ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Микола Соболь
2024.05.06 14:26
Мовчить триклятий сюзерен,
що полчища стоять на сході
та запевняє: «Не сьогодні
прийде до нас війни кузен».
Незвідані шляхи Господні.

Пора усім на шашлики.
Арей, напевно, щось та знає,

Юрій Гундарєв
2024.05.06 09:56
Справ щоденних й не так, щоб дуже,
йду на балкон за повітря ковтком -
раптом зірка срібною смужкою
з неба збігає, мов крихітний гном.

Чітко бажання встигаю замовити,
гномику пункти всі перелічую:
щоб повернулися воїни зморені

Світлана Пирогова
2024.05.06 09:25
Слова для пісні від імені чоловіка)

Несу в руках троянди білі
Тобі, красуне, в знак любові.
А ти мене чекаєш мила,
Нам сонце усміхнулось знову.

В очах твоїх я бачу щастя,

Віктор Кучерук
2024.05.06 06:23
Уже від ранку й дотемна
Я бачу й чую щосекунди,
Як вкрай уквітчана весна
Співає весело і лунко.
Уся земля, мов пишний сад,
Буяє зеленню і цвітом,
Хоч дим і гуркіт канонад
Іще засмучують півсвіту…

Артур Курдіновський
2024.05.06 02:08
Сказав їм Воїн: "Слава Україні!"
І не тремтіли голос та рука.
Свинособаку, підлу ту тварину,
Так налякало слово козака!

Це не пейзаж, де сонечко та хмарка -
Світанки темні в страченій імлі.
Упала недопалена цигарка

Ілахім Поет
2024.05.06 00:12
Не зважай. Так нерідко трапляється у житті. Силоміць не закохують. Ще не зумів ніхто це заперечити… Щастя – то казка на DVD. Там вино почуттів – тут у мене суцільний оцет. Не зважай. Хай лисиця-кохання мене гризе, як спартанця, чий образ пригадую все ч

Ігор Шоха
2024.05.05 20:48
Кому – весна, кому – війна,
кому – свята, кому – робота
не до крові, але до поту...
у мене – ода голосна,
а на душі найвища нота.
Не каюся... у самоті
я не сумую і не буду
у цьому повторяти Будду.

Меланія Дереза
2024.05.05 20:09
П'ять речень Як утворилася наша ватага і на чому трималася? - одним реченням сформулювати непросто. Скажу так: і звичайнісінький працівник рибного господарства, і пихатий податківець з братами, і я - досвідчений пройдисвіт - усі ми гарно проводили ч

Олександр Сушко
2024.05.05 18:39
Пасха Якщо хрестять немовля - це злочин. Хрещення вважається нелегітимним, оскільки людина не може сказати навіть слова проти. Якщо хрестять неповнолітню дитину - це злочин, оскільки дитина не розуміє куди її ведуть. І навіщо. Просто традиція така

Євген Федчук
2024.05.05 13:01
Коли хтось дива подивитись захотів.
Чи то природне воно, чи то рукотворне,
За тим не треба зовсім пхатися за море,
Долати сотні кілометрів по путі.
Скажімо, хоч би й знаменитий Стоунхендж –
Всього лиш камені, розставлені по колу.
Та в нас у Олевсько

Іван Потьомкін
2024.05.05 10:55
Не зупинялось сонце ще три довгі роки,
Витягуючи на світ божий юдеїв.
І тільки по війні, в Єрусалимі, в Яд-вашемі,
В Павільйоні дітей, навіки щезло сонце.
Зрештою, як і місяць.Тільки миготять зірки.
Мільйон зірок –мільйон єврейських душ дитячих
Крич

Артур Курдіновський
2024.05.05 02:04
І буде осінь. А мене не буде.
Холодний вітер душу пригорне...
Червоне листя - ліки від застуди...
Настирливий той штамп "що скажуть люди?"
В заручниках не втримає мене!

Над сірим містом плаче сіра хмара...
Невже це так змінилася зима?

Ілахім Поет
2024.05.05 00:09
Я далеко не Рильський і не Тарас.
Ну і так воно вийшло, що не Костенко.
З головою, напевно, не все гаразд:
Там щось вітром розбавлене та ріденьке.

Я – хардкорні відлуння від травіат.
Ще б навів порівняння в такому дусі:
Двоголовий гібрид, де за пл

Артур Курдіновський
2024.05.04 13:30
Відверті слова не повторюю двічі.
Я знов розгубився. Спливає мій січень.
Хіба забагато мені було треба?
Із сумом дивлюсь у заплакане небо.

Я слухав етюди світанків січневих
І бачив кришталь на високих деревах.
Зима написала для мене картину,

Ілахім Поет
2024.05.04 12:17
сонечко, це кохання
вибору в нас нема
ось показові дані
далі дивись сама
без апріорних тверджень
що воно тут і як:
всі відчуття - як вперше
ніби я знов юнак

Козак Дума
2024.05.04 11:44
Кислянець, квасок, киселик –
іменується щавель.
Зазвичай, росте у селах,
біля більшості осель.

Берег, луки облюбує,
друзі в нього – сонце, дощ.
Особливо з ним смакує
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Деконструктор Лего
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Маркуш Серкванчук
2024.04.10

Анатолій Цибульський
2024.04.01






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Сергій Татчин / Вірші

 Півсонети

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



Найвища оцінка Микола Левандівський 6 Любитель поезії / Любитель поезії
Найнижча оцінка Редакція Майстерень 5.5 Любитель поезії / Майстер-клас

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-03-29 16:59:44
Переглядів сторінки твору 29364
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R1
* Народний рейтинг 5.080 / 5.88  (5.188 / 5.7)
* Рейтинг "Майстерень" 4.952 / 5.75  (5.224 / 5.76)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.723
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2014.10.08 13:41
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Строкань (М.К./М.К.) [ 2009-03-31 08:58:13 ]
повністю згоден(кидає камінь далі)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-03-30 13:19:53 ]
Дуже симпатично, як і все, що у нас на сайті - від Татчина. Можливо, ще деяку увагу варто приділити більшій прозорості поетичного ефіру в деяких місцях.
Як на мою скромну думку, то, наприклад, на початку можна ще щось на кшталт
"Нести свого хреста. Писати просто. (Це простіше ніж ясно й просто :) )
Чекати ночі. Пити. І таким (оцим)...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 17:15:08 ]
мій вам респект, пане Володимире, за уважне прочитання.
щодо / писати ясно й просто/, то ця фраза була першопричиною циклу: я її бубнив кілька днів - вона є принциповою, і весь подальший текст потихенько притулився саме до неї. ясно й просто - не мається на увазі як 2х2=4, тут швидше про ясність авторського месиджу для читача... хоча, не тільки. саме в даному випадку /ясно/ і /просто/ несуть для мене різне смислове навантаження, і я від цього (напевне) не відмовлюсь. а от що стосується початку - /нести свій хрест/, тут читається нелегко - згоден: надмір с-с--с_ звуків призводить до того, що читач в кінці першого рядка сичить вже роздвоєним жалом:) я роздумував над варіантом /нести хреста/ - він кращий за прочитанням, але надає вже дещо іншого смислу: свій хрест - то (як правило) свій, він може бути виключно літературно_особистісно_побутовим, а просто /нести хреста/ можна трактувати значно ширше - воно тяжіє вже до месіанства (яке може бути надуманим). але все ж воно краще.... от роздумую вже кілька днів... не знаю на чому спинитися... може поправити? а може ні...
дякую ще раз. пересилає на знак респекту віртуальну пляшку кальвадосу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-03-30 17:39:47 ]
Кальвадос - це добре (два швидких тости). Неголеним поглядом озираюсь, де ж Вони (швидкий третій). Вставляю в е-систему "Очі чорні" Висоцького, щоби Вони е-матеріалізувались, прекрасні наші авторки (ще два)!

(Ще один) Сергію, думаю, що поки грубу книжку своїх віршів опублікуєте - ви це "питання" вирішите (ще один).
До речі - в нас перехід од R2 до R1 (за життя) - це товстезна поетична книга (як мистецьке явище), ви - явне мистецьке явище (ще один), тож - за книжку!
Пляшка порожня :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 17:46:40 ]
ви мене балуєте :(
тепер я точно не видаватимусь, щоб тихенько сидіти у своїй R2 і не рипатись.
здає порожню, трохи додає і купує ще одну.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-03-30 18:17:56 ]
Напевно ви праві, Сергію, до гордої самотності тягне, коли красуні вже цікавлять менше, аніж усе інше. Так що будьмо ближче до них, а значить у серцевині, а інколи і трохи нижче, мадам Поезії.
Дякую за гостину.
Подумки викликав двох е-менад, і зник з ними на вкритій хмарами адмін-консолі..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 19:49:55 ]
це, певно, був тест на уважність: як це "красуні вже цікавлять менше"????? це кого??? (бігає колами, знервований) це що ж таке робиться? (набігавшись, задирає голову до адмін-консолі й гепається на спину, як осадківський пінҐвін... забуває про що мова, розглядає перетинки на лапах :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 20:55:23 ]
Ех, і як же ти тепер тими лапами чарку триматимеш? Доведеться Кольвадос з горла. Хоча пінґвіни ж не того... :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 21:01:13 ]
розлив би хто добрий, я б тоді злизував...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 21:11:53 ]
пінґвіни вміють злизувати??? треба у перевертальниці запитати, бо я сильно сумніваюсь шото :) може, краще вже дзьобиком?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 21:34:43 ]
(нетвердо) не віриш??? (ікаючи) диви!!! (наливає й злизує! потім злизує розлите! і все це дзьобом!)
(хилитаючись) ну як!?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 21:38:51 ]
мдя... ще парочку-трійку таких красенів, і Куклачову можна буде звіряток змінювати :)) цікаво, от ведмедя зпоїти просто. А пінґвіна?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 21:41:20 ]
(гордо, відставивши одну лапу) пінҐвіни нєспаєваєміє!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 22:07:10 ]
спаєваєміє! е-менади не дать збрехати, он як зиркають з адмін-консолі!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2009-03-30 17:37:08 ]
а в тім, що десь живеш самітня ти
мені насправді байдуже, царівно,
бо я наримувався самоти
і приблудився до хреста у Рівнім
тобто у Вінниці,
де мій народ мене судив,
коли зібрав я з неба маковиння
шукав у погребах до болю винних
а Че Ґеварі наносив води
я ще на світі тім літ сорок пожиркую
і скотство до юродства приримую
і все мине
як мані
для мене, мені, Моне
а далі (з огляду на піст) стаю простим
мої рядки хвилюються у зросту крихах
на Паску зачекався, щоб напитись з тим
хто римував до "плахи" - "лиха"

Щоб забаналених не плямкати речей
текіли діжку я здоймаю із плечей
і хочу бачити як Вінниця гуде
а як не "гу!" то чмух в Улан-Уде. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 17:50:55 ]
ти мене увів у деякий ступор. зараз я щось скумекаю і відпишусь (ототожнює Рівно з Вінницею - то так прикладе, то з другого боку - ніяк не виходить, мабуть мало кальвадосу).
як в тебе все швидко - а я, дурний, парився_парився... силу-силенну літер потратив... а результат приблизно той самий:)
(доганяється текілою)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-04-14 02:40:28 ]
Юрію, ви нависоті....


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олена Пашук (Л.П./М.К.) [ 2009-03-30 20:38:08 ]
Щоб не перехвалити, скромно промовчу, бо як завжди до змісту немаю жодних претензій, хіба що... Але тут щось трохи не зрозуміла "бо у остатку вірю не в слова я". У остатку ? Це як? Може, наостанок?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 20:59:48 ]
можна й так, Олено, але малось на увазі коли ділиш_множиш_віднімаєш_додаєш (себе_її_від себе_до неї....), тоді все, що лишається - в остаткові, тобто - це лірично_математичне. типу залишок. але я щодо цього слова ще не певен.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Хо (Л.П./Л.П.) [ 2009-03-30 21:15:10 ]
Правильне слово - "остача";)

А вірші чудові. Тільки дуже смурні.


1   2   3   4   5   Переглянути все