ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Публіцистика):
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
2024.11.21
20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.
Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.
Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,
2024.11.21
19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як
2024.11.21
18:25
І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.
ІІ
На поприщі поезії немало
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.
ІІ
На поприщі поезії немало
2024.11.21
18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.
Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.
Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,
2024.11.21
17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу
2024.11.21
13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?
Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?
Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне
2024.11.21
09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п
2024.11.21
06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )
2024.11.21
06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?
2024.11.21
04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».
2024.11.21
01:27
Я розіллю л
І
Т
Е
Р
И
Мов ніч, що розливає
Морок осінн
І
Т
Е
Р
И
Мов ніч, що розливає
Морок осінн
2024.11.20
21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці
2024.11.20
13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи
2024.11.20
09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…
Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…
Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
2024.11.20
07:07
три яблука
холодні
осінь не гріє
гілля тримає
шкірка ще блискуча гладенька
життя таке тендітне
сіро і сумно
три яблука висять
холодні
осінь не гріє
гілля тримає
шкірка ще блискуча гладенька
життя таке тендітне
сіро і сумно
три яблука висять
2024.11.20
07:04
Батько, донечка, і песик
Всілись якось на траві
Не було там тільки весел
Але поруч солов'ї…
Щебетали і манили…
Сонце липало в очах
І набравшись тої сили
Попросили знімача
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...Всілись якось на траві
Не було там тільки весел
Але поруч солов'ї…
Щебетали і манили…
Сонце липало в очах
І набравшись тої сили
Попросили знімача
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Публіцистика):
2024.05.20
2024.04.01
2023.11.22
2023.02.21
2022.02.01
2021.07.17
2021.01.08
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Автори /
Микола Блоха /
Публіцистика
Сегодня посетил АРТ. выставку 13.03.09 г.
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Сегодня посетил АРТ. выставку 13.03.09 г.
Сегодня посетил АРТ. выставку 13.03.09 г.
Сегодня посетил АРТ. выставку – «Новое искусство – новое лицо Украины», было много интересного, даже было именно нового, но мало самих работ и авторов. Главное, что показала данная выставка это расслоение творческих стилей по возрасту. Так Василий Бык, относящийся к старшему поколению, но его большей частью тема его работ это простая обыденная жизнь, любовь, семья, показанная с лёгким сарказмом и небрежностью совмещая в своём творчестве, авангард и традиционные формы скульптуры древних славян. Но, не смотря на это, он не ограничивается выбранным стилем и иногда он выдаёт достаточно метафоричные произведения, на которых можно остановить свой взор.
В тоже время мастера ещё старшего поколения удивляют отсутствием идей и если избрали один стиль, то гонят его как в камне так и в бронзе и остальных материалах, что не очень приятно, но спасибо, что они есть, поскольку они создают фон, на котором все остальные работы только больше нравятся.
Приятным отличием стали мастера среднего поколения, возраст которых примерно от 35 до 50, они уже покинули юношеский идеализма, и отдаются свободе творчества, новых идей, материалов и собственного воображения. Представителем такого поколения есть Олег Давиденко, его творчество одно из самых разносторонних, от стекла до мятой бронзы, в его композициях то, что называется игрой воображения приводящего к новым формам старых тем.
А если говорить о молодом поколении, то два брата Озюменко Андрея и Петра. Показали, что они достойная смена старшему поколению Пётер представил большей частью работы на религиозную тему с небольшими отступлениями от избранной темы, что показывает его умения. А его брат Андрей позволяет себе делать более сложные произведения и от этого более впечатляющий эффект. Серьёзности данного произведения, а особенно если человек только слегка знаком с особенностями изготовления бронзовых изделий, примером может служить бюст «Триумфатор» или «Император». Но при этом эти бюсты отличаются, так «Император» это единый образ, а «Триумфатор» это две статуи в одной, обратите внимание на плечи скульптуры, на одном плече его голова кошки, а на другом плече голова орла. Данная идея преследует дать возможность автору выложить как можно больше деталей, которые он придумал и не важно, что символом триумфа есть накидка на плече.
Вставка понравилась, ну а потом был круглый стол, на котором обсуждалось тема уберечь «Как не допустить разворовывания культурных ценностей в период экономической сложностей. Грустно стало, когда я послушал, что говорят о том как всё плохо министры директора, но когда Василий Вовкун миниметр культуры и туризма сказал:
- То, что мы здесь собрались, поговорили, но это нечего не изменит, а всё что можем привлечь внимание общественности.
Так через пять минут речи министра, можно было закрывать круглый стол, хотя и было несколько правильных слов, но большей частью слова министра были верны. Вот только общественность и не заметит, поскольку вокруг круглого стола присутствовали лицедеи в лице министра и прочих и зрители журналисты и я от искусства. Свои мысли о том, как сохранить ценности я предложу чуть позже.
Николай Блоха 14.03.09 г. 00:48
Сегодня посетил АРТ. выставку – «Новое искусство – новое лицо Украины», было много интересного, даже было именно нового, но мало самих работ и авторов. Главное, что показала данная выставка это расслоение творческих стилей по возрасту. Так Василий Бык, относящийся к старшему поколению, но его большей частью тема его работ это простая обыденная жизнь, любовь, семья, показанная с лёгким сарказмом и небрежностью совмещая в своём творчестве, авангард и традиционные формы скульптуры древних славян. Но, не смотря на это, он не ограничивается выбранным стилем и иногда он выдаёт достаточно метафоричные произведения, на которых можно остановить свой взор.
В тоже время мастера ещё старшего поколения удивляют отсутствием идей и если избрали один стиль, то гонят его как в камне так и в бронзе и остальных материалах, что не очень приятно, но спасибо, что они есть, поскольку они создают фон, на котором все остальные работы только больше нравятся.
Приятным отличием стали мастера среднего поколения, возраст которых примерно от 35 до 50, они уже покинули юношеский идеализма, и отдаются свободе творчества, новых идей, материалов и собственного воображения. Представителем такого поколения есть Олег Давиденко, его творчество одно из самых разносторонних, от стекла до мятой бронзы, в его композициях то, что называется игрой воображения приводящего к новым формам старых тем.
А если говорить о молодом поколении, то два брата Озюменко Андрея и Петра. Показали, что они достойная смена старшему поколению Пётер представил большей частью работы на религиозную тему с небольшими отступлениями от избранной темы, что показывает его умения. А его брат Андрей позволяет себе делать более сложные произведения и от этого более впечатляющий эффект. Серьёзности данного произведения, а особенно если человек только слегка знаком с особенностями изготовления бронзовых изделий, примером может служить бюст «Триумфатор» или «Император». Но при этом эти бюсты отличаются, так «Император» это единый образ, а «Триумфатор» это две статуи в одной, обратите внимание на плечи скульптуры, на одном плече его голова кошки, а на другом плече голова орла. Данная идея преследует дать возможность автору выложить как можно больше деталей, которые он придумал и не важно, что символом триумфа есть накидка на плече.
Вставка понравилась, ну а потом был круглый стол, на котором обсуждалось тема уберечь «Как не допустить разворовывания культурных ценностей в период экономической сложностей. Грустно стало, когда я послушал, что говорят о том как всё плохо министры директора, но когда Василий Вовкун миниметр культуры и туризма сказал:
- То, что мы здесь собрались, поговорили, но это нечего не изменит, а всё что можем привлечь внимание общественности.
Так через пять минут речи министра, можно было закрывать круглый стол, хотя и было несколько правильных слов, но большей частью слова министра были верны. Вот только общественность и не заметит, поскольку вокруг круглого стола присутствовали лицедеи в лице министра и прочих и зрители журналисты и я от искусства. Свои мысли о том, как сохранить ценности я предложу чуть позже.
Николай Блоха 14.03.09 г. 00:48
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Про публікацію