ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці

Іван Потьомкін
2024.11.20 13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи

Юрій Гундарєв
2024.11.20 09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…


Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Кай Хробаковськи
2024.11.19

Ля Дмитро Дмитро
2024.11.16

Владислав Аверьян
2024.11.11

Соловейко Чубук
2024.11.02

Незнайка НаМісяці
2024.11.01

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Наталя Дитиняк (1985) / Вірші

 Щось неосяжне, але уявляється...
Щось неосяжне, але уявляється...
Кожне вікно – чиїсь очі замислені,
Чийсь кругозір, що у снах замикається.
То фотографії, в рамки не втиснені.

Замкнуте тіло у власних ілюзіях.
Вулиці тихо дрімають і світяться.
Хтось на екрані залишиться друзями,
Тільки думки на екран не помістяться.

Люди розширюють власні можливості,
Не залишаючи місця для мрійності.
Більше досяжності, більше сміливості,
Катастрофічно бракує надійності.

Все, що змогли, замінили машинами,
Щоб розтягнути хвилину до крайності.
Кожен обклався своїми вершинами,
Знизивши їх висоту до банальності.




Найвища оцінка Тетяна Роса 5.5 Любитель поезії / Майстер-клас
Найнижча оцінка Редакція Майстерень 5.25 Любитель поезії / Майстер-клас

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-03-27 14:32:02
Переглядів сторінки твору 4377
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.707 / 5.38  (4.642 / 5.41)
* Рейтинг "Майстерень" 4.459 / 5.25  (4.514 / 5.43)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.756
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2019.12.14 21:21
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-03-27 16:29:05 ]
Як на мене, гарне поетичне бачення.
Але над стильовими дрібничками можна ще попрацювати.
Ось, наприклад, перші дві строфи ніби і безособові, але не надмірно узагальнені, як дві останні?

Надмірна прямолінійність ніби теж не оптимально "То фотографії", "Люди розширюють власні можливості"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сегеда (Л.П./М.К.) [ 2009-03-27 20:15:16 ]
Гарно, афористично,трохи публіцистично.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2009-03-28 02:46:07 ]
Гарно, Наталко.Найбільше сподобались ось це:
"Кожне вікно – чиїсь очі замислені,...
То фотографії, в рамки не втиснені."
"Люди розширюють власні можливості,
Не залишаючи місця для мрійності.
Більше досяжності, більше сміливості,
Катастрофічно бракує надійності."
"Кожен обклався своїми вершинами,
Знизивши їх висоту до банальності."
Світ не однозначний - і вірш не однозначний.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-03-28 11:15:48 ]
Тетяно, у авторки гарне бачення, але далеко не оптимальні "сліди" від цього бачення, себто вірш, так?
І трохи з вами посперечаюся, можливо вибачите - з нагоди гарної погоди? :)
Світ - не неоднозначний! світ однозначно прекрасний, тому давайте спочатку тягнутися до простого розуміння, до простоти краси, до простого її розуміння у собі,відповідно і до простої краси наших слідів, а не намагатися пояснювати свої недоробки, ускладнювати своє нерозуміння. :)
Бо розуміння гармонійності у складному приходить тільки після осягнення гармонії простого?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2009-03-28 17:40:06 ]
Шановній Майстерень Редакції. Якось дивно: я не бачу суперечностей у меті, тобто я вважаю, що Ви, так само, як і я, а ймовірніше набагато більше за мене, хочете бачити перед собою гарні вірші, але інколи у мене виникає враження, що аби зійшлися на вузькому місточку конкретного оцінювання, то … бій був би жорстоким.:) Я дуже далека від розуміння оптимальності вірша, я навіть банальність не розумію, бо, як на мене, то банальне геть усе, навіть те, про що всі кричать, що це неординарно і геніально; мені простіше розуміти конкретні речі: вдалість рим, порівнянь, образів, емоційний вплив вірша і тому подібне. Але ж і тут діє суб’єктивність сприйняття, і тому мене не дратує той факт, що досить часто високо оціненими є вірші, які мені абсолютно не подобаються, як і картини. Мені не здається своє бачення помилковим, хіба що не сучасним, але питання: чи довго проживуть новітні віяння?
Я не збираюсь сперечатись з Вами у тому, що світ однозначно прекрасний, але у ньому присутні усі можливі кольори, у тому числі і чорний, і від цього нікуди не дітися. І поезія хоч і покликана збільшувати кількість прекрасного у цьому світі, була б недолугою і однобокою, якби не відтворювала у собі усі досяжні кольори. Наявність у світі взаємовиключаючих речей робить його неоднозначним, отже це повинно відтворюватись і в поезії. І мені подобається багатогранність відтворення, позаяк сама я нею не володію. А розуміння краси – суб’єктивне, еталони, продиктовані більшістю – відносні і з часом змінюються. Тож сперечатись про красу сенсу не бачу.
Недоробки? Так, їх треба викорінювати, але на них не можна вказувати загальними фразами, а тільки конкретно пояснюючи автору їхню суть, аби він міг зрозуміти, чи це справді недоробка, чи просто індивідуальна відмінність бачення. Є краса поетично сформованого словесного потоку, а є краса читко увиразнено ї думки, а найбільш вдала поезія у собі це поєднує. Додати сюди служіння Добру і спрямованість у Вічність – і я буду вважати такий вірш геніальним. І це буде суб’єктивна думка, бо ж я буду відштовхуватись від свого, індивідуального розуміння Краси і Добра.
Гармонійність? Здається, її можна виміряти за допомогою математики, але чи достатньо для гармонійності оптимального співвідношення частин у цілому? Гармонія музики може бути дуже складною, ми її відчуваємо, але окремі її деталі , виокремленні з цілого, можуть чутися зовсім негармонійними. Кожна квітка має свою гармонію, але чи буде гармонійність у букеті? Можна розуміти красу квітів і бути далеким від розуміння краси композицій. Складні гармонії досить часто створюються з окремо негармонійних частин, отже для цього треба мати особливе бачення, але до якої межі його можна опанувати, якщо немає Дару? Отже, розуміння гармонійності – Дар?
Я не зуміла коротко відповісти на Ваш коментар, шановна Редакціє, і моя відповідь не стосується вірша Наталі, тож чи не буде доречно її звідси прибрати? Бо якось і не відповісти – погано, і займати стільки місця на чужій сторінці – не краще.
А погода таки гарна, у таку погоду навіть сперечатись приємно.:)
До речі, я чомусь не можу скористатися функцією «відповісти» – перекидує у віконечко звичайного коментаря, то чи це глюк у системі, чи у моєму комп’ютері?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-03-28 18:43:11 ]
Щодо неможливості "відповісти" - то це глюк у вашому, Тетянко, комп'ютері, найпростіше - додаткові налаштування інтернет-браузера потрібно повернути у "За замовчуванням" - схоже у вас "ява-протокол" відключений.

Шановна весняна Тетяно, ви дуже гарну відповідь дали. Нею можна тільки милуватись. Але ваша відповідь і найкраще пояснює, чому справжніх поетів дуже мало. І навіть більше - пояснює, чому "багато покликаних і мало обраних". Тому ваш коментар дуже важливий і прикрашає цю сторінку.
Ви праві і щодо конкретики.
А в конкретиці дуже важлива допомога найширшого кола колег, бо найвищі майстри ніколи не стануть підказувати що саме тут потрібно виправляти. А ми, автори-колеги, потрохи один одного витягуємо на рівень, коли і справжні Майстри дозволять собі робити нам зауваження.

А щодо квітки і букету - важливі співмірності - не можна порівнювати непорівнянне! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталя Дитиняк (Л.П./М.К.) [ 2009-04-03 21:59:42 ]
Щиро дякую, Тетяно, за такі теплі слова.
І коментар Ваш дійсно прикрашатиме цю сторінку. І хоча, можливо, він не стосується вірша, але він стосується поезії в цілому і тієї гами відчуттів, яку вона викликає.
І, звичайно ж, мені приємно, що мій скромний вірш наштовхнув на таку цікаву дискусію : )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталя Дитиняк (Л.П./М.К.) [ 2009-04-03 22:00:15 ]
Щиро дякую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталя Дитиняк (Л.П./М.К.) [ 2009-04-03 22:02:05 ]
А Редакції дякую за критику, вона мені корисна і важлива. Бо не завжди вдається повністю відтворити те, що всередині, і «сліди» іноді виходять, як у немовлятка: невпевнені і нечіткі : )
І, шановна Редакціє, світ однозначно прекрасний! Але у віршах він передається, так би мовити, «переварений» автором. А автор схильний мати як хороший, так і поганий настрій і, відповідно, навіть звичайна вода йому може здаватися як солодкою, так і гіркою.
Це не стосується конкретно мого вірша чи моєї творчості. Я лише хочу звернути увагу на значення автора і його внутрішнього бачення світу у творах. Без цього, погодьтеся, поезія не була б такою багатогранною.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-04-03 23:41:07 ]
Погоджуюсь! :)