ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці

Іван Потьомкін
2024.11.20 13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи

Юрій Гундарєв
2024.11.20 09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…


Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Кай Хробаковськи
2024.11.19

Ля Дмитро Дмитро
2024.11.16

Владислав Аверьян
2024.11.11

Соловейко Чубук
2024.11.02

Незнайка НаМісяці
2024.11.01

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Еліна Форманюк (1989) / Вірші

 ІЗ ДНА
ШТИЛЬ

хвилі врізаються в небо
чайки врізаються в хвилі
море закинуло невід
море за сушею
квилить

двісті ударів у літо
прісно римується вечір
хвилям властиво сивіти
тишею
зір попечених


ВІТЕР

неначе мушля проковтнула
солоний шепіт океану
пірнаєш аж на дно намулу
сама ж ніяк тим дном не станеш

тобі так хочеться спіймати
зелену смугу небокраю
поліський ліс
лелеки
хати
і щука золота пірнає


СУША

свічкою марить ночі
тихий циклоп-маяк
і незнайомим почерком
пише листи моряк

кличе лишитись вічною
там де Ведмедиць барліг
вітер
ще той язичник
гальку кладе до ніг

рифи жбурляють скалки
в замок росте пісок
точить німа русалка
свій сухопутний крок

може б моряк і вибрав
прісно-джерельну суть
з піни ж пливуть
верлібри
як на останній суд




Найвища оцінка Редакція Майстерень 5.5 Любитель поезії / Майстер-клас
Найнижча оцінка Ванда Нова 5.25 Майстер-клас / Майстер-клас

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-01-13 15:35:23
Переглядів сторінки твору 18258
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.570 / 5.42  (4.752 / 5.35)
* Рейтинг "Майстерень" 4.487 / 5.38  (4.727 / 5.38)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.721
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми Конкурс «Поетичні Майстерні - ІІ півріччя 2009»
Автор востаннє на сайті 2012.02.24 10:57
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-13 15:45:25 ]
Точить поетка зряча
свій незагірній вірш!

І скоро відточиш, Елю! Дуже-дуже скоро! Бо- зряча. Тільки справді зрячим поетам вдаються такі класні образи!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Еліна Форманюк (Л.П./М.К.) [ 2009-01-13 19:11:18 ]
Дякую, Ганно. Ти завжди помічаєш саме ті образи, які й мені найближчі...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2009-01-14 10:45:31 ]
Гарно, але в третьому вірші про вітер більше, аніж в другому. В другому загалом всього забагато. Полісся, океан з намулом (в океані він є?), щуки... Перебір. Але є чимало цікавих знахідок. Особливо кінцівка до вподоби.
З теплом, Варя)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-01-14 11:07:31 ]
Я погоджуся з Варею, що тут з метафорами перебір - здається, я про це писала в коментарі до іншого Вашого вірша, Еліно. Можливо, варто виділити якісь центральні образи? Читачеві може бути складно зібрати Ваш пазл.
А на загал - дуже і дуже :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Еліна Форманюк (Л.П./М.К.) [ 2009-01-14 14:20:04 ]
Варваро, дякую за увагу. Назви до частин я підбирала не за ключовими словами у вірші, а за розміром і ритмом вірша.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-14 12:02:04 ]
А мені чомусь здається, що якби Еліна суто формально скомпонувала композицію - у ці модні дужки і рамки, і з виділенням жирним шрифтом, як то [Штиль],[Вітер] було би майже закінчено.
А потім, Варю і Вандо, як на тимчасовий статус, який наразі у Еліни ("Любителя") вірш вельми і вельми.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-01-14 12:07:42 ]
Я ж зазначила, що "дуже і дуже" :-)
Крім того, Редакціє, думаю, варто поставити питання про зміну статусу для Еліни.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-14 13:51:00 ]
Так, Вандо, як на мене, ви абсолютно праві.
Бо і ви, і Варя, і я, і, напевно, й інші, - підходимо до творчості Еліни із строгими мірками, не дивлячись на статус "Л.П"
Але традиція така - хтось повинен був сказати про цю визрілу необхідність уголос.
Дякую вам за це, Вандо. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-01-14 13:57:29 ]
Будь ласка :-)
Еліно, бажаю успіхів у новому статусі!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Еліна Форманюк (Л.П./М.К.) [ 2009-01-14 14:22:59 ]
Дякую, Вандо, за побажання, за статус і за зауваження. Надалі працюватиму над образами і над виділенням :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-14 19:01:43 ]
Але, пане Володимире, коли ми з Вандою сказали про необхідність підвищення статусу Мирослави Меленчук, то Ви чомусь цього не помітили...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-14 19:16:43 ]
Не пам'ятаю, можливо не читав. Чи до мене повідомлення не дійшло. Це зараз відповіді на коментарі приходять мейлом.

Безумовно, щодо Мирослави - питання цікаве, і до нього варто повернутися якось.

Дуже важливий атрибут - це легкість поетичної мови, коли він є, то навіть деякі "технічні" огріхи швидко проминають.
"Любителям" ніхто не заважає виробляти у собі таку легкість, а ось усім іншим її вже потрібно мати...
Напевно адміністрація інколи не хоче втручатися у процес "вироблення" цієї легкості, і не поспішає робити якісь кроки, інколи трохи запізнюючись з ними. :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2009-01-14 20:02:12 ]
Як можна оцінювати таку дівчину за статусом "Любителя"? Я читала всі її вірші (які є в мережі), чула наживо і тому сміливо кажу, що у неї є кращі вірші, а загалом вірші Елі із Лесиного Кадуба подобаються мені чи не найбільше. (Сподіваюся, що не образила нікого).
З теплом, Варя)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-01-14 21:26:30 ]
Мене, Володимире, теж цікавить питання, чому деяких зрілих авторів довго "тримають" в любителях, в той час як "свіжих" на сайті персоналій - як от Блакитна Кішка - блискавично переводять у R2.
Не сперечаюся, авторка цікава - але при всій повазі, це не до рівень Мирослави Меленчук чи Еліни Форманюк...Як саме визначаються критерії переведення?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-14 21:34:39 ]
Вандо, ти запитала те, що ніяк не насмілювалася запитати я. Тільки я в контексті "блискавичних" мала на увазі Оксану Пухонську. Далеко їй і до Мирослави, і до Елі, і (Боже, навіть порівнювати таке не хочу!) до Ніки!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Еліна Форманюк (Л.П./М.К.) [ 2009-01-15 14:07:51 ]
Ганно, такими блискавичними статусами не варто перейматися. Бо зазвичай вони роблять тільки ведмежу послугу авторові чи авторці.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-15 16:48:44 ]
Щодо Блакитної Кішки, то я вважаю її блискучою авторкою, з великим талантом і цікавим досвідом. Вона досить багато пише. І потрібно було поставити крапки над "і" досить швидко, аби об'єктивно сприймати таке Явище.
Отже, я запропонував адміністрації - адміністрація погодилась.
Як і у випадку із Оксаною Пухонською та Тетяною П'янковою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-01-15 17:09:56 ]
Володимире - це Ваше право, адже Ви стоїте на чолі цього сайту.
Тільки мені цікаво, будучи блискучим автором, над поетичною формою працювати необов"язково? :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2009-01-15 18:29:31 ]
Вандочко, думаю, що коректніше звучатиме, що Володимир має тимчасовий адміністративний вплив на життєдіяльність проекта "Майстерень". :)

Що стосується поетичної форми, то і справді, такі проблеми є, але вони у всіх спостерігаються, і боюсь, що вирішуються не публікаціями на сайті, а тільки виходом товстих поетичних книжок у твердій обкладинці.
Тоді можна говорити про цілісне явище.
А зараз так чи так - фрагментарне.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-01-15 18:49:27 ]
ОК, прийнято до уваги - блискучим авторам коментарі щодо поетичної форми непотрібні. Що ж - зекономимо свій дорогоцінний час :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2009-01-15 19:01:21 ]
Вандо, ви праві, добрий критик має шляхетно поцікавитись, чи можна опустити блискучого автора на мить стрімку на твердь земну. :(
Я, щоправда, частенько про це забуваю правило, але відтепер...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-01-15 20:19:46 ]
"а тільки виходом товстих поетичних книжок у твердій обкладинці"...

Володю, не смішить мене :))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Еліна Форманюк (Л.П./М.К.) [ 2009-01-15 20:53:19 ]
Особливо приємно доброму критику, коли на його коментарі реагують адекватно, а не різкими випадами. Бо в сторону Ванди я не раз такі помічала.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Мордатенко (Л.П./Л.П.) [ 2009-01-14 12:19:01 ]
Вірш грандіозний!
Міняти нічого не потрібно.
Образність настільки насичена і в такій кількості, що у інших авторів не назбирається навіть серед десятка віршів...
Це істинна поезія (вчора вразив мене Римарук - ніколи ще не читав - а сьогодні цей вірш також вразив, він нічим не поступається Римаруковим віршам! Нічим!)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-01-14 12:31:06 ]
Костю, пардон, але щодо Римарука - ви вже "загнули"...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-14 13:47:38 ]
Костю, попри всю повагу до вас, вважаю, що вам потрібно остерігатися категоричності у висловлюваннях.
Бо ви вже скільки часу принаймні на нашому сайті, а "Римарука ніколи не читали". Виникає питання, а що ви тоді читали? І чи ви цікавитесь поезією, як поезією, чи чимось іншим у ній?
І як ви можете у такій багатозначній ситуації давати поради іншим?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Еліна Форманюк (Л.П./М.К.) [ 2009-01-14 14:30:04 ]
Костю, дякую Вам за високу оцінку.
Редакціє -сподіваюсь, в новому статусі я нікого не розчарую.
Щодо порівнянь - то певно краще мені не втручатись. ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-15 16:44:11 ]
Еліночко, а ви і так тільки зачаровуєте! :)
Залишайтесь собою і намагайтесь і далі все робити красиво. Це найголовніше.
Бо ж саме за це ми, чоловіки, боготворимо жінок?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Еліна Форманюк (Л.П./М.К.) [ 2009-01-15 20:55:42 ]
Дякую, Редакціє. Врахую ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Мордатенко (Л.П./Л.П.) [ 2009-01-15 21:23:58 ]
Я був би дуже вдячний, якби "Редакція Майстерень" допомогла мені знайти хоч одну книгу Римарука, я б оплатив її вартість і вартість пересилки. (Не читав, бо ніде у нас її не зустрічав, хоч в Києві і на Петрівку їздив - не знайшов, немає...)
Перший свій український вірш написав 18.12.2007р. Тому фактично з цього часу почав читати укр. Літературу.
Із такого ну, що можна... Виписую Літературну Україну. А де брати оті книги? Може у Львові ситуація інша.
А щодо порівняння з Римаруком, то багато є на ПМ сучасних молодих авторів, які - ГУД, рівень не гірша за класиків:
* Золота Жінка - вважаю її еротичні поезії (взагалі багато її творів) настільки вражаючи, що куди там братися іншим. Класики й не ночували...
*Короташ Олег - сучасна класична поезія. Це вже не рівень - це ІМЯ!
*Ось Еліна Форманюк - !!! Потрібно бути сліпим, щоб читати і не бачити.
*А Терещенко? - у Неї є просто вражаючі речі (є відверто невдалі, але не про них мова)
Далі?
Є багато непотрібу на сайті. Але не так через якість віршів (адже сайт для вдосконалення письма, обміну думками , досвідом і т.д.) як через навязування смаків і взаємо-хваління: "усі-кі-пу-сікі! Ох, які вірші! Ах як ж то глибина". Хай і "усі0пусі", але потрібно мати...

І ще "Маша Дідзе" - це ж посміховисько над самими майстернями. Хіба так можна, шановна редакція?...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-14 18:17:16 ]
Ну нарешті мені перестало муляти оте "Любитель поезії" на сторінці Елі Форманюк!!!

:-)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-14 19:07:05 ]
Як на мене - "Любитель Поезії" - теж круто! Без надзавдань, живеш собі спокійно, і дихається поетично-рівно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2009-01-14 19:12:39 ]
А яка ружніца - мастер чи поламайстер - від перестанівки статусу рядки не міняються...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-14 19:13:47 ]
але ж...ідеться про автора, який справді цього вартий, погодьтеся! А спокійне та поетично-рівне життя...силкуюся побачити в цьому щось гарне, але не виходить.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-14 19:29:32 ]
Невже у вашому прекрасному віці, Ганусю, у вас все повинно виходити? Хоча всіляке буває :)
"Гораціо, мій друже, в світі повно
того, що і не снилось мудрецям..."


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-14 19:33:13 ]
так я ж не про себе кажу, я-бо Любитель форева, хоча сама до себе- надвимоглива (дивачка, правда?). Я кажу про ВАРТІСНИХ авторів. І мені видається, м"яко кажучи, дивним, що Мирослава та Ондо Лінде- в одній когорті зі Слободським (не хочу нікого ображати).

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-01-14 19:43:25 ]
Світ "Любителів Поезії", як на мене повноцінніший за всілякі R-світи. А світ за вашим-моїм вікном - ще більш повноцінний. Перехід до тіснішого світу - це, Аню, важкий перехід і не завжди потрібний.
Тут є Аню деякі психологічні нюанси, на які варто зважати.
А пану Слободському я щиро бажаю міцного здоров'я і бажання творити! Як і всім нам.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-14 19:52:48 ]
Ні, мабуть, я-таки чогось не розумію. Якщо повноцінніший- то нехай Шевченко стане Любителем :)

А "прекрасний вік"...стерла би його, та пізно. Всі вже знають...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2009-01-14 19:54:54 ]
Ганю,
Не ображай мені пана Слободського.
Краще вже кажи на одному рівні зо Зеньом-любітєлєм.
А шо як я любітєль - то ти мі` менше лю`?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-14 20:02:10 ]
Та Боже збав, Зеню! Як же Вас не лю'? :)))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Еліна Форманюк (Л.П./М.К.) [ 2009-01-14 21:47:33 ]
Ганно, хіба поганий такий вік? Тим більше з твоїм поетичним доробком :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-01-14 21:49:40 ]
Та нє, не поганий...просто всі тебе сприймають яко дитину, це буває часом неприємно...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2009-01-14 18:28:41 ]
Файні,
Загаково.
Тіко ось чому "верлібри" - вірш ніви-то римований?
Люблю побовтатись з русалков на тропічних хвилях :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Еліна Форманюк (Л.П./М.К.) [ 2009-01-14 21:38:27 ]
Зеню, то все перекваліфікація. ;)