ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Ісая Мирянин
2024.06.02 18:59
В журби хвилини та печалі
Дивись на тінь свою;
Крізь сотень миль незнані далі
Я в ній завжди жию.

2015

Роксолана Вірлан
2024.06.02 17:57
Той, з ким умовилися стрітись
багато тому ще віків,
лишивши ключ на ґанку
літа,
знамення тайне на вікні;
з ким обіцялися впізнатись
помежи всесвіту шляхів,
перетекти міжсвітні ґрати,

Ісая Мирянин
2024.06.02 17:46
ЛОДЗІЄВСЬКИЙ Я щиро радий, що Ви вирішили зупинитися у нас, пане Залужний. Сподіваюся, що Вам у нас сподобається. Але мені нестерпно хочеться почути про Ваші дипломатичні пригоди у Британії. ЗАЛУЖНИЙ Насправді мене відряджали зовсім до іншої краї

Євген Федчук
2024.06.02 12:34
Покарав Господь людину за гріхи потопом,
Думав, що гріховну тягу тим потопом втопить.
Та куди там. Розплодились, знову розжилися
І за гріхи, беззаконня знову узялися.
Геть забули і про Бога, й про його завіти,
Бо ж хотілося на світі людям легко жити.

Іван Потьомкін
2024.06.02 10:49
Півник заспівав в Єрусалимі,
І на вранішній отой тоненький спів
В пам’яті закукурікали півні понад Супоєм
У далекому тепер, як і літа, Яготині.
Не ідеї нас єднають з материнським краєм,
Не герої на баскім коні,
А сумне «кру-кру», неспішний постук дя

Віктор Кучерук
2024.06.02 05:18
Молодецька бравада
І постава струнка
Залишились позаду,
Як і сила в руках.
Поховала їх старість,
Але, бачу, зате,
Що з’явилася скнарість
І зневіра росте.

Ілахім Поет
2024.06.02 00:43
Ці очі кольору горіха
І губи з присмаком гріха -
Моя єдина в світі втіха.
Хай кажуть, що у ній пиха,
Що легковажна егоїстка.
Що бути з нею – то дурня.
І треба розгубити мізки,
Щоб так терзатися щодня.

Артур Курдіновський
2024.06.02 00:34
Натхненно чекаючи світлого літа
Удвох, саме так, як в часи стародавні,
Життя розпочавши, чому б не сидіти
На парковій лавці у травні?

Тримавшись за руки, плекати надію...
Коли ледь за двадцять - це дуже можливо!
Ось сонце за обрієм вже червоніє...

Борис Костиря
2024.06.01 22:45
В пустелі на порепаній землі
Іду спокійно і шукаю смислів,
Яких не знайдеш у густій ріллі.
Шалена спека розтопила мислі.

У цій пустелі у самотині
Чи станеш ти іще одним пророком,
Який розтане десь у далині,

Леся Горова
2024.06.01 22:01
В слова раніш банальні "до" і "після"
Вернувся зразу початковий зміст,
Як тільки дикий смерч війни пронісся
Над сивим ранком зціпенілих міст .

У "до" залишив кожен того ранку
Все надбання раніш прожитих літ-
Хто захід свій, хто щемну мить с

Козак Дума
2024.06.01 20:41
Лишити нині владу казнокраду –
оте не гірше за оксюморон
чи дати вдруге шанс тому, хто зрадив,
або убивці ще один патрон?

Ісая Мирянин
2024.06.01 15:03
Коли життя земного половину
Спокійно перетнув я без турбот,
Зустрів раптово знижечку на ціну

Рашистського я джерела скорбот –
То пряник був із яблучним начинням,
Якого разом кинув я у рот.

Юрій Гундарєв
2024.06.01 09:22
Візьму абетку - літер країна.
Які - головні? Які - командири?
Звичайно, У - моя Україна.
Звичайно, М - буква Мами і Миру.

БЕТ

Знову лунає сирени набат -

Віктор Кучерук
2024.06.01 05:23
Душа закохана світліє
І молодіє від надій,
Що не пустими будуть мрії
В незмінній вірності своїй.
Вони, рожеві та блакитні,
Хмільні й цілющі, як бальзам, -
Тебе охоплюють помітно
Своїм гарячим почуттям.

Артур Курдіновський
2024.06.01 00:17
Прошу тебе! Не помирай!" -
Слова відверті та безцінні,
Коли здається, що каміння
Востаннє вкрило небокрай.

Красива рятівна надіє,
Прошу тебе! Не помирай!
І не потрібен вогнеграй -

Ілахім Поет
2024.06.01 00:04
Формула щастя в теперішнім світі проста.
Гроші-товар… І з коханням щось схоже, як звісно.
Так, особистого ніц, але це не біда.
Бізнес, дівчатка і хлопчики, все тільки бізнес.
В щире кохання повірять хіба в дитсадку.
То є казки, актуальні, можливо, в
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ісая Мирянин
2024.05.20

Ігор Прозорий
2024.05.17

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Маркуш Серкванчук
2024.04.10






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Анатолій Мельник (1963) / Вірші

 НОВІКОВА акровірш




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2008-06-04 19:25:50
Переглядів сторінки твору 14575
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 5.337 / 5.25  (5.009 / 5.48)
* Рейтинг "Майстерень" 5.032 / 5.25  (4.576 / 5.31)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.915
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми Поезія Модернізму і Неомодернізму
Автор востаннє на сайті 2020.10.19 15:14
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-05 21:57:05 ]
Черунь,
Мені так здається, шо Ти у всьому шукаєш негатив і боїшся слів. :)))
У нас просто різні поняття націоналізму.
Почитай б.л. визначення слова "націоналізм" - воно має три відгалуження.
Є націоналізм - шовіністичний, визвольничий і патріотичний.
Я говорю про 3тю форму його прояву. Нацик - це 1-ша - найгірша форма.
Так, що мої твердження - вірні і не бачу нічого тут дивного - прошу не клеїти мені ніяких бирочок, я ж не покійник в моргу :)))))))
А шо подумають люди - то це їх пробеми - не мої.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-05 22:00:25 ]
Полегшую Тобі пошук:
НАЦІОНАЛІЗМ, -у, ч. 1. Ідеологія й політика, яка про­повідує зверхність національних інтересів над загальнолюдськими, панування однієї нації за рахунок пригнічення іншої, розпалює національну ворожнечу. 2. Рух, спрямований на боротьбу за незалежність нації, народу проти іноземних гнобителів. 3. Рух за збереження і розвиток національних традицій, культури, мови, літератури, мистецтва і т. ін.; патріотизм.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-05 22:15:23 ]
Як каже один мій добрий друг, "не сміши моїх курей" :) Де ти бачив, щоб одне й те саме поняття включало в себе зовсім протилежні значення? От, скажімо, демократія?
Щодо моїх пошуків і страхів скаж тобі так: негатив я не шукаю спеціально, це не є сенсом мого життя, але там, де він є, я його помічаю. А слів - так, я боюсь занадто високих і фальшивих слів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-05 22:40:17 ]
Черунь,
Таких слів - купа!
Візьми слово "ЛЮБИТИ" :) - я мо` "любити" - "любити" і "ненавидіти", "вбивати", тощо.
Кожен читає це слово по своєму і розуміє по своєму. Як у нас тут кажуть - капуєш?
Так що "любов до Батьківщини" - це прояв націоналізму.
Я розумію - на Сході цього слова бояться, як вогню і мають спотворене бачення на це слово.
В мені теж слово "Москва" відрижку створює деколи - хоча і розумію, що це лиш місто.
Так , що - нехай Твого доброго друга курей шось інше смішить.
Без націоналізму (у його патріотичному прояві) -
Україна - Малоросія - провінція Московського Царства.
Просто, Черунь люди деколи невірно розуміють це слово та роблять відповідні інтерпритації,
як деякі недолюдки трактують Коран на власну манеру.
Не бійся моїх слів - у них немає ані дрібки фальшивості, ані дрібки зла.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-05 22:44:22 ]
Знаєш, ще одне.
Немає виразної лінії між добром і злом.
Скажу більше - немає добра і зла - є суєта, а в ній кожен малює навколо себе
кола з крейди...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-05 22:53:55 ]
Знаєш, ще одне.
Немає виразної лінії між добром і злом.
Скажу більше - немає добра і зла - є суєта, а в ній кожен малює навколо себе
кола з крейди...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-05 22:58:13 ]
Юрчику, я уже колись одній "порядній людині" типа Бендюга намагалася безуспішно пояснити, що, живучі на Сході, я аж ніяк не менше люблю свою країну, ніж він у своєму місті, або ти у NY. І, повір мені, не я одна. Так шо твої розуміння щодо Сходу не дуже вірні.
Тобто, ти пропонуєш, зіткнувшись з націоналізмом, спочатку перепитувати: а скажіть, світлий пане, в якому з трьох значень ви націоналіст? :)
А про кола з крейди... Добре, коли ти стоїш в ньому, а не поза ним...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-05 23:36:34 ]
Ну бачиш, Черунь - Ти націоналістка 3го відгалуження. Конґратулюю :))))))))
Нічого не треба перепитуватись - просто треба менше боятися
цього слова. Мене ж називали бандерівцем, коли я приїздив
на Схід - стереотипи - а їх треба ламати, а не чіплятися на вудочку
московської пропоганди. Так і про Голодомор мо` скажеш не треба говорити,
як акт геноциду українського народу (а це не тільки українці)?
Ну ось Ти зіткулася з націоналістом (мною) - я націоналіст - бо люблю
Україну, але я не шароварщик - і не ходжу і квакаю про це на кожному видному місці -
я просто індентифікую себе, яко крапля цього народу і все...
І це мені не заваджає - любити світ і Тебе. Ось так я розмірковую ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-05 23:44:12 ]
Крейди не позичиш? - у мене рожева закінчилась...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-05 23:49:52 ]
Юрасю, скажу тобі по секрету, я взагалі-то мало чого боюсь :)) І ми вже давно з"їхали з теми. Розмова йшла про конкретного нацика в 1-му розумінні і доїхала аж до завдання ПМ знайти для нього творчий шлях, щоб, не приведи Боже, не зламати його особистість... :) Так що загальні роздуми на тему тлумачення націоналізму, боюсь, в нас нічим не закінчаться.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-06 00:10:28 ]
Це правда - до нічого, Черунь.
Просто я подав своє розуміння поняття слова "націоналізм",
аргументував свої слова (думаю, що належно).
А націки - мене не цікавлять. Я просто таке не читаю - не цікаво,
коли все будується на злі та ненависті до такого ж як ти сам(а).
Але коли людина пробує показати свою любов до Батьківщини
через власне "любов" (нехай і не належному художньому рівні)
то я тут не бачу нічого злого.
А це що московська пропаганда - це зло для Укр. Державності -
то це факт і з проявами такої попаганди потрібно боротися.
Хіба ні? Чи Ти за повернення України на лоно прицаркуватої доці?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-06 00:29:28 ]
Юр, спробуй мене почути. Я кажу не про той чи інший художній рівень того чи іншого Автора, а про цілісність Особистості, яка складається не тільки з римованих рядків, але й з його думок, викладених у розмовах, коментах, сперечаннях. Тому видавати з себе відому мавпочку, яка нічого не чує і не бачить, вибач, не можу. Хоча так зручніше, розумію. І безпечніше: для всіх добрий.
Щодо останнього твого "пасажу" це тут зовсім не до чого? Ти ж не хочеш на дурне питання отримати таку ж відовідь? :) До речі "московська пропаганда" - такий самий стереотип, як і залякування тих, хто живе на Сході, звірствами УНА-УНСО і т. п. Всі мечі - обоюдогострі...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-06 01:16:10 ]
О, до речі, про любов-до-всього-на-світі... У мене є дружбан один (не той, хто про курей казав :), так от він вчора таааак свою любов виказав, шо аж у Сірка ерекція трапилась :))

Навипендровано, нализано у дупах,
напихано пихатістю і римо-дрочем.
Штамп ґеніальності на вірше-трупах
не клеїся - хоч розумом, хоч скотчем.

Але то так, згадалося...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-06-05 20:56:14 ]
Юро, дякую за мудре і розважливе слово, воно, як завжди, вагоме і є словом арбітра.
Давайте згадаємо, з чого починали: Анатолій Мельник написав гарного вірша про чудову поетесу Ніку - з добром і любов'ю. Якщо це називається вилизуванням - то нехай вже так і буде, але я знову дякую йому за це.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Анатолій Мельник (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-06 11:29:20 ]
Леся, дякую! Згоден з Юрком, і певен, що кожен,
хто брав участь в цій дискуссії НАЦІОНАЛІСТ в
2 і 3 визначенні ( реверанс Юрку ). Ніки вірш надихнув, зплелось за хвилинку. Якщо це у когось розбудило нездорову уяву - проблема не моя.