ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці

Іван Потьомкін
2024.11.20 13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи

Юрій Гундарєв
2024.11.20 09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…


Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Кай Хробаковськи
2024.11.19

Ля Дмитро Дмитро
2024.11.16

Владислав Аверьян
2024.11.11

Соловейко Чубук
2024.11.02

Незнайка НаМісяці
2024.11.01

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Олександр Сушко (1969) / Вірші

 Без мух




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Дата публікації 2018-07-02 09:14:05
Переглядів сторінки твору 4704
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 4.966 / 5.5  (4.968 / 5.49)
* Рейтинг "Майстерень" 4.965 / 5.5  (4.970 / 5.49)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.754
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми Іронічний неореалізм
Автор востаннє на сайті 2024.10.01 16:38
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Соболь (Л.П./М.К.) [ 2018-07-02 10:01:17 ]
А чи визнають цю проблему ті, хто себе вважає надпоетами? І ще одне слово: може не віршороби, а - віршоброди?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2018-07-02 10:41:04 ]
Ні, друже, це не проблема. Це звичка жити для себе і цінувати тільки своє. Це відсутність розуміння, що справді є цінним, а що ні. Забути про себе, розчинити своє его в чужих проблемах - задача непочильна для споживачів суспільних благ. І виникає дилема: нащо жити? А відповідь проста: щоб жити.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-07-02 12:26:48 ]
а хай нарешті політикани спини підставляють, а не простолюд.
Про інше промовчу, демагогії розводити нема часу і досить її у такому вірші...
"чорнолюду" вірші не потрібні.
Не секрет - книг майже ніхто не читає, пишуть, що книгарні у вишах чи поряд закриваються.
То писати чи не писати, про що мовити.....кому.....бути чи не бути - відповіді на ці питання - у площині власної творчої свободи.
Куди має повести сучасник-Прометей? Мій перший вірш, надрукований у Полтаві, був закличний, бойовий... і що.... На зміну тим торбохватам, яких я згадувала у тексті, прийшли інші, не менш хитрі.
Мистецтво вічне... і я обрала служіння йому, не легковірним... войовничим...байдужим товпам.
рими хороші, пера накрива можна чіткішу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-07-02 12:37:22 ]
Не густо між боянами героїв.
Іван Світличний.

— Аристотель

Поезії, й тільки поезії, має належати в мистецтві мовлення першість. Це — споконвічна мова богів. Поет, за словами Платона, засідаючи на триніжку муз, охоплений натхненням, виливає з себе все, що прийде на його вуста, немов струмінь джерела; він не обдумує й не зважує своїх слів і вони течуть із нього в нескінченному різноманітті барв, суперечливі за своєю суттю й не плавно і рівно, а поривами. Сам він із голови до ніг поетичний, і, як стверджують учені, давня теогонічна поезія — це і є перша філософія.

— Мішель де Монтень

Мусить поет приховати негарне й ганебне
Не виводить на сцену й не вчити його.
— Есхіл
Класична пластика, і контур строгий,
І логіки залізна течія —
Оце твоя, поезіє, дорога.
Леконт Деліль, Жозе Ередія,
Парнаських зір незахідне́ сузір'я
Зведуть тебе на справжнє верхогір'я (Микола Зеров)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2018-07-02 13:01:56 ]
Дякую. І справді - сумні роздуми. Інколи не те що писати - жити не хочеться. Але люди читають. Не всі, звісно. Але читають. Розуміння того, що писанина - важкий і потрібний трудового приходить не одразу. Цей процес у когось може простягнутися через усе життя, хтось зійде з дистанції одразу. Не страшно, бо це у житті не головне. Головне - жити і творити для людей.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2018-07-02 14:21:51 ]
Злободенно. Але файно.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2018-07-02 14:44:15 ]
Навряд чи файно. Але так - злободенно.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2018-07-02 15:12:45 ]
Та ж написано файно, хоч і злободенно. ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-07-02 18:19:49 ]
"Головне - жити і творити для людей". Дискусійно.

Творити для людей можна чебуреки, торти, пироги, борщі... квас...

Я пишу в ім'я поезії. Такий модус.
Ми живемо не в епоху соцреалізму, коли спраді для людей мусили писати.
Писати для людей це .. агітки? Привітання?
зупиніть когось і прочитайте своє. У парку, наприклад. На пляжі... Чи в бібліотеці, де куняє половина слухачів...чекаючи фуршету. Раніше поезія мала шанувальників незміримо більше.
Я відверта у коментарі. Бо маю досвід - і написання, і прочитання).
Мої книги купують і читають. Вони справді для людей - і про людей.
Але я ніколи не скажу, що пишу головно для людей. Я пишу насамперед для себе, ділюся з тими, хто здатен розуміти, хто знає мову, а не вчора російською гомонів, а вранці переродився...і трішки слів вивчив. І мої поезії для них іншомовні.
Я пишу для України. Для тієї частини населення, хто потребує саме моєї творчості. Про дистанції не будемо, у нас вони різні.
У вас є своя аудиторія. І це добре. От чи все написане є поезією...чи це таки вірші... Складне питання.
"Егоїзмом смердить кожен вірш"... цитую. Така прямолінійність мені не до вподоби. Але ж ви мені не догоджаєте.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (М.К./М.К.) [ 2018-07-02 20:47:48 ]
Що можна сказати: не переживайте - все буде добре. Гримати у вічність з цього боку життя можна й тихенько. А чи буде книжка...та хіба це важливо? Звісно ні. Жити аби видати книжку - дурне витрачання часу. Треба жити і творити у власне задоволення, не забуваючи про людей. Якщо є можливість. Якщо ж ні - то й ні. У кожної людини є не тільки одна хвіртка для виходу творчої енергії. Писати увесь час виключно вірші - це те саме, що мастурбувати однією рукою.
Он, Ярослав Чорногуз творить музику, співає - не тільки вірші пише. А хтось ще й малює, кохається майстерно тощо. Тобто не зациклюється на якійсь одній справі.
Брязнути орденами "Я пишу для України", звісно, можна. Ну й добре! А хтось одразу націлився на цілий космос. Або на палату з душевнохворими.
Сказ - справа індивідуальна. І нав'язувати власну лінію поведінки не варто. А чи все написане є поезією? Питання цікаве, відповідь знаю, але круг для спасіння власного егоцентризму нікому не кину. Хай кожен виношує власне дитятко самотужки, захищає його від плювків та копняків колег по перу.
М'ясом кроликів дехто харчувався занадто довго, тепер у раціоні виключно леви. Чи левиці. Левиці краще - менше шерсті. Час, коли писалося аби комусь було до вподоби скінчився. Настала ера лютих хижаків.
Жартую - не бійтеся, дружі! Моя позірна жорстокість - насправді любов і доброта. Хіба не видно?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-07-02 21:13:45 ]
Прочитала. Нічого нового ви не відкрили.
Талановита людина талановита у всьому.Про це всі чули)
Безталання маскується, копиці ліпить...словесні.
Вони бігають від обори до тину...
Мені своє робити.
Бряжчати будуть інші - хитромудрі, лицемірні, своїші.
З примітивними віршами, які упхають (бо знають ходи) у друковані видання. Скажуть, що "груди пробивають"... Авжеж, для розуміння мого треба мати клепку і уяву. І знання мови академічне.
А я нікуди не пропоную...майже.
Скромна. А літагентом візьму не вас, а щиру порядну особу.
Яка не скаже, що в очі можна одне, а позаочі протилежне. Схильність до флюгерізму відразлива. Малими ми пили із криниці, не боялися, що вода брудна.
Нині я остерігалася б. Каннібалізм то не моя тема, не моя естетика, то без мене.
Я левиця, бо 31 липня - і житиму Залізняківною.
А ви доживайте, шерсть колекціонуйте... в інших ойкуменах.
От ви згадали мене на стор іншої авторки.
То палата душевнохворих...в іншій стороні. Уникаймо тих закладів. Зберігаймо душевний спокій.
Ви або забули, або не читали... що писали про мою поезію. Я не змаліла від ваших потоків "пошани", пане....
Плювки, копняки -...то частина культури вокзалів та платформ, я там буваю зрідка і не забруднилася...
Я посильно допомагала, зауважувала - безкоштовно. І ви були за. Дякуйте і не вистрибуйте супроти мене. Сайт для поезій, а не дошкульностей.
Отже, вмовкаймо. Мій егоцентризм - це мій кшталт, спосіб життя спражнього поета. Бо поезія - це все, що крізь власне серце.
А хто ви - хай пишуть відомі, хай рецензують.
Нам нічого ділити. Ви не є чоловіком, який мене розуміє, оберігає, то навіщо оці "не переживайте" фамільярні? Про сказ погомоните на іншому ресурсі.
Ви знаєте, чому я стала прохолодною до вас. Лицемірство причиною. У народі це називається не зійшлися характерами.
Зачинила хвіртку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (М.К./М.К.) [ 2018-07-02 21:58:02 ]
Прости Господи! Та хіба цей коментар для вас і про вас? Як і вірш, який написав сьогодні уранці? Ви мене дивуєте. Все що не лягає в прокрустове ложе власного світогляду вас дратує. Кожна думка, яка не збігається з вашою - в штики!
Ми справді дуже різні. Біля чудового лісового озера п"яний та невихований народ накидав пляшок. І Ярослав Чорногуз, і я не цвіркали зневажливо у спини людей, а мовчки позбирали кілька мішків непотребу і вкинули до смітника. Це питання внутрішньої культури. Але це справа особиста.
Щодо літагента. Це що за вибрик? Я хіба давав згоду бути Вашим літагентом? Ні. Пропонував свої послуги? Ні. То нащо про це казати? І ще й на людях? Набиваєте собі ціну чи що? Хай, як ви кажете - порядна людина цим займеться, а не Сушко.
Ви знаєте чому я став прохолодним до вас. Причина настільки серйозна, що забути її, мабуть, не вдасться. І вибачення тут не допоможуть.
А щодо того - про що і де мені гомоніти - не вам вказувати. Цей сайт - не ваша приватна власність. Тому вказувати що і як писати можете тільки собі.
Всього найкращого.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-07-02 21:44:10 ]
стИло
правильно стилО
стИлос

відмінок однина множина
називний стило́ стило́
родовий стило́ стило́
давальний стило́

на сайті є словник


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (М.К./М.К.) [ 2018-07-02 21:59:07 ]
Прости Господи! Та хіба цей коментар для вас і про вас? Як і вірш, який написав сьогодні уранці? Ви мене дивуєте. Все що не лягає в прокрустове ложе власного світогляду вас дратує. Кожна думка, яка не збігається з вашою - в штики!
Ми справді дуже різні. Біля чудового лісового озера п"яний та невихований народ накидав пляшок. І Ярослав Чорногуз, і я не цвіркали зневажливо у спини людей, а мовчки позбирали кілька мішків непотребу і вкинули до смітника. Це питання внутрішньої культури. Але це справа особиста.
Щодо літагента. Це що за вибрик? Я хіба давав згоду бути Вашим літагентом? Ні. Пропонував свої послуги? Ні. То нащо про це казати? І ще й на людях? Набиваєте собі ціну чи що? Хай, як ви кажете - порядна людина цим займеться, а не Сушко.
Ви знаєте чому я став прохолодним до вас. Причина настільки серйозна, що забути її, мабуть, не вдасться. І вибачення тут не допоможуть.
А щодо того - про що і де мені гомоніти - не вам вказувати. Цей сайт - не ваша приватна власність. Тому вказувати що і як писати можете тільки собі.
Всього найкращого.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2018-07-02 22:35:34 ]
гмм...
уявила оту мойрину довгу, покручену, жорстку нитку


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (М.К./М.К.) [ 2018-07-02 22:43:26 ]
Так, нитка довга,з вузликами. Куплена за хабар. А чи принесе щастя - це ще питання.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-07-02 22:54:22 ]
Та це ви мене несказанно дивуєте......Яке нахабство... вигадати, що літературознавець в очі мені каже хороше, а поза очі не дуже - це порядно?
Ви це мені написали. По собі судили?
Обписати мої книги примітками (мені сам сказав) - порядно. І стверджувати: придбав, то роблю, що хочу.
Порядність, яку я не розумію.
На запитання - чи можна взяти оце для себе? я відповіла: ні. Досить жерти моє... слова... Бо надто помітно було захоплення моїми маловживаними словами.
не лише мені. Терпець увірвався у мене. Жерти словникове слово. І це не матюк.
А тепер писати, що я винна? Реципієнтом я не хочу бути.
Вчитися чи ні на за моєю книгою...це вибір автора.
Але змінити пошану на чорну злість - це вже занадто.
Я могла вам не зауважувати, але ПМ перетворюється на сайт, де один одному 5, 5 ліплять за будь-яке... Ну і нехай.
Я надто довго тут була. Розкошуйте. Задовольняйте амбіції.
А збирати сміття та пляшки - це вже без мене... Ви щось таке намріяли... Це, друзяки, не мої парцели.
Мкене варто берегти для Поезії.
усім щасти))))))



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-07-02 22:57:32 ]
Мене варто берегти). Оминайте - як жрицю Поезії. Чисту, крилату.
Посміхаюся, зачиняю майстерню.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (М.К./М.К.) [ 2018-07-02 23:13:51 ]
Все сказали, шановна пані Світлано? Сподіваюся, що сваритися ви більше ні з ким не будете, інтимну переписку не вивалюватимите на загал, і нацьковувати людей одне на одного також. І тоді у ваш внутрішній світ прийде мир та благодать. Чого я вам щиро бажаю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-07-02 23:08:45 ]
Олександре Сушко, ви крутитеся, як в'юн... це ж ви мене почали повчати приватно писати для людей, а не висмоктувати світ. Пишіть для людей.

На моїй сторінці приходите писати про мій вірш, порівнюєте зі своїм...ось щойно...
ви це робили перманентно, обписували коментарями моє на фейсбуці пістряво... завжди відмічалися.
Мені читачі писали: навіщо він це робить? Ми хочемо читати ваше, а не Сушка пояснення вашого вірша. То приязнь була чи бажання самореклами, не знаю тепер.
Було... Я на ПМ підрощувала вашу майстерність за вашою згодою. Ви дякували за допомогу.
П"ятому заказати можу. Але з мене робити винну - зась.
Різні світогляди.
Різні стилі. Це природно.
На Поезії щодня ваше не до смаку було, де циці, дупи... я не винна, не адмін там.
Дякую за ті моменти, коли ми наче дружили, але дружба успішно завершена.
Розійдімося в сторони. Шануймося.