачервонів
родився в ту ніч
як місяць був у червонім огні
небіжка мати скричала ”циганка повіла правду!“

Іван Потьомкін
2026.01.29 18:01
Шукаю на Святій Землі пейзажі,
Чимсь схожі на вкраїнські:
Горби і пагорби не лисі, а залісені,
Карпати вгадую в Голанах,
Говерлу - в засніженім Хермоні ,
Йордан у верболозі, як і Дніпро,
Вливається у серце щемом...
...А за пейзажами на Сході

Юрко Бужанин
2026.01.29 17:20
Нас поєднало. Правда, не навіки.
Згадай, як тебе палко цілував.
У пристрасті стуляла ти повіки,
А я свої відкритими тримав.

Усе я бачив: - як ти десь літала,
Пелюсточки, мов айстри, розцвіли...
І люба, до солодкого фіна

Євген Федчук
2026.01.29 16:03
Цікаво, як же вміють москалі
Все дригом догори перевернути,
Вину свою на іншого спихнути.
І совість їх не мучить взагалі.
На нас напали, на весь світ кричать,
Що лише ми у тому всьому винні.
На їх умовах здатися повинні,
Інакше вони будуть нас вбив

Тетяна Левицька
2026.01.29 11:43
То він мене ніколи не кохав.
Чи згадує мелодію минулу?
Бо я ще й досі вальсу не забула,
як лопотіли в полисках заграв.
Ніяк наговоритись не могли,
всотати ніжність в почуття незриме
і дієслів невисловлених рими
під небесами бурштинових слив.

Борис Костиря
2026.01.29 11:26
Порожній стадіон - як виклик порожнечі,
Як виклик непроявленому злу.
Гуляє дух свободи і предтечі,
Як виклик небуттю і злому королю.

На стадіоні грає Марадона.
Всі матчі вирішальні у цей час
Розіграні на полі стадіону,

Сергій Губерначук
2026.01.29 11:12
Поліфонія – лебедине звучання
рук погладливих,
синя синь,
кіт манюній з тонюнім сюрчанням,
що з-під боку мого смокче тінь,
мов комарик, який у комору
у тепло, у неволю, з простору…
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Огляди конкурсів):

Руслана Василькевич
2009.05.31

Редакція Майстерень
2006.12.10

Майстерень Адміністрація
2006.07.31






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Редакція Майстерень (1963) / Огляди конкурсів

 «Майстерні - І півріччя 2008» - головний конкурс

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.
Контекст : КОНКУРСИ МАЙСТЕРЕНЬ


      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2008-01-19 13:45:14
Переглядів сторінки твору 50803
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.627 / 5.5  (4.489 / 5.44)
* Рейтинг "Майстерень" 3.737 / 5.5  (3.497 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.756
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми Головний поетичний конкурс «Майстерень»
Автор востаннє на сайті 2026.01.28 10:04
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 17:07:36 ]
Любо, шановні колеги, спробую викласти своє бачення ситуації.
Ситуація є прецедентом, так? І законного, стандартного рішення ми не маємо.
А що ми маємо? Перед „колегією виборців” є "фактаж" - ситуація станом з 1.01.2008 по 1.07.2008 і наші шановні колеги роблять свій вибір виходячи саме із цього. Подаються конкурсні пропозиції, що враховують тих, що брали участь станом із 1.01.2008 по 1.07.2008.
Я думаю, що це правильно.

Який буде результат арифметичних підрахунків – мені невідомо. Але вважаю, що після періоду з 1.01.2008 по 1.07.2008 вже сам конкурсант нічого зробити не може. Хіба що може відмовитися саме від лауреатства, запропонувавши організаторам, наприклад, не згадувати свого імені у списку переможців.

Такі мої висновки опираються на те, що наше конкурсне визначення опирається на безпосередню волю учасників узяти участь у конкурсі „Майстерень”. Якби наших конкурсантів висувала третя сторона, тоді була б інша справа.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 17:13:01 ]

Любо, ви праві. Лауреатство і надання статусу „редактора” напряму пов’язувати не варто.
Як не варто і очікувати чогось надзвичайного від редакторів.
Безумовно, редактори мають відрізнятися певною психологічною стійкістю, тому подекуди декому із наших переможців потрібно ще дати час на „дорослішання”.
Але редактори цінні своєю самобутністю і майстерністю в тих, чи інших напрямках поезії, у тому числі і молодіжної. Різноманіття їх поглядів дозволяє не втратити чогось важливого, близького за духом не кожному читачеві поезії. Тому питання складне.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-07-09 19:06:43 ]
Дякую, Володю, за роз"яснення :) Я так розумію, що "дорослішання" - це поняття не вікове все ж таки, також і психологічна стійкість не є ознакою лише дорослості :) А в усьому іншому повністю з вами згідна :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 17:04:46 ]
Доброго всім літа!
1 - Ванда Нова, Ірина Шувалова
2 - Ніка Новікова, Варвара Черезова

ПС: Богданко, я... як би це точніше сказати..зворушена чи що?:)) Дяка!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 17:19:29 ]
Дякуємо, Юліє.

Ось тільки Ніка Новікова, на жаль, не брала участі у конкурсі «Майстерні - І півріччя 2008»
Ми сподіваємося, що візьме у «Майстерні - ІІ півріччя 2008»!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2008-07-10 11:00:21 ]
яка прикрість і халепа...ну, тоді будемо сподіватись що у Ніки відбудеться інсайт у другому півріччі:)))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 17:49:59 ]
Ванді, з нагоди 16-річчя
До речі, кажуть, що у Ванди Н. сьогодні день народження.

Вітаю вас Вандо!
Нікуди не поспішайте - живіть довго і щасливо!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 18:59:10 ]
Боюся, що віддавати вже пізно.

Воно ваше :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-09 17:55:27 ]
Редакція, як завжди, тримає руку на пульсі :о))
Вандо, приєднуюсь до поздоровлень. Бажаю повної гармонії зовнішнього і внутрішнього світів + невичерпного бажання завжди перемагати :о)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 19:08:48 ]
Дякуємо.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 19:24:07 ]
Шановні колеги.

Щодо арифметики, то наразі маємо ось яку картину.

Кожен, хто подає своїх кандидатів, фактично розподіляє від 10 до 16 балів.
Тобто якщо ви віддали всі перші місця 4 кандидатам, то 4х4=16
і аж до "стандатного" 4(заІ)+3(заІІ)+2(за ІІІ)+1(за ІV)=10
(Інші варіанти, де ще менше балів, не розглядаємо).

Отже, наразі у нас є така диспропорція у балах.
І ця річ не прописана у наших правилах. А правила, звісно, під час гри не міняють?

Але теоретично справедливість заключається і в розподіленні кожним голосуючим однакової кількості балів?

Тобто, припустимо, що кожен володіє цими 16 балами. І в ідеалі ділитиме саме їх між своїми кандидатами?

Але нагадаю, що наразі діє правило - за набрану кандидатом 1 позицію - 4 бали, за 2 поз. -3 бали, за 3 поз. - 2, за 4 поз. - 1 бал.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-09 20:09:05 ]
Перепрошую, Редакціє.
"Кожен, хто подає своїх кандидатів, фактично розподіляє від 10 до 16 балів.
Тобто якщо ви віддали всі перші місця 4 кандидатам, то 4х4=16
і аж до "стандатного" 4(заІ)+3(заІІ)+2(за ІІІ)+1(за ІV)=10
(Інші варіанти, де ще менше балів, не розглядаємо)." - це видається з якоїсь іншої опери. До чого поетам зайві цифри? Все було більш-менш зрозуміло: зайняв 1 сходинку - отримав 4 бали, 2-гу - 3 і так далі... За правилами редактор може висунути або 3! або 4 претенденти, а тому ніяких протиріч у "зменшеній" кількості лауреатів, особисто, не бачу.
PS Мабуть, не маю права цього робити, але хотілося б звернути увагу колег-редакторів до умов визначення переможців і бажання самих авторів бути переможцями. Навіщо висувати тих, хто не бажає перемагати і відсутній у списках лауреатів????!!!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 20:26:34 ]
Шановний Серже, у нас відкрите дослідження, і я ось, наприклад, відкрито кажу про деякі ньюанси, які у майбутньому потрібно було би врахувати.

Щодо ситуації із відмовами, то вона не зовсім однозначна і очевидно є викликаною субєктивними факторами. Ви ж не закликаєте нас користуватись тільки емоціями, у переплетенні яких можна заблукати?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-09 20:52:50 ]
Ніхто не буде сперечатись, що наше "дослідження" є відкритим, але все ж варто пам"ятати старезну істину - "все геніальне - просто"...
До цього часу все було більш-менш зрозуміло (не беру до уваги "самовідвід" пані Романчук - (у наш час все ж не варто так просто сходити з дистанції...)
Згоден, емоціями краще користуватись при написанні творів, а от при роботі з "цихерками і балами", дійсно, варто, підключати друге "его"...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 21:14:45 ]
До речі, колеги, запрошую включити ще одну опцію на своїй сторінці "Змінити дані" - Творча територіальна ідентифікація. Вибравши той регіон, до якого ви себе відносите, ви активуєте і рейтинг відповідного регіону.

Наразі у всіх "Україна", але є ще й "Америка" і "Азія", і "Волинь", і "Буковина"...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-09 21:32:04 ]
Не боєтесь сепаратизму? ;о))
Голосую за унітарність ПМу: "ми - діти твої, Україно!" :о)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-07-09 21:37:24 ]
А Максиміліан Волошин не знав би, що і сказати, бо він був Громадянином Світу :)) Так би без рейтингу і залишився :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 21:59:23 ]
Добре, завтра допишемо іще "Всесвіт".
Я просто забув про це.

А щодо "сепаратизму", то нічого страшного, як на мене, якщо ми невеличку конкуренцію між регіонами влаштуємо! :)

А завтра-післязавтра ми ще конкуренцію між літугрупуваннями влаштуємо!
Так що віват літугрупуванням!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-07-09 22:14:12 ]
А літугрупування називатимуться так, як вони зарєєстровані? Чи треба ще якусь - узагальнюючу - назву?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-07-09 22:22:10 ]
А завтра побачимо, як програмісти вирішать цю проблему.


1   2   3   4   5   6   7   8   Переглянути все