ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік

Володимир Каразуб
2024.04.25 09:16
Просто вітер, якоїсь осені зупинив мене,
Просто сонце якогось липня зійшло, як камінь,
І люди зустрічні записані буквою n,
У моїм, до сих пір не розв’язаному рівнянні.
І у ньому записана ти — у кімнаті зі шкла
На свічадах червоною барвою, як невідом

Світлана Пирогова
2024.04.25 08:41
А за вікном вже вечоріє,
І мліють світлом ліхтарі.
І де ж ті орігамі-мрії,
Що склались звідкілясь, згори?

Листи перегортаю, фото
Вцілілі від перепетій.
У кожному душевна квота,

Леся Горова
2024.04.25 07:45
В смолистих бурунах лежить рілля.
Вилискує, залита після суші.
І вороннЯ, не видне іздаля,
Серпанку рядна крилами ворушить.

Узбіччя із пожухлої трави -
Невипране дощем чадіння шляху.
Два кроки в поле зробиш, і лови

Віктор Кучерук
2024.04.25 06:23
Серце сумно защеміло
І душа зайшлась плачем,
Бо здригнулось враже тіло
Зі скривавленим плечем.
Розтрощив, на жаль, суглоба,
Раз почувсь короткий тріск
І ординець вузьколобий
Звідав кулі форму й зміст.

Ілахім Поет
2024.04.25 00:03
Вельмишановна леді… краще пані…

Даруйте – де б слова ті віднайшлись, коли життя – це стрес з недосипанням? І плід такий: нервовий трішки лист. Пишу його повільно – швидше равлик на Фудзіяму врешті заповзе. І навіть сам не знаю: чи відправлю? Чи згине д

Артур Курдіновський
2024.04.24 21:33
Неначе той омріяний журавлик,
Який відкрив до всіх бажань портал,
У купі понадкушуваних яблук
Урешті-решт знайшовся ідеал!

Тобі хтось зробить витончений кніксен...
Прийми від мене шану та уклін!
Зігріє око кожний мегапіксель,

Сергій Губерначук
2024.04.24 20:00
Шість хвилин, як я прокинувсь.
А тут мені повідомляють,
що я вже шість годин, як зраджую.
Ну так я зараз просто вирву язика,
відіб’ю його молотком,
поперчу його, посолю.
кину на розпечену сковорідку –
і буде мені чим поснідати.

Ілахім Поет
2024.04.24 12:21
Кажуть, він жив непомітно десь в закутку.
І пожинав регіт там, де кохання сіяв,
Начебто думав – троянди ростуть с піску.
Вірив в поезію, як інший люд - в Месію.

Кажуть, вигулював душу свою щодня
Серед рядків, повних сутінків і печалі.
Бачили, йшов

Віктор Кучерук
2024.04.24 05:21
Стали іншими забави,
Як утратив снам число, –
Домальовую в уяві
Те, чого в них не було.
Тішусь образом посталим
Вперше в пам’яті моїй, –
Мрійним розквітом фіалок
Між краями довгих вій.

Артур Курдіновський
2024.04.23 23:40
Фарбує квітень зеленню паркани
Красиво, мов поезії рядки.
Повсюди квітнуть чарівні каштани,
Суцвіття їхні - весняні свічки.

Сезон палкого, ніжного роману,
Коли кохання бережуть зірки.
І мрія незнайома та незнана

Іван Потьомкін
2024.04.23 22:56
Не вирубать і не спалить моє коріння.
Ніде не буть просто пришельцем
Дає мені з дитинства мова України.
Але нема для мене й мов чужих,
Бо кожна начебто вікно у світ,
І тому світ такий безмежний.
Кажуть, епоха книг минула,
А я начебто про це й не чу

Олена Побийголод
2024.04.23 20:00
Із І.В.Царьова (1955-2013)

Самі зміркуйте, в якім дерзанні
з’явилась назва у річки – Вобля!..
А ще – добряча й земля в Рязані:
ввіткнеш голоблю – цвіте голобля.

А потрясіння беріз пісенних!
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Лайоль Босота
2024.04.15

Геннадій Дегтярьов
2024.03.02

Теді Ем
2023.02.18

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08

Ярослав Штука
2020.12.05

Оранжевый Олег Олег
2020.03.12






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Любов Бенедишин (1964) / Критика | Аналітика

  Невтішні роздуми про свободу слова або «Над ким сміємось?»



Рейтингування для твору не діє ?
  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-06-02 17:34:56
Переглядів сторінки твору 8234
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг -  ( - )
* Рейтинг "Майстерень" -  ( - )
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.781
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2024.03.06 15:41
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2011-06-02 18:53:35 ]
Правильно,Любове! Сам не раз ловив себе на ідентичній думці.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2011-06-02 20:37:55 ]
Дякую, Володимире, за розуміння.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2011-06-02 21:35:37 ]
Особисто я, Любове, ні разу не бачив "кварталу". Точніше, відразу проминав отой канал, як і інші, схожі, передачі. Якось, пам'ятаю, після хвилинного просякання їхніми "інтелектуальними" вправами - десь на початку, напевно, їх існування - відчув глибоку хворобливість усього того процесу, на кшталт, копирсання хробаків у пітьмі сенсів (взагалі я з повагою ставлюся до земних хробаків)...

Не можу погодитися і з перекрученнями поняття "свобода", наприклад, слова. "Свобода слова" - це ж вища доцільність слова! Свобода - це взагалі Вища доцільність, а не вседозволеність!
Може, нарешті пора нам усім не повірити в Бога, а відчути Його присутність над нами, поміж нас, і не плюндрувати ні Людину, ні Свободу, ні Любов, ні Творчість найбрутальнішими перекрученнями їх Високого сенсу? (


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2011-06-02 21:46:54 ]
"...допоки залюбки споживаємо його дешевий чужомовний сурогат."

Чогось згадалися слова із Святого Письма, котрі говорить Св.Павло:"«Усе мені можна, та не все на користь. Усе мені можна, та ніщо не повинно заволодіти мною» (1Кор.6:12).
А ми, схоже, плутаємо свободу із вседозволеністю, не замислюючись, що отримуємо натомість.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2011-06-02 23:00:48 ]
Ох, плутаємо, Аделько. Як, плутався і Савло-Павло, бо не все можна Людині, далеко не все... :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2011-06-02 23:28:13 ]
На тему "можна-неможна", можна подискутувати, але чи варто? Гадаю, що ні.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2011-06-03 08:54:14 ]
А що там дискутувати. Тут головне напрям погляду - куди дивишся, до кого прагнеш. Якщо ви переконані, що вам потрібно саме до Бога, то вам і мені, і ще комусь просто не все можна. Тим більше "Людині", яка вже "в Образі і в Подібності" - ви ж напевно і Павла людиною вважаєте? Але він, виходячи з цієї фрази, людиною себе можливо і не вважав. Бо якщо людина - це таки (земна) подібність Богу, то чи все можна Богу?
Тут знову виникає Свобода, але ж тільки як ДОЦІЛЬНІСТЬ, і ця доцільність і відповідність - чим ми вище, тим більш строгі!
Узагальнено вірити вже, певно, мало? Чи не узагальнено вірять безліч лиходіїв, що кожен день свідомо чи не надто свідомо чинять недобре, але в церкву ходять старанно...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2011-06-03 11:04:58 ]
Ходити до церкви - ще не значить вірити. Як і не є ознакою праведності.
Як і напрям погляду - ще не запорука успішної і бажаної кінцевої зупинки земного шляху.:)
А свобода вибору - що є незаперечною перевагою Людини, над всіма решту земними істотами - дар Бога, котрий Він свідомо давав їй, і НЕ Є простим подарунком для розваг, а відповідальністю, котру ми беремо на себе приймаючи той дар.
Тому Людині можна ВСЕ, ЩО ВОНА ОБЕРЕ ЗІ ЗГОДИ БОГА, яку він дав з самого початку(згоду).
АЛЕ, тут прошу вдуматитсь, нести відповідальність за свій вибір людина буде також у повному обсязі, згідно ЗАКОНУ БОЖОГО.
То є, пане Володимире, моя думка. Ви можете з нею не погоджуватись.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2011-06-03 11:08:10 ]
Людина, котра це усвідомлює, буде зважувати свій вибір.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2011-06-03 11:53:29 ]
Адель, ви пишете
"Тому Людині можна ВСЕ, ЩО ВОНА ОБЕРЕ ЗІ ЗГОДИ БОГА, яку він дав з самого початку(згоду).
АЛЕ, тут прошу вдуматитсь, нести відповідальність за свій вибір людина буде також у повному обсязі, згідно ЗАКОНУ БОЖОГО."


Знову ж таки, ви напевно говорите не про людину, а про особистість, яку призвано було стати людиною, а чи стала вона чи ні, чи набула Подібності і Образу - вирішувати таки Творцеві, чи не так? Чи ви, Адель, можете вирішити замість Бога ці питання? (

Тож, якщо ви у коректній формі говоритимете про особистість, тоді розмова про пошуки істини особистістю набуде сенсу. Людина - це вже вирішення пошуку і досягнень Образом і Подібністю.

І коли ви звертаєтесь до Бога, то напевно і йдеться про "погляд" - куди дивишся. з ким спілкуєшся, йдеться і про енергетичні впливи.
А ці впливи йдуть зі всіх сторін, не лише від Творця - хоча Його енергетику ні з якою більше не сплутаєш...

Тож краще, Адель, дайте відповідь на просте запитання - чи можна Богу абсолютно все?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2011-06-03 12:30:57 ]
Так, Володимире, вирішує Творець. І тільки Він.
А відповідь на ваше питання буде така - Бог і є ВСЕ. Альфа і Омега, пам"ятаєте?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2011-06-03 13:52:02 ]
Адель, і я чудово знаю, Що і Ким для творіння є Творець. :)

Питання ж бо стоїть інакше - чи можна Богу абсолютно все?

Вочевидь ми не зможемо дати однозначну відповідь на таке запитання.
То чому хтось вважає що Людині можна абсолютно все (навіть якщо і не все корисне - після "навіть якщо" можна, до речі, написати будь-яку сентенцію)?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2011-06-03 17:43:39 ]
Ми в черговий раз, Володимире, не дійшли згоди, не порозумілися.:)
Але, очевидно, у цім є свій сенс, як і всьому, що має місце бути.Тому, з Вашого дозволу, вийду з цієї дискусії, яка з самого початку була зайвою.
І хай вибачить мені пані Любов, мої думки, що відхилилися від порушеної нею дещо іншої теми.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2011-06-04 14:55:24 ]
Але почули один одного, сподіваюсь. :)



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2011-06-02 21:55:41 ]
Дуже рада Вас бачити і чути, Володимире! Зізнаюсь, навіть десь в глибині душі надіялась почути й Вашу думку. Мені теж вистачило одного-двох випусків цієї передачі, щоб вловити "хворобливість процесу", як Ви слушно зауважили. Відтоді мене лише дивував сам факт існування цього проекту на ТБ і те, з яким задоволенням наші політики споглядають на самих себе із глядацької зали...
Погоджуюсь із Вами, що Свобода Слова - це вища доцільність слова. Але ж це поняття у нас таки "перекручене"... і не без участі таких і схожих передач. Саме це перекручення Високого сенсу цього поняття мені найбільше і болить.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2011-06-02 23:10:28 ]
Дорога Любове, на жаль, далі не буде легше. :(
Зауважте, що колись давно інформацію важко було знайти, отримати. Нині інформації - безодня. І нормальна звичка кричить в нас - бери її, інформація не буває зайвою, станеш більш знаючим...
Пізнай добро і зло, так?.. Отримай насолоду...
Складний шлях зрозумілий - ти повинен бачити від кого і що береш, і смак твій повинен відштовхувати від отрути, і мертвого, але хто доросте з малих до такого рівня, не вражений, не знищений на далеких підступах до "себе"? :(

Так, є й простіший шлях, для менших, сказали би багато з мудреців, але традиції - одні загублені, інші ще не вироблені. :(
Наука відкидає магію, а ось якась класна магія зовсім би не зашкодила для збереження дітей? :)
А може інколи потрібно забувати про строгу науку? І навчити дітей відчувати те, що не відчувають прилади? )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2011-06-02 21:57:41 ]
Схоже, що так і є, Адель. Дякую, що долучилися до розмови.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Самба Літа (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-02 22:25:51 ]
сам факт того, що "квартал" припинив продукування нових програм, говорить сам за себе. Але пропозицію диктує попит. наразі ж більшість вдовольняється тим"фаст фудом" на кщталт "Нашої Раші". До речі, стала свідком дискусії ненайгйршої частини молодих трудяг, які ОДНОГОЛОСНО надали перевагу їй, а не "файній Юкрайні" (продукт недосконалий, але ж хоча б ЩОСЬ)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2011-06-02 23:12:14 ]
Ах, Самбочко. Ви ще танцюєте у вільний час?
Так цікаво було би навчитися у вас деяким магічним "па". :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-02 22:37:09 ]
Думаю, що такі передачі є повільно діючою отрутою, яку нам так щедро підсипають, свідомо і тотально, і це не "елементарна відсутність художнього смаку і відчуття такту", а елемент глибоко ешелонованої програми руйнування свідомості.
Дякую, Любове, що цю тему піднімаєте.