ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Вероніка В
2026.02.01 13:03
колись в мене в школі була учілка
учілка що очі носила як дві апельсинки
учілка що в неї не рот а справжня каністра
учілка що в ній голова як літаюча тарілка

така ця учілка окаста була і зубаста
що і могла би раптом когось та куснуть
в особливості

Євген Федчук
2026.02.01 12:19
Старий козак Степан, нарешті помирав.
Смерть вже давно до нього, видно, придивлялась,
Життя козацьке обірвати сподівалась.
Та його ангел-охоронець рятував.
Але тоді було у нього вдосталь сил
Аби від Смерті тої клятої відбитись.
Тепер же тільки залиш

Ірина Вірна
2026.02.01 11:43
Знову вітер холодний сніг тремтливий мете.
знову спокій дрімотний на душу впаде,
огорне ніжно ковдрою - зимною, теплою,
і приспить колисковою - мрійною, легкою.

І тремтітиме довго на віях сльозинка,
і співатиме кволо у грудях крижинка.
Буде жаліти

Борис Костиря
2026.02.01 11:29
Я хочу, щоб розверзлася долина,
Щоб світ явив свій потаємний смисл,
Слова постали на незрушній глині,
Відкривши мудрість логосу і числ.

Я хочу, щоб розверзлась серцевина
Усіх страждань і болів нелюдських,
Мов споконвічна неземна провина,

Тетяна Левицька
2026.02.01 08:16
Не можна без світла й опалення
у одноманітності плину.
Гаптує душиця із марення
тонку льодяну павутину.

Що далі, тікати у безлих*
думок чи укритися пледом?
Вілляти вина повний келих,

Олена Побийголод
2026.01.31 16:05
Із Леоніда Сергєєва

Дійові особи та виконавці:
• Анатолій Карпов – ліричний тенор
• Претендент – драматичний баритон
• Михайло Таль – баритон
• Петра Ліуверік – мецо-сопрано
• Суддя матчу – бас-кантанте

Артур Курдіновський
2026.01.31 14:26
Я на старому цвинтарі заритий,
Під пам'ятником з чорного граніту.
Читаю, що написано... О, небо!
"Тримайся! Все попереду ще в тебе!"

Борис Костиря
2026.01.31 12:07
Ця вічна сирена просвердлює мозок
І спокою, певно, ніколи не дасть.
Ця вічна сирена, як згущений морок.
І попіл століть опадає на нас.

У ній ми впізнаємо сутність століття.
Освенцим, Дахау, доносів рої.
Її віспувате обличчя столике.

Володимир Бойко
2026.01.30 23:35
Недосить обрати вірний напрямок, важливо не збитися з курсу. Меншовартість занадто вартує. Якщо люди метають ікру, лососі відпочивають. Хто править бал, тому правила зайві. У кожного історика свої історичні паралелі і своя паралельна історія.

Іван Потьомкін
2026.01.30 21:35
Найбільше бійсь фанатиків і вбивць,
різниця поміж ними невелика:
і там, і там ідея перед очима мерехтить,
але немає й гадки про живого чоловіка.
О, скільки ж їх, богобоязних і безбожних…
Всевишньому це споконвік не в новину,
та Він карає їх тоді, як

Тетяна Левицька
2026.01.30 21:03
Сердечний, що далі, та як
ми будемо дійсність ділити?
Тобі в чорнім морі маяк,
мені незабудки у житі?

А їй, що дістанеться — даль
і смуток у пелені днини?
Не ділиться, як не гадай,

Артур Курдіновський
2026.01.30 16:17
Доводити - немає часу,
Доносити - бракує сил.
Давно роздав усі прикраси
Надійний мій душевний тил.

Захмарна тупість ходить світом.
О, горе щирим та відкритим!
Тепла промінчик не знайти,

Юрій Лазірко
2026.01.30 15:28
Згораю я у пломені жаги,
Палаю стосом, серце спопеляю.
Крилом вогню домотую круги
Між брамами пекельними і раєм.

Поріг блаженства – щастя береги.
Табун шаленства зупинити мушу
Над урвищем, де пристрасті боги

Артур Курдіновський
2026.01.30 13:38
Розплетемо рондельний магістрал
Й напишемо малий вінок ронделів.
Щоб не шукати воду у пустелі,
Влаштуємо в оазі справжній бал!

Спочатку хай співає генерал,
А потім рядові, мов менестрелі.
Розплетемо рондельний магістрал

Борис Костиря
2026.01.30 10:48
О часе, не спіши, не мчи удаль стрілою,
Що пробива серця в невдалій метушні,
Що залишається марою і маною,
Тим світом, що розвіявся вві сні.

Що хочеш забирай, та серце не розколюй,
Минуле і майбутнє не діли
І спогади, мов яструб, не розорюй,

Світлана Пирогова
2026.01.29 21:59
Скляне повітря, тиша нежива.
Застиг у глянці вечір на порозі.
Необережно кинуті слова
Лишились, як льодинки на дорозі.

Весь світ накрила панцирна броня.
Прозорий шовк, підступний і блискучий.
Заснула з льодом зморена стерня.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Стефан Наздоганяйко
2026.01.28

Кіра Лялько
2026.01.22

Аліна Гурин
2026.01.19

Лесь Коваль
2026.01.19

Жанна Мартиросян
2026.01.16

Таїсія Кюлас
2026.01.11

Немодна Монада
2026.01.11






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Василь Світлий (1968) / Вірші

 Резонансне.

" Кажу ж вам, що за кожне слово
пусте, яке скажуть люди, дадуть вони
відповідь судного дня!"

Матв.12:36

...
перейти до тексту твору




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-10-30 14:32:45
Переглядів сторінки твору 7943
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (4.886 / 5.47)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.709 / 5.39)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.675
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2018.04.09 14:31
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-10-30 16:17:31 ]
Так, любов до Господа найбільша й найперша заповідь. А друга, однакова з нею любов до ближнього. Як написано:на двох оцих заповідях увесь Закон і Пророки стоять. Але виконати це можливо лише коли пізнаєш. Без пізнання немає розуміння, без розуміння - служіння, а без цього не буде і любові, здатності до випробувань, протистоянь, терпінь...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-10-30 16:18:57 ]
Ігорю, я рада за Вашу непохитну віру. Але як бути, приміром, з невіруючими? Ви їм відмовляєте в праві на життя? Чи берете на себе відповідальність казати, що їхнє життя позбавлене змісту? Наприклад, племенам Індійського океану, у яких свої боги.
І чим життя квітки чи птаха провинилося перед життям людини? А хіба веселка після дощу - це не життя?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Рубцов (Л.П./Л.П.) [ 2011-10-30 16:35:01 ]
Називатись християнином і бути ним - не тотожні поняття. Християнин - це послідовник вчення Ісуса Христа. З хрестовими походами, як Ви вірно підмітили, не в'яжеться.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-10-30 16:53:09 ]
Чорі, племена Індійського океану, "у яких свої боги" - не можуть бути людьми невіруючими. Тут протиріччя. У них своя віра. Як і своя (специфічна) віра у атеїстів. Це питання віри: що може дати вона людині ? І яке це має відношення до права людини на життя. Віра - це можливість вибору людини.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-10-30 17:07:53 ]
ні, протиріччя немає. бо я казала про те, що племена не є христіанами, але це не позбавляє ї ані сенсу життя, ані його права.

У Творця багато облич. І кожен знаходить його рано чи пізно. Може, в цьому і є "сіль життя". Але зводити все це до "ставлення до ближнього" було б заналто просто.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Янушевич (Л.П./М.К.) [ 2011-10-30 18:10:23 ]
Яка розмова цікава! Хлопці, підтримую цілковито!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-10-30 21:02:21 ]
Якщо вірити біблійним текстам, то у Бога одне обличчя: Я перший, і Я останній, і Бога нема, окрім Мене!І хто зветься, як Я? / Iс.44:6/
І в чому Ви безперечно маєте рацію, що всі ми, рано чи пізно, станемо перед Його обличчям.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Рубцов (Л.П./Л.П.) [ 2011-10-30 16:25:05 ]
Жодне людське життя не може бути позбавлене змісту. Бог Себе проявляє у всьому і тим, хто має інших богів, теж дає можливість усвідомити, що є Творець всесвіту. Не маючи Закону, вони мають сумління, совість, яка підказує їм. Власне, сьогодні вже мало таких місць, де Євангелія не проповідується, тому відповідь на Боже запрошення за людиною. У тому то й справа, що Бог пропонує життя, але не нав'язує. Християни не можуть дати комусь таке право, або відняти. За всі вчинки відповідальність тільки перед Богом.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-10-30 16:27:45 ]
"Християни не можуть дати комусь таке право, або відняти" - от би ваші слова та в ухи тих, хто йшов у хрестові походи. і тих, хто ставав їх жертвами :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Рубцов (Л.П./Л.П.) [ 2011-10-30 16:36:46 ]
Називатись християнином і бути ним - не тотожні поняття. Християнин - це послідовник вчення Ісуса Христа. З хрестовими походами, як Ви вірно підмітили, не в'яжеться.
Я іноді не туди "ліплю" відповіді, тому змушений робити повторні спроби. Вибачайте за ці повтори.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-10-30 16:24:54 ]
Але, повертаючись до самого тексту - він сповнений протиріч і непорозумінь, нмд.
При чому тут модерн і нетрадиційний митець? Можна подумати, що "традиційний митець" - просто зразок високої, тим більше духовної, поезії.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-10-30 16:48:50 ]
Бачимо, що хочемо побачити :)
Духовне... Хто під цим що розуміє. Як хто трактує. Який вкладає вміст у це поняття: рівень високої культури чи внутрішнє життя людини з Богом. Вже тут можлива підміна понять.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Мордатенко (Л.П./Л.П.) [ 2011-10-30 18:21:39 ]
...а я і є "любитель модерну", то що тепер робити?...
:)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-10-30 18:36:07 ]
Перше - ще раз уважно перечитати (все таки, може, це не ви) ;)
друге - продовжувати ЙОГО любити ( бо у кожного своя доля і свій шлях широкий);))
третє - радий знову вас побачити на своїй сторінці ( коментарі - тлінні, а поезія - вічна):)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Мордатенко (Л.П./Л.П.) [ 2011-10-30 18:42:18 ]
мої десять слів не стосуються теми/ідеї вірша, а стосуються вибору слів; "Сонячні кларнети" - це і модерн, і брязкітливі слівця...
Але то таке, а поезія дійсно - вічна!
Бідьмо!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-10-30 18:46:54 ]
Зрозумів. Слова, а особливо їх сприйняття, багатогранні. Що тут вдієш. Маємо те, що маємо.
Тримаймося на плаву.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-10-30 20:08:01 ]
Здається, це перша реакція на проблему. Але ж її треба осмислити і подати так, щоб читачеві було зрозуміло і без додаткових пояснень. Бо я, зізнаюся чесно, не второпав до чого тут модерн?
У католицьких храмах давно проходять концерти, але ж музика - це та сама духовність.
Думаю, тут мова має йти про духовність і моральність того, що відбувається в храмах, а не про митців і модернізм.
Щиро, Василю. Бажаю натхнення і добра.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-10-30 20:49:10 ]
Дякую, пане Василю, за змістовний коментар.
Так, ця проблема вимагає глибокого критичного осмислення і, звісно, відповідного подання. Так що критику на свою адресу приймаю. Тут... швидше емоційний відголос, вирваний з контексту конкретних подій.
Щодо іншого, згадаймо Соломонову мудрість: Що було, воно й буде, і що робилося, буде робитись воно, і немає нічого нового під сонцем! Модернізувати варто не абсолютно все. Тут не зайва обачливість, особливо коли воно має відношення до Божого промислу. І справа не тільки у переобладнанні Божих храмів. Тут глибше. Нова структура цивілізації намагається піднести "нові стандарти" (людські) вище Декалогу. Звісно все це відбувається з благими намірами, які відомо куди ведуть. Модернізм грає тут не останню роль. Прострочуючи стежину до комфортного світосприйняття (матеріалістичного бачення), звужує, наприклад, молитовне спілкування з Господом до звичайного естетичного задоволення, отриманого від почутого співу або органної музики, вшанування ікон - до традиційного високомистецького художнього промислу і т. д. Схоже відбувається і в поезії. Йде підміна понять,як,наприклад, коли духовне ототожнюється з культурним, і т.д.
Надто широка тема, що озвучити її кількома рядками. Спробуємо прислухатися до Вашої поради і зробити це в кілька етапів... або, може, і взагалі не зачіпати. Не знаю...