ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Євген Федчук
2024.06.02 12:34
Покарав Господь людину за гріхи потопом,
Думав, що гріховну тягу тим потопом втопить.
Та куди там. Розплодились, знову розжилися
І за гріхи, беззаконня знову узялися.
Геть забули і про Бога, й про його завіти,
Бо ж хотілося на світі людям легко жити.

Іван Потьомкін
2024.06.02 10:49
Півник заспівав в Єрусалимі,
І на вранішній отой тоненький спів
В пам’яті закукурікали півні понад Супоєм
У далекому тепер, як і літа, Яготині.
Не ідеї нас єднають з материнським краєм,
Не герої на баскім коні,
А сумне «кру-кру», неспішний постук дя

Віктор Кучерук
2024.06.02 05:18
Молодецька бравада
І постава струнка
Залишились позаду,
Як і сила в руках.
Поховала їх старість,
Але, бачу, зате,
Що з’явилася скнарість
І зневіра росте.

Ілахім Поет
2024.06.02 00:43
Ці очі кольору горіха
І губи з присмаком гріха -
Моя єдина в світі втіха.
Хай кажуть, що у ній пиха,
Що легковажна егоїстка.
Що бути з нею – то дурня.
І треба розгубити мізки,
Щоб так терзатися щодня.

Артур Курдіновський
2024.06.02 00:34
Натхненно чекаючи світлого літа
Удвох, саме так, як в часи стародавні,
Життя розпочавши, чому б не сидіти
На парковій лавці у травні?

Тримавшись за руки, плекати надію...
Коли ледь за двадцять - це дуже можливо!
Ось сонце за обрієм вже червоніє...

Борис Костиря
2024.06.01 22:45
В пустелі на порепаній землі
Іду спокійно і шукаю смислів,
Яких не знайдеш у густій ріллі.
Шалена спека розтопила мислі.

У цій пустелі у самотині
Чи станеш ти іще одним пророком,
Який розтане десь у далині,

Леся Горова
2024.06.01 22:01
В слова раніш банальні "до" і "після"
Вернувся зразу початковий зміст,
Як тільки дикий смерч війни пронісся
Над сивим ранком зціпенілих міст .

У "до" залишив кожен того ранку
Все надбання раніш прожитих літ-
Хто захід свій, хто щемну мить с

Козак Дума
2024.06.01 20:41
Лишити нині владу казнокраду –
оте не гірше за оксюморон
чи дати вдруге шанс тому, хто зрадив,
або убивці ще один патрон?

Ісая Мирянин
2024.06.01 15:03
Коли життя земного половину
Спокійно перетнув я без турбот,
Зустрів раптово знижечку на ціну

Рашистського я джерела скорбот –
То пряник був із яблучним начинням,
Якого разом кинув я у рот.

Юрій Гундарєв
2024.06.01 09:22
Візьму абетку - літер країна.
Які - головні? Які - командири?
Звичайно, У - моя Україна.
Звичайно, М - буква Мами і Миру.

БЕТ

Знову лунає сирени набат -

Віктор Кучерук
2024.06.01 05:23
Душа закохана світліє
І молодіє від надій,
Що не пустими будуть мрії
В незмінній вірності своїй.
Вони, рожеві та блакитні,
Хмільні й цілющі, як бальзам, -
Тебе охоплюють помітно
Своїм гарячим почуттям.

Артур Курдіновський
2024.06.01 00:17
Прошу тебе! Не помирай!" -
Слова відверті та безцінні,
Коли здається, що каміння
Востаннє вкрило небокрай.

Красива рятівна надіє,
Прошу тебе! Не помирай!
І не потрібен вогнеграй -

Ілахім Поет
2024.06.01 00:04
Формула щастя в теперішнім світі проста.
Гроші-товар… І з коханням щось схоже, як звісно.
Так, особистого ніц, але це не біда.
Бізнес, дівчатка і хлопчики, все тільки бізнес.
В щире кохання повірять хіба в дитсадку.
То є казки, актуальні, можливо, в

Влад Лиманець
2024.05.31 18:18
губи всихають
рельєфом скелястих гір
на шкірі рожевій
подих сплітається
з рухами грудної клітини
сльози-кришталь
стікають у море
мандрівниця в тісноті

Світлана Пирогова
2024.05.31 10:49
Червня полуничний смак цілує сонце,
Ллються пахощі меліси, м*яти.
І малини аромати у долонях,
Трави поглядом небес прим*яті.

Подих літа із спекотної Трезени,
І думки у нас тепер синхронні,
Бо закоханість ураз біжить по венах,

Володимир Каразуб
2024.05.31 09:13
Обмовитись словом; не більше рукостискань.

Найкраще не знати, ні хто він, ні звідки, ні пристань

З якої відправилось слово у море зітхань
Піднявши вітрило з малюнком сліпучого сонця.

Найкраще не знати яким він насправді був.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ісая Мирянин
2024.05.20

Ігор Прозорий
2024.05.17

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Маркуш Серкванчук
2024.04.10






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Евгений Волжанский / Вірші

 Маяк

И если за скорость света не ждешь спасибо,
то общего, может, небытия броня
ценит попытки ее превращенья в сито
и за отверстие поблагодарит меня.

Иосиф Бродский.

...
перейти до тексту твору




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Дата публікації 2010-12-17 19:09:25
Переглядів сторінки твору 4593
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (4.533 / 5.6)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.353 / 5.6)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.701
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2014.11.15 03:14
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Луцкова (Л.П./М.К.) [ 2010-12-17 23:58:59 ]
Ну-с, на балкон сходила. Покурила. Моргнула всем телом. Но так и не поняла, где у нее два О...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-12-18 17:32:06 ]
Світлана, мабуть шось не те курила ;)))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Евгений Волжанский (М.К./М.К.) [ 2010-12-18 00:08:08 ]
Это как, совсем не поняли?
Во-первых, в самом слове полночь, во-вторых, в её образе на часах, в-третьих - и это по логике главное - кислород, обеспечивающий горение.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Луцкова (Л.П./М.К.) [ 2010-12-18 00:13:51 ]
Как стыдно, как мне стыдно!.. Теперь - хоть в кОлОдец...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Евгений Волжанский (М.К./М.К.) [ 2010-12-18 00:18:41 ]
Не превратиться б только в холодец,
В такую полночь прыгнув в колодЕц...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Фігляр Шико (Л.П./Л.П.) [ 2010-12-18 13:03:47 ]
От розумію, що навчаєтесь у Бродського, Маяковського. Але ж так відверто писати "під них" якось не кошерно) Як пародія на Йосю - може бути, як самостійний твір - дурня.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Евгений Волжанский (М.К./М.К.) [ 2010-12-18 13:22:58 ]
Очевидно, вы не очень-то знакомы с творчеством Бродского. Не думаю, что он бы когда-нибудь написал так. А то, что моё мировоззрение, по-видимому, во многом совпадает с бродским, менять я не собираюсь - тем более из-за таких глубоких отзывов и характеристик типа "дурня" и "некошерно".

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Фігляр Шико (Л.П./Л.П.) [ 2010-12-18 14:19:48 ]
Я не збираюся вступати в суперечку з Вами)
Не буду цитувати Бродського, аби довести, що стилістично, вокабулярно та й образно "заночовано" у нього. Це не світогляд, це епігонство. Так він дійсно ніколи не написав би) Точність образів мала для Бродського принципове значення.
Але Ви не зважайте. Якщо Вам це важливо - зробіть висновки, не важливо - забудьте)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Евгений Волжанский (М.К./М.К.) [ 2010-12-18 14:58:09 ]
Насчёт точности образов - смысла в этом замечании не обнаруживаю никакого.
И не совсем понимаю, какие же выводы я должен для себя сделать, если мне не было ничего сказано конкретного. Мне следовало бы на веру принять заключение о своём стихе как об эпигонстве?) Простите, но сам по себе фигляр Шико не настолько великий авторитет для меня) Про схожесть с Бродским я знал и без Вас, как ни странно. А пары цитат, увы, вряд ли было бы достаточно, чтоб что-то доказать. Поскольку смотреть надо немножко глобальнее. Если Вы не ощущаете акцентов, это не моя проблема.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Фігляр Шико (Л.П./Л.П.) [ 2010-12-18 16:57:13 ]
маєте рацію - фігляр є фігляр) значить, по-фіглярськи:
"Насчёт точности образов - смысла в этом замечании не обнаруживаю никакого".
"...в-третьих - и это по логике главное - кислород, обеспечивающий горение".
Ваше два О. Якщо Ви мали на увазі молекулярний кисень, то О два. Якщо надмір кисню, чи то пак, озон, то тоді О три. Нагадайте уроки хімії в школі і розділ про валентність.
"пока твой маяк поглотит не полночь,
а просто её два О" хто, даруйте, кого? її два О ковтнуть маяка, чи маяк поглине її два О?
І т.д. не маю часу..
"Про схожесть с Бродским я знал и без Вас, как ни странно". То чого Ви сперечаєтесь? Якщо Ви достатньо і уважно читали Бродського, то не могли не помітити, що писати як Бродський неможливо, писати краще - це уже не Бродський), а займатися стилізацією під Бродського - нема сенсу. Бо тоді зникає Євген Волжанський)
ІМХО)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-12-18 17:38:09 ]
хотіла написати, що це пародія на Бродського, але тут уже до мене написали, і набагато аргументованіше.

з двома О реально нєпаняткі - маяк поглотіт два О полночі - бо то пОлнОчь - але чому двА а не двЕ - букви?

два О - типу кисень? кхм, я би й не додумалась, не прочитавши коменти... але повітря не складається з чистого кисню, ващєта, так само як і вода - то не просто Аш2О...

занадто непрозорий і штучний текст.

імхо))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Евгений Волжанский (М.К./М.К.) [ 2010-12-18 19:26:03 ]
Шико (буду Вас лучше так, как-то эстетичней шоле), я прекрасно знаю, что такое кислород и как он обозначается))) Но это же не контрольная по химии, и, на мой взгляд, поменять местами слова - не смертельно. К тому же, я их намеренно поставил всё-таки вплотную.
Кто кого глотнёт - совсем уж неинтересная дискуссия.
А схожесть не есть эпигонство, с Вашего позволения или без.