ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Курдіновський
2024.07.04 01:34
Оплакуючи те, чого немає,
Я ніби сам зникаю звідусіль.
Дорога за скасованим трамваєм -
Моя планіда та незмінний стиль.

Пригадуючи все святе, що втратив,
Задав собі питання: "Чи було?"
Надія вже відправлена за ґрати,

Микола Дудар
2024.07.03 20:19
Сприятливі умови без умов…
Відновиться прадавній Правди Тин
Зустрітися б у колі молитов —
І я додав би кілька сот цеглин…
Кошторис — наше з вами забуття
Минуле відгукнулось в самий раз,
І дідове пророче: — Внук, затям…
Чекай і ти на добрезвісний ск

Юрій Гундарєв
2024.07.03 16:41
Якась дивна свобода слова на сайті «Поетичні майстерні» - лише для «своїх»… Як сказали би на Євро-24: гра в одні ворота! От, скажімо, ніхто не блокує серіал «Банальна гундарівщина» одного поета-вчителя фізкультури, який щотижня виливає на мене цілі пото

Юрій Гундарєв
2024.07.03 16:36
Вірш «Під ковдрою», що був розміщений у 110-ому випуску «Юркодару» і який не містить жодного прізвища чи образи на чиюсь адресу, ЗАБЛОКОВАНО на ПМ.
Але цей текст можна прочитати на Українському порталі поезії з відповідною приміткою: Заблоковано на сайті

Олена Побийголод
2024.07.03 15:22
Із Т.Г.Шевченка

Воєвода престарілий,
трохи маючи ще сили,
на війну гайнув.
За дубовими дверима,
за запорами твердими
він жону замкнув.

Самослав Желіба
2024.07.03 12:29
Я спитав ім’я,
У відповідь: «Марія».
Яке цнотливе!

Володимир Бойко
2024.07.03 12:23
Демократія (грецькою – влада народу) потрібна народу. Якщо замість народу – отара, то для кого і для чого демократія? Сильні покладаються на справедливість, слабкі – на підлість. Що більше втрачається можливостей, то більше виникає бажань. Бочка

Микола Соболь
2024.07.03 11:55
Верба плакуча стихла над ставком,
проміння сонця гладить їй волосся,
рясним багрянцем небо налилося,
зове лелека вечір за селом,
летить тріскучий клекіт увсебіч
і затишно стає, аж донезмоги,
благословенна всемогутнім Богом
спускається на землю тиха

Самослав Желіба
2024.07.02 22:41
Тихо станеш межи нами в центрі людяної зали,
Бо бажаєш, щоби люди твої чари приховали;
Та не вдасться задум хитрий, адже вій твоїх кинжали
Нам красу твою відкриють, дивну вроду Тані Бали.
   Хоч на самім краю світу заховайся від усіх
    Ти

Хельґі Йогансен
2024.07.02 13:45
Спекотний літній день, спекотна літня ніч.
В перервах де-не-де танцює літня злива.
Все начебто окей, та літні комарі
З любові до людей романтику накрили...



Дата сьогоднішня

Козак Дума
2024.07.02 10:26
Цикади влаштували бенефіс
під гомінливу музику прибою.
Лунає у Іраклії каприс
на фоні саг зеленого розвою!.

Заслухались реліктові ліси,
у них дрімає ще дідівська сила.
Оаза невимовної краси

Віктор Кучерук
2024.07.02 09:53
Спекотний день… Ані шелесне
Понад водою очерет, –
Ніщо в блакиті піднебесній
Не поривається у лет.
Ані хмарини, ні пташини,
Ні повівання вітерця, –
Лиш тільки сонце цілу днину
Пашить нестерпно без кінця.

Володимир Каразуб
2024.07.02 09:32
Ти повинен написати про вітер цієї весни
Залишити для неї оте мерехтіння світла
Написати жовтоокі кульбаби і солодке гудіння бджіл
Про те як птахи у польоті торкаються чорним пір’ям.
Як в саду опадає його білосніжна кужіль,
Не забудь про цвітіння б

Микола Соболь
2024.07.02 07:04
Зітруть ідентичність, націю втоплять у крові,
варвари мову відправлять на історичний смітник.
Зросійщені кажеш? Значить до цього готові.
Не треба цідити крізь зуби заїжджене – звик.
Куриво степом та чорні дими над ланами,
пліч-о-пліч стоять ратоборці

Надія Тарасюк
2024.07.02 02:29
Колись росли ромашки і човни.
Колись і ми з троянди народилися.
По піднебессю - трішки білизни:
хмарки веселі дихають в потилицю.
Зелений край до солоду густий -
липнево мед лоскоче усміх вусами.
Переболить, як вистоїть настій,
бо жити треба, жити

Світлана Пирогова
2024.07.01 22:18
А у безсоння - кадастр особливий:
Ось небо ночі в зоряній парчі,
З*явився місяця яскравий бивень...
Мені б ... дрімати на твоїм плечі.

Немає від безсоння цього ліків.
(Мереживо моїх думок і мрій).
Чи не забув гаряче грацій літо,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Публіцистика):

Самослав Желіба
2024.05.20

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Іван Кушнір
2023.11.22

Олена Мос
2023.02.21

Саша Серга
2022.02.01

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Сергій Осока (1980) / Публіцистика

 ЛИСТ ДО ВСІХ АБО ЧОТИРИ БЕТХОВЕНСЬКІ УДАРИ
На „Поетичних Майстернях” я відносно недавно. І до певного часу вважав цей ресурс мало не зразком літературного сайту – зручна навігація, приємний для ока дизайн, можливість публікуватися та обмінюватися думками. Чим не рай для автора, який хоче бути почутим? І в перші дні я, що там приховувати, просто насолоджувався спілкуванням, намагався бути корисним, відгукуючись на твори інших авторів...

Перше прозріння, чи то розчарування прийшло на другий день Різдва – 8 січня, коли я, випадково набрівши на сторінку Б.-І. Антонича, побачив, що великий поет також має рейтинг, і то – нижчий за мій власний. Реакція Головного редактора на моє прохання позбавити класика оцінок мала певну еволюцію: спершу шановний Володимир Ляшкевич говорив, що на ресурсі ще дуже мало творів Антонича, а отже надати йому найвищий статус поки що неможливо. Потім високоповажний Редактор намагався пояснити мені, що він несе якусь відповідальність: „перед вічноживими авторами, і перед усім, що являє собою явище Україна, а в моральному аспекті усі ми відповідальні й перед Богом”, і нарешті повідомив, що зовсім невдовзі він докладе всіх зусиль, аби „вивести” Антонича з-під оцінювання. Власне, саме цього я й просив, і можна було зупинитися. Але, як на зло, я прочитав іще одну цікаву думку – про те, що, формуючи майбутній список класиків за алфавітним принципом, Т.Г.Шевченка слід поставити першим. Чесно кажучи, це й був мій перший „тупик” на „ПМ”, бо мій глузд раптом навідріз відмовився адекватно сприймати цю інформацію. Після певного „заціпеніння” я все ж продовжив суперечку, в якій на той час уже з’явився цікавий термін “кваліфіковане оцінювання”. На моє запитання – хто, кому і коли саме надав „кваліфікацію” ставити оцінки Антоничу за семибальною шкалою і переносити прізвище Шевченка на початок українського алфавіту, я отримав приголомшливу відповідь Головного Редактора, в якій говорилося, що це якесь „суто моє бачення” проблеми. Було в тій розмові й багато інших цікавих для мене відкриттів. Наприклад про те, що „Певне нахабство, я думаю, Сергію, обов'язковий атрибут творця” (це щодо того ж оцінювання Антонича), про те, що „уміння оцінювати - фундаментальне в нашому мистецькому розвитку” (це про оцінки Антоничу - від 2 до 7). Стан, у якому перебував мій глузд під час цієї суперечки, найправильніше буде назвати критичним. Бо, власне, я тоді стояв перед дилемою: або зараз же піти з сайту, назавжди забувши, що я тут бачив, або – намагатися прийняти позицію Головного Редактора. Першого кроку робити мені дуже не хотілося, бо загалом на „ПМ” мені подобалось, а другий варіант міг завдати непоправної шкоди моєму психічному здоров’ю. Довелося знайти компроміс, зацитькати трохи свої принципи, і залишитися. Одначе, з тієї суперечки я виніс найважливіший для себе урок. Його дав той же шановний пан Ляшкевич: „А консенсусу і не вимагається, адміністрація прислуховується до порад і робить технічні й ідеологічні висновки, за які вона ж, адміністрація і відповідає.”. Після цього залишалося тільки закрити рота, бо хіба з позицією імператора посперечаєшся? Власне, це я й зробив. І продовжував далі публікуватись, слухати і відгукуватись... До слова – пан Ляшкевич обіцяв змінити ситуацію щодо Антонича „з понеділка”. Пройшло три тижні. „Віз” і досі там.

Другий „удар” не змусив себе довго чекати. Це сталося тоді, коли пан Ляшкевич „зреагував” на оцінку Ніки Новікової Чорнявій Жінці. Ніка поставила „6”. Головний Редактор своєрідно відреагував на це: „Я, взагалі би не ставив, Любо, вам оцінок за такі твори - вони цілком симпатичні, але "6", які вам останнім часом ставить, наприклад, Ніка Новікова, вимагають корекції, або діянь Ніки, або оцінки під твором. Наразі усереднюємо оцінку під твором”. Мені стало водночас і цікаво й неприємно (корекція діянь Ніки – звучить як!), і я вирішив додати дещо й від себе. Власне, я запитав у шановного Редактора, які ж саме критерії дозволили йому „усереднити” оцінку під твором. Відповідь я отримав надзвичайно багату на висновки. По-перше, я ще раз почув, що на „ПМ” демократії не було і не буде (ну це вже, власне, не дивувало). По-друге, що життя трохи складніше, ніж мені „бачиться” (я знову витріщив очі у щирому подиві). І по-третє, що „просто присвяти” не повинні оцінюватися в „6”. Мій глузд знову принишк і зачаївся десь на дні черепної коробки, йому було важко. Я ще раз повторив запитання про критерії. Головний Редактор відіслав мене читати правила оцінювання. Я знайшов їх і прочитав. Мій глузд кричав „Пробі!” Ось деякі цитати з правил оцінювання: „Ставлячи такі оцінки ("1" та "2"), потрібно обов'язково їх прокоментувати, - якщо ваші коментарі і часте таке оцінювання будуть редакцією сприйняті, як постійно грубо неадекватні, то вам можуть відмовити в подальшій реєстрації.”. „Розберіться зі своїми смаками і совістю, перед тим, як ставити ці злощасні "3" і "4". „Найбільш ходова оцінка (про 5 – Сергій Осока), що адекватно може використовуватись щодо авторів різних рівнів. За "5,25" вам ніколи не буде соромно, хіба що в разі невдалого віртуального кохання. "5,5" - вимагає твердої вашої впевненості, що у творі достатньо гарний звукопис і дуже гарні образни.” Особливо сподобались терміни „достатньо гарний” і „дуже гарні” – чим не вищий пілотаж у літературознавстві? І хоч мій глузд уже просто нестримно волав про порятунок і корчився, я розмову продовжив. Головний Редактор не забарився черговий раз мене обрадувати. Виявляється, я просто не помітив, що в цих правилах оцінювання десь дуже глибоко заховане „мистецтвознавство” і „багатошарові стандарти у вирішенні схожих на перший погляд питань”. Двадцять валеріанових крапель і пігулка валідолу дозволили мені продовжити „дискусію”. Власне, до ліків довелося звернутися після сентенції Головного Редактора „Отже, або ми забираємо у Ніки можливість виступати від імені кваліфікованих поціновувачів, які формують рейтинг "Майстерень", або припиняємо гратися в словеса.”. Я нарешті збагнув, що справу маємо навіть не з імператором. Асоціації миттю вихопили з глибин пам’яті атмосферу роману Дж.Орвелла “1984”... Суперечку я продовжив. Знову почув, що „народовладдя тут немає”, що я, напевно підсвідомо, хочу звести тутешню складну структуру до примітивної, і нарешті – люб’язну пропозицію розмову припинити. Довелося погодитися. Знаки питання нікуди не поділися, отже знову довелося піти на компроміс із собою. Зізнатися, робити це вдруге було навіть легше.

Третій акорд був учора. Коли Чорнява Жінка мала „підлість і нахабство” опублікувати вже всім відому статтю. Мене довго не було на сайті. Але коли зайшов, то побачив... щось схоже на... А втім про все по порядку. Я не буду наразі ні про статтю, ні про її авторку, ні про героїню. Про це вже й так багато сказано іншими, і мені просто нічого додати. Я – лише про реакцію Редактора на власне критичну статтю. „Образа, отрута, провокативність, омана, чорнуха” – ось лише кілька епітетів від Головного Редактора щодо статті. Дивно, але я не здивувався, і мене це навіть ніяк не схвилювало. Але далі я побачив... прізвища - викарбувані жирним шрифтом, кожне – окремим абзацом. І поряд з ними звинувачення: соромно, підлість, добро, зло, найбрудніше, болото, зграя, совість, ганебні, багно, кров...!!! Власне на крові мене й пересмикнуло. І прийшла асоціація: це був частокіл, а на ньому густо нанизані черепи, а десь з туману, з морозу долинав низький хриплуватий голос царя Івана Грозного... Глузд вимкнуло, із сайту я пішов. Повернувся вже сьогодні. І знайшов викарбувані жирним шрифтом слова про змову, про „групу вибраних авторів”, які всередині „великого колективу” і які повинні нести відповідальність за „вчинки”. Цього разу асоціація була найстрашніша: людина в погонах зачитує вирок злочинній групі ворогів народу. СРСР. Мороз. Пар з рота. Кремлівська зоря...

Люди добрі, я не знаю, як правильно реагувати на це. Само собою, я приєднуюся до „брудних” і готовий до будь-яких репресій. Зазначу принагідно, що неабияк зігрів мені душу мудрий відгук Сергія Татчина про те, яким саме має бути літературний ресурс. Підписуюся одразу під усіма його словами – найжирнішим шрифтом. А щодо Головного Редактора, то пораджу йому зайти, приміром, на сайт „Літакцент”, головним девізом якого є постулат про те, що „Істина така ж гірка, як і солодка.” Там же, серед інших, є й стаття професора „Могилянки”, науковця з великої літери Володимира Панченка про роман Софії Андрухович. І назва цієї статті „Генітальна література, або Дурдом Софії Андрухович”. Ця назва не провокативна? До речі, про зміст. Критик просто висміює роман, разом з доречністю його написання. І має на це всі права. Так от, у порівнянні зі статтею Панченка, стаття Чорнявої Жінки – просто „еверест м’якої толерантності”. Ось деякі цитати зі статті Панченка:

„В одному з інтерв’ю С.Андрухович не без гордощів заявляла, що їй хотілося звільнити інших від фобій (цікаво – кого: братів і сестер по перу? читачів, засмиканих гінекологічними одкровеннями наших екзальтованих письменниць?). Тим часом, виглядає так, що самовдоволена авторка й сама не помітила, що її «роман» – то купа комплексів, така собі его-література, покликання якої зовсім банальне: тільки б про мене говорили!” „Таланту обмаль? Ну то й що: пустимо в хід останній – генітальний – резерв. А раптом комусь він таки видасться геніальним?„ (http://litakcent.com/2008/01/10/volodymyr-panchenko-henitalna-literatura-abo-durdom-sofiji-andruhovych.html)

І що б не думав про критику пан Ляшкевич, які б „гарно” і „дуже гарно” не возводив у ранг мистецтвознавства, критика не повинна бути ні доброзичливою, ні тим більше – компліментарною. Вона має бути щирою, конкретною і максимально відвертою, без підлабузництва і брехні. А автори мають бути готовими почути про свою творчість як схвальні, так і різко негативні відгуки. Бо це є нормальним явищем для літератури, як процесу. Бо суцільні компліменти неодмінно призведуть тільки до гальмування творчого поступу автора, а отже – до дефіциту літератури взагалі.

Повернуся до назви свого листа. Чотири бетховенські удари. А я говорив тільки про три. Сподіваюся, що четвертий не забариться. Принагідно зауважу, що я ще не знаю, як мені з цим усім бути, як мені - залишитися на сайті, чи піти з нього. Цілком можливо, що Головний Редактор вирішить це за мене, так само як і долю цього листа. Що ж, у такому разі мені доведеться шукати для нього інші місця публікації.
Мій глузд майже очуняв і шле вам усім вітання. Залишаюся з вами.





      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Дата публікації 2010-01-24 18:20:46
Переглядів сторінки твору 40132
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 2.536 / 5.5  (0 / 0)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (0 / 0)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.772
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2010.01.24 20:31
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-01-24 18:41:50 ]
Підтримую. Хоча, ця стаття буде розцінена редакцією як вияв анархії. Найбільше мене дивує, що редакція бере на себе вирішувати хто добрий, а хто є уособленням зла, виходячи із суб"єктивного бачення літпроцесу, який (я так розумію) на її ж думку здійснюється на сайті, і починає виконувати якусь виховну функцію, наголошуючи на віку авторів. Це було писано-переписано сотні разів, для багатьох закривалися сторінки, що асоціюється із закриванням ротів і я не здивуюся, якщо сайт таки перетвориться на зібрання графоманів, які через власну сліпоту так і не навчаться поезії.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 18:50:49 ]
Дякую, Наталко.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярина Брилинська (Л.П./М.К.) [ 2010-01-24 18:44:32 ]
:о) - це сумна посмішка. І нікуди звідси не йди.
Колись мені Чорнява Жінка написала таке, коли я теж вознІкала: "Ярино, у ситуації "Я начальник – ти дурак" даремно щось доводити".
Від того часу насолоджуюся спілкуванням і поезією, не зважаючи на рейтинги, оцінки і ставлення редакції до неримованої поезії, відомої на сайті, яко "поезія інша".
Яю


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 18:47:09 ]
Дякую, Ярино. Гадаю, що твоя позиція - мудра і правильна. Саме так я постійно хочу робити. Проте мимо дечого просто не можу пройти.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 18:45:35 ]
Щодо редакції, тобто Редактора, то... мені здається, що функція адміністратора полягає не в тому, щоб звинувачувати у всіляких гріхах, а в тому щоб, приміром, не допускати ненормативну лексику, фільтрувати конкретні й прямі образи в бік особистостей авторів, але в жодному разі не вмикати червоне світло для критики.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-24 19:28:51 ]
Або відправляти вчасно за межі сайту душевнохворих. Що зараз і зроблю. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 19:31:24 ]
Ви тепер не тільки Іоан Кривавий, а ще й голвний лікар? Поздоровляю! Тепер до пані Романчук і пана Нечуйвітра додався ще Володимир Ляшкевич.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 19:43:32 ]
Це вже пряме звинувачення. В обличчя!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярина Брилинська (Л.П./М.К.) [ 2010-01-24 18:47:04 ]
Забула додати - Антонич, він і без цієї оцінки Антонич. І ми це знаємо. І той хто поезією цікавиться, знає також. Можна боротися за оцінку для нього, але для чого? Хіба тут є цей бал, який достойний його поезії?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 18:49:42 ]
Ярино, про Антонича говорити ще й зараз мені вже просто бракує слів.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зоряна Ель (Л.П./М.К.) [ 2010-01-24 18:53:20 ]
Цілком підтримую. Я - за демократію і конструктивну критику.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 18:54:22 ]
Дякую, Зоряно! Мені дуже приємно, що ти правильно розумієш що є критикою.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярина Брилинська (Л.П./М.К.) [ 2010-01-24 18:59:13 ]
Ой... ще одне - система оцінювання зовсім недосконала. Відстань між 5.5 і 5.25 - дуже велика. Відсутність оцінок 5.3, 5.4 - дає можливість різко опускати, чи піднімати рейтинги. Що також не сяє об"єктивністю. Але, гадаю собі, що шановна Редакція Мастерень, все ж візьме до уваги таку ситуацію, оскільки це відноситься до удосколення його технічого боку. Принаймні, колись на мої зауваження було відреаговано і, мушу віддати належне, доволі швидко.
А мимо, Сергію, проходити не потрібно, якщо є що сказати. А якщо так мудро і виважено, як ти це зробив - тоді це просто іноді необхідно робити.
Бетховен щось знав... :о))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 19:03:16 ]
Про оцінки я наразі мовчу. Взагалі. Якщо критеріями оцінювання є "соромно", "досить гарно", "дуже гарно", "віртуальне кохання", то що тут іще додаси? На них ісправді варто просто не звертати увагу.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Єлизавета Горбачевська (М.К./Л.П.) [ 2010-01-24 19:11:52 ]
Знаєте, навіть коли намагаєшся не звертати уваги, спрацьовує людська психологія (щось на зразок реклами в магазинах: у нас знижка! Заходьте! Але перед цим вони підняли вартість товару на 50% :))
І тому я повністю згідна із тим, що потрібно створити додаткові проміжні оцінки, якщо вони вже існують на цьому сайті.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 19:18:49 ]
Як на мене, то оцінки за семибальною шкалою узагалі зайві, хоча б тому, що ні в кого не вийде виробити справді чіткі критерії до такої тонкої матерії як література. Але це моя думка.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Єлизавета Горбачевська (М.К./Л.П.) [ 2010-01-24 19:27:03 ]
Знаєте, Сергію, семибальну оцінку письменникам/поетам згодом поставить і зможе це зробити об'єктивно лише Час.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-01-24 19:02:15 ]
може, мої слова сподобаються і не всім, але якби я написала тут, що не згідна з думками, висловленими в цьому листі, то я би скривила душею.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 19:03:43 ]
Дякую і тобі, Ганно.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-24 19:27:12 ]
Сергію, ви не справедливі, бо справедливо було зазначити, що ваш глузд було травмовано ще до того, як ви прийшли на "ПМ".

http://maysterni.com/publication.php?id=38587
Та ось стаття Ванди Нової і мій коментар, щодо підозри в "толковості" її (статті) безумовно поетично талановитого автора.

На жаль, діагноз був точний - толковості жодної, на що ви і жалієтеся у своєму есеї, так? Співчуваю вам - та і як не співчувати, коли глузд ідеально "жіночий", а ось все інше чоловіче. Тобто протиріччя в первинних ознаках. А це серйозний конфлікт.
Лікуватися не пробували?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 19:31:04 ]
"Сергію, ви не справедливі, бо справедливо було зазначити, що ваш глузд було травмовано ще до того, як ви прийшли на "ПМ"."

Ну що тут додаси ще? Про толерантність? Про совість і сором хіба тут уже скажеш? Чи може про доброзичливість і тон?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 19:38:14 ]
пане Ляшкевичу, чому Ви, як Головний Редактор, як адміністратор, як доросла людина, нарешті, дозволяєте собі весь час принижувати людей? За ці два дні ви на себе стільки чорнухи" насадили (в якій звинувачуєте інших), що відмиватися доведеться довго. І це замість того, щоб прислухатися і знайти якісь корисні зерна, адже пропозиції лунають цілком слушні. У Вас важкий період?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-24 19:51:11 ]
А, власне, лікувати наполеонів тут ніхто і не збирається. Носіться зі своєю маячнею за межами ресурсу.

Питання вже навіть перезріло. Ви просто заважаєте нормальному функціонуванню видання, тож віднині тисніть на інших керівників інших установ.

Я впевнений, що ваша геніальність буде достойно оцінена суспільством, і вам ні до чого в житті такі "дрібниці", як "Поетичні Майстерні", де немає демократії.

Та чомусь я впевнений, що вже завтра всі війни закінчаться і всі провокації також.

До побачення Любо, до побачення Сергію, до побачення Ганно, і безумовно, Наталю.

Ви хочете значно більшого, аніж вам тут здатні наразі дати, тому припиняємо наші конфлікти раз і назавжди.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 19:56:43 ]
наполеони - це ти, хто не хочуть жодної критики і яких ви підтримуєте. у вас в очах і серці - криве зеркале.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 19:59:50 ]
"тисніть на інших керівників інших установ" - ось насправді, що вас турбує, а не користь для ресурсу. я б могла вам, звісно, дещо нагадати про "провокації" і реакції на них, але думаю, Ви і самі це пам"ятаєте.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 19:49:45 ]
Знаєте, Редакціє Майстерень, тепер і в мене з"явилися сильні сумніви, чи варто і надалі залишатися на цьому ресурсі.
"Дігноз був точний", "лікуватися не пробували" - це точно Ваші слова?..
Я дуже розчарована, навіть більше ніж дуже.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-24 19:52:04 ]
До побачення, Вандо.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 20:39:05 ]
Згідно правил цього ж ресурсу, прямі образи тут не дозволені нікому.
От не знала, що це правило раптом змінилося...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 19:49:58 ]
і знову хамство і образи. Що з Вами, Володю? Я пам"ятаю іншу людину. І до тої, іншої, звертаюсь: зупиніться!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 23:27:00 ]
І я пам"ятаю.
А тепер буде важко порахувати, скільки достойних авторів у відповідь на висловлену тут власну думку отримали у відповідь пряму образу. Бракує слів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 19:31:10 ]
Не знаю, хто правий, а хто - ні, і взагалі мені того нецікаво "докопуватись", бо вже давно для себе вирішила питання "дитячого маскималізму". Але, Сергію, усе ж дозволю собі відкоментувати вашого "бетховена".

"Поударно"

І. Справді, смішно бачити, коли в тебе (у вас, у мене, в інших....) рейтинг вищий за Антоничів (але й за рейтинг Василя Герсим'юка і ще цілої когорти моїх улюблених авторів). Смішно - і не більше. Погодьтеся, все то гра. До того ж - гра на певних умовах (дуже локалізованих)! І Антоничу то ніяк не шкодить. Він не потребує захисту (мого, вашого...). Вважайте той рейтинг класиків лише ознакою доби (за Маланюком - коли панує "фаховий амант"), або ж лакмусом уподобань на ПМ, чиї б вони не були (уподобання).

ІІ. Щодо оцінок "6". Так, мене іноді дратує, що сама функція (можливість оцінити вище за "5.5") включена не у всіх і не для всіх авторів активізована. В цьому є певний натяк на подвійні стандарти... Але чи не має право Володимир робити те, за що нести відповідальність він не відмовляється (сама заплуталась!) Ви ж не позиваєтесь на Шевченківській комітет, який обирає когось "героєм літератури" аж ніяк не за творчі здобутки. Так само (як і той комітет, і всі решта ініціаторів - сайтів, фестів, рейтингувань, конкурсів тощо) і п. Ляшкевич сам формує вимоги й умови на своєму сайті. І не треба тут перебільшувати - і доводити ситуацію до абсурду: порівнювати когось із ІМПЕРАТОРОМ (тим більше, що то неправда!) і притягати за вуха Орвелла... По-дитячому якось... Чи по-дон-кіхотському?

ІІІ. Не читала "брутальної" статті Чорі (може, ще знайду й перегляну), але що б там не було (у тій суперечці), право на асоціації з СРСР і Кремлівською зорею треба чимось заслужити (бодай щось із того пережити, аби себе ставити на один щабель із репресованими і т.д.).

Щодо шкоди компліментарності - цілком згодна з вами. Це позбавляє автора стимулу працювати далі: він ніби вже геній! А ще - плекає в ньому гординю і самолюбство. Все так. Але чи варто когось звинувачувати в доброму ставленні до інших, у небажанні згущувати фарби. Головне в критиці - не нашкодити, як на мене. Можна сказати все гранично відверто і чітко вказати на хиби твору, але при тому не гарцювати на "трупі чужого тексту"! Знаю, то моє суб'єктивне бачення проблеми. І не претендую на всезагальність.

А щодо удару ІУ - не чекайте! Просто живіть і творіть констуктивне - чудові власні вірші, наприклад!

Щиро і з повагою до вас, Чорі, Ніки, але й також В. Ляшкевича,
Вікторія.




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 19:36:34 ]
1. Шановна пані Вікторіє, я не можу "не мати права на асоціацію", бо це нонсенс!
2. Якщо для Вас "се то гра", то для мене трохи інакше. Погодьтеся, що я маю право на це.
3. Перед ким пан Ляшкевич несе за "все те" відповідальність?
4. Я не ставив себе на один щабель із репресованими, я тільки зреагував на погрози Ляшкевича - асоціацією.
5. Втішений, що бодай з чимось Ви таки згодні.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 19:40:32 ]
Дякую за блискавичність реакцій! Мені довелось більше часу витратити на читання вашого тексту (і не так категорично висловитись, якщо ви помітили)!

А тепер про вашу відповідь - дитячий садок номер ен! Втім, ви на то маєте право!



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 19:41:59 ]
Таки маю. А дитячий садок - це вже Ваша асоціація. Так само правомірна, як усі мої.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мені Пакіяо (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-24 19:31:15 ]
Шановний пане Сергію, можливо Ви взяли усе близько до серця? Бо хто такі Шевченко, Антонич, і без оцінювання відомо. А Бузина та інші вже понаписували і про Шевченка, і про Л.Українку тощо. То ж усі читачі чекають від Вас нових поезій! А заявляти, що робити - іти з ПоеМі чи ні - то раджу залишитися, бо якщо Ви підете, то сайт програє!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Фурса (Л.П./М.К.) [ 2010-01-24 19:48:00 ]
Я на сайті взагалі лише з 12 січня, але теж уже встигла отримати від Головного редактора звинувачення в тому, що у щось «вляпалася» (а отже, я теж брудна) та «повчання» щодо того, що не треба, так би мовити, втручатися в ті справи, в яких нічого не розумію або які мене не стосуються. І мені, як і Сергієві, теж дуже важко було те ковтнути, та я змовчала і вирішила спробувати щось «зрозуміти». Уважно прочитавши сьогодні виставлену вчора статтю та коментарі, я виявила, що «брудна» у дуже приємній компанії, і це мене втішило. Дуже засмутило інше: публікація, яка мала гарні шанси стати приводом для серйозної розмови і конструктивного обміну думками про проблеми перекладу як такі, про школу перекладу і т. д., викликала, власне, уже передбачувану реакцію керівництва, і стала приводом для зовсім іншого: для з’ясування, хто є хто, розділення на «своїх» і «чужих», «чистих» і «брудних», менторського повчання і погроз, затикання ротів (тут можна продовжити). Власне, не буду повторювати на свій лад те, про що написав Сергій. Просто засвідчу свою цілковиту підтримку кожному його слову. Бо ж на сайті задекларовано одне, а робиться – Згори – дещо зовсім інше, щоб не сказати протилежне. Так, ми маємо «вчитися поезії» (це теж слова пана Редактора), але як можна чомусь навчитися, якщо критиці запихають до рота кляпа, а тим, хто зважується висловлювати свою думку, погрожують репресіями?
Так, митці можуть жити і творити навіть у тоталітарному середовищі. Про те, як це середовище впливає на них як людей і митців, можна говорити довго, і все буде негативним. Я про те, що АВТОРИТАРНА політика і ЛІТЕРАТУРНИЙ сайт – речі несумісні...
Перша реакція пана Головного редактора на це продовження вчорашньої «толоки» знову підтверджує всі найгірші «перші враження» і думки. А тон свідчить сам за себе. Можливо, не забаряться і репресії з «кров’ю».
Тому хочу сказати тут-і-зараз головне – і, як і вчить пан Гормовержець, «лише за себе». Підписуючись під цим відкритим листом, я теж готова підставити свою голову під той бруд, який зараз поллється з вуст нашого Вчителя.
Я б хотіла тут лише насолоджуватися поезією, прислухатися до думок, обмінюватися враженнями, вчитися працювати над своїми текстами, – але! Але є речі, повз які не дозволяє пройти совість і гідність. Я б хотіла залишитися на сайті, але! Але цілком можливо, що міра буде переповнена настільки, що доведеться піти (у цьому випадку я ОБОВ*ЯЗКОВО чемно попрощаюся). Якщо ж я просто зникну… отже, це НЕ МОЄ рішення, а «караючий меч». Зрозуміло, якщо цей меч буде застосовано до Осоки, я теж піду.
Я до цього готова, лише прошу Головного тут не вчити мене – все, що Ви могли сказати мені, Ви вже багато разів сказали іншим учора, та й раніше. Тож не повторюйтеся – Вас уже всі дуже добре зрозуміли.. Йдеться вже не про науку – а про РЕПУТАЦІЮ САЙТУ. Та й Вашу власну – теж. Бо Ви вже опустилися настільки, що скоро будете видавати направлення в божевільні тим людям, які зважуються мати власну думку. Це вже за межею, пане.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 19:55:15 ]
Дякую, Наталко, в тобі більше як за 10 років я ще жодного разу не сумнівався.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-24 19:57:53 ]
Чудово і вас тут ніхто не тримає. Вам і справді після цього краще піти, Наталко.
Ми явно не знайдемо спільної мови. Є інші сайти, більш демократичні.
А якщо говорити про репутації, то і не вам теж говорити про мою репутацію.
До побачення.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 19:55:59 ]
А щодо Наполеонів, то він тут тільки один. І це точно не я!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 19:57:47 ]
Да, маленька новина. Наталка Пасічник уже не може залогінитись на сайті. Коментарі будуть зайвими.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-24 19:59:36 ]
Вам бо ж сказали до побачення, Сергію, щасливо, я цілком щиро бажаю вам усіляких успіхів!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2010-01-25 05:41:10 ]
Це тимчасове явище, Сергію, на ПМ банять на 10 днів. Чомусь пік настає зимою. Мене банили у 2007му 6 лютого. Бан розбиває рожеві окуляри і додає "зубатості".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 20:00:49 ]
Так викиньте мене, візьміть і викиньте з сайту!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Єлизавета Горбачевська (М.К./Л.П.) [ 2010-01-24 20:03:34 ]
Сергію, не робіть цього. Ви - прекрасний поет і розумний чоловік. Не йдіть звідси.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 20:04:38 ]
Мені сказали до побачення. Двічі говорити не доведеться.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-24 20:11:40 ]
Ви тут, Сергію, і справді нині зайві, війни - вони ні до чого. А щодо того, що повинен бути крайній, хто братиме на себе брудні і не брудні роботи, то це вірно, і цей крайній тут я. І якщо потрібно далі розвивати сайт, гармонізувати його роботу, чи втихомирити полум'я міжусобиці, а чи чергового генія, що давно вже за межами вимірів, то будь-ласка, я до таких послуг.

Шановні колеги, ніхто тут нікого насильно не тримає, навіщо скандалити - не подобається командування ресурсом, дружно перейдіть куди-інде. Останнім часом тільки воюємо, навіщо? У мене немає на це часу і відповідних бажань. Досить.
Хто вам заважає організувати альтернативний літературний ресурс і там провадити всі свої вміння в життя, і публікувати там що завгодно і на кого завгодно.

А тут ставимо край альбігойським війнам - тому всім, хто цього не розуміє, "до побачення", приходьте, коли на першому місці у вас буде особистий творчий процес, Поезія, а не боротьба за своє бачення "демократії", ідеального ще ніхто у світі не досягнув, а на "ПМ" цього навіть не обіцяли.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 20:13:34 ]
Будьте певні, пане Ляшкевич, я піду, і це станеться вже просто сьогодні. А мій лист опублікую, де зможу. З Вашими коментарями.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 20:02:12 ]
тільки дайте ж хоч тексти свої знищити спершу.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Єлизавета Горбачевська (М.К./Л.П.) [ 2010-01-24 20:05:52 ]
Сергію, якщо ви маєте вже конкретні враження від цієї людини, то, може, воно того й не варте?
Я захоплююся вашими творами, а знаєте, скільки таких як як?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 20:07:25 ]
Мої твори є на сайті поезія.орг. Прошу ласкаво!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-24 20:23:56 ]
Сергію, ви тільки оцю публікацію не знищуйте, а то остаточні причини і наслідки не будуть зрозумілі читачам.
Якщо ви вирішите повністю закрити сторінку, то я перекину цю вашу спробу в архів.

Мене не хвилює, що ви про мене пишете чи говорите, мене хвилює нормальна, спокійна робоча обстановка на "Майстернях". І, звичайно, можливість ознайомлення авторів із останньою на "Майстернях" вашою публікацією.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 20:28:08 ]
Пане Ляшкевич, свою сторінку я вже очистив. Ця публікація хай залишається, якщо вона Вам цікава. Тільки навіщо ж Ви її прибрали зі стрічки, якщо вважаєте, що читачі повинні мати можливість з нею ознайомитися? Дивна Ваша позиція.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-24 20:41:26 ]
Не прибирав, Сергію, ви просто зняли свої вірші, а разом із ними і оцінки. А система наша опирається на оцінювання. Це і анонсування кращих творів, і стрічки, і рейтинги, і багато чого невидимого. Саме тому, більшість ваших висновків, теж не торкнулося невидимих, але фундаментальних речей.
Спробуйте їх дослідити в інших інституціях.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Рибар (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 20:31:28 ]
Агресія викликає агресію і це закономірно. Тому варто бути від початку тактовнішим у висловлюваннях, навіть, якщо хочете, у критиці. До речі, деколи саме необережна критика є причиною, коли починаючий автор надовго, а то й назавжди замовкає. Не благодарна це справа. Якби зауваження, або пропозиції були запропоновані в більш толерантній формі, то конфлікту не сталося б. Вже багато чого змінено за п’ять років на сайті і буде змінюватись і надалі, але для чого ці революційні настрої, шановні. У кожній справі є мінуси і плюси, але ж плюсів, як на мене тут набагато більше. І слава Богу сайтів багато і кожен з нас може обирати те місце де йому найкомфортніше.
Тут проблеми глобальної не бачу. Проблема є у країні серйозніша. Про це так чомусь не б‘ємося.
Отже, друзі не варто так травмувати душі. Вони у нас такі тендітні і вразливі. Пропоную перемир‘я заради ПОЕЗІЇ.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 20:40:20 ]
А Ви, Тетяно, мабуть, знаєте, де був початок?
На жаль, Сергій Вам відповісти вже не може, бо його теж забанили.
Страусом бути, звісно, приємно і легко. Правда, до того часу, поки хтось сзаду не підбереться. Я теж кілька років на ПМ і знаю, які були час і що робилося гарного, і навіть брала в цьому участь І зараз теж змінюється. Але вже в інший бік від ПОЕЗІЇ, за яку ви так переживаєте.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Рибар (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 20:59:36 ]

Непевно кожен з нас знає, для чого знаходиться тут і зараз. Я – знаю. А тому, найбільше хочеться душевного спокою, а неспокою хіба що творчого, у гарному сенсі. Чого й усім бажаю. І не дай Боже, щоб Львівські Поетичні Майстерні раптом зникли!
Це була би дійсно втрата.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 21:12:35 ]
Так ніхто не хоче, щоб вони зникли! Для того і пропонуються зміни - для вдосконалення, а не для руйнування!
Ось я,наприклад, знайшла декілька конструктивних моментів:
1) вирішити з питанням оцінювання класиків - схоже, що вже робиться
2) вдосоконалити систему оцінювання
3) не затикати рот критиці, не взираючі на постаті, рейтинги і особистих вподобань адміністрації, а керуючись лише творчими здобутками
Є і будуть інші робочі моменти, які варто вирішувати. Але не такими ж енкеведістськими методами


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-24 20:49:08 ]
І справді, так, цікаво, що кожен може сказати - хочу наприклад отак, і що? "отак" відразу не відбувається. :)
Але процес іде - в когось може "ангел-охоронець" плескає в долоні, а тут головний редактор формулює завдання програмістам, вони це завдання згодом уточнюють (паралельно святкуючи і займаючись основною своєю роботою на інших фірмах), і доводять до якоїсь чернеткової моделі. Починаємо запуск новенького, одночасно з'являється купа "глюків" і супутніх проблем із іншими різними функціями...

Словом, може вже цього тижня і зробимо черговий крок вперед. У тому числі вирішивши і всі наші проблеми із найкоректнішим відображенням вічноживих авторів найвищого рівня.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 20:53:50 ]
невже важко було одразу відповісти отак по ділу, а не казати "пішли всі в сад"? До того ж, я кілька разів зверталася з питанням: ну, як там. У відповідь - мовчання, хоча простіше було б просто відповісти.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Фурса (Л.П./М.К.) [ 2010-01-24 20:32:27 ]
Отже, я роблю те, що пообіцяла вище. Оскільки Осока попрощався - я ПРОЩАЮСЯ теж. Дякую всім, хто читав і відгукувався на мої твори, а особливо ж тим - хто їх КРИТИКУВАВ! Це булол для мене дуже корисно - як для автора.
Я таки дечому навчилася на цьому сайті - тож дякую і його керівникові.
Тим, хто залишається, зичу... Втім, не буду. Бо ж сказано - "кожен за себе" (і цю науку від пана Володимира Ляшкевича я таки засвоїла, хоча вона й суперечить відомій істині, яку ніхто не відміняв, - що поета стосується ВСЕ)...
Ні, таки побажаю: тримайтеся - і вчіться поезії, лише... не втрачайте при цьому ЛЮДСЬКЕ ОБЛИЧЧЯ.
А ще - допобачення1 Бо ж справді на цьому сайті світ клином не зайшовся


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2010-01-24 20:36:44 ]
Вітаю, Сергію, світ набагато ширший, ніж вам здається. Усе логічно, як двічі два - ви обжилися, процес залюбування сайтом пройшов і виявилося, що ви стали помічати деякі деталі, видимі й досі, проте не видимі для вашого захопленого ока. Просто світ треба сприймати таким, яким він і є. Я не читала коментарів. Є інші сайти, крім цього. І на них буяє життя. Я публікуюся на гак, севамі та іноді тут. Ласкаво прошу :)
Щодо Поетичних Майстерень, як ресурсу. Відсторонено і об'єктивно - порахуйте кількість авторів, кількість щоденних коментарів і кількість адмінів. Тут є певна кількість редакторів, я не знаю чи є уже комп'ютерний Бог, який доводить до ладу цей сайт. Насправді, те, що ви просите, є доволі важким у виконанні там, за лаштунками сайту. Тому, не думайте, що для ПМ достатньо магічної палички - натис клавішу і усе стало на місця.
Оцінювання творчості, як такої, річ невдячна і зайва. Кожен автор потребує не оцінки, а об'єктивної думки про свій твір. Часто потрібна порада. От я вивісила свій вірш і висітиме він довго і нудно, поки якась добра душа напише на нього пару слів. Навіть моє прохання гострої критики, навряд чи сповниться конкретними зауваженнями щодо фонетики. А я потребую зараз саме порад.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-01-24 21:48:10 ]
"І засурмив другий ангел"... (першим була Чорнява Жінка). а внгелів ще не багато залишилося...

Пане Головний Редакторе, розумію, що я "дуууже слабий іще і як автор, і як критик-аналітик", що я негідний узагалі писати тут щось, що моя думка узагалі не має ніякого значення, що я - один із зграї - сіризна, тупизна, безталання... але я все ж насмілюся сказати. бо по-іншому не можу, бо моя "підла, огидна, брудна" сутність не може мовчати, коли чиниться таке...
Ви грубим способом вигнали Сергія Осоку та ще ряд справді достойних авторів, Ви провокуєте інших, хто не згідний із Вашим поглядом.
із чого все почалося? чи не з Вашого упередженого ставлення до Чорнявої Жінки, потім до пані Залізняк (з іншим забарвленням).
Ви можете обливати лайном всіх, кого забажаєте, Ви ж - НАЙГОЛОВНІШИЙ. але чи зможете ви вночі спокійно спати, чи не гризтиме Вас совість за те, що через своїм суб*єктивним баченням Ви образили багатьох ДОСТОЙНИХ людей.
усвідомлюю, що після цього ви можете заблокувати і мене.
але по-іншому не можу...
бо мораль не дозволяє.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-25 09:35:47 ]
Юначе, ви напевно вважаєте, що і справді Сергію Осоці і іншим можна все, і це "все" - а) можна, б) потрібно, в) корисно - терпіти адміністрації, і це не шкодитиме ні ресурсу, ні іншим авторам? А я ось вважаю інакше. Отже наявне протиріччя. І якщо ви його посилюватимете, то саме оце протиріччя і вимагатиме операційного втручання. Щодо моралі, то візьміть на себе важку працю ознайомитися із поняттям "антисистеми", її проявами, її наслідками. Цей "антисистемний" елемент є у всіх інституціях і спільнотах, але коли він розростається потрібні рішучі дії.
Через інституцію "ПМ" зло не повинно являтися у світ. Я за це особисто і персонально несу відповідальність.
Ви ще юний, і бачите тільки речі поверхневі, і дасть, Бог, бачитимете глибше колись, а до того часу, намагайтесь менше брати участь в колективних діях, як те - у зграйному нападі на тих чи тих авторів, бо людиною так і не станете.
І перед тим, як відповідати, таки прочитайте трохи про "антисистеми".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-01-25 21:31:49 ]
:) та читав я про ваші антисестеми. і Гумільова читав. і не було то для мене "важкою працею" - як Ви сказали.
у мене таке враження, що Ви уже вкотре натякаєте, що я занадто дурний, щоб взагалі знаходитись на сайті. скажіть, будь ласка, це прямим тексом, не ходіть манівцями. буду дуже радий чути Вашу думку.

я знаю, що мені бракує ще життєвого досвіду та потрібних якихось наукових (чи як?)знань. али Ви вкотре повторюєте, що мої дії відповідають психології зграї. але ж ми змушені ставати на ту сторону, яка нам здається правильнішою? чи не так? чи правильніше буде мовчати як останній боягуз? не мати своєї думки?
я віддаю свою шану панові Сергієві, бо бачу в його словах правду, бо вважаю, що з ним поступили грубо, зовсім не по-людськи.
і не маю ніякого бажання посилювати суперечки (Ви ж самі кажете, що моя думка не має ніякої ваги!). для чого мені це?

... а все ж шкода, що пішло так багато талановитих авторів. і це не тільки моя недостойна думка.

а ще хочеться запитати: хто, на вашу думку, у цьому винен?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-27 19:58:17 ]
Поезія залишилася.
Зникають лише міражі.
А ті, що зуміють подорослішати, повернуться - і до Поезії, і до її найвищих критеріїв, у тому числі і в житті, де не талант щось значить, а Добро зроблене, бо талант лише для цього і дається.
Якщо протримаєтесь, Мирославе, в поезії ще хоча би років двадцять, то бачитимете все наскрізь. А нині у вас мудрість юності, якій без потреби оця "наскрізність".

Вам здається, що надто жорстко?
А я думаю, що не надто, Мирославе, - колись би це закінчилося дуелями. А так всі живі, правда?
Містерія наразі закінчилася вельми логічно.
Нова ситуація, що зараз на "Майстернях", більш доброзичлива і дозволеного простору додасться, тому саме зараз і розпочнеться нормальне зростання багатьох авторів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-01-27 21:22:14 ]
Мирославе, Редакція Майстерень права: головне - не талант, а Добро. Тільки от Добро всі розуміють по-своєму.
Яскравих особистостей зазвичай остерігаються, бо вбачають в них загрозу. Їх намагаються або принизити, або, якщо не вдається, їх позбавляються. Таким чином спрацьовує самозахист системи.
Ви і справді ще дуже юний, щоби протистояти їй. Тому просто бережіть те світло і вогонь, які у Вас є, як можна довше.
І пам"ятайте фразу: "Що нас не вбиває, те робить нас сильнішими". Це справді так, повірте старому Лео :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-27 22:03:33 ]
А ось на мою скромну думку - "те, що нас не вбиває (зараз, так?), вбиває нас пізніше". І фізична сила тут ні до чого, так? Ви ж говорите про силу Духу?
Силу, адекватну Святому Духу, що в нас?
То що, питається, намагається нас вбити - зло чи добро?
І невже хтось повірить, що саме зло нас робить сильнішими? :)

Зло, яке тільки і є відсутністю добра, як пітьма - відсутністю світла, як холод - відсутністю тепла!

Думаю, що тільки добро робить нас сильнішими, любов, творчість, осягання Свободи, все інше - не правда.

Тому "Що нас не вбиває, те робить нас сильнішими" - вкрай оманлива формула, для юних досвідом, звичайно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-01-27 23:49:27 ]
Так, Ви знову праві: сила фізична нічого не варта без сили Духу. І знову праві лише частково :)
У цій фразі я скромно вбачаю більш широкий зміст. Не будь-які обставини є злом, принаймні намірним, так? Скоріше, вони є випробуванням. Наприклад, закалювання немовлят під холодною водою однім може вважатися ледь не вбиством (злом), а інші скажуть, що це добро (бо доведено, що так організм лише загартовується). Ми всі - немовляти перед Долею, а тому досить складно іноді розрізнити кольори того, що нас або вбиває, або робить нас сильнішими.
Зло і Добро - це не антоніми, так само як Світло - це не відсутність Темряви.
Сильнішими, на мою скромну думку, нас робить здатність зрозуміти ЩО САМЕ є Добром, а що ним не є, а тільки хоче ним здаватися.
Тому фраза "Що нас не вбиває, те робить нас сильнішими" не оманлива, а мудра.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-28 10:46:02 ]
Не потрібно так ускладнювати, пане Лео, а то наче пробуєте приховати, замість висвітлити?
Приклад? Я звожу до основного - до Духу особистості у порівнянні із Духом Святим, що в нас, ви ж "розширюєте" (!!!!) в напрямку фізичної сили. А цей шлях тупиковий, і є, зрозуміло, лише звуженням, бо не розміром фізичної сили нам дано послугуватися в Божественних цілях, і не розміром фізичної сили продовжується і наповнюється наше життя, а, власне, розміром Духу нашого, який патронується Духом Святим.
Не добрий Дух є тлінним, а будь-яке тіло, чи не так?

Тому скажіть, Лео, який саме варіант ви маєте на увазі:
а)"Те, що нас не вбиває (остаточно своєю дією), те робить нас сильнішими"
б) "Те, що нас не вбиває (а навпаки - цілюще діє, впливає), те робить нас сильнішими"
І сильнішими духовно чи фізично? Якщо духовно, то чи в злагоді із Духом святим, який у нас присутній?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-01-28 14:10:11 ]
Давайте, пане опоненте, відділимо "мух від котлет", бо у мене складається враження, що ми з Вами ломимося у відчинені двері :) Наскільки я розумію, наші розбіжності стосуються лише першої частини, а саме: "що ж нас вбиває", оскільки друга не викликає сумніву - звісно, робить нас сильнішими духовно.

Вам має бути відомим, що білий колір - це не відсутність кольорів, а результат їхнього змішування. Повертаючись до категорій Добра і Зла, можна провести аналогію, що обидві вони є цілим спектром кольорів і віддінків. Наводячи приклад з немовлятами, я намагався проілюструвати тільки відносність оцінки зла і добра. До того ж, іноді саме фізичні випробування роблять сильнішими дух (згадайте президента Рузвельта).
Якщо ж відволіктись від "брєнних тіл", думаю, яскравим прикладом може стати розправа з Бродським. З точки зору Системи, вона (система) робила добро (принцип самозбереженості), вишвирюючи поета з країни. Але ж знаємо, що це не так, правда? Це знов до відносності оцінок.
Тому, як на мене, ви дещо спрощуєте трактування тієї ключової фрази. "Те, що нас не вбиває" - це випробування. Ви візьмете на себе відвагу назвати їх однозначним злом? Але ж вони нам нащось даються? Може, якраз для загартовування Духу?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-29 13:05:00 ]
Беру сміливість :)
У дійстві "вбиває" - зло.
І зло аж ніяк не є спектром кольорів, а лише відсутністю Добра, Добротності, якщо хочете.
Та й поняття Зла, стосується, як на мене, лише людського виміру, недосконалості нашої, а не Вищих сфер. Тому, ми можемо дати цьому раду.
Подеколи навіть і зобов'язані це робити.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-01-29 18:24:53 ]
Мабуть, краще припинити сперчатися про речі, де ніхто не володіє істиною :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Левандівський (Л.П./Л.П.) [ 2010-02-01 16:46:07 ]
Шкода і прикро, що цей сайт втратив Осоку!!!
Невже не можна було якось конструктивніше, без цих помахів шаблюкою!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2010-09-11 18:05:24 ]
ніхто і ніщо незникоме у нашому світі - матерія переходить у інший стан ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Чаєчка (Л.П./Л.П.) [ 2013-07-07 02:39:58 ]
Не втратив! Не забувайте, що автор може зареєструватись під іншим іменем :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-09-11 15:34:54 ]
Осока ти моя, осока... Не косив я тебе цілий рік :) З цікавістю ознайомилась)) З баченням явища критики погодилась і взяла собі в інфу у профіль.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
В'ячеслав Шестопалов (М.К./Л.П.) [ 2011-11-11 20:33:24 ]
Осоки бракує на ПМ.

Хто осоку чіпає, сам об осоку ріжеться.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Грицько Зудука (Л.П./Л.П.) [ 2013-03-13 12:57:08 ]
Артюр Рембо мав не так давно "четвірку", зараз дотягнув до 5-ти. Натомість я краєм вуха чув, що "Самотня Птаха" - веселий експеримент, де була викладена найбездарніша "поезія", зі збереженням усієї тупості і шаблонності. Рейтинг "Майстерень" - 5.08. Що наштовхує на певні роздуми...