ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Олександр Сушко
2024.04.26 14:24
То що - почнім уму екзамен?
Примостим мужа до жони?
Без грошей не збудуєш храма,
Немає віри без війни.

Гризе католик православних,
Юдея душить бусурман.
А я пророк. Мабуть, останній,

Світлана Пирогова
2024.04.26 08:55
Їй снились , мабуть, чудодійні теплі сни,
Коли зима засипала снігами.
Старенька вишня не сумує навесні,
Хоча кора потріскана роками.

Її садили руки бабці золоті.
Стоїть, як завше, в цвіті білім-білім.
Нагадує родині знову дні оті,

Ілахім Поет
2024.04.26 08:39
Доктор Фрейд переважно приймає таких без полісу.
Це троянда у січні, це наче серпневий пролісок.
Бозна, де в ній свій досвід, а де – від матусі спадщина.
Її мрії нечувані, сни – авангард небачений.

Доктор Фрейд далі більше нічого в ній не второпає.

Леся Горова
2024.04.26 07:39
Розхлюпалось тепло бузкових чар,
Так, ніби хоче зцілити медово.
Зелений кущ, одягнений в обнови,
Де променем запалена свіча
Загіркла, оповита у печаль,
Вслухається у тишу вечорову.

У тишу ненадійну, нестійку.

Віктор Кучерук
2024.04.26 05:23
Радіючи гожій годині
І пишно убраній весні, -
Якась невідома пташина
Невпинно співає пісні.
Сховалася в гущі зірчастій
Пахучого дуже бузку,
Й впивається радісно щастям,
Сипнувши веснянку дзвінку.

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік

Володимир Каразуб
2024.04.25 09:16
Просто вітер, якоїсь осені зупинив мене,
Просто сонце якогось липня зійшло, як камінь,
І люди зустрічні записані буквою n,
У моїм, до сих пір не розв’язаному рівнянні.
І у ньому записана ти — у кімнаті зі шкла
На свічадах червоною барвою, як невідом

Світлана Пирогова
2024.04.25 08:41
А за вікном вже вечоріє,
І мліють світлом ліхтарі.
І де ж ті орігамі-мрії,
Що склались звідкілясь, згори?

Листи перегортаю, фото
Вцілілі від перепетій.
У кожному душевна квота,

Леся Горова
2024.04.25 07:45
В смолистих бурунах лежить рілля.
Вилискує, залита після суші.
І вороннЯ, не видне іздаля,
Серпанку рядна крилами ворушить.

Узбіччя із пожухлої трави -
Невипране дощем чадіння шляху.
Два кроки в поле зробиш, і лови

Віктор Кучерук
2024.04.25 06:23
Серце сумно защеміло
І душа зайшлась плачем,
Бо здригнулось враже тіло
Зі скривавленим плечем.
Розтрощив, на жаль, суглоба,
Раз почувсь короткий тріск
І ординець вузьколобий
Звідав кулі форму й зміст.

Ілахім Поет
2024.04.25 00:03
Вельмишановна леді… краще пані…

Даруйте – де б слова ті віднайшлись, коли життя – це стрес з недосипанням? І плід такий: нервовий трішки лист. Пишу його повільно – швидше равлик на Фудзіяму врешті заповзе. І навіть сам не знаю: чи відправлю? Чи згине д

Артур Курдіновський
2024.04.24 21:33
Неначе той омріяний журавлик,
Який відкрив до всіх бажань портал,
У купі понадкушуваних яблук
Урешті-решт знайшовся ідеал!

Тобі хтось зробить витончений кніксен...
Прийми від мене шану та уклін!
Зігріє око кожний мегапіксель,

Сергій Губерначук
2024.04.24 20:00
Шість хвилин, як я прокинувсь.
А тут мені повідомляють,
що я вже шість годин, як зраджую.
Ну так я зараз просто вирву язика,
відіб’ю його молотком,
поперчу його, посолю.
кину на розпечену сковорідку –
і буде мені чим поснідати.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Петро Схоласт
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Ігор Мартинюк
2024.03.28

Вадим Водичка
2024.03.26






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Чорнява Жінка (1965) / Вірші

 П’ятниця, 13
Образ твору Нікє Новіковій з вдячністю і любов’ю

П’єро повісився на довгих рукавах
своїх бажань невтілених
Мальвіна перукою блакитною стирає
сухі сліди від сліз вже неживих
що на обличчі білім залишають
напівпунктир [збій_у_системі]

І боги розбились і вмерли, як люди,
а люди богами себе почували. Іуди
жбурляли монетки під ноги зухвалій богемі
і нині, і прісно
[збій_у_системі]

Принц данський довго ходить біля ставу
шукаючи серед піску і мулу
корону королівську, що жбурнула
її туди Офелія грайливо ще навесні
а зараз вже і серпень закінчується
й весілля скоро [збій_у_системі]

свято Шерханів, а не Акел
[збій_у_системі]
CNTRL_ALT_DEL





Найвища оцінка Сергій Осока 6 Майстер-клас / Майстер-клас
Найнижча оцінка Критус Нахман 5.5 Любитель поезії / Любитель поезії

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2008-06-15 15:16:34
Переглядів сторінки твору 40727
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 5.270 / 5.75  (4.937 / 5.54)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / 0  (4.910 / 5.52)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.769
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми Поезія Модернізму і Неомодернізму
Автор востаннє на сайті 2018.09.20 11:11
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2008-06-15 15:18:13 ]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(і хто це мене навчив таким коментарям?;)
так, зараз віддихаюсь і олюдню думку...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2008-06-15 15:49:37 ]
олюдненою думка мала б звучати якось зрозуміло, так? але не тут...
пасмурний літній день, легке божевілля дозою по 4 кубики.
багато, але інакше вже не знеболює.
блимає світло - певно на сьогодні сонце вже сідає. завтра, як зарядять, може світитиме знов. а ні, то й ні, не велика втрата. все одно нема на що дивитись – від позазавтра справжнє доводиться намацувати руками і класти на зуб (який насправді - ікло). або шукати, запускаючи руки під самісіньку шкіру.
якщо тріпоче і скорочується - добре.
якщо холодне і статичне - знову те саме…
дивно, чому ніхто не бачить пунктиру на щоках Мальвіни?
дивно, чому богема так радо кидається на шматки гнилої падалі, що її кидають, відриваючи від себе Іуди?
дивно, чому ніхто не скаже принцу датському, що він просто кретин, коли він знову начепить на голову череп, і піде вляжеться на дно ріки, поряд з мертвою Офелією?
дивно, чому живучи одним і тим же м'ясом, одні полюють, щоб вижити, а інші – щоб убити?
але не дивно, коли живі, не втиснуті у межі історій-що-вже-не-перепишеш, люди, так відчайдушно шукають собі виправдання закономірностями, лю-дсько-ю-при-ро-дою… а воно ж… для людей закономірностей не буває. і насправді можливим є все, починаючи з першого [збою_у_системі]. і насправді, CNTRL_ALT_DEL може бути і початком…
гроза. зараз нарешті виб'є світло.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-15 17:25:42 ]
Нікі, це не коментар. Це окремо взятий художній твір. Рідко зустрічаєш людину, яка тебе ТАК розуміє. Моя відповідь - у присвяті.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2008-06-15 17:41:03 ]
О_о ...
от би мені навчитись так відповідати...

стоп. і якою ж це я маю бути після цього геніяльною і распрекрасною, щоб виправдати таку присвяту??? ой, Чорю, і шо ти зі мною тільки робиш...
(драматично і вкрай розчулено дивиться в далину, ще трохи стоїть, а потім надривно гупається на дерев"яну підлогу, щиро зображуючи смерть-на-місці. зрештою, повільно і елегійно розчинається у сонячному світлі. навколо на арфах грають збиті з небес янголи, мертві бОги повільно сповзаються до купи, фальшиво і сумно (бо мертві) наспівуючи "Венуса", а зелений екран тим часом видає вже звичне: [збій_у_системі])


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-06-16 11:26:41 ]
Варто перепублікувати в розділі "проза", Нікусь, щоб не загубилося. Зуб, який насправді - ікло.І пунктиру на щоках Мальвіни не є - хоч під мікроскопом розглядай! І чому така різна мета полювання у людей? Перезавантажуватися пора навіть без грози.
Нік, цей шматочок - the peace of art, правда, не загуби.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Анатолій Мельник (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-15 16:33:56 ]
Чері, другий катрен неперевершено! Вірш багатовимірний, може жити і частками і разом, такий собі набір пазлів. Для мене це може і за багато... Але:
...І боги розбились і вмерли, як люди
А люди богами себе почували. Іуди
Жбурляли монетки під ноги зухвалій богемі
І нині, і прісно ( збій у системі)...!!!
Народжуються мільони сюжетів!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-15 16:47:03 ]
Толю, насправді тут немає катренів, це спалахи від збою_у_системі :) Коротить, знаєш...
А сюжети - вони завжди поруч :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Критус Нахман (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-15 16:35:03 ]
Нещасна голівонька Д-р. Нахмана розривається між чеснотами вірша Місс Чері та новелетою-коментом незрівнянної Ніколетти. Як то кажуть, рідкісний випадок, коли автор та коментатор найшли один одного... А що робити бідному Критусу? Ставати на шпагат?
:)))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-15 16:43:32 ]
Dr Нахман, ви мене дивуєте :) Ніяк не можу вловити тонкого зв"язку між нещасною голівонькою і фізичною вправою під назвою "шпашат" :) Певно, дається в знаки ота клята п"ятниця... :))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олена Пашук (Л.П./М.К.) [ 2008-06-15 16:45:00 ]
Читаю раз, читаю два,
аж зараз лусне голова.
Нарешті, в тему вгрузла.
Перезагрузка.
(Як завжди класно, Чорі. Справді читала кілька разів, щоб стовідсотково вникнути: П'єро, Мальвіна, шекспір, рима- нерима...Смачненький коктейль.До чого б то придертися, а то вже скоро звинуватять у підлабузництві. О, знайшла, принц може даТський, хоча хто його знає, і може ходиВ). Але то я так, коли немає за що всмикнути, вишукуєш очепятки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Критус Нахман (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-15 16:56:23 ]
Ай-ай -айййййяй, Олено!!! Який срам, вам, Олено, волинянці, не знати, що правильно українською не датський, а данський.
Пояснюю. Росіяни не правильно віднесли слово dutch до Данії і стали бідних данців називати датчанами, позаяк датч - англійською означає голандський. :))))

Так що Місіс Чері - 100 відсотково права!
Вчіть Олбаньку Місс Пашук!!!
З ніжністю, Критус :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олена Пашук (Л.П./М.К.) [ 2008-06-15 17:03:11 ]
АЙ=яй=яй, справді який срам. А я ж то думала, що все на світі знаю, а тут на тобі, носом в голандський сир. Дякую, Критусе, за те, що повернули мене на шлях праведний. Буду вдосконалюватися, ти ж ба всю Волинь осоромила, треба кудись тікати. Scio me nihil scire


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-15 17:09:40 ]
От бачиш, Оленко, шо дохтур каже? Йому видніше :)
Рима-нерима-проповідь-схима...
Дякую, шо перечитала кілька разів :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Анатолій Мельник (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-15 17:52:58 ]
Оленочко, я зза того Шекспіра теж на данські граблі колись наступив, олбанську вивчаю, пагано сприймається, гондураська легше:))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-15 18:06:35 ]
Толєчко, от з гондураською будь особливо обережним, прошу :) Вона дуже ...тендітна:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Анатолій Мельник (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-15 18:47:11 ]
Зеньо не вибачить! Тому прикладаю багато зусиль:))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Афродіта Небесна (Л.П./М.К.) [ 2008-06-15 16:49:25 ]
Сонечко, мене на сьогодні вбито.. Якщо затребують некролог, напиши, що "вмерла під віршем від утіхи..." (ги, майже як Рафаель)
Х-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-15 16:58:21 ]
Фро, знову під віршем? В мене дежавю.... Ми вже одного разу це робили. Чи то було під дохтуром? :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Критус Нахман (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-15 16:58:44 ]
Я думав лише чоловіки вмирають від втіхи, особливо арабської та маґрібської національності.
І ти Фроді також зазбиралася? (нічого що на "Ти"?)

З ніжністю,
Крис-Мусь :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Афродіта Небесна (Л.П./М.К.) [ 2008-06-15 17:14:21 ]
І шо я оце роблю? Мертві ж не говорять.. Та вже ж..
То, Чорі, було радше під Віршем Дохтура, і вмирати ми тоді, наскільки я пам"ятаю, аж ніяк не збиралися.. =))) живучі ми, мов кішки ;)
Цьом:))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Афродіта Небесна (Л.П./М.К.) [ 2008-06-15 17:20:12 ]
Критусе, що ж ти мене раніше не попередив? Я вже п"ятнадцять хвилин, як ТАМ, а поміж арабських мущин мені якось незручно.. Я їхньої мови не знаю..
Ну добре, дасть Бог, повернусь - розповім, як там що))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Критус Нахман (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-15 17:32:12 ]
Ви, дєвушка, на мову тіла орієнтуйтеся. Вона не дасть помилитися. Правда в зону інтемного спілкування не пускайте! о, знаєте, легіні з Маґрібу такі шальоні, такі шальоні і олбанської не розуміють ну ніц нєма!!!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Афродіта Небесна (Л.П./М.К.) [ 2008-06-15 18:16:31 ]
Тю, а я думала, олбанську всі розуміють..
Хоч би мовою тіла не дуже голосно вийшло)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Афродіта Небесна (Л.П./М.К.) [ 2008-06-15 18:39:21 ]
Та ти шо, мила, в жодному разі! Я про поезію...))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2008-06-15 17:10:43 ]
... мда-а-а, якби знала, вмерла б ще під першим постом... а я-то сиджу і думаю... сиджу і думаю...
ну що, Фродо, влаштуємо синхронне вмирання? щоб красіво і естетично! ви тільки уявіть: дві божественні поетки вмирають під віршем третьої... ах! про таке б навіть Місіма написав (ну, якби ми були хлопчиками).
Люба!!! Родіна нє забудєт...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-15 17:18:53 ]
Спакойно, дєвачкі! Вмирати заборонено. Легка непритомність... А взагалі не перейматеся: дохторів вистачить. Як шо, поличемо ветеринара :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2008-06-15 17:25:54 ]
жєстокая ви, аднака, Чєррі (ооо, як гарно і легко освоюється албанська!)
ну та ладно, хай би вже і ветеринарики, аби тільки фоста і роги не шукали... інше якось стерпимо...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Критус Нахман (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-15 17:29:23 ]
Це ти на Яблонську натякаєш, чи на діда з Буковини?
Так вони в неділю не працюють! Одна надія на бідного Нахмана! І Д-р. Романчук десь подівалася!!! Вона ж бо ліпше в хворобах жінок розбирається. Не те що я, лише аміназином та ЛСД можу допомогти ;(((

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-15 17:34:04 ]
І ти теж жєстокій, Крис-Мусь :)) як ветеринар,чесслово! Не складуть про тебе оди!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Афродіта Небесна (Л.П./М.К.) [ 2008-06-15 17:35:01 ]
рогаті кішки.. ммм.. це щось цікаве.. може, варто укласти бестіарій?
От тільки рогатість, з огляду на фольклор, шось нам не дуже личить ]:-D}


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Критус Нахман (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-15 17:35:19 ]
Нє хвіга сібє!!! Волка пазорного котом обізвала!!! Кашмар!!! Звиняйся бігом бо плохо буде!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-15 17:37:44 ]
Та де ж тут була та діжка з фікусом?!! Вибач, рідний (бум!), вибач, вовчара (бум-бум)! Рогатий сплутав (бум-бум-бум). Ти самий пазорний з всіх вовків (БУМММММММ!) Вибачив?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2008-06-15 17:39:48 ]
Критусе, вдихни і розслабся: волком_п народився, волком_п і поховають. таке не лікується, брате. а от я, дєвочкі, себе би до котів теж не відносила. так, була колись синьою тварюкою... так Зеньо придушив, нині реінкарнуюсь. ось тільки не вибрала ше в кого... є ідеї?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-15 17:40:12 ]
О, наш Пмівський бестіарій - гарна штучка! Там вже оселились самка богомола, мутант-металик-Пегас, оченята на тонких ніжках... весела компашка буде :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2008-06-15 17:43:41 ]
Чорю, не вводь громадськість в оману, ти - мутована вишньо-пантера. і нічого тут...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2008-06-15 17:48:20 ]
куркою?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Афродіта Небесна (Л.П./М.К.) [ 2008-06-15 17:50:57 ]
та яка там з тебе курка? Та й у бестіарій не вписується.. Хоча, якщо дуже вже хочеш... ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2008-06-15 17:53:23 ]
ні, я буду Блакитним Птахом Маразму. оце припасує і мені, і нашому бестіарію. а ти, морська почваро, якого виду будеш ;)?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Анатолій Мельник (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-15 17:54:59 ]
Ангела птахом можно назвать?:))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-15 17:56:49 ]
Звісно, можна. Теж гарне придбання для бестіарію :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Афродіта Небесна (Л.П./М.К.) [ 2008-06-15 18:01:53 ]
аз єсмь зелене психоделічне сонечко в червону цяточку ;) Треба образ змінити на більш зелений))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Критус Нахман (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-15 18:02:30 ]
Та вже ліпше Рожевою Фламінгою, все ж рожеве женській підлозі більше личить, ніж синє чи, прости Господи, голубе :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Критус Нахман (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-15 18:03:38 ]
Ндя, засиділася ти в блакитних тонах :))))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2008-06-15 18:15:55 ]
Рожевий Птах Маразму... оце вже дійсна психоделіка. ех, дохтуре сизокрилий, невловив ти тонкої паралелі з Мальвіною, почерканою штрихпунктиром... та може воно і на краще - здоровішим будеш
:))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Критус Нахман (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-15 18:34:27 ]
CОрі, Чері, звісно-звісно я й не сердився, чого там вибачатися :))))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Анатолій Мельник (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-15 19:27:11 ]
Чернобиль за хатою:) Тут не психоделічності.
Глибше треба копать, глибше! До андерграунду:))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-15 19:47:54 ]
Глибше, Толю, чрєвато :) Можна докопатися до сітьового кабелю, тоді прийде злий робот-аналізатор і зробить всій системі UPGRADE :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-06-16 11:39:11 ]
Славцю, серце, ти мене не забув? Тобі без мене важко! От що воно таке справжня любов! А я така-сяка нєхароша оце ж шампанське п'янствувала і морально разлагалась задля Дня медика! А ти тут один, в трудах, в заботах... І хоч би хто цвіточок доктору у свято! Аміназином їх, аміназином, всю палату! ЛСД вони саменькі знайдуть. А єжелі консультація гінєколога кому - то тільки свисни, вся санавіація туточки!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2008-06-15 18:28:13 ]
Чорю, у мене є безкоштовна пропозиція - перейменовуй вірша у Плату № 6 (як варіант - №13), щоб не сильно шокувати нашу більш адекватну поетичну спільноту. а то розвели тут... вишньо-пантер, дохтурів-вовків_пазорних, психоделічних-морських-почвар-ужовту-крапінку, маразматичних-птахо-кУрів з комплексом Мальвіни... а вони розшумілись, та ще й на мову тіла з олбанської збираються переходити...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-15 18:40:29 ]
Думаєш? Та тут палат на всіх не вистачить, ти шо? Хай вже краще більш адекватна поецька спільнота відвідувати приходить :)) А ми з нею - мовою тіла :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Павло Потелицький (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-15 18:44:08 ]
Гарна ідея, по-моєму, не погано.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-15 18:51:37 ]
Правда? Мені так приємно! Тим паче, що сама не зовсім розумію, шо ж тут за ідея така :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Павло Потелицький (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-15 18:54:41 ]
Я на рахунок збою в системі. В голові в кожного буває збій, пра ?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-15 18:58:22 ]
Отут не можу не погодитись :) І навіть частіше, ніж у 13 п’ятницю :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Павло Потелицький (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-15 22:08:54 ]
то все забуони

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-15 22:25:11 ]
Вибачте, Павло, що саме все є "забуони"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-06-16 11:20:14 ]
Бачите, який день нехороший, ота п'ятниця - аж до збою в системі і палати № 13! І все це в день медика! Не дали доктору Нахману відсвяткувати і навіть не поздоровили! Чи ж то так гарно?
До чого жаль нещасного П'єро! Таки довели меланхоліка до суїциду! І Мальвіну жалько! І перуку! І всіх, всіх жалько...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2008-06-16 11:30:03 ]
Яка ти, Лесюню добра, всіх тобі шкода і всіх тобі жаль, треба тебе берегтиі Чорі тра і Нікусю і Критусика і Юрчика, всіх тра)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-06-16 11:43:18 ]
Дик почитала, Варцю - і "над вимислом слєзамі облілась!" Єдине чого бракує - якогось Буратіна в цю компанію. І його жалько... І його берегти тра...
А ще тра присвяту виправити "Нікє" - це щось нове у правилах українського правопису.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-16 12:31:59 ]
Буратіна зайнятий. Він - свідок на весіллі Аліси і Базіліо. А грошики з поля дурнів пішли на нове обладнання у клініці д-ра Нахмана - із звеселяючим газом. Все для партизанів, все!
А присвята най так і залишиться. Бо "Ніці" мені не подобається, тому "Нікє" буде моїм власним неологізмом, якщо ніхто не заперечує. Навіть, якщо заперечує :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-06-16 16:56:48 ]
Он як усе цікаво повернулося! Лисичка Аліска взамуж пошла? Ну, нехай їм щастить. А Мальвіна, мабуть, буде дружкою. Як же Буратінко без неї? Нехай і їм щастить отак з понеділка. Хепі енд. Всі пляшуть і поють. Завіса.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2008-07-10 17:38:55 ]
"And the only sound that's left
After the ambulances go
Is Cinderella sweeping up
On Desolation Row"... "

палат не вистачить на всіх? :D

Боб Ділан меланхолійно іронічно ламає і пожбурює свій спис-шприц-перо і виходить полювати на леопардів. Матриця глючить і плодить чвертьмонстрів в кишенях які недослуховують недочитане.. Білого коня пацючить, а принц Альберт заклинає скальпи друзів, добрі феї навшпиньки виводять канон на мотив танцю з шаблями...

лише сумлінна Попелюшка прибирає розтрощені шматки моніторів і тельбухи мікрочіпів, гадаючи, що то за щастя кришталеве.

Але мудрий Шарль знає ліпше..
:)

з втіхою і повагою і подякою причастився і я))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-07-10 19:12:47 ]
"І як же гарно причастився",- хіхікнув Дуремар, обсмоктуючи берцову кістку Артамона... Потім меланхолійно витер руки об Синю Бороду і вихлястою ходою попрямував до Попелюшки :))))

Дякую, Світила :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-11-13 01:16:00 ]
і от шоб по отакому віршу кожної пятницітринадцяте!
хи хи (с)!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-11-13 01:20:18 ]
Йєсть по такому віршу! Дозвольте виконувати? (Бо вже ж сьогодні вона)
то те?! (с)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-11-13 01:24:51 ]
випалняйтє!
і шоб "смутило тішило мене" (с)!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-11-13 01:31:45 ]
А може, вас поки потішить оце? Шоб не нудьгували, поки писатиму отакий от самий вірш?!
"Не замете й завія зовня:
у ходьбі настояну
духовність?!" (С)?!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-11-13 01:34:56 ]
тільки ж ви не дуже там копіпастіть!
як казав класік:

"Голос нації - голос Бога.
Все це - тут.
За які ж гріхи
Ти покутуєш, моя вбога
Найбагатша земле?
Хи-хи..." (с)

як бачите, все серйозно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-11-13 01:43:45 ]
Вибачте, але я вже не можу зупинитися. Бо це справді класика! За неї навіть НШП дають!
"Впереміжку являлись
щастя і біда,
але до рідного гнізда:
любов не пропадала?!" (с)

Прохання читати вголос і з дотриманням розділових знаків. Це значно полегшить мені написання отакого_ж_самого_вірша.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-11-13 01:51:50 ]
а от я і кажу: не дуже там копіпастіть з метою написання отакого_ж_самого_вірша!
та якщо ви вже почали вдаватись до заборонених конвенцією оон психотропних атак,
не можу відмовити собі у приємності відповісти вам тим же:

"Світу шмат я обходив,
бував то там, то там,
смутило-тішило мене то те:
то те?!" Р.Л. (с)

+

"Голос нації - голос Бога.
Все це - тут.
За які ж гріхи
Ти покутуєш, моя вбога
Найбагатша земле?
Хи-хи..." О.Л. (с)

=

Р.Л.: "...Хи-хи..."
О.Л.: "Світу шмат я обходив,
бував то там, то там,
смутило-тішило мене то те:
то те?!"
Р.Л.: "...Хи-хи..."

прохання читати вголос
і з дотриманням відповідних поз.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-11-13 02:01:26 ]
Наразі можу виконати тільки дві (пози)
"то те?!" (Р.П.)
"хи-хи" (О.Л.)
але їх вистачить. Дякую щиро за надихання.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-18 22:24:45 ]
Я, взагалі би не ставив, Любо, вам оцінок за такі твори - вони цілком симпатичні, але "6", які вам останнім часом ставить, наприклад, Ніка Новікова, вимагають корекції, або діянь Ніки, або оцінки під твором. Наразі усереднюємо оцінку під твором.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-18 22:31:25 ]
Дякую, Володю, що не обійшли увагою. Та скажіть вже прямо: хочу понизити рейтинг, бо він когось дуже муляє. Я зрозумію :)
Час і мені пройтись по високорейтинговим авторам, а то і справді жодної кореції між оцінками і текстами.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-18 22:43:08 ]
Нічого подібного, ще раз вам, Любо, кажу, попри те, що ви маєте право опублікувати все, що вам подобається, чи все, що ви прагнете зберегти, є певні вимоги до оцінювання авторів рівня "R2" і "6" тут абсолютно не та оцінка, навіть "5,5" (середня) - не та, Ніка взялася ставити "6" - це ж не єдина, просто йду її слідами і дивуюсь - навіщо? Вам, Любо, ті оцінки теж ні до чого - особливо "не ті оцінки".
Тільки через дружбу? Жила би собі ця композиція неоціненою, і нормально...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-18 22:50:55 ]
У таких випадках, мені здається, варто додавати "на мою думку, не та". Юо раптом Ви в цій композиції чогось не побачили такого, що викликало у Ніки бажання оцінити її саме так?
А Ви тільки Нікіними слідами зацікавилися?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-19 20:23:52 ]
Отже, або ми забираємо у Ніки можливість виступати від імені кваліфікованих поціновувачів, які формують рейтинг "Майстерень", або припиняємо гратися в словеса.

Якби Ніка такими оцінками не формувала рейтинг "Майстерень", то і проблеми би я не бачив, а так проблема є. І вона поетична, бо ця композиція, як для авторства рівня R2 аж ніяк не заслуговує "6". І без жодних "на мою думку", бо в нас не сайт присвят, а саме Поезії. Ця ж композиція, як я і сказав раніше, не є зразком високої поезії, за які ставляться в "R2" оцінки "6".
Чи ви вважаєте, Любо, інакше?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-19 20:28:49 ]
Шановна Майстерень Редакціє, а можна почути од Вас вичерпні і чіткі критерії, які вирізняють "високу поезію" від "поезії середнього зросту" і "низькорослої поезії"?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-19 20:33:23 ]
Так, ця композиція не є зразком високої поезії. Але до чого тут присвяти? Останнім часом на ПМ з"явилось багато цікавих і талановитих віршів-присвят. Хіба це причина не надавати їм належне?
Давайте дійсно припинимо цю гру в словеса. Ви сказали свою думку, я її почула. Але я залишаю за собою право також проаналізувати відповідність оцінок, виставлених іншими людьми, які "формують рейтинг". Думаю, це справедливо, чи не так?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-19 20:59:53 ]
До речі, про формування рейтингів. Вас особисто, Володимире, нічого не дивує тут?

Залізняк Світлана Майя 5.65
Паламарчук Іван 5.63
Андрусяк Іван 5.6
Клен Юрій 5.6
Осока Сергій 5.59

А то мене починають гризти неясні сумніви :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-19 22:31:54 ]
Та це ж динаміка - рейтинги, і потрібен час, особливо для нових авторів, аби знайти собі комфортне місце. Та ви краще, Любо, робіть конкретні пропозиції, якщо у вас є якісь зауваження. Наприклад, ви знайшли нові вірші політв'язня Івана Паламарчука і пропонуєте їх додати. Чи ось напишете рецензію на тему творчості Івана Андрусяка, чи запропонуєте того ж Івана Андрусяка підняти на щабель вище - це ж нормальна розмова, правда?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-18 22:55:37 ]
Дуже органічна присвята, чесна і своєчасна.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-18 23:03:45 ]
А мені взагалі дуже важко зрозуміти позицію шановної Редакції Майстерень щодо оцінювання віршів. На мою непросвічену, але демократичну думку кожен має ставити ту оцінку, яку бажає. Бо щодо поезії, навіть щодо авторів рівня Р2 (та навіть якщо й рівня H2 SO4) немає й не може бути ніяких єдиних і непорушних стандартів. А самим фактом свого втручання у волевиявлення авторів шановна Редакція Майстерень тільки показує, що на цьому ресурсі її воля - визначна. Пропоную Майстерень Редакції взагалі позбавити всіх права оцінювати, хай воно залишиться тільки Вам. От уявіть - Олімп, туман... навколо метелики... музи підносять Вам амброзію і нектар, а Ви вершите судьби, в хітоні і з блискавкою в руці!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-19 20:34:59 ]
Життя трохи складніше, Сергію, аніж це вам бачиться. На ПМ є різні оцінки, і різна вага оцінок. Особливо тих, які формують рейтинг, власне, "Майстерень".
Та й про демократію тут, на ПМ, говорити не варто, нема у нас у керівництві ресурсом демократії і не було, і не буде. Є Головний редактор, який відповідає за все, є й ті, чиї оцінки формують рейтинг "Майстерень". Тобто йдеться про специфіку формування рейтингу "Майстерень", де "6" за такі "просто присвяти" не повинні ставитися.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-19 20:37:02 ]
Огласіть же критерії нарешті, коли Ваша ласка! Ми ж наче маємо право їх знати.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-19 20:37:20 ]
Володимире, а чому б Вам не назвати конкретні вади цього тксту? А то одні загальні слова.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Фурса (Л.П./М.К.) [ 2010-01-19 14:43:27 ]
М-да, прикро таке читати... Як співав Малінін, "дай, Бог, не вляпаться во власть..." (((


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-19 18:45:10 ]
Та ладно, Наталю, це все "суєтня" суєт :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-19 20:14:59 ]
Я бачу в малининых ви вже вляпалися? Воно всюди легко вляпатися, якщо чогось не знаєш.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Фурса (Л.П./М.К.) [ 2010-01-19 20:30:14 ]
Чому б і ні? Гарний співак. Багато хто пише гірше, ніж він - співає... )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-19 20:35:43 ]
То може і вам краще співати?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-19 20:38:45 ]
А може краще не хамити, а? По-перше, жінці, по-друге, талановитому поету, який, правда, не вміє підлещуватися.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Фурса (Л.П./М.К.) [ 2010-01-19 20:47:26 ]
Дякую за пораду. Мала б голос - співала, і Вас би не питала. Але йдеться тут про ДУЖЕ ПРИНЦИПОВІ РЕЧІ, і не обов*язково знати критерії (хоча знати їх нам, вашим "підопічним" і, як виявляється, залежним від Вас, - треба!), щоб побачити очевидну Вашу авторитарність, яку Ви тут виявили. Малінін тут ні до чого - я мала на увазі людей при владі. І Ви це чудово зрозуміли.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-19 21:04:27 ]
Я так розумію, що це ви, шановна Наталю, людина при владі - я , наприклад, лише при обов'язках. І якщо тут є певний і досить строгий порядок, то тут він таким і залишиться.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-19 21:11:00 ]
Любо, у нас в частині хамства ви єдиний авторитет.
А талановитому поету вчитися і вчитися іще (що, зрештою, ми тут усі і робимо), а не входити у дискусії, до яких людина немає жодного стосунку.

А щодо своєї композиції, Любо, ви сказали дуже точно, це просто текст.
Любо, гратися з вами у словеса нема часу, та й жаль мені свого часу.
Якщо ви досі не розрізняєте - за що авторам рівня "R2" ставлять "6", то це фатально. І повинно ставитися питання щодо вашої об'єктивності, і здатності виступати від імені "Майстерень".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-19 21:21:35 ]
Про хамство залишимо на Вашій совісті, це тут не суттєво.
Текст - цілком нейтральне слово, тому не приписуйте йому негативу.
Я не розумію, Володимире, в чому проблема? Ви висловили свою думку, я свою. Я не вимагала і не вимагаю за цю композицію ні в кого "6", як це роблять інші. Ви вважаєте, що вона заслуговує "5"? На здоров"є! Щодо моєї спроможності зрозуміти, за що можна чи не можна ставити оцінки - Ви неправі і самі це знаєте. Щодо моєї об"єктивності - те ж саме. А всі подальші дії - на Вашій совісті. Більше мені додати нічого.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-19 23:02:41 ]
Безумовно, моя совість при мені. А ваш текст - при вас.
Прикро, що ви не розумієте, коли вам говорять про відповідальність Головного редактора за те, що діється. І ще раз вам кажу, не довіряєте мені, то спробуйте довіритися комусь іншому.
"5" тут абсолютно об'єктивна оцінка, що включає і долю симпатії до присвяти, як такої. Але не більше, бо особливо прекрасні художні якості, як для вашого високого рівня, а також рівня R2, тут просто відсутні, натомість повно іншого...
Чого вартують, Любо, лише ці рядки:
"Принц данський довго ходить біля ставу
шукаючи серед піску і мулу
корону королівську, що жбурнула
її туди Офелія
грайливо ще навесні
а зараз вже і серпень закінчується
й весілля скоро..." - в центрі особливо делікатний момент.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-19 19:36:35 ]
Да-да... тільки щось відповіді не чути з Олімпу... а жаль.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-19 19:40:39 ]
Зевс зробив свою справу, Зевс може відпочити :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-19 21:12:51 ]
А всі інші, зрештою, мають право дізнатися про Ваші критерії? Чи це так само фатально? І таємниче?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-19 21:16:42 ]
Та ні, не таємниче, але десятки раз повторюватися не стану. Нема тут демократії, Сергію, - це ж не українська демократична влада, чи преса.
Читайте коментарі "Редакції Майстерень" (є така зведена сторінка) і правила оцінювання, наприклад.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-19 21:20:55 ]
Так якщо немає (це слово разом пишеться, до речі) тут демократії, шановна Редакціє Майстерень, то навіщо взагалі лишати комусь, окрім Вас, право оцінювати? Я ж це ще вчора сказав. А то виходить, що вирішуєте ніби Ви, а створюєте видимість, ніби всі разом вирішують. Невже подібні протиріччя і подвійні стандарти пасують такому високоповажному панові?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-19 22:21:13 ]
Сергію, ви ж явно не праві коли говорите про подвійні стандарти там, де і в чомусь одному не розбираєтесь, як то в критеріях оцінювання, наприклад? Чи просто граєте? Напевно таки граєте. :)
Насправді ви напевно таки зауважили (а я вже третім коментарем про це тут пишу), що в нас навіть не подвійні, а багатошарові стандарти у вирішенні, на перший погляд, схожих питань. У нас і два рейтинги - "Народний" і "Майстерень", і підхід у їх формуванні різний, а ще в нас різні статуси авторів, і мистецтвознавчий підхід до них теж різний.
А ви зараз, хочете з мене циклопа зробити - з одним поглядом на уявну (вашу ж) дійсність.
Я розумію, що ви взагалі проти оцінювання - маєте право, але не праві, коли вважаєте, що ось хтось може оцінку поставити, а інший, тим більше гол.редактор, ні. Бо це ж явне порушення демократії! Дозволено ж і багатозначні речі робити (говорити) лише Сергію Осоці, так? і ні в якому випадку комусь іншому.
А щодо видимості, то я напевно і створюю ілюзію, що всі тут поети. Але це і добре, може стануть, напевно стануть. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-19 22:41:54 ]
Щодо мистецтвознавчого підходу, то, на превеликий жаль, у правилах оцінювання я знайшов лише вимогу обгрунтовувати оцінки. А це ж тільки факт + аргумент. Ні про яке мистецтвознавство не йдеться. Щодо багатошарових стандартів, то, схоже, про них відомо лише Вам одному. Що ж, я визнаю, Ви маєте на це 100% права, яко головний редактор. Мене трохи бентежить Ваше "Ми", але ж у Вас теж ніхто не відніме права називати себе у множині.

Щодо моєї уявної дійсності, то в Новій філософії є сентенція "Світ існує, допоки я його сприймаю". Не пам*ятаю вже кому вона належить.

Шановна Редакціє, я не проти оцінювання, аж ніяк. Я проти того, що Ви (Ви це, до речі, здається, визнали) ходите слідом і підрівнюєте оцінки.

Щодо "говорити такі речі", то нічого крамольного я не говорив. Я тільки дозволив собі вступити в дискусію, яка видалась мені цікавою - з тим, щоб отримати відповіді на свої запитання.

А щодо того, чи всі тут поети, чи половина, головне - правильно визначити власну роль у реальному чи то ілюзорному літпроцесі. Якщо Ви про мене, то я не називаю себе поетом. І щиро переконаний, що тільки но стану, - так і перестану писати. Зразу. Бо не буде навіщо.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-19 22:46:45 ]
То ж я вже про це і писав не раз, що особистість, яка началом-начал вважає себе ("Світ існує, допоки я його сприймаю"), і особистість, яка на початок ставить Бога, ніколи не зрозуміють одна-одної, то чого ви дивуєтесь? Ви хочете, аби я прийняв ваші погляди?
Ні, вже краще ви мої.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-19 22:52:40 ]
Овва)))
Який Ви швидкий)))
Я не робив таких широких узагальнень, а лише відповів на Ваш закид про мою "уявну дійсність"))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2010-01-19 21:32:06 ]
перепрошую шановну Редакцію Майстерень за виставлену на емоційній хвилі оцінку. обіцяю розвивати і удосконалювати своє критичне бачення.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-19 22:03:03 ]
Оце абсолютно правильно, Ніко, - ми всі ранимі, ми всі ображаємось миттєво - бо так повинно бути в поетів. Та й ми всі, а, особливо ви, прекрасні дами, не завжди у цій реальності перебуваємо.
Але, що важливо, - ми всі тут більш-менш точно знаємо, що є що, і хто є хто, в Поезії, і що є перспективи цікавіші, аніж суперечки в коментарях. Переважно швидко тому відходимо, сприймаючи нові прекрасні теми, як орієнтири.
Думаю "строга" адміністрація - це лише на користь, навіть якщо їй і теж властиво помилятися.

Ось коли адміністрація ніяк не реагує на те, що відбувається на ресурсі, чи на конструктивні пропозиції з удосконалення - оце погано. А так, колеги, все далеко не так вже і зле.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-19 22:08:10 ]
"ми всі тут більш-менш точно знаємо, що є що, і хто є хто, в Поезії"

ух ти... повезло...

"А так, колеги, все далеко не так погано."

бо могло бути ще гірше. Теж правильно, в принципі. Нас звідси не вигнали? - Поки що ні. Публікуємось безкоштовно? - Безкоштовно. Та ще й права качаємо, коли маємо бути вдячні.А в оцінки лізти безумовно не нам, прахоподібним. На це тут є висока Воля, і Влада, і Сила... Хай так!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-19 21:50:54 ]
Володимире! Наразі всі сказали те, що хотіли, всі почули більше, ніж сказали. Пропоную всім нам емоції спрямувати в русло, більш сприятливе для творчості. А Час розсудить, як Ви це полюбляєте казати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-19 21:52:15 ]
Людоньки, якби ви так заховувались з шефом на інших сторінках -
вас би вже давно на них не було. Шеф є шеф - його тра поважати,
бо фанєри над па-рижом пролітают часто. Ги :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2010-01-19 21:55:52 ]
та шо нині файного в Парижі, капрал?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-19 22:09:09 ]
А хіба тих францюватих мо` зрозуміти - шось ходят і блямкают, ніби г-на в писок набрали.
Я там був учасніком затяжних стрибків з ельфельово-кльової йолки - шось на нашу вишку
радарну змахує. Зайньов перше місце - приземливсі на чубі якогось патика стиряного хфранцами з Єгипти.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2010-01-19 22:10:22 ]
а жабів іли сти?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-19 22:11:32 ]
А двом москалям присвоїли там званіє Героя Расії посмерно - водразу вобом, бо коли вони плюмкнулись то не мо` було відрізнити де голова єдного і д-па єншого.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-19 22:15:17 ]
Тю, які жаби - я їх на ПМі об`ївсі.
Нє - то провда - вони жаб не харакіруют. Зате слумаків варених повкают. А виделец - ну зовсім не наш,
не тризубий, а вдо - то мабуть москалі так їм сказали - бу їсти не тризубом - пукнемо погрітисі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2010-01-19 22:16:39 ]
так і думав. ніц файного в тім Парижі...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-19 22:24:45 ]
Нє, ну чо` є рибні місця тіпа в Ноздрю дав Де Парик - чувісь же про таке місце?
Є ше Версалька, Музєй Продвінутих Мазил, Лю`вР`.
А арабів там - матко-бозка. Всі такі напалестинені же гет.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2010-01-19 22:36:13 ]
:-)

а шампані троха пили в Парижі, капрале?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-19 22:54:25 ]
Йой, тот та. Ми, коли їхались мо Ду-па-рижа то нашого ЯКа баражувалисьмо землею чезер зад Африки, по
Савецькому Каналі через донкіхоццькі землі аж до півднє франців. А тамка є ну всьо як на столі - тіко тамка все на землі.
Провінція арманіяк, коньіяк, вррр-до, ша-пані. Во в тій ша-пані забракло соляри ЯКу.
Ну то ми пушли до газди через плантації вин просто на фазенду - ну там мусьє соляра є?
А ні віві (заікавсі певні) і в погріб - а там - ну всьо - прилетіли - тіко добра.
Ну ми подумали - а чо` добру марно пропадати - во стоїт ту купу років.
Перша бочка пішла весело, другу відкоркували але глазду забрала швидка, то прийшлось її з повротем
закупорити і ЯКа як сілисьмо - конець - на другий день мо` було башков цьвйоки завивати.
Ледво допилисьмо ту шо-пані, бо бульки вже йшли навіт з вух.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2010-01-19 23:00:43 ]
дяка хоч із Вами туво посидів.. послухав
а все щось вуюють, вуюють.. дахи летять,
коти виють, напалм смердить, бжоли чманіють
жахіття 'кесь настало..

теплих ночей, і Вам і Сіркові

щасти

С*


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-19 23:09:39 ]
Та на войни є як на войни.
Аби було як калісони міняти, бо зимно і тхне в окопах і
каркунів тіко же шльоми разом зо скафандрами пробивают набрруудденшаффттт.
Тримаємось зо Сірком купи - так тепліше.
І ті теж - калярових снів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-19 21:54:02 ]
А я незадоволений результатами розмови. Точніше - я не бачу результатів. Тільки залізну волю редактора бачу. Однак не можу сказати, що його слова логічні і переконливі.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-19 22:24:43 ]
Шановний Сергію, ви ще в тому прекрасному віці, коли логіка вас не задовольнить, тому ви її і не хочете бачити в моїх словах. Позбуватися зайвих емоцій дається не відразу. У цьому і сенс поетичної ідеї "наслідування часу".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-19 22:31:50 ]
Шановна Майстерень Редакціє, досить уже натякати мені на мій вік. Я й сам знаю скільки мені років. Але те, що мені 29, аж ніяк не означає, що я не відрізню чорного від білого. Я таки бажаю почути відповідь на запитання - навіщо давати право оцінювати іще комусь, окрім Вас самого, якщо - все одно! - демократії немає і останнє слово - за Вами?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-19 22:34:31 ]
А давайте таки перевіримо, Сергію, раптом не розрізняєте? То що по-вашому "чорне", і що таке "біле", і в чому різниця? Утім, можете лише про різницю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-19 22:45:38 ]
Ніка Новікова поставила Любі "6". Ви прийшли і сказали, що оцінка несправедлива - на Вашу думку, і поставили своє "5". Потім, в одному з попередніх коментарів, Ви наполягали на цілком демократичному своєму праві як головного редактора оцінювати твори поряд з авторами. Отже, вчора аргумент був один, сьогодні - інший. Різниця очевидна. А Ви самі скажіть - як Ви гадаєте насправді: Ви просто незалежно ставили свою оцінку чи все ж хотіли якимсь чином впливати на рейтинги Чорнявої Жінки? Отут десь і ховається та сама різниця.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-19 23:12:18 ]
Я так зрозумів, що філософську різницю між "чорним" і "білим", пане Сергію, ви увиразнити ще не можете. Печально. Тому беретеся однобоко судити мої слова і дії?
Ще раз вам кажу, що оцінювання тільки частина моїх обов'язків, причому, як я і казав, цей твір не потребував оцінювання взагалі, і ми з Нікою чудово тут порозумілися, і можемо навіть одночасно зняти свої оцінки.
Щодо вашої логіки, Сергію, то чому одне право головного редактора, повинно суперечити іншому?
Прочитайте мої коментарі від початку, але шукаючи користі і для "Майстерень" в цілому і для Люби, зокрема. І ви все побачите.
Напевно я не правий, що вступив із вами в таку довгу і безплідну розмову.
Але наші попередні розмови допомогли поставити певні завдання перед програмістами, тож я, ніби за інерцією, шукаю і зараз креативу, і сподіваюся, ви самі його теж знайдете.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-20 00:02:05 ]
Володимире, якщо Ви вже моє ім"я переплутали, справи зовсім кепські :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Рожко (М.К./М.К.) [ 2010-01-19 23:20:55 ]
"12.07.2006. Вітаю! Позаду півроку нашого "СамВидав" життя. Це добре. Процес іде. Спробуємо оголосити результати, тобто переможців нашого конкурсу. Безумовно, "Майстерні" не створені лише з метою проведення конкурсу. Конкурс, напевно, найбільш стороння до основних засад річ. Постійний моніторинг власної творчості, розвиток в оточенні динамічних майстерень інших авторів - ось головне, себто, ним є самовдосконалення наших авторів.
Але і конкурс існує. І результати ніби чітко помітні за рейтингом "Майстерень":
Білецька Наталка ( 5.27 -5.21),
Вировець Лариса ( 5.31 -5.25),
Мельник Тетяна ( 5.25 -5.17),
Татчин Сергій ( 5.29 -5.37)
Рейтинг Майстерень вказано першим (станом на 12-14.07.2006."


До чого це я? Прошу звернути увагу на рейтинги колишніх переможців ПМу... 5.27 - 5.31...
А тут ціла "мильна опера" розгортається за 5.0.
Ні...чого собі рейтингова гіперінфляція! :о))))
Але дискусію читати цікаво. Куди там тій Поезії (відпочиває!)... ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-20 00:03:53 ]
Серже, ти прикидаєшся або справді нічого не зрозумів? До чого тут та 5? Справа зовсім не в цьому. Втім, пояснювати немає вже ані сил, ані бажання.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Рожко (М.К./М.К.) [ 2010-01-20 00:16:15 ]
А дійсно, до чого тут та 5?
Бачу діалог в стилі "Паніковський - Балаганов" (коли вони гирьку ділили)
- "...Хто ты такой?!"
- "Та неее, хто ты такой..?!!"
:о))))))))))))))))))))))))))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-19 23:24:39 ]
Значить Ви озброєні двома аргументами.

Один з них чорний (читай тоталітарний) оцей: Ви вирівнюєте оцінки, поставлені іншими авторами, навіть погрожуєте цим авторам, що віднімете в них "можливість виступати від імені кваліфікованих поціновувачів", яку, схоже, самі їм і дали. Що ж, хто дав, той і забрав. Це зрозуміло. Були кваліфіковані, а потім враз стали... звичайні. Одним помахом руки. Ми з Вами знаємо як це називається, правда ж?

А другий білий: Ви доводите, що маєте рівні з авторами права і ставите оцінки так само, як вони. Це називається демократією, шановна Редакціє Майстерень.

От Вам і вся різниця. Тут Соломона не треба.

А оце от так зване "право Головного Редактора" (аж страшно писати з малої літери) нагадує мені деякі сцени з роману Дж.Орвела "1984". Тільки там Головний Редактор називався Великим Братом.

Якщо Ви й досі не бачите прірви між Вашими двома аргументами, то я спробую поговорити ще.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-20 15:00:10 ]
Наразі ви, Сергію, як на мене, протиставляєте між собою тільки власні ж бо погляди на дійсність, яка зовсім інша.

Біда і в тому, що ви говорите про порівняння оцінок, у той час, як ідеться про мистецтвознавчий підхід і до композиції, і до становлення самого автора, і, одночасно, про потребу такого підходу з боку інших, НАДІЛЕНИХ ВЛАДОЮ формувати рейтинг "Майстерень", авторів.

Ви ніби не чуєте, коли я кажу, що народовладдя тут немає. Є рівність усіх перед Поезією, але і різна відповідальність перед нею, з огляду на майстерність автора.
Чим вища майстерність, тим вища і відповідальність. Є ще і відповідальність адміністрації, зрозуміло.
А ви, шановний Сергію, напевно підсвідомо, хочете, звести складну структуру до примітивної, забуваючи, що примітивне дає і примітивні результати.

І цей приклад дуже показовий, бо саме ваша оцінка цієї присвяти - а ви поставили "6" - тобто "прекрасно", свідчить краще про вас, аніж усе, що ви писали про оцінювання віршів.

http://maysterni.com/publication.php?id=38587

Прочитайте себе і спробуйте виправдати вашу ж оцінку вашими ж поглядами.

Успіхів у цій нелегкій справі!

На цьому дозвольте і припинити наші спільні роздуми на тему - протиріччя аж надто великі, і у всіх напрямках.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-19 23:43:36 ]
Тіко Ви си не ображейте, Сергію.
Мені як простому вояці видаєсі же Ваші при-свєти (відомо кому) оцінені шістками від дівок
не за майстерність а за Ваше дон-жуанство - во такий файний хлоп на хфотці - ну як
не вліпити шустку, нє? ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2010-01-19 23:53:53 ]
Юрку, чого заради ти тут зараз розпалюєш черговий конфлікт? тобі не дають спокою оцінки Сергія? то просто неслідкуй за оцінками, які йому ставлять. і буде тобі щастя :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-20 00:00:35 ]
:)))
Нікусь, я Зеньо - де ті Юрко си вижає?
Я ніц не розпалюю - просто дивлюсі збоку і насолоджуюсь
сценов ізобілія думок. О :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-20 00:02:23 ]
Чи я не маю права казати правду в ліцо?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2010-01-20 00:09:36 ]
Юрку, не лякай мене... невже все так погано? :( Зеньо, я звертаюся до тебе! негайно випусти Юрка! я наполягаю! до Юрка (якщо він мене чує):
...ніхто тобі не забороняє мати право у власне задоволення. головне - здоров*я бережи.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-20 00:15:50 ]
О, Нікусь, Юрка зара нема - він пішов воду святити.
Ти вже повятила?
Залишивсі я воден. Старий вояка.
За моє здоровлячко - дяки же піклуєшсі - якось Богу Йсу дяки
тримаюсі, бережу. А правда є правдов - у кожного вона своя ;Р


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2010-01-20 00:18:19 ]
милий, це називається - дисоціація :(
бережи себе.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-20 00:22:36 ]
Ну я не бардзо вчений - ті Бог більше здоровлячка дав щебатати,
раз ти мені такий діагноз ставиш значить лікуватись будемо в одній палаті. ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2010-01-20 00:30:43 ]
та бачиш, я диплома відповідного маю,
аби такі діагнози ставити.
ну нічого, все буде добре. зі святом вас..е-е-е усіх.
Юрчику окремий привіт :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2010-01-20 00:03:48 ]
Та ради Бога, Зеню... Ці твори говорять самі за себе - оцінки там є виставлені за високу майстерність і художній рівень тексту, а не за щось інше. Це видно і неозброєним оком.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-20 00:06:39 ]
Ну Тобі мо` й так - а мені нє. Плюралізм думок.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2010-01-20 00:11:30 ]
Упевнена, що далеко не тільки мені одній.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-20 00:17:17 ]
Ну і файно. Але я залишаюсі при власній думці, коли ти не маєш ніс проти. Кхм.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2010-01-20 00:25:21 ]
Власне, я і не сподівалася змінити твою думку, Юрку. Лише нагадую, що мої оцінки є неупередженими, і крапка.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2010-01-20 00:25:44 ]
Пардон... Зеню.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-20 00:05:04 ]
Нікусь, будь ласка, зніми свою оцінку. Дякую тобі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2010-01-20 00:13:16 ]
добре. якщо ти просиш.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-20 00:27:18 ]
Дівчата, чого стільки шуму навколо цієї людини?
Мене його думка з деяких пір не цікавить і не обходить. А його провокації на мене не діють. Трохи ще поламає язика та й піде.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-20 00:37:10 ]
Ти так нічого й не зрозумів, Сергію.
Це забавка - я лише бавлюся з дівчатами, а ти все так близько сприймаєш.
Я їх люблю не менше за тебе.
Бувай здоровий,
Хіх, донжуан.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2010-01-20 00:45:31 ]
любий, лише ради свята: ви ж наче домовились із Сергієм іґнорувати дописи і коментарі одне одного. то навіщо ти його знову провокуєш? тоді вже краще не давай публічно слова, щоб не виявилось, що ти його порушуєш.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-20 00:51:39 ]
А чо` ти так, сонце, переживаєш за чиюсь цноту?
Тут ніби тебе нема в діалозі (ще раз перечитує текст)?
Слово давав Юрко, не я.
Але ради Тебе - піду на все.
Бережи і Ти себе - в палаті протяги, кіць.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зеньо Збиток (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-20 00:54:36 ]
Шум є і буде, бо зі мною "нє саскучешся". Всьо мовчу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Зубар (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-20 13:02:12 ]
Ого, та тут і свячена вода не поможе, видав %))
Але за 30 років учителювання стільки оцінок виставив, що ця розмова мене зацікавила. Хочеться сказати багато, бо дещо мене дивує стосовно оцінювання, але щоб коротко: бачимо "інфляцію", бачимо суб’єктивність (але без неї у мистецтві неможливо), бачимо нелогічність... Можливо, уточнити критерії? Для всіх. Хоча смаки різні, та й розуміння поезії у кожного своє. Тут я поставив небагато оцінок, але й не відважуюся більше, щоб

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-20 13:47:35 ]
Шановний Іване! Рада, що і Вас зацікавила ця тема, але насправді тут йшлося зовсім не про оцінки, хоча наголос робився саме на них. Дякую, що виказали свою думку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Зубар (Л.П./Л.П.) [ 2010-01-20 15:41:01 ]
Та й про оцінки, Чорнява Жінко, в тому числі йдеться: якщо Редактор ставить Вам тут "5" , то що я можу ставити багатьом іншим, на що орієнтуватися?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-20 15:47:49 ]
Любий Іване! Ця "5" "з рук" Редакції Майстерень носила скоріше ідеологічно-виховний характер, як і майже всі розмови, що тут велися, а не стосувалася конкретно даного тексту. Тому Ви в оцінюванні інших користуйтесь просто своєю чутливістю і розумінням.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-20 13:51:33 ]
Володимире! Як бачите, Ніка на моє прохання зняла свою оцінку, тому (навіть за умови, що Ви не виконаєте своє бажання бачити цю композицію неоціненою), вважаю, що конфлікт - хоча б з "поетичної" точки зору вичерпано.
Щодо моїх конкретних пропозицій, про які Ви казали, одне з них вже тиждень у Вашому інтервью, але Ви в упор його не помічаєте чомусь.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-20 13:55:16 ]
Напевно повідомлення про це до мене не дійшло, Любо, та й не було мене на робочому місці досить довго.
Звичайно, зараз зніму свою оцінку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-01-20 14:10:11 ]
жмоти! тут і 6 замало!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-20 14:10:30 ]
Дуже гарно! Оскільки відповіді на мій комент я не бачу, вважатиму, що Редакція Майстерень склала зброю.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-01-20 14:17:14 ]
Невже? А я вас зі зброєю, шановний Сергію, і не помітив, брязкоту не почув. Зараз погляну - де і що.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-20 14:35:07 ]
То Ви неуважно дивилися, шановний пане Ляшкевич.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2010-01-21 10:45:23 ]
Мала честь отримати від Чорнявої Жінки оцінку 5,25, а Осмоловська 5,5 не пожаліла. Але...
Я заборонила вхід Чорнявій Жінці. Яким чином, після запевнення Редакції, що заборона діє і для неї, я отримую ці оцінки? і це після дискусії отут. Я ж не чіпала тут нікого...Воюйте без мене!
А якщо я почну ставити декому 5? Чи...4,5?
Я надто добра?
Розумію, що зграя формує рейтинг, а Майстерень Редакція...повинна реагувати. Чи ні?
Майстерня є в кожнрго автора.
Заходити в неї варто доброзичливо, я ж бачу з перших днів Чорняву Жінку, яка нахабно без дозволу приходить... ЧОМУ так? Тепер там вигулькує ще молодий чорнявий пан, з яким ми мир укладаємо часто... Я це закулісся бачу, любі мої.
Навіщо мене втягувати в свої війни? Є заборона на вхід. Є душа.
Я осторонь. Я не ставлю нових творів. І погано починає пані Осмоловська: удвох із Чорі наносить візит... Це не підтвердження слів Блакитної Кішки, що господарюють "дівчатка"? Мені набридли такі візитації. Прошу не турбувати. Конкурси мене не цікавлять, все там підтасоване "дівчатками" оцими буде... А оцінку я отут поставити б таки повинна...Мені це не подобається. А господарювання на сайті зграйки змусить...залишити сайт, якщо Редакція Майстерень не покаже, хто є хто. Як некрасиво...приходити нахабно!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-01-21 11:26:28 ]
віднині і до скону, вельмишановна пані Світлано, Ви як автор і людина перестали для мене існувати, отож - я Вас більше не турбуватиму. не тому, що Ви так попросили абощо, а тому, що Ви дозволяєте собі хамство щодо нас із Чорнявою Жінкою.

раніше я не принципово не закривала свою сторінку від користувачів, але сьогодні, знаєте, якось передумала. Ви будете першою.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-21 12:15:53 ]
Ганю, сподіваюся ти не дуже розстроїлась? Неадекватні люди є на всіх сайтах, нічого з цим не поробиш. Тобі "пощастило" зіштовхнутися з обома :) Але ти ж пам"ятаєш: те, що нас не вбиває, робить нас сильнішими. А все це - просто дрібниці.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2010-01-21 10:47:36 ]
То ставити за цей вірш 3???(трійку)
Чи залишите мене в спокої?
Видаляйте своє, бо тут буде таки трійка від мене.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2010-01-21 11:48:04 ]
Я жодного разу не дозволяла собі хамства на Вашій сторінці чи шанованої Вами Чорнявої Жінки.
Варто писати вірші, а не збиватися у зграї. А на хамство я не звикла відповідати лише посмішкою. Я не фрашка. Залиште мене у спокої нарешті!
Просто не чіпайте.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-21 12:05:20 ]
Пані "не якась фрашка"! А де Ви побачили хамство з нашого боку? У тому, що Вам справедливі оцінки поставили? Так вони ще завеликі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2010-01-21 12:10:07 ]
ВАМ потрібен психолог. Вас просять НЕ чіпати!
У Вас творчість зачахне. Який із вас ...порадник? Собі раду дайте. ЗАБУДЬТЕ мене. Що за пристрасть така та заздрість? Вона Вас нищить...
Схаменіться!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-21 12:21:14 ]
Та ви за своєю нетльонкою спостерігайте :) Чому там у вас заздрити? Нє, трапляються періодично тут люди з манічкою величчі, да. Але ви - рідкісний екземпляр :) А хочете я вам 6 всюди понаставлю, або 7? будете вище за самого Тараса :))
Хоча ви праві: чипати Вас - все одно, що порушити спокій вже засохлої речовини.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-01-21 12:26:44 ]
ні, Чорі, все добре :) я їх обох забанила.
думаю, що для нас трьох так буде ліпше. тим паче, жодна з них для мене ніколи не буде взірцем
у поезії.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-01-21 12:31:02 ]
і Вам теж раджу не витрачати на них нерви.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-21 12:43:46 ]
Ну, що ти, я і не витрачаю :)