ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Микола Дудар
2024.12.03 21:11
Хоч кричи, хоч вішайсь — сенсу нуль…
( Пам’ятайте батькові поради… )
Дрихне гарно втомлений пітбуль —
Втіха наша кожної розради…
Настрій нижче плінтуса… Приліг,
Дивиться з-під лоба і бурмоче:
«Викинь свої крики за поріг
І зривати горло перехочеш…»

Світлана Пирогова
2024.12.03 20:20
Накинула зима мереживо на віття.
Розсипала сніжинки, ніби білоквіття.
І закохала очі сині в карі.
Благословляли з неба світлість хмари.

І сніжно-біла ніжність пудрила обличчя.
Здавалося, яскраве миготіння кличе.
В магічні ті обійми теплі-теплі.

Борис Костиря
2024.12.03 19:42
Землю вкрив густий туман.
У ньому ховаються чудовиська,
які простягають свої клешні
до наших заповітних мрій.
В імлі зависають думки
і стають застиглими,
безбережними, драглистими,
усепроникненими, як цей туман.

Козак Дума
2024.12.03 17:10
Єднаймося дорогою у прірву,
в яку ота сволота нас веде,
бо нове мінісерство – нову вирву,
пробачте міну нову, підкладе…*

Єднаймося мерщій, аби спаситися,
а радше – врятувати хоч дітей!
Усе ж допоки будемо трястися,

Юрій Гундарєв
2024.12.03 09:52
Це не просто звичайний художник, а стріт-артист, який перетворив вулиці рідного Харкова на цілу галерею графічних робіт - справді філософських, навіть поетичних.
Сьогодні він творить своє унікальне мистецтво під обстрілами у деокупованих містах. Його нап

Віктор Кучерук
2024.12.03 06:19
Чому в далекій юності дівчата
Усмішки дарували не мені, –
Чому донині болісно гадати:
Чому холодні квіти весняні?
Чому комусь блакитним цвітом рясту
Вкриває доля обрані шляхи,
А я лиш терну прорості голчасті
Підошвами вчуваю навкруги?

Микола Соболь
2024.12.03 05:55
Чи марні сни були ті, чи примарні?
Шукає вітер правди на землі.
Сирі підвали. Втеча з буцегарні.
Далекі, недосяжні кораблі…
Нехай пороги розіб’ють на друзки
ворожий флот і полчища орди.
Не стане московит ніколи руським,
в улус до хана йдуть його сл

Артур Сіренко
2024.12.03 01:33
Портрет намальований зорями
Прочанина, що приходить щоночі
На горище, де сплять кажани
До весни – дзьобатої сірої птахи,
І шукає пошерхлі слова
Зітлілої книги старої поезії,
Яку можна лише шепотіти,
Ковтаючи звуки еламські

Іван Потьомкін
2024.12.02 22:40
Їй би в матріархаті народитися годилось,-
Од ласки й доброти з десяток мужиків зомліло б,
А то лиш я один та ще онук й сини...
Немає простору у повноті розправить крила.
Отож, як на останню приступку життя зійду,
Відкіль в інші світи вже мерех

Борис Костиря
2024.12.02 19:48
Крига скувала вулиці
у свої залізні лещата.
Замерзлі думки
висять бурульками
на деревах.
Почуття ледь визирають
з-під заледенілих калюж.
Крижаніє свідомість,

Володимир Каразуб
2024.12.02 19:34
Іноді вірш скидається на неприступну фортецю,
І його ні мечем, ні облогою — ніяк не здужати,
Слова атакують інші слова на серці,
Чорніє земля, а фортеця тримається мужньо.
На схили театру війни приходять союзники
Тримають герби, що в девізах минулих

Редакція Майстерень
2024.12.02 15:17
В коментарях бажано залишати суто дворядкові композиції ___________________________________________________________ Гекзаметр, або Гексаметр (грец. hexmetros — шестимірник) — метричний (квантитативний) вірш шестистопного дактиля (—UU), де в кожній ст

Ярослав Чорногуз
2024.12.02 11:21
Ця осінь повела мене з собою,
Бо я ж таки Поезії солдат,
І восени я став лауреат,
Забивши на тривоги та відбої.

Пегаса осідлавши у політ,
Ця осінь повела мене з собою.
Домінувала в небі наді мною,

Микола Дудар
2024.12.02 09:08
На порядку денному тривоги
І якого біса, звідкіля?..
Тільки відштовхнешся від порога
Згадуєш потвору-москаля
І сердешно шлеш йому прокляття
По-іменно ен-но сотні раз…
Хлопці — дорогесінькії браття —
Зупиніть маскви звіринний сказ

Віктор Кучерук
2024.12.02 05:40
Є в пам’яті миттєвості війни,
Що блискавками чиркають до смерті
І освітляють вибухами вперто
Ослаблені бідою й страхом сни.
Є в пам’яті миттєвості війни, –
Вони повз мене не проходять мимо,
А щодоби стоять перед очима,
Пояснюючи з’яву сивини.

Микола Соболь
2024.12.02 04:26
Освічує густу пітьму
це золотаве сяйво жовтня,
де неба зоряна безодня
в якій з тобою потону.
Давай пограєм у мовчанку
і будь-що-буде, аж до ранку,
хай заблукають у диму
ще сонні, мов коти, трамваї,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Огляди конкурсів):

Руслана Василькевич
2009.05.31

Редакція Майстерень
2006.12.10

Майстерень Адміністрація
2006.07.31






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Редакція Майстерень (1963) / Огляди конкурсів

 "Майстерні - ІІ півріччя 2006 року" Визначення переможців
Визначення переможців "Поетичних Майстерень" другого півріччя 2006 року відбулося, - із результатами ви можете ознайомитися на цій сторінці.
Переможцями стали:
Ірина Пиріг, Олександр Бобошко, Ганна Осадко та Віталій Круглов.
Як все відбувалось:
____________________

Сподіваюся, що нинішнє визначення буде цікавішим за минулорічне Визначення переможців за перше півріччя 2006 року.
Як інформативну основу маємо опубліковані вірші авторів "Самвидаву", а також їхні рейтинги.
 Адміністрація скромно нагадує, що історично вирішальними для визначення переможців були рейтинги редакторів "Майстерень".
Хоча, народний голос завжди звучав у наших серцях.
Звичайно, цікаво почути усіх, хто має бажання висказатися, але вирішальними є погляди наших редакторів.
Нагадаю їх імена:
Володимир Ляшкевич;
Наталія Білецька;
Лариса Вировець;
Тетяна Мельник-Добрушина;
Вікторія Осташ;
Богдан Гордасевич - більш відомий, як Жорж Дикий.

"Визначення переможців - другого півріччя 2006 року"

Отож, які є думки щодо імен і, відповідно, творчих досягнень нинішніх претендентів? На останок подаю конкурсні рейтинги - "Майстерень" і в дужках "Народний" (більше чотирьох кандидатур ми не зможемо нагородити):

Бобошко Олександр - 5.44    (5.22)
Круглов Віталій         - 5.38    (5.37)
Осадко Ганна             - 5.37   (5.46)
Пиріг Ірина                 - 5.32   (5.47)
Кремінь Тарас            - 5.28  (5.38)
Ко Серж                      - 5.28  (5.31)
Груздєва Світлана     - 5.25  (5.07)
Паливода Петро         - 5.24  (5.29)



Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2007-01-24 16:12:57
Переглядів сторінки твору 21199
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.566 / 5.5  (4.489 / 5.44)
* Рейтинг "Майстерень" 3.688 / 5.5  (3.497 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.744
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми Головний поетичний конкурс «Майстерень»
Автор востаннє на сайті 2024.12.02 15:17
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2007-01-29 12:23:17 ]
Можливо висловлю крамольну думку в цьому Храмі Поезії... Ніхто не буде заперечувати в доцільності визначення переможців на основі рейтингових показників, які грунтуються на самобутності автора, оригінальності образів, дотриманні віршових розмірів і мовних правил тощо. Але давайте спробуємо розглянути ще, майже нереальний, критерій - КОМЕРЦІЙНА УСПІШНІСТЬ автора. Давайте не будемо забувати, що кожен, хто пище не "в шухляду", хай навіть підсвідомо, має бажання бути почутим якомога більшим колом читачів (і це не обов`язково виключно автори і редактори "Самвидаву"). Але чи забажають "широкі" маси, особливо в наш час і в нашій державі (правда ще є діаспора), ознайомлюватись з його творчістю? Хто з претендентів може претендувати на "комерційний успіх"? Розумію, що це питання , скоріше, до наших "профі - видавців" Ганни Осадко і ,можливо, Тараса Креміня, проте висловлю свою точку зору , як простого читача. 100% я би придбав книгу, видану у співавторстві Ганною Осадко і Кругловим Віталієм. А чи є серед претендентів автор, який міг би дати "сольний концерт"? Як на мене, такий автор є і ми всі її знаємо... Якщо визначати переможців "ансамблем" - тут нема питань, якщо одного виконавця (чи скоріше виконавицю) - також все зрозуміло (як на мене). Останнє слово за редакторами і я не став би сумніватись в об`єктивності їхніх рейтингів. Ставити високу оцінку "класику" тільки за те , що він "класик"? Вибачте... Давайте опублікуємо "Трактор в полі ДР-ДР-ДР...". І що, відразу ставити 6 балів?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2007-01-29 15:52:07 ]
Юрію Лазірко, я не про псалми, для мене особисто, лайка (відкрита чи завуальована) і батярські бздури - то є різні речі. А білим і пухнастим... Хіба то можливо ? "Стерильності" мені вистачає на роботі ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2007-01-29 15:54:50 ]
Щодо Бобошка Олександра, то я повністю підтримую тут пані Тетяну - це не коректно виставляти на номінацію автора із такою малою кількістю творів. Як там у спорті ? Різновагових спортсменів не зводять у один бій ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2007-01-29 17:17:57 ]
Привіт колеги! Оце жвава дискусія, дістається усім :)
Скромно зауважу, що в цілому на "Самвидаві" маємо справу ще з так званим перехідним процесом, коли явища різноманітних відхилень, їх амплітуда, зміни напряму, абсолютно природні. Але за постійної роботи все нормалізується до законних пропорцій.
І при цьому приємно, що частина поетичного народу нашим, редакторським рейтингам, довіряє. Скажу навіть більше, чим майстерніше пише автор, тим і вища довіра. Воно зрозуміло, що коли редакторів буде більше, і вони матимуть достатньо часу на оцінювання, то і рейтинги стануть більш об'єктивними. І ми йдемо цією дорогою упевнено і твердо, як ішли одні герої Фенімора Купера слідами інших.
Повертаючись до рідних стежин, зауважу, що різні думки - це добре, але фахові - краще. Ось, наприклад, любити Володимира Висоцького зовсім не обов'язково, але заявляти в живому ефірі, що мені не подобається творчість Висоцького, це значить потужно натякати на свій рівень поціновувача - або надто високий, або ж надто низький. Тут потрібна зваженість у висловлюваннях.
У цьому ж дусі і звернення до редакції: "не коректно виставляти на номінацію автора із такою малою кількістю творів. Як там у спорті ? Різновагових спортсменів не зводять у один бій ;) Відповім, якщо мається на увазі сторінка Олександра Бобошка, то вона підкріплена і двома книжечками, які є, наразі, в редакції. Якщо мається на увазі сторінка Тараса Григоровича Шевченка, який за кількістю своїх поезій в цілому значно відстає від багатьох сучасних багатотомних авторів, то тут вже нічого не поробиш.
Про мінімальну кількість поданих творів на конкурс в умовах на сьогоднішній день говориться, що кількість повинна бути обмежена здоровим глуздом. Тут адміністрація, безумовно, недопрацювала і потрібно буде висловитися виразніше.
Утім, моя думка, що представлених на авторських сторінках віршів цілком достатньо для конкурсного порівняльного аналізу, та, звісно, буде краще, якщо їх буде більше.
А хто заважає нашим читачам відкривати сторінки своїх улюблених поетів, наповнювати ці сторінки кращими зразками? :)

Щодо молоді. Хоча за нею і майбутнє, та аж ніяк не нинішнє. :( Це гірка правда життя. До того ж, що молоді про себе б не думали, вони ще не здатні втримувати серйозні вантажі, і сил не достатньо, і конструкцію перекривить. Тому талановитій молоді потрібна допомога і якомога менше пошуків слави.

Так чи інакше, всі думки, які ви оприлюднюєте - цікаві і важливі, щодо емоцій, то їх бажано проявляти акуратніше.

Очікуємо подальшої творчої дискусії наших редакторів. Я так розумію, що особисто я знаходжусь зі своєю позицією в центрі, Тетяна Мельник-Добрушина і Лариса Вировець, ніби як Захід і Схід, Богдан Гордасевич, як Північний Схід, а інші як? Вікторіє, Наталко - поділіться своїми враженнями.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2007-01-29 17:34:16 ]
Дякую, пане Володимире за потужне цитування мого коментаря ;)
Щодо творчості Висоцького - я не писатиму про свій рівень поціновувача, а хочу відмітити 2 моменти. 1 - нинішній час, коли я можу про це відкрито говорити у живому ефірі, 2 - демократичність Самвидаву, який дозволяє мені це робити :)
Щодо різновагових спортсменів / авторів - я висловила свою думку, а вибиратиме, однаково, редакція.
Щодо молоді - я завжди підтримувала і підтримую молодь. Та і цей сайт підтримує молодь доволі сильно, ні відміну від інших, наприклад, київських сайтів. За що Вам велика дяка - і від мене також, як від молодої авторки ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2007-01-29 18:31:31 ]
Безперечно, Оксано! на ваше покоління і вся надія. Головне, аби творчі ланцюжки не рвалися, а школи, засновані нашими попередниками, розвивалися і далі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Перехожий (М.К./М.К.) [ 2007-01-30 11:05:20 ]
Доброго дня, пані і панове! Як на мій погляд, переможців повинно бути двоє: поет та поетеса.
Щодо чоловіків - не знаю. А щодо жіноцтва, то як на мій погляд робити вибір треба між Іриною та Ганною. Вибір і справді нелегкий. Тому співчуваю редакторам.)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2007-01-30 11:09:52 ]
Вітаю Юрію! Згідний із вами, цей вибір абсолютно неможливо здійснити. Тому, як основний, пропоную інший. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Білецька (М.К./М.К.) [ 2007-01-30 12:02:36 ]
Якщо говорити про враження від поезії номінованих (ймовірних) переможців, то слід наголосити насамперед на творчій оригінальності та інтелектуально-художній індивідуальності кожної конкретної особи. Бобошко Олександр, чиї твори являють, на мою думку, візуалізацію так званого „поетичного абсолюту”, тобто поезії чистої (жанр/вид лірики до уваги не беруться), актуальної у історико-літературному просторі, по праву, посідає найвищу сходинку рейтингової піраміди. Особливо мені така поезія імпонує своєю оголеною природністю, експресивністю процесів як власне творіння, так й існування. Перше враження – раптові епізодичні аналогії з єсенінським стилем: така ж „вибухонебезпечна” експресія вислову, непередбачувана гра гра знаку і символу / образу, небуденність світосприйняття й –відтворення. Що там казати, Поезія очевидна...
Віталія Круглова пам’ятаю з одної Наради молодих літераторів. Ми навіть потрапили до одної секції, якою опікувався Віктор Кордун (пригадуєте, Віталію?). Це була перша моя участь у подібних письменницьких заходах, і тому (це як у психології є поняття явища імпринтингу: перше враження – найяскравіше, найправдивіше і назавжди) я все і всіх так дитинно запам’ятала. Згадую, як ми читали Круглова, як захоплювались його віршами, як Віктор Максимович Кордун надто детально „розбирав” поезії Віталія, здається, був прискіпливим, але зауважив (Боже, я пам’ятаю і це !), що, мовляв, найкраще, найцікавіше і найскладніше варто завжди залишати насамкінець (В.Круглова ми „розглядали” останнім). Іще пам’ятаю, що мені не лишилось жодної книжечки з автографом автора, а так хотілось мати в домашній бібліотеці дійсно вартісну, глибинну, мудру сучасну українську поезію...
Жіноча половина – Ганна Осадко та Ірина Пиріг – хвилює жіночістю (і жіночністю) високохудожнього „ліросповідання”. Нашу літературу останнім часом модно поділяти на чоловічу й жіночу. Гадаю, що творчість цих двох поеток – яскравий і незаперечний приклад того, що так трепетно і первісно-неповторно відчувати світ, як жінка, часом не може відчути і сам винуватець нашого існування. Хоча мені в цьому сезоні більше до душі творчість чоловіків – О. Бобошка та В.Круглова: їх вірші – як вбиті священні цвяхи в Храм української поезії сьогодення (даруйте за „східне” порівняння), коли нічого зайвого немає, сама лише істина.
Серед інших учасників конкурсу хочеться відзначити також поезію Тараса Кременя. Зізнаюсь чесно: такої правдивої інтимної лірики (та ще й у майстерному обрамленні пейзажних замальовок), виконаної, здається, на одному диханні, не чула давно. Ця поезія душевна і духовна, це розмова Слова безпосередньо із душею реципієнта. Тому, як на мене, така творчість не варта розлогих коментарів...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2007-01-30 13:29:29 ]
Ось як. Воістину, радий, що наші редактори бачать, хоча і дещо по різному, але добре бачать предмет! Дякую і вам, Наталю!
Очікуємо ще один день і називаємо переможців.
Судячи з усього думки редакторів трохи розходяться, арифметична середина ніби на головному редакторі? Чи є якийсь помітний акцент за межами "всі чотири автори майже повноцінно являють собою поняття Переможець" ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Євген Ковальчук-Ожго (Л.П./Л.П.) [ 2007-01-30 14:00:46 ]
Вєрнай дарогай ідьотє, таваристчі! ))
П.С. Критикам - респект. Майже немає зауважень.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Мельник-Добрушина (Л.П./Л.П.) [ 2007-01-30 14:01:25 ]
Лишилося тільки прочитати молитву і сказати "амінь". І, звичайно, зняти з хреста Бобошка:))) (то не в образу буде сказано автору)

Однак. Мушу зауважити, що іноді забуваємо предмет нашої полеміки. Мова не йде про те, що у когось із "чотирьох" поезія, а у когось "не-поезія". Якби питання було у цьому, то і четвірки як такої не було.

У нас є конкурс. Є автори. Декого я пам*ятаю ще з листопада 2005 року. Кожна авторська сторінка - це не просто мертве зібрання творів, це творча лабраторія, де: зникають, оновлюються, перевтілюються, редагуються тексти. Отже, можна спостерігати за атором, за процем його творчого шляху.
Наступне. Мабуть всім добре відомий закон єдності форми та змісту. А конкурс - це і є жорстке поєднання даного закону. Перепрошую, але я відмовляюсь оцінювати Олександра за кількома творами (коли ми починали цю дискусію, бачила на сторінці автора тільки 8 творів).

Проблема в іншому: ми не даємо автору розкрити, представити себе таким, яким він є насправді. До цього часу я бачу тільки те, яким його малюють наші шановні редактори. Цей автор набагато сильніший, ніж ті солоденькі епітети, якими його безперестанку нагороджують. Я волію, аби він сам про себе сказав (поезією, звісно). І його голос буде набагато переконливішим. Але для цього не потрібно поспішати і "втискувати" його у теперішнє визначення.

Володимире, маю запитання. А скільки часу тривали минулі перегони, 2006-го року?.. Здається рік. Чи не так?

Якщо ми зібрались оцінювати людей за кількістю книг, то треба змінювати правила конкурсу. І тоді буде все чітко: кількість творв 3-5. І мороки буде менше, і вагань - обмаль.

Володимире, а за яку ви будете голосувати арифметичну середину?! Я бачу ще двох кандидатів. Це Петро Паливода та Тарас Кремінь.

Якщо ми всі за чесні перегони, то не варто їх припиняти саме тепер...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Жорж Дикий (Л.П./Л.П.) [ 2007-01-30 19:36:07 ]
Гарна самоназва конкурсу виникли в процесі дискусії: "Чесні перегони".
І особисто я не бачу потреби їх затягувати, оскільки вже кожен з редакторів провів свій рейтинговий "забіг" і визначився.
Приємно бачити, що всі в принципі визнали заслуженими лідерами обрану четвірку.
Найчіткіше свої уподобання визначила п. Тетяна, розставивши всіх поетів по порядку: 1- Круглов, 2 - Осадко, 3 - Пиріг, 4 - Бобошко. Я вважаю, що саме так мали б зробити всі редактори, а свою пропозицію з шарами я відкликаю як невдалу ідею.
Мій перелік місць виглядає наступним чином: 1 - Бобошко, 2 - Пиріг, 3 - Круглов, 4 - Осадко.
Я б не хотів когось з конкурсантів образити і тому підкреслюю повну суб’єктивну умовність цього розподілу, а також звертаю увагу, що це є вершина піраміди!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2007-01-30 22:36:40 ]
Усім гарного настрою,- зима, снігові гірки, гра в короля гори. Зрозуміло, що короля гори в природі не існує. Та й смішно було би стовбичити посеред снігової рівнини... Краще постійно бути в теплі, в комфорті. А значить підбиваємо сальдо (бульдо).
Я тут, на аркушику вирішив скласти табличку, хто з редакторів кого і в якому порядку (ймовірно) називав. Беру чотирьох найбільш згадуваних авторів ( вони ж і перші номери рейтингів конкурсу на момент закриття) і навпроти їх імен пишу той порядковий номер, який кожен редактор, як я це зрозумів, у своїх коментарях претендентам надав. Поправте мен, якщо помиляюсь.
Попередньо зазначу, що давно визріла необхідність нагороджувати хоча би одного автора із рубрики "Критика-аналітика". І це зовсім не підступний реверанс у бік Тетяни Мельник-Добрушиної, яка любязно погодилася допомогти організувати роботу цієї рубрики, це усвідомлена адміністрацією необхідність. :)
Отож:    Мельник  Дикий  Білецька  Вировець  
І.Пиріг    3  2  2  1  = 8
О.Бобошко  4  1  1  1  =7
Г.Осадко   2  4  2  2  =10
В.Круглов    1  3  1  3  =8

Тобто, у кого мінімальна кількість балів, той ближче до першого місця.
Але є ще погляди пані Вікторії Осташ, і мої. Останні, напевно, трохи нагадують Джокер?
Не думаю, що так. Швидше Джокера нагададують погляди шановного Жоржа. Як можна було Ганну Осадко записати таким чином? З цим я ніяк не погоджуюсь.
Але, як би там не було, результати вельми близькі. Якби не Жоржева "4", попереду могла би бути Ганна, або Віктор.
Утім, чекаємо до ранку, і якщо не буде коментаря від шановної Вікторії, я підведу підсумки. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2007-01-31 13:06:26 ]
Перш за все виказую вдячність усім, хто долучився до нашої розмови.
Далі – раз немає редакторських зауважень, щодо коректності складеної таблички, то приймаємо її за основу для заключних обрахунків :)

Отож:    Мельник   Дикий   Білецька   Вировець  
І.Пиріг       3    2    2    1 = 8
О.Бобошко 4    1    1    1 =7
Г.Осадко    2    4    2    2 =10
В.Круглов   1    3    1    3 =8


Хочеться вірити, що наступне визначення відбудеться іще за більш активного диспуту. До речі, минулорічне затягування із визначенням переможців пояснювалося процесом становлення “Самвидаву” (раніше в “Майстернях” до грудня 2005 року технічної можливості самостійно публікуватись не було).
Нині адміністрація ресурсу наполягає, аби приблизно раз на півроку підводилися результати дійства, оголошувалися переможці. Отож ми зараз це і робимо.
Але перед цим хотілося би дещо уточнити - “на майбутнє”:

1) для розділу “Критики та аналітики” виділяється спец.номінація для нагородження найбільш достойного автора, який пише на навколо поетичні теми;
2) Учасники "Самвидаву", які час від часу самі не оцінюють інших наших авторів, не пишуть коментарів - не можуть бути визнані переможцями конкурсу "Поетичних Майстерень";
3) Оцінених творів не повинно бути менше 15;
4) До розгляду приймаються автори верхівки конкурсного рейтингу “Майстерень”;
5) Кожний редактор надсилає свою послідовність переможців.
Голос головного редактора тотожний двом редакторським голосам;
При визначенні у “Критиці, аналітиці” – голос головного оглядача тотожний двом редакторським;
6) Головний редактор (а також головний оглядач) повинен першим оприлюднити свій список претендентів;
7) Переможці наших поетичних “Самвидав” конкурсів (перші і другі місця?) не можуть бути оголошені нашими переможцями повторно.

Підведення результатів конкурсу:
Наступного разу мені (чи там іншому головному редакторові), безумовно, не вдасться зробити це знову (див пункт№6) , але зараз я подаю свій перелік авторів останнім. Я подаю його таким чином, що всі автори набирають однакову кількість позицій – по 11. Вважайте, що я у найбільшому захваті - від співпраці з мовою - саме від Ганни Осадко. І це справді так є.
Отож, всі претенденти набрали в кінці однакову суму рейтингових редакторських позицій. Тому і офіційно проголошуються, як Переможці всі четверо.
З чим і вітаємо:
Ірину Пиріг, Олександра Бобошка, Ганну Осадко та Віталія Круглова

До цього не вельми гучного проголошення додаються грамоти Переможців, а також скромні нагороди – у вигляді можливості безкоштовного туристичного перебування у місті-герої Львові на протязі будь-яких 3-4 днів (окрім Новорічних) свого подальшого життя.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мірко Трасун (Л.П./Л.П.) [ 2007-01-31 14:22:46 ]
+ у вигляді можливості безкоштовного туристичного перебування у місті-герої Миколаєві протягом будь-яких 3-4 травневих днів :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2007-01-31 15:04:29 ]
Суперове доповнення, Мірку!
Щодо наших пропозицій, то адміністрація надішле роз'яснення окремо кожному з наших переможців.