ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Вероніка В
2026.01.20 10:44
сніг білозубо всміхається
перезирається з небом
задивляється в його око
сміх його сиплеться крихтами як у дитини
небо дивиться
дивиться на його посмішку
дивиться сіро-блакитним уламком

Борис Костиря
2026.01.20 10:41
Розчарування роздирають вкотре
У людях ненадійних і гнилих.
Розчарувань, немов пвщинок, сотні,
І хочеться не думати про них.

Розчарування душать, і турбують,
І спати рівномірно не дають,
І б'ють розпачливо у грізний бубон,

Тетяна Левицька
2026.01.20 00:53
Тебе вибираю, коханий, щодня,
тому, що радієш зі мною і плачеш.
Коли мої мізки гризе маячня,
усі ревні сумніви зносиш терпляче.

І знов обираю, якщо у багні
загруз по коліна, та вибратись тяжко.
Так відчай вишукує у вихідні

М Менянин
2026.01.19 23:12
Менян вподобання

Поклон чеснотам вашим
від наших від чеснот,
хто звик вважатись старшим –
той дбає за народ.

Є благочестя сина,

Кока Черкаський
2026.01.19 23:03
Я такий талановитий,
Що самому дивно,
Це ще змалку відчував я
Інтуїтивно.

В мене сумнівів нема,
Впевнений щомиті,
Що усі мої вірші

Іван Потьомкін
2026.01.19 21:20
Прости мені, Боже, що Тебе забуваю,
Як музику чую чи полотно оглядаю,
Як клопоти дня, немов листя, спадають.
Тільки потому про Тебе згадаю,
Бо ж колір і звуки від Тебе зринають.
І чую у відповідь: «Благословляю й прощаю!»
І легше на серці одра

Олена Побийголод
2026.01.19 16:35
Із Леоніда Сергєєва

Мадам з товстим... пакунком! Та не ви,
а бабка, що вмостилася он скраю.
Глуха, матусю? Й ніс, як у сови...
Чвалай сюди, я місце уступаю.

А всім, дивлюсь, байдуже зазвичай,

Володимир Мацуцький
2026.01.19 14:43
Немає світла і холодні батареї

Немає світла і холодні батареї,
у небі зграя дронів. Вибух. Вибух.
Ми у війні, як у війні євреї:
вже п’ятий рік зі строю вибув.
Насправді ж вибув п’ятисотий
в війні з смердючою рашнею.

Микола Дудар
2026.01.19 13:38
Ти знаєш, млосно на душі…
Зникає придбане роками.
Спіткнешся, глянеш — торгаші
З своїми мо… монастирями…
Своїх молитв «колокола»,
Своє насіння «колокольне».
І час — заплакана вдова,
Що заблукала у недолі…

Борис Костиря
2026.01.19 11:24
Цей сон такий неповний, поверховий.
Він сил не додає, немов кошмар.
Він лиш виснажує, як цар верховний,
Оточений прислугою примар.

Вогненні води болі не зупинять,
А тільки рани роз'ятрять нові.
Беруть тебе на злі, ворожі кпини,

Артур Курдіновський
2026.01.19 02:19
Скажу, де добре, де погано,
Хто тут поет, а хто піїт.
Ким Ви працюєте, Тетяно?
Ану на стіл негайно звіт!

Бездарних ледарів багато,
Та попри це у темі я!
Ось я працюю лавреатом

Тетяна Левицька
2026.01.18 23:14
Є ті, які підтримують,
і ті що звинувачують,
і ті, які ховають лють
за вашою удачею.

Емпати хмарний небосхил
схиляють, Богу молячись,
і біля спечених могил

С М
2026.01.18 19:31
Мені би дівчину із цинамону
Жити собі поживати
З дівчиною із цинамону

Я мрію про втечу з тобою в цю ніч
За місячним світлом шукаючи
Дівчино із цинамону

Євген Федчук
2026.01.18 16:15
Сіли діди під повітку. Сидять, розмовляють.
Згадують своє минуле, про бої, походи.
Жаліються: крутить кості, мабуть на негоду.
Потихеньку то старшину, то москалів лають.
Свирид каже: - Коли б знаття, що так воно буде,
Краще б з ляхами зостались, яко

Іван Потьомкін
2026.01.18 11:39
Якже так сталось? Якже так сталось,
Що дідусями друзі враз стали?
Досить залишить було їх мені,
Як забіліли чуприни, мов сніг.
З іменем кожним в’ється стежина,
Де ми сварились, де ми дружили.
Як я вцілів, уторопать незмога?
Здогад-надія серце пече:

Борис Костиря
2026.01.18 10:49
Так хочеться зануритися в сон,
Зануритися в тишу і блаженство,
Щоб клен співав зі мною в унісон,
Утверджуючи культ багатоженства.

Так хочеться зануритися в мить,
Яка страждання й прикрощі зупинить,
Що солов'єм у глушині щемить,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Проза):

Павло Інкаєв
2025.11.29

Ірина Єфремова
2025.09.04

Одександр Яшан
2025.08.19

Федір Паламар
2025.05.15

Ольга Незламна
2025.04.30

Пекун Олексій
2025.04.24

Софія Пасічник
2025.03.18






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Василь Шляхтич (1946) / Проза

 Наше Я




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Дата публікації 2008-03-18 21:20:35
Переглядів сторінки твору 28333
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 0 / 0  (4.827 / 5.44)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / 0  (3.818 / 5.13)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.787
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2026.01.19 19:46
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 20:23:56 ]
І слова пана Володимира, їзх настрій і інтонації надто вже схожі на виправдання.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-19 20:25:36 ]
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 10:41:12]
Валентину Бендюгу.
"Змінив своє ставлення до ного і частини його віршів тоді, коли..."
Павличко, Драч і багато інш., котрі спочатку писали про Лєніна і партію, потім "змінили своє ставлення" і стали "прогресивними". Це називається "тримати ніс по вітру". От вони там в Верх Раді крутяться, або коло неї (коло корита)... І так все життя!
Як не дивно було багато тих кому "не розвиднювалось, бо не затуманювалось". Той же Стус!
"Раби, подножки, грязь Москви,
Варшавське сміття ваші пани
ясновельможнії гетьмани!..." Т.Г.Шевченко "

Серйозніше, пане Юрію, будь ласка. До чого тут Драч з Павличком і Ленін? Знову крива паралель...
Були такі, а були й сякі. Я пояснив вам, чому саме змінив СВОЄ ставлення, а не кимось і чимось иені навязане. Причини вважаю вагомими. Одна ситуація, коли людина живе в Україні, а інша - коли людина ні дня в Україні не жила. Ваш приклад з танцюристами теж не танцює: пан Василь не вискакує на професійну сцену і не кричить, що він віртуоз у танцях чи професійний борзописець на ПМ, а має статус любителя поезії. Пише, як уміє і як розуміє, з охотою прислухається до порад. А те, що сучасна українська літературна мова не дуже схожа у деяких моментах на розмовну мову українців Польщі - не його вина. Мені здається, що таких людей треба заохочувати, а не ганити.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 20:26:17 ]
Я звик бути чесним перед собою впершу чергу.
Надто багато останній час дивних речей з авторами тай зі мною, котрі заставляючи мене бути чесним, змушують залишити Майстерні.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-19 20:31:26 ]
Юро, сперечатися ВАРТО!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 20:32:21 ]
Пане Валентине!
Та чого ж Ви чуєте тільки те що хочете чути. Мова то йшла про завищені оцінки. І про відмовчування на підняте питення. І не одноразово протягом останнього часу.
І пробема не садиських схильностях - задушити, принизити...
А про те аби відповідно оцінювати.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 20:33:43 ]
Так-так, Чорнявко, у цьому зацікавлений адмін...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Овчаренко (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-19 20:34:16 ]
Юрку, тримайся, не йди! :) Майстерні загнуться без справжнії воїнів світла! Не можна ж всім переходити у підпілля ;)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-19 20:35:16 ]
У чому він зацікавлений?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-19 20:36:03 ]
Чесність перед собою - це чудово. Я теж намагаюся так жити. Але скажіть мені, будь ласка, чесно чи знали ви від початку про те, хто такий Василь Шляхтич, де він живе, чому так пише? Мабуть, що ні. Цим пояснюю собі деяку різкість вашого найпершого послання...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-19 20:36:45 ]
Юлю! А багато вже у підпіллі?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Овчаренко (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-19 20:38:48 ]
Ми свої не видаємо :)))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-19 20:41:01 ]
Та яка різниця, хто він такий і де він живе? Те, що пан Василь пише, не є ні поезією, ні будь яким художнім текстом. А ви знов намагаєтесь "моральний облік" поставити перед усім!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-19 20:41:41 ]
А вам там у підпіллі підривники потрібні? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 20:43:29 ]
Пане Валентине! Проблема не в Василю Шляхтичу!
Проблема у тому, що по всій Україні руками тих хто мав би стати своєрідним фільтром (талановитої інтелинції, інтелектуалів - національної еліти!) у газетах, журналах, альманахах, книгах друкується стільки того, що має складати УКРАЇНСЬКУ ЛІТЕРАТУРУ. Ті від кого це залежить роблять вигляд що не помічають, а "процес идйот".
А головне, коли рівень автора оцінюється певною мірою правдиво, а не потуранням і завищуванням оцінок здійснюється вплив на рейтинг. В конкретному випадку ПМ говорить про те що якийсь матеріал - ну просто "зер гут".
А нам розявивши рота аплодувати?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Овчаренко (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-19 20:48:38 ]
Та що нам підривати? Психотропною зброєю не захоплюємось, живем собі мирно, спостерігаємо...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 20:51:41 ]
Пане Валентине, я підтримуючи Чорнявку (вона десь на підсвідомості вловила думку - щото однодумці) мова йде про мистецтво. А не про кількість дітей (у мене - троє), місце проживання (живу у багато вчому російськомовному середовищі), не про роботу, чи посаду (занятість страшенна), чи вік... І ніхто ніколи цього тут не знав.
Обставини у кожного свої, а твори свої. І твори ніхто за обставинами не буде оцінювати.
Кажуть Ліна Костенко чи не власноруч собі заслання зробила, але те що вона робить було і є МИСТЕЦТВОМ.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-19 20:53:52 ]
Юлю, а що ж тоді читати? Чим надихатись, якщо всі тільки спостерігатимуть? Я Юрія розумію дуже добре :-(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 20:54:39 ]
Юльцю, привіт!
Я придумав психотропну зброю!
Думаю, Зеньо, і ще багато хто підтримає...
Чарівні наші партизанки-підпільниці роздягаються і йдуть в атаку на ПМ.
У редакторів відвисає "челюсть" і заважає мухлювати з оцінками.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-19 20:57:55 ]
Ні, тільки не партизанки!!! У мене від Їжаків на це слово такі асі! :)) А поки підпільниці і підпільники братимуть ПМ на ню, може, і Їжаки прокинуться від сплячки, і АНТИПО замуркотить :)) Може, той солодкоголосний консенсус щакінчиться перемогою поезії?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-19 20:58:08 ]
Тут я повністю з вами солідаризуюся, пане Юрію. Редакторів нема! Ніде нема! Мова віддана на поталу неграмотним людям. Радіо, телебачення, газети, реклама, маса графоманських книжок - з купами помилок. Друкуються ті, хто має гроші і ті, хто їх може нажебрати. Видавництва зовсім не турбуються про якість творів. А на ПМ літредакторської і коректорської роботи нема майже зовсім. Та ще й ентузіазм деяких авторів, що беруться виконувати роботу штатних редакторів, не викликає схвалення, а розглядається як підрив авторитету. Натомість трапляються якісь безглузді напади безпардонного зубоскальства і принижень, перехід від оцінювання якості творів до оцінювання авторів і, навіть, визначення їхніх психологічних і психічних станів з виставлянням діагнозів та навішуванням ярликів. Це - погано.


1   2   3   4   Переглянути все