ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Проза):
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
2024.11.21
22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.
Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.
Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,
2024.11.21
20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.
Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.
Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,
2024.11.21
19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як
2024.11.21
18:25
І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.
ІІ
На поприщі поезії немало
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.
ІІ
На поприщі поезії немало
2024.11.21
18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.
Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.
Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,
2024.11.21
17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу
2024.11.21
13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?
Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?
Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне
2024.11.21
09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п
2024.11.21
06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )
2024.11.21
06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?
2024.11.21
04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».
2024.11.21
01:27
Я розіллю л
І
Т
Е
Р
И
Мов ніч, що розливає
Морок осінн
І
Т
Е
Р
И
Мов ніч, що розливає
Морок осінн
2024.11.20
21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці
2024.11.20
13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи
2024.11.20
09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…
Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…
Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
2024.11.20
07:07
три яблука
холодні
осінь не гріє
гілля тримає
шкірка ще блискуча гладенька
життя таке тендітне
сіро і сумно
три яблука висять
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...холодні
осінь не гріє
гілля тримає
шкірка ще блискуча гладенька
життя таке тендітне
сіро і сумно
три яблука висять
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Проза):
2024.10.17
2024.08.04
2024.07.02
2024.05.20
2024.04.01
2024.02.08
2023.12.19
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Автори /
Тетяна П'янкова (1985) /
Проза
Cпочатку була сумка
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Cпочатку була сумка
Спочатку була сумка.
І не просто сумка, якась там мініатюрна дамська сумочка на блискавці, а справжня господарська торба, торбега для усіляких там банок-склянок, сердельок-сосисок, овочів-фруктів…
Ні, звісно п’ятидесятикілограмова Зіна, обриваючи руки, тягнучи додому важкі торби, могла б припустити, що спочатку були якраз усі ці банки-склянки, але ж якби спочатку не було сумки, то у чому б жінки тягали харчі з базару?
Отже, ніяких сумнівів. Спочатку була сумка.
Потім була жінка.
Бог, створивши сумку і жінку, тяжко замислився: “І для чого я їх створив? У чому ще призначення жінки, окрім тягання сумки? Сумно жінці з сумкою жити. Ніяких тобі розваг, ніяких радощів”
І тоді з’явилися радощі – супермаркети, по зав’язку начинені харчами, речами, охоронцями і камерами спостереження. А з’явилися вони для того, аби жінка з сумкою мали куди піти “порозважатися.”
Творець вже радісно потирав руки, коли зрозумів: «Сумка після таких жіночих розваг у супермаркеті, частіше за все переважує жінку, тому треба якось жінці і сумці діставатися додому, а заодно, продовжити розваги»
І тоді Бог створив легкове авто. Але, на жаль, воно могло перевезти тільки одну-дві жінки і всього кілька сумок, і Богу довелося створювати тролейбус – зручний, дуже комфортний громадський вид транспорту, який міг би вмістити усіх жінок і всі сумки. Тролейбус з’явився для того, щоб жінка і сумка мали в чому “покататися.”
“Далі добрий Бозя створив ліфт, – гірко думала Зіна, підіймаючись сходами на свій восьмий поверх. – Тільки ліфт – не найдосконаліше Його творіння. Часто ламається.”
Ламається ліфт здебільшого від ваги жінок з продуктовими торебками. І не так від ваги жінок, як від ваги їх торебок. Ось, приміром, взяти Зінку – п’ятдесят кілограмів кісток, обтягнутих рожевою шкірою. Подує вітер – і полетить Зіна над містом, легка, як пташка. Та Бог створив для таких, як вона, сумку. І тримає сумка жіночку на землі, не відпускає полетіти за вітром. Ось в чому головна перевага жіночих господарських сумок.
Потім Господь створив плиту. Він створив їх багато: малих, великих, однокамфорних, багатокамфорних, електричних, газових – різноманітних. Скільки жінок з торбами, стільки і плит. Плитa створена для того, щоб жінка мала біля чого “відпочивати.”
“Вісім годин на роботі, одна в супермаркеті, одна в переповненому тролейбусі, дві на кухні, – сумно підраховувала Зіночка, “відпочиваючи” біля плити, – а ще одна – у ванній за пранням, а ще одну потрібно, аби прибрати, а ще… Господи, навіщо Ти створив 24-годинну добу? Мені треба удвічі довшу!”
Потім Бог створив розкішний диван. Створив цей диван і спочатку не міг натішитися своїм творінням. А потім подивився Бог, що жінка весь свій час проводить то на роботі, то “розважаючись” в супермаркеті, то “катаючись” на тролейбусі, то “відпочиваючи” біля плити, то вбиває час пранням, прибиранням, шиттям-вишиванням, що жінка навіть не помічає розкішного дивана, який стоїть посеред кімнати, як сирітка. І дуже засмутився Бог: “Виходить, що даремно я створював цей диван? Ні до чого цей предмет інтер’єру? Що ж робити? Пропаде мій шедевр марно, нема йому призначення.”
Сім днів міркував Отець, добряче міркував, і нарешті створив, створив чоловіка, щоб хтось міг на дивані лежати і займатися філософськими питаннями: “Що спочатку було: курка чи яйце?”
Спочатку була сумка.
І не просто сумка, якась там мініатюрна дамська сумочка на блискавці, а справжня господарська торба, торбега для усіляких там банок-склянок, сердельок-сосисок, овочів-фруктів…
Ні, звісно п’ятидесятикілограмова Зіна, обриваючи руки, тягнучи додому важкі торби, могла б припустити, що спочатку були якраз усі ці банки-склянки, але ж якби спочатку не було сумки, то у чому б жінки тягали харчі з базару?
Отже, ніяких сумнівів. Спочатку була сумка.
Потім була жінка.
Бог, створивши сумку і жінку, тяжко замислився: “І для чого я їх створив? У чому ще призначення жінки, окрім тягання сумки? Сумно жінці з сумкою жити. Ніяких тобі розваг, ніяких радощів”
І тоді з’явилися радощі – супермаркети, по зав’язку начинені харчами, речами, охоронцями і камерами спостереження. А з’явилися вони для того, аби жінка з сумкою мали куди піти “порозважатися.”
Творець вже радісно потирав руки, коли зрозумів: «Сумка після таких жіночих розваг у супермаркеті, частіше за все переважує жінку, тому треба якось жінці і сумці діставатися додому, а заодно, продовжити розваги»
І тоді Бог створив легкове авто. Але, на жаль, воно могло перевезти тільки одну-дві жінки і всього кілька сумок, і Богу довелося створювати тролейбус – зручний, дуже комфортний громадський вид транспорту, який міг би вмістити усіх жінок і всі сумки. Тролейбус з’явився для того, щоб жінка і сумка мали в чому “покататися.”
“Далі добрий Бозя створив ліфт, – гірко думала Зіна, підіймаючись сходами на свій восьмий поверх. – Тільки ліфт – не найдосконаліше Його творіння. Часто ламається.”
Ламається ліфт здебільшого від ваги жінок з продуктовими торебками. І не так від ваги жінок, як від ваги їх торебок. Ось, приміром, взяти Зінку – п’ятдесят кілограмів кісток, обтягнутих рожевою шкірою. Подує вітер – і полетить Зіна над містом, легка, як пташка. Та Бог створив для таких, як вона, сумку. І тримає сумка жіночку на землі, не відпускає полетіти за вітром. Ось в чому головна перевага жіночих господарських сумок.
Потім Господь створив плиту. Він створив їх багато: малих, великих, однокамфорних, багатокамфорних, електричних, газових – різноманітних. Скільки жінок з торбами, стільки і плит. Плитa створена для того, щоб жінка мала біля чого “відпочивати.”
“Вісім годин на роботі, одна в супермаркеті, одна в переповненому тролейбусі, дві на кухні, – сумно підраховувала Зіночка, “відпочиваючи” біля плити, – а ще одна – у ванній за пранням, а ще одну потрібно, аби прибрати, а ще… Господи, навіщо Ти створив 24-годинну добу? Мені треба удвічі довшу!”
Потім Бог створив розкішний диван. Створив цей диван і спочатку не міг натішитися своїм творінням. А потім подивився Бог, що жінка весь свій час проводить то на роботі, то “розважаючись” в супермаркеті, то “катаючись” на тролейбусі, то “відпочиваючи” біля плити, то вбиває час пранням, прибиранням, шиттям-вишиванням, що жінка навіть не помічає розкішного дивана, який стоїть посеред кімнати, як сирітка. І дуже засмутився Бог: “Виходить, що даремно я створював цей диван? Ні до чого цей предмет інтер’єру? Що ж робити? Пропаде мій шедевр марно, нема йому призначення.”
Сім днів міркував Отець, добряче міркував, і нарешті створив, створив чоловіка, щоб хтось міг на дивані лежати і займатися філософськими питаннями: “Що спочатку було: курка чи яйце?”
Спочатку була сумка.
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Про публікацію