ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці

Іван Потьомкін
2024.11.20 13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи

Юрій Гундарєв
2024.11.20 09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…


Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Кай Хробаковськи
2024.11.19

Ля Дмитро Дмитро
2024.11.16

Владислав Аверьян
2024.11.11

Соловейко Чубук
2024.11.02

Незнайка НаМісяці
2024.11.01

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Володимир Гнєушев (1952) / Вірші

 Після зустрічей з кандидатами...




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-12-16 09:48:49
Переглядів сторінки твору 16029
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 5.132 / 5.5  (4.995 / 5.51)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.882 / 5.49)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.791
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2023.11.14 23:29
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-16 10:13:45 ]
Є на Україні таке прислів'я : Поки грубий сохне, худий здохне... Довгенько ще їм, нажаль, до вихідних. Я, хоч християнка і стараюся нікому зла не бажати, інколи ловлю себе на думці - в Єревані якийсь психічноневрівноважений увірвався в парламент з автоматом, на Берлусконі теж знайшовся чолов'яга, а в Україні не знайдеться одного вар'ята?.. Чи може усі вже там?.. Сумно.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 12:40:19 ]
Вітаю, Патарочко!
Та ти, виявляється - екстремістка:)
Історыя дає нам свої уроки: вбивали царів, робили революції, сподіваючись на швидкі зміни.
Даремно!
Еволюція - ось самий правильний і розумний шлях.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-16 12:49:36 ]
Привіт, Сашуль! На мою думку, усі хто дивиться, хоча б час від часу, трансляції з нашої Верховної Ради вже недалеко від екстремізму.Як подумаєш, що, в разі чого, крім родичів за ними б ніхто не заплакав - моторошно стає.А Матінка Еволюція десь швендяє по чужих краях і коли до нас забреде хто знає...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
ккк ох (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-16 10:16:25 ]
Абсолютно згодна з Вами!
Прийдуть нові будівничі!!!!
Прийдуть, вірю, знаю....буде так!!!
Але коли...? точно не скажу..десь через 10 чи 20 років. Коли з України залишиться..тільки ми...коли Україна буде житиме в наших серцях.
На жаль поки ще немає людини як б змогла щось змінить..від усього серця, щиро і самовіддано, яка готова на героїзм!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 12:45:59 ]
Звісно, яскрава особистість в історіїї може зіграти велику роль.
Але!
Без підтримки народу, без його зрілості і самоповаги, без його готовності відстоювати свої права - нічого не зміниться. Причина - у нас самих. Змініть всю Верховну Раду, уряд. суди і т.д. Прийдуть інші люди. але нічого кардинально не зміниться, бо не змінилася система і , перш за все - ми: народ.
Від нас все залежить!
Ми маємо ту владу, на яку заслуговуємо.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
ккк ох (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-16 12:59:50 ]
Ви абсолютно праві! І я згодна з Вами.
Причина в нас самих, ми самі у всьому винні! Вінні у тому що живемо так.

"Чому бідні, бо дурні,
А дурні - бо бідні."

Але ж зміни в нас самих за рік чи 5 не відбудуться, самі ж розумієте.
А первопричина - це неналежне виховання або відсутність його дітей і молоді. Вся причина криється саме у цьому.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 14:44:07 ]
Якщо ми хочемо краще жити, якщо готові відстоювати свої права на краще життя, якщо кожного дня будемо "вичавлювати з себе раба", то з кожним днем по крапельці і життя буде покращуватись. Виховання молоді - це важливо, але найкращий вихователь - саме життя. Як на мене, і Майдан, і останні 5 років "демократії" - показують поступ до кращого життя. Хотілося б швидше, але причина, як ми знаємо - в свідомості кожного з нас. Варто не опускати рук. не зменшувати зусиль, іти вперед, з кожним днем наближаючись до мети.
І тоді все буде О.К.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-16 11:14:40 ]
Два перших рядки - оце так!!!
Нові будівничі прийдуть. Але будувати стануть по старому.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Морванюк (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-16 11:39:19 ]
Вірш чудовий! Просто вся біда в тім , що величезна прірва між тими хто будує і для кого. Адже у нас все з точністю до навпаки. Верхи не хочуть, а низи не можуть.
Є містки між добром і прикметами зла
Чорний день - то не день,біла ніч не імла;
Вигоряє любов - закипає ненависть;
Є холодний вогонь, є й гаряча зола.
Г. Латник


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 12:47:13 ]
Згоден: доки низи не змусять - верхи не зроблять.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 11:51:44 ]
Справді, просто і дохідливо. І перші два рядки особливо вражають. І кінцівка закономірна і точна.
Усе повернеться тим, хто розлюбив Україну. Брехні полуда спаде, і оголяться ниці душі. І прийдуть справжні. Солідарно вірю в це.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 12:40:20 ]
До речі, проводимо голосування на тему нашого бачення нового Президента - якщо потрібно доповнити якимись пунктами - то кажіть...
Ось тут йде голосування


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 12:52:25 ]
Гарний вірш!
Чудовий сюжет,настрій. іронія.
Але розмірність, на превеликий жаль, весь час гуляє, збиваючи ритміку вірша. Від цього враження трохи не те, як могло бути.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Гнєушев (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 14:57:46 ]
Погоджуюсь, пане Олександре, із зауваженням. Спробую підправити.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 12:58:35 ]
Повністю поділяю із шановним Володимиром Гнєушевим емоції, але розсуд мій заперечує деякі з них.
Бо є реальність, і є наші мрії.
А реальність жорстка до безмежжя - які ми, така, наразі, і держава.
Ми всі нині ще гомосовєтікус, покоління не змінилися, аби народ поновився із "робочих і селян + інтелігенція", а ще були і під Російською імперією...

Наше суспільство тотально вірить у брехню і змушує брехати їм навіть отих, хто цього робити не хоче. БО НЕ ВИБЕРУТЬ.
Порядна особа пройти у політику не може, БО МИ НЕ ДАМО. Бо хто для нас порядний ми ще самі не визначилися. Жодних авторитетів в Україні...
Жінок я не маю права осуджувати, нехай про жінок говорять жінки (але тільки не революційні бездітні молодиці), а ось про чоловіків у політиці скажу, - вони усі браковані. Особисто я бачу Україну в усі часи із культурою на основі Матріархату. Тож і нині радив би нашому народові прибрати із керівництва державою мужське начало за його мужською неповноцінністю.
Одних повбивали, інші радянським КГБ змодифіковані, інші ще не виросли до потрібного рівня.
Ось що говорить мій розсуд.
А ваш розсуд що говорить? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Гнєушев (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 15:12:21 ]
Так, який народ, такий і правитель. Але дратує, коли шиють в дурні, ще й одноманітно, без фантазії. Приміром, кажуть: 18 років в історичному масштабі - ніщо. А я вже нагадував таку арифметику: 1945+16=1961: від завершення руйнівної війни, що знищила економіку і мільйони людей до запуску людини в космос пройшло 16 років. Другий прийом - "ми усі винуваті". Такого кредиту довіри, який мав Президент взимку 2004-2005 років, мало вистачити для втілення усіх обіцянок. Ми, прості люди, дали йому булаву: керуй, Гетьмане! А потім нам кажуть: ми усі винуваті...
Продовжувати не буду, решта - у вірші.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 15:27:48 ]
Чудовий порівняння з кредитом!
Кредит довіри ми надали. А повертати кредит - не змушуємо!!! Кожен собі бурчить. що невдоволений, мовляв: корупція, закони не виконуються, хабарництво і т.д. А, коли справа дійде до кожного персонально - більшість не проти взяти, що погано лежить, дати хабаря лікарю, чи держслужбовцю, не кажучи вде про Даішників. Тобто собі ми дозволяємо, а тим, хто нами керує - ні. Хіба не дивно? Якщо ніхто не даватиме хабаря - не буде хабарників і т.д. Більшість з нас нічим не відрізняються від наших політиків, окрім масштабів, в яких порушується, або непорушується закон чи мораль.
Змінимось Ми - зміняться і Вони.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-16 15:43:25 ]
Шановний Володимире, я на Майдані був ледь не від початку. Все таки йшлося про захист Батьківщини, про захист власної гідності - на 90%.
Та й булави нині ніхто в Україні одноосібно ніби не тримає. :)

Просто тоді був серйозний крок у вірному напрямку. Попри все і за останні роки були здійснені маленькі кроки у потрібному напрямку.
І далі маємо йти вперед, а не назад, зростати.

Зрештою йдеться - винні ми чи ні, що будували соціалізм, що так довго були під царями, що колись не відстояли Києва перед московськими князями, що раніше поєднали словянське із руським...

Багато в чому ми провинилися напевно, але навіщо нам відповідати - нехай хтось уявний відповідає, з тих, що "нагорі"...

Щодо космосу (а була ж і колективізація, і інші гонки, правда?), як і ядерної зброї, як і нинішні колайдери, то цей напрямок (технічний прогрес), хоч і виглядає ніби безальтернативно, але надто вже хрупко все. А раптом людство взагалі не в той бік іде? Бо протиріччя лише зростають?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-16 14:18:00 ]
А ви, пане Володимире, хоч колись працювали у колективі де керувала жінка?.. Дуже багато у вчинках жінки емоцій та часто усе залежить від настрою та самопочуття... Дивлячись на Юлію Володимирівну, мені інколи здається, що в ній якраз більше чоловічого, а візьміть Богословську, або, не приведи Господи, Вітренко... Хотіли б ви такого Матріархату?..

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-16 14:36:10 ]
Шановна Патаро, давайте не будемо називати імена аби не переносити на наші сторінки політичні баталії.

Щодо колективів, які керуються жінкою, - я хочу аби ви мене почули. Я маю тверду впевненість (та й досвід), що у більшості українських сімей головною є саме жінка. Так було у нас завжди. І вся традиційна українська культура теж (і тому) - жіноча, тому особисто я постійно перебуваю під материнським її диктатом.
Жінка України ніколи не була затлумленою і забитою, як у більшості інших країн із домінуючими нині патріархальними культурами.
Жіноча порядність і чесність, а якщо хочете, і вищість - це у нас в крові. Це те, що відрізняє українця від неукраїнця.
Тут багато чого можна говорити.

Але я би вам, Патаро, порадив говорити не про виключення, бо й чоловіки псують жінок і гроші, і влада, а про правило. А, як правило, абсолютна більшість наших жінок і відповідальні і розумні, і красиві, і на них у нас усе тримається, - і в той же час, більшість нинішніх наших українських чоловіків - ніякі, як на мене звичайно.

То чому вибирати там, де вибирати, по-суті, нічого, - з чоловіків?
Потрібно вибирати там, де є що вибирати - з жінок.
І це, як на мене, абсолютно доречно такому явищу, як Україна.


1   2   3   Переглянути все