ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Вячеслав Руденко
2026.05.18 09:22
Відчувши як сяє травневий півмісяць,
Як глину чортяки під явором місять ,
Сполоханий пугач минає узлісся
І голосом вченим співає… В Сумах
Наглядач за волею ставить «Сто тисяч».
Актори із шкіри вздовж фабули лізуть.
Глядач недолугий кляне закулісу

Тетяна Левицька
2026.05.18 09:16
Благословенних видно по ясних очах —
вони: смарагдові, блаватні, пречудові.
Їм певно сняться зорі світанкові,
жар-птиці дивні на Мальдівських островах.

Щасливі люди розчиняються в добрі,
у мандрах водять білі каравели;
а раптом в чуйнім серці зах

Віктор Кучерук
2026.05.18 06:16
Звуки засинають уночі,
Боязко ховаючись повсюди
Від отих, кому час ніпочім,
Що мрійливо до світанку блудять.
Тиша уляглася на стежках
І таїться в темені глибокій,
Поки двох тих не проймає страх,
Поки землю укриває спокій...

Володимир Бойко
2026.05.18 02:38
Чи не кожен шнурок уявляє себе великим змієм. Насвинячити здатна лише людина. У собачої радості людське обличчя. Не все те зелень, що у салаті. Ціна питання зняла питання ціни. Від зайвої чарки ніхто не застрахований. Гірше за погану гор

Вікторія Лимар
2026.05.17 23:32
Бузок розквіт у травні.
Сусід  його -- каштан
також в оздобі гарній.
Не знищив вітрюган.

Занадто  в небі хмарно.
Пливучі острови.
у просторі старанно 

Артур Курдіновський
2026.05.17 22:24
Я прийшов у травень - він мені не радий,
Я ж не вивчив досі теплу серенаду,
Під яку дерева щиро зеленіють,
Сповнені кохання, віри та надії.

Я прийшов із січня, там, де холод лютий,
Змучений, самотній, усіма забутий,
Стелить нескінченний безнадійни

Володимир Невесенко
2026.05.17 19:38
Тремтить на взгір’ї стиха яворина,
здригається, мов плаче, – хлип та хлип.
А мати жде з війни додому сина,
пече ізрання для синочка хліб.
Ось прийде він, а тут – і хліб, і ненька.
Молитва й віра сина вбереже.
То молиться, а то зітхне тихенько:
«Мож

С М
2026.05.17 17:44
Втомився украй, не спавши, зовсім не
Втомився украй, мій розум блимає
Не знаю, чи то встати і випити іще
О, не то
Втомився украй робити щось впусту
Втомився украй, про тебе думав тут
Тебе покликати міг би, але знаю цю майбуть
Кажеш, я дратую тебе

Євген Федчук
2026.05.17 17:02
Нелегко живеться бідним жебракам на світі.
Не завжди є, що поїсти чи вдосталь попити.
Живе, наче та билина у чистому полі,
Котиться, куди занести здатна гірка доля,
Куди вітер життя котить й прихистку немає.
Жебраючи по дорогах, по шляхах блукає.
Де

Борис Костиря
2026.05.17 11:34
Я хочу заховатись у світах,
Новітніх, переливчастих, барвистих.
Я хочу заховатись у снігах
І у похмурім, перепрілім листі.
Упасти вниз, немовби збитий птах,
І злитися з божественним намистом.

Я хочу прямувати у світи

Тетяна Левицька
2026.05.17 11:17
Забери мене туди,
де немає сліз біди,
тільки небеса безкраю
на околиці розмаю.
Ти чекай мене, коханий,
де зірниця полум'яна
враз спалахує свічею,
вогняницею тією,

Мирон Шагало
2026.05.17 11:14
Ми, буває, від себе втікаєм,
кожен прагне своє наздогнати,
але час — він це просто мотає
на одвічні свої циферблати.

Через мінні поля безрозсудства
час ішов завжди рівно і сухо,
він доводив учених до глупства

хома дідим
2026.05.17 10:14
не мав ні статків ні хатів
не мав і звиклої автівки
хтось оббирав мене до нитки
всіляк однак і я хотів
у цій намарній боротьбі
де нас оточують примари
іще якийсь вампір кумарить
жадає крови та ганьби

Віктор Кучерук
2026.05.17 06:19
І. Г...
Краще було б не торкати
Поглядом ніжним своїм
Вкутану теплим халатом
Жінку на ганку чужім.
Краще було б не плекати
В серці наївнім надій,
Що я сподобатись здатен

Артур Курдіновський
2026.05.17 00:42
Я більше не почую голос Ваш,
Дотепний анекдот по телефону.
Зі спогадів малюється колаж,
Уся надія в безнадії тоне.

Чого вартує надскладний пасаж,
Написаний байдужим фанфароном?
Освітлювався творчий мій багаж

Артур Курдіновський
2026.05.16 18:41
Дійові особи:
ЖУРНАЛІСТ - 75 років
ПОЕТ - 45 років
ФІЛОСОФ - хто його знає, скільки років

АКТ 1 (і останній)

ЖУРНАЛІСТ: Гав!
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Головні поетичні огляди):

Олександра Ступак
2025.10.30

Ірина Єфремова
2025.09.04

Зоя Бідило
2023.02.18

Тамара Швець
2018.03.05

Мар'ян Кіхно
2017.09.09

Орися Мельничук
2017.01.26

Марія Марі
2016.04.07






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Майстерень Адміністрація / Головні поетичні огляди

 Погляди на життя «Майстерень»

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Дата публікації 2008-01-11 20:17:06
Переглядів сторінки твору 89810
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 3.717 / 5.5  (0.591 / 5.25)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (0.591 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.751
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми ПЕРСОНИ
ЛІТПРОЦЕСИ
Соціум
Автор востаннє на сайті 2017.03.02 00:05
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2012-06-11 14:23:28 ]
Та ні.
Мені відомі такі інциденти.
Їхати з Вами? Цікава пропозиція, але я не можу дозволити собі бути під Вашим захистом.
Мене повинна захистити Конституція.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-06-11 14:58:10 ]
"Зараз сайт практично тоне у російськомовному віршуванні" - ? мы об одном и том же сайте? взгляните на Главную страницу. Но дело не в этом. Патриотизм не в том, чтобы "заткнуть рот" другому языку, а в том, чтобы развивать свой.

І нарешті. Казала вже, але повторюсь ще тут.
1. Я народилася і виросла в Україні. Це моя Батьківщина. І я люблю її ніяк не менше, ніж ви чи хтось інший, хто вважає, що російськомовні громадяни України не справжні чи гірші у чомусь.
2. Я дуже люблю українську мову. У мене багато друзів у Західній Україні, і мова спілкування ніколи не ставала нам на заваді. Бо всі вони адекватні і притомні. Хоча не виключаю, що мене могли викинути з електрички за мою російську "патріоти". Чи ні?
3. Я за те, щоб єдиною державною мовою в Україні була українська. Принаймні, поки суспільство не дозріє до якисхось загальноцивілізаційних понять. У той же час мені не байдуже, що російська мова, яка є рідною для мене і для багатьох мільйонів українських громадян, практично не вивчається в школах і вишах. Ну, 1 година в тиждень для рос. мови і 1 година для рос. літератури - це не навчання ж?
Звідси ця безграмотність, яка мене теж дратує.

Главное, что всем понятно: заваруха с этим законопроектом - чисто провокационный предвыборный ход, гнилая манипуляция, рассчитанная именно на такую вот реакцию, которую вы и администрация ПМ сейчас демонстрируете. Жаль.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-06-10 21:19:18 ]
Просто, навіть при всій повазі до творчості російськомовних наших колег, у ситуації, що може скластися незабаром, доведеться зосередити всі зусилля саме на розвитку суто україномовної поезії і супутніх їй напрямків творчості.

Зрозуміло, що все це стосуватиметься, якщо до такого дійде, лише нових публікацій.
А щодо перекладів, шановний Гаррі, з української на російську, то видно буде...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-06-11 12:12:00 ]
Да-да, именно это и поможет авторам законопроекта добавить себе сторонников. И их чёртова мельница закрутится еще быстрее.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Козаченко (М.К./М.К.) [ 2012-06-11 19:27:33 ]
Можливо, подібні дії справді на руку надто хитрим зрадівцям, але ж не можна мовчати в такій ситуації! А то ми, розгадавши їхні підступи, сидітимемо толерантно й дочекаємося, що з електрички за українську мову викидатимуть по всій Україні - де ті електрички є.
Усім зрозуміло, що це піар передвиборний. Але це - порушення Конституції, демонстрація того, що значно більше мільйонів україномовних українців (а як звучатиме: французомовних французів? чи япономовних японців? як у цьому світі ставитись до такого явища, яке маємо? хто нас поважатиме - неукраїномовних? якщо свого природного права на рідну мову не зберегли?!)... перепрошую, захопилася, так от, це демонстрація того, що значно більше мільйонів україномовних українців для нинішньої банди при владі - не що інше, як безмовне бидло, лохи... І це мовчки ковтати? Адміністрація сайту робить хоч щось. Вважаю, що всі, хто себе патріотами називає, мають свою думку висловити недвозначно. В цій країні, де російська мова процвітає - краще, ніж удома, не просто є, а швидко діє закон лінгвосоціології: з двох подібних мов одна обов'язково витіснить і знищить другу. Хто - кого? Питання риторичне. Я теж проти лінгвоциду - навіть по відношенню до російської мови. Але в НАШІЙ СИТУАЦІЇ давно треба було діяти так, як це зробили у Прибалтиці. Для нас це єдиний шлях порятунку рідної мови та гідності цілої нації.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2012-06-11 20:03:05 ]
вот не нужно было о Прибалтике...
что вы, уважаемая, знаете о Прибалтике-то? по наслышке и что? что имела Латвия, введя языковой ценз? потерю, отток лучших кадров в науке, образовании, медицине. Это для вас пример? Но даже там не видела я такого геноцида по отношению к праву нац.меншинств. Перехода - такого как в Украине - на государственный язык в делопроизводстве, образовании и других отраслях - в мире не сыскать! на собственной шкуре испытала это, когда в 1995 году, переводясь на русский курс, была поставлена перед необходимостью защищать дипломный проект на украинском. матанализ, причем.
я видела, как переходила на мову армия, служа в МинОбороны. как это все форсировалось. Спасибо, что для принятия гражданства в моем случае, в отличии от той же Латвии - меня не заставили сдавать язык, и по уровням. Хотя я бы сдала, как и в случае родины моей прибалтийской и к стыду многих местных жителей - не хуже, а лучше их многих.
Теперь ребенок мой. был лишен возможности ходить в русский садик в городе с населением в 40 тысяч человек за неимением такового. Школа - один русский класс на то же количество жителей! нонсенс.. я привела..но мне сказали - если ваш ребенок способный, не отдавайте сюда, здесь те, кто нигде не пригодился. у них нет будущего! русский класс- отбросы общества. и это в городе атомщиков, которые наверное единственные остались работать на русском. Что вы скажете моему ребенку, у которого нет выбора в этой стране? даже в Латвии он бы его имел...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Козаченко (М.К./М.К.) [ 2012-06-11 20:16:38 ]
Вибір можна було б і вдома пошукати - там, де тепер багато таких чудових фахівців, що ПОВЕРНУЛИСЯ ДОДОМУ, як Ви кажете, з Прибалтики.
А щодо такої ситуації, що немає ніде у світі... Так у Франції була така ситуація з англійською мовою - і держава її переборла ДЕРЖАВНИМИ МЕТОДАМИ, врятувавши французьку мову.
А в Чехії після німецького панування лишилося аж 17 чоловік, що знали чеську мову добре... То вони ж зуміли навчити її цілий народ! А хто тепер у Франції або Чехії не знає державної мови?

Той, хто не знає мови народу, у країні якого живе, - наймит або окупант.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2012-06-11 20:24:24 ]
родина моего сына - Украина. и его выбор - здесь. первые его стихи-импровизации звучали на украинском. Но не надо лишать его права учится на родном языке. Кому вы ярлычок сейчас вешаете? Мне? я наслушалась этого и дома, в Латвии. А когда мы входили в аудиторию, опоздав на латышский, мои местные подружки толкали меня вперед, потому что говорить нужно было по-латышски, извиняться за опоздание. Здесь - не лучше. Объясняю местным филологам дипломированным на работе, как нужно правильно писать по-украински. Что в школе делается? какая там, Чор1, русская лит-ра? Её нет! Есть зарубежная, и в ее составе..Русский язык читается факультативно и не оценивается, со всеми последствиями. Я наблюдаю здесь те же крайности, которые - да, имели место в истории. но пример ли это для гос-ва, претендующего не на тоталитарный режим?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-06-11 20:35:38 ]
Світлана, ви пересмикуєте.
До чого тут "знати" чи "не знати"? Я, приміром, знаю цю мову і люблю. І спілкуюся з друзями, і пишу нею. Але хочу і маю право робити те ж саме рідною. Саме це мені гарантує Конституція України: спілкування, освіту, право друкуватися і т.ін. Це не заперечення української і не намагання її "задушити". Це моє конституційне право як громадянина України, чи не так? І не треба мене "відправляти" на російські сайти, бо вони російські. А я хочу почуватися вільно саме в українському колі і саме в українській культурі.

Але якщо менше десятка російськомовних авторів ПМ (не найгірших, здається) чинять якусь загрозу українській мові, тоді й справді справи кепські.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Козаченко (М.К./М.К.) [ 2012-06-11 20:32:46 ]
І до речі, як щодо сотень літ насильницької русифікації українців? У нас був вибір? Моя рідна мова була оголошена таким, чого взагалі не існує. І це мова, з якої постала чудова російська...

Ми в чужу країну зі своїм уставом не ліземо. Чи, може, хтось скаже, скільки в РОСІЇ українських шкіл та дитсадків? Там, де живуть мільйони українців!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-06-11 20:38:38 ]
по-перше, про "мільйони" - це перебільшення. а по-друге, вони не є громадянами Росії - у більшості своїй.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Татьяна Квашенко (Л.П./М.К.) [ 2012-06-11 20:39:33 ]
мовы наши родились из одного корня. и корень этот - старославянский, а никак не украинский. сами то вы верите в то, что говорите? потрудитесь почитать историю славянских литературы и языков. Выпады ваши ничем не лучше того насильництва. Вы же уподобляетесь ему сейчас. Рубите вы с плеча. Но сидим-то мы на этой веточке - вместе. вместе и падать будем. исторически так уж как-то сложилось. Уважение всегда должно быть обоюдным. У нас наверное так не бывает.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Козаченко (М.К./М.К.) [ 2012-06-11 20:35:24 ]
Так, ми не претендуємо на тоталітарний режим. І, як Ви могли помітити, наша "держава" нинішня якраз на Вашому боці.

А ми, українці, просто захищаємося, як робили це протягом усієї своєї історії...

Ви ж чули про добро з кулаками?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-06-11 20:42:23 ]
Іноді захист переходить межі, і тоді це називається інакше.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Фігляр Шико (Л.П./Л.П.) [ 2012-06-12 13:22:23 ]
Чорі, погодься, що всі російськомовні на ПМ пишуть "на украинском русском", а не "русском")
про коменти Січневої Марти промовчу - відчуття, що побував на засіданні активу "общества Память")
поезії на ПМ, як і на інших ресурсах, вкрай обмаль і україською, і російською - на сьогодні це більш сумний факт, нє?)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-06-12 13:44:44 ]
Ні, Шико, далеко не всі. Хоча, звісно, є й такі, які пишуть просто російські букви :) А от з тим, що поезії взагалі мало - згодна абсолютно. Тим більше, переводити все це на політичні рейки - шлях в нікуди.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Фігляр Шико (Л.П./Л.П.) [ 2012-06-12 20:03:25 ]
Чорі, тоді назви того, хто таки пише справжньою російською) Наприклад?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-06-12 20:23:45 ]
Тут не буду. Якщо хочеш, можемо поспілкуватися про це в приваті :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2012-06-11 20:55:40 ]
Коли я бачу, як російською хто-небудь пишет "мова" або "мовы", я починаю відчувати якусь якщо не іронію, то сарказм найвищого рівня цинічності.
Ми, українці, не пишемо "язик", коли маємо на увазі російську мову, а пишемо "язик", коли маємо на увазі орган.
Отакі дрібниці, а наскільки, НМСДД, вони значні...
А армія з її пенсіонерами і особовим складом завжди і усюди була 5-тою колоною. І я співчуваю цьому складу. Сьогодні офіцер-мічман-прапор-солдат-генерал у Казахстані, завтра у якій-небудь іншій азії, а післязавтра на Київщині або в Криму. І він чомусь претендує на якесь особливе ставлення до його проблем з культурою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Фігляр Шико (Л.П./Л.П.) [ 2012-06-12 13:17:11 ]
а коли я бачу, як "хтось російською хто-небудь пишет "мова" або "мовы", у мене з`являється величезне бажання для стішков таких паетов відвести рубрику "російськомовна поезія")





1   2   3   4   5   6   7   8   Переглянути все