ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Публіцистика):
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
2024.11.21
20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.
Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.
Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,
2024.11.21
19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як
2024.11.21
18:25
І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.
ІІ
На поприщі поезії немало
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.
ІІ
На поприщі поезії немало
2024.11.21
18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.
Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.
Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,
2024.11.21
17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу
2024.11.21
13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?
Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?
Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне
2024.11.21
09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п
2024.11.21
06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )
2024.11.21
06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?
2024.11.21
04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».
2024.11.21
01:27
Я розіллю л
І
Т
Е
Р
И
Мов ніч, що розливає
Морок осінн
І
Т
Е
Р
И
Мов ніч, що розливає
Морок осінн
2024.11.20
21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці
2024.11.20
13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи
2024.11.20
09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…
Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…
Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
2024.11.20
07:07
три яблука
холодні
осінь не гріє
гілля тримає
шкірка ще блискуча гладенька
життя таке тендітне
сіро і сумно
три яблука висять
холодні
осінь не гріє
гілля тримає
шкірка ще блискуча гладенька
життя таке тендітне
сіро і сумно
три яблука висять
2024.11.20
07:04
Батько, донечка, і песик
Всілись якось на траві
Не було там тільки весел
Але поруч солов'ї…
Щебетали і манили…
Сонце липало в очах
І набравшись тої сили
Попросили знімача
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...Всілись якось на траві
Не було там тільки весел
Але поруч солов'ї…
Щебетали і манили…
Сонце липало в очах
І набравшись тої сили
Попросили знімача
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Публіцистика):
2024.05.20
2024.04.01
2023.11.22
2023.02.21
2022.02.01
2021.07.17
2021.01.08
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Автори /
Олена Малєєва (1981) /
Публіцистика
Коли нема що сказати
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Коли нема що сказати
Інколи в мене питають: чому ти не ведеш блог? Чому не пишеш нічого? Тобі бракує часу, чи просто немає що сказати?
Я думаю, навіть найбільш зайнята людина у світі, якщо їй є що сказати, якщо є в неї мессідж, вона знайде час.
Щодня, відкриваючи світ, вдивляючись в нього, винаходжу нові велосипеди. І що, мені писати про свої велосипеди тим, хто давно літає в інші галактики на зорельотах і зорельоти, зрештою, також для них учорашній день?
Я люблю їх, свої маленькі відкриття, але ділитися ними і бути посміховиськом для досвідчених людей не хочу.
Коли ти виходиш в люди, стаєш перед публікою, ти перш за все повинен усвідомлювати: хто ти є, що ти несеш світові.
Хто ти така: дівчинка з 12 кварталу? А чим ти цікава?
В профілі у мене написано: письменник, юрист. А насправді: письменниця, авторка безсмертних шухлядних творів? Чесніше буде сказати все ж таки юрист – принаймні з цього я живу.
Людина будь-якої професії, коли вона самопрезентується, то повинна визначити свою інакшість, відмінність від інших насамперед для себе. Якщо ти, наприклад, страховик, то в чому твоя «фішка», що змусить застрахуватися саме у тебе найбільш прискіпливого, найбільш недовірливого клієнта? Якщо ти менеджер, який твій індивідуальний, ні на чий не схожий, стиль управління? Якщо ти фотограф, з яких незвичних ракурсів ти знімаєш найбуденніші речі й найзвичайнісінькі обличчя? Якщо в тебе є «фішка», ти будеш цікавим, якщо ні – шукай свою «фішку» і мовчи.
Написавши це, я задумалася: чи є в мене «фішка», як у юриста? Ну нехай не «фішка», а «коник»? Звичайно є: і фішка, і коник, і велосипед, і зорельот. Але юриспруденція така штука, що день у день примушує тебе винаходити нові фішки, нові коники, нові велосипеди, нові зорельоти. Бо не вспієш і оком моргнути, як повз вже мчать табуни твоїх коників і вони більше не працюють. Тож, якщо ти хочеш, щоб твій коник ще послужив тобі – мовчи.
Людині творчої професії ще важче. Скільки написано картин, скільки відзнято фільмів, скільки декламовано віршів… Про кохання не говори – про нього все сказано. Не говори про ненависть – про неї все сказано також. І про дружбу сказано все. І про самотність. Про щастя і про нещастя. Про все на світі все сказано. Ніхто нікому не скаже нічого нового в мистецтві. В наш час цікавим є не те, що ти скажеш, а те, як ти це скажеш. Тому людина творчої професії (до речі, політиків, я чомусь також відношу до людей творчих професій) повинна бути насамперед актором. Для письменника, для режисера, для політика, для художника важливий образ, в якому він виходить в світ. Це звичайна людина може собі дозволити бути різною: сьогодні доброю, а завтра гнівливою, зранку сонною, а звечора бадьорою, одного дня поділяти погляди кардинальних націоналістів, а іншого – прокинутися в доброму гуморі демократом-космополітом… А той, хто несе мессідж, той, кому є що сказати, людина творчої професії, повинен мати стиль , що легко впізнати. Про кого скажуть: він ось такий і ніякий не інакший.
А коли ще не визначився, який ти, який саме мессідж несеш світові, які ідеї найголовніші в твоїй голові, а які другорядні, й не варті уваги – мовчи.
Таким чином, мені не соромно признатися: я мовчу, бо мені нема що сказати. Поки що?..
Я думаю, навіть найбільш зайнята людина у світі, якщо їй є що сказати, якщо є в неї мессідж, вона знайде час.
Щодня, відкриваючи світ, вдивляючись в нього, винаходжу нові велосипеди. І що, мені писати про свої велосипеди тим, хто давно літає в інші галактики на зорельотах і зорельоти, зрештою, також для них учорашній день?
Я люблю їх, свої маленькі відкриття, але ділитися ними і бути посміховиськом для досвідчених людей не хочу.
Коли ти виходиш в люди, стаєш перед публікою, ти перш за все повинен усвідомлювати: хто ти є, що ти несеш світові.
Хто ти така: дівчинка з 12 кварталу? А чим ти цікава?
В профілі у мене написано: письменник, юрист. А насправді: письменниця, авторка безсмертних шухлядних творів? Чесніше буде сказати все ж таки юрист – принаймні з цього я живу.
Людина будь-якої професії, коли вона самопрезентується, то повинна визначити свою інакшість, відмінність від інших насамперед для себе. Якщо ти, наприклад, страховик, то в чому твоя «фішка», що змусить застрахуватися саме у тебе найбільш прискіпливого, найбільш недовірливого клієнта? Якщо ти менеджер, який твій індивідуальний, ні на чий не схожий, стиль управління? Якщо ти фотограф, з яких незвичних ракурсів ти знімаєш найбуденніші речі й найзвичайнісінькі обличчя? Якщо в тебе є «фішка», ти будеш цікавим, якщо ні – шукай свою «фішку» і мовчи.
Написавши це, я задумалася: чи є в мене «фішка», як у юриста? Ну нехай не «фішка», а «коник»? Звичайно є: і фішка, і коник, і велосипед, і зорельот. Але юриспруденція така штука, що день у день примушує тебе винаходити нові фішки, нові коники, нові велосипеди, нові зорельоти. Бо не вспієш і оком моргнути, як повз вже мчать табуни твоїх коників і вони більше не працюють. Тож, якщо ти хочеш, щоб твій коник ще послужив тобі – мовчи.
Людині творчої професії ще важче. Скільки написано картин, скільки відзнято фільмів, скільки декламовано віршів… Про кохання не говори – про нього все сказано. Не говори про ненависть – про неї все сказано також. І про дружбу сказано все. І про самотність. Про щастя і про нещастя. Про все на світі все сказано. Ніхто нікому не скаже нічого нового в мистецтві. В наш час цікавим є не те, що ти скажеш, а те, як ти це скажеш. Тому людина творчої професії (до речі, політиків, я чомусь також відношу до людей творчих професій) повинна бути насамперед актором. Для письменника, для режисера, для політика, для художника важливий образ, в якому він виходить в світ. Це звичайна людина може собі дозволити бути різною: сьогодні доброю, а завтра гнівливою, зранку сонною, а звечора бадьорою, одного дня поділяти погляди кардинальних націоналістів, а іншого – прокинутися в доброму гуморі демократом-космополітом… А той, хто несе мессідж, той, кому є що сказати, людина творчої професії, повинен мати стиль , що легко впізнати. Про кого скажуть: він ось такий і ніякий не інакший.
А коли ще не визначився, який ти, який саме мессідж несеш світові, які ідеї найголовніші в твоїй голові, а які другорядні, й не варті уваги – мовчи.
Таким чином, мені не соромно признатися: я мовчу, бо мені нема що сказати. Поки що?..
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Про публікацію