ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Самослав Желіба
2024.07.03 19:14
Як і очікувалося, наш любий С* не зміг промовчати і пройти повз, адже він людина надзвичайно... проста, і його реакцію легко викликати: вірш або, рідше, спіч є завжди. Скажу, що він відверто бреше в своєму опусі. Він перший поліз, саме через російськомов

Микола Соболь
2024.07.03 18:38
Юро, тобі неодноразово казали: не чіпай авторів сайту і ти нікому не будеш цікавий. От і останній "юрко-гав": а я, а мене, а мені... Полиш свої юркогави і возвєлічєваніє ординської "культури", і тебе чіпати ніхто не буде. А моїх віршів теж адмін чимал

Юрій Гундарєв
2024.07.03 16:41
Якась дивна свобода слова на сайті «Поетичні майстерні» - лише для «своїх»… Як сказали би на Євро-24: гра в одні ворота! От, скажімо, ніхто не блокує серіал «Банальна гундарівщина» одного самодіяльного поета-вчителя фізкультури, який щотижня виливає на

Юрій Гундарєв
2024.07.03 16:36
Вірш «Під ковдрою», що був розміщений у 110-ому випуску «Юркодару» і який не містить жодного прізвища чи образи на чиюсь адресу, ЗАБЛОКОВАНО на ПМ.
Але цей текст можна прочитати на Українському порталі поезії з відповідною приміткою: Заблоковано на сайті

Олена Побийголод
2024.07.03 15:22
Із Т.Г.Шевченка

Воєвода престарілий,
трохи маючи ще сили,
на війну гайнув.
За дубовими дверима,
за запорами твердими
він жону замкнув.

Самослав Желіба
2024.07.03 12:29
Я спитав ім’я,
У відповідь: «Марія».
Яке цнотливе!

Володимир Бойко
2024.07.03 12:23
Демократія (лат. – влада народу) потрібна народу. Якщо замість народу – отара, то для кого і для чого демократія? Сильні покладаються на справедливість, слабкі – на підлість. Що більше втрачається можливостей, то більше виникає бажань. Бочка мед

Микола Соболь
2024.07.03 11:55
Верба плакуча стихла над ставком,
проміння сонця гладить їй волосся,
рясним багрянцем небо налилося,
зове лелека вечір за селом,
летить тріскучий клекіт увсебіч
і затишно стає, аж донезмоги,
благословенна всемогутнім Богом
спускається на землю тиха

Самослав Желіба
2024.07.02 22:41
Тихо станеш межи нами в центрі людяної зали,
Бо бажаєш, щоби люди твої чари приховали;
Та не вдасться задум хитрий, адже вій твоїх кинжали
Нам красу твою відкриють, дивну вроду Тані Бали.
   Хоч на самім краю світу заховайся від усіх
    Ти

Хельґі Йогансен
2024.07.02 13:45
Спекотний літній день, спекотна літня ніч.
В перервах де-не-де танцює літня злива.
Все начебто окей, та літні комарі
З любові до людей романтику накрили...



Дата сьогоднішня

Козак Дума
2024.07.02 10:26
Цикади влаштували бенефіс
під гомінливу музику прибою.
Лунає у Іраклії каприс
на фоні саг зеленого розвою!.

Заслухались реліктові ліси,
у них дрімає ще дідівська сила.
Оаза невимовної краси

Віктор Кучерук
2024.07.02 09:53
Спекотний день… Ані шелесне
Понад водою очерет, –
Ніщо в блакиті піднебесній
Не поривається у лет.
Ані хмарини, ні пташини,
Ні повівання вітерця, –
Лиш тільки сонце цілу днину
Пашить нестерпно без кінця.

Володимир Каразуб
2024.07.02 09:32
Ти повинен написати про вітер цієї весни
Залишити для неї оте мерехтіння світла
Написати жовтоокі кульбаби і солодке гудіння бджіл
Про те як птахи у польоті торкаються чорним пір’ям.
Як в саду опадає його білосніжна кужіль,
Не забудь про цвітіння б

Микола Соболь
2024.07.02 07:04
Зітруть ідентичність, націю втоплять у крові,
варвари мову відправлять на історичний смітник.
Зросійщені кажеш? Значить до цього готові.
Не треба цідити крізь зуби заїжджене – звик.
Куриво степом та чорні дими над ланами,
пліч-о-пліч стоять ратоборці

Артур Курдіновський
2024.07.02 05:46
Горять усі мої архіви.
Їх знищує вогонь омани.
Життя таке несправедливе!

Чекання вранішньої зливи -
Чудові, нереальні плани...
Горять усі мої архіви.

Надія Тарасюк
2024.07.02 02:29
Колись росли ромашки і човни.
Колись і ми з троянди народилися.
По піднебессю - трішки білизни:
хмарки веселі дихають в потилицю.
Зелений край до солоду густий -
липнево мед лоскоче усміх вусами.
Переболить, як вистоїть настій,
бо жити треба, жити
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Головні поетичні огляди):

Орися Мельничук
2017.01.26

Марія Марі
2016.04.07

Вікторія Фединишин
2015.11.30

Василь Псевдо
2015.11.24

Мира Бандера
2015.10.31

Галина Бордуляк
2015.07.17

Сонцедар Печерник
2015.04.15






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Редакція Майстерень (1963) / Головні поетичні огляди

 Проблеми з "Їнь", як причина переоцінювання на сторінках ПМ?




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2014-12-12 13:22:44
Переглядів сторінки твору 25861
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (4.489 / 5.44)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (3.497 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.770
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми ПРО МИСТЕЦТВО
Автор востаннє на сайті 2024.07.03 11:27
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ксенія Озерна (Л.П./М.К.) [ 2014-12-14 20:49:08 ]
Ну чому отак зразу - взяли й "заполонили". Кількісно реєструється багато, якісно - дуже низький показник. Та, навіть ті, хто отримує шанс потрапити на головну сторінку, не завше користуються цією можливістю, а десь зникають, розчиняються, або просто не хочуть працювати над текстами і над собою, як автором.

... А що, на головній сторінці уже всі тексти без збігів?)))) Є тільки автори, що досягли відповідного рівня? Ви мене усміхнули, дорогий Володю).




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2014-12-14 21:46:12 ]
"Їнь" сьогодні просто зашкалило :) :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Шоха (М.К./М.К.) [ 2014-12-15 21:53:52 ]
Ознайомивя з дискусією з більшою цікавістю, ніж з деякими публікаціями. Суб’єктивно– нападки на “6” нібито і безпідставні, принаймні по відношенню до моїх творів. І так напевне вважає кожен. Відносно цього у мене склалася думка, що все якраз із точністю навпаки. У Редакції Майстерень є можливість делікатно і ефективно регулювати цей процес. Інколи навіть надмірно, якщо я, наприклад, не можу оцінити достойний твір цим злополучним 6, тому що є програмне обмеження 5,5. Впадає в око і те, що деякі цілком пристойні автори роками залишаються в любителях в той час, коли кілька творів, оригінальних тільки тим, що записані без жодного розділового знаку, виводять раптом автора в майстри.
Згоден, що це із опери – критикувати легше всього., тому пристаю до пропозиції – можливо РМ варто повернутись до практики третейського судді, аналізуючи об’єктивність блокування за критичні коментарі, або(і) ввівши якийсь «коэфіцієнт об’єктивності», рівний не менше 3-5 оцінок у разі оцінювання твору.
З повагою


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Бояров (М.К./М.К.) [ 2014-12-15 22:22:10 ]
Що Вам сказати, Ігорю (Ви мені дозволили таке звертання).
Ви, як кажемо в Одесі, "прієзжий". Зайшли-вийшли, побули-відбули.
Бачення відповідне. Гостьове.
Десь друкуєтесь ще.
Я лише тут. І не перший місяць і не лише без розділових ззнаків. Троллінг це чи ні? Напевне, ні. Моя точка зору практично незмінна, аспекти геометрично вивірені.
Звісно, мені приємно мати високі бали і статус. Та я за ними не ходив. Не було - то й не було. Виникли - подяка читачу-автору-редактору. Віршував і з меншими. І нічого. Цікаво - віршую. Ні - то ні.
І ці бали можуть завалитись будь-коли. Та я намагаюсь до такого не доводити ні читача, ні свої вірші.

З пошанівком,
М.Бояров.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Шоха (М.К./М.К.) [ 2014-12-18 14:15:00 ]
Тоді я не розумію містифікації з початкуючим неофітом, якому раптом захотілось буди зобидженим, коли на його творчість звернули увагу, потім майстром, який блокує перегляд своїх творів методом школяра-ябеди. Якщо Вам дійсно не зрозуміло, про що мова, я готовий вибачитись і продовжити нормальний діалог.
У мене теж є спроби «беззнакового» віршування. Можливо в цьому є смисл, але тільки в тому випадку, якщо автор зуміє створити таким способом принаймні два контексти твору(неоднозначність попередньої думки при переході від одного рядка до іншого). Ніхто не може претендувати на істину в останній інстанції. Будь-ласка, коли дійсно це цікаво. Але у більшості авторів це виглядає самоціллю або бажанням прикрити оригінальністю своє небажання спотикатись на правилах правопису. В той же час, якщо автор аж занадто декларує свою патріотичність і відданість українській мові, то він має пам’ятати, що його читають люди, для яких українська граматика є чи не найважливішим аспектом рідного Слова, а також головним інструментом його збереження і творення.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Бояров (М.К./М.К.) [ 2014-12-18 17:11:24 ]
Ваша відповідь на мій некритичний коментар до Вашої "Руської билини" мені здалась нетолерантною. У таких випадках, як на мене, краще заблокуватись і обмежити спілкування. Та Вам воно чомусь не дає спокою. Я вже оминаю Ваші нові надходження, а тут був вимушений відповісти. І десь там відповідав ще, природно, не біля Ваших творів, коли Ви розклеювали "лейбли", продовжуючи якусь свою політику, яка працює на напруження ситуації.
Це я про Вашу "сатиру".
Ось і вся історія мого затворництва.
Мені нецікаві нетворчі справи.

З пошанівком,
М.Бояров.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Бояров (М.К./М.К.) [ 2014-12-27 20:22:25 ]
Я вимушений повернутись на цю сторінку, щоб внести ясність у те питання, яке старанно підігрівається його автором - мовляв, як це так можна, щоб на питання, адресоване Редакції, відповідав я, Микола Бояров.
1. По-перше, у тому питанні йшлось про мене.
2. По-друге, я не бачу, щоб я відповідав від імені Редакції. Мій підпис всім відомий:
"З пошанівком,
М.Бояров."
3. Щодо блокування я вже відповідав. Для того воно і існує, щоб я вирішував, з ким мені цікаво спілкуватись, а з ким - ні.

Тому я не радив би вводити в оману наше літературне товариство.
І не радив ходити слідом за моїми коментарями, написаними іншим авторам, зі своїми прозорими натяками на доречність чи недоречність моїх коментарів.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2014-12-16 13:08:41 ]
пане Ігоре, якщо говорити про " без розділових", то це не показник майстерності чи немайстерності. і думаю не за це потрібно оцінювати. та й не за це й оцінюють. причина оцінювання і мотиви геть в іншому. при слові, якщо вже напали на тих, які так пишуть, бо я також так пишу, то сказу на захист таких авторів - чи Ви й справді вірите, що при бажанні автори не можуть за 2 хвилини повставляти туди крапки і коми?). на мою думку, якщо вірш не переобтяжений ні діалогами, ні зворотами, що вимагають безлічі розділових знаків, то чому ь їх і не ігнорувати? вірш від цього не постраждає, а навпаки, набужде нових смислів, адже кожен читач тоді може уявно до власних уподобань чи бачень розставити і крапки, і коми, і таке інше.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Шоха (М.К./М.К.) [ 2014-12-18 14:24:06 ]
Згоден на всі 100 відсотків і Ви найдете підтвердження цьому у моєму попередньому коментарі і якщо автору байдуже, що розділові знаки допомагають передати його особисті емоції(для прикладу - смайлики), то хай собі надіється, що такі емоції у читача формуються автоматично.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марися Лавра (Л.П./Л.П.) [ 2014-12-15 23:09:15 ]
Миколо, Ви сюди прийшли всіх розуму навчити?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ксенія Озерна (Л.П./М.К.) [ 2014-12-16 17:51:54 ]
Отак-от, комусь дістається на горіхи за розум, комусь за шістки, а мені - за п'ять двадцять п'ять, бо ото влізу, як оте капосне дитинча, між новозареєстровані автори і давай оцінювати, а головний редактор бігає за мною слідом і замість п'ять двадцять п'ять - а на тобі по чолі п'яткою, п'яткою, п'яткою... То вже і прошу і прошу і прошу - та заберіт від мене тоте солодко-спокусливе R2, а мені далі, як автоматною чергою, е ні, ви варті того. Я вже і писати на R2 змучилася, ну, не виходить ніяк, а покуту далі мушу нести - оте R2.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Бояров (М.К./М.К.) [ 2014-12-16 18:01:52 ]
Я собі на коментар відповів, бо закид доволі прозорий. На мене і про мене.
Нічого страшного не трапилось.
Не переймайтесь. R2 хіба до чогось систематичного зобов'язує?
Десь комусь допомогли, когось на люди вивели з тієї потойбічності. Корисна справа.


З пошанівком,
М.Бояров.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2014-12-19 11:24:11 ]
Ксеню, R2 - це просто рівень поетичної серйозності і вмілості, відповідальності, котра ще не на "автоматі", але присутня в діях автора. R2, як і інші R-ки надаються або віднімаються інституцією "ПМ" в цілому. Тобто одного бажання автора мало. Це як в повсякденному житті - одного бажання окремої особи, зазвичай, мало... ((


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ксенія Озерна (Л.П./М.К.) [ 2014-12-21 18:46:04 ]
Ех, РМ, РМ, який же ж Ви ще недосвідчений в таких справах - іноді в повсякденному житті і одного бажання окремої особи досить, а іноді і бажання двох недостатньо... Але це все жартики)).
Щодо R2, то захоплюючись творами, н-д, С.Татчина, Н.Колонюк та багатьох інших, я ж бачу рівень і т.д.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2014-12-22 16:04:53 ]
Ви не те бачите. )
В кожного своє, і дорога своя...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ксенія Озерна (Л.П./М.К.) [ 2014-12-22 17:01:41 ]
Я стараюся.. побачити більше. Дякую, РМ.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2014-12-16 13:20:02 ]
а причина здебільшого банальна - "кумівство": особисті знайомства, " я тобі ти мені" і "а чому б не поставити хорошій людині гарну оцінку". може це більшості авторів не дозволяє їм критично, з т. з. власне поезії, а не тільки словників, оцінити інші твори. я себе теж відношу до загалу, тому довгий час опція оцінювання у мене не працювала. але після шісткопошесті виявила, що справді талановиті твори обділені увагою. от тепер надолужую. лише для цього попросила ввімкнути опцію оцінювання. і за кожну виставлену шістку можу "відчитатися". думаю ніхто, прочитавши ці твори, заперечувати не буде.
вибачте, що так "просто в лоб", але краще гірка правда...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2014-12-19 11:31:01 ]
Гарні стосунки - це завжди прекрасно. Але і відповідальність за вчинки теж має бути присутня. Якщо дуже і дуже ПОСЕРЕДНІХ за вмінням і поетичними обріями ще живих авторів підіймають на немислимі рейтингові висоти, то це явний перекіс у поціновувачів.
Передусім, мені бачиться, що це таки прояви прихованої сексуальної ( або взагалі чуттєвої) незадоволеності, яка трансформується, сублімується саме таким чином, і, в першу чергу, нмсд, у зв'язку з неврівноваженою енергетикою особи поціновувача, особи, котрій на певному щаблі некомфортно без впливу енергетики "ян", присутність якої і спонукається підбадьорливими "6"? Це, як накормити борщем перед тим як?...

І це річ досить поширена. Автор "зусиллями поціновувача" відривається від реальних своїх досягнень і стає кумиром для спраглих лікування кіл?..
Як інакше пояснити масовий психоз від наших, скажімо, нульових фанерних "поп-зірок"? Та і в літературних справах вистачає "кумирування" і тотальної "фанери". Роздутих імен вистачає... А будь-яка критика щодо цих "священних корів" виглядає ледь не святотатством...
Ось гострий, можливо і надто, на слово професор, але таки і гарний автор Віктор Неборак дозволяє собі "проїжджатися" по тих чи тих кумирах, і як публікос гнівно зарепетував. А якби він дозволив би собі таке, як ось я щойно про пригнічене лібідо у навколомистецьких колах сказанути? Капець був би професору...
Але на те він і професор, аби говорити про більш очевидне. І така критика вкрай важлива, бо гармонізує реальність довкола тих чи тих імен.
Це і про те, що коли нам дуже кортить поставити ще живому учневі предмету Поезії "6", варто глянути, і до яких наслідків це приведе, чи часом ставлячи "6" не закриває такий поціновувач очі на сусідню авторську публікацію, котра може "вартувати" і просто "5", чи "5,25"? Тобто, якщо поціновувач наполягає, що він чесний щодо "6", то чому він нечесний щодо інших оцінок?
Це теж, нмсд, підтверджує оцю "ілюзорну" паралель із звичною сексуальністю особи, не надто витонченої у таких справах. Щоби не відбулося в стосунках із кумиром - все "прекрасно". Можливо такий поціновувач все ж не розуміється, не мав відповідного досвіду - а як саме, і що це таке - оце "прекрасно" ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марія Дем'янюк (Л.П./Л.П.) [ 2014-12-16 23:13:33 ]
Читаю і дивуюся : вірші і бали...що між ними спільного....у поезії не має конкуренції, бо в кожного свій шлях...порада - так, а бали....


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2014-12-19 12:01:08 ]
А як ви пропонуєте оцінювати публікації авторів?
Давайте ще і від грошей відмовимося, чому би ні - саме про це говорили і говорять крайні популісти. Всі ж достойні всього (на словах)...
О так, ще в школах, в інститутах потрібно оцінювання відмінити.
Маріє, ми не в книгарні, а в світі "Поетичних Майстерень", оцінювання тут - основа основ. А більшість наших користувачів у цьому питанні просто "ніякі". ((
У жодному випадку не йдеться про "критиканство" і важкі критичні поранення. Але ж має бути доброчинна адекватність, відповідальне ставлення до поетичного середовища? Тобто, коли дивитися на оцінки, поставлені поціновувачем, мало би виникати, в цілому, відчуття адекватності?


1   2   3   4   Переглянути все