ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Віктор Кучерук
2024.11.22 04:59
Одною міркою не міряй
І не порівнюй голос ліри
Своєї з блиском та красою
Гучною творчості чужої.
Як неоднакове звучання
Смеркання, темені, світання, –
Отак і лір несхожі співи,
Сюжети, образи, мотиви.

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці

Іван Потьомкін
2024.11.20 13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Кай Хробаковськи
2024.11.19

Ля Дмитро Дмитро
2024.11.16

Владислав Аверьян
2024.11.11

Соловейко Чубук
2024.11.02

Незнайка НаМісяці
2024.11.01

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Василь Світлий (1968) / Вірші

  Воспоминание о Любви.

Послушай, послушай, послушай…
Рассказ мой о давней вине.
Послушай, однажды, послушай
Любовь приходила ко мне.

Знаешь, а ведь мне твердили,
Будто, о тебе всё сказки.
Будто нет тебя в помине,
И что ждать любви напрасно.

Годы, годы всё кружили.
Днями, днями осыпали.
Мы же были всё такими,
Словно нас не разлучали.

Как-то ты мне раз приснилась.
Правда без лица в вуали.
Как-то вдруг всё изменилось
И вот я теперь в печали.

Знаешь, мне так одиноко.
Дальше быть как мне – не знаю.
Жизнь так от меня далёка.
Я так о тебе скучаю.

Знаешь, а ведь мне твердили,
Будто, о тебе всё сказки.
Будто нет тебя в помине,
И что ждать любви напрасно.


2011

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



Найвища оцінка Костянтин Мордатенко 5.5 Любитель поезії / Любитель поезії
Найнижча оцінка Редакція Майстерень 4.5 Любитель поезії / Майстер-клас

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-02-04 15:59:34
Переглядів сторінки твору 16217
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.324 / 5  (4.886 / 5.47)
* Рейтинг "Майстерень" 3.804 / 4.5  (4.709 / 5.39)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.721
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми Поезія Романтизму і Сентименталізму
Автор востаннє на сайті 2018.04.09 14:31
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Лахоцька (Л.П./М.К.) [ 2011-02-04 16:58:17 ]
"Мы же
были все такими,
Словно
нас не разлучали" - очень светло сказано, сердце откликнулось.
А взгляните, может лучше сказать "без лица в вуали", потому что "у вуали" воспринимается как "возле вуали"
Искренне – О.Л.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-02-04 21:58:46 ]
Дякую, Олю, за світлий коментар.
Маєте рацію. Так сприймається краще.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Мордатенко (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-04 21:19:31 ]
"Знаешь,
мне так одиноко." - надзвичайно! Чесно!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-02-04 22:18:06 ]
Приємно - взаємно. Надзвичайно. Щиро.
Дякую, Костянтине, за плече підтримки.

З повагою ВС.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Ріхтер (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-04 21:29:15 ]
гарно!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-02-04 22:19:23 ]
Дякую, Тетяно.
Радий вітати Вас на моїй сторінці.

ВС.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-02-04 22:15:12 ]
Не розумію реакції Редакції Майстерень. Можливо, що це і ознака порядності штовхати низькою оцінкою в спину (без жодних пояснень). Залишається лише здогадуватися чим так дошкулив цей вірш... (На цей раз, про ПМ тут нічого не згадувалося). Може, в ньому бракує сексуальності і пристрасті. Чи просто - попав в немилість. І по чому краще стусонути, як не по творах автора. Якщо так, то і нехай.

Як там у Ігоря Талькова:

"Говорят, я крамольный поэт, пусть говорят, Бог им судья.
Придут времена, и подует освежающий бриз, и оценят наш сегодняшний риск
Наши друзья, наши друзья".

А поки редакція Майстерень відмовчується. Ось здається вже і вони.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталія Крісман (Л.П./М.К.) [ 2011-02-04 22:55:40 ]
Не слід боятися такої реакції, гірше - її відсутність, а так вірш не залишив байдужим і викликав у кожного свої ( не завжди позитивні) асоціації, це зовсім не Ваша провина. Раджу до цього віднестися по-філософськи!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-02-04 23:09:12 ]
Дякую, Наталю !
Ваші роздуми, як і поради цілком слушні. Стерплю і перейду босоніж і через цю стерню невдач і успіхів.
Загартуюсь смиренням вітру і спокоєм води.
Тим більше, коли поруч є такі друзі.

Щиро дякую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталія Крісман (Л.П./М.К.) [ 2011-02-04 23:17:31 ]
Сумна реальність знов Тебе вколола
Своїм колючим поглядом у душу,
Знов за добро і правду платять болем,
Та ти, як завше, все стерпіти мусиш!
Усе, що нам дається - зле і добре,
Приймати маєш Ти, як неминуче.
І знай – лиш серце чисте та хоробре
Здолати зможе всі життєві кручі!




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-02-04 23:24:34 ]
У грудях ніби подих застрягає,
А серце вістрям кіл тупий проб’є.
Це знову одинокість огортає,
І знову хтось напій цей подає.
Напій терпкий, з кровавою піною,
І смак його нестерпний і важкий.
Незрозумілий відчай з гіркотою,
І дика біль, і жах наднелюдський.
І хочеться відкинути рукою,
І хочеться втікати у світи.
Та світ стає суцільною стіною.
І на губах напій цей розтає.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталія Крісман (Л.П./М.К.) [ 2011-02-04 23:26:27 ]
Погляд мав бути "мерзенним", а чомусь написалось "колючим" і вийшло наче "масло масляне", та Ви, сподіваюсь, все і так вірно зрозуміли...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталія Крісман (Л.П./М.К.) [ 2011-02-04 23:30:00 ]
Коли світ жорстокий так боляче ранить у груди
Й здається безвихідь, не можеш нещастя здолати,
Ти вір, що новий день до Тебе привітнішим буде
І завтра зумієш вершини життєві здолати,
А ще ворогів Ти поставиш усіх на коліна,
Бо Ти - духом сильний, а що головніше – Людина!
Вір – сонечко з неба промінчик тепла посилає,
Він світить й для Тебе, самотність Твою проганяє!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-02-04 23:32:57 ]
Розпач і біль - два супутники вірні
На роздоріжжі і в самоті.
Десь розгубилися друзі і рідні,
І одиноко в краю цім мені.
Я би і втік, куди бігти - не знаю,
Я би і вмер, але жити - ще час.
А тому мучаюсь, каюсь, караюсь,
Доки надії вогник не згас.

Груди мої вогонь обпікає,
Обруч стальний міцно голову стис.
Хто я такий? І чого тут шукаю?
Чому до світу я цього не звик?
Я тут чужий, і мене не приймають,
Все відбувається, ніби вві сні,
Але я вірю, що щось-таки маю,
Що не дозволить зламатись мені.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2011-02-04 23:36:08 ]
Хіба не очевидно, що вірш написаний не зовсім російською мовою? Та й ритмізація на "3"? До чого тут щось інше?
Пане Василю, вам напевно десятки разів зауважували вже тут, що ритм у вас постійно збивається. Що не гарно допускати збіги приголосних там, де це легко уникнути.

Зрештою тут Майстерні, і тих, хто не править свої тексти, не працює над ними, сварять.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-02-04 23:47:16 ]
Звісно, що вірш написано китайськими ієрогліфами з єврейським акцентом.
Так, Володимире! Мені вже тут десятки раз ввічливо натякають, що чванитися тут можна лише спокусливою строфою, вишуканою римою, і ритмом зі світом в ногу.
І куди вже нам смертним до розуміння збігу приголосних, діє-форм і т.д.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталія Крісман (Л.П./М.К.) [ 2011-02-04 23:40:39 ]
Втікаєш від міста шаленого ритмів,
Від правил, умовностей і алгоритмів,
Від натовпу злого, що лють продукує,
Душевних сліпців, що не бачать й не чують.
Втікаєш від підлих людей, що навколо,
Яким насолода – завдати лиш болю,
І тільки за те, що ти ІНШИЙ - готові
Напитись твоєї ще теплої крові...
Втікаєш від гамору вулиць нечистих,
Що тільки по святах помпезно-врочисті,
Від тисяч очей, що ненавистю світять
Лишень на догоду облудному світу.
Від тих, хто могили розриті лишає,
Хто ближнього свого за ворога має.
Від зрад і лукавства жорстокого світу
До скону втікатимеш несамовито!...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-02-04 23:49:51 ]
Десь там в синім океані,
На дні неба голубім,
Пливе човен у вигнанні,
Човен трьох моїх вітрил.
Одна - то світи незнанні,
А дві - крила золоті,
А три - мої невблаганні.
Це ти - острів моїх мрій.
Це ти - острів мій незнаний,
Це ти - в хвилях самоти,
Це ти - берег із омани,
Це ти - друже, назавжди.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталія Крісман (Л.П./М.К.) [ 2011-02-05 00:15:41 ]
У світах самоти ми, мабуть, не одні –
Раптом хтось добре слово промовить мені,
Хтось пришле гарну звістку з далеких світів
І розвіє мій смуток, що в серце забрів.
Хтось молитву промовить за душу мою,
Щоби дух мій зміцнився в нелегкім бою,
А як ворог на мене піде із мечем –
В мить останню хтось завжди підставить плече...
Хоч тернисті дороги ведуть крізь життя –
Свою душу лиш вірою зцілюю я,
А ще - Друга словами, що сум прожене
І життя моє світлом осяє земне!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-02-05 00:25:46 ]
Не залишаймо все як є,
Напризволяще не кидаймо,
А на оновленій землі
Борімося й перемагаймо.
Ще не досягнуто мети,
Брехні не вирвано коріння.
І хто це зробить, як не ми?
Хто має це синівське вміння?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2011-02-05 00:23:25 ]
Російська мова, шановний пане Вікторе, це і певні правила і традиції, яких потрібно дотримуватися.
Якщо ви вважаєте, що оцінка від адміністрації ПМ явно занижена, то виставте свого вірша на будь-якому російському сайті і запропонуйте народу знайти недоліки. Я не є аж таким фахівцем російської філології, але близько 10 недоліків мені в очі потрапили.
Мені аж страшно, невже ви готові такі сирі вірші друкувати книжкою?
Але ж і проблема наразі в тому, що адміністрації вкрай неприємно, коли такі сирі вірші потрапляють на головні наші сторінки.
Тож або ви серйозніше будете ставитися до публікацій у нас, або ж адміністрація ставитиме вам низькі оцінки. :(

І найцікавіше, є постійне відчуття, що ви можете, але не особливо прагнете покращень... Бо більшість помилок досить стандартні, і повторюються від публікації до публікації... :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталія Крісман (Л.П./М.К.) [ 2011-02-05 00:27:09 ]
ДРУЗІ, ДАВАЙТЕ ЖИТИ МИРНО !!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-02-05 00:39:40 ]
Це цілком мирна, нічна дискусія, пані Наталю.
Добродій Володимир, користуючись своїм високим адміністративним становищем, виливає свою зболену душу, від моїх сирих творів. Абзац.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2011-02-05 01:07:28 ]
Не вас, пане Василю, ганять за якість того, що з'являється на головних сторінках нашого видання, тому з кожним, хто не покращує якість своїх публікацій проводимо виховну роботу.

До речі, не я почав оцю суперечку, а саме ви першим своїм коментарем, щодо отриманої від адміністрації оцінки.
Ось ваші слова "Не розумію реакції Редакції Майстерень. Можливо, що це і ознака порядності штовхати низькою оцінкою в спину (без жодних пояснень). Залишається лише здогадуватися чим так дошкулив цей вірш... (На цей раз, про ПМ тут нічого не згадувалося). Може, в ньому бракує сексуальності і пристрасті. Чи просто - попав в немилість. І по чому краще стусонути, як не по творах автора. Якщо так, то і нехай..."

Тож саме цим коментарем, ви нагадали, що написали і про ПМ, буцімто тут аж так все погано, але ж погане, виходить, продукуєте і саме ви?
Це ж ваше, то ж чому ви дивуєтесь, що я не проявляю до різного "фе" пошани?

"На стОрінках Пе-еМе
У пошані всяке фЕ:
Перекручений рядок
Геп завихреність думок..."

Як бачите, намагаємось виправляти зауважені вами недоліки...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-02-05 01:10:41 ]
До речі, тут я майже зберіг ритм. Можна про це згадати:(07) \"На стОрінках Пе-еМе
(07) У пошані всяке фЕ:
(07) Перекручений рядок
(07) Геп завихреність думок.
(07) Де є проза, де вірші ? –
(07) Все змішалось в голові.
(07) Рима, звісно, не складна,
(07) Тут вважається «фігня».
(07) А бездушна тріскотня
(07) Видається за дива.
(07) Секс зірвався із пера
(07) І ганя в куток з кутка.
(07) А легке мичання муз
(07) Перевершив світський туз.
(07) В підменю коментарі
(07) Речі кепські і брудні
(08) Тут «освячують» щоденно
(08) І оцінюють натхненно.
(07) Ну не все ж, що гавкне пес
(07) Слід здіймати до небес.
(07) Ще б багато написав
(07) Але писалку пом’яв.
(07) Думи виклав на папір
(07) Лже-поет Василь-вампір.\"


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-02-05 00:36:51 ]
Пане Володимире, де ви бачите тут Вікторів. Як кажуть, не святі горщики ліплять. Хтось помиляється в високім, у споконвічних правилах і традиціях, хтось в елементарнім - назві імен. Кожному своє. Хто тут не без гріха ? Ви так добре завчили мої "сирі вірші" , що забули, як мене звати.
Але давайте по-суті. Ви лякаєте мене низькими оцінками. Але даруйте, я не належу до категорії тих "хоробрих" горобців, які Ви описуєте у своїй смачно пригорілій поезії. Ви закликаєте мене вдаритися об греблю буквоїдства і літературного фарасейства, а ні - бич низьких оцінок. Хай так. Мова йшла про інше, якщо виставляєте оцінки то вже, будьте ласкаві, аргументуйте їх. Тризіркова крапка.(не люблю довгих коментарів)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2011-02-05 00:56:37 ]
Перепрошую, пане Василю, ви і справді не Віктор, але не потрібно вам себе аж так до високого мистецтва чіпляти, вам потрібно починати з найдрібнішого, з азів, - з необов'язкових збігів приголосних, з традиційної втрати ритму, з якості поетичної мови.
Ще раз зауважу, що можете, але не завжди хочете.
І якщо. наприклад, Юрій Антонов може собі дозволити в пісні співати "для меня нет тебя прекрасней", то ви ж не пісню співаєте, а поетичний тест високого гатунку намагаєтесь створити?
Не кажу про сенсову якість перших строф, маєте право і на безсенсовість, але ж це повна катастрофа:
"Как-то
ты мне приснилась.
Правда
без лица в вуали.
Как-то
вдруг всё изменилось
И вот
я теперь в печали."

Тут, навіть, не зважаючи і на явно усвідомлену автором втрату ритму (для чого не помітно видимих виправдань), стільки всього іншого, що нормальний пародист міг написати б цілу поему.
Навіщо ви таке публікуєте?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-02-05 01:02:05 ]
Володимире, цей твір був написаний ще в 90-тих (до речі, як пісня). ПМ і для того, щоб тут можна було чомусь повчитися, перейняти чиїсь досвід, відчути плече підтримки. Поки-що, зустрічаю на своєму шляху одні докори і невдоволення. вибачте, за надмірну емоційність.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-02-05 01:07:59 ]
до речі:
(07) Как-то ты мне раз приснилась.
(08) Правда без лица в вуали.
(07) Как-то вдруг всё изменилось
(08) И вот я теперь в печали.

Раз - опущено. Дякую, тут виправлюся.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-02-05 02:27:29 ]
Ось перевірка розміру ( перший раз виставив українську мову):
(08) Как-то ты мне раз приснилась.
(08) Правда без лица в вуали.
(08) Как-то вдруг всё изменилось
(08) И вот я теперь в печали.

Хто ж тут помиляється, Володимире.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-02-05 00:57:32 ]
Володимире, коли завершити ревізію моїх творів, поверніться на сторінку "Воспоминание о Любви", щоб ми змогли поговорити, коли вже, не як поет з поетом, то хоча б чоловік з чоловіком.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2011-02-05 01:16:44 ]
У світі, думаю, дуже мало справжніх поетів, - ми вчимося і пробуємо перевершити себе учорашніх. Тому називати себе поетами було би моветоном, особливо, коли стільки нам ще потрібно зробити... :)

Отже, пане Василю, не потрібно дутися, коли вам хочуть допомогти, а не сміються, як К.Мордатенко, ставлячи вам найвищу можливу оцінку саме за оцей твір.
Ви говорите про несмак, про чорт-знає що на ПМ, тож я вам про це кажу, з цим і пробуємо навести лад...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-02-05 01:28:59 ]
Володимире, а де наш з вами конструктивізм? Подивіться скільки перепсували паперу, і випустили в повітря емоцій, щоб в результати я повернув опущений у вірші склад "раз". Я завжди прислуховуюся до порад, але для чого такий радикалізм, що ви вже поспішили для мене закрити доступ своєї сторінки. І не треба все зводити до однієї форми, є ще зміст. Вірш про ПМ - неприємний момент для усіх нас. Але це не вся тематики моїх віршів. про інші ви ввічливо змовчуєте. Даруйте але зараз ви вишукуєте "заскалку" не бажаючи бачити "колоди", поезія знекровлюється розпустою, чванством, пустодзвоном.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2011-02-05 01:36:04 ]
Пане Василе, побачила Ваш текс ще вдень та, нажаль, не могла відгукнутися. Попри все, що я читала вище, все ж редакції має сенс. Думаю справа не лише у написанні віршованого твору, а й у змісті.
Конкретні критичні зауваження примусять Вас просто переписати текст і не думати самому, не читати відповідну навчальну літературу, класиків. У мене була схожа ситуація, і зараз я вдячна, що так було. Не ображайтеся, попрацюйте над текстами, бо коменти тлінні, а поезія вічна. Що ж до того, що ви хотіли прояснити віршем - мені близьке. Але, його треба взяти і переписати наново.... Удачі Вам.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-02-05 01:47:17 ]
Зауваг прийняв. Правду кажете, що "коменти тлінні, а поезія вічна". Але вірш (хоча і давній) писався серцем. Тепер вимагає хірургічного втручання розуму. Не знаю чи це "середнє арифметичне" прикрасить сторінки ПМ. Причина напевно в іншому. Бачу, що моя тут присутність недоречна, завдає клопоту розміреному життю жителів ПМ.
Дякую за щирість, Юліє. Подумаю і прийму рішення, поки за мене це не зробили...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2011-02-05 02:36:49 ]
)Вам треба удосконалюватися - тоді ПМ -найкращий сайт для цього. Вам треба спілкування, похвал , оцінок - тоді можна обрати щось просіше. "Давайте разом віршувать" Не факт , що і там , і там Ви можете отримати конфлікт. До того ж суукрліт інтенсивно розвивається! Ми маємо радіти тому. Коли поряд з тобою молоді, сучасні письменники, поети( якими б не було їх ставлення напочатку Вашого приходи), ти сам молодієш і удосконалюєшся віршем.)Нема поетів, які пишуть не серцем. Та й чи поети... Інколи віку для цього замало. Рано Ви здаєтеся, пане Василе! Подумайте яка Ваша мета, і тоді вирішуйте! До речі , я трохи переробила Ваш вірш, але все ж краще зробити Вам.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-02-06 22:27:22 ]
Все це я добре розумію пані Юліє. Потреба вдосконалюватися - насущна потреба кожної творчої людини. Застій = катастрофі. І кращого сайту для цього ніж ПМ, поки що не зустрічав. Це творча кузня для усіх тих, хто по-справжньому береться за це ремесло - творити. Тут вчишся і як робити, і що робити не слід. Можливо, що не варто було мені сюди вриватися через вікно і робити скільки галасу... але надто довго довелося чекати біля парадних дверей. Видно, кожному своє. Звісно, що після охолодження від емоційного перегріву, дивлюсь на все це інакше. Безперечно, що добродій Володимир має рацію в тому, що поезія має бути високого ґатунку. А всі ці диспути, суперечки, протистояння мають сенс лише тоді, коли в кінцевому рахунку виграє спільна справа. З огляду на це, може, цей прочухан служитиме для мене добрим уроком.
(Хотілося дуже побачити Ваш варіант. Щоб знати в якому напрямку рухатися. Чи не могли б скинути на електронну адресу ? Маю гарну пропозицію ).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2011-02-05 02:46:21 ]
Малося наувазі " пишуть серцем" усі і старші і молоді.")


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-02-06 22:42:02 ]
Так. Мені тут довелося зустріти і поспілкуватися з багатьма "сердечниками" , майстрами від Бога. Це і В'ячеслав Чорногуз, Василь Кузан, Іван Гентош ... Незабутні враження. Але... зараз мушу піти на заслужений відпочинок. Усамітнитися. Зализати рани, набратися сил і з новими емоційним піднесенням взятися за справу.

Як це написано у Василя Симоненка:
"Одійдіте, недруги лукаві!
Друзі зачекайте на путі!
Маю я святе синівське право
З матірю побуть на самоті."

Ще раз Вам дякую, щиро. Даруйте, коли щось не так. Всі ми люди...
До зустрічі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-06 23:06:48 ]
Усамітнення - справа корисна, Васю. До зустрічі )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-02-06 23:16:18 ]
Дякую, моя Мріє. Бачу, що усі друзі зібралися.
Відвоював своє На димбель зібрався. А там побачимо...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-05 23:18:38 ]
щось Вас дуже закидали. може варто трохи поіронізувати, бо відбиватися, я бачу, аргументів не вистачає, а "гавкати" - це не вихід.

а мені сподобалось)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-02-06 23:10:23 ]
Оксанко! Радий тебе бачити.
Забарилася, як завше, невчасно...
Тут був не просто лай, битва. Битва двох титанів біля підніжжя ПМ :).
Битва без переможців і переможених, битва без здобутків, лише з втратами. Удари навзаєм, по сокровенному. Даруй, тут вже не до іронії.

Оксанко, привчай себе бачити духовну суть речей.
Тоді б почула не "гавкання", а крик, що роздер небеса. побачила,
як ...
сполохані янголи звились
І блиснула в небі війна.
як...
янголи бились і бились
і лють їх велика була
як потім...
насуплено мовчки стояли
стискаючи ручки меча.
як...
світилося сонечко тихо
в дрімоті солодкого дня
як
чаша лежала розбита
долонею лютою зла.

Ти моє "альфа" і "омега". Перша з ким довелось зустрітися на ПМ і остання, кому пишу цей комент.
Бувай. Не сумуй. Чекай.
Як тільки блисне перший весняний промінчик...Явлюся...

Подихом вітру до тебе прилину,
Ласкою співу пташини зігрію,
Смутком далекого світла овію,
Теплою хвилею ніжності вкрию.








Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-02-06 23:19:28 ]
А як на мене, ми, чоловіки, повинні вміти долати тимчасові труднощі, шрами повинні прикрашати нас, чи не так?
Потрібно йти далі, вгору, де нас очікує все те, чого ми досягнемо. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-03-04 23:42:40 ]
Ніяк мені на цю творчу гору не піднятися.
Тільки сьогодні повернувся, а вже з Вами поспів поглядами зіштовхнутися. Залишається сподіватися, що всі ці труднощі взаємних непорозумінь тимчасові, а справжні товариські стосунки ще попереду.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2011-02-06 23:27:26 ]
Це було б дуже просто: піти. Чоловік ти чи жінка , як на мій погляд, - це неосновне. Є люди переможці, а є ті , хто при найменшому неполадку обирає сховатися в панцир, і відсижуватися там. ) Ран Ви, Василе, не бачили! Це я вам говорю, впевнена у собі , красива і молода жінка.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-03-04 23:38:10 ]
Бачити Юліє, посидів в панциру самотності, переніс морози одинокості, і... повернувся, щоб привітати молоду і вродливу жінку зі святом Весни. Усіх Вам благ і весняного творчого сонечка. Хай Вам щастить.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-06 23:56:58 ]
Вітаю, Василю! Ще не встиг прочитати твір і коменти, тільки появився, А тут такі перипетії! Тому хотів би привести слова Ліни Костенко: "Не бійтеся, коли про вас говорять, лякайтеся, коли про вас мовчать". Розумієш, Василю, це нормально, не гарячкуй. Повір, це нормальний процес.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-03-04 23:33:30 ]
Щиро дякую, Іване, за плече підтримки. Розумом розумів це ще тоді, а ось серце підказувало, що відступитися, щоб повернутися теж нормальний вихід з даної ситуації.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Дениско (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-07 20:52:39 ]
Колись Семюел Джонсон сказав: "Добро і зло Вічності однаково заважкі для крил дотепності". Василю! Мені буде не вистачати Вашої дотепності і доброзичливості на сторінках ПМ. Повертайтесь!.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-03-04 23:29:54 ]
Василю, повернувся. Знову тішитиму усіх своєю дотепністю.

Щиро дякую за теплі відвідини.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Трубкін (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-23 18:12:39 ]
Вітаю з святом воїнів!
Здоро"я міцного, кохання - шаленого, долі - яку оберете.
З повагою Саша.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-03-04 23:27:52 ]
Навзаєм, Олександре. Шкода, що тепер, після короткої відпустки, вже не можу завітати на вашу сторінку. Може все таки відкриєте вікна і двері, якщо не для оцінювання, то хоча б для спілкування ?