ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Віктор Кучерук
2024.04.27 05:54
Щоб не показувати дірку
На мапі правнукам колись, –
Пора кацапам брать копірку
Й по межах нинішніх пройтись.
Бо, крім московії, невдовзі
Нащадки ханської орди
Уже ніде узріть не зможуть
Нещадних пращурів сліди.

Микола Соболь
2024.04.27 05:19
Шлях спасіння тільки через церкву.
Ти не православний? Все, капут!
Принеси у Божий храм вареньку
і тобі на небі скажуть: «Good».
Влазить у «Porsche» владика храму,
поруч бабця черствий хлібчик ссе.
Люди добрі, це хіба не драма?
Ті жирують, ці живут

Іван Потьомкін
2024.04.26 23:36
Ірод Антипа (подумки):
«Так ось який він.
(уголос): Бачу, не дуже гостинно прийняв тебе Пілат.
Не повірив, що ти цар юдейський?
Мав рацію: навіть я поки що не цар .
Чекаю на благословення Риму.
А ти вдостоївсь титулу цього від кого?
Від народу? Але

Олександр Сушко
2024.04.26 14:24
То що - почнім уму екзамен?
Примостим мужа до жони?
Без грошей не збудуєш храма,
Немає віри без війни.

Гризе католик православних,
Юдея душить бусурман.
А я пророк. Мабуть, останній,

Світлана Пирогова
2024.04.26 08:55
Їй снились , мабуть, чудодійні теплі сни,
Коли зима засипала снігами.
Старенька вишня не сумує навесні,
Хоча кора потріскана роками.

Її садили руки бабці золоті.
Стоїть, як завше, в цвіті білім-білім.
Нагадує родині знову дні оті,

Ілахім Поет
2024.04.26 08:39
Доктор Фрейд переважно приймає таких без полісу.
Це троянда у січні, це наче серпневий пролісок.
Бозна, де в ній свій досвід, а де – від матусі спадщина.
Її мрії нечувані, сни – авангард небачений.

Доктор Фрейд далі більше нічого в ній не второпає.

Леся Горова
2024.04.26 07:39
Розхлюпалось тепло бузкових чар,
Так, ніби хоче зцілити медово.
Зелений кущ, одягнений в обнови,
Де променем запалена свіча
Загіркла, оповита у печаль,
Вслухається у тишу вечорову.

У тишу ненадійну, нестійку.

Віктор Кучерук
2024.04.26 05:23
Радіючи гожій годині
І пишно убраній весні, -
Якась невідома пташина
Невпинно співає пісні.
Сховалася в гущі зірчастій
Пахучого дуже бузку,
Й впивається радісно щастям,
Сипнувши веснянку дзвінку.

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік

Володимир Каразуб
2024.04.25 09:16
Просто вітер, якоїсь осені зупинив мене,
Просто сонце якогось липня зійшло, як камінь,
І люди зустрічні записані буквою n,
У моїм, до сих пір не розв’язаному рівнянні.
І у ньому записана ти — у кімнаті зі шкла
На свічадах червоною барвою, як невідом

Світлана Пирогова
2024.04.25 08:41
А за вікном вже вечоріє,
І мліють світлом ліхтарі.
І де ж ті орігамі-мрії,
Що склались звідкілясь, згори?

Листи перегортаю, фото
Вцілілі від перепетій.
У кожному душевна квота,

Леся Горова
2024.04.25 07:45
В смолистих бурунах лежить рілля.
Вилискує, залита після суші.
І вороннЯ, не видне іздаля,
Серпанку рядна крилами ворушить.

Узбіччя із пожухлої трави -
Невипране дощем чадіння шляху.
Два кроки в поле зробиш, і лови

Віктор Кучерук
2024.04.25 06:23
Серце сумно защеміло
І душа зайшлась плачем,
Бо здригнулось враже тіло
Зі скривавленим плечем.
Розтрощив, на жаль, суглоба,
Раз почувсь короткий тріск
І ординець вузьколобий
Звідав кулі форму й зміст.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Лайоль Босота
2024.04.15

Геннадій Дегтярьов
2024.03.02

Теді Ем
2023.02.18

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08

Ярослав Штука
2020.12.05

Оранжевый Олег Олег
2020.03.12






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Майстерень Адміністрація / Критика | Аналітика

 Психологічні проблеми авторів

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



Найвища оцінка Дмитро Топольський 5.5 Любитель поезії / Любитель поезії
Найнижча оцінка Олександр Вернигора 5 Любитель поезії / Любитель поезії

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Дата публікації 2008-01-20 18:24:19
Переглядів сторінки твору 43750
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 3.526 / 5.17  (0.591 / 5.25)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (0.591 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.760
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми ЛІТПРОЦЕСИ
ПРО ПОЕЗІЮ
Соціум
Автор востаннє на сайті 2017.03.02 00:05
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-24 18:50:51 ]
Будь-яка висловлена думка є брехнею.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-24 19:56:21 ]
Ось маємо яскравий приклад, який нам любязно надав пан Валентин - як не можна коментувати - використовувати слова-провокатори, свідомо чи не свідомо направлені на розпал різного негативу. Отже, для розумового і чуттєвого комфорту варто уникати використання слів-провокаторів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-24 20:07:57 ]
Може надасте перелік таких слів та висловлювань?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-24 20:18:43 ]
МЫСЛЬ ИЗРЕЧЕННАЯ ЕСТЬ ЛОЖЬ

Так однажды высказался уважаемый русский поэт Фёдор Тютчев.

Интересно было временами слышать суждения об этой фразе даже весьма известных людей, которые не знали в момент дискуссий, что эти слова принадлежат именно этому замечательному поэту.
Когда они узнавали, кому принадлежат эти слова, начиналось какое-то смятение и попытки повернуть разговор в другом направлении.

Так что, ничего не поделаешь - уж слишком велика роль авторитетов в оценках разных ситуаций применительно не только к самим ситуациям, а и к различным высказываниям о них.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-24 20:58:42 ]
Вдячні шановному Валентину за додатки до попереднього матеріалу. Отже, в жодному випадку не перекручуйте першоджерела - як цього часто жадають ті чи інші наші миттєві емоції. Але емоції пройдуть, а перекручення залишать в аудиторії неприємні згадки.
"Ложь" - "неправда" - ось найбільш точний переклад сказаного російським автором-дворянином романтичної епохи. А "брёх" тут зовсім ні до чого, Тютчев про "брехание" не говорив. :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-24 21:16:58 ]
БРЕХНЯ, -і, ж., розм. 1. Те, що не відповідає правді; неправда


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-24 21:37:00 ]
НЕПРАВДА, -и, ж. 1. Те, що суперечить правді, істині; брехня; прот. правда. // у знач. присудк. сл. 2. Несправедливі, нечесні, шахрайські вчинки; обман. // Несправедливість у людських стосунках. ** [Усякими і т. ін.] правдами й неправдами – будь-якими засобами.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-24 21:38:16 ]
І це гарний приклад, шановний Валентине, - в жодному випадку не варто заперечувати очевидні глузду речі , навіть якщо у словнику ви знайдете якусь соломинку, за яку можна вчепитися.
В нашому випадку можна звернути увагу на примітку до БРЕХНі, -і, ж., розм., що означає те, що цим словом правильно користуватися тільки при розмові, і то не завше. Наприклад - "мене оббріхують". Але в жодному разі не перекладати слова авторів галантної епохи таким простонародним чином.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-24 21:47:20 ]
А у нас уся мова простонародна і ми тут розмовляємо. Під першим реченням я не підписував Тютчева, бо то був довільний для розмови переказ змісту. До НЕПРАВДИ словник дає БРЕХНЮ як синонім.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-27 18:54:05 ]
Дякую, вам Валентине, за ще один характерний нюанс. Отже, як тонко натякнув нам, Валентин Бендюг, намагайтеся не суперечити самі собі. Якщо ви, наприклад, висказали, що "Будь-яка висловлена думка є брехнею", то намагайтеся на цій "авторитетній" "репліці" і завершити, а не розпочати дискусію, бо виходить, що ви далі або не думаєте, або говорите неправду...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-27 19:01:41 ]
Ну нащо ж так? Я думаю і знаю, що говорю! Але ні мені, ні вам та й нікому іншому не вдається висловити правдиво думку, бо "МЫСЛЬ ИЗРЕЧЕННАЯ ЕСТЬ ЛОЖЬ". Тим паче, художнє слово, як про це сказано вами у процитовуаній думці Бродського.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-27 19:11:50 ]
Валентине, я думав, що ви вже на ту тему закінчили? Якщо ж не закінчили, то подумайте трохи над вами ( і Тютчевим) сказаним. Він то, швидше, сміявся, а ви всерйоз. Не гоже так ловитися на голі гачки.
Отже, висказана думка Тютчева, за його ж фабулою, і його ж словами, уже є неправдою - для прихильників цього виразу, чи не так?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-27 19:12:03 ]
Так. Людям властиво усе класифікувати, розкладати по поличках і у комірках, аби не плутатися. У деяких людей це має ознаки педантизму і патології. Інші ж люди розкидають свої іграшки і не люблять їх збирати, на їхніх столах панує робочий безлад, але вони якось дають собі раду з тим усім, швидко знаходять те, що їм потрібне або пристосовують моментально іншу річ для своїх потреб, змінюючи навіть саму потребу. Та тих людей і тих характерів так багато!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-27 19:12:23 ]
Але пора повертатися до поезії. І до роботи на своїх сторінках. Читач, заглянувши до нас, бачить ті чи інші світи, творчі напрямки, за відповідними назвами рубрик, тому є сенс ці рубрики створювати. Напевно, можна вважати, що авторська сторінка без рубрик - трохи не серйозна?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-27 19:13:58 ]
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-27 19:12:03]
Так. Людям властиво усе класифікувати, розкладати по поличках і у комірках, аби не плутатися. У деяких людей це має ознаки педантизму і патології. Інші ж люди розкидають свої іграшки і не люблять їх збирати, на їхніх столах панує робочий безлад, але вони якось дають собі раду з тим усім, швидко знаходять те, що їм потрібне або пристосовують моментально іншу річ для своїх потреб, змінюючи навіть саму потребу. Та тих людей і тих характерів так багато!!!



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-27 19:23:58 ]
Якщо ви про наявність рубрик на авторських сторінках, то вони, як на мене, говорять про відсутність хаосу, і про присутність тих, чи інших ознак, за яким можна орієнтуватись на "місцевості".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-27 19:26:32 ]
А у вас на сторінці жодної рубрики, пане Валентине...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-27 19:34:12 ]
Я ще не награвся своїми кубиками.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-01-27 20:35:35 ]
Це вірно. На все в житті свій час.
Надмірна ж бо серйозність - жахіття. Прикро, що вона є професійною хворобою і в поезії. :(((


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2008-01-29 21:26:46 ]
Серйозність - професійна хвороба у поезії? А хіба поет - то професія? Звичайно, необхідно доводити до максимальної досконалості (на яку власне здатні) будь-яку свою діяльність, проте чи варто сприймати віршоване вираження себе як необхідність?
Хіба ми мусимо робити щось лише через те, що воно в нас добре виходить?


1   2   3   4   5   6   7   Переглянути все