ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Володимир Каразуб
2024.04.27 10:19
Для чого ти дивишся на сонце у якому не має тепла,
Небо затягнулося хмарами і тисне посеред квітня.
А сонце на ньому безлике, розмите і невиразне,
І тепер воно заражає тебе своїм безкровним промінням.
За ним приходять дощі. І місяць пізнім вечором обг

Микола Соболь
2024.04.27 09:25
Понівечена хата край села,
Одарки уже п’ятий рік нема,
поза городом ніжиться Сула
і кицька доживає вік сама.
Але ж було, іще не каркне крук,
зоря не освітила небосхил,
а кітка ніжно тулиться до рук
і до ґаздині муркотить щосил.

Ілахім Поет
2024.04.27 08:53
Ти гарніша за Венеру.
Я далеко не Юпітер.
Мій маршрут до твого серця не збагне і ЦРУ.
Ти шляхетна є в манерах.
Ти небесна є в орбітах.
Та любов – знаменник спільний. Побажаєш – я помру.
Ти коктейль: напалм з тротилом.
Я смакую по ковточку.

Леся Горова
2024.04.27 08:49
Над містом вітер дзвін церковний носить,
Горять в руках свічки, тремтять зірки.
Холодний ранок опускає роси,
Як сльози,
В чисті трави під паски.

Христос Воскрес! І день новИй видніє.
Цілуєм Твій Животворящий Хрест,

Віктор Кучерук
2024.04.27 05:54
Щоб не показувати дірку
На мапі правнукам колись, –
Пора кацапам під копірку
По межах нинішніх пройтись.
Бо, крім московії, невдовзі
Нащадки ханської орди
Уже ніде узріть не зможуть
Нещадних пращурів сліди.

Микола Соболь
2024.04.27 05:19
Шлях спасіння тільки через церкву.
Ти не православний? Все, капут!
Принеси у Божий храм вареньку
і тобі на небі скажуть: «Good».
Влазить у «Porsche» владика храму,
поруч бабця черствий хлібчик ссе.
Люди добрі, це хіба не драма?
Ті жирують, ці живут

Іван Потьомкін
2024.04.26 23:36
Ірод Антипа (подумки):
«Так ось який він.
(уголос): Бачу, не дуже гостинно прийняв тебе Пілат.
Не повірив, що ти цар юдейський?
Мав рацію: навіть я поки що не цар .
Чекаю на благословення Риму.
А ти вдостоївсь титулу цього від кого?
Від народу? Але

Олександр Сушко
2024.04.26 14:24
То що - почнім уму екзамен?
Примостим мужа до жони?
Без грошей не збудуєш храма,
Немає віри без війни.

Гризе католик православних,
Юдея душить бусурман.
А я пророк. Мабуть, останній,

Світлана Пирогова
2024.04.26 08:55
Їй снились , мабуть, чудодійні теплі сни,
Коли зима засипала снігами.
Старенька вишня не сумує навесні,
Хоча кора потріскана роками.

Її садили руки бабці золоті.
Стоїть, як завше, в цвіті білім-білім.
Нагадує родині знову дні оті,

Ілахім Поет
2024.04.26 08:39
Доктор Фрейд переважно приймає таких без полісу.
Це троянда у січні, це наче серпневий пролісок.
Бозна, де в ній свій досвід, а де – від матусі спадщина.
Її мрії нечувані, сни – авангард небачений.

Доктор Фрейд далі більше нічого в ній не второпає.

Леся Горова
2024.04.26 07:39
Розхлюпалось тепло бузкових чар,
Так, ніби хоче зцілити медово.
Зелений кущ, одягнений в обнови,
Де променем запалена свіча
Загіркла, оповита у печаль,
Вслухається у тишу вечорову.

У тишу ненадійну, нестійку.

Віктор Кучерук
2024.04.26 05:23
Радіючи гожій годині
І пишно убраній весні, -
Якась невідома пташина
Невпинно співає пісні.
Сховалася в гущі зірчастій
Пахучого дуже бузку,
Й впивається радісно щастям,
Сипнувши веснянку дзвінку.

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Петро Схоласт
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Ігор Мартинюк
2024.03.28

Вадим Водичка
2024.03.26






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Валерій Хмельницький / Вірші / Іронічні поезії

 Плебеї та аристократи

За городом вырос пустынный квартал
На почве болотистой, зыбкой.
Там жили поэты - и каждый встречал
Другого надменной улыбкой.

А. Блок

...
перейти до тексту твору

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2010-09-07 09:57:52
Переглядів сторінки твору 13022
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 4.550 / 5  (5.063 / 5.42)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.995 / 5.44)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.764
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми Конкурс «Поетичні Майстерні - ІІ півріччя 2009»
Іронічний неореалізм
Портрети
Автор востаннє на сайті 2023.04.12 17:19
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2010-09-07 10:36:31 ]


Чи ті - народ, що линуть на роботу,
на будь-яку, немов манкурти злі?
Народ - єднається в одну турботу
округ своєї рідної землі...
І тут уже хто як, до чого званий,
як відчуває те, найперше, Слово,
що вимовляти починають з "Рідна Мово..."


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-09-07 10:45:44 ]
Усе вірно, пане Володимире!) Тут я про тих поетів, які "надто далекі від народу"(С) :)
Щиро Вам вдячний за відгук!
З повагою,
Валерій.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2010-09-07 10:46:57 ]
:)

Ну, то значить не про нашу веселу компанію :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-09-07 10:52:06 ]
Поети далекі від народу, чи близькі.. Я щось не дуже розумію - хіба поети - це не народ? це якась інша категорія людей? хіба поети не їдять, не мають дітей і роботи?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-09-07 11:18:38 ]
Ну, звичайно, Юлю, що поети - це теж народ...) Ну, може, не зовсім такий, який описаний у моєму вірші...)))

...А що, не можна трохи критикою чи самокритикою позайматись?..))) Покопирсатись, так сказати, у власній душі?..)))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2010-09-07 11:18:51 ]
Дуже зрозуміла твоя думка, Валерію! І відчувається ті почуття, з якими написаний вірш.
Переживання і небайдужість. Але, думка не нова,
фізичний голод - не найгірше. Духовний - це трагедія. І в цьому сенсі вірші ой як потрібні!
Народ дійсно такий, що цінує кожен гріш, але цінує і слово. Не все так погано. Думаю, що в любий час і народ цікавить поетів, і поети цікавлять народ. І люблять. І не дивлячиссь ні на що ця любов взаємна. Оптимістичніше!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-09-07 11:38:58 ]
Так, звичайно, Іване, духовна їжа теж потрібна, а, можливо, і більш потрібна... Просто, наприклад, зараз і справді люди не в змозі купувати книжки через їхню надмірну дорожнечу порівняно з їхньою зарплатою... А я оцінюю цю ситуацію якраз з двох боків... Щиро вдячний за відгук!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2010-09-07 11:23:55 ]
Цікаве бачення, Валерію. Небагато я знала у житті осіб, які б бачили сенс свого існування власне лише у поезії. Та й потім сама назва "поет" більше личить мертвим аніж живим...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-09-07 13:44:15 ]
Та ні, Юлю, це Ви, напевно, сплутали з художниками, ціни на картини яких збільшуються у кілька разів після їхньої смерті.)
Звичайно, і самого себе поетом називати якось ніби не пасує, нескромно якось так (а скромність, як тепер стало відомо - це найпростіший шлях до невідомості) ;)
Дякую за відгук, Юлю!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2010-09-07 13:55:37 ]
Власне художником (визнаним) можна встигнути побути ще при житті, а от із літературою складніше - її цінність, як цінність гарного вина, зазвичай визначає час. Не відволікаючись від вжитої алегорії: щось стане оцтом, а щось - вином дорогоцінним. Це не стосується легких вин, які добре смакують і вживаються відповідно "тут і зараз" і не претендують на вічність;) Хоча..все так відносно:) Тема для тривалої дискусії напевне а не для обмежених рамок коментаря.

Щодо поетів..як каже мій best-друг: "це ж скільки сміливості треба, щоб називати себе поетом." "А як тоді позиціонувати себе як людину, яка інколи віршує?2 - запитую. "Ну..пописую.." - резюмує він:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-07 14:17:51 ]
Цікаві дебати :)
Юлю, цілком погоджуючись з Вами щодо головного арбітру - часу, хочу зауважити, що багато залежить ще від того, що саме кожен "втискує" в означення "поет". Якщо біль-менш вдале вміння римувати - це одне, якщо якесь філософсько-етично-метафізичне підгрунтя - це, імхо, інше. Але останніх одиниці, тут я згодна з Вашим best-другом. Хоча трапляються виключенння, коли і за життя про людину можна сказати, що він поет. Як, наприклад, Моісей Фішбейн, з творчістю якого я недавно познайомилась.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-09-07 14:30:17 ]
Так, вже заборонили живих поетів називати поетами і вивчати їх творчість... От нехай помруть - тоді ще подивимось... То хто ж ми за життя?) так пописувачі?))) Ех...))) Краще в народ...)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2010-09-07 14:41:21 ]
Стійте, Валерію!! Не залишайте Олімпу, бо, кажуть там, у народі, панує безлад і суцільне мракобєсіє:)))

А якщо без жартів, - я в пошуках вдалого означення, не надто пафосного але й водночас не дуже приземленого. приєднуйтесь:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-07 14:53:23 ]
Валерочко, та ніхто не забороняє, звіть, як хочете :) Але хіба можна кожного, хто навчився змішувати фарби і малювати ними пейзажі, назвати художником?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-09-07 15:00:53 ]
Ви навіть не уявляєте, Юлю, наскільки Ви праві... Так, безлад у думках породжує безлад у житті... Можливо, саме тому поети, письменники і художники і називаються аристократами духу, що вони вміють впорядкувати свої думки і виразити їх на папері чи полотні. Поети - ще й заримувати. Не збиваючись з ритму.) Хороші поети - знайти вдалі рими. І т.д.) А визначення - це вже таке.) Назвіть хоч горшком, тільки у піч не ставте.)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2010-09-07 16:21:52 ]
А, можливо, і його пейзажі колись піднімуться в ціні, Мріє Поета? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-07 16:47:09 ]
Звісно, можливо, і піднімуться, Валеро. Тому і йдеться про суб"єктивні уподобання. Але ж ми ніби трохи не про це :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2010-09-07 14:34:49 ]
саме так, Мріє, трапляються виключення і вони - не виключення. Я швидше мала на увазі загальну тенденцію. Прикладом, зараз серед людей із якими я спілкуюсь, кого читаю, є ті, хто в моєму персональному рейтингу виступають не інакше як поети. Але суб’єктивні вподобання навряд чи якимось чином вплинуть на перевірку часом:) Інколи здається, що літературний процес розвивається швидше ніж вдосконалюється термінологічна база. Це як розрізняти любов і кохання + ще сотні відтінків ніби-то одного почуття. так само, мабуть з поезією і поетами. Є "поет", а інших категорійних визначень немає. І шкода.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-07 14:45:59 ]
Ну, чому ж немає? У російській мові є гідне слово "сочинитель" :) Не знаю, правда, який відповідник знайти в українській. Є "автор", є "ну, пописую..." :)
А перевірка часом - чи не є вона сумою наших суб"єктивних вподобань? Але тоді постає питання про їх (вподобань) якість "тут і зараз".
Втім, це лише мої суб"єктивні думки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2010-09-07 12:31:01 ]
знову не вловила моралі... поетові треба на грядку піти, чи запустити свої хореї-ямби і писати на рівні середньостатистичного графомана?)
згодна з Юлею: не варто розділяти поняття поет і народ. це як у вислові: він вийшов з села, село не вийшло з нього...
я би не радила опускатися поету до рівня типового трудяги, краще останнього підтягнути... така література уже культивувалася в СРСР, думаю, ви знаєте про перебіг літературної дискусії 1925-28 рр.
критично, але чогось не вистачає...


1   2   3   Переглянути все