ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Світлана Майя Залізняк
2025.06.20 15:22
Слова - оригінальна поезія Світлани-Майї Залізняк, без втручання ШІ, музика та вокал згенеровані за допомогою штучного інтелекту в Suno. У відеоряді використано 8 ілюстрацій - згенерованих ШІ за описом авторки, ексклюзивно для цієї поезії.



Панно Фа

Козак Дума
2025.06.20 14:58
Якщо порівнювати між собою такі явища, як політику, релігію і проституцію, відверто оцінюючи їх із точки зору людської моралі, то доведеться визнати, що остання із цієї тріади для суспільства – уже найменше зло.

Віктор Кучерук
2025.06.20 07:48
Вигулюючи песика на лузі,
Побачилась картинка отака:
Стоїть рогата із великим пузом
І вим’я так набралось молока,
Що я дійки відтягую руками,
Дійничку наповняючи ущерть,
Як тричі за добу робила мама,
Допоки я маленький був іще.

Борис Костиря
2025.06.19 21:35
Снігова маса розтає,
як магма часу.
Усе робиться хиским,
непевним у пухкому снігу.
Снігова маса проникає
у черевики, як сутності,
які ми не помічали,
як невидимі смисли,

Євген Федчук
2025.06.19 20:51
На вулиці спекотно, навіть парко,
Здавалось, сонце ладне спопелить.
Дідусь з онуком прогулялись парком,
На лавці сіли трохи відпочить.
Дерева прохолоду їм давали.
Пташки співали радісні пісні.
Отож, вони сиділи, спочивали.
Кущі позаду виросли тісні

Світлана Пирогова
2025.06.19 12:21
Літо видихає спеку,
і не тільки сонце розпеклось,
нечестивці пруть ракети,
скручена у мізках, мабуть, трость.
В них давно згоріла совість.
КАБи і шахеди дістають.
Падають безсилі сови,
в попелищі гине мирний люд.

Віктор Кучерук
2025.06.19 09:59
Голосистою напрочуд
Зрана горлиця та є,
Що в гайку щодня туркоче
Й довше спати не дає.
А батьки казали сину:
Їдь скоріше у село
І там гарно відпочиниш,
Нашим бідам всім на зло.

Світлана Майя Залізняк
2025.06.18 22:44
Слова - оригінальна поезія Світлани-Майї Залізняк, без втручання ШІ, музика та вокал згенеровані за допомогою штучного інтелекту в Suno. У відеоряді використано 7 ілюстрацій - згенерованих ШІ за описом авторки, ексклюзивно для цієї поезії.

Рожеві метел

Борис Костиря
2025.06.18 21:33
Уламки любові, уламки світів,
Які народились, щоб швидко померти.
Ти космос зруйнуєш без меж і мостів,
Де вже не існує народжень і смерті.

Уламки любові ніяк не збереш,
Вони розлетілися в простір печальний.
У дикому реготі буйних пожеж

Іван Потьомкін
2025.06.18 19:14
Слухаючи брехливу московську пропаганду, неодноразово ловиш себе на тому, що десь уже читав про це: що зроду-віку не було ніякої тобі України, що мова українська – це діалект російської... Та ще чимало чого можна почути з екранів телевізора чи надибати

Асорті Пиріжкарня
2025.06.18 14:52
У цьому архіві знаходиться коментарі співробітників sub-порталу "Пиріжкарня Асорті", які були видалені одним з активних користувачів поетичного порталу "Поетичні майстерні" разом з його римованими текстами. Коментарі свого часу сподобались, як сві

Віктор Кучерук
2025.06.18 05:43
Зозуляста наша квочка
Цілоденно радо квокче
Біля виводка курчат.
Доглядає за малими, –
Чи усі перед очима
В неї жалісно пищать?
Будь-коли, немов матусю,
Квочку бачимо у русі

С М
2025.06.17 22:00
Скривлений геть лагідний Клек
Їстиме скромний пай
Ліжко чекає барви згасають
У вже не вогких очах

Оголена муза що все куштує
Табаку на кущі
Кепа визує натопче люльку

Світлана Майя Залізняк
2025.06.17 21:33
Слова - оригінальна поезія Світлани-Майї Залізняк, без втручання ШІ, музика та вокал згенеровані за допомогою штучного інтелекту в Suno. У відеоряді використано 6 ілюстрацій - згенерованих ШІ за описом авторки, ексклюзивно для цієї поезії.

Золотавий ла

Борис Костиря
2025.06.17 21:28
Порожня сцена і порожній зал,
Порожній простір, пристрастей вокзал.

Ряди порожні, як полеглі роти,
Стоять в чеканні неземної ролі.

Усе вже сказано, проспівані пісні,
Немов заховані під снігом сни.

Віктор Кучерук
2025.06.17 05:03
Посередині болота
Роззявляє бегемотик
Лиш тому так часто рота,
Що нечувана духота
Спонукає до дрімоти
Будь-якого бегемота.
17.06.25
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Самослав Желіба
2024.05.20

Лайоль Босота
2024.04.15

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Геннадій Дегтярьов
2024.03.02

Теді Ем
2023.02.18

Зоя Бідило
2023.02.18

Хельґі Йогансен
2022.12.08






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Редакція Майстерень (1963) / Критика | Аналітика / Мистецтвознавчі розшуки

 Якщо графоманія існує, тоді що це таке? Ваші погляди

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2008-09-04 16:45:32
Переглядів сторінки твору 20966
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (4.489 / 5.44)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (3.497 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.753
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми ЛІТПРОЦЕСИ
ПРО ПОЕЗІЮ
ПРО МИСТЕЦТВО
Автор востаннє на сайті 2025.06.16 16:58
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2008-11-04 15:08:41 ]
Сіменон заробив всі гроші коли публікувався ще під псевдонімами, в період творчого становлення. Ті триста з лишнім романів, не кажучи про малу прозу, які було написано під справжнім іменем, здебільшого не представляють ажіотажної комерційної цінності, а є літературним продуктом високої проби, до якого прозаїкам ПМ ще довго працювати :) Тому і не перекладають його зараз, бо некомерційний.

peace

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-11-04 15:33:04 ]
Добре, нехай буде пане Холодний, по вашому.
Коли Сіменон публікувався під псевдонімами і заробляв гроші - він зовсім не був Сіменоном.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2008-11-04 15:37:46 ]
Ясно, і значить не був графоманом :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2008-10-30 17:39:34 ]
Цікава дискусія виходить. І головне - поки що? - толерантна!
Щодо Сіменона не скажу - давно читала (здається, тоді подобалось...), а от питання деякі дуже хочеться порушити:
1. "Концептуальне". Чи треба когось нарікати "графоманом" і в кого є таке право?
2. "Методологічне". Чи потрібно боротися з графоманами? Якщо так - то якими засобами?



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2008-10-30 21:06:52 ]
Вітаю, Вікторіє.
1. Приходжу до думки, що діагноз "графоманії" може поставити тільки чесний лікар - із хорошою освітою, і багатою практикою. У нас ось, щонайменше, три таких лікарі - Леся Романчук, Ярослав Нечуйвітер, і Святослав Синявський?
2. Якщо графоманія - це таки клініка, то поетично боротися навряд чи пасує. Чи дустом по коліна світ і вебресурси засипати?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-10-30 21:52:23 ]
Класики жанру радили ще дихлофосом :) Щоправда, вони мали на увазі не графоманів, але яка вже різниця? :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2009-01-26 23:14:32 ]
Охота на відьом і відьмаків? Здається, це вже колись було... і у першому і у другому коліні(дисиденство). Відомі істини (у віршах початківців)і використання тривіальності є графоманія... маніячество - писати: будь що, предметне і безпредметне, читабильне і зрозуміле тільки автору(чим не шизофренія? і - чи не графоманство часом?). До речі, психологічна штучка: дивитися на Чорний квадрат Малевича, не відриваючи погляду... Чи колись хтось пробував? Обов’язково Чорний квадрат на білому тлі стане Білим кавдратом на чорному тлі.
А щодо боротьби..? чи не буде ця війна нагадувати Сервантеса? Вітряки? А уславлення жінки Дон Кіхотом? адже ВІН бачив її КРАСУНЕЮ? А люди бачили інше. Чи не так?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-27 13:05:44 ]
Не так. :)
1) Шановна пані Людмило, ви видумали охоту на відьом тут. У нас її не має.
2) Те що ви називаєте відомими істинами - істинами не являються.
3) А дивитися просто на чорний квадрат неМалевича?
4) Якби ви взяли за труд прочитати про що йдеться із самого початку - то думаю говорили би про інші речі - у цьому і різниця між авторською дитячістю і дорослістю.
Багато чого зроблено ще до нас - нам потрібно продовжувати, а не з "0" починати - роботу над собою, звичайно, а не над Вавілонською баштою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2009-01-27 07:10:49 ]
...Сьогодні, якщо я правильно зрозуміла, ПМ втратила одного автора. Без коментарів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-27 13:11:12 ]
Зате велика українська література не втратила нічого. Ми всі залишилися в ній.
А тут - варто читати час від часу правила цього сайту.
Навіть якщо підуть усі, хто зчиняє багато галасу - залишаться мовчазні авторитети і їх творчість - цього, повірте, для Поезії цілком достатньо.
Нам потрібно бути присутніми поблизу чогось Великого, бо ми вчимося. А не Поезії - наша присутність.
І пропоную на цій сторінці спілкуватися саме на тему публікації, для інших тем є інші сторінки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2009-01-27 19:05:33 ]
Так, дійсно, мабуть... Про які втрати йдеться? я про людину, а ви про літературу. Та читала я попередні статті і коментарі... все зрозуміло.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2009-01-27 19:07:29 ]
Тоді навіщо подібні балачки, вчитися не значить визначати як боротися...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2009-01-27 19:09:02 ]
Так, дійсно, мабуть... Про які втрати йдеться? я про людину, а ви про літературу. Та читала я попередні статті і коментарі... все зрозуміло.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-27 19:41:09 ]
Жодного насильного утримування.
Тут є певні вимоги до авторів саме з причин літературних - сайт літературний, що поробиш?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-29 09:54:24 ]
це гуд,шо нема утримування,але не смішіть вимогами до авторів)))))якшо автори слідують за чиїмось вимогам,які ж то автори?так,-просто нікчемні ремісники.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-29 10:09:56 ]
Шановний Дмитре Дмитровичу, а з ваших слів "нікчемні ремісники" - не стирчать і дуже виразно - ваші особисті вимоги до ремісників?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-29 11:27:58 ]
1) "дим дими" до сайту не допускаються, отож адміністратор зробив вибір між видаленням і уточненням,

2) Це теж, шановний пане Дмитре, ваші умови-умовності - "Приречений" чи "простий ремісник", чи "нікчемний ремісник".
І в нас на сайті є свої умови-умовності-правила, і ніхто на цей сайт спеціально не запрошується, і ні з ким тут бавитися - не бавляться, і якщо ви вже тут присутні - будь-ласка, максимально ввічливо пропонуйте актуальні зміни.
Є ж бо у всіх не згідних і інша альтернатива - інші сайти, або ж побудова свого - ідеального.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-29 12:27:50 ]
значить так-
1-в тому шо не запрошуються люди,ніякого особливого позитиву не бачу.
2-то шо не бавляться це добре,Але це не бавлення у вас виразно одностороннє.Ви ввічливо посилпєте людей маючих інші погляди,киди подалі)маючи намір залишатися у своєму мізерому світі мало не божками,й в цьому нема нічо поганого,просто особисто у мя викликає лише усмішку)але є люди яких чіпає відношення до них,як до хлопчика для биття.
А моя ввічлива пропозиція така---мінімум правил,й усім буде щастя.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-29 13:40:21 ]
Щиро вдячний.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2009-01-27 19:52:18 ]
Мені як худо(жніку) слова хтілось би вставити і своїх 5 копійок.
Всі митці - графомани, та не всі графомани - митці. О!
(Зараз подумаю шо це я сказов, шось дуже вумне певні)
Мені си здає же є добрі графомани і не бардзо.
Добрі графомани - люблять слово, злі - зловживают ним.


1   2   3   Переглянути все