ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Ілахім Поет
2024.06.02 00:43
Ці очі кольору горіха
І губи з присмаком гріха -
Моя єдина в світі втіха.
Хай кажуть, що у ній пиха,
Що легковажна егоїстка.
Що бути з нею – то дурня.
І треба розгубити мізки,
Щоб так терзатися щодня.

Артур Курдіновський
2024.06.02 00:34
Натхненно чекаючи світлого літа
Удвох, саме так, як в часи стародавні,
Життя розпочавши, чому б не сидіти
На парковій лавці у травні?

Тримавшись за руки, плекати надію...
Коли ледь за двадцять - це дуже можливо!
Ось сонце за обрієм вже червоніє...

Борис Костиря
2024.06.01 22:45
В пустелі на порепаній землі
Іду спокійно і шукаю смислів,
Яких не знайдеш у густій ріллі.
Шалена спека розтопила мислі.

У цій пустелі у самотині
Чи станеш ти іще одним пророком,
Який розтане десь у далині,

Леся Горова
2024.06.01 22:01
В слова раніш банальні "до" і "після"
Вернувся зразу початковий зміст,
Як тільки дикий смерч війни пронісся
Над сивим ранком зціпенілих міст .

У "до" залишив кожен того ранку
Все надбання раніш прожитих літ-
Хто захід свій, хто щемну мить с

Козак Дума
2024.06.01 20:41
Лишити нині владу казнокраду –
оте не гірше за оксюморон
чи дати вдруге шанс тому, хто зрадив,
або убивці ще один патрон?

Ісая Мирянин
2024.06.01 15:03
Коли життя земного половину
Спокійно перетнув я без турбот,
Зустрів раптово знижечку на ціну

Рашистського я джерела скорбот –
То пряник був із яблучним начинням,
Якого разом кинув я у рот.

Юрій Гундарєв
2024.06.01 09:22
Візьму абетку - літер країна.
Які - головні? Які - командири?
Звичайно, У - моя Україна.
Звичайно, М - буква Мами і Миру.

БЕТ

Знову лунає сирени набат -

Віктор Кучерук
2024.06.01 05:23
Душа закохана світліє
І молодіє від надій,
Що не пустими будуть мрії
В незмінній вірності своїй.
Вони, рожеві та блакитні,
Хмільні й цілющі, як бальзам, -
Тебе охоплюють помітно
Своїм гарячим почуттям.

Артур Курдіновський
2024.06.01 00:17
Прошу тебе! Не помирай!" -
Слова відверті та безцінні,
Коли здається, що каміння
Востаннє вкрило небокрай.

Красива рятівна надіє,
Прошу тебе! Не помирай!
І не потрібен вогнеграй -

Ілахім Поет
2024.06.01 00:04
Формула щастя в теперішнім світі проста.
Гроші-товар… І з коханням щось схоже, як звісно.
Так, особистого ніц, але це не біда.
Бізнес, дівчатка і хлопчики, все тільки бізнес.
В щире кохання повірять хіба в дитсадку.
То є казки, актуальні, можливо, в

Влад Лиманець
2024.05.31 18:18
губи всихають
рельєфом скелястих гір
на шкірі рожевій
подих сплітається
з рухами грудної клітини
сльози-кришталь
стікають у море
мандрівниця в тісноті

Світлана Пирогова
2024.05.31 10:49
Червня полуничний смак цілує сонце,
Ллються пахощі меліси, м*яти.
І малини аромати у долонях,
Трави поглядом небес прим*яті.

Подих літа із спекотної Трезени,
І думки у нас тепер синхронні,
Бо закоханість ураз біжить по венах,

Володимир Каразуб
2024.05.31 09:13
Обмовитись словом; не більше рукостискань.

Найкраще не знати, ні хто він, ні звідки, ні пристань

З якої відправилось слово у море зітхань
Піднявши вітрило з малюнком сліпучого сонця.

Найкраще не знати яким він насправді був.

Микола Соболь
2024.05.31 05:53
Коли я чую: великий русский язык,
то розумію, які ми неповноцінні,
хтось просто, до болю, вторинним бути звик
і тягне у ярмо прийдешні покоління,
нате, їжте Єсеніна, Блока натще,
або ковтайте Бодрова збочені фільми.
Цікаво, що треба суспільству дати

Віктор Кучерук
2024.05.31 05:24
Красу весни в обіймах літа
Уже не видно так, як слід,
Хоча продовжує жаріти
З останніх сил весняний цвіт.
Він ще повсюди погляд гріє
І трохи пахне на зорі,
Але менш зроджуються мрії
Біля цвітінь цих у дворі.

Артур Курдіновський
2024.05.31 00:10
Софійка. Шість років. Чернігів.
Сьогодні з'явилась нова
Сторінка злочинної книги,
Яку написала москва.

Софійка. Чернігів. Шість років.
Ракетний удар. Тільки мить.
Вивчати багато уроків
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ісая Мирянин
2024.05.20

Ігор Прозорий
2024.05.17

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Маркуш Серкванчук
2024.04.10






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Марина Єщенко (1986) / Вірші

 обіднє (літературна пародія)

тремтіла жадала боролась ногами руками
стискалися м"язи навколо твого такого
поволі вмирала і всує згадала бога
а ти не здавався, ти - ніжність, затвердла в камінь

а ти мене вранці, а ти в мене світлим ранком
і раки свистіли на горах, шпаки у липах
долоні мов медом намащені м"яко липли
надворі англійською хрипло волали панки

з колонок російською тихо співав про вічне
муслім магомаєв - чотири десятки треків
і сходило сонце в тобі, виливало спеку
і кіт у вікні навпроти наш гріх засвідчив

Юля Шешуряк, "Ранок"

...
перейти до тексту твору




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-06-22 12:46:43
Переглядів сторінки твору 31400
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 5.034 / 5.5  (4.879 / 5.47)
* Рейтинг "Майстерень" 4.801 / 5.5  (4.678 / 5.5)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.790
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні оцінювати
Конкурси. Теми Пародії та епіграми
Автор востаннє на сайті 2015.11.13 21:21
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-23 01:55:22 ]
Емоції емоції емоції
амбіції амбіції амбіції
зашкалюють зашкалюють зашкалюють
Мабуть, тому і зриваються на чиїхось сторінках. Де стикнуться коментами. Мабуть, не лише на війні і в коханні всі засоби допустимі. :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 08:30:54 ]
А ще коли майстри слова сходяться у словесних баталіях - це взагалі щось із чимось. :))) Колись це відбувалось на сторінках газет та журналів, а зараз - у прямому ефірі в он-лайні. Зате читачам буде що почитати. :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 08:33:08 ]
О, так, вечірка вчора тут вдалась на славу! ;)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 09:19:46 ]
дякую, Вікторіє, що повернула в правильне русло бесіду!
і за комплімент моїй пародії - теж:)

а то читаю оце зранку і дивуюся: я точно на своїй сторінці, чи на сайті МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ сиджу...

та да, я аж сама зраділа: виявляється, ще трохи римується і образи оживають) правда поки що у вигляді пародій) а так глядь - і повернуся в стрій поетів:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 10:44:45 ]
До речі, це в нас Юля юрист за фахом.)))

Десь я загубив, Мариночко, твій коментар про моє жлобство))) - поки писав відповідь, вийшов випадково з мережі, то відповім з твоєї згоди тут.)))

Справа у тому, що я абсолютно випадково дізнався про існування мережевої поезії десь півтора роки тому. Я розшукував автора одного вірша. Розшукав, а автор мені поскаржився, що дуже часто плагіатять його один дуже популярний у мережі вірш (навіть до цих пір). На прохання автора я й сам підключився до боротьби з плагіаторами цього вірша.)))
Так от, я розповів цьому автору, як саме засвідчити своє авторське право, оскільки мій основний фах теж частково стосується цього.
Відтоді розповідаю всім, вказуючи на кожній своїй авторській сторінці пункт Закону України про відповідальність за порушення авторських прав.
Тим самим застерігаю можливих плагіаторів.
І, бачу, є приклади, коли і інші автори починають вказувати цей пункт на своїх авторських сторінках (причому, до літери і крапки-коми-дужки те ж саме, що й я) :))).

А за згоди автора вірш і справді можна подавати повністю. Законом це дозволено. Автор навіть може передати іншим свої авторські права.

І я не вважаю, що закони існують для того, аби їх порушували.

Наведу приклад. Ось тобі було би приємно, Марино, якби хтось присвоїв собі наприклад, твій, вважаю, просто геніальний вірш, де є оце "Упаду - впаду-впаду-впаду"?

А, як ти вважаєш, далеко від плагіаторів втекли пародисти, які копіюють повністю на своїй сторінці вірш іншого автора під приводом того, що вони його пародіюють?

На деяких сайтах, наприклад, пародії подають як коментарі до вірша. І навіть не публікують на своїх авторських сторінках. Таким чином, відсутній навіть натяк на порушення авторських прав.)))

А цитати цілком достатньо для пародії. Але цитати із обов'язковим вказанням авторства і не менш обов'язковим вказанням джерела.

Джерела натхнення пародиста.)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 10:54:26 ]
щодо порушувати, я образно)
плагіат - то да, погана штука.
але от коли хтось пародіює, вказує повністю вірш, на який пародія - то це краще, як на мене, ніж уривок... бо пародія може бути геть бездарна, але читач зможе ознайомитися з оригіналом і "оцінити"... А якщо використати лише маленький шматочок, то сприйматиметься теж як щось бездарне... плагіат - це коли я ваш вірш під своїм іменем подам, повністю чи частково... а тут усе нормально, не треба так заводитися!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-23 10:59:21 ]
погоджуюсь з Мариною


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 11:38:20 ]
Якщо вірш геніальний, то навіть його маленький шматочок геніальний. :) Для прикладу можна взяти будь-який шматочок з Шевченка чи Пушкіна. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 11:39:59 ]
А я не погоджуюсь! (а баба Яга проти!) :))) Тільки цитату, і то якнайменшу! З вказанням імені і джерела! На тому стояв, стою і стоятиму! ;))))))))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2011-06-24 14:43:26 ]
зайшла ото знов, і побачила, що нікуди янічого НЕ-повернула, в ніяке інше русло! Щось я не "в"їжджаю" у зміст цих суперечок, і ще таких запеклих!!! І є з у людей зайвий час?!

Марино, у лавах поетів тобі завжди раді! Повертайся!!! Але і прози не полишай - надто вона "бойова" (у всіх най-най-кращих сенсах)...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-06-23 11:56:34 ]
Марино, пробач, не хотілося би знову повертати розмову в "попереднє" русло на твоїй сторіночці, але мушу дати відповідь Валері. Мій попередній комент жодним чином не стосувався авторських прав, а ставленням Імператора і твоїм, Валеро, до жанру пародії (і пародистів) в конкретній ситуації. Я би дуже м’яко його розцінив, як зневажливе. Твоя відповідь про авторські права тут ні до чого. Власне, мене з вас двох здивувала твоя позиція - ти ж сам пишеш пародії, принаймні пробуєш. І тому "абсолютна згода" з приведеними коронованими особами "аргументами" мене надзвичайно розчарувала. Реально. Прикро просто стало.
Щодо твоїх посилань до Закону про авторські права.
То лише твоє бачення. До слова - в цивілізованих країнах (США, Англія, Німеччина і ін.) давно узаконено використання оригіналу (повністю!) в ЛІТЕРАТУРНІЙ пародії без згоди автора. В Росії теж, трохи пізніше, десь пару років назад. Наші законотворці теж до цього йдуть (і таки прийдуть невдовзі), але в них зараз часу на те немає - на часі нагальніші справи. То наразі пародія використовується як епіграф. Але, повторююся, мене здивувало не твоє бачення законів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-06-23 12:20:09 ]
Иван Иваныч (о твоем отчестве мне поведало одно из Ваших стихотворений), о Вас лично мною не было написано ни слова, ни полслова, а зачем же Вы переходите на личности - более того, незаслуженно называя меня Императором? Это, наверное, есть ничто иное как проявление Вашей доброго отношения ко всему, что, так сказать, "плохо лежит" - и его нужно обязательно поднять и подержать в своих трудовых ладонях. Не нужно меня задевать, пропагандируя то, чему Вы, наверное, посвятили свою творческую жизнь. Посудите сами - Вы занимаетесь пародиями, в них, наверное, Вы находите смысл своей творческой жизни, а я, какой-то неавторитетный читатель, посмел молвить слово в их (пародий) адрес. Я понимаю, Вас это задевает. Но при чем здесь я и зачем присваивать мне титулы, совершенно нестыкуемые с моим социальным статусом?
Меня беспокоит вопрос пародий ровно настолько, насколько они приникли в нашу творческую жизнь. Ведь что мы в ней наблюдаем? Круги. Стихотворение - пародия (а то и перепев) - пародия (уже следующая, а то и перепев) - ха-ха, ха-ха, ха-ха. Причем, высмеивается чувство, уж не говоря о самом половом акте, как было в данном случае). Я понимаю, что смех лечит. Но не всех, и не всем смешно, и не все стоит высмеивать. А что мы видим - если не алкоголь, то трусы, если не трусы, то колбаса, если не колбаса, то половой акт.
И конца этому нет. Ха-ха, ха-ха, ха-ха, ха-ха...

Благодарствую за понимание, спасибо за титул. Но он не мой. А если и мой, то не заслуженный, а если и заслуженный, то мною не принятый, а если и принятый, то лишь в рамках шутки. Вы же любите смеяться.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-06-23 12:22:14 ]
Участвовать в скандале, доведенным до вершин полнейшего взаимонепонимания, я не намерен.
Мои следующие стихи будут из кельи. Я уже договрился. Существуют дивные места, где думается о вечном, нежели о каких-то хи-хи да ха-ха...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 13:44:42 ]
Алексій мене випередив з відповіддю. :)
Погоджусь з ним у тому, що дискусія майже зайшла у глухий кут і йде абсолютне несприйняття думки опонента. Я кажу тільки про авторське право. Виключно. Я кажу про те, що пародист має право лише цитувати іншого автора, і обов'язково залишати посилання на джерело. Зрештою, хоча б із вдячності, що автор своїм віршем надав йому можливість написати пародію. Джерело пародії - авторський твір. І про це пародистам не потрібно ніколи забувати. Коли ж пародист бере в епіграф повністю твір автора і не вказує посилання на джерело (лінк, газету, журнал, збірку), то він тим самим порушує авторське право.
А жодного зневажливого ставлення до пародистів у мене ніколи не було (завжди був втішений пародіями на мої вірші і завжди за це щиро дякував пародистам), немає (сам пишу - хіба ж я можу сам себе зневажати? :))), і, сподіваюсь, не буде (хіба що втрачу повністю чи частково почуття гумору). :)
Перепрошую, Іване, що я, можливо, не достатньо зрозуміло висловив свою позицію, і це завдало тобі (чи ще комусь) прикростей. Адже насправді я завжди був, є і буду щиро вдячний тобі (та іншим) за підтримку, схвальні чи критичні рецензії та слушні чи не зовсім підказки.
А щодо дискусії, то притримуюсь такої думки, що якщо ще залишаються якісь незрозумілі моменти в позиції один одного, то їх завжди можна вислухати, узгодити або хоча б прийняти до уваги.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 14:05:38 ]
епіграф не вимагає повного посилання на текст, достатньо навзи твору і автора, це ви могли помітити в будь-якій книзі будь-якого автора...

знайти джерело - то вже за бажанням читача, і як він те зробить, то уже його проблеми. але при цьому автор, твір якого взятий у епіграф, ображеним не буде, бо на нього ж посилаються, авторства не відбирають.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 14:37:41 ]
Якщо твір іншого автора повністю знаходиться в епіграфі, то немає вже жодної потреби його шукати, чи твір, чи автора. От я й про це і кажу. Але мене ніхто не чує.

Пацієнт заходить в кабінет до лікаря.
- На що скаржитесь?
- Лікарю, мене ніхто не помічає...
- Наступний!




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 14:42:40 ]
в епіграфі весь твір не подається!!!
не плутайте епіграф і вірш, на який робиться пародія! останній цілком адекватно подавати повністю...

"...то немає вже жодної потреби його шукати, чи твір, чи автора..." - то ж добре, що нема потреби! значить автор нє в абідє)))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 14:57:59 ]
Ну, нє в абідє, то й нє в абідє.))) А то на абіжених воду возять))) Приму к свєдєнію.) Якщо щось, посилатимусь на Марину Єщенко.)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-23 15:04:47 ]
Ото власне, в епіграфі твір, весь, повністю, автор, читай не хочу, якого милого, чи дідька лазити по сайтах, шукати книжки, газети, журнали. Ось готовеньке, на блюдечку, жри, читачу, що тобі ще. Ні, ще подай лінк. У даному конкректному випадку бачила це творіння на трьох сайтах, і писала панові Валерію, на котрий посилатися. чи ще маю слідкувати, на котрому вперше було опубліковано? Ну бред сивої кобили, а не захист авторських прав. Ліпше вже пишіть самі собі пародії, менше клопоту.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-06-23 15:48:38 ]
Говорили-балакали, сіли та заплакали. :) Ну ніхто не хоче зрозуміти абіжєнава аффтара. :)))) Выпить йаду, что ли? :))) И в Бабруйск? :))) Или ап стену? :)))


1   2   3   4   5   Переглянути все